Forum » Loža » kteri avti najmanj rjavijo
kteri avti najmanj rjavijo
LordTado ::
bohdaj,zanima me kake imate izkušnje z starimi avti,kterga se splača najbl kupit?
keri malo kolk tolk pleh pa motor.eni pravijo da je AUDI ok,drugi spet ne,
kake mate izkušnje
keri malo kolk tolk pleh pa motor.eni pravijo da je AUDI ok,drugi spet ne,
kake mate izkušnje
aljazh ::
Hja, Audi A8 (prejšnji model zagotovo, za sedanjega ne vem) in A2 (jih ne delajo več) najbrž ne rjavita, saj imata karoserijo iz aluminija.
Mislim pa, da rjavenje ne bi smelo biti problem, če kupiš avto s pocinkano karoserijo, ki ni nikoli videl kleparja.
Mislim pa, da rjavenje ne bi smelo biti problem, če kupiš avto s pocinkano karoserijo, ki ni nikoli videl kleparja.
dzinks63 ::
Tisti ki so dobro vzdrževani, po slanih cestah malo voženi. Drugače pa tako kot si rekel ,AUDI A8 in A2, Landrover Defender ,Bentley, Lexus, pa kako švedsko jeklo,...
Jackal ::
Najmanj rjavi tisti, ki ima pocinkan pleh.
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Phoebus ::
Za začetek povej kolk denarja, kakšna velikost, kakšna starost.
Avtov je veliko. Peugeot 205 je pocinkan in stane 200 euro, prav tako ne rjavi A8 ki je iz aluminija. Samo v ruskih razmerah imajo baje neke probleme ko jim v ledenih razmerah (in najbrž vetru pa še čem) spoji "izginjajo" (podobno kot spoj Cu - Fe pri žlebovih zaradi indukcije)
Avtov je veliko. Peugeot 205 je pocinkan in stane 200 euro, prav tako ne rjavi A8 ki je iz aluminija. Samo v ruskih razmerah imajo baje neke probleme ko jim v ledenih razmerah (in najbrž vetru pa še čem) spoji "izginjajo" (podobno kot spoj Cu - Fe pri žlebovih zaradi indukcije)
krneki0001 ::
Landrover defender(stari) gnije zelo zelo. Novi malo manj, ampak vseeno podvozje gnije.
dzinks63 ::
Stari praviš. OK . Pa saj človk menda ne misl kupit 30 ali več let star avto. Pa tud defenderja menda ne , slučajno sem ga dal za primerjavo.
Drugače pa za defender piše: Land Rover Defender: Offroad icon
Aluminium was used for most of the body sections. It was more expensive than steel but there was ample supply of it. The aluminium body with its unmistakeable signs of scratches and dents inevitably contributed to the Land Rover's cult status.
Drugače pa bi bil kak Audi A8 2,5 tdi kar zanimiv , v tujini , se da kar najdet
Drugače pa za defender piše: Land Rover Defender: Offroad icon
Aluminium was used for most of the body sections. It was more expensive than steel but there was ample supply of it. The aluminium body with its unmistakeable signs of scratches and dents inevitably contributed to the Land Rover's cult status.
Drugače pa bi bil kak Audi A8 2,5 tdi kar zanimiv , v tujini , se da kar najdet
macgajver ::
LINK To kup vsaj potegne ce ne drucga.
Bavarci so trpezni kolega se je vosu kokr je brez ola vozu prav nekej cudn ropota pa lucka za ole mu ni delala sipko vn potegnemo suha resno cist suha bohve kolk casa se je brez ola ze vozu no pa ta avto se kr super gre pa tud rjov ni nic letnik 91. samo tko v info.
Bavarci so trpezni kolega se je vosu kokr je brez ola vozu prav nekej cudn ropota pa lucka za ole mu ni delala sipko vn potegnemo suha resno cist suha bohve kolk casa se je brez ola ze vozu no pa ta avto se kr super gre pa tud rjov ni nic letnik 91. samo tko v info.
tenstan krompir je pa zakon
DimmniBurek ::
Daš link do lagune, ki ni nevem kaj od avta, vsaj kolkr sem slišal se taprvi letniki novga modela ful kvarjo... In pol rečeš da so Bavarci trpežni? LOL
There Is No Stronger Drug Than Reality
macgajver ::
Mojst beri --------------To kup vsaj potegne ce ne drucga.
Point tega stavka je da ima avto 207 konjskih moci za ceno 2.000,- EUR pa se letnik ni slb. Ce hoces dobr nerjavec avto tolk mocan in tak letnik s tolk kilometrine mi dej link ok.
Bavarc je pa zame zakon avto tko da sm dal samo primercek iz real life kolk je trpezn vsaj starejsi modeli.
Point tega stavka je da ima avto 207 konjskih moci za ceno 2.000,- EUR pa se letnik ni slb. Ce hoces dobr nerjavec avto tolk mocan in tak letnik s tolk kilometrine mi dej link ok.
Bavarc je pa zame zakon avto tko da sm dal samo primercek iz real life kolk je trpezn vsaj starejsi modeli.
tenstan krompir je pa zakon
K0K0 ::
macgajver pa ti veš kolk je registracija za tole lagunu, da o delih sploh ne govorimo ?
Dandanes ni problem kupit dobr in močan avto, problem ga je vzdrževat. Če se ne motim so Volvoti zato tako poceni, ker majo zelo drage dele.
Audi k rjavi je bil karamboliran! Jest sm mel 2 avdija l 85 in 86 oba pocinkana in nista bla popolnoma nič gnila. Sem pa ke je bla kaka rjava pikica od kamenčka drugač pa popolnoma nič .
Pred kratkim sem iskal avto za mamo in v izboru sta bla tud Mercedes E l2000 in Slk isti letnik. Oba Mercedesa sta bila na večih mestih (okol na okol) rjava . Nevem kako si lahko prvoščjo da je avto za 12M sit+ po šestih letih rjov .
Dandanes ni problem kupit dobr in močan avto, problem ga je vzdrževat. Če se ne motim so Volvoti zato tako poceni, ker majo zelo drage dele.
Audi k rjavi je bil karamboliran! Jest sm mel 2 avdija l 85 in 86 oba pocinkana in nista bla popolnoma nič gnila. Sem pa ke je bla kaka rjava pikica od kamenčka drugač pa popolnoma nič .
Pred kratkim sem iskal avto za mamo in v izboru sta bla tud Mercedes E l2000 in Slk isti letnik. Oba Mercedesa sta bila na večih mestih (okol na okol) rjava . Nevem kako si lahko prvoščjo da je avto za 12M sit+ po šestih letih rjov .
iso2000 ::
Volvo sem imel nekoč 460 in je bil cinkan, torej rjavenje ni problem. Druga serija - od leta 93 ali 94, se ne spomnim več dobro, pa je imela težave pri zadnjih kolesih - zelo veliko gnilih tam okrog. Zakaj, pa žal ne vem. Jaz sem imel 92 letnik in je bil star 12 let, pa brez pikice rje. Avto je bil ok, motorji so od Renaulta, mislim da iz 19ke, vsaj bencinarji. No, elektronika in krmiljenje je od volva. Ti motorji so bili zelo trpežni in delajo precej kilometrov. Težave 400 serije so pri elektroniki - težave z nihanjem obratov in podobno. Sam nisem imel posebnih težav, avto je delal brez večjih težav, dokler ga nisem prodal. Naredil sem okrog 40000 kilometrov z njim. (od 160-200000) Tako, da, če dobiš redno servisiranega in solidno ohranjenega, bo verjetno ok.
Audi, kolikor vem, je bil tudi cinkan in rjavenje ni problematično. Več pa žal ne vem...
Sicer pa si poglej malo več infomracij na Wiki-ju. Sem našel odlične članke o avtomobilih, ko sem kupoval rabljenega...
LP
Audi, kolikor vem, je bil tudi cinkan in rjavenje ni problematično. Več pa žal ne vem...
Sicer pa si poglej malo več infomracij na Wiki-ju. Sem našel odlične članke o avtomobilih, ko sem kupoval rabljenega...
LP
IceIceBaby ::
Tudi cinkani avti rjavijo, če so bili kdaj udarjeni. Če te skrbi rja potem pazi, da je avto res nekaramboliran.
Drugače pa za to ceno z BMWjem ne morš falit. E36 model (1991 do 1997). Za 3000€ lahko dobiš zelo lepo 318, ki je še vedno precej sodoben avto. Rja tudi nebi smela biti problem.
Ali pa kakšen Nissan, Toyota, Mazda...
Drugače pa za to ceno z BMWjem ne morš falit. E36 model (1991 do 1997). Za 3000€ lahko dobiš zelo lepo 318, ki je še vedno precej sodoben avto. Rja tudi nebi smela biti problem.
Ali pa kakšen Nissan, Toyota, Mazda...
El!te ::
BMW zelo zelo rad rjavi se posebaj toti 91-96 modeli glede pocinkanega pleha pa kamencek, cink se okrusi pa lepo dalje rjavi odspodi, glede lagune NE kupujte tega ker vas bo popravila pa taksne prckarije(ko mors komplet bremze menjavat vsakih 40k kilometrov,..da o koncnikih pa zglobih vilic ne govorimo) v 5 letih stale kot je stal auto, vsaki dan delam z auti pa sem vido ze veliko zelo novih autov ki rjavijo predvsem Hiundai ki pride rjav ze iz tovarne. imajo pa japonci eno prednost da imajo zelo vzdrzljive motorje posebaj honda ki pa ma tudi pomanjkljivost (starejsi modeli) da zadaj robi rjavijo.
Sicer pa je o tem bv razgljabljat ker jaz pravim naj si vsak kupi auto kaksnega sam hoce ne pa kaj drugi recejo.
Sicer pa je o tem bv razgljabljat ker jaz pravim naj si vsak kupi auto kaksnega sam hoce ne pa kaj drugi recejo.
Vesoljc ::
par mescev nazaj sem tud sam iskal nekaj podobnega (s/v40). izbire niti ni toliko, bolj se mors odlocit kako masino hoces met... pravijo, da so turbinci precej zdrzljive zverine. no, potem sem zacel gledati tudi za kakim a4. no in enega lepega sem tudi nasel, 1.8t seveda
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
IceIceBaby ::
Če ti je kul S40 se ti splača pogledati tudi za Mitsubishi Carismo. Delali so jih v isti tovarni kot Volvote, nekaj delov je celo istih, s to razliko, da carisma bolj gre in so serijsko boljše opremljene (1.8 ima serijsko 4 airbage, avtomatsko klimo, abs, servo, vse 4 šipe na elektriko...).
šernk ::
ne bi se rad umešaval vendar moram povedati macgajverju da brez olja ni možno voziti pa naj bo takšen avto kot hoče. tako da ga je gotovo bilo vsaj še nekaj noter.verjetno sicer že na spodnji meji vendar še vedno dovolj za delovanje motorja. in tudi lučka za olje ne da ni delala, saj ko se lučka prižge je že prepozno in moraš takoj ustavit avto drugače se lahko posloviš od motorja. (sicer pa se to tudi ne tiče te teme)
LP
LP
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
krneki0001 ::
dzinks63, ne verjemi vsega kar piše o LR-ju. Zo so jetra da ni večjih. Če imaš belega psa bo 5 minut kasneje kot boš domov pripeljal avto že postal dalmatinec - temu avtu pušča olje skoraj povsd koder lahko.
Pa lastniki so v veliki večini dobesedno "..." ne bom napisal kaj, ker se ne splača.
Pa lastniki so v veliki večini dobesedno "..." ne bom napisal kaj, ker se ne splača.
marsovcek ::
Volvo rad zarjavi okrog vratc za dolivanje goriva in na sprednjem robu havbe. Drugače je to zelo varen in načeloma tudi zanesljiv avto, problem pa znajo biti servisi in deli. Če ti tujina in naročanje preko interneta nista preveč tuja, se tudi to uredi.
Carisma je za moje pojme od znotraj pregrda, za razliko od S40 pa ima 5 vrat -> ogromen prtljažnik. Glede papirnatih lastnosti je zanimiva možnost motor 1.8 GDI, a kar sem pregledoval mnenja uporabnikov, me je nekako minilo veselje do njega. Čeprav so mnenja tesno deljena.
V tem rangu velja razmisliti tudi o: Nissan Primera - pocinkan, zelo trpežen; Opel Vectra B, kaka Mazda 626,...
Carisma je za moje pojme od znotraj pregrda, za razliko od S40 pa ima 5 vrat -> ogromen prtljažnik. Glede papirnatih lastnosti je zanimiva možnost motor 1.8 GDI, a kar sem pregledoval mnenja uporabnikov, me je nekako minilo veselje do njega. Čeprav so mnenja tesno deljena.
V tem rangu velja razmisliti tudi o: Nissan Primera - pocinkan, zelo trpežen; Opel Vectra B, kaka Mazda 626,...
DominusSLO ::
Po mojem kaki japonci(ali korejci...), ki jih čez veliko lužo peljejo + pustijo stat v luki koper na odprtem parkirišču 15m od morja. In zelo pogosto piha maestral-veter z morja proti kopnem. Po tej preizkušnji imajo še nevemkoliko let garancije na pleh, torej mora bit pleh 1a.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
Vikking ::
Po mojem kaki japonci(ali korejci...), ki jih čez veliko lužo peljejo + pustijo stat v luki koper na odprtem parkirišču 15m od morja. In zelo pogosto piha maestral-veter z morja proti kopnem.
jezus kristut kake buče...
sploh pa da rja vpliva na znamko p anevem kaj... sjaoo.
Če kupuješ novejši avto, pa te res skrbi rja, ti povem da ti v 5 letih res ne bo nobeden zrjavel, tud če je bil razbit in dobro popravljen da ti tega kot kupec nisi sploh opazil.
Kot drugo, imajo avti garancijo na prerjavenje, kar ti je najbolj pomembno pri nakupu rabljenega avtomobila je to, da garancija proti prerjavenju še velja. Zato pa so lahko nekateri avtomobili iz tujine zelo poceni, ampak jim garancije ne veljajo, ker niso bili na rednih uradnih servisih, kajti po navodilih proizvajalcev se celoten avtomobil pregleda tudi proti prerjavenju. JA res, ne zamenja se samo olje pa oljni filter pa te oberejo za 200€ ampak so še stvari ki se pregledajo, da ti garancija velja.
Garancija naj velja, pa lahko nehaš študirat na rjo.. naj ti bo to najmanj pomembno. RJa.. mislim če kupuješ oldtimer-ja al pa imaš dnarja 100€ pa kupuješ jugeca, te poglej če je kje kakšna rja, da prodajalcu zbiješ ceno, za ostalo pa brezskrbi.
jezus kristut kake buče...
sploh pa da rja vpliva na znamko p anevem kaj... sjaoo.
Če kupuješ novejši avto, pa te res skrbi rja, ti povem da ti v 5 letih res ne bo nobeden zrjavel, tud če je bil razbit in dobro popravljen da ti tega kot kupec nisi sploh opazil.
Kot drugo, imajo avti garancijo na prerjavenje, kar ti je najbolj pomembno pri nakupu rabljenega avtomobila je to, da garancija proti prerjavenju še velja. Zato pa so lahko nekateri avtomobili iz tujine zelo poceni, ampak jim garancije ne veljajo, ker niso bili na rednih uradnih servisih, kajti po navodilih proizvajalcev se celoten avtomobil pregleda tudi proti prerjavenju. JA res, ne zamenja se samo olje pa oljni filter pa te oberejo za 200€ ampak so še stvari ki se pregledajo, da ti garancija velja.
Garancija naj velja, pa lahko nehaš študirat na rjo.. naj ti bo to najmanj pomembno. RJa.. mislim če kupuješ oldtimer-ja al pa imaš dnarja 100€ pa kupuješ jugeca, te poglej če je kje kakšna rja, da prodajalcu zbiješ ceno, za ostalo pa brezskrbi.
Vesoljc ::
pa premisli o kilometrih, ki jih bos delal. 10k, 20k, vec na leto?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
krneki0001 ::
Vikking pa ti razumeš razliko med prerjavenje in rjavenjem? Upam, da ti je jasno, da če je avto star 1 leto in je cel rjast(pikica pri pikici rje), ti bodo na servisu povedal da je garancija na prerjavenje in ne na rjavenje.
Prerjavenje - mora bit prov luknja skozi pleh, da bodo upošteval garancijo.
Prerjavenje - mora bit prov luknja skozi pleh, da bodo upošteval garancijo.
Vikking ::
Jesus.... pokaži mi avto ki je star 1 leto in ima pikice rje... verjetno tisti ki je bil pripeljan iz iraka in ti vidiš luknje od krogel ne pa rje, katastrofa. Pa kako si lahko tako naiven no.
No pa mi nekaj povej. Če vidiš pikice rje, od kod pride?? skozi pločevino ali to samo umazanija rjavi na površini?
15let stari clioti so imeli že 5 let garancije na pleha , sedaj imajo novi avtomobili 12 let, mislim da pri najslabših znamkah je 6 let minimum, pol pa naj pazi na avtu starem 1 leto.
Ja buče ja.. pa sploh veš kateri avtomobili in znamke grejo skozi luko koper, a misliš da so to samo japonci pa korejci.. ja buče bučkice.
No pa mi nekaj povej. Če vidiš pikice rje, od kod pride?? skozi pločevino ali to samo umazanija rjavi na površini?
15let stari clioti so imeli že 5 let garancije na pleha , sedaj imajo novi avtomobili 12 let, mislim da pri najslabših znamkah je 6 let minimum, pol pa naj pazi na avtu starem 1 leto.
Ja buče ja.. pa sploh veš kateri avtomobili in znamke grejo skozi luko koper, a misliš da so to samo japonci pa korejci.. ja buče bučkice.
jype ::
Vikking, garancija na prerjavenje pomeni, da ti v X letih ne bo rja naredila luknje v pleh.
Če je avto samo poln rjavih pikic, se noben ne sekira.
Danes se itak barva avtomobile tako, da se porabi čim manj barve, zato je sloj barve tanjši in posledično vsak udarec precej verjetneje povzroči rjavenje.
Če je avto samo poln rjavih pikic, se noben ne sekira.
Danes se itak barva avtomobile tako, da se porabi čim manj barve, zato je sloj barve tanjši in posledično vsak udarec precej verjetneje povzroči rjavenje.
WarpedGone ::
>> ..., glede lagune NE kupujte tega ker vas bo popravila pa taksne prckarije(ko mors komplet bremze menjavat vsakih 40k kilometrov
Moja laguna ma 89k prevoženih s PRVIM kompletom zavornih ploščic. Servis trdi da morjo zdržat še vsaj 15k. Toliko o tem koliko so vredna takšnale priporočila. Noben sodoben avto ni "by design" narejen zanič. Napake izhajajo iz "random" napak pri izdelavi, cest tipa 'sama-jama' in prepiha med ušesi. Avto se da 'ahtat' in se ga da 'terat'. Če dobiš prvega si zmagu, če dobiš drugega si ....
Ne glede na znamko.
Moja laguna ma 89k prevoženih s PRVIM kompletom zavornih ploščic. Servis trdi da morjo zdržat še vsaj 15k. Toliko o tem koliko so vredna takšnale priporočila. Noben sodoben avto ni "by design" narejen zanič. Napake izhajajo iz "random" napak pri izdelavi, cest tipa 'sama-jama' in prepiha med ušesi. Avto se da 'ahtat' in se ga da 'terat'. Če dobiš prvega si zmagu, če dobiš drugega si ....
Ne glede na znamko.
Zbogom in hvala za vse ribe
krneki0001 ::
viking, kar nekaj je avtomobilov, ki so stari eno leto in polni rje. Problem je v tem, da so resnično izpostavljeni soli(pa ne v luki koper, ampak že prej), dela pa se z njimi ko svinja z mehom. In potem se pač tožariš s firmo in na koncu ti ostane kup rje, pa firma na sodišču zmaga in si še brez denarja, da bi si nov avto kupil.
glinik ::
Moj glas gre k MAZDI 626, kolega ima že drugo, nikoli imel težav ... Naša Mazda 3 tudi dela kot Singerca.
Lp
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
krneki0001 ::
Glink jst imam 17 let starega terenca, s katerim se vozim vsak dan in še na tekme, pa kar nekaj offroad-a po gozdovih in drugačnem terenu je avto naredil, pa vse deluje normalno. Avto ima pa že preko 300.000km.
Jst predlagam vsekakor japonca, ki ni navit in ki ni za noret po cestah, ampak umirjen avto.
Jst predlagam vsekakor japonca, ki ni navit in ki ni za noret po cestah, ampak umirjen avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
klanjsekII ::
...vem da imajo nekateri citroeni imajo pocinkan pleh...Xantia in Xm sigurno (12 let garancije na rjo)
glinik ::
Ko bom kupoval avto bom gledal samo Mazda, Toyota in Honda. Morda še kak Lexus .
Mercedes, BWM in Audi se bojo morali še mal potrudit. Trenutno je njihova zanesljivost vprašljiva - so pa sigurno na višjem nivoju kot Japončki, glede udobja in marsičesa. Ampak zame je na prvem mestu zanesljivost avta, drugi bombončki so sekundarnega pomena.
Lp
Mercedes, BWM in Audi se bojo morali še mal potrudit. Trenutno je njihova zanesljivost vprašljiva - so pa sigurno na višjem nivoju kot Japončki, glede udobja in marsičesa. Ampak zame je na prvem mestu zanesljivost avta, drugi bombončki so sekundarnega pomena.
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: glinik ()
kekz ::
Moj glas gre k MAZDI 626, kolega ima že drugo, nikoli imel težav
Jaz imam tudi tako. 13 let 300.000 km. Dela bolje od singerice .
Vzdrževalnih stroškov praktično ni, saj nima še skoraj nič menjanega. Še original sklopka, motor in menjalnik nikoli odpiran...
Še dobro, ker so deli dragi za popiz***. Enkrat sem moral menjati eno Al cevko pri klimi 30 cm dolgo, pa je bila skoraj 200€.
Tudi oprema še vsa brezhibno dela.
Ampak rjavi pa že malo okoli prednje šipe
Sami ::
Oče vozi Suzuki Swifta GS 1.3 letnik 1991, nikoli garažiran, vožen na soli, snegu, dežju, toči......in niti pikice rje. Z avtom še nikoli ni bilo stroškov.
Sam pa vozim Yuga Koral 45 letnik 1992, garažiran....malo rje se mi je pojavilo samo pri nosilcih zadnjega odbijača (bolezen vseh yugecov), drugače pa je ni. Avto pa ima tovarniško vgrajen Rust-evader in neke žice speljane po karoseriji, baje da to preprečuje rjo.
Sam pa vozim Yuga Koral 45 letnik 1992, garažiran....malo rje se mi je pojavilo samo pri nosilcih zadnjega odbijača (bolezen vseh yugecov), drugače pa je ni. Avto pa ima tovarniško vgrajen Rust-evader in neke žice speljane po karoseriji, baje da to preprečuje rjo.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
glinik ::
Ja, deli so res draghi, ker jih praktično ni! Avti ne crkujejo, zato ni delov, če pa že kaj gre rakom žvižgat, pa logično da ni poceni ... Povsem normalna ekonomija.
Znanec ima Audija A4 TDI 2004, vsakih nekaj mesecev ima neko sranje, saj je poceni, tu ni kaj za komplicirat. Ampak nikoli nima mira, 20 EUR tu, 15 EUR tam, pa spet 30 EUR tukaj, itd ... Hvala lepa za tak avto. Saj ne rečem, vožnja je res božanska, ampak ...
Lp
Znanec ima Audija A4 TDI 2004, vsakih nekaj mesecev ima neko sranje, saj je poceni, tu ni kaj za komplicirat. Ampak nikoli nima mira, 20 EUR tu, 15 EUR tam, pa spet 30 EUR tukaj, itd ... Hvala lepa za tak avto. Saj ne rečem, vožnja je res božanska, ampak ...
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
ToniT ::
Trabant sigurno ne rjavi, ker je iz plastike. Registracija je poceni, vožnja pa tudi. Pa še sam ga lahko popravljaš!
tomaz- ::
lahko pa pokličeš taxi. Pripelje te na cilj, pa še boli te k***c, če njemu avto rjavi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
username ::
Avto, ki ni starejši od 10 let, ne sme imeti nikjer rje.
Če ima rjo, je:
a) bil močno zaleten in potem popravljan,
b) je v splošnem narejen tako zanič, da te lahko skrbi še kaj drugega kot rja.
Starejšega od 10 let pa itak ni za kupovat.
Če ima rjo, je:
a) bil močno zaleten in potem popravljan,
b) je v splošnem narejen tako zanič, da te lahko skrbi še kaj drugega kot rja.
Starejšega od 10 let pa itak ni za kupovat.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27853 (5357) | KTr1sk |
» | Garancija rabljenega avtaOddelek: Na cesti | 5075 (1137) | LeQuack |
» | Rjavenje podvozja - Mazda 6 letnik 2005 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13408 (10541) | bambam20 |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50596 (26899) | krneki0001 |
» | Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 kOddelek: Na cesti | 4831 (3709) | SynTax64 |