» »

Mimovrste

Mimovrste

««
50 / 90
»»

tikitoki ::

Kleemen je izjavil:

tikitoki je izjavil:

destroyer2k je izjavil:

tikitoki

Kateri zakon ti daje 44 dni?


Po zakonu imaš pri nakupih preko interneta pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od dneva nakupa.
Najboljše, da prebereš točne določbe, ker ni za vse isto.


To imaš v vsaki trgovini rok 14 dni pod pogojem, da je izdelek nerabljen v original embalaži. Če je embalaža odprta in izdelek rabljen, ti nobena trgovina ne bo vzela izdelka nazaj in vrnila denarja.


Izdelek imaš pravico sprobati, kaj je primeren obseg je zelo ohlapno definirano. V vsakem primeru pa nategovanje tega ni etično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

mat xxl ::

Ma meni gre na živce, da trgovine to sploh omogočajo, ker eni pokvarjenci to zelo veselo in grdo izkoriščajo. Ne rečem, da sem pa tja, se to zgodi, samo enim se velikokrat in potem mora Mimovrste to razprodati po nižji ceni.

Pravilno bi bilo, da se tak test plača, npr. je nova grafična 800 eur , kaka huda, človek preizkuša in vrne nazaj, naj plača testiranje vsaj 10% cene izdelka, če se že zgodi, kot nekakšno uporabnino in bo tega veliko manj.

Ker ja vedno so potem cirkusi, sam sem tako kupil, ker imamo enake izdelke v podjetju en hud monitor od DELLA, ja je bil znižan, vendar na koncu ugotovim, da manjka en pokrovček ena vratca na hrbtni strani in en kabel.

Je trajalo cel mesec, da je Mimovrste uredil in dobil še to od takega preizkuševalca, tako, da sam bi take probe računal, pa bi bilo teh prob res zelo zelo malo.

fokz8 ::

Trenutno naročanje prek mimovrst zaradi COVID-19 ni najbolj optimalno. Izdelki, ki so na voljo pri dobavitelju imajo zelo vprašljiv dobavni čas..veliko je tudi odvisno koliko oz. v kaki meri dejansko ti dobavitelji poslujejo sedaj...tudi izdelki, ki so na zalogi, ne pridejo več v 1-2 dneh. Zadeva popolnoma razumljiva glede na situacijo...vseeno pa če morda kdo kaj nujno rabi, povem, da zadeve najvrjetneje ne bo tako hitro poslana :)
"Creativity is contagious. Pass it on"
- AE

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fokz8 ()

tikitoki ::

mat xxl je izjavil:

Ma meni gre na živce, da trgovine to sploh omogočajo, ker eni pokvarjenci to zelo veselo in grdo izkoriščajo. Ne rečem, da sem pa tja, se to zgodi, samo enim se velikokrat in potem mora Mimovrste to razprodati po nižji ceni.

Pravilno bi bilo, da se tak test plača, npr. je nova grafična 800 eur , kaka huda, človek preizkuša in vrne nazaj, naj plača testiranje vsaj 10% cene izdelka, če se že zgodi, kot nekakšno uporabnino in bo tega veliko manj.

Ker ja vedno so potem cirkusi, sam sem tako kupil, ker imamo enake izdelke v podjetju en hud monitor od DELLA, ja je bil znižan, vendar na koncu ugotovim, da manjka en pokrovček ena vratca na hrbtni strani in en kabel.

Je trajalo cel mesec, da je Mimovrste uredil in dobil še to od takega preizkuševalca, tako, da sam bi take probe računal, pa bi bilo teh prob res zelo zelo malo.


Dej dej, ne govori neumnosti. Se zgolj držijo zakona. Al želiš, da kršijo zakon?

V tvojem primeru pri Mimovrste zgolj niso opravili svojega dela in izdelek preverili.

Btw. Kdo te sili, da si kupil izdelek s popustom? Kupil bi po regularni ceni, če te to moti.

Kupec ima pravico, da preveri, če mu izdelek odgovarja. Prodajalcem očitno ni v interesu, da bi bilo to možno v poslovalnici.
Četudi bi bilo to možno, se vedno ostane možnost defektnih izdelkov, razen, če misliš, da mora kupec skart robo požreti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

antrim ::

techfreak :) je izjavil:

D3m je izjavil:

Zato, ker tisti, ki ureja .xml je na čakanju zaradi korone. A N?
Ker xml na roke urejajo, A N?

Kako tezko je narediti racunalniski sistem, ki ob dobavi artiklov v skladisce pristeje +N v bazi, ob narocilu pa odsteje -1 od skupnega stevila? Recimo, da se v casu korone zavlecejo dobavni casi med skladisci, in med MV in kupci, ampak njim (in njihovim dobaviteljem) to stetje ze par let ne deluje.


Trivialno, če so vsi vpleteni stalno povezani. Newsflash - niso in še dolgo ne bodo. Pri parih večjih dobaviteljih, kjer sem tole videl je tako, da se na kos točne zaloge ne javlja. Niti nima smisla, ker je refresh interval predolg.

Ijus ::

ena nemška spletna trgovina thomann.de (spletni gigant za glasbila in live ter studijsko opremo) ma tko narejen, da ko kupec ko vrne izdelek ga oni preverijo - ta zdelek - in kolikor izdelek odstopa od mint stanja mu trgajo od povrnjene kupnine, da pol oni lahko spravijo ta izdelek v mint stanje. precej poštena politika in prava politika.

mal je šit ja ko kupec ne more sprobat izdelka ko ga kupuje na spletu.
zato mora biti odgovoren glede ravnanja z tem izdelkom med časom ugotavljanja/preverjanja/sprobavanja.
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ijus ()

val46 ::

mat xxl je izjavil:

Ma meni gre na živce, da trgovine to sploh omogočajo, ker eni pokvarjenci to zelo veselo in grdo izkoriščajo. Ne rečem, da sem pa tja, se to zgodi, samo enim se velikokrat in potem mora Mimovrste to razprodati po nižji ceni.

Pravilno bi bilo, da se tak test plača, npr. je nova grafična 800 eur , kaka huda, človek preizkuša in vrne nazaj, naj plača testiranje vsaj 10% cene izdelka, če se že zgodi, kot nekakšno uporabnino in bo tega veliko manj.

Ker ja vedno so potem cirkusi, sam sem tako kupil, ker imamo enake izdelke v podjetju en hud monitor od DELLA, ja je bil znižan, vendar na koncu ugotovim, da manjka en pokrovček ena vratca na hrbtni strani in en kabel.

Je trajalo cel mesec, da je Mimovrste uredil in dobil še to od takega preizkuševalca, tako, da sam bi take probe računal, pa bi bilo teh prob res zelo zelo malo.

Če se ti je to res zgodilo, bi lahko uveljavljal stvarno napako zaradi nepopolnega izdelka in bi MORAL(zakonsko) dobiti v 8ih dneh odgovor, ali ti zamenjajo izdelek z enakim delujočim ali pa bi ti vrnili kupnino. Tako bi trajalo kvečjemu dober teden, ne pa en mesec.

c3p0 ::

Ijus je izjavil:

ena nemška spletna trgovina thomann.de (spletni gigant za glasbila in live ter studijsko opremo) ma tko narejen, da ko kupec ko vrne izdelek ga oni preverijo - ta zdelek - in kolikor izdelek odstopa od mint stanja mu trgajo od povrnjene kupnine, da pol oni lahko spravijo ta izdelek v mint stanje. precej poštena politika in prava politika.


Ni nujno, da v mint stanje. Lahko ga prodajo kot B-ware. Za prihranjenih npr. 20%, bo marsikdo požrl kakšno praskico. Pri nas se pa to seveda proda naprej kot novo in upa, da se kupcu ne da jajčkat z vračili in reklamacijskimi postopki.

tikitoki ::

Po mojih izkušnjah Mimovrste proda, kot nov izdelek. Če je odprta embalaža, mora biti to zelo očitno.

D3m ::

mat xxl je izjavil:

Ma meni gre na živce, da trgovine to sploh omogočajo, ker eni pokvarjenci to zelo veselo in grdo izkoriščajo. Ne rečem, da sem pa tja, se to zgodi, samo enim se velikokrat in potem mora Mimovrste to razprodati po nižji ceni.

Pravilno bi bilo, da se tak test plača, npr. je nova grafična 800 eur , kaka huda, človek preizkuša in vrne nazaj, naj plača testiranje vsaj 10% cene izdelka, če se že zgodi, kot nekakšno uporabnino in bo tega veliko manj.

Ker ja vedno so potem cirkusi, sam sem tako kupil, ker imamo enake izdelke v podjetju en hud monitor od DELLA, ja je bil znižan, vendar na koncu ugotovim, da manjka en pokrovček ena vratca na hrbtni strani in en kabel.

Je trajalo cel mesec, da je Mimovrste uredil in dobil še to od takega preizkuševalca, tako, da sam bi take probe računal, pa bi bilo teh prob res zelo zelo malo.


To imajo v tujini.

Recimo fantje ne vejo, ko naročijo GPU (Nemčija) in če teoretično crkne po 1 letu nekateri servis ponudi bon v vrednosti rabljene stare.
|HP EliteBook|R5 6650U|

beta1 ::

Na mimovrste so postali fejst TOGI že kar par let. Ne-da se nič zmenit z njimi. Ne morejo ničesar spremenit v košarici itd...

Pred vso to karanteno sem naročil 4x letne gume za avto ter izkoristil VIP kodo. Seveda dam plačilo po povzetju, tako kot zmeraj. Dostava prejšnji ponedeljek.

Pride koronavirus fertik. Poštar me kliče, da nebo pripeljal gum, ker imam gotovinsko plačilo. Moram prit osebno, mi bo v nabiralnik dal listek. Z poštarjem se ni dalo neuradno nič zmenit po telefonu.

Kličem na pošto, da direkt njim nakažem, pa naj preknižijo in plačajo gume, pa da mi jih dostavijo. NE GRE.

Kličem na mimovrste, da jim nakažem direkt, pa naj javijo pošti, da so gume plačane in naj dostavijo. NE GRE!!!. Naj naredim novo naročilo, teh pa naj ne dvignem. Sem vprašal, če mi lahko dajo za enako ceno s popustom, so rekli da ne morejo. Retail cena.

Hvala lepa.

Na pošto pa nebom hodil, ker sem prvič zelo rizična skupina, drugič ni nikjer za parkirat.

Grem na Enaa še isti dan. Naročim gume, plačam preko TRR QR kode. Gume drugi dan že doma.

Zdaj pa vulkanizerji ne delajo, pa še zimo smo imeli.

Mimovrste ima support zelo poslabšan, ko nekoč ni bil. Vse si lahko uredil, zdaj pa nič. Sem pa njihova VIP stranka vsako leto že od leta 2008. Toliko o tem.

Zdaj pa še kar gume čakajo na pošti. Naj grejo nazaj na njihove stroške, če se denarja branijo.

zk_eu ::

Ijus je izjavil:

ena nemška spletna trgovina thomann.de (spletni gigant za glasbila in live ter studijsko opremo) ma tko narejen, da ko kupec ko vrne izdelek ga oni preverijo - ta zdelek - in kolikor izdelek odstopa od mint stanja mu trgajo od povrnjene kupnine, da pol oni lahko spravijo ta izdelek v mint stanje. precej poštena politika in prava politika.

mal je šit ja ko kupec ne more sprobat izdelka ko ga kupuje na spletu.
zato mora biti odgovoren glede ravnanja z tem izdelkom med časom ugotavljanja/preverjanja/sprobavanja.

Saj tako naj bi tudi bilo. Slednje jim omogoča evropska Direktiva o pravicah potrošnikov, ki je prenesena v naš ZVPot.

Uvodno določilo 47:
Nekateri potrošniki uveljavljajo svojo pravico do odstopa od pogodbe po tem, ko so uporabljali blago več, kot je potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga. V takem primeru potrošnik ne bi smel izgubiti pravice do odstopa od pogodbe, moral pa bi biti odgovoren za kakršno koli zmanjšano vrednost blaga. Za namen ugotavljanja narave, lastnosti in delovanja blaga bi potrošnik moral z njim ravnati in ga pregledati samo na način, ki je dovoljen tudi v trgovini. Na primer, potrošnik bi lahko samo pomeril oblačilo, ne bi ga pa smel nositi. Potrošnik bi zato moral v odstopnem roku z blagom ravnati skrbno in ga tako tudi pregledati. Obveznosti v primeru odstopa od pogodbe potrošnika ne bi smele omejevati, da uveljavi svoje pravice do odstopa od pogodbe.


Če tega ne počnejo, je to v naše dobro in v njihovo škodo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

bedarija ::

beta1 je izjavil:



ne razumem tvojega posta. jamraš čez mimovrste, čeprav oni niso krivi za corono in trenutno situacijo v slo. ko je naročilo enrkat zunaj v rokah poštarja, se psotavk ne da spreminjat. torej za nič naštetega ni mimovrste kriv.

"Grem na Enaa še isti dan. Naročim gume, plačam preko TRR QR kode." če bi na mimovrste isto naredil bi imel isto izkušnjo nakupa. torej poanta tvojega ranta je? da si se sam zajebal

beta1 ::

Ne razumeš kaj sem napisal. Preberi še enkrat.

Ne da se spreminjat, tudi če naročilo še niti ni šlo naprej. Tako da ta situacija, ki je sedaj pri nas, ne vpliva na ničesar.

Vse se da, če se hoče. Čisto vse. Sploh pa zdaj ko je kriza in bi se moralo vzpodbujat, da gre čimveč digitalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: beta1 ()

bedarija ::

sploh se ne zavedaš kolk stvari ki se zdijo samoumevne da so avtomatizirane, še vedno ljudje zadaj delajo.

sem enkrat na mimovrste nraočil in plačal nek izdelek in ga v roku 1 ure skenslal preko njihovega "avtoamtiziranega" sistema o preklicu naročila, naslednji dan pa dobim mail da je bil izdelek odposlan. Sem povprašal na info@ kaj to pomeni, ker sem ga preklical in mi pojasni da sem ga verjetno prepozno, ko je bil izdelek že predan dostavni službi (kar absolutno ni res) kar torej pomeni da ta njihov avtomatiziran preklic, ne deluje, temveč je to isto kot da bi mail na info@ poslal, kjer bi ga opazil v roku 3 dni, ko bi en študentek to prebral.

zdaj ne vem zakaj bi se moral jaz sekirati zarad tega, izdelka preprosto nisem prevzel, je na pošti počakal 14 dni in je šel nazaj na mimovrste, denar pa na moj račun. napaka je bila več kot očitno moja, vsi pa smo na koncu dobili to kar smo hoteli.

MrStein ::

Sem oddal naročilo in plačal z Maestro kartico ob 18:00.
Email, da so prejeli plačilo, sem dobil naslednji dan ob 6:00.

A so plačila tako počasna te dni? Ali pa čez noč ne preverjajo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

forplan ::

MrStein je izjavil:

Sem oddal naročilo in plačal z Maestro kartico ob 18:00.
Email, da so prejeli plačilo, sem dobil naslednji dan ob 6:00.

A so plačila tako počasna te dni? Ali pa čez noč ne preverjajo?


Vedno je tako. Sem že naročil in plačal s kartico. So dali na pošto čez 2 uri. Obvestilo prejel naslednji dan. Čez dve uri pa poštar zvonil...
da se strinjam

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: forplan ()

noob96 ::

02/04/2020

2
Pošiljka oddana v prenos na pošti

1102 Ljubljana

1
Pošiljka v PLC LJ usmerjena pošti

PLC LJ


Tole piše na sledenju pošte, to pomeni da jaz dobim jutri zjutraj?

forplan ::

noob96 je izjavil:

02/04/2020

2
Pošiljka oddana v prenos na pošti

1102 Ljubljana

1
Pošiljka v PLC LJ usmerjena pošti

PLC LJ


Tole piše na sledenju pošte, to pomeni da jaz dobim jutri zjutraj?


Po mojih izkušnjah 96,57% da ja :)
da se strinjam

margarer3 ::

Jaz imam tudi slabe izkušnje z mimovrste, zgodilo se mi je pa to:
Naročila sem tablico pri njih in kasneje je pisalo, da te tablice ni več na zalogi, ampak moj račun je bil odprt, ker so mi napisali da je naročilo sprejeto.
Ker nisem mogla takoj plačati, sem plačala šele deseti dan, ker sem mislila da je vse ok in mi bodo tablico poslali.
Ampak recimo, v petek dopoldan sem plačala, na njihovi strani je pisalo, da je plačilo sprejeto, v nedeljo zvečer pa dobim od njih mail, da je moje naročilo preklicano. V ponedeljek pokličem na njihovo številko za stranke in tip je bil zelo nesramen in mi tam pametoval, da ker nisem plačala takoj, da so preklicali. In da bom denar dobila nazaj. Ok, ampak pustili so račun odprt in je v pripravi za pošiljanje. Sploh mi ni jasno kaj imajo od tega, da delajo take bedarije. Mene so vsekakor izgubili, pa povsod jih bom odsvetovala. Ni jim za zaupat, kupujte drugje

Zgodovina sprememb…

gusto ::

Jaz osebno nebi naročeval stvari, če jih ne morem plačati v tistem trenutku oz. nimam denarja. Če pa gre res za neko izjemno situacijo, bi pa lahko izbrala plačilo po povzetju in bi te 14 dni čakalo na pošti. Mimovrste so se verjetno držali nekega standardnega postopka, ker ni bilo plačano v n dneh, so ti naročilo preklicali. To da si ti plačala ravno malo pred tem ni pomembno. Če si nakazala prek TRR oni ne vidijo takoj. Jaz tukaj nebi pripisoval nobene krivde na Mimovrste. Edino bi jim štel v minus, če je bil prodajalec res nesramen, samo veš kako je pri tem, vsaka plat ima svojo zgodbo in pogled.
Have you tried turning it off and on again?

forplan ::

1. Zakaj naročuješ če ne misliš plačat? Morali bi narediti da se recimo po 3dneh avtomatsko prekliče naročilo. Na predračunu je ponavadi datum veljavnosti 5dni kar se mi zdi veliko...

2. Če je bila zaloga omejena si ti s svojim naročilom onemogočila da bi kupil kdo drugi in so morali držati tablico zate... Se ti zdi prav?

3. Dobila si denar nazaj zakaj delaš paniko?
da se strinjam

Ales ::

margarer3 je izjavil:

... Ker nisem mogla takoj plačati, sem plačala šele deseti dan, ker sem mislila da je vse ok in mi bodo tablico poslali.

Njihova napaka je, da so držali naročilo odprto in ti ga niso preklicali prej. Tvoja napaka je, da si nekaj "naročila" in pričakovala, da te bo v nedogled čakalo, da plačaš. Od kod zaboga ti ta ideja?

V tvojem primeru so oni imeli IMHO še slabšo ali vsaj enako slabo izkušnjo s tabo, kot ti z njimi. Pometi malo pred svojim pragom, potem pa se mirno lahko pritožuješ, da ti niso preklicali naročila prej. Do takrat pač ne.

margarer3 ::

No, bilo je takole: naročila sem si novo kartico mastercard in sem jo hotela samo sprobati res. In sem začela kao da kupim, ko je prišlo do plačila sem samo zaprla stran in mislila da nič nisem naredila, nakar so oni meni poslali mail da je "naročilo sprejeto". Sem rekla prav bom pa takoj ko dobim kartico plačala. Naročilo je bilo vsak dan v obdelavi in še tekla sem na banko po pin kodo. In deseti dan vse opravila. Potem je bilo tisto vse, kar sem napisala.

Jaz bi bila najbolj vesela, da bi mi po treh dneh preklicali. Zakaj so preklicali ko em že plačala. Itak da so dali tablico drugem, ampak ....ostalo veste

Ne sploh ni pisalo da je zaloga omejena

Zgodovina sprememb…

margarer3 ::

Do zdaj sem tud sama vse po predplačilu vzela, prišla v poslovalnico, plačala, šla. A tokrat sem namenoma naročila tole kartico da bom z njo kupila. Izšlo se je pa takole. Za mene je to zavajanje da izgleda da imaš možnost plačat. Če imajo red, potem se naj reda držijo. Imajo v pravilniku deset dni za plačilo. Bom rekla, da je nekdo preko vrste vprašal in ker je moja tablica čakala, jo je preko vrste dobil.

bedarija ::

te stvari se dogajajo ker mimovrste absolutno nič nima avtomatiziran. ponavadi če izbereš po predplačilu (ala UPN nakaziko) ti dajo 2-3 dni da se plačilo prikaže v njihovem sistemu, drugače naročilo prekličejo. izgleda da niti tega ne zmorejo narest avtomatično

forplan ::

margarer3: Vsekakor je krivda pri tebi. Če se greš nekaj sprobavat... Bi pa naslednji dan pisala mail naj prekličejo.

Sem sam tudi že naredil tako da sem pri vnosu podatkov kartice zapr stran in končal. Zavedal sem se da je naročilo aktivno, jim pošljem naslednji dan mail in so preklicali. Čeprav se mi zdi da sem potem čez par dni naročil isto.
da se strinjam

margarer3 ::

Ne, ker jaz imam pa izkušnje da če nisem plačala naročilo ni sprejeto. Res nisem reagirala, ker sem tablico itak mislila naročit. Hočeš reči da ni bedasto da ti nekdo vzame denar, zato da ga pol vrne. Men je. Lahko bi pogledali drugam, če si ne znajo po tolkih letih zrihtati strani za nakup Že dolgo so na sceni. To je samo nemar

margarer3 ::

Jaz sem bila njihova redna stranka, ampak oni imajo strank dovolj, kaj jim je mar zame. Lahko bi mi prišli nasproti in mi raje tablico poslali, ko je bila že plačana. Al malo drugačne komunikacije, ne vem.

Magic1 ::

Večja kot je firma, več je možnosti, da naletiš na enga pacienta. Sploh pa ne veš kakšne so trenutne razmere tam, mogoče zaradi navala niso najboljše in je lahko marsikdo močno razjarjen.(poglej kakšne drame imajo v Amazonovih skladiščih)
Magic

margarer3 ::

Ja, to imaš prav. Sm se mogla vsaj mal izpihat

Zgodovina sprememb…

Anney ::

Mene tudi rahlo nategujejo, vem da imajo gnečo, vendar, naj potem ne bodo artikli po 3-4 dni v stanju ''predaja prevozniku''. Če nimajo zaloge naj ne zavajajo. Pravkar dobil mail, me je kar pogrelo. Naročeno 28.3.

Pozdravljeni,
vašega naročila, številka xxxxx, danes žal ni bilo mogoče odpremiti/pripraviti za prevzem. Predviden rok dobave vam sporočimo v naslednjem sporočilu.
Artikli iz naročila:
o 1 × xxxx
o 1 × xxxx
Opravičujemo se za zamudo. Vaše naročilo bomo odpremili/pripravili za prevzem v najkrajšem možnem času.
Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.
S prijaznimi pozdravi,
mimovrste=)


Fora pa je da resnično nekaj nujno potrebujem in sem naročil 2x ločeno torej 2 paketa in oba stojita, samo srčno upam da mi ne dajo skupaj v pošiljko, ker sem 2x plačal poštnino, lih zaradi teh for z njihovimi dobavitelji in vse stoji v statusu ''predaja prevozniku''.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

OK.d ::

Mimovrste je padel v isto ligo kot Aliexpress, naročiš edino če se ti ne mudi in ti je vseeno kdaj dobiš izdelek, če sploh:))
LPOK.d

Klemzz ::

Mimovrste je trenutno hudo v krizi zgleda. Sam sem 14 dni nazaj narocil kartuse za tiskalnik. Vse naj bi bilo na zalogi. Danes dobim sms, da so odposlali, čez minuto dobim da ni pripravljeno. Grem v profil gledat in piše da je odposlano. Sporočim ko dobim.

Sem pa naročil 31.3. on 22h nekaj iz DE in je bilo 3.4. zjutraj v nabiralniku.

Matevz96 ::

Klemzz je izjavil:

Mimovrste je trenutno hudo v krizi zgleda. Sam sem 14 dni nazaj narocil kartuse za tiskalnik. Vse naj bi bilo na zalogi. Danes dobim sms, da so odposlali, čez minuto dobim da ni pripravljeno. Grem v profil gledat in piše da je odposlano. Sporočim ko dobim.

Sem pa naročil 31.3. on 22h nekaj iz DE in je bilo 3.4. zjutraj v nabiralniku.


Dostave v teh časih so čista loterija, prejšnji teden v četrtek (2.4.) sem naročil v BigBangu z predvideno dostavo 8.4, prejel sem pa 3.4. mimovrste so za enak izdelek predvidevale dostavo 14.4.
#hooldthedoor

starfotr ::

beta1 je izjavil:

Na mimovrste so postali fejst TOGI že kar par let. Ne-da se nič zmenit z njimi. Ne morejo ničesar spremenit v košarici itd...

Pred vso to karanteno sem naročil 4x letne gume za avto ter izkoristil VIP kodo. Seveda dam plačilo po povzetju, tako kot zmeraj. Dostava prejšnji ponedeljek.

Pride koronavirus fertik. Poštar me kliče, da nebo pripeljal gum, ker imam gotovinsko plačilo. Moram prit osebno, mi bo v nabiralnik dal listek. Z poštarjem se ni dalo neuradno nič zmenit po telefonu.

Kličem na pošto, da direkt njim nakažem, pa naj preknižijo in plačajo gume, pa da mi jih dostavijo. NE GRE.

Kličem na mimovrste, da jim nakažem direkt, pa naj javijo pošti, da so gume plačane in naj dostavijo. NE GRE!!!. Naj naredim novo naročilo, teh pa naj ne dvignem. Sem vprašal, če mi lahko dajo za enako ceno s popustom, so rekli da ne morejo. Retail cena.

Hvala lepa.

Na pošto pa nebom hodil, ker sem prvič zelo rizična skupina, drugič ni nikjer za parkirat.

Grem na Enaa še isti dan. Naročim gume, plačam preko TRR QR kode. Gume drugi dan že doma.

Zdaj pa vulkanizerji ne delajo, pa še zimo smo imeli.

Mimovrste ima support zelo poslabšan, ko nekoč ni bil. Vse si lahko uredil, zdaj pa nič. Sem pa njihova VIP stranka vsako leto že od leta 2008. Toliko o tem.

Zdaj pa še kar gume čakajo na pošti. Naj grejo nazaj na njihove stroške, če se denarja branijo.


A na enaa si pa lahko nakazal, na mimovrste si pa moral drekat z odkupnino?

Daj vsaj primerjaj hruške s hruškami in jabuka z jabuki, ne pa malo mešano, kot se ti zazdi. Saj so ti zakonsko omogočili vse, kaj bi še rad? Niso ti dolžni plesat, kot boš ti žvižgal.

Filip8 ::

naročim stvar, 4.4., piše predvidena dostava danes, 7.4. ker je na zalogi. Danes preverim, je še odprto, niti odpremljeno.

rebra ::

Ja, isto se tudi pri meni dogaja. Zadnje naročilo je zamudilo 1 teden. Sedaj imam naročenih 5 stvari, vse na zalogi. Dostavljeno bi moralo biti danes, status pa je še vedno v obdelavi.

D3m ::

Bi rekel, da je robe zmanjkalo oz. je vsesplošno pomankanje v EU.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Tilen88 ::

Sej to se je dogajalo že pred korono,.. jaz sem 3 teden čakal termalno ki je bila na zalogi,.. nakoncu jo nisem šel dvignit na pošto

Filip8 ::

a če odpošljejo popoldne, kakšne so šanse da dobiš stvar naslednji dan? mislim sej sm delal na pošti kot študent pa vem kak to deluje, sam a ma zdej tut pošta kej zamika?

DePalmo ::

In zakaj še naročate na mimovrste če imate toliko težav in se vam mudi? Vsi veste da niso več resni, pa vseeno tam naročate. Jaz že dolgo nisem ničesar naročil pri njih, niti nazadnje ko sem spraševal kako je z dostavo. Sem nato naročil iz UK in je bilo pri meni v parih dneh, pa še ceneje s poštnino vred.

Horas ::

pa ka res nimate kaj za delat zdaj ko ste skos notri kot samo čakat pa gledat kdaj bo pošilka odpremlena??? bolani ste že s tem. ko nekaj kupiš plačaš. živiš dalje ne da se živciraš jao. glavno da pride.

estons ::

Ne vem kaj je fora s temi dostavami, ampak meni naročilo iz Decathlona stoji že 7 dni kot pripravljeno na odpošiljanje, šele danes so dejansko predali dostavni službi. Torej zadevo sem naročil, 1 dan kasneje je pisalo, da je pripravljena v skladišču in je tako stala naslednjih 7 dni, šele po teh 7 dneh so poslali naprej. Pojma nimam kaj je fora. Mogoče tudi paketi v kombije in tovornjake morajo vstopat posamično in jih ne morejo toliko naenkrat prevzet? ;)

val46 ::

Mislim da je tu bolj problem samih dostavnih služb, ker nimajo dovolj delovne sile. Verjetno so tudi kurirji in poštarji po dopustih in bolniških, potem jim pa primankuje ljudi za pobiranje in razvažanje paketov. Poleg tega se je v zadnjem času izredno povečala prodaja preko interneta in s tem posledično ima vsak kurir za dostavit toliko več paketov. Dan je pa dolg kolkr je in ni za pričakovat, da bodo ti kurirji delali po 16h na dan, sam zato, da boš ti prejel artikel v predvidenem roku dostave. Poleg vsega pa imajo najbrž tudi oni sami neke vrste omejitev in zato poteka delo nekoliko počasneje kot ponavadi.

estons ::

Jaz to vse razumem, samo mi je še vedno malo čudno, ker drugi paketi pa pridejo še prej kot bi jih pričakoval v normalnih razmerah, kaj šele zdaj. Očitno odvisno od firme do firme koliko se uspešno (ne)organizirajo.

uniman ::

Tudi jaz opažam da je moje naročilo že 7. dni v statusu "Odprto". Pa vedno ko pogledam na artikel piše predvidena odprema jutri, pa si rečem bom še počakal :)).
Vse preostale zadeve iz drugih trgovin sem dobil, tako da bi rekel, da z dostavnimi službami znotraj SLO niti ne bi smel biti problem (vsaj zaenkrat).

Bi pa mogoče pričakoval vsaj kakšen mail, da imajo težave z dobavo ali kaj podobnega, sploh če zadeve že plačaš potem pa zadeva stoji nekje.

starfotr ::

Že pred korono so dostavne službe, vključno s pošto imele problem s kadri. Očitno jih ne plačajo dovolj in jih preveč gonijo, ker imajo stalno pomanjkanje kadra.

Tako da, to ni nič novega, sedaj ko so vsi navalili na spletne trgovine, je to še slabše vse skupaj.

Spletne trgovine so pa itak lahko lažnivci, objavijo, da je na zalogi, objavijo, da je odpremljemo ... V resnici pa niti robe nimajo v skladišču.

Klemzz ::

Klemzz je izjavil:

Mimovrste je trenutno hudo v krizi zgleda. Sam sem 14 dni nazaj narocil kartuse za tiskalnik. Vse naj bi bilo na zalogi. Danes dobim sms, da so odposlali, čez minuto dobim da ni pripravljeno. Grem v profil gledat in piše da je odposlano. Sporočim ko dobim.

Sem pa naročil 31.3. on 22h nekaj iz DE in je bilo 3.4. zjutraj v nabiralniku.


Evo danes dobil en del pošiljke. Naročil sem 3 kartuše in en kabelj, dobil pa 2 kartuši.

videc ::

Kaj je kabelJ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()
««
50 / 90
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31751542 (17739) V-i-p
»

Mimovrste drazji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14349483 (30305) PoStrah
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8029356 (20682) technolog
»

Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
368170496 (155326) zoot

Več podobnih tem