» »

Madison system -Ne zaslužijo si našega denarja

Madison system -Ne zaslužijo si našega denarja

dragonfly ::

Pozdravljeni!
Pri iskanju najcenejših nakupov računalniških komponent si veliko pomagam s ceneje.si.
Včasih so rezultati neverjetni - stvari so tudi skoraj 4x dražje (res da je šlo za USB ključ, pa kaj pol).

Podobna zgodba je bila z Madison system ko je šlo za HDD, zato sem g. direktorju poslala naslednji email:

Pozdravljeni!

Kupujem HDD in sem presenečena nad vašimi cenami:
http://www.ceneje.si/seagate-trdi-disk-barracuda-400gb-sata-2-7200-16mb
Preverila sem tudi na vaši strani...

Še dobro da obstajajo strani, kot so ceneje.si. Upam, da vem ne nasede preveč ljudi!
Želim vam veliko uspehov in več zdrave pameti - da ne rečem poštenja.

Odgovor sem dobila v eni uri - žal pa gospod direktor ni ravno diplomatski:

Pozdravljeni

Ne vidim v čem je problem. Naša "napaka" je, če cene niso ažurne, zato se s tem pač ne rabite obremenjevati.
Seveda bi bilo drugače, če bi objavili prenizko ceno, za katero se bi pozneje izkazalo, da je prišlo do "napake".
Če vas nakup diska zanima, pa vam z veseljem posredujem točno ceno za omenjen artikel.

Lep Pozdrav, Best Regards
Matjaž Pšeničnik
________________________________________________
MADISON systems d.o.o., Kosarjeva 39, SI-2000 Maribor
ID za DDV SI99257556
Tel: +386 2 229 77 77
Fax: +386 2 229 77 74
E-mail: matjaz.psenicnik@madison-systems.si http://www.pcsvet.com/



20 minut kasneje pa mi je napisal še tole:



Matjaž Pšeničnik
to me

show details
10:54 (3 hours ago)
Samo za info; pravilna cena je 134,99 €

Lep Pozdrav, Best Regards
Matjaž Pšeničnik
________________________________________________
MADISON systems d.o.o., Kosarjeva 39, SI-2000 Maribor
ID za DDV SI99257556
Tel: +386 2 229 77 77
Fax: +386 2 229 77 74
E-mail: matjaz.psenicnik@madison-systems.si http://www.pcsvet.com/


Na njihovi strani pa je cena artikla še vedno 245,50 Eurov...
S tem postom želim samo naredit slabo reklamo in morda koga odvrnit od nakupa pri njih.
Ne zaslužijo si našega denarja!! ;((


Lep vikend vam vsem želim!

Dragonfly
nema odmora dok traja obnova!

mtosev ::

Prvic slisim za to podjetje.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

xabre ::

Pa kaj moriš, če ti ne paše greš pa drugam.

opeter ::

dragonfly, ti imaš verjetno neke hude probleme... saj so ti odpisali, da je pravilna cena 140 EUR. Ne vem, kaj bi bil problem. Da ne ažurirajo svojih strani, pa je njihova zadeva. Saj si jih kontaktirala po mailu, oni pa so ti lepo odgovorili, ti pa zdaj tukaj nekaj blatiš po njih. Ne, ne poznam njih, ampak me razjezi dejstvo, da nekateri mislijo, da je vse, kar je napisano na internetu bog i batina... ;((
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

dela ::

Pri njih sem kupoval kakšnih 5 let nazaj, ker so imeli zelo ugodne cene. Nimam slabih izkušenj z njimi. Bi šel še kaj tja pogledat, če bi kaj kupoval. Če ne obnavljajo svoje strani, še niso prevaranti in goljufi.

zee ::

to ne, ti pa naredi zelo slab vtis kot kupcu oz. stranki.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

dragonfly ::

Hm.
Gospod direktor mi je resda poslal ponudbo za 140 euro, toda če kupim na njihovi strani, bom plačala 245 E.
košarica
O tem govorim...
In o tem, da imajo bolj slab odnos do morebitnih strank.
Lep dan želim
D
nema odmora dok traja obnova!

sweeti007 ::

te slučajn kdo sili da kupuješ tam?

|SNap| ::

Če hoče lahko pa ravno prodaja za 1000 EUR, in ti se nimaš tukaj kaj za pritoževat.

borchi ::

čeprav je tvoj namen bil popolnoma drugačen...

se tole obrača bolj v pozitivno brezplačno reklamo.

pomoje je direktor lahko samo vesel, da se najdejo tudi malo zmešani kupci :D pa pomeje je direktor prav ok dečko. odgovril ti je v eni uri, razložil problem, kasneje še samoiniciativno poslal en email... prav tako je očitno sam spregledal, da če imajo previsoke cene na spletni strani škodijo izključno sebi, nikakor pa ne strankam.
l'jga

DJ MartiNi ::

Tile pa ne gojijo ravno lepih odnosov do svojih strank. Možak ni bil glih miren, ko je dobil tole sporočilo. Lahko bi se mal potrudili pa zadevo rešili tako, da bi popravili cene na netu. Pa poslali malce lepši odgovor. Je za stranke dobro, da so cene normalne in tudi za njih.
1:Phenom II X3 720BE/ASRock 970M Pro3/2x8GB G.Skill Aegis/Radeon HD2600XT
2:Athlon X2 BE-2300/Foxconn A7DA-S/2x2GB A-Data PC2-6400/Radeon HD3300

Zgodovina sprememb…

Šimpanz ::

Sigurno je sramota za podjetje da nimajo "pravih" cen v svojih spletnih trgovinah. Če bi bil jaz direktor bi se nad tem sigurno zamislil.
Možno pa je da gre pač za "tiskarsko" napako.

Andruxa ::

Pri iskanju najcenejših nakupov računalniških komponent si veliko pomagam s ceneje.si. Včasih so rezultati neverjetni - stvari so tudi skoraj 4x dražj


Pri branju tega posta sem se spomnil na reklame za kosmodisk pa za dormeo :))
Lp, A

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Andruxa ()

dela ::

Kolikor poznam situacijo, so majhna trgovinica, ki verjetno niti ne pošilja izdelkov po pošti, ampak se prek interneta pri njih izdelki v glavnem le rezervirajo, potem pa se osebno prevzamejo in plačajo. Dvomim, da bi lahko po kakšnem čudnem spletu okoliščin zadevo kupila po stari, visoki ceni. Navsezadnje imajo v trgovini le natisnjene ažurne cenike, ki jih takoj vidi vsaka stranka in bi kaj hitro prišlo do zapletov s kakšnimi inšpekcijami, če ob plačilu ne bi opozorili kupca na novo ceno.

Seveda se pa lahko vedno in povsod zgodi, da vas takole napetnajstijo, zato imejte vedno odpte oči.

kekz ::

Jaz sem nekoč pri eni firmi naletel na nasprotni primer. Imeli so objavljeno daleč prenizko ceno. Seveda sem takoj zagrabil, oni pa niso priznali napake, le odgovorili so, da artikla trenutno ni na zalogi.

Najbrž ni treba posebej poudarjati, da artikla nikoli več ni bilo na zalogi (vsaj zame in po taki ceni ne). Računalniške trgovine imajo srečo, da artikli kmalu zastarijo in se lahko tako izmažejo pri takih napakah.

Šlo je pa za eno zelo znano in veliko slovensko računalniško trgovino.

opeter ::

Jerovšek?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

xCore ::

Take stvari se dogajajo tudi na mimovrste...

Vidim monitor znižan... ga naročim...

Čez en teden nič jim pišem kdaj bo dobava rečejo nasledni teden.

Mine še en teden ponovi se isto...

Po mescu pa pol mi naročilo zavrnejo in rečejo da jih trenutno ni na zalogi ampak lahko naročilo ponovno pošljem in bo spet veljavno...

Seveda po ceni brez popusta... Napišem jim mail da sem naročil monitor pa so zavrnili zaj pa je cena spet normalna... pa je bil odgovor da je prišlo do napake v ceni in da je zaj ta cena prava...


Nevem zakaj morejo fopat mesec pa pol da jih ni na zalogi in nevem kaj.. bi prvi dan napisali da je narobe da iz tega nebo nič. Ne pa da čakaš kot butl doma kdaj bo prispel monitor...

Nočem met njihovega monitora pa če mi ga šenkajo :)
.:R Š T:. [.: Trust is a weakness :.]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xCore ()

Pesimist ::

Mah nehaj stakimi temami brezveznimi. Potemtakem si doben ne zasluzi nasega denarja. PRejsni mesec sem naroco Geforce 8800GTS 640MB Asus pri PCplus. Oz naroco sem LEadteka za 380euro a ker ga niso meli mi je prodajalec reko da mi da Asusa za isto ceno ceprav je 430 na internetu. Po 3 dneh ni prisla posiljka klicem spet pa recem kaj fukajo. Nato izjavi da je bil geforce baje defektni pa niso zato poslali brez da je kdo obvestil koga. :\ Seveda je bil tudi zadni za oblubleno 380 ceno lol.
Zaj pa seveda niti Leadteka nimajo vec za 380€. Tak da lahko recem da si toti se manj zasluzijo dnara. :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

mpirih ::

Verjetno vas večina ve, da gre pri prodaji preko interneta pravzaprav zgolj za posredništvo - izdelki, ki jih trgovine ponujajo (razen če ne gre za uvoznike) praviloma fizično niso nikoli na zalogi. Šele ko ponudnik preko interneta prejme naročilo tudi sam naroči izdelek in navadno se šele v tem trenutku natačno ve, ali je izdelek dejansko dobavljiv, oz. kdaj naj bi bil itd..

Kar se tiče cene izdelkov pa je vedno potrebno pogledati datum zadnje osvežitve cene (če je na voljo) in šele nato lahko delamo zaključke. To seveda v prvi vrsti velja za manjše ponudnike, ki večinoma nimajo namenske programske opreme (z izjemo kakšnega XMLja) in cene osvežujejo ročno, kar pa zna biti zaradi obsega ponudbe dolgotrajno.

Seveda pa na srečo obstaja cela paleta različnih internetnih trgovin, tako da vsakdo lahko kupi tam, kjer ga tako ali drugače uspejo prepričati.

sm0key ::

jao jao folk, ne razumete, to je dandanašnji turbo kapitalizem....super, grem se jaz ukvarjat z mafijo, da bom več zaslužu, kot krinko pa bom imel cvetličarno, ki bo prodajala rože kar preko spleta...ko bo nekdo kaj naročil mu bom mirne duše zabrusil, da pač to ni dobavljivo v tem trenutku...stranka bo šla pa drugam...vse lepo in prav, samo ljudje pozabljajo na poslovno etiko in najosnovnejša pravila "obnašanja" v biznisu...to kar je Dragonfly naredila je prav, ker me resnično zanima, kaj bi se zgodilo v kolikor bi artikel vseeno naročila (pač lahko, da ni pogledala drugam, za to ni sama kriva). Lahko pa z gotovostjo trdim, da bi gospod Pšeničnik z veseljem prodal zadevo po dražji ceni in se potuhnil. Tako pač to je danes. Nekateri so enostavno ruthless ko pride do hitrega zaslužka.:|

apachee ::

V celotni zadevi me veseli poteza avtorice te tema, ki je dobronamerno opozorila direktorja podjetja ki je majhno in ne preveč znano da si delajo slabo reklamo, ker ceneje.si postaja odskočna deska za vse potencialne kupce vse več širokega spektra izdelkov, ne samo računalništva.

Namena sta bila 2. In sicer da naj ne obirajo kupcev v primeru da dejansko nekdo kupi po taki ceni pri njih in teh laikov ni malo, verjemite mi. Drugi pa prej omenjena negativna reklama.

Reakcija direktorja je bila povsem amaterska, na prvi email se je odzval nediplomatsko, nepripravljeno in amatersko. Šele potem ko je uvidel to je skušal popraviti vtis z drugim emailom, vendar še vedno kot nek šolarček.

Po drugi strani pa me jezi koliko ste nekateri nekritični do prodajalcev. Zaradi takih kot ste vi so nekateri prodajalci taki kot so. Izkoriščevalski, zavajujoči in nekooperativni pri garancijah.

Ampak kot sem že v eni drugi temi omenil, veliko vas je tu (tudi avtorjev nekaterih postov) ki vam denar ne predstavlja neke težave in imate družinske sponzorje in ste preseranti po domače. Drugi pa skušamo kupovati racionalno in si želimo poštenih trgovcev.

Sam preko online trgovin samo naročam, vendar LE če imajo stvar ziher na zalogi. In prevzem je vedno oseben. Če stvari ni na zalogi potem NE čakam ampak grem drugam. Simple. In če bi vsi tko delali, bi trgovci imeli precej drugačen odnos. Dokler se pa kupci grebejo za nakup pri nekem trgovci ki je baje oh in sploh pa je ta trgovec lahko aroganten.

Malce sem se razpisal in mogoče kaj pretiravam sam bistvo bote dojel :D
You can't win without The Finn!

apachee ::

PS: Veliko kupcev, rekel bi kakih 70 procentov gre v trgovino z fiksno idejo KAJ kupiti in za KOLIKO kupiti. Ven pridejo z dražjo različico tistega kar so nameravali kupiti pa še kupom druge šare.

Sam sem nedolgo nazaj tudi bil tak, včasih ko rabim nekaj kar je težko za dobiti sem tudi, vendar v večini primerov sem v trgovini gazda jaz in ne trgovec, Hočem to in to, imate? DA? Kupim. NE? Adijo. A BI MOGOČE KAJ ...? NE, HVALA. Tko gre pri meni.

In trgovci so vsiljivi, skušajo ti vcepit svoje mnenje, ki je po eni strani resnično. Res je da je recimo Tagan napajlnik bolje kupiti kakor LC, VENDAR razlika v ceni je 100 EUR in več, pri čem je LC 40 EUR. Kot bi ti nekdo rekel da je BMW boljše kupiti kakor Fiata. JA ITAK!!! Vendar se ne pogovarjamo o istem cenovnem in kvalitetnem razredu. Pri avtomobilih je to vsem jasno, pri računalih pa večini ne. In ko pride ata v trgovino pride vem z nevem kako kišto on pa bo samo filme gledal pa Word rabil vsake kvatre.ž

V današnji dobi kapitalizma zaupam edino 1 osebi. In to sem jaz. Ne mami, ne atu, ne punci, ne sestri, ne bla bla. Ko pride do keša si sam s seboj. Če sam ne boš poskrbel zase noben drug ne bo.
You can't win without The Finn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: apachee ()

sweeti007 ::

@apachee si slučajno pomislil kako bi to zgledalo ce bi prodajalci meli vse na zalogi?

me zanima ce bi dragonfly pisal direktrju če bi artikel pa bil x% cenej ko pa drugje >:D

nastyboy ::

No ja.. jaz bi rekel da podjetje z tako slabimi ažuriranimi cenami zmanjšuje prodajo sebi.. in ga zaradi tega potencialne stranke spregledajo med drugimi trgovinami. Glede odgovora. Čeprav eni trdite da je amaterski... je bil pa vsa hiter...


Glede tebe...

Po moje bi bilo veliko lepše, če bi mu poslal prijazen mail, da si opazil da je cena kar nekajkrat višja, in da si prepričan da gre za napako, ter da sprašuješ če je ta cena prava... Zdi se mi da bi dobil veliko bolj prijazen mail nazaj.. z zahvalo za opozorjeno napako in pravo ceno.


Trgovec pa na ni pravi trgovec, če ti ne poskuša prodati - še kaj več, kaj drugega če tega nima... Poleg tega pa se mi najbolj dopadejo trgovci ki artikla nimajo in se po možnosti oni pozanimajo kje ta izdelek imajo in te pošljejo tja...Čeprav te pošljejo h konkurenci, dobi človek občutek da so dejansko tam zato da ti pomagajo, in ne zato da te nategujejo...

apachee ::

V primeru da bi bila cena ceneje kot kje drugje bi bilo to zavajanje kupca, kar je kaznivo. Ker s tem kupca pritegneš k nakupu in ko pride do tebe (kar je zanj strošek) mu poveš resnico.

V tem omenjenem primeru gre tudi za zavajanje kupca, vendar v drugi smeri ki pa za kupca ni škodljiva in če kupi pri tebi je to nj. problem.

Težava nastopi pri kupcih ki ne vedo kakšna je realna tržna cena. to so razni ateki in mame in drugi ki dejansko kupijo tak izdelek. V tem primeru je to odiranje in IMO goljufija.

Kakšen pravnik tukaj?
You can't win without The Finn!

opeter ::

V današnji dobi kapitalizma zaupam edino 1 osebi. In to sem jaz. Ne mami, ne atu, ne punci, ne sestri, ne bla bla. Ko pride do keša si sam s seboj. Če sam ne boš poskrbel zase noben drug ne bo.

Amen :\
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

apachee ::

Če se ne motim, je trenutno opica nekje v parlamentu.


Se motiš, več jih je :D
You can't win without The Finn!

MEDENA ::

Še 1x, pametni ste pri računalniških stvareh.
Ko vas pa pilijo:
-pri pijači v barih & lokalih
-frizerji z dragimi storitvami
-pri mehankarju
-pri nakupu hrane v trgovini
-v zdravstvenem domu pri zdravstvenih storitvah ali lekarnah (če nisi 100x dodatno zavarovan)
-poštne in bančne storitve
-pri hrani v gostilni in še in še ....

takrat ste pa tiho ko mumije, čemu prosim? :\

P.S.

Morda neracionalna primerjava, samo na mestu je.

opeter ::

MEDENA, se strinjam, ampak kaj moremo. Zato pa imaš vsaj eno podoročje (tehnikalije), kjer si lahko primerjaš cene.
Sicer pa tudi pri hrani... če mi je sir predrag pri Mercatorju, grem k Tušu, Šparu, Hoferju, Hardiju, kmalu pa še k Lidlu...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Poldi112 ::

Kar je meni zanimivo je, da dragonfly veselo objavi vse podatke svojega sogovornika, svoje pa skriva.

Nekako mi to ne deluje ravno kredibilno.

EDIT: sem obvestil direktorja o obstoju te teme, da vidimo še njegovo stran, v kolikor je zainteresiran za komentar.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Poldi112 ::

Direktor mi je odpisal tole:


Pozdravljeni

Hvala za informacijo.
Sam nimam navade sodelovati v forumih, v kolikor pa v tem sodelujete, lahko povzamete moje besede:
V ponedeljek dopoldan, 12.3.2007 je bila cena za omenjeni artikel "ažurirana".
Ne vem, če kdo od sodelujočih v razpravi ve, kaj je potrebno za "ažurno" ceno. Spletna stran je prvensteno namenjena kot predstavitvena stran, ki pa seveda dopušča možnost naročanja artiklov.
Za izmenjavo podatkov s portalom CENEJE.si je potrebno izvoziti podatke iz naše baze v XML obliki. Vsakdo lahko sam vidi koliko podjetij ima to urejeno kot mi (avtomatizem) koliko pa jih to dela ročno.
Bol pereč problem pa je sama ažurnost cen, ki se neprestano spreminjajo. Ker smo, kot sogovorniki ugotavljajo, manjše podjetje, nimamo človeka zaposlenega samo za spremljanje in ažuriranje cen. Nemogoče je imeti ceno ažurno za več kot 2.000 artiklov v vsakem trenutku. Tudi če kdo dela samo to, jih ne more popraviti v nekaj dneh, zato pa prihaja do razlik v cenah. Načeloma se vse cene gibljejo v razponu +/- 10%, vse kar je več je običajno "zastarela" cena. Kdor misli da "služimo" velike denarje se pač žal moti. Kdo pa pravi, da je cena tistega, ki je zadnji na seznamu ponudnikov na ceneje.si ažurna (ali pa prvega), samo cena mogoče ni tako "drastično" drugačna.
Vsekakor naj povdarim da naš namen ni nikakršno "zavajanje" saj je naša ponudba objavljena na ceneje.si ravno z razlogom, da se lahko cene primerjajo z drugimi ponudniki. Ne razumem pa, zakaj takšno razburjanje glede tega, če je kakšen artikel dražji. Če je pred nami na seznamu 10 ponudnikov se bo pač vsak odločil za cenejšega, seveda v našo škodo . Ni pa potrebno ostalih ponudnikov zaradi višjih cen "blatiti".
Dobrodošla je vsaka kritika, ki jo vzamemo na znanje in, tako kot v tem primeru, v najkrajšem možnem času poskušamo popraviti.


Lep Pozdrav, Best Regards
Matjaž Pšeničnik
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

dragonfly ::

Kar se mene tiče je zgodba s tem zaključena. Veseli me, da so ažurirali cene.
Moja reakcija pa ni bila ostra samo zaradi cene, ampak bolj zaradi načina...
Tudi sama delam s strankami, odgovarjam na njihove maile... Če bi me nadrejeni dobili pri pisanju takega odgovora - jejhatajejhata. Gospod direktor bi moral izbrati malo drugačen ton.
Sm vesela da ste se oglasili tudi tisti, ki imate z njimi izkušnje. Kot kaže so te izkušnje dobre.
Z moje strani pa je bilo netakno objavljanje podatkov -se strinjam Poldi112. Za to se opravičujem, drugič bom bolj pazila.

Hvala za pozornost in nasvidenje

Dragonfly
nema odmora dok traja obnova!

borchi ::

> Tudi sama delam s strankami, odgovarjam na njihove maile... Če bi me nadrejeni dobili pri pisanju takega odgovora - jejhatajejhata. Gospod direktor bi moral izbrati malo drugačen ton.

zanimivo! glede na kakšen mail si poslala direktorju...

Še dobro da obstajajo strani, kot so ceneje.si. Upam, da vem ne nasede preveč ljudi! Želim vam veliko uspehov in več zdrave pameti - da ne rečem poštenja.

maš ti DEJANSKO jajca sodit direktorjev "ton"? v mailu ga otožiš nepoštenja, čeprav še niti nisi vedela, da ti bi zaračunali nižjo ceno? obtožuješ firmo, da zavaja kupce, da niso pri zdravi pameti?!!!

ok, ti neka stvar na slab dan požene kri v glavo, ampak da pa gre nekdo to pisat na forum je pa znak, da v zgornjem nadstropju ni vse na pravem mestu...
l'jga


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ocena spletne trgovine - estetika, funkcionalnost

Oddelek: Izdelava spletišč
252950 (1683) SandiP11
»

Prilagajanje spletnih cen profilu uporabnikov buri duhove (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5620046 (16830) gzibret
»

LG 42LW579S ali Samsung UE40D6530

Oddelek: Zvok in slika
102914 (2773) excel
»

Asus eeepc 1000h (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
928729 (6687) MKC00

Več podobnih tem