Forum » Igre » Operation flashpoint 2
Operation flashpoint 2
OmegaM ::
Pozdravljen!
SPila se ni. IZsla bi naj konec 2006 ali pa v zacetku 2007, sem obrnil 1, ter vse dodatke, tak da sam komaj cakam da jo dobim v rokce!
SPila se ni. IZsla bi naj konec 2006 ali pa v zacetku 2007, sem obrnil 1, ter vse dodatke, tak da sam komaj cakam da jo dobim v rokce!
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
Rotaidal ::
Meni osebno je blo carsko, kolko vozil si lahko vozil....
Ali pa snajper, to mi je carsko...Upam, da bo dvojka, imela enak realizem.
Ali pa snajper, to mi je carsko...Upam, da bo dvojka, imela enak realizem.
Mavrik ::
Armed Assault ni Operation Flashpoint 2.
OFP2 je še v delu, Armed Assault je pa pravkar izšel, oz. še čakamo na angleško različico. Je pa res da je neko polnadaljevanje OFPja, čeprav z bolj ali manj istim grafičnim pogonom in zelo zelo podobno igralnostjo.
OFP2 je še v delu, Armed Assault je pa pravkar izšel, oz. še čakamo na angleško različico. Je pa res da je neko polnadaljevanje OFPja, čeprav z bolj ali manj istim grafičnim pogonom in zelo zelo podobno igralnostjo.
The truth is rarely pure and never simple.
jype ::
OFP2 ma pa novo grafično kolesje in naj bi bil še bolj simulatorski kot predhodnik. Torej, še manj zanimiv za ljudske množice in še bolj zanimiv za norce, ki jim fizika kaj pomeni.
Jaz samo upam, da ne bodo oklepna vozila več skakala kot pingpong žogice :)
Jaz samo upam, da ne bodo oklepna vozila več skakala kot pingpong žogice :)
Berserker ::
Zakaj že ?
Ni glih simulacija je bolj taktična streljačina. POleg tega je to star video z E3 2009.
Ni glih simulacija je bolj taktična streljačina. POleg tega je to star video z E3 2009.
jype ::
Če strojnica strelja nate dobrih 15 sekund, ti pa stojiš ko en houdre, brez kritja, sredi nekega nizkega grmičevja...
Halo?
Halo?
Berserker ::
Sem si še enkrat pogledal v bistvu je stal za skalo in če te takšne stvari motijo potem si kr zahteven do iger. Itak MG izgubi na takšni razdalji natančnost.
jype ::
tr33k> Itak MG izgubi na takšni razdalji natančnost.
Če ga držiš v roki, ne pa če je "mounted", kot je ta.
tr33k> če te takšne stvari motijo potem si kr zahteven do iger.
Ja, sem. Saj ne rečem, da je igra zanič, samo da ni to, kar sem pričakoval, da bo (čeprav se mi je zdelo, da codemasters razume, da bo prodal več "arkadnih" kot "zajebanih" simulacij, ker je tiste arkadne mnogim precej bolj prijetno igrat).
Če ga držiš v roki, ne pa če je "mounted", kot je ta.
tr33k> če te takšne stvari motijo potem si kr zahteven do iger.
Ja, sem. Saj ne rečem, da je igra zanič, samo da ni to, kar sem pričakoval, da bo (čeprav se mi je zdelo, da codemasters razume, da bo prodal več "arkadnih" kot "zajebanih" simulacij, ker je tiste arkadne mnogim precej bolj prijetno igrat).
Berserker ::
No sej baje kr hitro padeš, tako da neke rambovščine ni. Za tisti MG nisem ravno prepričan če je mounted no sej se niti ne vidi dovolj dobro mogoče je imel igralec srečo ali pa nenatačnost AI. V nekem drugem trailerju oz previewu je igralec dokaj hitro umrl kljub temu da je bil napol v kritju. Edino kar me moti je predvsem lesen zvok M16 pa obljubljene animacije za vstop s katerimi so se hvalili te so vrjetno nekam pobegnile.
jype ::
tr33k> obljubljene animacije za vstop
Ma, to ni pol tolk pomembno (kar se realizma tiče) kot prosto gibanje, ko si enkrat not. Da tudi ko si v vozilu še vedno lahko streljaš, reloadaš, al pa magar pucaš orožje.
tr33k> Za tisti MG nisem ravno prepričan če je mounted no sej se niti ne vidi dovolj dobro mogoče je imel igralec srečo ali pa nenatačnost AI.
Mogoče, ampak v vsakem primeru, when the shit's coming your way, you hit the dirt and stay there in kar je najbolj pomembno, ne gledaš direkt v njegovo cev.
Ma, to ni pol tolk pomembno (kar se realizma tiče) kot prosto gibanje, ko si enkrat not. Da tudi ko si v vozilu še vedno lahko streljaš, reloadaš, al pa magar pucaš orožje.
tr33k> Za tisti MG nisem ravno prepričan če je mounted no sej se niti ne vidi dovolj dobro mogoče je imel igralec srečo ali pa nenatačnost AI.
Mogoče, ampak v vsakem primeru, when the shit's coming your way, you hit the dirt and stay there in kar je najbolj pomembno, ne gledaš direkt v njegovo cev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Berserker ::
Ni pomembno ampak, na lanskem E3 so prikazali animacije za vstop in iztop iz vozila, oklepnika zdaj pa naenkrat teh nebo, to mi je ravno čudno.
Vse je odvisno od igralc kam bo gledal, a tu ni igra nič kriva razen za nenatančen AI .
Vse je odvisno od igralc kam bo gledal, a tu ni igra nič kriva razen za nenatančen AI .
DarwiN ::
Da ni ki to največji nateg ever? Ravnokar probal za par sekund (več nisem zdržal).. Napihovali so vzdušje pred izidom kar par let, trailerji so prikazovali revolucionarno grafiko ter igralnost, na koncu pa to??? GE za kozlat, maximalna resolucija 1280x1024 lol, in vseskupaj deluje povsem cheap, saj se niti gibat ne moreš normalno.. Predvidevam da je tut polno bugov...
Mislim ej, nove razsežnosti marketinškega nategovanja..
Mislim ej, nove razsežnosti marketinškega nategovanja..
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
DOOM_er ::
nevem kva maš ti zjeban, grafika je kul, gibanje je čist ok, buga pa še nisem opazil. Pa z lahkoto maš lahko ktero kol resolucijo. nevem a si mongloiden al kva da ne znaš naštimat? Ker po defaultu je vse na medium
Robots will steal your job. But that's OK
Berserker ::
-Grafika sux(trava razne teksture)
+Dimni efekti cool
+Igra se kr dobro
+AI je dobra
- še enkrat, trava suxa
+Dimni efekti cool
+Igra se kr dobro
+AI je dobra
- še enkrat, trava suxa
AapocalypseE ::
Sem pričakoval dost boljšo igro. Premikanje je leseno in grafika je povprečna četudi je vse na max....
Berserker ::
Ni kaz za pisat , grafika je nasplošno porazna za današnje razmere, nevem kaj so pili, ko so delali igro. Nasvet za drugič nikoli ne vrjami trailerju.
Pesimist ::
Heh jaz sem jo zbrisal dol po 20 minutah ze. Animacije za bruhat. Sem mislo da bodo taksne kot v Ranbow Six vegasih pa niso glih.
AapocalypseE ::
Zgleda se norca delajo, glede na to kakšni so trailerji nekaterih iger in potem končni izdelek, ki ga igraš.
Polom v glavnem...
Polom v glavnem...
laught ::
ok tole pa je nateg stoletja,grafika za kozlat,AI obubna ,animacije za crknat slabe,vožnja vozila neverjetno slaba,misije enolične in dolgočasne,v glavnem tisti trailerji in gameplay filmčki so en vlki neteg špil zgleda 100x slabše.
st0jko ::
Nevem kako je pri vas ampak meni igra zgleda popolnoma enako kot v trailerjih... Se mi pa že v trailerjih grafika ne zdi nek višek, tako da ne vem kaj nekateri bluzite.
Igra pač cilja bolj na vojno simulacijo, kot na danes popularne "arkadne" streljačine. Zaradi tega se, dan danes povprečnemu gamerju, od začetka zdi rahlo neudobna za igranje. Malo tudi dolgočasna ker te ne vržejo med 300 sovražnikov ki priletijo iz vseh koncev in jih kosiš kot pri serious samu. Pač je igra bolj taktična in je treba prehodit kak kilometer preden prideš do objectiva. Saj v pravi vojski te tudi ne pripeljejo z helikopterjem do sovražnikovega radarja, da ga razstreliš, če gre za tajno -behind enemy lines- operacijo. To vse pomaga pri ustvarjanju vzdušja.
Igra se mi ne zdi tako zelo slaba. Preigral jo bom v glavnem zato, ker ima co-op in boma skupaj z kolegom pocufala.
Obstajajo pa boljše igre jasno..
Igra pač cilja bolj na vojno simulacijo, kot na danes popularne "arkadne" streljačine. Zaradi tega se, dan danes povprečnemu gamerju, od začetka zdi rahlo neudobna za igranje. Malo tudi dolgočasna ker te ne vržejo med 300 sovražnikov ki priletijo iz vseh koncev in jih kosiš kot pri serious samu. Pač je igra bolj taktična in je treba prehodit kak kilometer preden prideš do objectiva. Saj v pravi vojski te tudi ne pripeljejo z helikopterjem do sovražnikovega radarja, da ga razstreliš, če gre za tajno -behind enemy lines- operacijo. To vse pomaga pri ustvarjanju vzdušja.
Igra se mi ne zdi tako zelo slaba. Preigral jo bom v glavnem zato, ker ima co-op in boma skupaj z kolegom pocufala.
Obstajajo pa boljše igre jasno..
keks?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: st0jko ()
AapocalypseE ::
Če pogledaš malo ta trailer:
Ne pa pol, ko si daš vse na max. in je podpovprečna grafika. Gibanje je zelo leseno in vožnja z avtomobilom zelo čudna. Vidiš samo naprej in nič levo ali desno. Se zabiješ z avtom ob kamen in te vrže nekam v ... low deluje, zelo low. Grozn špil v glavnem.
Ne pa pol, ko si daš vse na max. in je podpovprečna grafika. Gibanje je zelo leseno in vožnja z avtomobilom zelo čudna. Vidiš samo naprej in nič levo ali desno. Se zabiješ z avtom ob kamen in te vrže nekam v ... low deluje, zelo low. Grozn špil v glavnem.
galu ::
Mah, igra še mi je kar vredu, ampak aim pa mi je popušil po celi črti... Nekako se mi zdi da se prepočasi odzove, pa prepočasi konča "scrollat" oz. gledat okoli, če me razumete.
Tako to gre.
laught ::
Nevem kako je pri vas ampak meni igra zgleda popolnoma enako kot v trailerjih... Se mi pa že v trailerjih grafika ne zdi nek višek, tako da ne vem kaj nekateri bluzite.
Igra pač cilja bolj na vojno simulacijo, kot na danes popularne "arkadne" streljačine. Zaradi tega se, dan danes povprečnemu gamerju, od začetka zdi rahlo neudobna za igranje. Malo tudi dolgočasna ker te ne vržejo med 300 sovražnikov ki priletijo iz vseh koncev in jih kosiš kot pri serious samu. Pač je igra bolj taktična in je treba prehodit kak kilometer preden prideš do objectiva. Saj v pravi vojski te tudi ne pripeljejo z helikopterjem do sovražnikovega radarja, da ga razstreliš, če gre za tajno -behind enemy lines- operacijo. To vse pomaga pri ustvarjanju vzdušja.
Igra se mi ne zdi tako zelo slaba. Preigral jo bom v glavnem zato, ker ima co-op in boma skupaj z kolegom pocufala.
Obstajajo pa boljše igre jasno..
Cilja ja sam je še daleč od simulacije,sovražnik tudi na hardcore pade po kakih par strelah,če maš snajpo pa malo snipaš lahk daš tud 2 headshota pa bojo včasih še kr hodli ,polek tega sploh pušk nimajo v rokah včasih ko na daleč strelaš pa še butasto se obnašajo,to pa je res eden slabših špilov zadnjih let.
g. Oden ::
Kaj se vsi pritožujete in jokate, kaj ste pa pričakovali? Saj smo vedeli, da bo igra uporabljala EGO Engine, dve leti star grafični pogon, prirejen dirkaškim igram!!! Sicer pa, če mene vprašate z grafiko ni čisto nič narobe, še celo lepša je kot v marsikateri drugi igri, npr. Wolfensteinu, ki ni dosti starejši.
Kar se pa igralnosti tiče, pa je čisto OK. Nekateri ste blatili AI, ampak v Armi sem zasledil bistveno večje neumnosti, kot tukaj, da ne rečem v ostalih igrah ala Crysis. Torej še enkrat, ne vem kaj ste vi pričakovali, ampak jaz sem pozitivno presenečen. Nenazadnje, ne smemo pozabit da gre za port s konzol!
Kar se pa igralnosti tiče, pa je čisto OK. Nekateri ste blatili AI, ampak v Armi sem zasledil bistveno večje neumnosti, kot tukaj, da ne rečem v ostalih igrah ala Crysis. Torej še enkrat, ne vem kaj ste vi pričakovali, ampak jaz sem pozitivno presenečen. Nenazadnje, ne smemo pozabit da gre za port s konzol!
laught ::
Pa arma je amerika proti ofp2,tole je sramota za ofp enko.gameplay je v kurci vse je v glavnem v pizdi,špil nima ene dobre lasnosti
g. Oden ::
Pa arma je amerika proti ofp2,tole je sramota za ofp enko.gameplay je v kurci vse je v glavnem v pizdi,špil nima ene dobre lasnosti
Ne pretiravaj, Dejstvo je sicer, da špil ni niti blizu OFP 1, ampak to je bilo za pričakovat, SAJ GRE ZA POVSEM DRUGEGA RAZVIJALCA!
Berserker ::
Hehe ja pa v sovražnika lahk tolk streljaš, mu kri šprica ampak nazadnje bo še lahk streljal nazaj.
barocco ::
pred dnevi sem začel igrati OFP 2 -dragon rising in meni osebno je dobra taktična vojaška simulacija, vredna greha !!
Ni tako pretirana simulacija ,kot armed assoult 2, pa vseeno, paše mi igranje ,takih iger.,vodenje sovojakov ,v različnih formacijah ,ukazovanje ...
poanta ,te igre je ,da nisi ,kot COD 2...rambo in samo laufaš streljaš...
ko se navadiš na ukaze v vmesniku , ki so simpl ,hitro dojameš bistvo !
tudi grafično ni slaba ,sem videl še slabše in hrošćate špile.
upam ,da bo v prihodnosti več takih iger in manj rambovščin,saj ne rečem ,da so slabe ,samo ni tistega pristnega občutka ,da ti nekdo krije grbet,strelja na ukaz,ali pa vrača "ogenj" -ko streljajo nanj ,zdravje,suppresing fire nato pa flenkanje...
pa ,še bi lahko našteval!! tudi igra Brothers in arms-Road to Hell, je super zaradi zgoraj naštetega..
pa lep pozdrav družba in obilo užitkov v tistem ,kar pač najraje počnete
barocco :) :)
Ni tako pretirana simulacija ,kot armed assoult 2, pa vseeno, paše mi igranje ,takih iger.,vodenje sovojakov ,v različnih formacijah ,ukazovanje ...
poanta ,te igre je ,da nisi ,kot COD 2...rambo in samo laufaš streljaš...
ko se navadiš na ukaze v vmesniku , ki so simpl ,hitro dojameš bistvo !
tudi grafično ni slaba ,sem videl še slabše in hrošćate špile.
upam ,da bo v prihodnosti več takih iger in manj rambovščin,saj ne rečem ,da so slabe ,samo ni tistega pristnega občutka ,da ti nekdo krije grbet,strelja na ukaz,ali pa vrača "ogenj" -ko streljajo nanj ,zdravje,suppresing fire nato pa flenkanje...
pa ,še bi lahko našteval!! tudi igra Brothers in arms-Road to Hell, je super zaradi zgoraj naštetega..
pa lep pozdrav družba in obilo užitkov v tistem ,kar pač najraje počnete
barocco :) :)
opeter ::
A to deluje na Radeon 4670? Igral bi na resoluciji 1280x1024? Hvala za odgovore.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Dripc ::
A se komu sanja zakaj imam lahko največjo resolucijo 1280x1024.Mam 22´ 4870 1gb pa bolj bedno zgleda na tako nizki resoluciji?
AapocalypseE ::
Nevem kak si ne znaš nastavit na več kot 1280x1024... sej ti vse lepo piše v nastavitvah. Samo puščico v desno klikneš in se menja resolucija na večjo
speed machine ::
Po parih misijah in nekaj urnem igranju lahko rečem, da me je kar malo razočarala. Igra kot taka je še za igrat. Ni pa to neka simulacija. Še original iz leta 2001 je bil večja simulacija kot tole. Preveč arkadno so jo nardil. Tak da nekateri mislijo, da gre za slab clon Crysisa ali pa COD-a (ki imata mimogrede čisto drugačno ciljno skupino, beri: za ljudi, ki radi držijo levi miškin gumb od začetka do konca igre).
Kot prvo. State of the art grafika za igro kot je operation flashpoint res ni neki pomembnega. Sej je fajn, če igra izgleda lepo in ima grafične bonbončke, ki jih nobena druga igra nima. Ni pa to tako pomembno. So veliko bolj pomembne druge stvari. Ki pa tukaj ali manjkajo ali pa so slabo narete.
Kot prva zelo slaba stvar je izginjanje trupel in s tem povezanega orožja. Ajde, da trupla izginejo je še razumljivo. Namreč drugače bi grafični pogon začel "žreti" preveč računalniških virov pri večjih bitkah. Da pa zraven zgine še orožje, pa je prehudo. Primer: zamenjam svoje orožje za snajperko. Porabim vse naboje, se vrnem na lokacijo, kjer sem odložil svoje prejšnje orožje. In glej ga zlomka, ni ga več. Čeprav sem pospravil celo vas vojakov ni nikjer za najti niti enega metka. Pol pa se bojuj s pištolo proti novim sovražnikom. Al pa išči kak "ammo crate" sredi bitke. V 1-ki si se včasih pelal z đipom po kilometer daleč, da si vzel bazuko od padlega vojaka in si lahko razbil en tank več.
Naslednja stvar je tečno shranjevanje. Bi blo boljše da imaš en save in ga sam porabiš kjer ga hočeš (ponavadi preden greš v kakšno večjo bitko). Kot pa da ti shrani nekje sredi bitke. Ko zloadaš pa ti v pol minute javi da je misija neuspešna zaradi pač nekega razloga. Pa lahk misijo samo še začneš znova.
Potem so tu checkpointi, ki silijo igro v linearnost. Če se že gremo vojno simulacijo, potem naj ti dajo objective pa jih pač izpolni, kakor le veš in znaš. Ko jih izpolniš je misija končana. Ne pa da te za rokco vodijo od začetka do konca (ja na najtežji stipnji checkopointov ni. Vendar s tem izgubiš tudi shranjevanje in HUD. Kar pa nočem žrtvovat.) Kak je blo v 1-ki hudo, ko si mogu napast kakšno bazo, pa si iz bližnje sosednje baze ukradel tank T-72 in se podal na misijo.
Potem če je že vojna naj bo vsaj občutek tak. Odpelješ se iz svoje baze na bojišče z avtom, letalom, helijem, tankom, kompanjoni na tovornjaku ali pa čim tretjim. Naj te AI odpelje tja s helijem, pa izkočiš s padalom. Ne pa da se pojaviš na eni točki, slediš 10 točkam (checkpointom) in končaš na drugi točki. Vmes pa pač pospraviš nekaj vojakov. Nekaj zgodbe in vojnega pripadništva pa le more bit. Prav tako to ni COD SP za tiste, ki ne želijo v celi igri uporabiti kanček možgan.
Potem AI. Že leta 2001 so bli dovolj sposobni programerji, da so sovražniku vgradil mehanizem samo zaščite. Če si poču njegovga kolega, se je sam ali skril ali pa vrgel na tla. Tukaj veselo stoji kot da se ni nič zgodilo. Potem AI soigralcev. Če jz streljam kaj se ima ta čas pred cev postavlat.
Da o tem kak se je v enki cela baza organizirala proti teb, ko so zaslišal prvi strel sploh ne govorim. Tekl so v tanke, poletel s helikopterji in naredl vse da so te dobil. Tukaj te vojak zagleda, izstrelijo par strelov, jih ubiješ, skupina 100 m stran pa se niti ne sekira.
Potem pri vožnji vozil ne morš obračat pogleda z miško (al pa vsaj jz nisem našu funkcije kak bi to vklopu). Sovražnik v tanku ali pa helikopter v zraku ni nič strašen. V enki da si dobu ruski helikopter nad glavo si bil tako rekoč mrtev. Za tank enako. Streljal je na rob vogla, če si tekel za hišo. Podiral manjše smreke in grmičevje da je prišel do tebe.
Torej kot končna ocena. Igra bi lahko bila izjemna in bi postavila nove standarde v vojaških igrah. Vendar jih ne bo zaradi mešanice simulacije in arkade. Za preigrat bo, za kaj več pa ne. Za simulacijo bo treba igrat OFP: Cold War Crysis ali pa Arma 2, pa mal čez prste pogledat bugom. :p
P.S.: mogoče sem malo prehitro podal končno oceno, vendar mislim da v nadaljni kampanji ne bom spremenil mnenja.
Kot prvo. State of the art grafika za igro kot je operation flashpoint res ni neki pomembnega. Sej je fajn, če igra izgleda lepo in ima grafične bonbončke, ki jih nobena druga igra nima. Ni pa to tako pomembno. So veliko bolj pomembne druge stvari. Ki pa tukaj ali manjkajo ali pa so slabo narete.
Kot prva zelo slaba stvar je izginjanje trupel in s tem povezanega orožja. Ajde, da trupla izginejo je še razumljivo. Namreč drugače bi grafični pogon začel "žreti" preveč računalniških virov pri večjih bitkah. Da pa zraven zgine še orožje, pa je prehudo. Primer: zamenjam svoje orožje za snajperko. Porabim vse naboje, se vrnem na lokacijo, kjer sem odložil svoje prejšnje orožje. In glej ga zlomka, ni ga več. Čeprav sem pospravil celo vas vojakov ni nikjer za najti niti enega metka. Pol pa se bojuj s pištolo proti novim sovražnikom. Al pa išči kak "ammo crate" sredi bitke. V 1-ki si se včasih pelal z đipom po kilometer daleč, da si vzel bazuko od padlega vojaka in si lahko razbil en tank več.
Naslednja stvar je tečno shranjevanje. Bi blo boljše da imaš en save in ga sam porabiš kjer ga hočeš (ponavadi preden greš v kakšno večjo bitko). Kot pa da ti shrani nekje sredi bitke. Ko zloadaš pa ti v pol minute javi da je misija neuspešna zaradi pač nekega razloga. Pa lahk misijo samo še začneš znova.
Potem so tu checkpointi, ki silijo igro v linearnost. Če se že gremo vojno simulacijo, potem naj ti dajo objective pa jih pač izpolni, kakor le veš in znaš. Ko jih izpolniš je misija končana. Ne pa da te za rokco vodijo od začetka do konca (ja na najtežji stipnji checkopointov ni. Vendar s tem izgubiš tudi shranjevanje in HUD. Kar pa nočem žrtvovat.) Kak je blo v 1-ki hudo, ko si mogu napast kakšno bazo, pa si iz bližnje sosednje baze ukradel tank T-72 in se podal na misijo.
Potem če je že vojna naj bo vsaj občutek tak. Odpelješ se iz svoje baze na bojišče z avtom, letalom, helijem, tankom, kompanjoni na tovornjaku ali pa čim tretjim. Naj te AI odpelje tja s helijem, pa izkočiš s padalom. Ne pa da se pojaviš na eni točki, slediš 10 točkam (checkpointom) in končaš na drugi točki. Vmes pa pač pospraviš nekaj vojakov. Nekaj zgodbe in vojnega pripadništva pa le more bit. Prav tako to ni COD SP za tiste, ki ne želijo v celi igri uporabiti kanček možgan.
Potem AI. Že leta 2001 so bli dovolj sposobni programerji, da so sovražniku vgradil mehanizem samo zaščite. Če si poču njegovga kolega, se je sam ali skril ali pa vrgel na tla. Tukaj veselo stoji kot da se ni nič zgodilo. Potem AI soigralcev. Če jz streljam kaj se ima ta čas pred cev postavlat.
Da o tem kak se je v enki cela baza organizirala proti teb, ko so zaslišal prvi strel sploh ne govorim. Tekl so v tanke, poletel s helikopterji in naredl vse da so te dobil. Tukaj te vojak zagleda, izstrelijo par strelov, jih ubiješ, skupina 100 m stran pa se niti ne sekira.
Potem pri vožnji vozil ne morš obračat pogleda z miško (al pa vsaj jz nisem našu funkcije kak bi to vklopu). Sovražnik v tanku ali pa helikopter v zraku ni nič strašen. V enki da si dobu ruski helikopter nad glavo si bil tako rekoč mrtev. Za tank enako. Streljal je na rob vogla, če si tekel za hišo. Podiral manjše smreke in grmičevje da je prišel do tebe.
Torej kot končna ocena. Igra bi lahko bila izjemna in bi postavila nove standarde v vojaških igrah. Vendar jih ne bo zaradi mešanice simulacije in arkade. Za preigrat bo, za kaj več pa ne. Za simulacijo bo treba igrat OFP: Cold War Crysis ali pa Arma 2, pa mal čez prste pogledat bugom. :p
P.S.: mogoče sem malo prehitro podal končno oceno, vendar mislim da v nadaljni kampanji ne bom spremenil mnenja.
//
Berserker ::
Ma ja če igro poganja ego engine ki je bolj za dirkačine(glejte dirt 2), meni osebno zgornje slike iz prve verzije ofp2-ja zgledajo precej boljše kot pa tale končna verzija. Ni občutka vojne v tej igri, pa zakaj za vraga bi se američani šli borit na rusko ozemlje z kitajci na nekem nepomebnem otočku. Pa igra sploh nima dobene prave zgodbe in lika.
Ja vozila tudi niso več tako strašna kot so bla v ofp, tam če si zagledal oz slišal cviljenje gosenic platoon 4x T80 si se moral takoj pobrat od tam , tu pa je vse isti drek če streljaš helikopter ali človeka. Kljub slabi grafiki je otok še nekako zanimiv, zaradi FPS stila igranja se mi zdi otok prcej velik.
Ja pa fali kr velik paket pokalic pa vozil, recimo kje za vraga so pozabli AH64, m2a3, styker, M113 vozila ki si še videl v prvem ofp.
Ja vozila tudi niso več tako strašna kot so bla v ofp, tam če si zagledal oz slišal cviljenje gosenic platoon 4x T80 si se moral takoj pobrat od tam , tu pa je vse isti drek če streljaš helikopter ali človeka. Kljub slabi grafiki je otok še nekako zanimiv, zaradi FPS stila igranja se mi zdi otok prcej velik.
Ja pa fali kr velik paket pokalic pa vozil, recimo kje za vraga so pozabli AH64, m2a3, styker, M113 vozila ki si še videl v prvem ofp.
Rotaidal ::
meni osebno zgornje slike iz prve verzije ofp2-ja zgledajo precej boljše kot pa tale končna verzija
Tr33k pazi. Tiste slike nevem če so iz Ofp2. Leto 2006
Mislim, da so te slike od Arme. Takrat sem mislil, da je to ena in ista igra. My bad verjetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rotaidal ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Armed Assault 2Oddelek: Igre | 2947 (1555) | Berserker |
» | Igre 2009 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 28951 (18920) | Berserker |
» | Operation Flashpoint 2 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5551 (4353) | laught |
» | Nekaj podobnega kot Operation Flashpoint, a novejšegaOddelek: Igre | 1392 (1221) | OmegaM |
» | Joint OperationsOddelek: Igre | 1457 (1264) | IceBreakr |