Forum » Igre » Operation Flashpoint 2
Operation Flashpoint 2
AapocalypseE ::
Te dni so "mojstri kode" (Codemasters) v širšo javnost poslali prvi video, ki prikazuje njihovo novo mojstrovino, drugi del zelo uspešne vojaške simulacije, imenovane Operation Flashpoint 2: Dragon Rising.
Tokrat bo glavna lokacija v igri Skira, otok severno od Japonske. Lahko se bomo potepali po kar 220km² velikem ozemlju, polnem podrobnosti! V igri bomo lahko sedli za volan različnih tankov, oklepnih vozil ali pa prevzeli krmilo helikopterjev.
Nekaj glavnih značilnosti igre:
* 220km² velik otok Skira (narejen po resničnem otoku)
* preko 30 vozil in 70 orožij
* možnost uničevanja zgradb in ostalega okolja (drevesa, ograje....)
* dinamični vremenski efekti
* orožje se bo sčasoma umazalo - v primeru, da se uležemo v blato
Naj vas še dodatno navdušijo slike in nekaj čez 2 minuti dolg video, ki je nastal pred kratkim. Na voljo je na uradni strani igre Operation Flashpoint 2 . Preostane nam torej le še čakanje na izid, ki se bo zgodil nekje leta 2009. V primeru da si lastite PC, XBOX 360 ali Playstation 3.
LINK
Tokrat bo glavna lokacija v igri Skira, otok severno od Japonske. Lahko se bomo potepali po kar 220km² velikem ozemlju, polnem podrobnosti! V igri bomo lahko sedli za volan različnih tankov, oklepnih vozil ali pa prevzeli krmilo helikopterjev.
Nekaj glavnih značilnosti igre:
* 220km² velik otok Skira (narejen po resničnem otoku)
* preko 30 vozil in 70 orožij
* možnost uničevanja zgradb in ostalega okolja (drevesa, ograje....)
* dinamični vremenski efekti
* orožje se bo sčasoma umazalo - v primeru, da se uležemo v blato
Naj vas še dodatno navdušijo slike in nekaj čez 2 minuti dolg video, ki je nastal pred kratkim. Na voljo je na uradni strani igre Operation Flashpoint 2 . Preostane nam torej le še čakanje na izid, ki se bo zgodil nekje leta 2009. V primeru da si lastite PC, XBOX 360 ali Playstation 3.
LINK
- spremenil: AapocalypseE ()
LeXani ::
Ja, če bo tko dober kot prvi del pol bo zakon. Grafika mi je ušeč
Čas prve prijave 04.11.2005
šernk ::
glede grafike se ne sekiram prav dosti, le da bo zgodba in igralnost kot v prvem delu. čeprav po izkušnjah iz ArmA visoke trave znajo prinesti kar veliko problemov v boju.
komaj čakam :P
komaj čakam :P
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Zakaj pa ne bi bli?
Dve leti starejši Armed Assault je, če imaš odlično grafično kartico, že precej blizu temu.
Dve leti starejši Armed Assault je, če imaš odlično grafično kartico, že precej blizu temu.
jype ::
iLichu> ps: armo mam jst doma,grafika je za en kurac...
Jebiga, že ne znaš pravilno nastavit.
Jebiga, že ne znaš pravilno nastavit.
Rotaidal ::
LeXani,pa to so slike iz trailerja doh...
ps: armo mam jst doma,grafika je za en kurac...
Za en kurac? Kolko maš dioptrijo?
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tilen ()
LeXani ::
Hehe. Uglavnem, uporabljala bo enak grafični motor kot DIRT...toliko o grafiki.
Čas prve prijave 04.11.2005
šernk ::
Hehe. Uglavnem, uporabljala bo enak grafični motor kot DIRT...toliko o grafiki.
sem že razmišljal da bi DIRT sprobal pa se mi ne da, bom raje počakal :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
iLichu ::
Dirt ma kr lustno grafiko Team, ki je naredil izvirnik dela ArmA2 in ne OFP2,tko da...lahko je slaba igra na koncu,sam pustimo se presenetit
šernk ::
z ArmA so me dobesedno razočarali, dejansko tako močno da sem jo le 1x preigral skozi, upam da tu ne bo tistega menjavanja med osebki, saj je to dobesedno iz simulacije naredilo arkado, te ubijejo in igraš naprej, kje ste to videli v "real life"??? rabiš bazuko enostavno preklopiš na tistega igralca---> realnost?? pa še ob izdaji je bila polna bugov
nadzor helikopterja in letal je bil napram OPF dobesedno katastrofa. upam da ne bo tu podobno ker drugače sem brez jostica v velikih problemih. z jostikom je morda kaj boljše ne vem nisem probal. hoja vojakov mi tudi ni bila prav nič všeč ko so skoz gledali in imeli namerjeno orožje.
torej gledano iz moje strani, ki sem eden največjih fanov OPF, sem od njih nekoliko več pričakoval.
nadzor helikopterja in letal je bil napram OPF dobesedno katastrofa. upam da ne bo tu podobno ker drugače sem brez jostica v velikih problemih. z jostikom je morda kaj boljše ne vem nisem probal. hoja vojakov mi tudi ni bila prav nič všeč ko so skoz gledali in imeli namerjeno orožje.
torej gledano iz moje strani, ki sem eden največjih fanov OPF, sem od njih nekoliko več pričakoval.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Berserker ::
jaz sem tudi ops fan sn do 2007 se igral. arma brez modov addonsov nebi bla nic sam skupek bugov, brezvezne kampanije ni osredotocenja na doloceno osebo,ni fizike,od ofp je napredovala le po grafiki, obrazne poteze so obupne ni poskodbenega modela, pozno nalaganje tekstur, pozabili so na ah- 64, ch-47, mi 24 hind, t 80 ali t90, uh-1 huey itd....ni trganja udov,malo detailov, prelivanje....
arma 2 bo isti drek sam mal vec detailov smet brezvezna kampanija....
umam da mi arma fani ne zamerijo prevec
dobra stran za mene je : editor, nerabis bit rambo si del svojga sqada, realno strelanje, hitra smrt, veliko okolje, dobra umetna pamet, pa se tisti projekt 1985 se kr dobro zgleda po slikah...
upam da codemasters ne zaserje ofp 2 kot so turning point(katastrofa)
igro zi delajo precej let tak da nekaj le bo z tega
arma 2 bo isti drek sam mal vec detailov smet brezvezna kampanija....
umam da mi arma fani ne zamerijo prevec
dobra stran za mene je : editor, nerabis bit rambo si del svojga sqada, realno strelanje, hitra smrt, veliko okolje, dobra umetna pamet, pa se tisti projekt 1985 se kr dobro zgleda po slikah...
upam da codemasters ne zaserje ofp 2 kot so turning point(katastrofa)
igro zi delajo precej let tak da nekaj le bo z tega
Berserker ::
nadzor nad vozili je sprva tezki( ce si par let nabijal ofp) sam pol sn se ga tak navado da sem sel nazaj igrat ofp pa se z a10 nisem znal vzletet( pri armi je lazji nadzor nad letali celo pristat znam brez damage)
Pesimist ::
Kaj Armed Assult se spila kot Hidden and Dangerous 2 ali kak drugace? Takrat nisem mel kompa da bi lahko igral pa sem cisto pozabo na njo. Zaj bi pa rabo nekaj takeha kot je bil H&D2.
šernk ::
ne vem nisem se ga bil niti prisiljen privadit, saj sem večinoma naredil z tanki, edino tista misija ko si imel na voljo 2 letali pa ne vem ene 4 helikopterje. z prvim letalom sem takoj strmoglavil z drugim sem strmoglavil po drugem preletu bojišča, pa še ene 3 helikopterje sem uničil hehe
in ja nisem par let nabijal, ga še vedno nabijam ker je res the best. glede na to kolk časa pa jo razvijajo upam da ne bo polomija, zadnje dve leti namreč že podrobno spremljam vse forume glede OPF2 in res dosti pričakujem od te igre
edit:
@sawyer: ArmA je prvoosebna vojaška simulacija (dokaj realna, na igranje v stilu rambota lahko kar pozabiš), kako izgleda H&D2 ne vem, ker zadnjih 5 let nabijam le 3 simulacije in se v svet arkad niti ne bom več spustil
in ja nisem par let nabijal, ga še vedno nabijam ker je res the best. glede na to kolk časa pa jo razvijajo upam da ne bo polomija, zadnje dve leti namreč že podrobno spremljam vse forume glede OPF2 in res dosti pričakujem od te igre
edit:
@sawyer: ArmA je prvoosebna vojaška simulacija (dokaj realna, na igranje v stilu rambota lahko kar pozabiš), kako izgleda H&D2 ne vem, ker zadnjih 5 let nabijam le 3 simulacije in se v svet arkad niti ne bom več spustil
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
destroyer2k ::
No da vam povem nekaj to ni bil ingame screen shot, edino ludeki so pa ingame ostalo je vse rendered.
Berserker ::
skoda da ne dajo gameplay video ven bi bolse razpravljali o temi,
sploh pa me zanima kako bo z dodajanjem modov, addonov na ps3,x360 bo to sploh mogoce ? na pc ju gotovo nebo problemov ko bos vse zmetal v addon mapo.
pa se eno vprasanje gre ofp elite na navadnem xboxu na coop na eni konzoli da bi mogoce z kolegom sla kaksne misije ce bi slo?
sploh pa me zanima kako bo z dodajanjem modov, addonov na ps3,x360 bo to sploh mogoce ? na pc ju gotovo nebo problemov ko bos vse zmetal v addon mapo.
pa se eno vprasanje gre ofp elite na navadnem xboxu na coop na eni konzoli da bi mogoce z kolegom sla kaksne misije ce bi slo?
jype ::
šernk> torej gledano iz moje strani, ki sem eden največjih fanov OPF, sem od njih nekoliko več pričakoval.
Potem pa igraj online. Pa point igre naj bi bila vsaj približno natančna simulacija - flight model v ArmA je _bistveno_ boljši kot je bil v OFP (moraš enkrat poskusit v hot LZ prit z blackhawkom v OFP in v ArmA, al pa povej, pa te jaz zapeljem na demo), poleg tega je tudi AI precej manj zahojen.
Potem pa igraj online. Pa point igre naj bi bila vsaj približno natančna simulacija - flight model v ArmA je _bistveno_ boljši kot je bil v OFP (moraš enkrat poskusit v hot LZ prit z blackhawkom v OFP in v ArmA, al pa povej, pa te jaz zapeljem na demo), poleg tega je tudi AI precej manj zahojen.
Berserker ::
AI je napredovala po tem da zna celo v hiso vstopit oz. se v urbanem okolju bolje obnasa. sem nekje bral da bo ofp2 mel delno skriptano AI da bo champaign bolj zacrtan kot v armi. naj naredijo tak kot v ofp( prosto okolje, jasno zacrtana pot).
Pesimist ::
meni ARMA nedela ne demo ne full na Visti 64 z 8Giga rama. Vun pa nebom sel palcke davat. Blah
jamiroq ::
če imaš 2gb rama ali več potrebuješ beta patch. potem dela.
edit: mogoče je dovolj že zadnji ne-beta patch...
še en edit: patch 1.14 odpravi nekompatibilnost med armo in visto x64 s 4gb(+) rama.
edit: mogoče je dovolj že zadnji ne-beta patch...
še en edit: patch 1.14 odpravi nekompatibilnost med armo in visto x64 s 4gb(+) rama.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jamiroq ()
Berserker ::
Kaj niso ti petchi(1.14) samo da fixajo oz. popravijo buge ali kakršne koli napake.Mam pa 3gb pa mi je ArmA delala brez kakršnega petcha.Ma nič nevem !
Berserker ::
Pa še nekaj... zakaj so v Armi ukinli pogled znotraj kabine za driverja, gunnerja,commanderja recimo v M1A1 v stykerju pa ga imaš ali pa... zakaj je Ural znotraj tak lepo zmodeliran (števci delajo) v uazu pa je notranjost drek. Počutim se kod da bi se en modeler bolj potrudil drugi pa za silo.
jamiroq ::
> Mam pa 3gb pa mi je ArmA delala brez kakršnega petcha
sem šel še enkrat brat arma forume; problem je bil le pri 64-bitnih windowsih in 4gb (ali več) rama.
sem šel še enkrat brat arma forume; problem je bil le pri 64-bitnih windowsih in 4gb (ali več) rama.
Berserker ::
Kaj se vam zdi? Koncno bo animacija vztopanja v vozilo, reloaded, poskodbeni model, pa ostale drobnarije(sestavljanje javelina)...
Berserker ::
Saj, prosto okolje, neki cilj, različni pristopi, raznolike misije(delanje sklec, kopanje jarkov hehehe) pa veliko orožija, vozil(naj dajo letalonosilko, tezko krizarko, pa ah 64 ......) in več raznolikih dreves, veliko detajlov, še marsikaj....
laught ::
Eh tole mi ne zgleda kaj ekstra,isti drek bo ko arma al ka je ži,edino ka bo vredi, da boš lahk tanke pa ostalo kramo vozo...
Berserker ::
arma 2 bo krep pa veš zakaj ker so nekatere stavbe prekopirali iz arma 1 sam lepša grafika bo pa nova vozila, animacij za vstop v vozilo in relodanja pa nebo, bohemia nima gnara za za kaj več.
laught ::
Codemaster res nezna več igre naret,ko pomislim na turning point mi je kuj slabo,tak da od tega sploh nič ne pričakujem.od bohemie pa še majn...
iLichu ::
vseen bo boljsa igra arma2,k ofp 2 se bolj nagiba k arkadnem igranju...vemo pa da je OFP bila resna simulacija,plus zdj pr OFP2 je ful manj folka za coop in za online igranje kar je en kakec navadn !
Berserker ::
preden bleknete kr nekaj, vsaj navedite " kaj je tak slabo" jaz nisem našel nič takega da bi se drl cel dan "tole pa bo apn" če špilas trenutno ARMO pa ni treba takoj kritizirat če dela codemaster kr arma je sam kopija ofp 1 z lepo grafiko.
Berserker ::
kolko jih pa igra armo prek neta sem gledal serverji deadmatch, pvp, warfare so cist prazni sam na coop jih je kake 100. pa ocitno imas tezavo z prebavo ce skozi omenjas drek
jype ::
Še vedno pa manjka najpomembnejši del... Ko sediš na sankah AH6 držiš puško v rokah, pa z njo niti pomahat ne moreš, kaj šele, da bi reč uporabil.
Berserker ::
aja mislis active chargo obstaja nek mod ko lahk z black hawka strelas z m249 pa z urala tudi sam je vse leseno.
jype ::
tr33k> aja mislis active chargo obstaja nek mod ko lahk z black hawka strelas z m249 pa z urala tudi sam je vse leseno.
Če je simulacija, potem ne sme bit to "mod", ampak vgrajeno v igro.
Tudi ne vidim razloga zakaj pogon ne bi pustil uporabljati inventarja ko si v vozilu - tudi metanje ročnih bomb iz hitro vozečega džipa ali helikopterja je lahko zanimiva stvar.
Če je simulacija, potem ne sme bit to "mod", ampak vgrajeno v igro.
Tudi ne vidim razloga zakaj pogon ne bi pustil uporabljati inventarja ko si v vozilu - tudi metanje ročnih bomb iz hitro vozečega džipa ali helikopterja je lahko zanimiva stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Berserker ::
ja je, povem ti da jaz mam za 6 giga modov addonsov na tak nacin sem dobo hinda ki je manjkal v igri sicer pa mode najdes na strani http://armedassault.info/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Arma 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12217 (268) | oo7 |
» | Operation flashpoint 2 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5485 (3703) | Dobrawc |
» | Armed Assault 2Oddelek: Igre | 2957 (1565) | Berserker |
» | Igre 2009 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 29075 (19044) | Berserker |
» | Angleška ArmAOddelek: Igre | 1407 (1285) | imallears |