Forum » Kaj kupiti » Mimovrste
Mimovrste
shadeX ::
Jerry000 ::
Strel v koleno, IMHO. Sploh pa spustiti v produkcijo stvar, ki si ne zasluži niti oznake beta ... Ne vem, kaj naj si mislim. Uničili so enega najbolj prepoznavnih slovenskih spletnih brandov (grafična podoba je pomemben del branda).
Konkurenci se lahko samo smeji.
Edit: Tudi SEO jim je šel po gobe. Googlovi linki na izdelke na stari strani ne delajo (error 404).
Točn to, uničli so branding. Od kje jim rdeča barva...to me najbolj zanima. Kaj ima rdeča barva skupnega z mimovrste? Pomoje so plačal 400€ za prenovo strani in dobil točn tok za kolikor so plačal...za en crap.
coffeetime12 ::
Sicer ne kupujem pri njih, a se lahko vseeno strinjam z vsemi komentarji glede iskanja in obupnega, nepreglednega izgleda. Hoover na njihov logo mi pa tole ven butne:
Ali se samo meni zdi da se jim je ponudba, vsaj na prvi pogled, očitno tudi zmanjšala..
Ali se samo meni zdi da se jim je ponudba, vsaj na prvi pogled, očitno tudi zmanjšala..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: coffeetime12 ()
fosil ::
Oblike je ena stvar.
Ampak zadeva je tako hroščata, da je katastrofa.
Tole ni niti polizdelek.
Kako so lahko tako stvar dal v javnost?
Ob tem se tudi vprašaš kako varno je sploh kupovat v taki spletni trgovini, kjer pol stvari dela narobe ali pa sploh ne dela.
A varna povezava res dela? So osebni podatki na varnem? Da plačil s kreditno kartico niti ne omenjam.
Ampak zadeva je tako hroščata, da je katastrofa.
Tole ni niti polizdelek.
Kako so lahko tako stvar dal v javnost?
Ob tem se tudi vprašaš kako varno je sploh kupovat v taki spletni trgovini, kjer pol stvari dela narobe ali pa sploh ne dela.
A varna povezava res dela? So osebni podatki na varnem? Da plačil s kreditno kartico niti ne omenjam.
Tako je!
estons ::
Nummy ::
coffeetime12 je izjavil:
Sicer ne kupujem pri njih, a se lahko vseeno strinjam z vsemi komentarji glede iskanja in obupnega, nepreglednega izgleda. Hoover na njihov logo mi pa tole ven butne:
Ali se samo meni zdi da se jim je ponudba, vsaj na prvi pogled, očitno tudi zmanjšala..
Se je zmanjšala, ker pred prenovo sem imel par izdelkov v načrtu za nakup, sedaj jih ne najdem več in bom moral očitno iti drugam kupit... :(
Heisenberg ::
coffeetime12 je izjavil:
Sicer ne kupujem pri njih, a se lahko vseeno strinjam z vsemi komentarji glede iskanja in obupnega, nepreglednega izgleda. Hoover na njihov logo mi pa tole ven butne:
Ali se samo meni zdi da se jim je ponudba, vsaj na prvi pogled, očitno tudi zmanjšala..
Se je zmanjšala, ker pred prenovo sem imel par izdelkov v načrtu za nakup, sedaj jih ne najdem več in bom moral očitno iti drugam kupit... :(
Kar pojdi drugam, ker bo verjetno ceneje!
Buggy ::
dobr so tole zajebal ja, tipicni primer kako lahko z eno nepremisljeno potezo podres leta dela na prepoznavnosti in uporabnosti.
Mene prav odbija karkoli poklikati, ko pridem na to stran, se posebej ne vem zakaj se vsi trudijo ta poenostavljen debilni kao Metro stil ufuravat.
Enaa je sedaj trgovina kjer bom nakupoval.
Mene prav odbija karkoli poklikati, ko pridem na to stran, se posebej ne vem zakaj se vsi trudijo ta poenostavljen debilni kao Metro stil ufuravat.
Enaa je sedaj trgovina kjer bom nakupoval.
Arctander ::
Vrocipes ::
Scrollat je treba za vsako malenkost, jao. In ni mi jasno, kaj bo meni pomagal podatek, koliko izdelkov imajo oni trenutno na zalogi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vrocipes ()
harmony ::
Se strinjam z napisanim. Vceraj sem hotel na strani pobrskati in potem dozivim razocaranje. Vtipkal sem izdelek, preden sem kliknil na kukije, da se z njimi strinjam. Ko sem kliknil, da se strinjam s kukiji se je moj iskalni niz izbrisal in sem ponovno moral tipkati klobaso za tocno dolocen izdelek.
Naj se vrnejo nazaj na staro stran v kolikor ne zelijo izgubiti to kar so gradili.
Obvestilo s strani mimovrste:
Dobrodošli v prenovljeni trgovini z nasmehom in novem procesnem sistemu, ki vam bo prav kmalu ponudil prijetne novosti. Prvi dnevi prehoda ne bodo ravno popolni, zato vam za potrpežljivost in prijaznost do 8.4. podarjamo brezplačno dostavo za vse nakupe. Hvala, ker ste z nami.
Kaksnega prehoda? A nimate identicne strani na kaksnem testnem strezniku? Valjda se bo tam zgodil prehod in pokrpal luknje, pa potem sele pokrpano lepo v produkcijo.
Nihce ne pravi, da mora biti vse popolno, ampak osnovne strani, kot je iskanje pa mora delovati popolnoma pravilno.
Naj se vrnejo nazaj na staro stran v kolikor ne zelijo izgubiti to kar so gradili.
Obvestilo s strani mimovrste:
Dobrodošli v prenovljeni trgovini z nasmehom in novem procesnem sistemu, ki vam bo prav kmalu ponudil prijetne novosti. Prvi dnevi prehoda ne bodo ravno popolni, zato vam za potrpežljivost in prijaznost do 8.4. podarjamo brezplačno dostavo za vse nakupe. Hvala, ker ste z nami.
Kaksnega prehoda? A nimate identicne strani na kaksnem testnem strezniku? Valjda se bo tam zgodil prehod in pokrpal luknje, pa potem sele pokrpano lepo v produkcijo.
Nihce ne pravi, da mora biti vse popolno, ampak osnovne strani, kot je iskanje pa mora delovati popolnoma pravilno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: harmony ()
Arctander ::
Je pa nekaj zanimivo. Za takšen zafuk bi človek pričakoval burne odzive v blogosferi/tvitosferi. Toda nič. Nada. Niente. A zato, ker so vsi kao frendi z ljudmi na Mimovrste? Startup scena, pa to, kjer drug drugega trepljajo po ramenih, si vzajemno bildajo PR in se ni dobro nobenemu zameriti? Zakaj Had nič ne napiše? Po prejšnji prenovi jim je pel hvalospeve ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Arctander ()
Ziga Dolhar ::
Arctander: zanimivo, jaz sem na Facebooku in Twitterju med svojimi 'povezavami' zasledil precej kritičnih odzivov - in to tudi od ljudi, ki so povezani (bolj ali manj, sedaj ali iz preteklosti) z MV/Domenco/Ti.
https://dolhar.si/
mitja73 ::
Zanivo pa je da se ljudem ki samo samo navadni potrošniki in niso v IT ali računalništvu nov dizajt zdi lepši in bolj pregleden, čistejši.
Večinoma pa take spletne živijo od običajnih potrošnikov ki jim predstavljajo 90+% kupcev, samo manjši del kupcev je hard core IT-jevcev.
Večinoma pa take spletne živijo od običajnih potrošnikov ki jim predstavljajo 90+% kupcev, samo manjši del kupcev je hard core IT-jevcev.
mihor ::
Zanivo pa je da se ljudem ki samo samo navadni potrošniki in niso v IT ali računalništvu nov dizajt zdi lepši in bolj pregleden, čistejši.
Večinoma pa take spletne živijo od običajnih potrošnikov ki jim predstavljajo 90+% kupcev, samo manjši del kupcev je hard core IT-jevcev.
Spet navadno kotaljenje buč, res bi rad spoznal treznega človeka, ki se mu nov dizajn zdi lepši in bolj pregleden! :) Povsem očitno je, da novo vodstvo ni v stiku z realnostjo. Potencialni kupec, ki bo naletel na tako skrpucalo, bo dosti težje našel iskano robo, zato bo večja verjetnost, da se bo zatekel h konkurenci, kar pomeni izpad prihodkov. Šparajo pri redesignu (že to, da so se lotili tako radikalne poteze, je bil dokaj siguren samomor), ne vedo pa, da si s tem uničujejo dosti večjo vrednost, kot so jo prihranili. Tipičen korporativni blunder. =(
jan_g ::
Se strinjam s tistimi, ki pravijo da bi lahko ohranili prejšnji design, kot tudi s kritikami glede hroščatosti. No, sčasoma bodo buge pofixali, na design se bomo navadili. Bom pa verjetno še naprej kupec (če ne bo kakšnih groznih cenovnih odstopanj), ker mi je priročno, da se po službi ustavim v njihovem skladišču in dvignem robo.
Mavrik ::
1. Njihov faceted search je totalen polom, komu se je zdela takšna struktura:
Logična, smiselna in uporabniku prijazna?
2. Zakaj ŠE VEDNO nimam pametnega načina kako filtrirati prenosnike? Zakaj iskanje za HDMI vrne kup prenosnikov brez HDMI?!
3. Komu se je zdelo pametno, da na hover naredi število izdelkov (ki je totalno NEUPORABNA informacija za kogarkoli ko ti piše 1500 tam) in s tem naredi klike samo moteče. Isto animacije na gumbih.
4. Zakaj iskanje ni po defaultu focusan field? Zakaj mi otežujejo iskanje izdelka, ki ga lahko tam kupim?
5. Zakaj so na strani take brezvezne neumnosti kot je "številko uporabnikov na strani" in "število artiklov na zalogi", ki samo delajo gužvo?
Očitno je, da se designerju ni sanjalo kaj delajo uporabniki na strani mimovrste - iščejo DOLOČEN izdelek, ki bi ga rabi kupili. Ni to Mercator - ko prideš na njihovo stran hočeš nekaj kupiti. Namesto tega se obnašajo, kot da imajo prodajne police in ti zaradi tega močno otežijo filtriranje po izdelkih, ki te zanimajo in ti mečejo kup stvari, ki niso niti približno potrebne kot informacija. Na koncu ti je potem lažje preprosto iti na geizhals in tam kupiti, ker imajo vsaj smiselno iskanje izdelkov.
Za povrh vsega pa je neverjetna količina izdelkov popolnoma napačno pokategorizirana in se potem dogajajo stvari, kot je recimo iskanje tablice z GPSom in ti vrne samo en Prestigio crap, čeprav praktično vse tiste tablice tam imajo to funkcionalnost.
3G modem
[ ] Da
Logična, smiselna in uporabniku prijazna?
2. Zakaj ŠE VEDNO nimam pametnega načina kako filtrirati prenosnike? Zakaj iskanje za HDMI vrne kup prenosnikov brez HDMI?!
3. Komu se je zdelo pametno, da na hover naredi število izdelkov (ki je totalno NEUPORABNA informacija za kogarkoli ko ti piše 1500 tam) in s tem naredi klike samo moteče. Isto animacije na gumbih.
4. Zakaj iskanje ni po defaultu focusan field? Zakaj mi otežujejo iskanje izdelka, ki ga lahko tam kupim?
5. Zakaj so na strani take brezvezne neumnosti kot je "številko uporabnikov na strani" in "število artiklov na zalogi", ki samo delajo gužvo?
Očitno je, da se designerju ni sanjalo kaj delajo uporabniki na strani mimovrste - iščejo DOLOČEN izdelek, ki bi ga rabi kupili. Ni to Mercator - ko prideš na njihovo stran hočeš nekaj kupiti. Namesto tega se obnašajo, kot da imajo prodajne police in ti zaradi tega močno otežijo filtriranje po izdelkih, ki te zanimajo in ti mečejo kup stvari, ki niso niti približno potrebne kot informacija. Na koncu ti je potem lažje preprosto iti na geizhals in tam kupiti, ker imajo vsaj smiselno iskanje izdelkov.
Za povrh vsega pa je neverjetna količina izdelkov popolnoma napačno pokategorizirana in se potem dogajajo stvari, kot je recimo iskanje tablice z GPSom in ti vrne samo en Prestigio crap, čeprav praktično vse tiste tablice tam imajo to funkcionalnost.
The truth is rarely pure and never simple.
Tody ::
Haha si prov predstavljam:
ProjectManager : A ste prenesel šifrant?
Programer: Smo. Ampak nismo testiral, ker ni časa.
PM: Ja a dela zadeva?
PROG: Ja dela samo nevem če dela prav.
PM: Jah dobr bo bomo že kasnej popravil.
PM obkljuka prenos izdelkov in srečno poroča svojemu šefu da vse teče tako kot mora :)
ProjectManager : A ste prenesel šifrant?
Programer: Smo. Ampak nismo testiral, ker ni časa.
PM: Ja a dela zadeva?
PROG: Ja dela samo nevem če dela prav.
PM: Jah dobr bo bomo že kasnej popravil.
PM obkljuka prenos izdelkov in srečno poroča svojemu šefu da vse teče tako kot mora :)
mihor ::
Haha si prov predstavljam:
ProjectManager : A ste prenesel šifrant?
Programer: Smo. Ampak nismo testiral, ker ni časa.
PM: Ja a dela zadeva?
PROG: Ja dela samo nevem če dela prav.
PM: Jah dobr bo bomo že kasnej popravil.
PM obkljuka prenos izdelkov in srečno poroča svojemu šefu da vse teče tako kot mora :)
Po mojem mnenju je žal malo drugačen potek, namreč PM nabije cel kup zahtev (tudi čisto neumnih in nerealnih, v stilu "fajn bi bilo, da uporabnik vidi, koliko izdelkov je na zalogi") in nato teži zaradi rokov in s tem sili developerje v situacijo, ko morajo obljubljat nemogoče. :( Glavni krivec je pa upper management, ki se je spomnil neko super strateško potezo, da spravijo vse na skupno platformo, ker bo to kao ceneje in boljše in odlično in bojo lahko na koncu poželi pohvale in povišice za svoje nebuloze. Noben v hierarhiji pod njimi pa nima jajc povedat, da se to ne da tako na izi, kot si oni predstavljajo, in jim raje servirajo, da bo vse tip-top. =( Vsaj taka je praksa pri dinozavrskih podjetjih.
Nummy ::
Haha si prov predstavljam:
ProjectManager : A ste prenesel šifrant?
Programer: Smo. Ampak nismo testiral, ker ni časa.
PM: Ja a dela zadeva?
PROG: Ja dela samo nevem če dela prav.
PM: Jah dobr bo bomo že kasnej popravil.
PM obkljuka prenos izdelkov in srečno poroča svojemu šefu da vse teče tako kot mora :)
Po mojem mnenju je žal malo drugačen potek, namreč PM nabije cel kup zahtev (tudi čisto neumnih in nerealnih, v stilu "fajn bi bilo, da uporabnik vidi, koliko izdelkov je na zalogi") in nato teži zaradi rokov in s tem sili developerje v situacijo, ko morajo obljubljat nemogoče. :( Glavni krivec je pa upper management, ki se je spomnil neko super strateško potezo, da spravijo vse na skupno platformo, ker bo to kao ceneje in boljše in odlično in bojo lahko na koncu poželi pohvale in povišice za svoje nebuloze. Noben v hierarhiji pod njimi pa nima jajc povedat, da se to ne da tako na izi, kot si oni predstavljajo, in jim raje servirajo, da bo vse tip-top. =( Vsaj taka je praksa pri dinozavrskih podjetjih.
In kaj je narobe s tem, da vidiš kolko izdelkov je na zlaogi? Če je stanje realno in sproti osveženo je to velik plus, ker takoj vidim ali bom moral čakati v taki trgovini cel mesec, ali bom lahko dobil izdelek v enem dnevu ali pa celo v istem dnevu, če ga grem sam iskat.
Se mi je že zgodil, da sem na dele čakal skoraj cel mesec, ker so bli tolk sposobni in so najprej napisal da je na zalogi, potem ko sem čakal pa dva tedna pa sem dobil odgovor da čakajo dobivatelja... WTF? (se mi je zgodil na sestavi.si in pri njih ne kupim ničesar več. Takrat se mi je mudilo, ker sem rabil dele v enem tednu in sem prav iskal trgovino ki je imela na zalgoi stvari.)
driver_x ::
Novi dizajn mi je všeč, iskal nisem še nič konkretnega, tako da tega še nisem sprobal. Spet bom pa kaj naročil, ko mi uredijo nazaj VIP status, tako kot sem ga imel prej.
fosil ::
Vsaj ena dobra stvar pa bi se lahko izcimila iz tega.
V prihodnosti bi tole lahko postal šolski primer kako se NE dela prehoda na novo platformo.
Ker tole je dejansko za učbenike.
Lahko začnemo sestavljat seznam kaj vse je narobe.
V prihodnosti bi tole lahko postal šolski primer kako se NE dela prehoda na novo platformo.
Ker tole je dejansko za učbenike.
Lahko začnemo sestavljat seznam kaj vse je narobe.
Tako je!
Bellzmet ::
Eh kar naj ga sami sestavijo. Jim bomo še brezplačno govorili kaj vse nas moti. Saj imajo tam ljudi, ki so plačani za to.
coffeetime12 ::
Pod iskanjem "računalništvo/prenosniki/multimedijski prenosniki" dobim zadetek za hladilnike in stojala hehe.. Mimovrste ali bolje Mimozadetek dajte to popravit
Zgodovina sprememb…
- spremenil: coffeetime12 ()
m0LN4r ::
Eh, mene so zgubil konkretno. Sem imel shranjen izdelek ali dva (z namenom nakupa), pa nobenga več ne najdem. Brezveze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
harmony ::
bluefish ::
IE11/W7:
EDIT: izbrišem račun in namesto normalnega obvestila sledeče: msg_client_center_cancel_account_mail_submission_success
EDIT: izbrišem račun in namesto normalnega obvestila sledeče: msg_client_center_cancel_account_mail_submission_success
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
jan_g ::
>Eh, mene so zgubil konkretno. Sem imel shranjen izdelek ali dva (z namenom nakupa), pa nobenga več ne najdem. Brezveze.
Tudi vsa obstoječa naročila so stornirali, v kolikor nisi dvignil do sobote, 18:00. Vem, ker sem imel za dvigniti naročilo in so me poklicali ter rekli naj pohitim, sicer bodo v soboto stornirali zaradi prehoda na nov sistem. Ker tudi sam že 15 let delam v ITju in imam za sabo nekaj prehodov na nove sisteme (take in drugačne), mi je to malo čudno, ampak ok. Zaradi tega se ne bo podrl svet. Očitno so migrirali zgolj najbolj nujne podatke in še to na invaliden način.
Tudi vsa obstoječa naročila so stornirali, v kolikor nisi dvignil do sobote, 18:00. Vem, ker sem imel za dvigniti naročilo in so me poklicali ter rekli naj pohitim, sicer bodo v soboto stornirali zaradi prehoda na nov sistem. Ker tudi sam že 15 let delam v ITju in imam za sabo nekaj prehodov na nove sisteme (take in drugačne), mi je to malo čudno, ampak ok. Zaradi tega se ne bo podrl svet. Očitno so migrirali zgolj najbolj nujne podatke in še to na invaliden način.
m0LN4r ::
Zgleda, kot da so hoteli prišparat pa so zaposlil neke polpismene študente. Zakaj pa je treba nardit prehod, preden vse dela? Nebi bilo lažje nardit neko dummy stran?
Tako gromozansko šparanje se jim bo poznalo pri izgubi določene količine naročil in manj potencialnih novih strank, medtem ko usposabljajo stran, kar bo še trajalo nekaj tednov s tako hitrostojo. Pravtako nekaj starih strank, ki bodo namesto čakanja izdelek naročili drugje pa tudi če bo 10-20€ več.
Tako gromozansko šparanje se jim bo poznalo pri izgubi določene količine naročil in manj potencialnih novih strank, medtem ko usposabljajo stran, kar bo še trajalo nekaj tednov s tako hitrostojo. Pravtako nekaj starih strank, ki bodo namesto čakanja izdelek naročili drugje pa tudi če bo 10-20€ več.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mitja73 ::
m0LN4r ::
Vem kaj bi kupil, ampak izdelek več ne obstaja. Niti search niti po kategorijah ga ne najdem. Bom pač kupil drugje, jebiga.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
technolog ::
1. Stran pogojno dobro izgleda na mojem full HD 1920x1200 monitorju. Če jo pogledam na laptopu ali bog ne daj, na mobilni napravi, je nemogoča.
2. Moti me, da gre slovenski kapital v tuje roke, predvsem pa čehom. Mislim, ajga.
3. A je kakšna alternativa? Ni! EnaA so ujeti na nekih arhaičnih MS tehnologijah, njihova stran je ista že 10 let. Za Preostane nam kopica malih spletnih trgovin, ki so narejene na Joomli, ki tolčejo pozitivno nulo. Bottomline: kljub temu, da so se na mimovrste tako poslabšali, so še vseeno najboljši (kar se tiče spletne platforme).
2. Moti me, da gre slovenski kapital v tuje roke, predvsem pa čehom. Mislim, ajga.
3. A je kakšna alternativa? Ni! EnaA so ujeti na nekih arhaičnih MS tehnologijah, njihova stran je ista že 10 let. Za Preostane nam kopica malih spletnih trgovin, ki so narejene na Joomli, ki tolčejo pozitivno nulo. Bottomline: kljub temu, da so se na mimovrste tako poslabšali, so še vseeno najboljši (kar se tiče spletne platforme).
Nummy ::
1. Stran pogojno dobro izgleda na mojem full HD 1920x1200 monitorju. Če jo pogledam na laptopu ali bog ne daj, na mobilni napravi, je nemogoča.
2. Moti me, da gre slovenski kapital v tuje roke, predvsem pa čehom. Mislim, ajga.
3. A je kakšna alternativa? Ni! EnaA so ujeti na nekih arhaičnih MS tehnologijah, njihova stran je ista že 10 let. Za Preostane nam kopica malih spletnih trgovin, ki so narejene na Joomli, ki tolčejo pozitivno nulo. Bottomline: kljub temu, da so se na mimovrste tako poslabšali, so še vseeno najboljši (kar se tiče spletne platforme).
V bistvu je alternativ bore malo. Je veliko štacun, samo v veliki večini nimajo stvari nikoli na zalogi, ali pa sploh ne vejo dostikrat kaj prodajajo, ko vprašaš kako stvar pa ponavadi nimajo veliko pojma in te pošljejo kar na stran proizvajalca, kjer je ponavadi še večji mess.
technolog ::
Mislim seveda, to je logična posledica majhnosti. Večji kot si, več zaloge si lahko privoščiš imet, predvsem pa imaš boljšo pogajalsko pozicijo pri dobaviteljih, včasih celo količinske popuste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: technolog ()
Nummy ::
Mislim seveda, to je logična posledica majhnosti. Večji kot si, več zaloge si lahko privoščiš imet, predvsem pa imaš boljšo pogajalsko pozicijo pri dobaviteljih, včasih celo količinske popuste.
Ne bo držalo, včasih siprišel v trgovino so imel večinoma vedno vse na zalogi, če pa ne ravno tisto kar si iskal, pa kaj podobnega/primerljivega. Danes je nakup računalnika velik pain in the ass če ga kupuješ po delih.
Arctander ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Arctander: zanimivo, jaz sem na Facebooku in Twitterju med svojimi 'povezavami' zasledil precej kritičnih odzivov - in to tudi od ljudi, ki so povezani (bolj ali manj, sedaj ali iz preteklosti) z MV/Domenco/Ti.
Očitno ne slediva istim ljudem.
techfreak :) ::
@Nummy: verjetno je to posledica tega, da racunalnike po komponentah sestavljajo le uporabniki, ki se ukvarjajo z racunalnistvom, torej recimo uporabniki STja. Ti pa naceloma razlicne komponente kupijo pri razlicnih trgovinah, kjer pac najdejo najcenejso ceno za izbrano komponento. Precej stvari pa se kupi tudi v tujini, prav tako zaradi cene.
prox ::
wut?!
https://www.mimovrste.com/artikel/20601...
Če še naprej menite, da bi želena stran morala obstajati, obvestite o tem našega Ureditielja strani na naslovu:
Hvala.
https://www.mimovrste.com/artikel/20601...
Če še naprej menite, da bi želena stran morala obstajati, obvestite o tem našega Ureditielja strani na naslovu:
Hvala.
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|
Heisenberg ::
wut?!
https://www.mimovrste.com/artikel/20601...
Če še naprej menite, da bi želena stran morala obstajati, obvestite o tem našega Ureditielja strani na naslovu:
Hvala.
mislim pa da na SLOVENSKI strani piše v ČEŠKEM jeziku nekaj !!?? HALOOO!!! Ni šans da jim dam še kak euro! Že tako ali tako sem samo brskal tam pri njih zaradi bivše SUPER strani, naročil pa drugje - ceneje!
Pa če me prosim nekdo obvesti kdo so lastniki MV in pod karo super duper spletni nakupovalni center sedaj spadajo ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
Goran's Blog ::
Ne vem zakaj, vendar me sedaj stran spominja na big bang spletno stran, mogoče se le mene zdi.
LeQuack ::
Lastniki Mimovrste so češko podjetje NETRETAIL HOLDING B.V., sicer mislim da je firm registrirana na nizozemskem.
"Netretail je vodilni spletni trgovec v Srednji in Vzhodni Evropi, ki je prisoten na Češkem (www.mall.cz), Slovaškem (www.mall.sk), Poljskem (www.mall.pl), Madžarskem (www.mall.hu) in v Sloveniji (www.mimovrste.si)."
"Netretail je vodilni spletni trgovec v Srednji in Vzhodni Evropi, ki je prisoten na Češkem (www.mall.cz), Slovaškem (www.mall.sk), Poljskem (www.mall.pl), Madžarskem (www.mall.hu) in v Sloveniji (www.mimovrste.si)."
Quack !
Hayabusa ::
Nov design je posledica poenotenje njihovih strani (sploh če gledaš ostale mall.XY strani).
O sami kakovosti "preobrazbe", tole ustreza linux alpha 0.1 standardom .
O sami kakovosti "preobrazbe", tole ustreza linux alpha 0.1 standardom .
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 56140 (22337) | V-i-p |
» | Mimovrste drazji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 52223 (33045) | PoStrah |
» | enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 30931 (22257) | technolog |
» | Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Kaj kupiti | 175661 (160491) | zoot |