» »

Twingo-problem z zavorami

Twingo-problem z zavorami

ttommy ::

Pozdravljeni!
Imam sledeč problem:z bratrancem sva na mojem Twingu letnik 99. menjala zavorno olje,na treh kolesih je šlo normalno spustiti staro olje ven in nastaviti zavore,na zadnji levi se je pa odlomil nipl,pri katerem se spušča ven olje.Menjala sva zavorni cilinder in "ajnliftala" ,pa kljub temu zavora ne grabi toliko,da bi blokiralo kolo.Ročna pa prime normalno.Je kaka finta,kako nastaviti zavore-da bi sam poskusil,preden ga peljem na servis?
Gamer

K0K0 ::

Verjetno sta montirala napačen cilinder. Če ima eden manjše batke, kot cilinder na drugi strani potem tamal ne prime.
Sam sem mel enkrat podoben problem, ker so mi namesto golfovega prodali polotov cilinder.

ThinMan ::

Ne se z bremzami igrat :)
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"

ttommy ::

ThinMan,namesto da se delaš pametnega,bi raje dal kak pameten predlog,kot KOKO.Res piše na škatli zavorni cilinder za R-5 Campus,bom preveril,če so res isti,če ne pa na servis.
Gamer

minime ::

To je vse isto. Clio, petka,twingo ....
Kako si zrihtal odlomljen nipl ?

krneki0001 ::

Še enkrat spustita zrak ven - očitno ga je nekaj še not ostalo. Pa pusti teči olje malo dlje časa, mislim tisti ki sedi v avtu naj večkrat pumpa, ti pa večkrat spusti olje ven, tako da bo resnično zrak šel ven.

Očitno sta ko sta vse skupaj menjala pozabila stisnit cevko za bremze in je zrak potegnilo v cev, tko da bosta morala kr kake 2 deci olja čez spustit, da bo šel ves zrak ven.

TOP ::

Kot prvo ne vem zakaj si menjal zavorno olje ker menja se če zablokira kakšen celinder ali pa če se zamaši cevka,ki dovaja olje kot meni,se je to zgodilo.Če si pa že menjal potem je treba da eden pritiska na zavoro dokler ne pride trda potem spustiš zrak ,to ponavljaj dokler ne priteče ven samo olje.

username ::

Če smem samo toliko pripomniti: če res obvladaš in veš kaj delaš, najbrž lahko menjaš zavorno tekočino sam, sicer pa ne. Brez zamere, ampak očitno je, da to vama z bratrancem ni uspelo. In v tem primeru je najboljši (in najbolj dobronameren) nasvet, da avto "odšlepata" do kakega najbližjega vredu servisa in zadevo prepustita ljudem, ki vedo kaj delajo ter kako.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Ce sta zamenjala cilinder, potem imata najverejtneje tudi vsa tesnila nova. Dogaja se oz. je dokaj normalno, da taksna zavora nekaj slabse prijemlje, ker se tesnila niso se povsem posedla in je zadeva elasticnejsa. Zato je vaksnem primeru pametno zamenjati tesnila oz. gumijaste dele na obeh straneh, ker tako zagotovis, da se bosta obe strani enako obnasali. In ja, ko menjujes zavorno olje ali kaj taksnega delas na zavorah, da bi lahko v sistem prisel zrak, je pametno sistem dobro odzraciti in sicer tako, da se z zavornim pedalom skozi ves sistem precrpa toliko zavorne tekocine, da ni nikjer vec zraka. Pri taksnem delu se lahko zgodi, da porabis dve ali celo tri doze zavorne tekocine.

LP

Joze

kekz ::

Kot prvo ne vem zakaj si menjal zavorno olje ker menja se če zablokira kakšen celinder ali pa če se zamaši cevka,ki dovaja olje kot meni,se je to zgodilo.Če si pa že menjal potem je treba da eden pritiska na zavoro dokler ne pride trda potem spustiš zrak ,to ponavljaj dokler ne priteče ven samo olje.

Zavorno tekočino se periodično menja na nekaj let!
Vzrok? Zavorna tekočina je higroskopična (vleče vlago nase). Novo ima vrelišče nad 250 stopinj, z leti in vsebnostjo vlage pa se vrelišče zniža na npr. 150 stopinj. To ima lahko 2 posledici:
1. korozivnost (vlaga)
2. pri močni obremenitvi zavor zadeva zavre, ustvarijo se parni mehurji, kar je isto kot zrak v sistemu. Slabše delovanje ali celo odpoved zavor.

Tole drugo je doživela kolegica pred mnogimi leti, ko se je vozila naokoli z zategnjeno ročno. Zavorna tekočina je zavrela in pritisk na pedal zavore je šel do podna brez učinka.



Edina stvar, ki je jaz pri avtu kljub priporočilom nikoli ne menjam, je hladilna tekočina. Razen ob remontu vodne pumpe ali podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

krneki0001 ::

Jst na avtu menjam pred vsako zimo termostat in hladilno tekočino, olja za bremze še nisem zamenjal, samo dolil sem ga, to je pa tudi vse.

ThinMan ::

@ttommy: Ne delam se pametnega. Ampak po avtodele se hodi s starimi deli, da se primerja magari s kataloško sliko, merami,...
Ampak tako kot pravijo ostali, zakaj menjat olje??? Ni potrebe.

barbarpapa1, se popolnoma strinjam!

lp,
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"

dukenukem ::

če primerjam un graf in mene ,k mam že 8 let isto zavorno tekočino ,pol men sploh nebi več prijele bremze :D sj vem, da je treba menjat ,sam je najbolje, če takrat še nove cilindre pokneš ,ker se kr pozna ,novo olje včasih mal načne gumice, še posebej, če gre za olje druge firme ;)

jperc21 ::

Jaz pa od tega ne delam nič sam. Vsako leto ga peljem na redni servis oziroma pri
15 000 prevoženih km in mi tam porihtajo, če je kaj treba. No vsake toliko časa pogledam olje, hladilno tekočino in dolijem če je potrebno, ampak še ni bilo potrebno.

LP
Keep your head up, even when the world is hard, never give up!

Azrael ::

>k mam že 8 let isto zavorno tekočino ,pol men sploh nebi več prijele bremze

Saj primejo bremze tudi, če je samo voda notri (vsaj toliko časa preden vse skupaj zarjavi ali zmrzne (v mrazu)).

Najpomembnejše vprašanje stare ali nekoč že pregrete zavorne tekočine je: kdaj se zadeva pregreje. Najraje se zanič zavorna tekočina pokaže, ko je treba na brzino ustaviti (po možnosti po dolgem klancu) in gre pedal lepo do konca...

Za osnovno vprašanje, IMHO je v sistemu še vedno zrak.
Nekoč je bil Slo-tech.

Vikking ::

Tole drugo je doživela kolegica pred mnogimi leti, ko se je vozila naokoli z zategnjeno ročno. Zavorna tekočina je zavrela in pritisk na pedal zavore je šel do podna brez učinka.

Ja če enkrat pritisneš res ne prime, zato pa je potrebno parkrat pritisnit in zavora bo prijela BP, je pa slab občutek. Skoraj pri vsakem avtu se to zgodi da pozabiš ročno da se bo zavorna zagrela in se bo to zgodilo.

Res lahka menjaš zavorno tekočino na nekaj let ker pač ni tako zelo draga, ampak mislim daje to bolj ko ne nesmiselno. Je pa potrebno biti previden rpi nalivanju zavorne tekočine saj ni prijazna do barve in laka avtomobila.

K0K0 ::

A je kdo od vas, ki trdite da je menjava olja nesmiselna slučajno avtomehanik ?
Kolkr vem naj bi se uradno dot olje menjalo na vsake 2 leti! Zdej če tega nihče ne dela še ne pomeni da je brez veze.
Pr kolesih imamo isto dot 4 olje in vam povem da se po enem letu redne uporabe res začne pregrevat. Tud zavorne lastnosti se poslabšajo.
Mogoče se pri avtu ne čuti take razlike, ker redko kdaj potrebujemo 90% pa še servo ima tko da še tist mal pogliha.
Pomoje je bolš dat tistih par €, kot pa riskirat da bo zadeva v ključnem momentu odpovedala.

dukenukem ::

ja sj ,če maš nov avto ,potem boš menjal redno,potem k rata star ,se ti ga pa nezdi tolk škoda in ne skrbiš več toliko za njega:D čeprav z zavorami skrbiš za sebe in druge ;)

TOP ::

Jaz ne trdim da je menjava zavornega olja brezveze.Avto sem vozil do 7 leta na uradni servis pa mi niti enkrat niso menjali zavorno olje,tako da ne vem zakaj ga bi bilo potem treba po 2 letih menjat ali pa na uradnem servisu tega nevedo.

Vikking ::

Sej je tudi veliko odvisno od voznika kako vozi. Če ne zna bremzat z motorjem, če se od semaforja do semaforja zaletava, če pred vsakim ovinkom bremza... priporočam redno menjavanje olja.

Če voziš normalno, ga ne boš nikoli pregrel. Sej posode za zavorno olje ni teško odpreti, pa povohaj po čem ima duh, če ma duh po mcdonaldsu in se je v njem po barvi videč pekel krompirček, pojdi in zamenjaj.

dukenukem ::

točno tko,če znaš vozt ga pregrel ne boš,ni mi pa jasno, kako je uni uspelo se vozt okol z ročno, a ni nič čutila :\ ne rečem da bi bil bager, ne pa osebni avto :D

ttommy ::

Res sem navdušen nad številom odgovorov.......
Problem z odlomljenim niplom sva rešila tako,da sva dala not novi zavorni cilinder,ampak zavora ne blokira kolesa.
Naj povem tistim,ki to ne vedo-zavorno olje je dovzetno,da vleče vlago nase in ga je priporočljivo menjati na 2-3 leta.
Zrak ne verjamem,da bi prišel noter,ker sva to že delala večkrat BP.Je pa res,da nisva porabila 3 doze,da bi bi pumpala.....
Pogledala sva pa desno stran in tam je kovinsko ohišje zavornega cilindra daljše za 5mm.
Twingo je bil narejen v Franciji in ima to morda kako vezo.Jutri se grem pozanimat na servis,kaj bi bilo,ker pri tem res moj bratranec ni amater,ampak zavora vseeno ne grabi.
Najbrž ni grabila dobro že prej.Menjal sem zavorno tekočino zato,ker je prednje kolo zablokiralo,ko je punca močno stisnila na zavoro.
Avto sem kupil lani v avtohiši in so mi oni naredili tehničnega-ZATO BI MOČNO ZAOSTRIL TEHNIČNE PREGLEDE:KER FOLK,KI IMA TAM VEZE,DOBI TEHNIČNEGA,ČEPRAV JE AVTO Z NAPAKAMI IN POSLEDIČNO DO TEGA LAHKO PRIDE DO NESREČE S TRAGIČNIM IZIDOM!!!!!!!!!
ZATO SE NAJ VSAK,KI DA AVTO PRIJATELJU,DA MU GA PELJE NA TEHNIČNEGA,KER IMA TAM VEZE,MALO ZAMISLI,KAJ S TEM POČNE.
Najbrž je pa res najbolj prav,da se gre po nov del s starim,ampak če je na desnem kolesu daljši cilinder(najbrž je že levi bil enkrat menjan),bi dobil enakega.
Hvala vseeno vsem za odgovore-jutri bom videl kaj bo.
Lep pozdrav.
Gamer

Vikking ::

Naj povem tistim,ki to ne vedo-zavorno olje je dovzetno,da vleče vlago nase in ga je priporočljivo menjati na 2-3 leta.

Jesus, kok komplicirate s to vlago, pa nalij noter dot 5 na silikonski osnovi: ni higroskopičen, se ne sme mešati z ostalimi zav.olji, in ne razžira barve (za bolj nerodne sorte).

kekz ::

Jesus, kok komplicirate s to vlago, pa nalij noter dot 5 na silikonski osnovi: ni higroskopičen, se ne sme mešati z ostalimi zav.olji, in ne razžira barve (za bolj nerodne sorte).

DOT 5:
Unlike polyethylene glycol based fluids it is not hygroscopic, however this means that instead of being dissolved, any water in the system will eventually find its way to the lowest point in the brake line, corroding it, and potentially boiling and causing brake failure. It is widely used in the antique automobile arena. :P

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Moje mnenje je, da je cena zavorne tekočine izredno nizka v primerjavi z nevarnostjo, ki jo potencialno lahko povzroči z vlago nasičena tekočina. Zato iz čisto preventivnih razlogov le-to menjujem na dve leti, čeprav je večina mojih voženj taka, da zavore navadno niso močno obremenjene.

Prav tako je potrebno paziti, da uporabljate vedno zavorno tekočino, ki jo je predpisal proizvajalec. Še posebej pri starejših avtih (oldtimerjih) so gumijasti deli izdelani za točno določen tip tekočine in se lahko poškodujejo, če tekočino zamenjamo. Ta izjava temelji na praktičnih izkušnjah. Moj sosed namreč je bil strasten spačkar, ki je seveda svojga spačka sam "šraufal", pri čemer sem mu po svojih močeh tudi pomagal. Tako je enkrat popravljal zavore in ni imel na voljo tekočine, ki jo je predpisal Citroen. Naliti je hotel kar DOT4, pa sva se odločila, da raje v eno posodico vrževa staro tesnilo iz zavornega sistema in ga prelijeva z DOT4. Čez en dan je tesnilo bilo skoraj dvakrat večje, konsistenca gume pa že bolj podobna želeju, kot gumi. Si raje ne prestavljam, kaj bi bilo, če bi kar DOT4 nalil v sistem.

LP

Jože

ttommy ::

he he he-kak komplicirate s to vlago......

Ja.če vlaga pride v zavorni cilinder začne rjavet......

Pa nima veze,vsi se nekaj delajo pametne,pa jih bore malo ve kaj svetovati.

Edini človek na mestu je bil KOKO-res so mi prodali napačen cilinder(premali)-tudi trgovcem ni za zaupat.Popoldan bo zamenjan in bo vse OK.....

Hvala vseeno vsem.
Gamer


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15927063 (16225) FireSnake
»

Slabe zavore? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8515633 (11581) TheBlueOne
»

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Oddelek: Na cesti
4224057 (14624) jozekuch
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
3911239 (10362) SkIDiver
»

Kar naenkrat sprememba delovanj bremz v avtu.

Oddelek: Loža
145023 (4586) SkIDiver

Več podobnih tem