Forum » Igre » F1 2010 by Codemasters
F1 2010 by Codemasters
Jst ::
Default je dx9. Če hočete vklopiti dx11 najdite hardware_config xml in force dx9 iz true spremenite na false. Reši nekaj težav (nedelujoč AA), doda nekaj drugih.
Če imate low cpu usage problem in pocesor z vklopljenim hyperthreadingom, nastavite število threadov iz 8 na 4.
Tam si lahko veliko tweakate nastavitve po želji. Ampak brez uradnega dx11 patcha se ponekod pojavljajo artefakti. (na nekaj progah menda; steam uporabniki)
Če imate low cpu usage problem in pocesor z vklopljenim hyperthreadingom, nastavite število threadov iz 8 na 4.
Tam si lahko veliko tweakate nastavitve po želji. Ampak brez uradnega dx11 patcha se ponekod pojavljajo artefakti. (na nekaj progah menda; steam uporabniki)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
šernk ::
Men ga špil zmeri bolj seka
Tole sem včeraj posnel
a imam le občutek ali so na robnike in učinek trave popolnoma pozabili?
namreč takšne vožnje kot je na zgornjem posnetku si ne morejo privoščit, če se prav spomnim skozi 12. ovinek, ki ga ti lepo sečeš, oni konkretno poletijo, če gredo že malce preostro na robnik.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
mihco ::
Ni na vseh progah tako... melbourne je izredno lahka proga za vozit, tudi z tipkovnico. In tezko dobis penalty zaradi sekanja ovinkov. Npr. singapur je cisto druga pesem.
Jst ::
Z koliko FPSji vam pa igra dela?
Zgoraj je nekdo omenil 70, če se ne motim. To je menda edini primer, vsi na guru3d, ki imajo najnovejše mašine, gtx480, pa jim full HD ne dela niti blizu 70. V bistvu vsem srečnim dela okrog 50 do 60 FPS. Meni pa tam, od 35 do 50.
Vse na Ultra, vendar po priporočilu Codemasters, v Hardware_Setting_Config.xml izklopljeni Mirrors. Pa če izklopiš Wind Effects tudi pravijo da da konkreten boost. (kar pa nisem jaz našel v temu fajlu)
Aja, še to: ProgramData\Codemasters\FormulaOne\DataCache\$Username$\replay
Tu je par giga velik file in če med dirko doživljate slowdown-e, jo zbrišite in bo a nekaj časa v redu. To bo vključeno v patch, upam da v dx11 patch, ki prihaja prvi in kmalu.
Ne vem samo še to, zakaj mi AF ne dela in tekture v daljavi zgledajo en crap in sploh ne vidim ovinka.
Pa tudi sam občutek hitrosti je zame premalo izražen. Če ste igrali leta leta nazaj, igro z naslovom Ballistics, potem veste, kaj je pa pretiravanje pri občutku hitrosti.
--
Multiplayer: Jaz ne zvozim 6 krogov dolgo dirko, ne da bi razbil avta ali pa bil tam okrog 15. mesta na AI Difficulty: Idiots. Zato me zanima, če je kdo že probal? Kako se razporedijo tisti z vklopljenimi pomagali ali je tam vse na Off? Če se kdaj naučim normalne vožnje, je moje ime na GFWL Matej. Hope to see ya some day.
Zgoraj je nekdo omenil 70, če se ne motim. To je menda edini primer, vsi na guru3d, ki imajo najnovejše mašine, gtx480, pa jim full HD ne dela niti blizu 70. V bistvu vsem srečnim dela okrog 50 do 60 FPS. Meni pa tam, od 35 do 50.
Vse na Ultra, vendar po priporočilu Codemasters, v Hardware_Setting_Config.xml izklopljeni Mirrors. Pa če izklopiš Wind Effects tudi pravijo da da konkreten boost. (kar pa nisem jaz našel v temu fajlu)
Aja, še to: ProgramData\Codemasters\FormulaOne\DataCache\$Username$\replay
Tu je par giga velik file in če med dirko doživljate slowdown-e, jo zbrišite in bo a nekaj časa v redu. To bo vključeno v patch, upam da v dx11 patch, ki prihaja prvi in kmalu.
Ne vem samo še to, zakaj mi AF ne dela in tekture v daljavi zgledajo en crap in sploh ne vidim ovinka.
Pa tudi sam občutek hitrosti je zame premalo izražen. Če ste igrali leta leta nazaj, igro z naslovom Ballistics, potem veste, kaj je pa pretiravanje pri občutku hitrosti.
--
Multiplayer: Jaz ne zvozim 6 krogov dolgo dirko, ne da bi razbil avta ali pa bil tam okrog 15. mesta na AI Difficulty: Idiots. Zato me zanima, če je kdo že probal? Kako se razporedijo tisti z vklopljenimi pomagali ali je tam vse na Off? Če se kdaj naučim normalne vožnje, je moje ime na GFWL Matej. Hope to see ya some day.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
AnWar ::
Jst:
Zgoraj sem napisal, z koliko fps-ji mi deluje igra,
Naredil, sem kar si napisal poigral sem se z Hardware_Setting_Config.xml
Dx9 "false"
Wind Effects- nisem nasel
------------------------------
V grafiki nisem opazil nobene razlike.
Igra deluje za par fps-jev vec.
Lp
Zgoraj sem napisal, z koliko fps-ji mi deluje igra,
Naredil, sem kar si napisal poigral sem se z Hardware_Setting_Config.xml
Dx9 "false"
Wind Effects- nisem nasel
------------------------------
V grafiki nisem opazil nobene razlike.
Igra deluje za par fps-jev vec.
Lp
[Asus ROG Strix SCAR III]
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AnWar ()
šernk ::
no monako mi izgleda malce boljše, zgleda da bom moral enkrat jo sprobat, vendar glede na pomanjkanje nastavitev, dolgo gotovo ne bom obdržal se pri njej
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
z3ro ::
=666= ::
Ja, umetno pamet imam na Legend , čist spregledal, da lahko pod DIFFICULTY LEVEL štelaš ful enih stvari
Jst ::
Vsaj zavijanje je dobro, da je analogno. Kupi si Logitech Dual Action, ki stane drobiž, čeprav, če pristaviš še 30EUR več, dobiš x360 gamepad, kar bi jaz definitivno v primeru, če bi spet kupoval gamepad, naredil.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
lurker ::
Jaz sem probal brez pomagal in je na tipkovnici hudo matranje. Ne vem pa kako je, če vklopiš kakšna pomagala, mogoče se da nastavit, da je podobno kot v GP/2/3/4, kjer te je do določene mere samo vodilo po stezi.
thebaloh ::
Ja če ni pomagal pol je s tipkami težko igrat.....bom popoldan prilepil en video s tipkovnico!
Vsaj spodrsavanje mora biti vklopljeno oziroma za moje poje je to to....ostalo bi moral sam ali pa še prestavljanje vsaj navzdol!
Če pa je brez pomagal pa lohka rečem da je zares matranje....mislim pa tudi =666= z volanom vozi z pomagal i spodrsavanja kot sem videl video ki ga je prilepil nekaj strani nazaj...pa naj me popravi če temu ni tako!
Vsaj spodrsavanje mora biti vklopljeno oziroma za moje poje je to to....ostalo bi moral sam ali pa še prestavljanje vsaj navzdol!
Če pa je brez pomagal pa lohka rečem da je zares matranje....mislim pa tudi =666= z volanom vozi z pomagal i spodrsavanja kot sem videl video ki ga je prilepil nekaj strani nazaj...pa naj me popravi če temu ni tako!
šernk ::
prestavljanje navzdol pa res ni problematično pri F1...važno je v kateri prestavi prideš v ovinek in da ne prehitro zamenjaš. F1 itak ne zavira z motorjem, ker ima predobre zavore.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
g. Oden ::
Yoni ::
lurker ::
Vejetno je hotel povedat, da učinek zaviranja motorja zanemarljiv v primerjavi s tem kar zmorejo zavore v f1.
ABX ::
Z koliko FPSji vam pa igra dela?
Zgoraj je nekdo omenil 70, če se ne motim. To je menda edini primer, vsi na guru3d, ki imajo najnovejše mašine, gtx480, pa jim full HD ne dela niti blizu 70. V bistvu vsem srečnim dela okrog 50 do 60 FPS. Meni pa tam, od 35 do 50.
Vse na Ultra, vendar po priporočilu Codemasters, v Hardware_Setting_Config.xml izklopljeni Mirrors. Pa če izklopiš Wind Effects tudi pravijo da da konkreten boost. (kar pa nisem jaz našel v temu fajlu)
Aja, še to: ProgramData\Codemasters\FormulaOne\DataCache\$Username$\replay
Tu je par giga velik file in če med dirko doživljate slowdown-e, jo zbrišite in bo a nekaj časa v redu. To bo vključeno v patch, upam da v dx11 patch, ki prihaja prvi in kmalu.
Ne vem samo še to, zakaj mi AF ne dela in tekture v daljavi zgledajo en crap in sploh ne vidim ovinka.
Pa tudi sam občutek hitrosti je zame premalo izražen. Če ste igrali leta leta nazaj, igro z naslovom Ballistics, potem veste, kaj je pa pretiravanje pri občutku hitrosti.
--
Multiplayer: Jaz ne zvozim 6 krogov dolgo dirko, ne da bi razbil avta ali pa bil tam okrog 15. mesta na AI Difficulty: Idiots. Zato me zanima, če je kdo že probal? Kako se razporedijo tisti z vklopljenimi pomagali ali je tam vse na Off? Če se kdaj naučim normalne vožnje, je moje ime na GFWL Matej. Hope to see ya some day.
i5@3.5 in 4850 x2. Igra dela odurno za to konfiguracijo.
Bom še poskusil tvoje nasvete.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
g. Oden ::
Očitno je čas za eno veliko grajo z moje strani. Dva dni nazaj sem se tukaj že pritoževal, kako slabo mi igra deluje na računalniku. Dejstvo namreč je, (1.) da na mojem kompu igra izgleda natanko tako kot Dirt 1 (če sem realen bolj gre za mod kot za celo igro), (2.) pri tem pa teče 50 fps počasneje! (3.) Ker simulacija to nikakakor ni, mi je bolj ali manj vseeno, (4.) da igra ne zazna mojega volana, ki je eden izmed bolj razširjenih na trgu. Kot zadnje pa naj omenim še, (5.) da sem za nagrado dobil misteriozni "grey screen of death", čeprav moja grafična še nikoli ni slišala za pregrevanje ali imela kakršnihkoli težav z drugimi igrami doslej. To zadnje ni povsem res, saj sem se s sivim zaslonom že enkrat srečal in ne boste verjeli, pri Dirt 1. Edino podjetje od katerega iger ne bom nikdar več kupoval - Codemasters. Naj bo to samo svarilo vsem, ki vas mikajo njihovi polizdelki.
Jst ::
Oden: Steam verzija? Tle se mi zdi, da je več problemov. Codemasters nekaterim, ki smo prednaložili (preorder) igro in čakali na release date, da se fajli dekriptirajo, priporočajo, da naj še enkrat povlečemo dol.
ABX: Koliko imaš obremenjen(a) GPU(ja)? Moj 5850 (z 5870 biosom) med dirko kaže nekje 78%, pa čeprav CPUja niti do pol ne obremeni.
--
Če povlečemo črto, se lahko menda vsi strinjamo, da je prvi izdelek na novem Codemaster pogonu, razočaranje. The big one.
ABX: Koliko imaš obremenjen(a) GPU(ja)? Moj 5850 (z 5870 biosom) med dirko kaže nekje 78%, pa čeprav CPUja niti do pol ne obremeni.
--
Če povlečemo črto, se lahko menda vsi strinjamo, da je prvi izdelek na novem Codemaster pogonu, razočaranje. The big one.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Standard. Žal se vsi jokamo/jezimo/žalujemo/... :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
=666= ::
Mene nizki fpsji v temu špilu sploh ne motijo ,ker sploh ne izgleda , da je samo 40 fps. Če bi pa imel v BF2 40 fpsjev ,pa sploh nebi mogu igrat .
Jst ::
Hardware_Setting_Config.xml
edit: My Documents\My Games\FormulaOne\
/edit
forceDx9=tree spremeni na False. Če imaš probleme z AA je to rešitev. Ampak laufanje v dx11 povzroča nekatere artefakte, čeprav jih jaz do sedaj še nisem opazil oz. neko malenkost, ki ni vplivala na igranje.
edit: My Documents\My Games\FormulaOne\
/edit
forceDx9=tree spremeni na False. Če imaš probleme z AA je to rešitev. Ampak laufanje v dx11 povzroča nekatere artefakte, čeprav jih jaz do sedaj še nisem opazil oz. neko malenkost, ki ni vplivala na igranje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
jRk0 ::
sem dal se eno priloznost igri, ampak da na 4850 dela na 1366x768 na high komaj normalno, ob tem je grafika pa za kozlat enostavno pa train simulatorja z vse na off se mi res ne da vozit. pa seveda volana itak niti prepoznalo ni v prvo pa take fore. kozl no:S
You fuck up once, you loose two teeth.
thebaloh ::
Tole se verjetno ne da na tipke igrat kolikor toliko spodobno?
Jaz sem probal brez pomagal in je na tipkovnici hudo matranje. Ne vem pa kako je, če vklopiš kakšna pomagala, mogoče se da nastavit, da je podobno kot v GP/2/3/4, kjer te je do določene mere samo vodilo po stezi.
No takole posnel sem eno verzijo s tipkami, progo sem peljal prej mogoče 10× zato ni kake kvalitete ampak saj to hočemo videti, kako se lahko vozi. Seveda je volan veliko boljši a tudi s tipkovnico se tole da odpeljati!
Na taki resoluciji (vse na hi+ultra 1980×1080) mi dela z cca 39-50fps, seveda je tale video stisnjen!
Video:
Jst ::
>odpre mi v IE, al bi moral v kerem drugem programu
GLAVNI: A misliš .xml? V notepadu odpri.
GLAVNI: A misliš .xml? V notepadu odpri.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ABX ::
>odpre mi v IE, al bi moral v kerem drugem programu
GLAVNI: A misliš .xml? V notepadu odpri.
Še rajši uporabi Notepad++, ker Notepad ti bo porušil format datoteke.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Jst ::
>ker Notepad ti bo porušil format datoteke.
AJA?? To pa prvič slišim.
Jaz imam notepad++ nastavljen kar kot zamenjavo za notepad. V Sedmici je potrebno malo kolobocije, ampak se da uštimati, da dela b.p.
AJA?? To pa prvič slišim.
Jaz imam notepad++ nastavljen kar kot zamenjavo za notepad. V Sedmici je potrebno malo kolobocije, ampak se da uštimati, da dela b.p.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
thebaloh ::
http://www.mediafire.com/?nqns04d44tesg...
extractaj tam kjer imaš igro!
ENB_F12010.rar
off/on = Shift + F12
ni potrebno nič v notepadu štimat.....
extractaj tam kjer imaš igro!
ENB_F12010.rar
off/on = Shift + F12
ni potrebno nič v notepadu štimat.....
Jst ::
Našel eno veliko napako v glavnem direktoriju F1 2010 \ system.
Ime datoteke je: "workerMap4Core.xml" v primeru, da imate 4 jedra. Bom opisal kako so izračnali "stacksize=131702" v primeru, da imate 2x4096KB L2 Cache, kot ga ima q6600. Če se malo poigramo z nastavitvami v tej datoteki, dobimo konkreten boost v FPSjih in tudi GPU Usage je potem mnogo višji in trenutno sem iz 78% spravil na 95%. Kar mi je dalo boost iz 40-45FPS med dirko na 55-60FPS.
Bo pa v Ang, ker bom prvo napisal na guru3d forumu in potem skopiral sem.
V workerMap*.xml so NAPAKE oziroma raje rečeno Igra ni nastavila prave vrednosti za vaš procesor. Ura je pozna, zato pričakujte en dolg dolg post v roku parih dneh... In kalkulator, Cpu-Z in poznavanje, kaj pomeni L1 Cache Associative vrednoti.
Lahko se pa veselite tudi zato, ker sem rešil tudi brisanje replay datoteke, vsaj v kolikor imate dva diska (hint mklink run as admin - symbolic link replay folderja na disk, na katerem nimate igre).
Ime datoteke je: "workerMap4Core.xml" v primeru, da imate 4 jedra. Bom opisal kako so izračnali "stacksize=131702" v primeru, da imate 2x4096KB L2 Cache, kot ga ima q6600. Če se malo poigramo z nastavitvami v tej datoteki, dobimo konkreten boost v FPSjih in tudi GPU Usage je potem mnogo višji in trenutno sem iz 78% spravil na 95%. Kar mi je dalo boost iz 40-45FPS med dirko na 55-60FPS.
Bo pa v Ang, ker bom prvo napisal na guru3d forumu in potem skopiral sem.
V workerMap*.xml so NAPAKE oziroma raje rečeno Igra ni nastavila prave vrednosti za vaš procesor. Ura je pozna, zato pričakujte en dolg dolg post v roku parih dneh... In kalkulator, Cpu-Z in poznavanje, kaj pomeni L1 Cache Associative vrednoti.
Lahko se pa veselite tudi zato, ker sem rešil tudi brisanje replay datoteke, vsaj v kolikor imate dva diska (hint mklink run as admin - symbolic link replay folderja na disk, na katerem nimate igre).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ABX ::
zanimivo
P.S: Ta igra ima toliko bugov da me ne preseneča več nič.
P.S: Ta igra ima toliko bugov da me ne preseneča več nič.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
bdoxx ::
men dela na AA maximum brez težav(oz kaj je tisto za nastavit xD), če pa izklopim pa šteka ful :D :D komu jano zakaj dela špil na ful nastavitvah bolje kot na minimum? XD?
mihco ::
kaksno pa imas konfiguracijo? To je vcasih posledica botlenecka procesorja. Slednji uspe slediti graficni kartici, ko je le ta polno obremenjena, ko pa znizas resolucijo ali nastavitve pa ji procesor nemore vec slediti v zahtevah. Tako se kljub vecjim FPSjem pojavi "stekanje".
Jst ::
Kdo ve, kako se igra odloči, katero konfiguracijsko CPU (workerMap[2/4/8]Core.xml) datoteko naj uporablja?
Še to ugotovim, pa smo zmagali.
No more Low Cpu Usage problem, no GPU Low Usage Problem...
--
Da zmanjšaš detajle, pa se ti FPSji ostanjeo enaki ali celo zmanjšajo, je tudi problem zgoraj opisanih datotek. Salvation is on the way... :) Codemasters, you really fucked this one up...
Če imaš HyperThreading enabled procesor, igra določi en thread HT jedru, kar pa verjetno ne rabim razlagati, zakaj je to katastrofa.
Malo je problem napisati rešitev za vse, ker je veliko različnih konfiguracij oz. CPUjev in da bi napisal vodič, da bi natunal vsakega, bi mi velo cel teden.
Osnove pa obljubim, da bom napisal, samo danes in jutri ne morem.
Mogoče bi pa tisti, ki imate Dirt 2 in vam dela dobro (CPU-wise), skopirali worker*.xml v F1 2010 system mapo in probali. Pa seveda poročali.
Še to ugotovim, pa smo zmagali.
No more Low Cpu Usage problem, no GPU Low Usage Problem...
--
Da zmanjšaš detajle, pa se ti FPSji ostanjeo enaki ali celo zmanjšajo, je tudi problem zgoraj opisanih datotek. Salvation is on the way... :) Codemasters, you really fucked this one up...
Če imaš HyperThreading enabled procesor, igra določi en thread HT jedru, kar pa verjetno ne rabim razlagati, zakaj je to katastrofa.
Malo je problem napisati rešitev za vse, ker je veliko različnih konfiguracij oz. CPUjev in da bi napisal vodič, da bi natunal vsakega, bi mi velo cel teden.
Osnove pa obljubim, da bom napisal, samo danes in jutri ne morem.
Mogoče bi pa tisti, ki imate Dirt 2 in vam dela dobro (CPU-wise), skopirali worker*.xml v F1 2010 system mapo in probali. Pa seveda poročali.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ABX ::
Sem preveri workerMap4Core.xml datoteko iz Drit 2, core vrednosti so iste, ampak file vsebinsko ni, tako da se ga ne da koristit za F1 2010.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Jst ::
Procesor q6600 ima L2 cache 2x4MB. Kar ni enako 8 MB, ker sta dva para jeder. V tisti datoteki se pa količina L2 Cache nastavi na 8MB, kar ne more biti dobro.
Potem za nekatere stvari uporablja Core 2 in Core 3. Spet katastrofa in ko sem spremenil na Core 3 in Core 4 (v datoteki se jih označuje od 0 do 3) je CPU usage narastel.
Enako za HyperThreading enabled procesorje. Virtualnemu jedru da delo, poleg seveda fizičnemu, kar ni dobro. Virtualno jedro je tam zato, da zapolni cikle, pri katerih fizično jedro čaka zaradi naprimer cache miss.
Zato bi bilo za HT enabled procesorje bolje, da se uporabi worker4 datoteka, z ustrezno spremenjenimi "worker" konstantami v njej.
Upam le, da bodo pri pisanju patcha upoštevali vse te hacke, ki smo jim na njihovem forumu napisali, jih analizirali, in optimizirali. Ker očitno je, da ima EGO 2 potencial, glede na to, da pri 50% zasedenosti procesorja in 78% GPU med dirko izrisuje 40-50FPS.
Potem za nekatere stvari uporablja Core 2 in Core 3. Spet katastrofa in ko sem spremenil na Core 3 in Core 4 (v datoteki se jih označuje od 0 do 3) je CPU usage narastel.
Enako za HyperThreading enabled procesorje. Virtualnemu jedru da delo, poleg seveda fizičnemu, kar ni dobro. Virtualno jedro je tam zato, da zapolni cikle, pri katerih fizično jedro čaka zaradi naprimer cache miss.
Zato bi bilo za HT enabled procesorje bolje, da se uporabi worker4 datoteka, z ustrezno spremenjenimi "worker" konstantami v njej.
Upam le, da bodo pri pisanju patcha upoštevali vse te hacke, ki smo jim na njihovem forumu napisali, jih analizirali, in optimizirali. Ker očitno je, da ima EGO 2 potencial, glede na to, da pri 50% zasedenosti procesorja in 78% GPU med dirko izrisuje 40-50FPS.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Meni moj tehnih pravi, da naj probam nastavitve od barichela, ker zguljam čas v drugem sektorju.
Kako se pa to naredi?
Kako se pa to naredi?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
GeForce ::
Tudi mene to zanima in pa ko se nalaga dirka se pišejo nasveti in vmes sem zasledil da lahko nastavljaš sprednje krilce tudi med dirko pa me tudi to zanima kako?
Jst ::
Če greš v nastavitve je to Quick Menu [Left/Right/Up/Down].
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ABX ::
Meni moj tehnih pravi, da naj probam nastavitve od barichela, ker zguljam čas v drugem sektorju.
Kako se pa to naredi?
Ne, kar on pravi je, preveri setup, ne copy setup.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Jst ::
Dlje igraj Practice: govori ti pridi v boxe, da pogledamo nastavitve, vmes ti teži v katerem sektorju zgubljaš čas (pri meni piruete), potem je pa tega že naveličan in ti reče da bi lahko probal nastavitve od Baričela.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
galu ::
Whoah, to bo pa treba sprobat na volanu...
Tako to gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
šernk ::
popravte nastavitve pa bo
še kar ne morem verjet, da vsi frendi govorijo kolk je težko to vozit...pa noben od njih razn zamenjat gum ne zna nč nastavit, krilca nastavljajo kar nekaj...pol se pa čudijo da ne morjo vozit
pa v monaku je steza kriva ker je ne uspejo zvozit in ne njihovo neznanje
še kar ne morem verjet, da vsi frendi govorijo kolk je težko to vozit...pa noben od njih razn zamenjat gum ne zna nč nastavit, krilca nastavljajo kar nekaj...pol se pa čudijo da ne morjo vozit
pa v monaku je steza kriva ker je ne uspejo zvozit in ne njihovo neznanje
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Project Cars (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 44888 (7090) | oo7 |
» | Dirt 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17289 (3867) | Buggy |
» | Dirt 4Oddelek: Igre | 3265 (980) | Bantani |
» | DiRT 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16077 (8339) | TechBeats |
» | Need for Speed: Shift, Nitro & World Online (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13457 (9682) | thebaloh |