» »

Cene trgovcev v realnem času

Cene trgovcev v realnem času

1
2
»

€uro ::

Tukaj sem našel stran s popolnoma enako pobudo.

Izsek: Rep. Ben Cardin, Maryland Democrat, thinks the prices for some basic groceries are too high and wants to create a national web page providing consumers with the retail prices of certain foods. The Grocery Price Comparison for Savings Act of 2004 "would require the Secretary of Agriculture to establish and maintain an Internet website that is designed to allow consumers to compare the usual and customary prices for essential foods sold by retail grocery stores for each postal Zip Code, and for other purposes."

darkolord ::

Sajt narest je še najmanjši problem...
Največji je vnos izdelkov (še posebej če je z OCRjem), začetna baza, preverjanje, ...

€uro ::

Stran mora biti narejena v stilu "uredi" kot Wikipedija; potem vnašanje podatkov ne bi bil problem, tudi samo število bi zagotavljalo točnost cen (skorajšnjo točnost, bodimo iskreni, ampak sistem bi deloval kot na Wikipediji, kjer tudi ne opazim pretiranega deleža napačnih informacij, tukaj bi šlo pa še za večjo število uporabnikov). Seveda, se pa strinjam, da je na ceneje.si stvar zastavljena premalo intuitivno in preveč enostransko. Portal mora biti dvostranski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: €uro ()

darkolord ::

Pri ceneje.si je vsaj osveževanje cen čisto v redu - osvežujejo avtomatsko se prek XMLjev od trgovin.
Je pa tudi malce razlike, da LCD monitorja ne kupuješ tako kot mleko ali kruh :)

delfinus ::

Mojih 5 centov. Veliko bi ze bilo narejeno, ce bi kdo vsak teden naredil kompilacijo cen s katalogov, ki jih dobimo vsak teden na dom, ze tam se malo vidi kako kaksna stvar stane in bi se lahko vsaj po kategorijah izdelkov vlekle paralele. Projekt je zelo zanimiv, ampak po mojem obcutku zahteva ogromno volje in vlozka, da bi bili to mogoce narediti na ucinkovit nacin. Bojim se tudi, ce bi vsi vnasali cene notri, da bi trgovci ali kdo drug sabotirali s kaksnimi vnosi, da bi podatki postali nereprezentativni.

WarpedGone ::

Wiki pristop ima eno hibo: kakšen je motiv uporabnikov da vtipkavajo nove podatke? Prvoten navdih hitro izgine. Poleg tega pa je tut zanesljivost tega relativno nizka. Zlorab bi blo preveč.

Tule ni problem samo vzpostavitev baze, ampak predvsem vzdrževanje njene ažurnosti. Kaj men nuca podatek kolk je stala zobna pasta prejšnji mesec, če so jo včeraj pocenili/podražili? Uporabnike bi na nek način bilo potrebno motivirat da aktivno posredujejo nove podatke.

To bi se mogoče dalo narest s posebno storitvijo ala "znižajte si račun". Kjer juzer pošle en svoj račun, sistem mu pa pove kolk bi se dal za te iste stvari plačat z obiskom katere druge štacune ali kombinacije drugih štacun. Seveda sistem ob tem prebere vse podatke iz prejetega računa in update-a svojo bazo.

Celotno storitev bi se dalo fino navezat na google maps al pa na zemljevid na najdi.si, da se uporabniku predstavi še kje je kakšna štacuna, mogoče še na kakšn sistem optimalnih poti, da se mu zoptimizira čas in dolžino poti etc.

Možnosti tule je veliko.
Zbogom in hvala za vse ribe

Poldi112 ::

Mercator ima cene objavljene na web-u, tako da tam, vsaj če so vsi izdelki, računov ne bi potreboval.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

€uro ::

Našel sem norveški primer primerjav cen: matkalkulatoren

€uro ::

€uro ::

Nekaj utrinkov:
Mleko 1L 1,6 - Ljubljanske mlekarne:
  • Spar 0,54 EUR
  • Mercator 0,57 EUR
Banane 1kg:
  • Spar 0,83 EUR
  • Mercator 0,83 EUR

Toast 500g (lastna znamka Spar oz. Mercator):
  • Spar 0,77 EUR
  • Mercator 0,79 EUR

root987 ::

Kaj pa če bi sodelovali z Zvezo potrošnikov Slovenije ter bi dopolnili njihovo delovanje? Glede na to da že sedaj vodijo evidenco cen določenih izdelkov (v sklopu črne liste) bi se morda lahko dogovorili za sodelovanje z njihovim osebjem, ki bi zbiralo še več informacij, temu osebju pa bi se morda lahko dodalo še kakšno "uredniško osebje"?
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: root987 ()

Thomas ::

> To bi se mogoče dalo narest s posebno storitvijo ala "znižajte si račun". Kjer juzer pošle en svoj račun, sistem mu pa pove kolk bi se dal za te iste stvari plačat z obiskom katere druge štacune ali kombinacije drugih štacun. Seveda sistem ob tem prebere vse podatke iz prejetega računa in update-a svojo bazo.

Zelo dobro. Sicer bo to v končni fazi rezultiralo v usmerjanju na relaciji Mercator, Spar, Tuš, Petrol, Istrabenz ... in še kakšen majhen, vendar je že to ogromno.

Ne ker bi prišparali nekaj fičnikov, pač pa ker bi se začele cenovne vojne za obstoj med vsemi temi in še drugimi dobavitelji. Zdaj preprosto ni dovolj močnega evolucijskega pritiska v smer zniževanja cen. No, je že nekaj, vendar tole bi dalo stvari lep pospešek in bilo močan motor razvoja.

Potem bi prišparali ogromne fičnike. Turbokapitalizem bi postal čislan pri 12000 obratih in več.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

€uro ::

>Kaj pa če bi sodelovali z Zvezo potrošnikov Slovenije ter bi dopolnili njihovo delovanje? Glede na to da že sedaj vodijo evidenco cen določenih izdelkov (v sklopu črne liste) bi se morda lahko dogovorili za sodelovanje z njihovim osebjem, ki bi zbiralo še več informacij, temu osebju pa bi se morda lahko dodalo še kakšno "uredniško osebje"?

Zvezi potrošnikov Slovenije sem poslal obširno pobudo po elektronski pošti 5. januarja 2007 in še nisem prejel nobenega odgovora, tako da, ali so spregledali pismo v množici, ki jih prejmejo vsak dan, ali pa ga še preučujejo. V pismu sem namignil, tudi na to, da bi kot nevladna organizacija to tudi lažje finančno in predvsem pravno (!) izvedla. Elektronski naslov je zps@zps.si.

Thomas: Turbokapitalizem bi postal čislan pri 12000 obratih in več. Bolj se ne bi mogel strinjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: €uro ()

BuDi79 ::

Od šest trgovačkih lanaca najjeftiniji u Hrvatskoj je domaći lanac XXXXX, utvrdio je portal kupi-jeftinije.com usporedbom 64 hrvatska proizvoda. U XXXXX je od 64 promatrana proizvoda njih 31 bilo najpovoljnije cijenom, drugi je YYYY s 19 najjeftinijih proizvoda, treći je ZZZZZZ, a najskuplja je CCCCCC. Od 64 promatrana hrvatska proizvoda najviše njih, čak 62, ima KKKKKKKK, a najmanje, 30, YYYY..
http://www.kupi-jeftinije.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

M.B. ::

Danes videl novico za nov portal Precenimo cene zgleda v sodelovanju ZPS in ceneje.si. Je pa še bolj malo cen gor.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Yohan del Sud ::

Hja, ideja je dobra, a zaživela ne bo nikoli. Vsaj ne dokler se gremo prosti kapitalizem. Tu velja, da informacija tudi nekaj stane. Svoboda izbire enako. Posledica? Vsak branjevec lahko načeloma v sekundi prilagaja svojo ceno povpraševanju. V realnosti na borzi, z zamikom pa tudi na štantu... Problem je zamik. Tu trgovci zaslužijo resne denarje, če le imajo prave informacije, kaj se bo vmes zgodilo... To je na korporativni ravni. Če rabi kdo vedet podrobnosti na operativni ravni tudi lahko razložim. 8-)
www.strancar.com

Thomas ::

Razloži ... sliši se zelo zanimivo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

jype ::

Jah, zaenkrat je bolj zanič...

Poskusil sem ugotoviti ceno za pijače, pa sem dobil na izbiro kavo (ki je ne pijem) in pivo (ki ga ne pijem).

Izpis v tabeli se mi ne zdi preveč posrečen, ker je treba biti zelo zbran pri pregledovanju podatkov.

Bomo videli, če bo iz tega kaj resnega nastalo.

Thomas ::

Kar je rekel Yohan, sem razumu prvo sekundo. Drugo sekundo sem vedel, da ima prav.

Točno tako je. Bistvo trgovine je informacija o tem, za koliko lahko prodajaš.

Je pa res, da to informacijo, za koliko sem kupil nek artikel, dobim skupaj z artiklom. Tudi ta informacija ima neko tržno vrednost. Lahko jo ponudim na borzo, kjer jo sistem kupi, ali pa ne - in preproda (s provizijo) naprej.

Vendar, ko kupim v trgovini, kjer je poceni, nisem nujno zainteresirat te informacije dajati naprej. Zakaj le? Bodo navalili drugi sem, k moji najljubši blagajničarki, ki bo potem lahko (in bo) dvignila cene in bom plačal več.

Nikakor torej nisem zainteresiran zastonj povedati, po koliko sem kupil kilo regrata. Sem jo pa pripravljen prodati, to pa.

Sekundarna borza informacij o plačanih zneskih, bi se lahko lepo vklopila v kapitalizem. A cel sistem bi moral biti tako - in nič drugače - zasnovan.

Bi bilo pa načelno možno, da bi za info o ceni avtomobila dobil več, kot je avto koštal. V dovolj razvitem kapitalizmu, seveda.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Yohan del Sud ::

Thomasu plus, ker me je lepo povzel in za korak naprej v teoriji.

Praksa pa je žal omejene točno spet s heisebergom. :)

Ko si enkrat na čistem s ceno, nisi več s produktom, in obratno. Ali pa ko si enkrat na čistem s produktom, nisi več s ceno. Ko si enkrat na čistem s ceno in produktom, nisi več v koraku s časom. Ergo. Preveč neznank (zazdaj), da bi se kdo lahko resno delal pametnega. In s tem tudi načeloma odpade originalna ideja.

To je stara ugotovitev. Bistri mehankarji so imeli od pamtiveka obešen ta napis:

Delam:

1. Hitro
2. Kvalitetno
3. Poceni

Izberi dva.
www.strancar.com

Thomas ::

Ja, včasih potrošniki res niso mogli več, kakor da so od ust do ust širili, kako drage pomaranče so kupili tam in tam, ali pa kako poceni dobili ananase nekje drugje.

Vendar je bilo že to dovolj, da so trgovce kar držali na uzdi.

Če se bodo namesto nas, potrošnikov, o teh rečeh začeli pogovarjati naši mobiteli in bodo za informacije drug drugemu zaračunavali, nam pa delali prihranke, BODO trgovci še nekoliko bolj na uzdi, kot so zdaj.

To je neizogibno in trgovci bodo morali manjšat stroške. Manj plačevati delovno silo, kar pomeni nujnost avtomatiziranja. In vse druge take ukrepe.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

fosil ::

Kot kaže je na področju popisa cen še najdlje prišel mercator.
Danes sem opazil tole.
Cene so najbrž točne, sam izbor izdelkov je pa verjetno nekoliko prilagojen, ampak sama baza je pa vsekakor obsežna in zanimiva.
Tako je!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

web scraping ideje

Oddelek: Programiranje
172169 (1458) HotBurek
»

Android preverjanje cene artiklov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Programska oprema
12818594 (9884) dacker
»

Informirani potrošnik strikes back (strani: 1 2 )

Oddelek: Programska oprema
6118487 (16023) Alexius Heristalski
»

Upor kupcev (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6130335 (28388) T0RN4D0
»

Euro in podrazitve

Oddelek: Problemi človeštva
353788 (2057) grex

Več podobnih tem