Slo-Tech - Slovenska e-uprava je bogatejša za novo storitev, na tem spletnem naslovu si je odslej moč ogledati podatke o vsakem v Sloveniji registriranem motornem vozilu. Za dostop do njih je potrebno poznati številko prometnega dovoljenja in registrsko oznako vozila, ki je predmet zanimanja.
Nova storitev Virantovega ministrstva zna marsikomu olajšati nakup rabljenega vozila. Kupcu se namreč ne bo več potrebno zanašati zgolj na obljube prodajalca, temveč bo lahko iz domačega naslonjača (ali na licu mesta, v kolikor si lasti prenosno napravo, zmožno povezovanja z internetom) preveril ali prodajalec govori resnico.
Ob sicer hvalevredni potezi državne uprave pa se zastavlja vprašanje varnosti. Za dostop do vseh podatkov o vozilu (izjema so podatki o lastniku) zadostuje poznavanje številke prometnega dovoljenja in registrske oznake, do česar je z nekaj znanja social engineeringa dokaj enostavno priti. To je še toliko bolj zaskrbljujoče, ker se med izpisanimi podatki nahaja tudi številka šasije vozila, ki pri nekaterih proizvajalcih zadostuje za izdelavo kopije ključa in varnostnih kod avtomobila.
Zastavlja se vprašanje, zakaj se snovalec ni odločil za nekoliko bolj omejen dostop do podatkov oziroma vsaj obvezno identifikacijo z osebnim digitalnim certifikatom, pri čemer bi se podatki o vsakem vpogledu zabeležili in shranili za določeno časovno obdobje.
Novice » Zasebnost » Kupujete rabljen avto? Vas zanima njegova zgodovina? Nič lažjega, tukaj je e-uprava!
upirna ::
Virant spet preseneča. Eden najboljših ministrov v Sloveniji od prve vlade dalje.
[to sporočilo bo spremenil upirna, kadar bo to njemu pasalo]
WarpedGone ::
>> To je še toliko bolj zaskrbljujoče, ker se med izpisanimi podatki nahaja tudi številka šasije vozila, ki pri nekaterih proizvajalcih zadostuje za izdelavo kopije ključa in varnostnih kod avtomobila.
Predvsem je zaskrbljujoče, da je to možno. Na mojem avtomobilu je štelka šasije izpisana pod vetrobranskim steklom, vesoljnemu svetu na ogled. Dvomim da zadostuje, za generiranje kode ključa.
Predvsem je zaskrbljujoče, da je to možno. Na mojem avtomobilu je štelka šasije izpisana pod vetrobranskim steklom, vesoljnemu svetu na ogled. Dvomim da zadostuje, za generiranje kode ključa.
Zbogom in hvala za vse ribe
aljazh ::
Warped:
Ker sem v avtu menjal akumulator, se je zaklenil originalni avtoradio. Klical sem na servis, kako lahko pridem do kode za odklep in vse kar so potrebovali, je bila številka šasije. Čez nekaj dni sem po pošti prejel lično kartico s kodo avtoradia.
IMO za ključ ne more biti bistveno drugače, razen če morda zahtevajo osebno prisotnost in še kakšen osebni dokument oz. dokument o lastništvu vozila. A glede na to, da zaposleni v avtohišah oz. servisih včasih "pomagajo" tudi kakšnemu nepridipravu...
Ker sem v avtu menjal akumulator, se je zaklenil originalni avtoradio. Klical sem na servis, kako lahko pridem do kode za odklep in vse kar so potrebovali, je bila številka šasije. Čez nekaj dni sem po pošti prejel lično kartico s kodo avtoradia.
IMO za ključ ne more biti bistveno drugače, razen če morda zahtevajo osebno prisotnost in še kakšen osebni dokument oz. dokument o lastništvu vozila. A glede na to, da zaposleni v avtohišah oz. servisih včasih "pomagajo" tudi kakšnemu nepridipravu...
krneki0001 ::
Vidiš podatke od avtomobila, ne vidiš pa če je bil avto pol leta na dežju snegu soli in še čem razbit, preden so ga skupaj sestavili in prodali.
Mr.B ::
Piši z velikimi črkami...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Keyser Soze ::
Jp, kako pa misliš, da jaz prečekiram avto če ga kupim. S številko šasije. Nikakor drugače.
Pogledam, prepišem, pokličem kolega in preveri v računalniku kako in kaj. Tako da resno dvomim, da je tale števka dovolj za izdelavo dvojnika. Sploh zato, ker je tako prosto na ogled vsem.
Mi je pa zelo všečno tole. Grem preverit svojo škrbino.
P.S.: Lepo bi bilo, če bi bili poleg navedeni še kilometri, morebitna popravila, ipd. Dream on. Potem pol Slovenije ne bi nikoli več prodalo svojega rabljenega avta.
Pogledam, prepišem, pokličem kolega in preveri v računalniku kako in kaj. Tako da resno dvomim, da je tale števka dovolj za izdelavo dvojnika. Sploh zato, ker je tako prosto na ogled vsem.
Mi je pa zelo všečno tole. Grem preverit svojo škrbino.
P.S.: Lepo bi bilo, če bi bili poleg navedeni še kilometri, morebitna popravila, ipd. Dream on. Potem pol Slovenije ne bi nikoli več prodalo svojega rabljenega avta.
OM, F, G!
jeanmike ::
Za vpisano kombinacijo prometnega dovoljenja in registrske tablice ne pridobim podatkov.
Sm pisu z velikimi. Od mame avto je tkoj najdlo, mojga pa sploh noče
Sm pisu z velikimi. Od mame avto je tkoj najdlo, mojga pa sploh noče
Vanich ::
...ma, tale baza ne dela 1/2 kurca ne...Ravni iščem enega našega službenega, ki smo ga stolkli totalka kakšno leto nazaj - in ga ne najde.
Keyser Soze ::
Meni pa najde mojo škrbino.
Samo problem je da ni tstih, relevantnih podatkov. Komaj čakam, da se zavarovalnice in država malo bolj povežejo tule. Da bodo vse poškodbe vozila zabeležene, kilometri sproti čekirani, ipd. Takrat bo živi joy kupovat avto.
Ne pa sedaj, ko vsak "bosanđeros" doma zaflika totalko in jo proda kot malo rabljen, kot nov, nepoškodovan avto. Banda ušiva avtomehanična. Pfej, fuj...
Samo problem je da ni tstih, relevantnih podatkov. Komaj čakam, da se zavarovalnice in država malo bolj povežejo tule. Da bodo vse poškodbe vozila zabeležene, kilometri sproti čekirani, ipd. Takrat bo živi joy kupovat avto.
Ne pa sedaj, ko vsak "bosanđeros" doma zaflika totalko in jo proda kot malo rabljen, kot nov, nepoškodovan avto. Banda ušiva avtomehanična. Pfej, fuj...
OM, F, G!
Wirko ::
Točno to. Pogrešam podatek o številu totalk. Čeprav - če avto ni kasko zavarovan, ali ima sploh kakšna služba lahko ta podatek?
Bossek ::
http://www.poraba.com/
če bi vestno pisal se bi velik vidl
če bi vestno pisal se bi velik vidl
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bossek ()
suse80 ::
Ej... kako komplicirate.
Nobena številka nič ne pomaga, če se kdo odloči avto ukrasti in to zna.
Isto velja za prodajo... kdor zna, bo drek prodal za torto.
Vse ostalo je panika, na račun katere živijo zavarovalnice in "pooblaščeni uvozniki".
Nobena številka nič ne pomaga, če se kdo odloči avto ukrasti in to zna.
Isto velja za prodajo... kdor zna, bo drek prodal za torto.
Vse ostalo je panika, na račun katere živijo zavarovalnice in "pooblaščeni uvozniki".
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org
suse80 ::
pa saj ni važna zgodovina avta... sistem videno-kupljeno" je daleč najbolj pošten.
Kar si kupil to imaš. Če si neumen ali imaš smolo -sorry- življenje ni torta.
Kar si kupil to imaš. Če si neumen ali imaš smolo -sorry- življenje ni torta.
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org
Keyser Soze ::
Saj, zato je pa potrebno mal privit nadzor. Da se ne bo iz dreka zvezdic delalo. Ane?!
OM, F, G!
...:TOMI:... ::
Vsa čast. Upam, da bomo na koncu imeli vse državne zadeve na internetu oz. da bo vsak državljan imel svojo stran, kjer bo lahko urejal vse zadeve.
Tomi
WarpedGone ::
>> Samo problem je da ni tstih, relevantnih podatkov. Komaj čakam, da se zavarovalnice in država malo bolj povežejo tule. Da bodo vse poškodbe vozila zabeležene, kilometri sproti čekirani, ipd. Takrat bo živi joy kupovat avto.
Že slišim jok svobodnih mislecev o velikem bratu...
Drugače pa sm precej za tak sistem. Še vedno pa ne bo v njem raznih 'mazaških' popravil. Je pa seveda bolje kot nič.
Že slišim jok svobodnih mislecev o velikem bratu...
Drugače pa sm precej za tak sistem. Še vedno pa ne bo v njem raznih 'mazaških' popravil. Je pa seveda bolje kot nič.
Zbogom in hvala za vse ribe
Keyser Soze ::
pa saj ni važna zgodovina avta... sistem videno-kupljeno" je daleč najbolj pošten.
Kar si kupil to imaš. Če si neumen ali imaš smolo -sorry- življenje ni torta.
E, jaka izjava. Kje si pa ti gor rastel? Tam na Cesti dveh cesarjev al kje na Jugi?
OM, F, G!
jype ::
WarpedOne> Že slišim jok svobodnih mislecev o velikem bratu...
Jok je bil, ko se je taka evidenca začela. Zdaj, ko je že uveljavljena, pa se zgolj omogoči vpogled, pa res nimamo kaj jamrat.
Jok je bil, ko se je taka evidenca začela. Zdaj, ko je že uveljavljena, pa se zgolj omogoči vpogled, pa res nimamo kaj jamrat.
||_^_|| ::
Samo problem je da ni tstih, relevantnih podatkov. Komaj čakam, da se zavarovalnice in država malo bolj povežejo tule. Da bodo vse poškodbe vozila zabeležene, kilometri sproti čekirani, ipd. Takrat bo živi joy kupovat avto.
Sanja svinja... Ni varjante za kej tazga, ker niso vsi avtomobili kasko in servisirani na pooblaščenih servisih.
Sanja svinja... Ni varjante za kej tazga, ker niso vsi avtomobili kasko in servisirani na pooblaščenih servisih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ||_^_|| ()
Mercier ::
>Ni varjante za kej tazga, ker niso vsi avtomobili kasko in servisirani na pooblaščenih servisih.
Saj se da prepovedat šarit po avtih nepooblaščeno.
Saj se da prepovedat šarit po avtih nepooblaščeno.
iration ::
Virant, najboljši minister v vladi! Thumbs up!
> ki pri nekaterih proizvajalcih zadostuje za izdelavo kopije ključa in varnostnih kod avtomobila.
Nekateri? To je množina, se pravi so vsaj trije, ampak jaz želim da našteješ vsaj enega, če ne pa prosim da se zadnja dva odstavka zbriše iz novice da ne bodo ljudje po nepotrebnem paničarili.
> ki pri nekaterih proizvajalcih zadostuje za izdelavo kopije ključa in varnostnih kod avtomobila.
Nekateri? To je množina, se pravi so vsaj trije, ampak jaz želim da našteješ vsaj enega, če ne pa prosim da se zadnja dva odstavka zbriše iz novice da ne bodo ljudje po nepotrebnem paničarili.
jperc21 ::
Zanimivo.
Mojega je takoj našel.
LP
Mojega je takoj našel.
LP
Keep your head up, even when the world is hard, never give up!
Mercier ::
Pri rubriki Registracija piše Število različnih lastnikov in Število različnih uporabnikov. Ni to izenačeno? Lizing?
Ko grem čez mejo z avtom, ki ni pisan name, mi večkrat zagnjavijo. Lahko ima avto več lastnikov na prometnem? Celo familijo, rečmo?
Ko grem čez mejo z avtom, ki ni pisan name, mi večkrat zagnjavijo. Lahko ima avto več lastnikov na prometnem? Celo familijo, rečmo?
iration ::
> pri čemer bi se podatki o vsakem vpogledu zabeležil in shranili za določeno časovno obdobje.
Pa kaj si ti nor? Da si tvoj kompadre Mataj vse lase populi ...
Pa kaj si ti nor? Da si tvoj kompadre Mataj vse lase populi ...
Azrael ::
@iration:
Če imaš poleg številk vozila še dostop do baze proizvajalca avtomobila (odkar poznamo P2P slednje sploh ni vprašanje), lahko izveš vse o avtu, tudi kakšen ključ ga odpira...
Zakaj pa misliš, da imajo uzmoviči tako radi vozila skupine VAG (najbolj Audi in VW) in ostala Made in Germany vozila? Res, vsak avto odpreš v nekaj sekundah, brez hrupa in škode, če znaš. Spraviti v pogon pa traja malo dje, ampak s kopijo ključa je vse skupaj šala mala.
Če imaš poleg številk vozila še dostop do baze proizvajalca avtomobila (odkar poznamo P2P slednje sploh ni vprašanje), lahko izveš vse o avtu, tudi kakšen ključ ga odpira...
Zakaj pa misliš, da imajo uzmoviči tako radi vozila skupine VAG (najbolj Audi in VW) in ostala Made in Germany vozila? Res, vsak avto odpreš v nekaj sekundah, brez hrupa in škode, če znaš. Spraviti v pogon pa traja malo dje, ampak s kopijo ključa je vse skupaj šala mala.
Nekoč je bil Slo-tech.
aljazh ::
Iration,
to, da je na podlagi številke šasije možno priti do podatkov, potrebnih za izdelavo ključa, je bilo govora ob uvajanju prometnih nalepk (ki jih je ta vlada ukinila). Obstajal je namreč predlog, da bi bila na prometni nalepki izpisana tudi številka šasije, pa so kasneje ta predlog opustili - ravno zaradi pritožb, da je na podlagi številke šasije pri nekaterih proizvajalcih avtomobilov možno izdelati kopijo ključa.
V kolikor imaš ti drugačne informacije, pa prosim, da jih predstaviš.
to, da je na podlagi številke šasije možno priti do podatkov, potrebnih za izdelavo ključa, je bilo govora ob uvajanju prometnih nalepk (ki jih je ta vlada ukinila). Obstajal je namreč predlog, da bi bila na prometni nalepki izpisana tudi številka šasije, pa so kasneje ta predlog opustili - ravno zaradi pritožb, da je na podlagi številke šasije pri nekaterih proizvajalcih avtomobilov možno izdelati kopijo ključa.
V kolikor imaš ti drugačne informacije, pa prosim, da jih predstaviš.
Keyser Soze ::
Pa ja de... Sedaj pa to izvedi še v praksi. Be my guest. Bom prodajal avto čez nekaj časa. Kakšen mesec ali dva. Pa se tedaj slišiva. Ko prideš na ogled, boš videl št. šasije in registrsko. Lahko tudi številko prometne dobiš.
In mi izvedi to akcijo. Obljubim, da te ne prijavim policiji, če ti uspe (če mi zares ne ukradeš avtomobila). Ampak če dobiš kakšno tenis kuglo v glavo (kao, si out ker sem te onesposobil s strelnim orožjem) mi pa tud ne smeš piskat. OK?
In mi izvedi to akcijo. Obljubim, da te ne prijavim policiji, če ti uspe (če mi zares ne ukradeš avtomobila). Ampak če dobiš kakšno tenis kuglo v glavo (kao, si out ker sem te onesposobil s strelnim orožjem) mi pa tud ne smeš piskat. OK?
OM, F, G!
aljazh ::
>> pri čemer bi se podatki o vsakem vpogledu zabeležil in shranili za določeno časovno obdobje.
>Pa kaj si ti nor? Da si tvoj kompadre Mataj vse lase populi ...
Kdo pa te sili, da opraviš vpogled? Pogoji bi bili znani, če nočeš, da se tvoji podatki zabeležijo, ne bi oprvil vpogleda.
>Pa kaj si ti nor? Da si tvoj kompadre Mataj vse lase populi ...
Kdo pa te sili, da opraviš vpogled? Pogoji bi bili znani, če nočeš, da se tvoji podatki zabeležijo, ne bi oprvil vpogleda.
suntrace1 ::
E suse80, upam da boš dobil zdravnika, ki bo delil s tabo tvoje mišljenje in naredil iz tvoje notranjosti torto Pač jebat ga, če nimaš pojma o medicini in si glup, da verjameš zdravniku.
marsovcek ::
Razen števila dosedanjih lastnikov (podatek je samo za Slovenijo, torej za vozila, ki so bila kadarkoli uvožena neuporaben) ne vidim kakih koristih informacij, ki bi me vodile pri nakupu.
Vse to izvem iz prometnega dovoljenja in homologacije. VIN imajo pa skoraj vsi novejši avti pod šipo, tako da se vidi.
Vse to izvem iz prometnega dovoljenja in homologacije. VIN imajo pa skoraj vsi novejši avti pod šipo, tako da se vidi.
ru7 ::
To da vidiš kolk je blo lastnikov je super, to bo bolelo tiste ki tako veselo uvažajo avte (predvsem iz IT). Število lastnikov pri meni drži
Sergio ::
Stvar je zakon. Naspoofas URL, pozenes en SED cez, cron 1x dnevno, pa si nekam stvar zapisuje in ti prikazuje kdaj te čaka registracija, tehnični, zavarovanje. :)
RSS would be nice :D
RSS would be nice :D
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Bellzmet ::
Hja vsi toliko govorite o številki šasije, zlorabe,... Pozabljate pa nekaj...da prideš do števile šasije (če pač v avtu ni na videm mestu od zunaj), potrebuješ najprej številko prometnega dovoljenja!
Za pridobitev podatkov je obvezna številka prometne in tablica. Številke prometne pa se ne dobi kar tako (vsaj kakor jaz vem ni nobenega javno dostopnega registra). In zaradi tega tudi od soseda avto ne moreš kar tako preverjat
lp
Za pridobitev podatkov je obvezna številka prometne in tablica. Številke prometne pa se ne dobi kar tako (vsaj kakor jaz vem ni nobenega javno dostopnega registra). In zaradi tega tudi od soseda avto ne moreš kar tako preverjat
lp
Roadkill ::
>> Ko grem čez mejo z avtom, ki ni pisan name, mi večkrat zagnjavijo. Lahko ima avto več lastnikov na prometnem? Celo familijo, rečmo?
Tega ne vem, vem pa da za tujino potrebuješ dovoljenje za uporabo vozila, če avto ni pisan nate. Dobiš na AMZS in stane nekaj drobiža.
Ampak nisem slišal še za nobenega, ki bi zaradi ne-imetja tega dovoljenja imel probleme.
Tega ne vem, vem pa da za tujino potrebuješ dovoljenje za uporabo vozila, če avto ni pisan nate. Dobiš na AMZS in stane nekaj drobiža.
Ampak nisem slišal še za nobenega, ki bi zaradi ne-imetja tega dovoljenja imel probleme.
Ü
Tero ::
Kje na prometni pa piše ta številka? Nikjer ne najdem.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Roadkill ::
^^ LOL. 3× je napisana z velikimi rdečimi fonti.
Na spodnji strani prednje, zadnje in desne strani prometne. :D
Na spodnji strani prednje, zadnje in desne strani prometne. :D
Ü
Roadkill ::
Aja, pa pozabil sem omenit, da nihče ni omenil, da je tole produkt ene zelo pridne skupine na firmi SRC.si.
Tko da vse čestitke in hvala za super aplikacijo!
Tko da vse čestitke in hvala za super aplikacijo!
Ü
sgrasic ::
Sicer pa ne zastopim zakaj se dela toliko problemov s področja varstva podatkov. Vsi bi nekaj skrivali. Na Švedskem so to zadevo rešili tako, da so vsi podatki (razen zdravstvenih), ki jih ima vlada v lasti popolnoma javni.
Primer: S prijatlom sva se vozila okoli in pred nama se je peljal res dober avto. Ker je debata nanesla o tem koliko ta tip v avtu zasluži, je prjatu vzel telefon, napisal SMS z reg. številko in ga poslal nekemu vladnemu servisu. Čez nekaj sekund je dobil nazaj SMS z vsemi podatki o lastniku vozila. Ko sva prišla domov pa je na netu imel čez minutko vse podatke o tem koliko je tip zaslužil v zadnjem letu in koliko davka je plačal. Jaz pa sem imel odprta usta...
Kaj bi rekli sosedi???
Lp
Primer: S prijatlom sva se vozila okoli in pred nama se je peljal res dober avto. Ker je debata nanesla o tem koliko ta tip v avtu zasluži, je prjatu vzel telefon, napisal SMS z reg. številko in ga poslal nekemu vladnemu servisu. Čez nekaj sekund je dobil nazaj SMS z vsemi podatki o lastniku vozila. Ko sva prišla domov pa je na netu imel čez minutko vse podatke o tem koliko je tip zaslužil v zadnjem letu in koliko davka je plačal. Jaz pa sem imel odprta usta...
Kaj bi rekli sosedi???
Lp
opeter ::
Kako pa sploh pogledaš podatke oz. letnik avta, npr. če ne veš številko prometnega dovoljenja? Ali ima vsak avto prometno dovoljenje?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
marsovcek ::
>>To da vidiš kolk je blo lastnikov je super, to bo bolelo tiste ki tako veselo uvažajo avte (predvsem iz IT).
Vidiš število lastnikov v Sloveniji in datum prve registracije v tujini. Tujih lastnikov ne vidiš, četudi jih je bilo 100 .
@opeter: za to aplikacijo rabiš številko prometne, ki jo mora imeti vsako registrirano vozilo. Letnik izdelave pa lahko za večino avtov določiš iz VIN.
Vidiš število lastnikov v Sloveniji in datum prve registracije v tujini. Tujih lastnikov ne vidiš, četudi jih je bilo 100 .
@opeter: za to aplikacijo rabiš številko prometne, ki jo mora imeti vsako registrirano vozilo. Letnik izdelave pa lahko za večino avtov določiš iz VIN.
Nande ::
Kaj mi je bilo tega treba...
Sem svoj "jeterbenk" preveril in opazil, da me je prodajalec (ali bolje prasec) grdo nalagal glede števila lastnikov...
Avto so si pred menoj podajali kot gospodične v kur.....
No, osel gre samo enkrat na led...
LP!
Sem svoj "jeterbenk" preveril in opazil, da me je prodajalec (ali bolje prasec) grdo nalagal glede števila lastnikov...
Avto so si pred menoj podajali kot gospodične v kur.....
No, osel gre samo enkrat na led...
LP!
DominusSLO ::
To je super zadeva Sploh pa, ker avto kupujem
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
poweroff ::
LOL, Mataj in njegovi bi se požrl
iration, verjetno imaš težave, ker tvojemu ljubemu Janši priljubljenost pada, pa zvesti podaniki bežijo... in se potem zatikaš v namisljene sovražnike in smešiš.
Ampak sgrasic je napisal totalno bedarijo.
In to bom tudi takoj dokazal.
Tule je poročilo o stanju zasebnosti na Švedskem:
Privacy And Human Rights Report, 2005 - Sweden.
The Swedish Personal Data Act (PDA) or personuppgiftslagen (PUL) was enacted in 1998 to bring Swedish law into conformity with the requirements of the European Union (EU) Data Protection
Directive (95/46/EC).5053 The PDA essentially incorporates the EU Data Protection Directive into Swedish law. It regulates the establishment and use, in both public and private sectors, of automated data files on physical/natural persons.
A-ha. Torej dejstvo je, da imajo tudi na Švedskem v veljavi enako zakonodajo kot pri nas.
Torej ne drži, da je vse javno.
Ampak poglejmo dalje. Problem nastopi kadar pride do konflikta svobode govora in informacijske zasebnosti. Takrat prevlada prva. No, ko so to aplicirali na internet, pa je nastal manjši problem...
Specific privacy problems have occurred in this context regarding publication of credit information and phone directories on the
Internet. Following remarks from the data protection authority, a specific inquiry has been set up within the Ministry of Justice to analyze whether the new legislation conflicts with provisions that
aim at protecting privacy.5072 The problem regarding phone directories has been commented in a report by the National Post and Telecom Agency, who said that the new legislation might be in
conflict with the EU Directive on Privacy and Electronic Communications.5073 The agency recommended that this conflict also be examined in the Ministry of Justice inquiry.5074
No, potem so predlagali poseben model, ki bi ločeval med bazami podatkov in navadnimi novinarskimi zapisi oz. navadnimi uporabami.
Torej če povzamem. Če neka spletna stran objavi top 100 bogatih Švedov in podatke o njih, to ni kršitev tega zakona. Vseh podatkov o navadnih državljanih pa na spletu ni.
Tako da: ne pisat oslarij.
Iration, ti pa zadeve najprej preveri in se šele potem smeši z neosnovanimi izjavami.
iration, verjetno imaš težave, ker tvojemu ljubemu Janši priljubljenost pada, pa zvesti podaniki bežijo... in se potem zatikaš v namisljene sovražnike in smešiš.
Ampak sgrasic je napisal totalno bedarijo.
In to bom tudi takoj dokazal.
Tule je poročilo o stanju zasebnosti na Švedskem:
Privacy And Human Rights Report, 2005 - Sweden.
The Swedish Personal Data Act (PDA) or personuppgiftslagen (PUL) was enacted in 1998 to bring Swedish law into conformity with the requirements of the European Union (EU) Data Protection
Directive (95/46/EC).5053 The PDA essentially incorporates the EU Data Protection Directive into Swedish law. It regulates the establishment and use, in both public and private sectors, of automated data files on physical/natural persons.
A-ha. Torej dejstvo je, da imajo tudi na Švedskem v veljavi enako zakonodajo kot pri nas.
Torej ne drži, da je vse javno.
Ampak poglejmo dalje. Problem nastopi kadar pride do konflikta svobode govora in informacijske zasebnosti. Takrat prevlada prva. No, ko so to aplicirali na internet, pa je nastal manjši problem...
Specific privacy problems have occurred in this context regarding publication of credit information and phone directories on the
Internet. Following remarks from the data protection authority, a specific inquiry has been set up within the Ministry of Justice to analyze whether the new legislation conflicts with provisions that
aim at protecting privacy.5072 The problem regarding phone directories has been commented in a report by the National Post and Telecom Agency, who said that the new legislation might be in
conflict with the EU Directive on Privacy and Electronic Communications.5073 The agency recommended that this conflict also be examined in the Ministry of Justice inquiry.5074
No, potem so predlagali poseben model, ki bi ločeval med bazami podatkov in navadnimi novinarskimi zapisi oz. navadnimi uporabami.
Torej če povzamem. Če neka spletna stran objavi top 100 bogatih Švedov in podatke o njih, to ni kršitev tega zakona. Vseh podatkov o navadnih državljanih pa na spletu ni.
Tako da: ne pisat oslarij.
Iration, ti pa zadeve najprej preveri in se šele potem smeši z neosnovanimi izjavami.
sudo poweroff
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Preverjanje zgodovine avtomobilaOddelek: Na cesti | 23985 (6542) | starfotr |
» | Število lastnikov avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18908 (16286) | St235 |
» | Ali je potrebno imeti potrdilo o skladnosti vedno pri sebi v vozilu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33049 (17589) | GrimReaper |
» | Izgubljena reg. tablicaOddelek: Loža | 8673 (7813) | zee |
» | Kupujete rabljen avto? Vas zanima njegova zgodovina? Nič lažjega, tukaj je e-uprava! (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 53243 (7527) | karafeka |