Forum » Igre » StarCraft II
StarCraft II
Temo vidijo: vsi
Ramon dekers ::
meni pa ni jasno zakaj so teran enote toliko močnejše od vseh ostalih. ali se samo meni zdi. Zadnjič sem imel celo floto ladij(kot protos) pa je priletelo nekaj marincev z dvema do trema robotoma ter me sesulo. Zergi pa so sploh razred zase.
Zheegec ::
To vsakdo reče Je že točno videl kaj imaš in zgradil točno counterje na tvoje enote. Če si imel Void raye, potem so zelo občutljivi, marinci in thori jih sesujejo z lahkoto.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tr0n ::
Trenutno se veliko pro igralcev pritozuje nad terranom ja. Balance spremembe bodo verjetno del vsakdana.
Ramon dekers ::
drugače me je pa zmotilo da so bili filmčki v enki bolje narejeni kot tu. Sploh tisti intro filmi. Ko se je protososva ladja pripeljala nad teranov in jo rastrelila...
Zheegec ::
Trenutno se veliko pro igralcev pritozuje nad terranom ja. Balance spremembe bodo verjetno del vsakdana.
Ja, terrani so malenkost preveč močni. Oziroma, mogoče imajo preveč strategij na izbiro. Ampak pravi balancing bo še trajal dolgo in dolgo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Rippy ::
A je še kakšna višja liga od diamantne ? Nekaj dni nazaj sem se kvalificiru za zlato in po nekaj igrah me je vrglo direktno v diamantno. Sicer sem soliden igralec ampak 50-60APM in moje znanje nikakor ni za najvišjo, če je to ta.
Rippy ::
Sej to me malce moti. Če pogledaš kakšne posnetke na youtube ali replaye zelo dobrih igralcev opazim, da igrajo na veliko višjem nivoju od tega, kar lahko pokažem jst ali nasprotniki proti katerimi igram. Razočaran sem, da je zelo malo pravih diamantnih igralcev in veliko takšnih, kot sem jst, ki bi moral biti v silver.
Tr0n ::
Saj tako hitro po releasu jih se ne more bit. Vec kot bo oddigranih iger, bolj bodo lige odrazale dejansko stanje igralcev in boljse bo deloval match-making sistem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
damirez ::
Samo eno vprašane glede battle neta oziroma igre. Jest igram WoW kar pomeni, da imam battle.net account ane? Zdej če kupim SC2, in čez čas ne bo všeč, ali jo potem lahko komu prodam. Ali moraš prodat celoten battle.net account in s tem še wow igro?
Rokomah ::
Zanima me, kaj je z enotami, ki jih imam naprimer v kamapniji?
Recimo medica ne najdem, če igram singel plajer, pa še katere druge enote iz kampanije ni običajni igri.
Še vprašanje:
Če igraš multiplayer, računalnik obema igralcema izbere naključno mapo?
Ali si lahko kje pej vse mape natančno pregledam, njihove značilnosti?
Recimo medica ne najdem, če igram singel plajer, pa še katere druge enote iz kampanije ni običajni igri.
Še vprašanje:
Če igraš multiplayer, računalnik obema igralcema izbere naključno mapo?
Ali si lahko kje pej vse mape natančno pregledam, njihove značilnosti?
nobodyelse ::
V campaniji je kar nekaj enot, ki jih v multiplayerju ni. Medivac bi bil trenutno cist prehud :D
Mas gumb map preferences, nekaj jih lahko odkljukas, in potem ti med izbranimi izbere random mapo.
Mas gumb map preferences, nekaj jih lahko odkljukas, in potem ti med izbranimi izbere random mapo.
snow ::
Medivac je v multipayerju. Medicov ni.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Good Guy ::
ahac ::
Samo eno vprašane glede battle neta oziroma igre. Jest igram WoW kar pomeni, da imam battle.net account ane? Zdej če kupim SC2, in čez čas ne bo všeč, ali jo potem lahko komu prodam. Ali moraš prodat celoten battle.net account in s tem še wow igro?
Ne smeš prodajat battle.net accountov. Če ugotovijo, da ga igra nekdo drug, boš fasal ban. Sicer bo to potem problem kupca...
Drugače je pa igra fiksno vezana na ta account, ja.
ps.
Ko si enkrat narediš SC2 ime, ga tudi ni več možno spreminjat, pa vsi tvoji achievements in statistika bodo gor, itd... Boš moral dat kar dost nizko ceno, da bo kdo to kupil.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
pulstar ::
Tudi sam sem s protossi bil najbolj uspešen. Še v beta fazo sem brez problema igral 1v1 in 2v2 v platinum ligi. Sedaj se ponovno navajam na zerge, kateri so mi bili še v enki najbolj všeč, je pa težavnost precej večja. Predvsem mi ne diši, da so iz najbolj ofenzivne rase postali defenzivna, kjer se moraš vseskozi prilagajat. Je pa vseeno zanimivo tudi v višjih ligah koga presenetit s 7-pool rushem ali pa baneling bustom:) Trenutno preigravam single-player saj še čakam interesente, da skupaj naročimo nekaj izvodov kar iz tujine..:)
nobodyelse ::
To pa niti slučajno ni res da so postali defenzivna, še najmanj, res pa je da se moraš prilagajat. Zerg mora imeti kontrolo mape, vedno moraš vedeti kje ima nasportnik enote (to je ključno pri zergu). Najboljši scenarij za zerge je da ujameš nasportnika na sredi mape, ko maršira proti tebi, ga napadeš iz dveh strani in je na creepu.
Rokomah ::
Pišete, da je treba scoutat pa pol conterje delat...ok, verjamem, da to ne škodi, kaj pa, če delaš malo mešano enote, vsakega po malo, recimo kot jaz?
Proti meni bo težko nekdo z conterji kaj veliko naredil, ker tisto kar bo proti meni v prednosti, ga bom pa jaz z drugimi potolkel.
Ne vidim neke velike finte tukaj.
Proti meni bo težko nekdo z conterji kaj veliko naredil, ker tisto kar bo proti meni v prednosti, ga bom pa jaz z drugimi potolkel.
Ne vidim neke velike finte tukaj.
DOOM_er ::
Zergi, trenutno igram mp samo z njimi ker se na drugo sploh še nisem spravu. Je pa hudo dobra in zanimiva rasa za igrat, z veliko lepimi triki triki.
Robots will steal your job. But that's OK
Ramon dekers ::
Predno boš ti vsakega po malo razvil te bo nasprotnik že povozil...
se strinjam. Ko pa narediš 8 teranovih batlecruserjev ti nihče ne more nič pa še ščite daš v nadgradnjo in to je to!
Čeprav teranovi marinci so dokaj uporabno proti različnim vrstam. Sploh ko jih imaš ogromno pa upgradirane.
Zanima me ali imajo zergi še tiste enote ko se zakopljejo in oddajajo neke špice, in ali imajo protosti ladjo ki ti začiti enote v nevidne?
destroyer2k ::
Ramon dekers je izjavil:
Predno boš ti vsakega po malo razvil te bo nasprotnik že povozil...
se strinjam. Ko pa narediš 8 teranovih batlecruserjev ti nihče ne more nič pa še ščite daš v nadgradnjo in to je to!
Razen če protos ima void ray (za zerg se pozabil counter).
Bolf3nk ::
Zanima me ali imajo zergi še tiste enote ko se zakopljejo in oddajajo neke špice, in ali imajo protosti ladjo ki ti začiti enote v nevidne?
za zerge nevem.. protossi pa imajo Mothership. Enote so pod njo nevidne.
se strinjam. Ko pa narediš 8 teranovih batlecruserjev ti nihče ne more nič pa še ščite daš v nadgradnjo in to je to!
Razen če protos ima void ray (za zerg se pozabil counter).
corruptorji pri zergih
Ramon dekers ::
ja pod mothership, kje je še to. Če preživiš začetne napade da se razviješ je ok. Do tja pa rabiš dobre enote. Pa smo spet pri teranih. Ko imajo najboljše pa najcenejše enote.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
Bolf3nk ::
ma nimajo. Igram s terrani in protossi v gold ligi. Pa še imam vedno z vsakimi določene težave.
Zheegec ::
se strinjam. Ko pa narediš 8 teranovih batlecruserjev ti nihče ne more nič pa še ščite daš v nadgradnjo in to je to!
Če nasprotnik to vidi že dosti prej se battlecruiserje sesuje z lahkoto. Pri protossih rabiš par templarjev za feedback in nekaj void rayev. Terrani imajo vikinge, zergi corruptorje. Z lahkoto. Battlecruiserji nimajo ščitov!?
ma nimajo. Igram s terrani in protossi v gold ligi. Pa še imam vedno z vsakimi določene težave.
Seveda imaš z vsakimi težave, to je fora starcrafta Jaz igram v diamond ligi random in najtežje igram z zergi, čeprav počasi se tudi navajam.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
def0r ::
destroyer2k je izjavil:
Ramon dekers je izjavil:
Predno boš ti vsakega po malo razvil te bo nasprotnik že povozil...
se strinjam. Ko pa narediš 8 teranovih batlecruserjev ti nihče ne more nič pa še ščite daš v nadgradnjo in to je to!
Razen če protos ima void ray (za zerg se pozabil counter).
In imajo BCji full energy in high templar half hp gone:)
Rokomah ::
Dejstvo je, da SC2 temelji na hitrosti!
Če nisi dovolj hiter, ti tudi vse znanje in izkušnje NIČ NE POMAGAJO !!!!!
To trdim, po 14 dnevnem igranju. Igra kot taka nebi bila nikoli tako igrana, če nebi bilo v ozadju dobro organizirano ligaško tekmovanje, vendar to nima neposredne zveze s samo kvaliteto igre.
O premišljenih potezah ni govora, saj za premišljevanje ni časa, moraš samo hitro premikati miško in po pravilni proceduri (ki je skoraj vedno enaka), hitro graditi in proizvajati. Zmaga po navadi tisti, ki do nezavesti pozna vse lastnosti mape in, ki brez najmanjše napake pravilno IN PRAVOČASNO izpelje predvideni ciklus proizvodnje.
Po moje ni neke globoke taktike ali strategije. Zmagovati se naučiš izključno z veliko količino igranja, kjer se navadiš na mapo in proceduro. Na koncu dveh SC2 "gikov" odločajo "finese", kateremu je uspelo narediti 1 ali 2 enoti več, ki na koncu prevagajo tehnico.
Famozna uravnoteženost enot ni tako bistvena, kot nekateri sveto ponavljajo, saj skoraj ni strateških ali taktičnih priložnosti, da bi v polno ikoriščal prednost enih enot do drugih. V glavnem se hitrooooo dela masa enot, ki jih pošiljaš v napad ali držiš obrambo. Ko se dve vojski srečata, pride do vsesplošnega nabijanja v neprepoznavnem klopčiču na majhnem prostoru. Vse kar se da takrat narediti je umik ali napad (težka odločitev ).
To ne pišem zaradi kritikanstva.
SC2 je dobra igra, predvsem ima dobro multiplayer podporo. Je pa (zelo) daleč od superlativov kateri se pišejo na tem in drugih forumih.
Igro sem kupil, jo igram in jo tudi bom v prihodnje.
Če nisi dovolj hiter, ti tudi vse znanje in izkušnje NIČ NE POMAGAJO !!!!!
To trdim, po 14 dnevnem igranju. Igra kot taka nebi bila nikoli tako igrana, če nebi bilo v ozadju dobro organizirano ligaško tekmovanje, vendar to nima neposredne zveze s samo kvaliteto igre.
O premišljenih potezah ni govora, saj za premišljevanje ni časa, moraš samo hitro premikati miško in po pravilni proceduri (ki je skoraj vedno enaka), hitro graditi in proizvajati. Zmaga po navadi tisti, ki do nezavesti pozna vse lastnosti mape in, ki brez najmanjše napake pravilno IN PRAVOČASNO izpelje predvideni ciklus proizvodnje.
Po moje ni neke globoke taktike ali strategije. Zmagovati se naučiš izključno z veliko količino igranja, kjer se navadiš na mapo in proceduro. Na koncu dveh SC2 "gikov" odločajo "finese", kateremu je uspelo narediti 1 ali 2 enoti več, ki na koncu prevagajo tehnico.
Famozna uravnoteženost enot ni tako bistvena, kot nekateri sveto ponavljajo, saj skoraj ni strateških ali taktičnih priložnosti, da bi v polno ikoriščal prednost enih enot do drugih. V glavnem se hitrooooo dela masa enot, ki jih pošiljaš v napad ali držiš obrambo. Ko se dve vojski srečata, pride do vsesplošnega nabijanja v neprepoznavnem klopčiču na majhnem prostoru. Vse kar se da takrat narediti je umik ali napad (težka odločitev ).
To ne pišem zaradi kritikanstva.
SC2 je dobra igra, predvsem ima dobro multiplayer podporo. Je pa (zelo) daleč od superlativov kateri se pišejo na tem in drugih forumih.
Igro sem kupil, jo igram in jo tudi bom v prihodnje.
BALAST ::
Včeraj sem s pomočjo "guest pass" odigral in v enem zamahu 14-ih ur obrnil celotno kampanjo, le da mi po 7ih urah, kot naj bi bil omejen dostop, ni štelo več dosežkov v profil, po zaključnem filmčku sem pristal v prijavno okno in dobil dobil opozorilo "your trial has expired" in me ne spusti več v meni.
Tako da, kdor dobi kakšen "guest pass" ga lahko izkoristi za celotno izkušnjo Terran kampanje (save, load, upgrades), seveda lahko alt-tab na namizje in nazaj, ampak ne smeš ven iz kampanje, ker se po 7ih urah igra zaklene če odideš iz kampanje.
Z videnim sem zelo zadovoljen, tudi filmčki in vmesne sekvence so pravi cukerčki.
Le zadnja misija se mi je zdela prehuda na normal, verjetno zato ker nisem imel odklenjenih vseh izboljšav za zerge, ampak se je posrečilo v tretjem poizkusu.
Za MP me pa zaenkrat še ne zanima preveč, ker sem se v Beti naigraval cel mesec, zdaj je pa tako ali tako čas za učenje.
Tako da, kdor dobi kakšen "guest pass" ga lahko izkoristi za celotno izkušnjo Terran kampanje (save, load, upgrades), seveda lahko alt-tab na namizje in nazaj, ampak ne smeš ven iz kampanje, ker se po 7ih urah igra zaklene če odideš iz kampanje.
Z videnim sem zelo zadovoljen, tudi filmčki in vmesne sekvence so pravi cukerčki.
Le zadnja misija se mi je zdela prehuda na normal, verjetno zato ker nisem imel odklenjenih vseh izboljšav za zerge, ampak se je posrečilo v tretjem poizkusu.
Za MP me pa zaenkrat še ne zanima preveč, ker sem se v Beti naigraval cel mesec, zdaj je pa tako ali tako čas za učenje.
Zheegec ::
Rokomah, se motiš, kot že rečeno. Ker taktike ne poznaš misliš da je bistvena hitrost, samo ni. Je pa pomemben faktor, seveda. Če igraš na touch-padu recimo nimaš šans
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Rokomah ::
vprašanje:
posamezna enota pridobiva izkušnje v spopadih (kill rating), ali to kaj vpliva pri njeni učinkovitosti? Bilo bi logično.
posamezna enota pridobiva izkušnje v spopadih (kill rating), ali to kaj vpliva pri njeni učinkovitosti? Bilo bi logično.
AngelOfDeath ::
@Rokomah
O kaki hitrosti govoriš ?
Pomembne so samo pravilno postavljene bljižnjice na tipkovnici.
O kaki hitrosti govoriš ?
Pomembne so samo pravilno postavljene bljižnjice na tipkovnici.
edit: Slovnica
Ramon dekers ::
vprašanje:
posamezna enota pridobiva izkušnje v spopadih (kill rating), ali to kaj vpliva pri njeni učinkovitosti? Bilo bi logično.
ne kolikor vem ne. Enote se samo upragadira, tisto je zgolj statistika.
Res so kar malo zajeb... igro s tem neskladjem. Že z ekonomskega vidika gledano, pri zergih zgubiš enega delavca ko delaš zgradbe, pri protosih se delajo same, pri teranih pa jih delavci delajo sami.
In če lahko rečem da so terani cca 20% boljši od protosov pa so od zergov vsaj 40%.
V brod of war sem z lurkerji prišel v sovražnikovo bazo s parimi hydraliski pa je bilo to to. Tu pa sploh nevem kaj naj delam:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
>JJ< ::
Ramon dekers je izjavil:
Že z ekonomskega vidika gledano, pri zergih zgubiš enega delavca ko delaš zgradbe, pri protosih se delajo same, pri teranih pa jih delavci delajo sami.Zergove stavbe so cenejše in manj jih potrebujejo, tako da se vse skupaj približno izenači.
Bolf3nk ::
Že z ekonomskega vidika gledano, pri zergih zgubiš enega delavca ko delaš zgradbe, pri protosih se delajo same, pri teranih pa jih delavci delajo sami.
In če lahko rečem da so terani cca 20% boljši od protosov pa so od zergov vsaj 40%.
heh... to pa je spet malo mimo. zakaj boljši za 40%? scv mora celi čas gradit zgradbo in tako manjka pri nabiranju surovin, pri protossu pa gre probe takoj nazaj nabirat robo in imaš kot protoss vedno probe na surovinah in tako dobivaš večjo količno materialov. Pri zergih pa lahko takoj narediš večjo količino "workerjev" na enkrat in ne rabiš čakat enega po enega. Tako da tvoje tolmačenje o 40% ne štima
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bolf3nk ()
Ramon dekers ::
Ramon dekers je izjavil:
Že z ekonomskega vidika gledano, pri zergih zgubiš enega delavca ko delaš zgradbe, pri protosih se delajo same, pri teranih pa jih delavci delajo sami.Zergove stavbe so cenejše in manj jih potrebujejo, tako da se vse skupaj približno izenači.
heh na to pa nisem pomislil:) mogoče se bom moral še malo navaditi igrati z njimi. Je pa res težko. Vedno izgubim. Najbolje mi je množica upragadiranih marincev, kak BC, tank ali dva pa marš. Marinci so res učinkoviti sploh ko jih je veliko.
Berserker ::
Hehehe jaz za z kolegom igram pa komaj vse zgradim in naredim par marincev ko že on dela rush z ducati siege tanki in thori. Nevem vsekakor prehitro se vse dogaja, preveč sem coh navajen prvih 20 min se sovražniku niti približaš ne, potem pa postopoma delaš lahke enote in lahke tanke šele čez 30 min se začne prava bitka, tukaj pa ti samo z zergi pride pa ker vse dam v delavce predčasno končam xD.
Rokomah ::
Tukaj je po 20min že vsega konec =)
...ja res je!
To me mogoče malo moti, ker je posledično zato vse skupaj bolj stresno. Po drugi strani te pa prisili, da razmisliš o drugačnem, boljšem načinu igranja. Tudi meni se dogaja, da nikakor ne uspem odbiti prvega napada nasprotnika, ki pride z veliko močnejšo enoto, kot jo meni uspe zgraditi.
Ramon dekers ::
sploh nevem kako nekater osebe tu najdejo čas še za scouting. Jaz ga ne. Ker sem enostavno preveč zapolsen z bazo, gradnjo vojske in ekonomije.
Pa še to se da igrati tu 2 vs 1 3 vs 2 in podobne kombinacije? Ker so samo možne samo kombinacije enakih parov.
Pa še to se da igrati tu 2 vs 1 3 vs 2 in podobne kombinacije? Ker so samo možne samo kombinacije enakih parov.
Tr0n ::
Takoj enega workerja posljes v enemy base in ga tu pa tam se malo pogledas.
To pa res ni nic takega. :)
To pa res ni nic takega. :)
AngelOfDeath ::
Tukaj je po 20min že vsega konec =)
Ponavadi je tam okoli 20min že vse konec ja...
Takoj enega workerja posljes v enemy base in ga tu pa tam se malo pogledas.
To pa res ni nic takega. :)
S tem workerjem se da kar precejšno štalo narest ;)
edit: Slovnica
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AngelOfDeath ()
Aggressor ::
Dejstvo je, da SC2 temelji na hitrosti!
Če nisi dovolj hiter, ti tudi vse znanje in izkušnje NIČ NE POMAGAJO !!!!!
To trdim, po 14 dnevnem igranju. Igra kot taka nebi bila nikoli tako igrana, če nebi bilo v ozadju dobro organizirano ligaško tekmovanje, vendar to nima neposredne zveze s samo kvaliteto igre.
O premišljenih potezah ni govora, saj za premišljevanje ni časa, moraš samo hitro premikati miško in po pravilni proceduri (ki je skoraj vedno enaka), hitro graditi in proizvajati. Zmaga po navadi tisti, ki do nezavesti pozna vse lastnosti mape in, ki brez najmanjše napake pravilno IN PRAVOČASNO izpelje predvideni ciklus proizvodnje.
Po moje ni neke globoke taktike ali strategije. Zmagovati se naučiš izključno z veliko količino igranja, kjer se navadiš na mapo in proceduro. Na koncu dveh SC2 "gikov" odločajo "finese", kateremu je uspelo narediti 1 ali 2 enoti več, ki na koncu prevagajo tehnico.
Famozna uravnoteženost enot ni tako bistvena, kot nekateri sveto ponavljajo, saj skoraj ni strateških ali taktičnih priložnosti, da bi v polno ikoriščal prednost enih enot do drugih. V glavnem se hitrooooo dela masa enot, ki jih pošiljaš v napad ali držiš obrambo. Ko se dve vojski srečata, pride do vsesplošnega nabijanja v neprepoznavnem klopčiču na majhnem prostoru. Vse kar se da takrat narediti je umik ali napad (težka odločitev ).
Praktično v vsem se motiš. Oglej si prosim kak replay med dobrimi igralci, pa boš videl, da od tvojih trditev drži kvečjemu tista o pomembnosti velike količine vaje.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Strategy games (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12235 (1729) | mtosev |
» | Industrija reinkarnacij: V 4K ločljivosti se vrača legendarni StarCraftOddelek: Novice / Igre | 10330 (5476) | opeter |
» | StarCraft 2: Best of Slovenia #1Oddelek: Igre | 3333 (2056) | def0r |
⊘ | Starcraft 2 beta key tekmovanjeOddelek: Igre | 3296 (2577) | destroyer2k |
» | StarCraft II prihaja julija (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 20779 (18791) | ahac |