Forum » Elektrotehnika in elektronika » 48v akumulator z cimvec Ah, cimmanjsimi dimenzijami in cimnizjo ceno
48v akumulator z cimvec Ah, cimmanjsimi dimenzijami in cimnizjo ceno
Calligulla ::
Za elektro skuter rabim nov akumulator. Trenutno ma notri 4 svinceve akumulatorje z po 12 Ah, vezane zaporedno v 48v baterijo.
Lahko kupim stiri enake, a me mika visja kapaciteta in tudi prostora je dovolj se v prostoru za celado,.. Skratka mogoce dva avtomobilske velikosti z 24 volti (kdo ve, ce se jih pri nas dobi?) oz kaj drugega. Itak bi blo najboljse z kakim Li Polymerjem, ker bi blo ful manjse pa lazje ampak je se drago kot zafran.
Kaj bi vi naredili? Kake akumulatorje, kje, za koliko, zakaj...
Lahko kupim stiri enake, a me mika visja kapaciteta in tudi prostora je dovolj se v prostoru za celado,.. Skratka mogoce dva avtomobilske velikosti z 24 volti (kdo ve, ce se jih pri nas dobi?) oz kaj drugega. Itak bi blo najboljse z kakim Li Polymerjem, ker bi blo ful manjse pa lazje ampak je se drago kot zafran.
Kaj bi vi naredili? Kake akumulatorje, kje, za koliko, zakaj...
Brane2 ::
Glede kapacitete bodi previden, ker je ne podajajo vsi enako.
Način podajanja je odvisen tudi od vrste in namena akumulatorja.
Kapaciteta avtomobilskih akujev se podaja IIRC za 20-urno pražnjenje, za kake bolj obremenjene akuje ( za solarpanele, za pogon viličarjev itd) pa za 5-urno pražnjenje.
Ker je kapaciteta zelo odvisna tudi od hitrosti pražnjenja, bodo podatki avtomobilskih akujev videti veliko boljši, kar v praksi seveda ne bo res.
Poleg tega so tudi stvari, ki zelo vplivajo na obnašanje akuja, pa v kapaciteti splohh niso vidne.
Od količine materiala v sami rešetki plošče je odvisna njena robuustnost in sposobnost akumulatorja preživeti bolj surova pražnjenja in polnjenja.
Ker je avtoakumulator narejen bolj gosposko, ima na račun rešetke več aktivnega materiala, od katerega je odvisna tudi kapaciteta, vendar je totalnoo nepupraben za režime dela, kjer se bo stalno surovo polnil in praznil, zato v takem okolju ne bo dolgo vzdržal.
Mnogi akuji imajo recimo ravno zato eno negativno elektrodo več- da je vsaka pozitivna med dvemi negativnimi in se zato med pražnjenjem ne krivi, kar podaljšuje delovno dobo akuja, čeprav ne vpliva na kapaciteto, dodaja pa seveda težo in zahteva dodatni prostor.
Skratka, nadomesti akuje s takimi istega tipa ( predvidevam da imaš zaprte akuje z gel elektrolitom v filmu iz steklenih vlaken- VRLA )in bodi previden pri primerjanju podatkov.
Način podajanja je odvisen tudi od vrste in namena akumulatorja.
Kapaciteta avtomobilskih akujev se podaja IIRC za 20-urno pražnjenje, za kake bolj obremenjene akuje ( za solarpanele, za pogon viličarjev itd) pa za 5-urno pražnjenje.
Ker je kapaciteta zelo odvisna tudi od hitrosti pražnjenja, bodo podatki avtomobilskih akujev videti veliko boljši, kar v praksi seveda ne bo res.
Poleg tega so tudi stvari, ki zelo vplivajo na obnašanje akuja, pa v kapaciteti splohh niso vidne.
Od količine materiala v sami rešetki plošče je odvisna njena robuustnost in sposobnost akumulatorja preživeti bolj surova pražnjenja in polnjenja.
Ker je avtoakumulator narejen bolj gosposko, ima na račun rešetke več aktivnega materiala, od katerega je odvisna tudi kapaciteta, vendar je totalnoo nepupraben za režime dela, kjer se bo stalno surovo polnil in praznil, zato v takem okolju ne bo dolgo vzdržal.
Mnogi akuji imajo recimo ravno zato eno negativno elektrodo več- da je vsaka pozitivna med dvemi negativnimi in se zato med pražnjenjem ne krivi, kar podaljšuje delovno dobo akuja, čeprav ne vpliva na kapaciteto, dodaja pa seveda težo in zahteva dodatni prostor.
Skratka, nadomesti akuje s takimi istega tipa ( predvidevam da imaš zaprte akuje z gel elektrolitom v filmu iz steklenih vlaken- VRLA )in bodi previden pri primerjanju podatkov.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Calligulla ::
Te, ki so notri so original kitajski svincevi in se celo niso sealed. Ker so dimenzij cca 17 cm v dolzino in visino ter cca 7.5 cm v sirino sem razmisljal, da bi jih mogoce nadomestil z TAKIMI , ki imajo ocitno malo visjo kapaciteto ob enaki velikosti (dobil bi jih ceneje, ker prijatelj dela pri uvozniku za Panasonic akumulatorje.
Bi bila taka izbira pametna?
Je pa tako, da ima skuter mislim da cca 1500 watni motor, polnilec neki 500w ipd..
Bi bila taka izbira pametna?
Je pa tako, da ima skuter mislim da cca 1500 watni motor, polnilec neki 500w ipd..
Brane2 ::
Večina tovrstnih akujev je kitajskih, le da je gor kak "brand" name.
Če se splača, ne vem. Pogooglaj za tem kitajskim imenom, mogoče najdeš pametnejše podatke, nato pa poglej še podatke za tega panasonica.
Če se splača, ne vem. Pogooglaj za tem kitajskim imenom, mogoče najdeš pametnejše podatke, nato pa poglej še podatke za tega panasonica.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Calligulla ::
Skuter je nekaj takega KLIK ceprav je druge znamke. Ampak identicna zadeva, ki jih pol itak 100 tovarn dol skupaj sestavlja pod milijon blagovnimi znamkami.
Calligulla ::
Na akkuju ne pise nc razen neki v svasanih crkah
Vidim, da dajejo danes v skuterje LIFEPO4 akumulatorje, ki so bojda precej boljsi. Ni videt, da bi se jih pri nas sploh dobilo.
Vidim, da dajejo danes v skuterje LIFEPO4 akumulatorje, ki so bojda precej boljsi. Ni videt, da bi se jih pri nas sploh dobilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Calligulla ()
Brane2 ::
Če daš not bistveno drugačne akuje, boš moral zamenjat in spremenit še marsikaj drugega, predvsem polnilec.
Ne priporočam, sploh če ne veš točno, kaj delaš.
Ne priporočam, sploh če ne veš točno, kaj delaš.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Calligulla ::
Tile bloki bi znali bit zanimivi. Kako pa kaj discharge zadeve, zivljenski cikel, cene..? Ce slucajno ves.
Polnilec sam me se najmanj skrbi, ker je cisto vseeno ce z novim za akumulatorje filam. Skratka bolj se mi gre za cimvec Ah za cimmanj denarja pa vkolikor je mogoce cimnizjo tezo in velikostjo.
Polnilec sam me se najmanj skrbi, ker je cisto vseeno ce z novim za akumulatorje filam. Skratka bolj se mi gre za cimvec Ah za cimmanj denarja pa vkolikor je mogoce cimnizjo tezo in velikostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Calligulla ()
int47 ::
Glede na PDF podatke proizvajalca to ni ciklična baterija.
Ne vem, koliko se boš vozil. Na tvojem mestu bi raje vzel to ciklično PDF.
Če nič drugega, je na Dinos-u več vredna, ker je težja .
Ne vem, koliko se boš vozil. Na tvojem mestu bi raje vzel to ciklično PDF.
Če nič drugega, je na Dinos-u več vredna, ker je težja .
Azrael ::
>akkuju ne pise nc razen neki v svasanih crkah
Cifer v arabskih številkah tudi ni? Iz njih se da razbrati marsikaj o akumulatorju, tisti napisi so pogosto samo varnostna opozorila.
>cimvec Ah za cimmanj denarja pa vkolikor je mogoce cimnizjo tezo in velikostjo.
Te stvari se izključujejo med seboj, moral boš narediti kompromis.
Kakšnih super duper akujev ne bi ravno priporočal, cena je ubijalska. Poleg tega kakšen je regulator motorja? Če je kaj enostavnega v smislu samo kontakti,, ki vežejo motor na različne napetosti, potem kaj drugega kot Pb akumulator ni primerno. Za take hece so ti najbolj robustni.
Naslednji problem, če že greš na Litijeve akumulatorje ali kakšno drugo eksotiko (in se znebiš denarja za nekaj takih vozilc), napetost med polnim in praznim akumulatorjem je znatna (Pb imajo najmanjšo). Bo regulator, če je kakšna elektronika, to zvozil pravilno ali se bo skuril?
Polnilec z drugim tipom akumulatorja itak rabiš drug, ali pa bo življenska doba akumulatorja mizerno kratka. Torej k ostalim stroškom prištej še strošek za ustrezen polnilec, če hočeš akumulator, ki ni svinčev.
Jaz bi rekel tako: Izmeri kaj največ stlačiš v vozilce in potem išči, katere trakcijske Pb akuje lahko dobiš v teh merah. Pri nekaterih dimenzijah se izkaže, da prideš skozi ceneje, če uporabiš 2x več 6V akumulatorjev, kot pol manj 12V.
Kitajski akumulatorji? >Danes je skoraj vsa ta roba od tam in za kakšne Panasonic ali APC v primerjavi s kakšnim noname Leoch akumulatorji, samo preplačaš ime, kvaliteta je ista.
Cifer v arabskih številkah tudi ni? Iz njih se da razbrati marsikaj o akumulatorju, tisti napisi so pogosto samo varnostna opozorila.
>cimvec Ah za cimmanj denarja pa vkolikor je mogoce cimnizjo tezo in velikostjo.
Te stvari se izključujejo med seboj, moral boš narediti kompromis.
Kakšnih super duper akujev ne bi ravno priporočal, cena je ubijalska. Poleg tega kakšen je regulator motorja? Če je kaj enostavnega v smislu samo kontakti,, ki vežejo motor na različne napetosti, potem kaj drugega kot Pb akumulator ni primerno. Za take hece so ti najbolj robustni.
Naslednji problem, če že greš na Litijeve akumulatorje ali kakšno drugo eksotiko (in se znebiš denarja za nekaj takih vozilc), napetost med polnim in praznim akumulatorjem je znatna (Pb imajo najmanjšo). Bo regulator, če je kakšna elektronika, to zvozil pravilno ali se bo skuril?
Polnilec z drugim tipom akumulatorja itak rabiš drug, ali pa bo življenska doba akumulatorja mizerno kratka. Torej k ostalim stroškom prištej še strošek za ustrezen polnilec, če hočeš akumulator, ki ni svinčev.
Jaz bi rekel tako: Izmeri kaj največ stlačiš v vozilce in potem išči, katere trakcijske Pb akuje lahko dobiš v teh merah. Pri nekaterih dimenzijah se izkaže, da prideš skozi ceneje, če uporabiš 2x več 6V akumulatorjev, kot pol manj 12V.
Kitajski akumulatorji? >Danes je skoraj vsa ta roba od tam in za kakšne Panasonic ali APC v primerjavi s kakšnim noname Leoch akumulatorji, samo preplačaš ime, kvaliteta je ista.
Nekoč je bil Slo-tech.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UPS in avtomobilski akumulator.... (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 15169 (4225) | Assass1n |
» | Kombiniranje dveh akumulatorjev z 10Ah z recimo z enim z 20Ah. Kako to vpliva na stvaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3556 (2156) | Pyr0Beast |
» | UPS in akuOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1474 (1286) | LordTado |
» | 12v baterijski vložkiOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2434 (2197) | Pudding |
» | kapaciteta polnilnih baterijOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 7443 (7055) | door_man |