» »

OpenGL vs Direct3D

OpenGL vs Direct3D

_Mortal_ ::

A mi lahkokdo razloži prednosti in "slabosti". Po vsej verjetnosti mi bo to povedal Sentinel>:D!
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

Senitel ::

No, dej mal dl časa v moj nick glej >:D...
Sicer sta oba API-ja dosti enakovredna vendar je pri obeh nekdo poskrbel za par bedarij (Microsoft - DirectX pixel shaderji, ATI - njihov vertex shader extension za OpenGL). Drgač je bil pa OpenGL narjen že leta 1993 in se vse do sedaj ni bistveno spremenil (vendar se bo kmalu -> OpenGL 2.0). DirectX dobi vsako leto novo "major" (DirectX 8) reinkarnacijo in mogoče še kakšno "minor" (DirectX 8.1) in je iz leta v leto boljši (z DirectX 7.0 je Microsoft nekako ujel OpenGL)...

JLP ::

Je pa tud še ena zlo pomembna lastnost. OpenGL je prenosljiv na različne platforme kar pa za Direct3D ne mormo rečt k dela u bistvu sam na Windowsih.
Live long and prosper!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4415657 (10663) Testman42
»

Resnična Resničnost: Linux (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / RTV Slo
11914068 (8838) smihael
»

Test grafičnih kart

Oddelek: Zvok in slika
101577 (1272) kuglvinkl
»

OpenGL v asmju?

Oddelek: Programiranje
141927 (1754) ^cyer3d
»

DirectX 8.0

Oddelek: Novice / Grafične kartice
152762 (2762) undefined

Več podobnih tem