» »

StarCraft II

StarCraft II

Temo vidijo: vsi
««
15 / 23
»»

Rokomah ::

Aggressor je izjavil:

Rokomah je izjavil:

Dejstvo je, da SC2 temelji na hitrosti!
Če nisi dovolj hiter, ti tudi vse znanje in izkušnje NIČ NE POMAGAJO :| !!!!!

To trdim, po 14 dnevnem igranju. Igra kot taka nebi bila nikoli tako igrana, če nebi bilo v ozadju dobro organizirano ligaško tekmovanje, vendar to nima neposredne zveze s samo kvaliteto igre.

O premišljenih potezah ni govora, saj za premišljevanje ni časa, moraš samo hitro premikati miško in po pravilni proceduri (ki je skoraj vedno enaka), hitro graditi in proizvajati. Zmaga po navadi tisti, ki do nezavesti pozna vse lastnosti mape in, ki brez najmanjše napake pravilno IN PRAVOČASNO izpelje predvideni ciklus proizvodnje.

Po moje ni neke globoke taktike ali strategije. Zmagovati se naučiš izključno z veliko količino igranja, kjer se navadiš na mapo in proceduro. Na koncu dveh SC2 "gikov" odločajo "finese", kateremu je uspelo narediti 1 ali 2 enoti več, ki na koncu prevagajo tehnico.

Famozna uravnoteženost enot ni tako bistvena, kot nekateri sveto ponavljajo, saj skoraj ni strateških ali taktičnih priložnosti, da bi v polno ikoriščal prednost enih enot do drugih. V glavnem se hitrooooo dela masa enot, ki jih pošiljaš v napad ali držiš obrambo. Ko se dve vojski srečata, pride do vsesplošnega nabijanja v neprepoznavnem klopčiču na majhnem prostoru. Vse kar se da takrat narediti je umik ali napad (težka odločitev 8-)).

Praktično v vsem se motiš. Oglej si prosim kak replay med dobrimi igralci, pa boš videl, da od tvojih trditev drži kvečjemu tista o pomembnosti velike količine vaje.


...ok, Agresor, pol mi pa dej 5 min prednosti, prvi spopad je pa dovoljen šele po 15 minutah igranja, pa da tevidim ?!!! 8-)

Zheegec ::

Lol, prvi spopad po 15 minutah, pa to ni supreme commander. Pa ja, hitrost ni najbolj važna. Ne moreš se sedaj iti upokojenca, samo če imaš prave enote ti tudi ni treba biti tako hiter, ker že s pravo sestavo enot narediš skoraj vse. je pa za to treba scoutati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Aggressor ::

Rokomah je izjavil:

...ok, Agresor, pol mi pa dej 5 min prednosti, prvi spopad je pa dovoljen šele po 15 minutah igranja, pa da tevidim ?!!! 8-)

Groza, tak odgovor samo še potrdi moje besede. Sploh ne zapopadeš poante v SC2 MPju.

Tole si poglej recimo:

Potem preglej vse replayje na HuskyStarcraft in HDstarcraft in pridi nazaj sem in z resnim obrazom ponovi, kar si zapisal prej.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Rokomah ::

@Aggressor
Se trudim, da bi zapopadel poanto SC2. Očitno mora biti še nekaj več. Jaz do sedaj tistega nekaj več še nisem našel. Igram vsaki dan po 2 igri, počasi napredujem, upam, da bom kmalu spoznal večje globine same igre.
Se čitamo čez čas :)

p.s.
zgoraj je bilo omenjeno, kako je smiselno poslati workerja v nasprotni tabor. Jaz sem jih nekaj poslal in po pričakovanju, so bili hitro uničeni (solo game) !??

Nejc1994 ::

Agressor ka ti si Agressor iz Jokerja??

Aggressor ::

Sem.

@Rokomah: pošlješ enega, več ne, ker sicer trpi tvoja začetna ekonomija. Tistega moraš potem microjat tko, da vidiš kar se da veliko v njegovi bazi. Potem moraš glede na to, kar si poscoutal, tudi prilagajat svojo strategijo in gradit enote, za katere on ne bo imel hard counterjev. Ker poslat workerja tja not, potem pa ne glede na vse sledit eni prej začrtani smeri je nesmisel.

Poanti SC2 sta dve, kombinacija enot in micro. Moraš scoutat, da pogruntaš, na kaj tvoj ansprotnik ni pripravljen in obratno, kaj ti bo on poslal dol. Ko pride do boja, moraš met pa visok APM.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

detroit ::

apm?
Skero

>JJ< ::

detroit je izjavil:

apm?

Akcije na minuto ali kako hitro si sposoben dajati ukaze v igri. Primer izredno visokega APMja:
Youtube

Protip vsem slabšim igralcem:
Naj vam bo glavni cilj porabljanje denarja, večino bronze/silver iger je mogoče zmagati že samo s tem, ker imaš večjo vojsko kot nasprotnik.

Rokomah ::

>JJ< je izjavil:

detroit je izjavil:

apm?

Akcije na minuto ali kako hitro si sposoben dajati ukaze v igri. Primer izredno visokega APMja:
Youtube



Moj komentar na videno, na predlaganem filmu....to je nesmisel, če moraš tako igrati, da si dober, potem jaz nikoli ne bom, ker nočem tako igrati, to je stresatorsko in na koncu te boli glava in oči. Predstavljate si, da tisti fant na posnetku (in nekaj 10.000 podobnih) na takšen način igra po cele dneve, saj se ne more razviti in odrasti v normalno osebo !
Škoda, da delajo takšne igre, ki zahtevajo za zmago takšen način igranja, to je neumno !

To je to, kar jaz skos pravim, brez brzine ni nič! Sedaj mi daje potrditev še ta filmček na youtube. Jaz bom nadaljeval z svojim "rekreacijskim" načinom igranja.

Ramon dekers ::

Aggressor je izjavil:

Rokomah je izjavil:

...ok, Agresor, pol mi pa dej 5 min prednosti, prvi spopad je pa dovoljen šele po 15 minutah igranja, pa da tevidim ?!!! 8-)

Groza, tak odgovor samo še potrdi moje besede. Sploh ne zapopadeš poante v SC2 MPju.

Tole si poglej recimo:

Potem preglej vse replayje na HuskyStarcraft in HDstarcraft in pridi nazaj sem in z resnim obrazom ponovi, kar si zapisal prej.


ja pa prosim te poglej enote tu!!!tu se vidi neuravnovešenost zergov in teranov. Lahko bi si naredil še malo marincev v ozadju pa bi bila bitka hitreje dobljena, sploh za tiste ptičke takrat. pa še ceneje bi ga prišlo ker bi lahko imel hordo marincev, pa še € bi mu ostal, ker so poceni!

Rokomah je izjavil:

>JJ< je izjavil:

detroit je izjavil:

apm?

Akcije na minuto ali kako hitro si sposoben dajati ukaze v igri. Primer izredno visokega APMja:
Youtube



Moj komentar na videno, na predlaganem filmu....to je nesmisel, če moraš tako igrati, da si dober, potem jaz nikoli ne bom, ker nočem tako igrati, to je stresatorsko in na koncu te boli glava in oči. Predstavljate si, da tisti fant na posnetku (in nekaj 10.000 podobnih) na takšen način igra po cele dneve, saj se ne more razviti in odrasti v normalno osebo !
Škoda, da delajo takšne igre, ki zahtevajo za zmago takšen način igranja, to je neumno !

To je to, kar jaz skos pravim, brez brzine ni nič! Sedaj mi daje potrditev še ta filmček na youtube. Jaz bom nadaljeval z svojim "rekreacijskim" načinom igranja.


se strinjam zelo malo prave strategije. Najboljša strategija ostaja AOE 2. Tu si res lahko igral tudi do 1 ure in več s 6 imi ljudmi v igri.

Zgodovina sprememb…

Aggressor ::

Ramon dekers je izjavil:

ja pa prosim te poglej enote tu!!!tu se vidi neuravnovešenost zergov in teranov. Lahko bi si naredil še malo marincev v ozadju pa bi bila bitka hitreje dobljena, sploh za tiste ptičke takrat. pa še ceneje bi ga prišlo ker bi lahko imel hordo marincev, pa še € bi mu ostal, ker so poceni!

Ne.

Ne bi mogel narediti še malo več marincev, ker če bi jih lahko, bi tudi jih. Pa jih ni mogel, ker je igra uravnotežena ravno s tem, da mu jih z ekonomskega stališča ni ratalo. Starcraft 2 je takoj za prvim SCjem druga najbolj uravnotežena RTS igra ever. Dejstvo je, da če na pro ravni igralci zmorejo zmagovati z vsako od treh ras, je igra vsaj približno uravnotežena. Kar si ti videl zgoraj, so hard counterji, ampak tudi oni imajo svoje hard counterje na drugi strani, poleg tega pa obstajajo razlike v produkciji, ceni, hitrosti itd. itd. Na koncu se tako vse približno izravna.

@Rokomah: ja, SC in SC2 se igrata tako. Bolje, da sem ti takoj razblinil sanje, I guess. :D Gre pač za tako imenovani action RTS, kjer je ogromno klikanja in so hitri odzivi ključni. Če hočeš "pravo strategijo" (kakorkoli si že definiraš ta pojem), si izberi kako drugo igro.

Si se pa že v štartu slepil, če si pričakoval karkoli drugega. Vsaka profesonalna tekmovalna dejavnost prižene zadevo na popolnoma drugo raven, kot jo je zmožen nek laik. Tudi profesionalna atletika ali tekmovalno žrtje hotdogov. To so pač izjemni posamezniki, ki imajo za seboj leta vsakodnevnih treningov in pričakovati od njih karkoli manj utrganega je ozkogledno. :)

Pa še enkrat: ravno zgornji video lepo pokaže, koliko strategije na macro ravni SC2 premore, maš notri vse od hard counterjev do skrivanja stavb in prekinjanja gradnje za slepitev nasprotnika ipd.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Berserker ::

Aggresor če se takole igra Starcraft 2 mislim da je že več urno vrtanje profilov bolj zanimivo, lažje in manj naporno. Vsekakor po videnem raje ostanem kr na Coh ali pa igrati na eazy z frendi.

Rokomah ::

Veseli me, da smo vsaj nekaj razčistili :)
Kot sem že zgoraj napisal, igra ni slaba, ni pa tudi ne tako dobra, kot nekateri zatrjujete, oz. je zelo dobra samo za določen profil igralcev, ki so jim takšne igre na kožo pisane.

Vseeno, upam, da se srečamo kaj na multiplayerju 8-)

PARTyZAN ::

Zato pa so ločeni ladderji po skillu. Če hočeš igrat casual, je tudi to v redu.

Zheegec ::

Starcraft2 je šah na stereoidih...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nobodyelse ::

Hahaha šah na steroidih :) :), tist video zgoraj ko kaze azica, k ma 200+ apm-a: to so pac extremi...Ko prideš enkrat do konstantnih 50apm uživaš vse čare sc2-ja vrjemite! Ne rabiš 200 to je polovica spama oz. način igranja, ki ga imajo samo azici...

Rokomah in podobni imate zgleda okoli 20apm, razlog zakaj tako malo ni v tem da nisi sposoben imeti višji apm, ampak ker nimaš dovolj izkušenj in znanja o sc2. Da bi prišel iz 20 na 50apm-ja se moraš prej naučiti kam bo šlo tistih 30 klikov več. Da v prazno klikaš je itq usles.

Glavni preskok je ko začneš misliti vnaprej (lažje povedati kot izvajati!)
Mislim si, da bi bilo za začetnike zelo poučno gledati first person view posnetke(torej pogled na igro v live ne prek replaya, na husky in hd chanelu bi se moral najti kaksen), sam men se jih ne da iskat sry....

Za predstavo kaj pomeni 60apm: Glej na uro in na vsako sekundo naredi action, liha stevila klik na miško soda klik na tipkovnico. Samo med igranjem ne pritisneš vsako sekundo nekaj, ampak kaksno sekundo nič, kakšno sekuno 3x.

Zgodovina sprememb…

Bolf3nk ::

ma apm ni merilo... ko jaz gledam moje posnetke, imam apmja tam do 40, nasprotniki pa celo do 100, pa ga premagam. eni 20x kliknejo, da enote prestavijo na drugo lokacijo...

AngelOfDeath ::

Ramon dekers je izjavil:

Aggressor je izjavil:

Rokomah je izjavil:

...ok, Agresor, pol mi pa dej 5 min prednosti, prvi spopad je pa dovoljen šele po 15 minutah igranja, pa da tevidim ?!!! 8-)

Groza, tak odgovor samo še potrdi moje besede. Sploh ne zapopadeš poante v SC2 MPju.

Tole si poglej recimo:

Potem preglej vse replayje na HuskyStarcraft in HDstarcraft in pridi nazaj sem in z resnim obrazom ponovi, kar si zapisal prej.


ja pa prosim te poglej enote tu!!!tu se vidi neuravnovešenost zergov in teranov. Lahko bi si naredil še malo marincev v ozadju pa bi bila bitka hitreje dobljena, sploh za tiste ptičke takrat. pa še ceneje bi ga prišlo ker bi lahko imel hordo marincev, pa še € bi mu ostal, ker so poceni!

Rokomah je izjavil:

>JJ< je izjavil:

detroit je izjavil:

apm?

Akcije na minuto ali kako hitro si sposoben dajati ukaze v igri. Primer izredno visokega APMja:
Youtube



Moj komentar na videno, na predlaganem filmu....to je nesmisel, če moraš tako igrati, da si dober, potem jaz nikoli ne bom, ker nočem tako igrati, to je stresatorsko in na koncu te boli glava in oči. Predstavljate si, da tisti fant na posnetku (in nekaj 10.000 podobnih) na takšen način igra po cele dneve, saj se ne more razviti in odrasti v normalno osebo !
Škoda, da delajo takšne igre, ki zahtevajo za zmago takšen način igranja, to je neumno !

To je to, kar jaz skos pravim, brez brzine ni nič! Sedaj mi daje potrditev še ta filmček na youtube. Jaz bom nadaljeval z svojim "rekreacijskim" načinom igranja.


se strinjam zelo malo prave strategije. Najboljša strategija ostaja AOE 2. Tu si res lahko igral tudi do 1 ure in več s 6 imi ljudmi v igri.



Tudi v AOE 2 najboljši igralci igrajo tako kot v sc torej ultra hitro z tipkovnico in miško....
edit: Slovnica

Rokomah ::

...men še ni čist jasno, kako igrate s tipkovnico, ker jest tiste bližnice na tipkovnici, ko sem gledal, mi ne koristijo ravno :8). Očitno še veliko ne vem, zato prosim malo pomoči pri tem?

Nejc1994 ::

Agressor rad bi slisal tvoje mnenje:

Supreme commander FA/Sup com 2/ company of heroes vs. Starcraft 2

???

Ramon dekers ::

AngelOfDeath je izjavil:

Ramon dekers je izjavil:

Aggressor je izjavil:

Rokomah je izjavil:

...ok, Agresor, pol mi pa dej 5 min prednosti, prvi spopad je pa dovoljen šele po 15 minutah igranja, pa da tevidim ?!!! 8-)

Groza, tak odgovor samo še potrdi moje besede. Sploh ne zapopadeš poante v SC2 MPju.

Tole si poglej recimo:

Potem preglej vse replayje na HuskyStarcraft in HDstarcraft in pridi nazaj sem in z resnim obrazom ponovi, kar si zapisal prej.


ja pa prosim te poglej enote tu!!!tu se vidi neuravnovešenost zergov in teranov. Lahko bi si naredil še malo marincev v ozadju pa bi bila bitka hitreje dobljena, sploh za tiste ptičke takrat. pa še ceneje bi ga prišlo ker bi lahko imel hordo marincev, pa še € bi mu ostal, ker so poceni!

Rokomah je izjavil:

>JJ< je izjavil:

detroit je izjavil:

apm?

Akcije na minuto ali kako hitro si sposoben dajati ukaze v igri. Primer izredno visokega APMja:
Youtube



Moj komentar na videno, na predlaganem filmu....to je nesmisel, če moraš tako igrati, da si dober, potem jaz nikoli ne bom, ker nočem tako igrati, to je stresatorsko in na koncu te boli glava in oči. Predstavljate si, da tisti fant na posnetku (in nekaj 10.000 podobnih) na takšen način igra po cele dneve, saj se ne more razviti in odrasti v normalno osebo !
Škoda, da delajo takšne igre, ki zahtevajo za zmago takšen način igranja, to je neumno !

To je to, kar jaz skos pravim, brez brzine ni nič! Sedaj mi daje potrditev še ta filmček na youtube. Jaz bom nadaljeval z svojim "rekreacijskim" načinom igranja.


se strinjam zelo malo prave strategije. Najboljša strategija ostaja AOE 2. Tu si res lahko igral tudi do 1 ure in več s 6 imi ljudmi v igri.



Tudi v AOE 2 najboljši igralci igrajo tako kot v sc torej ultra hitro z tipkovnico in miško....


no ja sem bil med najbolšimi klani v ao2 in nisem mogel nikoli tipkovnice uporabljati je pa res da se dogaja vse hitro. A kljub temu lahko igraš tam več kot eno uro, si imel trgovce ki so ti stalno dobavljali zlato, kasneje je bilo vse odvisno od taktike. Mimogrede se sploh še kaj igra ao2?

Aggressor ::

Nejc1994 je izjavil:

Agressor rad bi slisal tvoje mnenje:

Supreme commander FA/Sup com 2/ company of heroes vs. Starcraft 2

???

Kakor ti paše. :) Resda so vse to RTS naslovi, ampak so si vseeno različni, SC2 je high APM action RTS, SupCom je bolj strateško orientiran, CoH je nekje vmes. Vse pa so vrhunske igre, zame celo SupCom 2, ki ga folk ponavadi spljuva (samo zato, ker je par stvari napravil po svoje). Osebno mi je CoH še najbližje, ampak se vedno zjočem, ker so tam enote napram SC2 precej manj odzivne. Pa na živce mi gre, da se DoW2 ne morem navadit.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Nejc1994 ::

Banalno vprasanje?

Najbolsa strategija? (tebi).

Aggressor ::

Tu te moram pa razočarat, ker nimam "najboljših iger" in v glavi nikoli nisem delal takih lestvic. Razlog je seveda ta, da ima vsaka vrhunska igra svoje kvalitete, nobena pa ni popolna. V mladosti sem največ igral X-COM: Terror from the Deep, Dune 2 in Warcraft 2, tko da mam nanje najbolj nostalgične spomine, to je pa tudi to.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Berserker ::

Nekaj kar me močno moti na DoW2 je odstranjeno grajenje baz in nadgradenj pa premalo ras, enako je z starcraft 2, res da so si rase popolnoma različne a imam zmeraj občutek da kakšna manjka. To se mi je ravno pri DoW1 do padlo čim več različnih ras. CoH je malo počasen ja, ampak izmed vseh še kr realističen, nek ww2 tank pač nebo divjal kot furija , ravno to premikanje vozil naredi tako posebne vozila v coh od drugih strategij.

Rokomah ::

Ali se lahko pri Ravenu kako določi patrole line in točke, kjer bi odmetaval auto-turete ali drone?
Alii pa vsaj avtomatično določi, kje bo odvrgel in se potem vrne na izhodišče?

AngelOfDeath ::

Rokomah je izjavil:

Ali se lahko pri Ravenu kako določi patrole line in točke, kjer bi odmetaval auto-turete ali drone?
Alii pa vsaj avtomatično določi, kje bo odvrgel in se potem vrne na izhodišče?



Samo ti pa res ne znaš tega igrati.

Shift je magična tipka na tipkovnici, s katero lahko vsaki enoti ali skupini določiš kaj in kje bo kaj delala...

Enostavno določiš kje naj odloži drono, stisneš shift poveš kam mora it, stisneš shift določiš kam mora vržt auto turret, itd...
edit: Slovnica

Nejc1994 ::

Rokomah je navajen tko ko je rekel takih iger kot so supreme commander, warzone 2100

PS: Aggresor a ti bos opisoval starcraft 2 u jokerju?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nejc1994 ()

Rokomah ::

Poznam Shift tipko in sem tudi poskušal, pa ne gre, šele nato sem vprašal na Forumu.
Očitno imaš ti drugačno tipkovnico 8-)

Z Ravenom sem poskušal na vse načine...tipka D (drone), move (M) in patrol (P) tudi v vseh kombinacijah s Shift tipko, pa ni željenih rezultatov.

Ravena ne znam (se ne da) avtomatično nastaviti, da mu naprej določim mesto postavitve drona ali tureta in, da se nato avtomatično vrne na izhodišče!

Enako velja za druge enote. Uspelo mi je samo pri tipki P (patrol) pa še to za samo eno točko patruliranja, ne da se nastaviti recimo 3 ali več točk patruliranja enote.
Kaj delam narobe?

Rokomah ::

...ja deluje sedaj, prej sem pritiskal tipko Shift v kombinaciji z P/M/T, pa ni šlo.
To je sedaj veliko bolj:)

OnFire ::

Tale video je... weeeeeeeee!

Aggressor ::

Nejc1994 je izjavil:

PS: Aggresor a ti bos opisoval starcraft 2 u jokerju?


Sem ga, ja.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Nejc1994 ::

Ocena?

ahac ::

Kupi Joker? :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Rokomah ::

Vseeno me zanima, v čem je igra SC2 toliko boljša od recimo WZ2100?
SC2 igram zadnji mesec, igra kot že rečeno ni slaba, pa vendar po mojem mnenju je imela WZ2100 veliko več. Zame je bila dejansko WZ2100 veliko večji potencial, če bi se v nadaljnem razvoju še uravnotežila svoje enota, postavila podobna turnirska tekmovanja (multiplayer podpora) kot jo ima SC2, bi to bila zelo dobra igra.

Nejc1994 ::

Lej starcraft 2 je sam zarad teh Korejcev popularn. Pa itak te k ga spilajo ponavad nimajo lajfa (glej na youtubu HUskystarcarft)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nejc1994 ()

Rokomah ::

Zanima me ali v singel playerju je še smisel igranje na very hard stopnji?
Do sedaj brez problema premagujem AI na HARD stopnji.
Se že splača preizkusiti na multiplayerju?

Berserker ::

Pazi nejc zdaj si fanboye dregnil. Poglejte si sranja kot so red alert 3 pa sodobni šodr potem pa se vrnite nazaj na SC2 pa vam bo jasno zakaj je tako dober.

def0r ::

Berserker je izjavil:

Pazi nejc zdaj si fanboye dregnil. Poglejte si sranja kot so red alert 3 pa sodobni šodr potem pa se vrnite nazaj na SC2 pa vam bo jasno zakaj je tako dober.

CnC je bil LOST CAUSE odkar je EA odkupil cisto studio in odpustil vecino ljudi ki so ga delali. Poglejmo cisto novega, je tako grozen design RTSa :S

Aggressor ::

Rokomah je izjavil:

Vseeno me zanima, v čem je igra SC2 toliko boljša od recimo WZ2100?
SC2 igram zadnji mesec, igra kot že rečeno ni slaba, pa vendar po mojem mnenju je imela WZ2100 veliko več. Zame je bila dejansko WZ2100 veliko večji potencial, če bi se v nadaljnem razvoju še uravnotežila svoje enota, postavila podobna turnirska tekmovanja (multiplayer podpora) kot jo ima SC2, bi to bila zelo dobra igra.

Warzone 2100 bi bil prav fajn, če ne bi imel daleč najslabše umetne pameti v katerikoli RTS strategiji sploh.

Resno.

Drugače pa - ni res, da je SC2 popularen samo zaradi Korejcev; ko je enka prišla pred 12 leti ven, je bila močno popularna tudi v Slo in drugod po zahodnem svetu. Ko se je začela beta za dvojko, se je folku čisto strgalo; jaz take norije še nisem videl doslej, pa sodelujem v betah desetletje. Hec je bil pač v tem, da je zahod prešaltal na WC3, Koreja pa samo delno.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Zgodovina sprememb…

Nejc1994 ::

Že Že Aggresor.

Sam č bi ta folk znav mau mislt bi vidl d grafika iz leta 2004 pa nč kej novga, cena 50$.No dobr sej pač folk ma prevec dnara pa premau pameti. ( moj prjatu iz grčije k lih da nima za 'kruh', je šeu kupt starcaft 2 -.-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nejc1994 ()

Aggressor ::

@Nejc1994: Tudi diablovski špili so že ves čas skorajda enaki, pa je Torchlight še vedno uspešnica. Pač, nekateri osnovni recepti so zimzeleni; je pa res, da kljub vsemu nimajo toliko svežine kot kaj res originalnega. Zdaj je pa od tebe odvisno, kako hitro se naveličaš.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

theSpeedy ::

lahko bi kdo naredil kak party, da bi bili usi slovenci skupi :)

Berserker ::

Sej imaš slo komuno malo pobrskaj zgoraj.

Ramon dekers ::

def0r je izjavil:

Berserker je izjavil:

Pazi nejc zdaj si fanboye dregnil. Poglejte si sranja kot so red alert 3 pa sodobni šodr potem pa se vrnite nazaj na SC2 pa vam bo jasno zakaj je tako dober.

CnC je bil LOST CAUSE odkar je EA odkupil cisto studio in odpustil vecino ljudi ki so ga delali. Poglejmo cisto novega, je tako grozen design RTSa :S



Dow2 pa je še zmeraj zmagovit in boljši kot sc2. Saj v sc2 ni nič kaj posebnega malo dodelana grafika, in kakšna nova enota ter mapa.

Medtem ko so v dow2 enote enakovredne (razene elderjev) pa to pograšam v sc2. Seveda se bodo sedaj zagovorniki oglasili da to ni res. Žal moje mnenje je tako.

In še nekaj pri dow2 je več enot, bitke so večje, in to je tisti občutek ko je že pri single playerju inteligenca tako močna, da so lahko 4 igralci dejansko skoraj do konca na terenu (do nadgratitve vseh tehnologij, enot) in potem se na sredini lahko začne finalna bitke, ti pa tja samo pošljaš nove enote.

p.s.kako lahko dobiš glasbo iz sc2, tisto ko je v igri?je to možno?

Nejc1994 je izjavil:

Že Že Aggresor.

Sam č bi ta folk znav mau mislt bi vidl d grafika iz leta 2004 pa nč kej novga, cena 50$.No dobr sej pač folk ma prevec dnara pa premau pameti. ( moj prjatu iz grčije k lih da nima za 'kruh', je šeu kupt starcaft 2 -.-)



grafika je (vsaj zame) zanemarljivega pomena. Heroes of m&m3 se šo vedno boljši kot vse nadaljne verzije, ki so drek, grafika pa je super.

Zgodovina sprememb…

Aggressor ::

Ramon dekers je izjavil:

Medtem ko so v dow2 enote enakovredne (razene elderjev) pa to pograšam v sc2. Seveda se bodo sedaj zagovorniki oglasili da to ni res. Žal moje mnenje je tako.

In še nekaj pri dow2 je več enot, bitke so večje, in to je tisti občutek ko je že pri single playerju inteligenca tako močna, da so lahko 4 igralci dejansko skoraj do konca na terenu (do nadgratitve vseh tehnologij, enot) in potem se na sredini lahko začne finalna bitke, ti pa tja samo pošljaš nove enote.

1. Trditev, da ima SC2 najbolje uravnotežene strani, ni nekaj, kar bi si izmilili tu na forumu, ampak dejstvo, ki sledi iz skoraj enoletne prakse igranja na visoki ravni. Tudi če ne poznaš podrobnosti, bi ti moralo biti iz podatkov o profesionalnih igrah jasno, da je tako. Če bi obstajala vidna odstopanja, bi jih nekdo izrabil in sistem bi se sesul, pa do tega trenutno še ni prišlo.

2. DoW2 MP je verjetno igra s številčno najmanj enotami v mid in lategamu, ker je pač omejitev taka. Tako da so bitke kvečjemu manjše.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Good Guy ::

Problem pri SC2 multiplayer je to da je bitke preprosto prehitro konec. zgradiš 10-15 enot vojske, greš mal poscoutat po mapi in če maš srečo ma tvoj nasprotnik sam 5 enot jih sesuješ in voila zmaga je tvoja..
No razen če se najdeta dva loleka ki gradita do onemoglosti pol se pa 3 ure žgeta po mapi

Ramon dekers ::

to hočem že cel čas povedati, navadno je prehitro konec zadeve.

PARTyZAN ::

Jaz pri DoW2 ne prebavim načina grajenja oz pomanjkanje le tega. Zato tudi C&C4 niti povohal nisem.

rovtar in Moris: izenačene igre trajajo nad 30min in tudi preko ene ure. Nasploh je pa boljše, da se igre končajo čim prej. Tako lahko odigraš par matchov v prostem času, ne pa da sploh ne začneš igrat ker veš da bo igra dolga in razvlečena. SupCom1 je imel svoj čar samo to ni to.

Ramon dekers ::

kaj pa je pri dow2 narobe s samo gradnjo?

torej če igre trajajo pod 30 min niso izenačene? meni je všeč da so daljše ker potem pridejo vse enote na površje, tako tiste slabe kot najboljše "težka mašinerije":)

to je imel najbolj organizirano AOE2. igra se je lahko zaključila zelo hitro že po 5 minutah ali pa se je vlekla. Fenomenalno je bilo igrati to igro
««
15 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Strategy games (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5611186 (680) mtosev
»

Industrija reinkarnacij: V 4K ločljivosti se vrača legendarni StarCraft

Oddelek: Novice / Igre
369606 (4752) opeter
»

StarCraft 2: Best of Slovenia #1

Oddelek: Igre
243197 (1920) def0r

Starcraft 2 beta key tekmovanje

Oddelek: Igre
393118 (2399) destroyer2k
»

StarCraft II prihaja julija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6419732 (17744) ahac

Več podobnih tem