» »

bmw 525d???

bmw 525d???

1
2
»

roli ::

Pri nas imamo BMW 525d letnik 2004 (že nova oblika) in meni osebno ni pretirano všeč. Saj za vozit je vendar so sedeži precej neudobni. Edino iDrive je malo zanimiv prvih 5 ur igračkanja potem pa je že tečen. Bluetooth je še uporaben, glasovno upravljanje večinoma neuporabno, navigacija uporabna kje drugje kot v SLO,.... Radio pa vsaj mp3 predvaja:D . Sam oswebno nebi BMWja kupil nikoli.

Čisto mimogrede: Kdaj nameravajo odpreti Lexus salon v Sloveniji? Ker po slikcah in vsem mi je GS model zelooo všeč, cena pa v primerjavi z tem kar imamo sedaj ni pretirana.
http://www.r00li.com

para! ::

A ma Lexus RWD?
Death before dishonor!

IceIceBaby ::

Lexusi so RWD ja.

PrimozR ::

Ampak je IIRC TC always-on.

lapajne ::

pr lexusu maš loh tut AWD, sam mislem da ne pr vseh.

PrimozR ::

Takisto pri BMWju.

Calligula ::

Ma zakaj sploh met AWD. Zim itak ne bo vec.

lapajne ::

snega ne bo, bo pa dž...

LjubimPeezde ::

Zato ker je fino met že zarad varnosti in voznih lastnotih... Lol kako pa misliš da bo kak Audi A8 4.2 prenesel moč na sprednja kolesa... Tako pa so vozne lastnosti superiorne. Nima tukaj zima veze. Pa tudi v marsikateri situaciji zna priti prav, verjetno vsaj ne škodi0:)
Ker enih 500nm navora na prednjih kolesih nima kaj delat>:D

IceIceBaby ::

Zato pa imajo pravi avti pogon zadaj :D

PrimozR ::

Mnja, nikol ne bom razumel tega... Še amnj pa ljudi ki kupijo non-quattro Audi (razen A3...)



Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

Calligula ::

Zadnji pogon je povsem dovolj. Audi ga pac nima in mora "stukat" s tirikolesnim.
Na mokrem se se malo pozna drugace pa ni neke pametne razlike.
Ceprav tukaj ni govora o dirkanju ampak naceloma so RWDji hitrejsi od AWDjev.

IceIceBaby ::

Pri navadnih avtih se RWD pozna predvsem v občutku na volanu. Ker sprednja kolesa niso obremenjena s pogonom je običajno občutek veliko boljši, volan je lahko bolj natančen itd.

Sicer je pa pomoje pri teh avtih itak vseeno kje imaš pogon. V vseh je toliko elektronike, da voznik bolj ali manj samo sedi zraven :)

PrimozR ::

Če se ti gre za performance, je bolje imeti spredaj/zadaj. Štirikolesni pogon ima namreč 3 diferenciale (v primerjavi s samo enim za F/RWD). Nasplošno se govori da imajo F/RWD avtomobili 10% izgube moči v prenosu, AWDji pa kar 25% Plus je samo v snegu, na salbih površinah (pesek, itd.), danes pač v večini situacij ni toliko plusov. Itak pa zdrse in vse to danes popravi elektronika tako da je glede tega praktično vseeno a je RWD al je AWD. Razen če imaš kako Imprezo ki ima po novem več ali manj elektronski le srednji diferencial (še to le v zadnjih nekaj modelih, 2005 100% ni imela, razen na japonskem), plus pa je manj podkrmarjenja. 'problem' je da v večini BMWjem in Mercedezev elektronskih pomagal ni mogoče izklopiti.

LjubimPeezde ::

Pa še nekaj je. Ko folk kupuje razne Golf 4motione s 1.9TDI se morda ne zaveda da to potegne sčasoma še več EUR za vzdrževanje>:D ter zmanjšana zmogljivost + večja poraba. Ampak se pa lepo sliši 4motion, to pa0:)

Pač Audi rešuje svojo prednej pogonskost vseh močnejših modelov z Quattrojem. namesto da bi se osredotočili na razvoj zadnjega pogone>:D

p.s. sicer je pa moja velika želja nakup enga rabljenega BMWja 130i sčasoma (6 valnik..0:) ) Limuzine ne rabim pa tudi sicer se mi precej dopadejo HBi, zato mi je ta mašina idealna. Serijsko zgleda bolj tko tko a kakšen M paket naredi čudeže. Zadnji pogon + 6 valjnik = veselje

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Eh, veliko ceneje bi prišel skozi z E46 trojko. Pa še lepša je. Pa večja :) Po kolk pa so 130i?

EDIT: PFT! 35k€!!! M3 FTW!!! Za nekaj vče dobiš E46 pa še E30 M3 iz nemčije :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

LjubimPeezde ::

EDIT: PFT! 35k€!!! M3 FTW!!!

Ja samo pri M3 je baje tudi vzdrževanje "FTW">:D da ne omenjamo da se težko dobi res dober primerek za solidno ceno.

Eh, veliko ceneje bi prišel skozi z E46 trojko. Pa še lepša je. Pa večja :) Po kolk pa so 130i?

Kakor za koga. Men se HBji prav dopadejo. "Serijska" enka mi ni kaj prida, vendar jo z malo dodatki (m paket) + kake dobre feltne res polepšajo. Ko sem videl en tak primerek na avto aktivu v ljubljani sem se naravnost zaljubil v ta stroj. Bil je res nenormalno lep primerek. E46 ima pa že itak vsak + malo je že zastarelo vse skupaj. Je super avto ampak ga že načenja zob časa. Sploh pa ne rabim limota:)

Hehe včer sem videl enga penzionerja na avtocesti v E90 330i>:D Pred mitnco smo ga prehitel, je ded vozu enih 120, pol po mitnci smo ga pa spet srečali, pa spet 120>:D

PrimozR ::

Bogi avto... če se ti pa to ne smili pa tut ne vem. mašina kar vpije po obratih, dobi pa 120 km/h... :O

lapajne ::

enka zna bit kr draga! taka 130i pa z m-paketom je sigurn ene 35-40k evroua.

LjubimPeezde ::

Jp, ampak jaz sčasoma ciljam na kakšno rabljeno. Dokler še ni frocov bi si rad enkrat omisliv tako mašino, za dušo>:D
Kaki dve leti rabljena zadeva zna biti pošteno cenejša. Je pa potrebno malce pogledati v Nemčijo npr. kjer je precej večja izbira
Je pa tko, 1ka istega kalibra (mašine...) je nekje 1mio sit cenejša od trojke. Saj pri Audiju je isto... A3 nekje milijonček pod A4. To mislim nove.
Je pa nekaj res. S 130i je tudi dodatna oprema precej cenejša. Tako da če kupuješ poln obložen avto, se med 130i in recimo 120d razlika precej precej zmanjša. na prvo oko je je razlike precej, samo če pa maš namen avto obložiti z opremo se pa razlika precej zmanjša. Isto pri trojki,...

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Jaz se nebi branil kakšne 135i s čipom :) To more bit zverina. Samo škoda da se ne da dobit zapore diferenciala. 300+ konjev brez špere more bit precej bedno.

DominusSLO ::

P|P napisal: 'problem' je da v večini BMWjem in Mercedezev elektronskih pomagal ni mogoče izklopiti.

To ni res. Vsaj ne čisto res.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment

TribesMan ::

Alfa 159 3.2 Q4 Vse kar človek rabi :) Lep, pa pridno pije bencin... porabi vse kar vidi :)

Drugo leto pride obnovljen model, bo shujšal za 100kg, pa nova mašina 2.0 JTD twin turbo 190KM.

Omenjat BMW in lepoto v istem stavku je pa itaq bogokletno. :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

mare_ ::

Vidiš, meni se pa zdijo alfe totalno kičaste, bmwji pa (poleg tega, da je edina znamka, o kateri vem še kaj več kot to, da ima volan in štiri kolesa) čista lepota :P

PrimozR ::

Alfa je pa alfa. V desetih letih rjasti ostanki v lavrjih.

Anywho, kst tut v M paketu ni špere? Sicer pa mislm da bo v kratkem 135i. Če ne prej pa s coupejem.

IceIceBaby ::

M3 in M5 sta edina nova BMWja ki imata špero. V drugih modelih se je ne da dobit niti kot dodatno opremo. Ostane samo to, da kupiš kakšno KAAZ in daš sam zmontirati. E36 je bil zadnji, pri katerem si lahko dobil špero.

TribesMan ::

Hehe... pr Alfi pa komot dobiš špero :D Še nakdnadno jo lahko vgradiš v vsak model ki ima menjalnik s šestimi prestavami :)

Še neki za BMWjaše: klik

:*
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BMW 3 G20 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13714101 (6492) hojnikb
»

Novi BMW 320d (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15135647 (31150) Blinder
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22763909 (55904) MAFIA
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9138393 (34991) chucki
»

kakšen avto bi si kupili ? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28584826 (77582) roba87

Več podobnih tem