Slo-Tech

» »

Naše avtoceste

Naše avtoceste

dzinks63 ::

:)) Gledam oddajo trenja o avtocestah in rečenega je bilo marsikaj. Od pravilnikov do prakse, od povečanega prometa do več mrtvih. Zadovoljen z sedanjim stanjem praktično ni nihče. Večja gneča je neizogibna in promet prehiteva gradnjo. Očitno bo treba odstraniti vse cestninske postaje za boljšo pretočnost in se lotit gradnje tretjega voznega pasa . Saj ko gledamo hude avtoceste v raznih filmih , vidimo take večpasovnice , da te glava boli. Če se projekta lotimo sedaj , lahko na kake pametne rešitve računamo šele čez kakih 20 let.

Vikking ::

Saj ko gledamo hude avtoceste v raznih filmih , vidimo take večpasovnice

Jap, in v teh mestih oz. državi kjer vidiš takšne ceste je neprimerno več prebivalcev in prav tako gneča vpadnicah v mesto. Se strinjaš?

Mene samo to moti, da krpajo eno luknjo na avtocesti in to ob najbolj prometni konici dneva. Ponoči je simpl rešitev, ampak to gradbeno podjetje oz. izvajalca stane 1x več oz. prišpara če to opravijo v rednem delovnem dnevu kot pa ponoči, kjer je potrebno posebej plačat nadure, dodatek za delo, podizvajalcem plačati ki morja ponoči priskrbeti surovine, recimo za asfaltiranje in ni šans da bo šel pljuvat v lastno skledo.

Ker ni celovitega plana in rešitev, se pač vsi izogibajo dodatnim stroškom, vse se dela v kvantiteti in ne kvaliteti, da ja čim več zaslužijo. Zato pa potem krpajo ceste 2 leti po izgradnji.
Naprej sevedajo dajo zalivke, nato flike na fliko, nato grejo vse skupaj rezat in nato nov asfalt. Ker pa se seveda pri tem uporabi težka mehanizacija, sproti uničijo še kak odseg dobrega asfalt ki ga prej ni bilo potrebno krpati, in tako na popravljen kilometer asfalta, uničijo zaradi tega še 300m dobrega.

Za cestnino bi pa radi vsi da jo odpravijo, ampak to je NO GO. Vsi bi radi nekaj zastonj ampak cestnina nikoli ne bo in prav je tako. Samo ta denar bi lahko skrbneje uporabili.

Kaj bo čez 20 let. Upajmo na še bolj cenejše letalske prevoze, pri tem mislim predvsem na transporte blaga z letali, ki bi nadomestili tovornjake. Železnica veliko rešuje, ampak tudi trije tiri ne bi rešili problem gneče na cestah.

LPP ::

Prosim za mnenje in komentarje telih znakov!


Fajn bi blo, če bi jih postavili na konec avtoceste, oz. tam, kjer se smerno vozišče zoži z dveh pasov na enega. A je pomen jasen? A bi ga vi upoštevali?

Sistem zadrge naj bi bil namreč najučinkovitejši oz. poskrbi za največjo prepustnost, če je le upoštevan.

Hvala!
Ljubljanski potniški promet

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

Matthai ::

Jaz bi tak znak definitivno upošteval.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

krneki0001 ::

Vsi vemo, da zakonsko moraš upoštevat sistem zadrge, če se cesta zoži, ampak na žalost noben tega ne upošteva in se vsi rinejo na zunanji pas, da bodo kao hitreje skoz prišli, s tem pa naredijo zastoj. Jaz bi v zakon dodal, da se je potrebno že veliko prej razporediti na vozni pas in tiste, ki tega ne upoštevajo kaznoval z 4170 evri kazni, da bodo za zgled drugim in da se končno zadeve malo poštimajo.

Senitel ::

Sem se poleti vozil po južni ljubljanski obvoznici (ko so delal preplastitev)... Folk je pred zožanjem, ki je bilo v smeri proti razcepu Kozarje (pozor še vedno sta bila dva pasova!), naredil tropasovnico (tri kolone: na prehitevalnem, voznem in odstavnem). :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

jype ::

O, ja, to sem tudi jaz videl... Odvzem vozniškega dovoljenja in dvoletna prepoved vožnje motornega vozila se mi zdi pametna kazen za vožnjo mimo kolone po odstavnem pasu.

Odstavni pas je za nujne primere in če je zabasan in se v tunelu kaj vžge, lahko gasilci pridejo do tja samo s tanki in buldožerji.

Matthai ::

Ne, ne. Boljše bi bilo uvesti mobilne policijsko-gasilske enote. Policaji bi takega voznika ustrelili v kolena, gasilci pa avto zrinili v obcestni jarek in zažgali.

Seveda bi ti zažgani avtomobili morali ostati ob robu ceste še vsaj dve leti v opomin drugim voznikom.


pa dajte bit resni no. Ne rabimo nobenih novih kazni. Policaje na konec avtoceste, pa bo!
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

krneki0001 ::

In potem ljudje še počasneje vozijo, ker vidijo policaje. Problem je v tem, ker ljudje vidijo v policajih samo še inkasante, ki jim bodo nekaj zaračunal. Policaji bi morali biti tudi malo bolj odprti in mogoče talat tudi opozorila namesto kazni, ampak grobe napake pa striktno kaznovat, tako da se jih ljudje ne bodo več bali, ampak jih bodo začeli spet spoštovat.

volkec ::

nebivedu ... par dni nazaj me je ustavil policaj, domnevam da zato ker sem prehitro pripeljal(ravno prehiteval), pregledal dokumente, povprašal kam se mi mudi in me opozoril, da se vozim po najnevarnejši cesti na gorenjskem. Tako da, tudi opozorila talajo, ne samo kazni. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: volkec ()

ahac ::

Senitel: To sem tud jaz videl pred nekaj leti na južni obvoznici.. ampak takrat je bila pred nami nesreča z prevrnjenim avtom. Potem si pa predstavljaj, da bi rešilc prišel za nami... nima šanse, da hitro pride do ponesrečenca. :\
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

marsovcek ::

Odstavni pas je za nujne primere in če je zabasan in se v tunelu kaj vžge, lahko gasilci pridejo do tja samo s tanki in buldožerji.


To pa ne bo držalo. Odstavni pas je namenjen pokvarjenim vozilom, za intervencijska vozila pa se naredi prostor med prehitevalnim in voznim pasom. Problem lahko nastane, ker ljudje tega pravila ne poznajo in so ob zastoju "raztreseni" po celotni AC.

jype ::

marsovcek> Odstavni pas je namenjen pokvarjenim vozilom

Ne. Vozila lahko ob nujnih primerih (okvari) zapeljejo tja, ker je to edini pas, kjer je v nujnih primerih dovoljeno ustaviti.

Je že res, da je za intervencijska vozila namenjen "srednji pas", ampak voziti se po odstavnem je prepovedano, razen v primeru okvare do najbližjega izvoza.

marsovcek ::

Želel sem poudariti, da intervencije ne pridejo po odstavnem pasu, kot marsikdo napačno misli, ampak da je potrebno narediti prostor "na sredini".

aljazh ::

Zanimiv sistem sem videl v Nemčiji. Po sredini med voznim in prehitevalnim pasom so intervencijska vozila prihitela na kraj nesreče, po odstavnem pa so v nasprotni smeri odvažali reševalci, ker so razbiti avtomobili popolnoma zaprli cesto in reševalci niso mogli mimo njih, da bi odvoz odpravili v pravilni smeri vožnje po AC.

Zajec123 ::

Imam eno vprašanje. Ko se pelješ normalno po avtocesti (130km/h) in je omejitev znižana na 80 ali 60km/h. Kolikšna je kazen če prekoračeš hitrost za 20-30 km/h?
Hvala
Lp

shadeX ::

Matematika ne štima ali pa ne razumem tvojega vprašanja.

Če se pelješ 130 kmh in bi za 20-30kmh prekoračil hitrost, pomeni da bila omejitev med 100 in 110kmh. Ti pa praviš da je med 60 ali 80 (??), torej če si peljal 130, omejitev pa je bila 60, potem si prekoračil hitrost za več kot 100%.

Kazni za prekoračitev hitrosti na avtocesti in hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, kjer je največja dovoljena hitrost za osebna vozila 130 km/h oz. 110 km/h:

PREKORAČITEV HITROSTI* = GLOBA

vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 30 km/h = 80 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 160 EUR
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 250 EUR + 3 kazenske točke
nad 50 km/h do vključno 60 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 60 km/h = 1.200 EUR + 9 kazenskih točk


1. Če si vozil 20-30 kmh preveč kot sam praviš potem je 80€ globe
2. Če si vozil 50 kmh preveč (po izračunu 80 kmh) potem je 500€ + 5 kazenskih
3. Če si vozil 70 kmh preveč (po izračunu 60 kmh), potem je to 1200 € + 9 kazenskih točk.

Magic1 ::

Wow, 10 let stara tema. Cestniske se že rušijo. Čez 10 let pa še 3 pas.
Magic

Miha 333 ::

Ampak zadnje čase je nekatere zapopadla logika, da je treba zmanjševati kapaciteto cest (ukinjanje pasov, zapiranje cest), ker naj bi samo to pripomoglo k temu, da bi se ljudje začeli preusmerjati k javnemu prevozu. Nasprotno pa širjenje cest pomeni le še več individualnega prometa in še večjo gnečo.

rupsi31 ::

dzinks63 je izjavil:

:)) Gledam oddajo trenja o avtocestah in rečenega je bilo marsikaj. Od pravilnikov do prakse, od povečanega prometa do več mrtvih. še



V letu 2017 smo imeli rekordno nizko umrlih na slovenskih cestah. Pod 100.

gddr85 ::

2007.......... -> 2018

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

Zajec123 ::

Se opravičujem če nisem ravno dobro povedal. Npr ko podirajo sedaj cestninske postaje in je omejitev znižana na 80 kmh. Malo me je zavedlo ker sem velikokrat prebrau na spletu da lahko si ob voznisko ce se peljes npr 90 cez cestninsko postajo kjer je omejitv 40 km/h

krucymucy ::

Zajec123 je izjavil:

Se opravičujem če nisem ravno dobro povedal. Npr ko podirajo sedaj cestninske postaje in je omejitev znižana na 80 kmh. Malo me je zavedlo ker sem velikokrat prebrau na spletu da lahko si ob voznisko ce se peljes npr 90 cez cestninsko postajo kjer je omejitv 40 km/h

Preprosto. Ne verjemi vsega kar slisis ali preberes, pac pa sam poisci kredibilen vir, v tem primeru zakon o varnosti v cestnega prometa.

Invictus ::

Zajec123 je izjavil:

Se opravičujem če nisem ravno dobro povedal. Npr ko podirajo sedaj cestninske postaje in je omejitev znižana na 80 kmh. Malo me je zavedlo ker sem velikokrat prebrau na spletu da lahko si ob voznisko ce se peljes npr 90 cez cestninsko postajo kjer je omejitv 40 km/h

Čez cestninske postaje je bila vedno omejitev 60 km/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

marvin42 ::

Invictus je izjavil:


Čez cestninske postaje je bila vedno omejitev 60 km/h.

40 je bila in je nekje še vedno.
Mostly Harmless

ToniT ::

marvin42 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Čez cestninske postaje je bila vedno omejitev 60 km/h.

40 je bila in je nekje še vedno.


Recimo Vransko

codeMonkey ::

marvin42 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Čez cestninske postaje je bila vedno omejitev 60 km/h.

40 je bila in je nekje še vedno.


40 je priporočilo, ker je ta omejitev le talna oznaka in s tem po prometni zakonodaji ni veljavna. Dars si je tukaj stvari predstavljal malo po svoje....

EDIT: https://www.zurnal24.si/avto/dars-40-km...

Zgodovina sprememb…

marvin42 ::

codeMonkey je izjavil:

marvin42 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Čez cestninske postaje je bila vedno omejitev 60 km/h.

40 je bila in je nekje še vedno.


40 je priporočilo, ker je ta omejitev le talna oznaka in s tem po prometni zakonodaji ni veljavna. Dars si je tukaj stvari predstavljal malo po svoje....

So potem marsikje postavili tudi table, tako da vsaj tam omejitev kar velja.
Mostly Harmless

codeMonkey ::

marvin42 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

marvin42 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Čez cestninske postaje je bila vedno omejitev 60 km/h.

40 je bila in je nekje še vedno.


40 je priporočilo, ker je ta omejitev le talna oznaka in s tem po prometni zakonodaji ni veljavna. Dars si je tukaj stvari predstavljal malo po svoje....

So potem marsikje postavili tudi table, tako da vsaj tam omejitev kar velja.


Nisem jih opazil :)

Invictus ::

marvin42 je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

marvin42 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Čez cestninske postaje je bila vedno omejitev 60 km/h.

40 je bila in je nekje še vedno.


40 je priporočilo, ker je ta omejitev le talna oznaka in s tem po prometni zakonodaji ni veljavna. Dars si je tukaj stvari predstavljal malo po svoje....

So potem marsikje postavili tudi table, tako da vsaj tam omejitev kar velja.

Teh tabel na Vranskem tudi sam nisem opazil.

Pa tam ekstra pazim, ker me moja non stop opozarja, da so tam radarji.

Še nekdo, ki ne ve, da talne označbe niso regularni prometni znaki ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Miha 333 ::

Poleg tega mora znak na avtocesti biti postavljen na obeh straneh, da velja.

zavajon ::

uf, spregledal, da je 11 let stara tema... ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

LordNacho ::

Ce prav razumem vprasanje, zajec sprasuje ali na obmocjih zmanjsane hitrosti na avtocesti, se vedno veljajo kazni za prekoracitev hitrosti na avtocesti, ali pa veljajo kaksne druge kazni...

Se prav, ali velja, da se lahko cez cestninsko peljes 70/90 (40+30/60+30) in za to dobis samo 40 eur kazni (polovicka)?

Miha 333 ::

Zakaj bi bilo drugače, saj ne zapustiš avtoceste. Velja pa omejitev do znaka za preklic, ki je včasih daleč za cestninsko postajo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7717196 (14450) LordPero
»

Cestninske postaje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
574921 (4124) WamPIRe-
»

omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8714118 (11741) darkolord

Več podobnih tem