The inquirer - Potem, ko nova serija ATI-jevih grafičnih kartic (R600) v najvišjem rangu ni uspela prehiteti najboljših nVidiinih izdelkov, se usoda ponavlja tudi v najnižjem cenovnem razredu. GeForce 8400GS naj bi bil v 3DMarku 2006 kar za dobrih 25% hitrejši (1600 proti 1250) od primerljivega konkurenčnega izdelka, Radeona HD 2400, navkljub dejstvu, da procesor in pomnilnik prve kartice delujeta počasneje. Novica sicer izvira z Inquirerja in ne vsebuje preverljivih podatkov, tako da pred nakupom raje počakajte na bolj obširne teste.
Izvorna novica.
Novice » Grafične kartice » ATI tudi v nižjem segmentu z novo generacijo zaostaja
Good Guy ::
tako ati kot amd toneta
in odločilno bo letošnje leto, ker če v tem času ne bojo spackal neki dobrga skup tko na trgu procesorjev kot na trgu grafičnih jih čaka poguba
in odločilno bo letošnje leto, ker če v tem času ne bojo spackal neki dobrga skup tko na trgu procesorjev kot na trgu grafičnih jih čaka poguba
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Mavrik ::
Seveda pa vsi "pozabijo" omeniti, da pride HD2900XT nekje toliko kot 8800GTS 640MB, in je hitrejši od le-tega.
The truth is rarely pure and never simple.
frudi ::
te kartice tako ali tako niso namenjene igranju, tako da je teh 1400 vs. 1250 3D Markov prav vseeno.
večji razlog za zaskrbljenost so zame govorice, da naj bi pretekle govorice o 65 nm verziji R600 bile izmišljene in da od AMDja dejansko letos ne bomo dobili nobene nove high-end kartice...
večji razlog za zaskrbljenost so zame govorice, da naj bi pretekle govorice o 65 nm verziji R600 bile izmišljene in da od AMDja dejansko letos ne bomo dobili nobene nove high-end kartice...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Ezg3ta ::
Res je, ATI-ja najbolj tepejo gonilniki.. Če bi malo več investirali v to bi lahko več iztisnili iz kartic.
Sicer pa je res, da če jim je že zaj tak težko, pomeni da bodo kar hitro potonili, če nimajo še kakega aduta v rokavu - ker medtem ko oni še razvijajo to generacijo, nVidia že dela na novi, ki bo ŠE hitrejša itd. Slej ko prej nebojo mogli dohajat njihovega tempa in se bodo morali predati.
To pa potem spet pomeni slabost za kupce.. Nebo več konkurence na tem področju, eno podjetje bo imelo monopol in bo lahko delalo kar bo hotelo (M$ stil). Cene bodo višje, razvijalo se bo počasneje.. Skratka, upajmo da se bo ATI izkopal, če ne zarad drugega, že zarad tega da bo nVidia mela konkurenco.
Sicer pa je res, da če jim je že zaj tak težko, pomeni da bodo kar hitro potonili, če nimajo še kakega aduta v rokavu - ker medtem ko oni še razvijajo to generacijo, nVidia že dela na novi, ki bo ŠE hitrejša itd. Slej ko prej nebojo mogli dohajat njihovega tempa in se bodo morali predati.
To pa potem spet pomeni slabost za kupce.. Nebo več konkurence na tem področju, eno podjetje bo imelo monopol in bo lahko delalo kar bo hotelo (M$ stil). Cene bodo višje, razvijalo se bo počasneje.. Skratka, upajmo da se bo ATI izkopal, če ne zarad drugega, že zarad tega da bo nVidia mela konkurenco.
Pšenični ::
Te kartice so za pisarniško delo.S tem bi se lahko strinjal.Govorice o 65 nm verziji R600 niso izmišljene, ker je zaradi gretja čipa nekaj potrebno narediti.Vendar sem tudi jaz nekje prebral, da do božiča ne bo nič novega.Amd ati imata še adut v rokavu in sicer segment agp kartic ,ki bodo podpirale dx10.Eno si bom verjetno tudi jaz omislil, če bodo po spodobni ceni.Tukaj nvidia nima ničesa, v tem tržnem segmentu, delež agp uporabnikov je pa še zmeraj visok.Je pa res da gre tudi meni počasnost pri amd ,ati ju vedno bolj na živce, saj če ni konkurence potem se ve da so tudi cene višje.
RejZoR ::
Pisarniško delo my ass. Za pisarniško delo je dost Intelov GMA X3000 ki jo dobiš na plati. Al pa najbolj cheap GeForceFX 5200. Kdo zaboga rabi DX10 powered grafo za pisarniško delo!?
Pa tud sicer, kot sem pričakoval, v kišti bo spet zeleni goblin 8 generacije...
Pa tud sicer, kot sem pričakoval, v kišti bo spet zeleni goblin 8 generacije...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
BoLhCa ::
Ala dejmo ATI&AMD kej naredit, jebemti. Ne bom mnde za naslednji proc & grafo dal 1k€ za vsakega posebej
opeter ::
Meni pa je vseeno. Dokler dobim kako Radeonko ranga X1550 ali GeForce 7300 ali 8400 pod 100 EUR ni brige.
Itak ne uporabljam za igre, tak da je meni vseeno. Tisti, ki se igrajo naj kupijo konzolo.
Itak ne uporabljam za igre, tak da je meni vseeno. Tisti, ki se igrajo naj kupijo konzolo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Senitel ::
Seveda pa vsi "pozabijo" omeniti, da pride HD2900XT nekje toliko kot 8800GTS 640MB, in je hitrejši od le-tega.
To je seveda cool za kupce, za ATI pa to niti približno ni vredu. Da se njihov najmočnejši in največji čip v bistvu mora prodajat ceneje kot že okleščen čip od konkurence...
valenti ::
ja za ati ni dobro...
vendar ce hoces kupiti graficno kartico zaradi iger za okrog 100k SIT potem je ati radeon hd2900xt najboljsi v tem razredu... Za amd je to slaboza kupce pa ZAENKRAT dobro, ker dobimo dobro graficno ceneje... Za amd pa slabo... kot je ze nekdo napisal.. monopol :S
vendar ce hoces kupiti graficno kartico zaradi iger za okrog 100k SIT potem je ati radeon hd2900xt najboljsi v tem razredu... Za amd je to slaboza kupce pa ZAENKRAT dobro, ker dobimo dobro graficno ceneje... Za amd pa slabo... kot je ze nekdo napisal.. monopol :S
jlpktnst ::
Joj, konec sveta!
Osebno se mi atijeva roba ne zdi tako obupno slaba če ima na testu 10% slabši performans in pa 15% nižjo ceno je to prav lepo.
Sploh pa nepreverjene novice glede kartic, ki se jih niti kupit ne da.
Dajte zadevi čas, jadikovali boste pa ko bojo res propadli in bo nvidia prodajala low-end kartice za 200€, intel pa procesorje za 400€. - To se ne bo zgodilo nikoli. Bi pa verjetno napredek rahlo stagniral brez konkurence.
Sploh je pa Inquirer tako dober vir :D.
Osebno me bolj zanima nova mobilna platforma ati+amd, ki bi imo znala bit zanimiva. Če se prav spomnem so zbili amdjevci porabo procesorju na 25W, v tej kombinaciji bi pa še atijeva kartica porabila manj kar je samo pozitivno - dobra kartica s porabo podobno te intelovih gnijočih rešitev.
Osebno se mi atijeva roba ne zdi tako obupno slaba če ima na testu 10% slabši performans in pa 15% nižjo ceno je to prav lepo.
Sploh pa nepreverjene novice glede kartic, ki se jih niti kupit ne da.
Dajte zadevi čas, jadikovali boste pa ko bojo res propadli in bo nvidia prodajala low-end kartice za 200€, intel pa procesorje za 400€. - To se ne bo zgodilo nikoli. Bi pa verjetno napredek rahlo stagniral brez konkurence.
Sploh je pa Inquirer tako dober vir :D.
Osebno me bolj zanima nova mobilna platforma ati+amd, ki bi imo znala bit zanimiva. Če se prav spomnem so zbili amdjevci porabo procesorju na 25W, v tej kombinaciji bi pa še atijeva kartica porabila manj kar je samo pozitivno - dobra kartica s porabo podobno te intelovih gnijočih rešitev.
Good Guy ::
To je seveda cool za kupce, za ATI pa to niti približno ni vredu. Da se njihov najmočnejši in največji čip v bistvu mora prodajat ceneje kot že okleščen čip od konkurence...
čak mal sej najmočnejši atije konj šele prihaja x2900xt 1gb gddr4
k je hitrejš od ultre
tuki lohk vidiš oz skoč na xs
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Good Guy ()
notlemat ::
HD2400 ubistvu ni namenjen toliko igranju ampak za kak domači kino zaradi njenega fenomenalnega odkodiranje HD (nizka cena, verjetno kakšno pasivno hlajenje...magnet za kupce).HD2600 znam trditi da bo hitrejši od 8600 (GDDR4 pri Gecube). HD2900xt je hitrejši od 8800gts, HD2900xtx bo pa potolkel 8800Ultra. Zadeva rešena
Ezg3ta ::
Dajte zadevi čas, jadikovali boste pa ko bojo res propadli in bo nvidia prodajala low-end kartice za 200€, intel pa procesorje za 400€. - To se ne bo zgodilo nikoli.
A se ti zavedaš da so že današnje cene procesorov zelooo visoke, glede na proizvodne stroške? Nekje sem pred kakim letom prebral, da za Intelov procesor Xeon nevemkeri, ki je stal prek 200k sit, v proizvodnji uporabijo zgolj slabih 10k sit. Sej razumem da morajo dobit denar za razvoj, za delavce itd. Ampak če nebi blo konkurence na področju domačih računalnikov, si pa lahko samo mislimo kaj se bi zgodilo.
btw. sej vidimo recimo primer s procesori od AMD-ja.. Pred pol leta so še stali goro denarja, zdaj pa jih dobimo za manj kot 20k sit.. dobra stran konkurence med podjetji.
opeter ::
>> Sej razumem da morajo dobit denar za razvoj, za delavce itd.
Direktorji in drugi kravatarji bi si lahko plačo znižali. Ampak zakaj bi, saj morajo zamenjati svoj spomladanski avto na poletni model, saj bodo drugače izpadli iz trendovske igre.
>> Ampak če nebi blo konkurence na področju domačih računalnikov, si pa lahko samo mislimo kaj se bi zgodilo.
Hmm... kaj bi se zgodilo? Še vedno bi imeli C64-ke in igrali Donkey Kong?
Ker, kolikor jaz vidim, taprave "revolucije" še nismo videli. Avti so že 100 let isti, še vedno imajo štiri kotače in še vedno rabijo ceste. V večini ZF filmih avti letijo. Kdaj bomo mi to doživeli? Preopoznava govora? Kdaj? Hišni roboti v obliki humanoidov, kdaj?
Teleportiranje, kdaj? (ker če bi to imeli, ne bi rabili prevoznih sredstev).
Torej računalništvo je še vedno tam, kjer je bilo pred 30-mi leti. Na začetku. To, da imamo stereo ali večkanalni zvok in barvno sliko ter animacijo, je jako hud napredek, ja.
AMD-ATI se bo že skup porbral. Samo čas rabi.
Direktorji in drugi kravatarji bi si lahko plačo znižali. Ampak zakaj bi, saj morajo zamenjati svoj spomladanski avto na poletni model, saj bodo drugače izpadli iz trendovske igre.
>> Ampak če nebi blo konkurence na področju domačih računalnikov, si pa lahko samo mislimo kaj se bi zgodilo.
Hmm... kaj bi se zgodilo? Še vedno bi imeli C64-ke in igrali Donkey Kong?
Ker, kolikor jaz vidim, taprave "revolucije" še nismo videli. Avti so že 100 let isti, še vedno imajo štiri kotače in še vedno rabijo ceste. V večini ZF filmih avti letijo. Kdaj bomo mi to doživeli? Preopoznava govora? Kdaj? Hišni roboti v obliki humanoidov, kdaj?
Teleportiranje, kdaj? (ker če bi to imeli, ne bi rabili prevoznih sredstev).
Torej računalništvo je še vedno tam, kjer je bilo pred 30-mi leti. Na začetku. To, da imamo stereo ali večkanalni zvok in barvno sliko ter animacijo, je jako hud napredek, ja.
AMD-ATI se bo že skup porbral. Samo čas rabi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Kenpachi ::
notlemat: "HD2600 znam trditi da bo hitrejši od 8600 (GDDR4 pri Gecube). HD2900xt je hitrejši od 8800gts, HD2900xtx bo pa potolkel 8800Ultra."
Seveda, zamahneš z magično palčko in svet je rešen vseh tegob... Pol leta prepozno.
Seveda, zamahneš z magično palčko in svet je rešen vseh tegob... Pol leta prepozno.
Zaraki Kenpachi.
Jernej L ::
če ati propade, bi najrajši videl high-end S3 deltachrome kartice z dx10 podporo.. imajo tehnologijo, in zdaj ko ati stagnira bi se znalo, da potegnejo še oni kakšnega asa iz rokava.
notlemat ::
RedArmy: Seveda, zamahneš z magično palčko in svet je rešen vseh tegob... Pol leta prepozno.
Bolje enkat kot nikoli. Sedaj pa vsi zmolit en oče naš za uspeh ati/amd drugače bomo menjali pcje na vsake 10 let.
Bolje enkat kot nikoli. Sedaj pa vsi zmolit en oče naš za uspeh ati/amd drugače bomo menjali pcje na vsake 10 let.
Mr.B ::
Interes je menjati računalnik, takoj ko ga kupiš. ne pa da ga imaš doma vekomaj. Od tega nič nimajo.Potrošniška družba, to nič ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Pesimist ::
A se ti zavedaš da so že današnje cene procesorov zelooo visoke, glede na proizvodne stroške? Nekje sem pred kakim letom prebral, da za Intelov procesor Xeon nevemkeri, ki je stal prek 200k sit, v proizvodnji uporabijo zgolj slabih 10k sit. Sej razumem da morajo dobit denar za razvoj, za delavce itd. Ampak če nebi blo konkurence na področju domačih računalnikov, si pa lahko samo mislimo kaj se bi zgodilo
Kaj bi se te zgodilo? Doben nebi kupo racunalnika vec kot za 50k. internet, office in to je to (maybe se to ne z novejsimi konzolami, tako imenovanimi all in one wondersi). Konzole bi zazivele kot edine igralne platforme. Tam pa je tak konkurenca na visku. Bolse se nam nebi moglo zgodit. Gaming to konzola thats it kot bi moglo bit v idealnem svetu. Zakaj bolse? Ker te bi bil tudi sam prisiljen priklopit na konzole
To bi se tak poznalo v nasih denarnicah da bi se vsi vozli z najbolsimi avti po cesti in stem se izpusne pline zmansali in naredli nekaj za svet
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Luka Percic ::
Tisti ki govorite o monoplu, pzabljate, da v kapitalizmu je vedno prosotra za vsaj 2 igralca.
1 je lahko le malo časa.
Če amd pade, imamo polno podjetij ki bi lahko zapolnile praznino;
Za procesorje;IBM, Nvidia(neki so govorili da razvijajo svoj procesor), MIcrosoft(tudi govorili nekej o svojem),..
Za grafične; Intel, s3, matrox mogoče,..
Ne se bat, prihodnost je svetla, dokler imamo kapitalizem.
Počasnele pa odpadejo.
1 je lahko le malo časa.
Če amd pade, imamo polno podjetij ki bi lahko zapolnile praznino;
Za procesorje;IBM, Nvidia(neki so govorili da razvijajo svoj procesor), MIcrosoft(tudi govorili nekej o svojem),..
Za grafične; Intel, s3, matrox mogoče,..
Ne se bat, prihodnost je svetla, dokler imamo kapitalizem.
Počasnele pa odpadejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Luka Percic ()
RejZoR ::
Težave so že ble, pa jih je NVIDIA odlično rešila s svojim vrhunskim marketinškim oddelkom. Pa tud low in mid segment FX kartic se je prodajal relativno dobro. Če ATI(AMD) doleti ista težava dvomim da s ebojo tko dobro rešil kot se je NV. To je eden izmed večjih asov dirme NVIDIA.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jlpktnst ::
A se ti zavedaš da so že današnje cene procesorov zelooo visoke, glede na proizvodne stroške? Nekje sem pred kakim letom prebral, da za Intelov procesor Xeon nevemkeri, ki je stal prek 200k sit, v proizvodnji uporabijo zgolj slabih 10k sit. Sej razumem da morajo dobit denar za razvoj, za delavce itd. Ampak če nebi blo konkurence na področju domačih računalnikov, si pa lahko samo mislimo kaj se bi zgodilo.
Seveda se zavedam. Sploh pa to ne drži samo za procesorje. Za večino masovno naštancane robe po tovarnah to velja. Sicer nimam znanja iz ekonomije, samo to je pa splošno znano.
Kot rečeno - pri manjši konkurenci bi bil malo manjši napredek - pač ne bi trg gnal napredka ampak vladne ustanove in vojska. Sicer pa kot je nekdo omenil niti nismo tako grozno napredovali. Ena največjih novosti so mobilni telefoni - pa to ni neka nova ideja, gre samo za masovno širjenje starih reči. "napredek" je pač samo tam kjer ga je možno prodajat z velikim dobičkom (in ga karteli ne zatrejo ker bi jim hodil v zelje).
Pa nekdo je omenil da bi že stopil kdo vmes - točno tako, mogoče bi bil kako leto problem; nato bi se pa našla recimo neka nova kitajska firma z mogoče malo manj zmogljivo rešitvijo, ki bi bila pa 3x cenejša. Ravno zaradi tega sem proti patentom vsake vrste - en monopolist pač ne bi mogel izkoriščat še monopola nad patenti (če pokupi ostale firme mu ostane večina patentov).
Začenjam gledat malo bolj optimistično in se manj sekirat da bo svet šel k vragu. Ne bo, ker ima precej več ljudi interes da ne gre k vragu kot pa da gre :D
edit: Rejzor - dobro povedano, tudi zanič kartice so šle za med; to je dokaz da se da zanič robo tudi spravit v promet :P Vprašanje pa če ATI/AMD to zna... Za firme se sploh ne mislim več sekirat, njihova reč, bojo pač šli k vragu če se ne morejo prilagodit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jlpktnst ()
Mitch ::
Ne se sekirat za ATI, ker večino proizvodnje spravi v promet preko OEM kanala. Res, da bo najbrž full retail prodaja spušila, ampak večino cenejših modelov (2400, 2600) bo prodal prek OEM partnerjev kot je recimo Dell...
LP, Mitch
LP, Mitch
destroyer2k ::
A vi sploh veste kaj pišete. Amd/ati glih ne more hitro propadat, ker so tudi pogodbo sklenili z IBM da bodo razvili do leta 2010, 32nanometerski procesor, toda intel ima namen izdati takšnega 2009.
Daedalus ::
Če amd pade, imamo polno podjetij ki bi lahko zapolnile praznino;
Za procesorje;IBM, Nvidia(neki so govorili da razvijajo svoj procesor), MIcrosoft(tudi govorili nekej o svojem),..
Za grafične; Intel, s3, matrox mogoče,..
Na tako specifičnem trgu in tehnološkem področju...lahko hitro zapolnitev konkurenčnega mesta sam sanjaš. Na področju desktop procesorjev je x86 uber alles - in obvladata ga samo AMD in Intel, IBM sicer dela zelo dobre Power čipe (pa še kaj), sam kaj, ko Vista na njih ne lavfa. Isto je pa z grafičnimi - 3Dfx je propadel zarad par neumnosti in ATi je rabil kar nekaj časa, da je dohitel Nvidio. Do takrat je pa bla Nvidia, kot poprej Intel pri deskop procih - edina izbira, če si htel meti karkoli zmogljivejšega. Tistih polno podjetij - preprosto ni. Na ravni planeta je zgolj nekaj podjetij, ki se s tem ubadajo in še od teh je zgolj par razširjenih. Pa če k temu dodaš, da je dokaj zrel trg v celoti prilagojen na teh nekaj izdelovalcev, pol je jasno, da hitrega vstopa in uspeha ni. Bi trajalo lepih nekaj let ob splošnem nazadovanju panoge, če bi konkurenca crknila. Smo že vidli take situacije - par let nazaj je Intel v celoti obladoval razvoj desktop procesorjev, AMD pa K7, K8 navkljub še vedno caplja zadaj, glede na tržni delež. Pa je od prvega Athlona minilo že ohoho let. V bistvu je blo par let nazaj na grafičnem trgu več konkurence, kot danes, ko high end trg obladujeta Nvidia in ATi, najbolj razširjen je pa itak Intel. Vsi ostali pa so al nekaj let zadaj, al pa usmerjeni vsak v svojo tržno nišo. Nekje podobna situacija je pa na trgu x86 procov.
Za procesorje;IBM, Nvidia(neki so govorili da razvijajo svoj procesor), MIcrosoft(tudi govorili nekej o svojem),..
Za grafične; Intel, s3, matrox mogoče,..
Na tako specifičnem trgu in tehnološkem področju...lahko hitro zapolnitev konkurenčnega mesta sam sanjaš. Na področju desktop procesorjev je x86 uber alles - in obvladata ga samo AMD in Intel, IBM sicer dela zelo dobre Power čipe (pa še kaj), sam kaj, ko Vista na njih ne lavfa. Isto je pa z grafičnimi - 3Dfx je propadel zarad par neumnosti in ATi je rabil kar nekaj časa, da je dohitel Nvidio. Do takrat je pa bla Nvidia, kot poprej Intel pri deskop procih - edina izbira, če si htel meti karkoli zmogljivejšega. Tistih polno podjetij - preprosto ni. Na ravni planeta je zgolj nekaj podjetij, ki se s tem ubadajo in še od teh je zgolj par razširjenih. Pa če k temu dodaš, da je dokaj zrel trg v celoti prilagojen na teh nekaj izdelovalcev, pol je jasno, da hitrega vstopa in uspeha ni. Bi trajalo lepih nekaj let ob splošnem nazadovanju panoge, če bi konkurenca crknila. Smo že vidli take situacije - par let nazaj je Intel v celoti obladoval razvoj desktop procesorjev, AMD pa K7, K8 navkljub še vedno caplja zadaj, glede na tržni delež. Pa je od prvega Athlona minilo že ohoho let. V bistvu je blo par let nazaj na grafičnem trgu več konkurence, kot danes, ko high end trg obladujeta Nvidia in ATi, najbolj razširjen je pa itak Intel. Vsi ostali pa so al nekaj let zadaj, al pa usmerjeni vsak v svojo tržno nišo. Nekje podobna situacija je pa na trgu x86 procov.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Trdi ::
Tako kot je Mavrik napisal - ATI-jeva najmočnejša kartica je glede na svojo ceno odlična. Pač nimajo kartice v najmočnejšem segmentu trenutno - pa kaj? V svojem cenovnem rangu je prepričljivo boljša od konkurence.
Trdota d.o.o.
Senitel ::
Težave so že ble, pa jih je NVIDIA odlično rešila s svojim vrhunskim marketinškim oddelkom. Pa tud low in mid segment FX kartic se je prodajal relativno dobro. Če ATI(AMD) doleti ista težava dvomim da s ebojo tko dobro rešil kot se je NV. To je eden izmed večjih asov dirme NVIDIA.
Dejstvo je, da GeForce FX serije ni mogel rešiti nihče, niti marketing. All in all je GeForce FX naredil $300M izgube, NVIDIA se je rešila zaradi svoje dejansko "world class" inžinirske ekipe, ki je bila kljub takemu zabluzu sposobna spravit NV40 skozi vrata in tudi nič ne kaže, da bi se kaj ustavljal.
Največji problem, ki ga ima ATI trenutno je ta, da enostavno ne sledijo več tempu. Zamude so vedno večje, novosti pa vedno manj. In to je problem, ki bo postajal samo vse večji, če se hudo ne zmigajo.
Mr.B ::
Test DX10 v eni izmed tem...
Če kupiš danes Dx10 kartico, ali pa če si jo kupil za božička, je vredna en K.
19 fps-jev za Dx10 kartico zgornjega (srednjega) razreda je bolj porazno, kot nekaj bleščečega. In to v igri, ki nima vključenih vseh Dx10 efektov.
Tisti Dx10 je bolj marketing gor, kot pa uporabna vrednost. Trenutne Dx10 kartice so bolj DX9 kartice.
Rekel bi da če AMD, ne splavi svoje nove platforme, do božičnih nakupov, bo verjetno ostalo samo ime, kupljeno bo pa od nekoga x.
Če kupiš danes Dx10 kartico, ali pa če si jo kupil za božička, je vredna en K.
19 fps-jev za Dx10 kartico zgornjega (srednjega) razreda je bolj porazno, kot nekaj bleščečega. In to v igri, ki nima vključenih vseh Dx10 efektov.
Tisti Dx10 je bolj marketing gor, kot pa uporabna vrednost. Trenutne Dx10 kartice so bolj DX9 kartice.
Rekel bi da če AMD, ne splavi svoje nove platforme, do božičnih nakupov, bo verjetno ostalo samo ime, kupljeno bo pa od nekoga x.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Netman ::
Hehe, za pisarniško delo je čisto dovolj Hercules Monocromat :) Tak pač je v računalništvu... Če nisi TOP si mrtev... Sicer pa mi AMD in ATI nikoli nista bila simpatična... Kljub Intelovi burst polomiji P4 in nVidiinih cenah....
Ride where??? Anywhere!
Senitel ::
Ker se mi res ne da še enkrat razlagat o DX10... Misliš, da se bo z prihajajočimi grafičnimi karticami razmerje v hitrosti med DX9 in DX10 v Call of Juarez kaj bistveno spremenilo, ali bo ostalo enako?
Jst ::
Senitel: Nek offtopic bi te vprašal. ATi ima zadevo, ki se imenuje Telesacija (or something). A je to mesh smoothing?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Jst: Teselacija je nekaj podobnega kot mesh smooth ja. Samo to ni del DX10 ampak posebna knjižnica (pride to v DX10.1, samo v bolj napredni obliki) in pa ne počenja nujno samo mesh smooth ampak še naprimer displacement mapping, subdivision surfaces,... Odvisno zdej koliko je ta zadeva fleksibilna (je skopirana iz XBox 360). Treba pa tudi vedeti, da imaš v DX10 geometry shaderje, ki lahko počnejo podobne stvari. Edini problem GS-jev za take namene je, da so sredi pipeline-a (med VS in PS) in ustvarijo nepredvidljivo podatkovno eksplozijo sredi pipeline-a (en trikotnik not, X trikotnikov ven oziroma še huje <3 verteksi not (post T&L cache) X*3 verteksov ven) in da imaš podatke samo za tri neposredno sosednje trikotnike.
Jst ::
Vem, da ni teselacija del D-iksa. Ko so po raznih straneh prišli opisi 2900xt so vsi povedali, da je to super stvar, a niso - vsaj na straneh, ki sem jih jaz bral - kaj preveč razumljivo in nekateri pravilno opisali. Zato sem te pa vprašal. Hvala.
Tudi sam sem razmišljal, zakaj tega ne bi bilo možno s shaderji narediti, pa vidim, da bi lahko. Zanima me pa še nekaj. Rekel si, da če bi se poslužili shaderjev, bi se zgodil data-boom. Razumljivo. Kako pa potem to ATI doseže z manjšo količino podatkov? Če ima posebej hardware in če bi to bilo doseženo s shaderji, ali bi potemtakem lahko ATIjev compiler namesto shaderjev zaposlil ta del čipa?
Malo mi je težko razumeti zakaj takšna poteza ATIja. Razumem, da se je v XBoxu to splačalo. Ampak XBox je vsak enak. Tukaj pa mora špil delovati vsepovsod. Če se v špilu poslužiš tega načina, kako to potem vpliva na hitrost in na renderiranje na Geforcih?
Hitrost na ATIjevem hardware-u zagotovo ne ostane enaka, na geforcih pa so manjši detajli? Že brez tega mislim, da spraviš hardware na kolena in so vsekakor drugi, boljši načini, kako povečati detajle. Ne razumem kdo in zakaj bi se tega posluževal. Razen kakšnih tech-demotov, vendar v real world situacijah tega ne bomo videli. Mogoče ko bo tole postalo del D3D, pa ko bodo karte toliko močnejše, da bodo današnje tehnike renderirale brez problema in se bodo developerji poslužili drugih načinov. Ampak ko bodo karte močnejše, se mi zdi, da se bo bolj splačalo delati z mesh smoothingom oziroma primitiv z večimi točkami. In pustiti karte, da si najdejo način, kako kaj prišparati. Nekako obrnjen način teselacije.
Malo sem zabluzil, samo mi je težko pisati, ker nekako ne najdem pravih besed.
Tudi sam sem razmišljal, zakaj tega ne bi bilo možno s shaderji narediti, pa vidim, da bi lahko. Zanima me pa še nekaj. Rekel si, da če bi se poslužili shaderjev, bi se zgodil data-boom. Razumljivo. Kako pa potem to ATI doseže z manjšo količino podatkov? Če ima posebej hardware in če bi to bilo doseženo s shaderji, ali bi potemtakem lahko ATIjev compiler namesto shaderjev zaposlil ta del čipa?
Malo mi je težko razumeti zakaj takšna poteza ATIja. Razumem, da se je v XBoxu to splačalo. Ampak XBox je vsak enak. Tukaj pa mora špil delovati vsepovsod. Če se v špilu poslužiš tega načina, kako to potem vpliva na hitrost in na renderiranje na Geforcih?
Hitrost na ATIjevem hardware-u zagotovo ne ostane enaka, na geforcih pa so manjši detajli? Že brez tega mislim, da spraviš hardware na kolena in so vsekakor drugi, boljši načini, kako povečati detajle. Ne razumem kdo in zakaj bi se tega posluževal. Razen kakšnih tech-demotov, vendar v real world situacijah tega ne bomo videli. Mogoče ko bo tole postalo del D3D, pa ko bodo karte toliko močnejše, da bodo današnje tehnike renderirale brez problema in se bodo developerji poslužili drugih načinov. Ampak ko bodo karte močnejše, se mi zdi, da se bo bolj splačalo delati z mesh smoothingom oziroma primitiv z večimi točkami. In pustiti karte, da si najdejo način, kako kaj prišparati. Nekako obrnjen način teselacije.
Malo sem zabluzil, samo mi je težko pisati, ker nekako ne najdem pravih besed.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
> Če ima posebej hardware in če bi to bilo doseženo s shaderji, ali bi potemtakem lahko ATIjev compiler namesto shaderjev zaposlil ta del čipa?
Narobe postavljno vprašanje. Če bi igra uporabljala geometry shaderje da bi dosegla enako, kot to doseže teselacijski hardware, ali bi lahko ATIjev compiler namesto shaderjev, zaposlil teselacijski hardware?
Narobe postavljno vprašanje. Če bi igra uporabljala geometry shaderje da bi dosegla enako, kot to doseže teselacijski hardware, ali bi lahko ATIjev compiler namesto shaderjev, zaposlil teselacijski hardware?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Kakšne podatke moraš dati tej ATIjevi knjižnici, da zaposliš teselacijski hardware?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Večji del problema je v postavitvi posameznih shaderjev v pipeline-u. Teselacija je prva, potem pride vertex shader, geometry shader in na koncu pixel shader. Ne moreš geometry shaderja kar tako prestaviti v teselacijski shader (geometry shader dobi podatke iz vertex shaderja).
Kolikor sem pogledal implementacijo na XBox 360, teselacija generira neko predoločeno (ni fiksno, je pa povsem predvidljivo veliko) število novih vertexov in jih pošlje vertex shaderju kot index na originalen vertex in baricentrične koordinate novega vertexa znotraj trikotnika. Tako lahko v bistvu sam v vertex shaderju poračunaš interpolacijo kakor ti paše (simple mesh smooth, displacement mapping,...). Ni pa nobenih podatkov o sosedih (kar geometry shader ima) in tako odpadejo kakšne bolj parametrične zadeve (subdivision surfaces).
Bisto je, da čip že takoj ve (takoj ko gre trikotnik teselirat), koliko vertexov bo prišlo ven. Lahko se med sosednjimi trikotniki nekoliko razlikuje (LOD), ni pa nič odvisno od tega kaj se med teselacijo dogaja. Geometry shaderji na drugi strani samo povejo maksimalno koliko vertexov (oziroma celo samo komponent). GPU pa ne ve ali bo sploh kaj prišlo ven, dokler ne izvede celotnega GS-ja za dani trikotnik.
Kakršne koli dokumentacije za to knjižnico še ni, tako da o sami implementaciji melce ugibam. Bi pa rekel da knjižnica pač naredi teselacijo požene čez še vertex shader ter zadevo s stream out zapiše v vertex buffer. Ta VB ti potem vrne in ti ga predaš DX-u, ki ga potem dejansko izriše.
In to knjižnico bi se verjetno dalo implementirati tudi na NV hardware-u z uporabo CUDA... Če pač ne boš imel te knjižnice (oziroma nimaš 2900XT) potem igra tega ne bo mogla uporabljati na tvoji kišti.
Kolikor sem pogledal implementacijo na XBox 360, teselacija generira neko predoločeno (ni fiksno, je pa povsem predvidljivo veliko) število novih vertexov in jih pošlje vertex shaderju kot index na originalen vertex in baricentrične koordinate novega vertexa znotraj trikotnika. Tako lahko v bistvu sam v vertex shaderju poračunaš interpolacijo kakor ti paše (simple mesh smooth, displacement mapping,...). Ni pa nobenih podatkov o sosedih (kar geometry shader ima) in tako odpadejo kakšne bolj parametrične zadeve (subdivision surfaces).
Bisto je, da čip že takoj ve (takoj ko gre trikotnik teselirat), koliko vertexov bo prišlo ven. Lahko se med sosednjimi trikotniki nekoliko razlikuje (LOD), ni pa nič odvisno od tega kaj se med teselacijo dogaja. Geometry shaderji na drugi strani samo povejo maksimalno koliko vertexov (oziroma celo samo komponent). GPU pa ne ve ali bo sploh kaj prišlo ven, dokler ne izvede celotnega GS-ja za dani trikotnik.
Kakršne koli dokumentacije za to knjižnico še ni, tako da o sami implementaciji melce ugibam. Bi pa rekel da knjižnica pač naredi teselacijo požene čez še vertex shader ter zadevo s stream out zapiše v vertex buffer. Ta VB ti potem vrne in ti ga predaš DX-u, ki ga potem dejansko izriše.
In to knjižnico bi se verjetno dalo implementirati tudi na NV hardware-u z uporabo CUDA... Če pač ne boš imel te knjižnice (oziroma nimaš 2900XT) potem igra tega ne bo mogla uporabljati na tvoji kišti.
Jst ::
Muchos gracias, Senitel!
V vseh opisih hardware-a, ki sem jih prebral, je bilo o tem napisano premalo ali pa dejansko napačno, da bi lahko (skoraj) popolnoma razumel. Sedaj mi je jasen postopek in točno to mi je falilo do razumevanja. Zato še enkrat, Hvala!
V vseh opisih hardware-a, ki sem jih prebral, je bilo o tem napisano premalo ali pa dejansko napačno, da bi lahko (skoraj) popolnoma razumel. Sedaj mi je jasen postopek in točno to mi je falilo do razumevanja. Zato še enkrat, Hvala!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavajanje kupcev prek interneta se nadaljujeOddelek: Novice / Zasebnost | 3572 (2464) | Saladin |
» | Škoda povzročena zaradi ne-gledanja reklam višja od piratiziranja? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 10614 (8002) | Gregor P |
» | GeForce 7600 GS tudi za AGPOddelek: Novice / Grafične kartice | 5836 (4555) | opeter |
» | Napajalnik za grafične karticeOddelek: Novice / Grafične kartice | 3302 (2879) | Mavrik |