» »

Tehnična podpora (T2, Siol, Amis, Triera, Tuštelekom, ...)

Tehnična podpora (T2, Siol, Amis, Triera, Tuštelekom, ...)

Tilen ::

Ste zadovoljni s tehnično podporo trenutnega ponudnika storitev?

Kakšne so kaj vaše izkušnje z ljudmi, ki jih ponavadi slišite na drugi strani? So seznanjeni s tem kar govorijo, kako hitro se rešujejo napake in kako to poteka pri katerem od omenjenih ISP?

Velikokrat pri izbiri ponudnika namreč igra pomembno vlogo tudi podpora. Glede na to, da imamo vedno več možnosti prehoda med ponudniki me zanimajo predvsem izkušnje s podporo uporabnikov pri posameznih ISP.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
  • spremenil: Tilen ()

333333 ::

T-2 VDSL 1x klicu drugi dan prišel serviser in zrihtal zadevo. Drugace pa zadeva dela bp že 11 mesecev. Pred tem pa sem imel Siol pa je žalost. Kot 1. nesposobneži na supportu oz študenti,t 2go so me za nadgradnjo linije zajbavali 2 mesca predn so to nardili (frend je naročil isti caš in dobil v 2 tednih) kot 3. ko sem vzel SIOL tv ta seveda ni deloval. V 10 dneh sem moral nesti na servis modem in komunikator dobil drugega isto dalje oz ni delalo... in vsak dan po eno uro na telefonu z "supportom" no pol je 10 dan ob 11 zvećer le en zgruntal da so me pozabli priklopit na centali (multicasting al neki) :) 4to pa so mi blokirali telefonsko na 0801000 ker sem jim povedal moje "objektivno" mnjenje... . 5. zelo nestabilno delovanje omrežja, uptime max 1 teden če je bla sreča t2 pa mam že 2 mesca uptime brez prekinitev. V glavnem vseeno keri ponudnik samo Siol ne!
Spiritual

sakkra ::

Za SIOL se je prej dalo dobiti prijazne mojstre in zelo hitro na 116. Odkar je pa to prestavljeno na 080 je pa malo (ali pa veliko) za počakat.

dolenska ::

eh na siolu čakam tok cajta da me vse mine. večkrat kar pustim telefon pa delam drugo delo, ko pa prične tehnik vpit v slušalko se pa pogovorim. tam pod 20min še nisem čakal....vrjetn nimam sreče

Ted ::

Z Amisom imam na splošno dobre izkušnje in jih lahko glede na podporo pohvalim (velja tudi za ceno in kvaliteto storitve).
Mah...

šernk ::

jst ponavadi pri SIOLu več kot 1-2 min mislim da še nism čakal na operaterja, je pa res da mi tipke nočejo prijeti in me potem morajo vedno vezati h pravemu. pa tudi več kot 2 dni še nisem čakal da bi prišli na dom, če je bilo treba kaj menjati. edina težava je nestabilnost... zadnje čase jih že prepogosto kličem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

t-2 kr kewl. 1x klical, sicer dobil enega IQ < 50, bi bilo skoraj bolje, da klical nebi. No, naslednjič pa se je oglasil en dobr možakar.

So me pa že klicali iz tehničnega oddelka T-2 (večkrat), k je cimr neko s9876 delal .. [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SebaR ::

Ja podpora pri meni zanesljivo ane.

Pri T2 podpora pa ima bratranec same probleme, po mesecu in pol ter 15 klicih mu koncno zrihtajo ampak televizije ni mogoče še vedno gledat.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Gwanaroth ::

Amisu kapo dol. Se vidi, da so tam ljudje, ki dejansko nekaj obvladajo. T-2 odvisno.. enkrat vredu, drugič spet "resetirajte modem". SiOL pa kriza.
Lights often keep secret hypnosis..

OChack ::

trenutno pri tušu in ni težav, tud z siolom prej ni bilo neki panike, je pa res d anism tak retard, ker s eukvarjam z telekomunikacijam, vendar sam pač ne morem udret v centralo in popravlat. kar se pa klicnih centrov tiče je pa tko da odvisno na kakšnega študenta nabašete, pa tud kakšn retard kliče, z mnogimi ki so delal v klicnih centrih sm govoru in mi povejo prav zanimive zgodbe, še posebej kaki starejši ljudje, ki im "internet ne dela" :)
Int€l inside, IDIOT Outside

Senitel ::

Na Amisov support sem moral klicat samo enkrat. Po nekaj prekladanja v vrsti in kakšne dveh klicih zaradi očitne prezasedenosti avtomatska tajnica pove, da smo vsi naročniki preko Telekomovega omrežja izpadli in da rešujejo težave. Ok izvedel vse kar rabim vedet.
Se mi zdi pomembno: ADSL je na kvalitetni liniji (ene 600M 0.8 parice).

Siol/Telekom support sem klical večkrat. Vsakič zaradi izgube sinhronizacije modema. Modem je bil v hiši Telekomovega tehnika ("ADSL over WiFi" :D), ki sem ga jasno poklical najprej. Kljub temu, da človeku dobesedno objasniš "hej modem je 4km stran od mene, človek, ki je pogledal na modem in pravi da ni synca je isti človek na katerega bo prišel nalog, ko boš odklikal tole prijavo" dobim nazaj skoraj dobesedno odgvor "hej jaz imam tle seznam vprašanj, ki jih moram vprašat, preden vnesem nalog. Torej ste poskusili izklopiti modem iz napajanja? Katere lučke svetijo na modemu?" Po drugi strani pa je bila situacija drugačna, ko sem klical ob 10h/11h zvečer. Takrat mi ni nikoli noben kompliciral z lučkami na modemu, pa še odzivni čas (help deska) je bil "normalen", kar čez dan ni bil (za moje pojme seveda).

Ph4nt0m ::

Triera tud ima (potrebuje) support? :D :)) Sem enkrat klical kar direkt na Kabel TV (preko njih imam triero) in sicer zarad problema, ki sem ga sam povzročil. Serviser je še isti dan bil pri meni, drugače pa v treh letih še ni bilo nobenih težav. Mogoče je bil krajši izpad maksimalno 3x in še to zaradi del na omrežju... Keep up the good work 8-)
www.kartusatoner.si

SmeskoSnezak ::

Triera: Enostavno zelo dobri. Problem rešijo, če se ga le da, v manj kot par minutah. Znajo tudi korektno odgovarjat in se ne delajo pametne. Do sedaj nobenih problemov. Če je težava nerešljiva, so običajno v roku dneva se prpelali serviserji in rešili zadevo.
Siol: Se mi zdi, da je pri njih odvisno od človeka, s katerim se pogovarjaš. Redki so znali pomagati oz. odgovoriti na vprašanje. Radi se včasih delajo pametne. Včasih ne znajo pomagat pri enostavnih problemih.
Amis: Vljudni, a če z njimi ne govoriš kakor nek star prijatelj, se te kmalu naveličajo in so tečni, hkrati pa tako nočejo pomagati. Nekatere težave sn mogo tako sam reševat, ker mi niso hteli pomagat.
T-2: Skor isto kot pri Siolu.

Mnja, tolko lahk povem, kr me dosti kolegov pa kolegic kliče, ko majo težave in jaz raje včasih kontaktiram podporo, saj je za to tam! Da se ne rabim jaz zafrkavat po par ur, če težava lih ni pri njih. Kar se tiče trierine podpore, da se serviserji še isti dan pripeljejo do tiste lokacije, pa so mi povedali tud tisti, katerim sn pomagal, a smo ugotovili, da mora serviser na obisk prit.

Vsem ljudem pa hočem dopovedat, da če majo probleme, naj kličejo servis, naj gnjavijo za odpravitev težave. Pa saj plačujejo, da storitev nudijo nonstop! Ne pa, da imaš težave in da še te težko odpravijo.
@ Pusti soncu v srce... @


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A1 xDSL (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Omrežja in internet
1293162336 (14203) kixs
»

Telemach se je občutno poslabšal (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
8818036 (14413) JanK
»

SIOL ali AMIS? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Omrežja in internet
11723005 (16776) Tydek
»

Najbolši internet v sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
559546 (6978) slovenček
»

Kakšne so vaše izkušnje z SiOL trojčkom (telefonija, televizija, internet)?

Oddelek: Omrežja in internet
425376 (3909) fosil

Več podobnih tem