» »

Lezaj in garancija

Lezaj in garancija

Loki ::

zanima me, ce imajo lezaji, uporabljani v avtomobilih (kolesih) kaksno garancijo ali so le potrosna roba? problem je, da mi je nov lezaj zacel peti po kaksnih 2 mesecih od zamenjave.
I left my wallet in El Segundo

kekz ::

Potrošna roba?

Meni te zadeve zdržijo najmanj 250.000 km. Pa še potem crkne le en na tistem kolesu, kjer sem imel težave z zavorami, pa se je zadeva občasno preveč segrevala.

šernk ::

če so ti ga menjali na servisu oz je avto nov morda ima garancijo pojdi vprašat (če je avto nov bi moral imeti garancijo), potrošna roba pri avtomobilu so le gume in bencin, pa še kaj se dobi če hočeš iskati podrobnosti)



Meni te zadeve zdržijo najmanj 250.000 km. Pa še potem crkne le en na tistem kolesu, kjer sem imel težave z zavorami, pa se je zadeva občasno preveč segrevala.


250.000 km??? vseeno malo zmanjšanj številko, že če gremo teoretično računat prideš zelo težko skozi, kaj šele v praksi
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Azrael ::

Prej bi rekel, da je bil ležaj narobe zmontiran, razen če si dobil kak hud ponaredek, ki ni bil niti termično obdelan. Sam sem naletel na ponaredke FAG in Rollway (no vsaj upam, da resna firma ne daje ven takih ležajev).

Razen seveda, če avto uporabljaš kot big foot, potem ležaji res hitro škripnejo.
Nekoč je bil Slo-tech.

kekz ::

> 250.000 km??? vseeno malo zmanjšanj številko, že če gremo teoretično računat prideš zelo težko skozi, kaj šele v praksi

Toliko mi je najmanj zdržal en pri moji mazdi en spredaj, kjer mi je kakšno leto pred tem nekoliko blokirala zavora in se je grelo. Ostali trije so preživeli moje lastništvo pri 300.000, ko sem zadevo prodal in se zdaj že eno leto vozi pri novem lastniku tudi brez menjave.
Pred tem sem imel renaulta, kjer je bilo podobno.

Imam občutek, da je to en bolj vzdržljivih sklopov pri kolesu. Namreč razne krogelne zglobe, homokinetične zglobe in diske sem že moral menjati (oz. obnoviti).

Loki ::

ja, tudi jaz sumim v nepravilno montazo oz. mogoce tudi slabo podmazanje (ker je delal en bolj rookie).
I left my wallet in El Segundo

kekz ::

Slabo mazanje?
Kolesni ležaj, ko ga kupiš, je ponavadi namazan in zaprt. Tisti konusni podrti iz dveh kosov in z zatezanjem zračnosti so v glavnem zgodovina. Tovarniško namazan je do konca življenjske dobe.

sinko999 ::

In ležaji so enaka potrošna roba pri avtomobilu kot zavorne ploščice, diski, primer punto letnik 1994-2000 je imel slabo konstruirano zadnjo vzmetenje in si moral na 50k zamenjati ležaj, pač urca mirnega dela in to je blo to, potem potrošna roba so tudi blažilniki (amortizer) ki so tudi namnjeni za določeno obdobje.
Ni? ni ve?no !

šernk ::

torej če so ista potrošna roba se na ležaje pri novem avtomobilu dobi garancijo, če si delal menjavo sam, se sprijazni da moraš kupit novega, če si delal pa kje drugje se mogoče lahko kaj zmeniš za popravilo ali ceneje ali zastonj
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

krneki0001 ::

Ležaji celo konusni, če so pravilno montirani zdržijo ogromno. Jaz bi rekel, da je mehanik narobe zmontiral - pelji nazaj do mehanika in naj zadeve poštima.

Loki ::

kekz um ne vem, sem videl tistega, da ga je nekaj mazal z mastjo. lahko pa da je bilo to kaj za lazjo vgradnjo or sth.
pa ce se prav spomnim, je bil stozcast in odprt (glede tega zadnjega sicer nisem vec preprican).
I left my wallet in El Segundo

kekz ::

Morda ima še kak avto tudi stožčaste (razstavljive ležaje). Ti se lahko mažejo (saj so razstavljivi).
Ampak že 101-ka ni imela več takih, ampak nerazstavljive. Pa zadnjih par avtov, ki sem jih šraufal tudi.

kekz ::

Za te konusne ležaje moraš biti bolj maher, saj je zračnost odvisna od tega, koliko ga zategneš. In tudi življenjska doba in delovanje je močno odvisno od montaže.

Nestožčaste samo zategneš kot vola :D. V bistvu skoraj ni nikoli preveč. Sicer imajo predpisan navor, ampak dostikrat je tako velik, da marsikateri navorni ključ sploh nima več take mere. Vzameš močne gedore s križ-ročko in metrsko cev za podaljšek, pa si daš duška :D. Prej skriviš ročko ali zlomiš gedoro (ponavadi je velika okoli 32), kot da bi preveč zategnil. Tako je praktično nemogoče, da zmontiraš kaj narobe (razen da premalo zategneš).

Sneti starega je marsikdaj kar umetnost, ker včasih rabiš kar 10-15 tonsko prešo, da gre ven iz kolesne puše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

miko 55 ::

če je pooblaščen servis za določeno znamko ti vedno dajo garncijo na dele in material. naj pogledajo

če je na fuš si sam svoj porok za garancijo.
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena menjave zavornega diska (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11623965 (17019) WizzardOfOZ
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15450575 (26878) krneki0001
»

Vzdržljivost malih avtov

Oddelek: Loža
224057 (3413) c00L3r
»

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15947274 (43703) šernk

Več podobnih tem