» »

NE KUPUJTE PRI MLACOMU

NE KUPUJTE PRI MLACOMU

«
1
2

mPrjatu ::

Mene so odolzili da sem odkrusil procesor in mi zato ne dela. To so ugotovili sele potem ko sem imle comp. ze ene 3x ali 4x pri njihovih serviserjih.Imam elite K7S5a , Thunderbirda 1200 Mhz.....

Zanima me kako jim naj dokazem, da je krivda njihova. Garancijo imam na komponente.





lp
  • odbrisal: Primoz ()

Simko ::

Zavod za zaščito potrošnika - če seveda res nisi ti kriv!

OldSkul ::

Ne boš jih prepričal, te firme žene samo zaslužek in se ne bodo dale prepričat!

OrlyTM ::

Se posebej pa pr mlacomu. Jest sm reklamirov tri rame in so mi rekl, da mi ne bojo vec prodajal rama, k mam prevec reklamacij. Krneki :(

Sploh jim pa ne bos mogu dokazat, da nis ti proca okrusu, ker si zih odpirov masino, torej si not sraubov in lohk oni recejo kr cjo, pa se poserjes lohk, pa tko bo.

zal...

Jest sm eden izmed malih prodajalcev, presnet velik problemov sm mel s tem. Tko da ... A kdo kup IBM alpa Compaq ;)

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Simko ::

Oni pa ne morjo dokazati, da je on okrušil procesor - če ga ni. Še ekrat: idi na omenjeni zavod, pozanimaj se kako in kaj in verjamem,da boš dosegel svoje. Vztrajaj.

Elemen_T ::

OrlyTM: Sej tip pravi da ima garancijo na komponente.

Jest kupujem pri manjši firmi in še nikoli nisem imel problemov.
Moj stari disk IBM se je iz dneva v dan prenašal naokoli in se je sčasoma seveda skvaril.
Jest sem ga enostavno prinesel v štacuno...tip ga je vključil in seveda zapazil da vse šteka...naslednji dan sem dobil novega. - s starimi podatki :D

mmisv ::

no jest sm pr mlacomu kupu peč in dela tko k more. ni problemov.
ampak Elemen_T to se mi pa ne zdi prov. to je tko k če bi avto kupu pa se zaletu pa ga pol nazaj odnesu (ker ga odpelat nebi mogu).
Čist trivialna stvar...

GaPe ::

OrlyTM
Se posebej pa pr mlacomu. Jest sm reklamirov tri rame in so mi rekl, da mi ne bojo vec prodajal rama, k mam prevec reklamacij. Krneki :(

KWA bi jih jaz nadrl!!! ;((

Prekleti Mlacom :|!
Don't steal! The government hates competition.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GaPe ()

Brane2 ::

Folk, vi se sploh ne zavedate, da ta folk dela u precej hudi konkurenci z majhnimi rabati.

Če torej ti odkrušiš Athlona zarad lastne neumnosti, nakar študiraš, kako bi zajebu prodajalca (o čemer je blo razpravljano na široko neki prej), on pa mora žvet od 10% razlike u ceni, potem mora prodat vsaj še 11 čipov brez problemov, da pride na isto.

Vi bi radi vse-dobili stvari full poceni in pa meli solidno garancijo.

S tujimi jajci se da bit pogumen, ko pa folk sam prodaja rabljeno robo tu in drugod, je pa kar naenkrat zlata vredna in garancij seveda ni...

S tem, ko si kupoval stvari po komponentah, si se pač strinjal s pogoji prodaje.

Ja, lahko težiš na društvo za zaščito potrošnikov, če bi rad uni ljerki pokvaru dan, ne pa zato da b kej dosegu.

Ja, potrošnik k se mu je odkrušu procesor, verjetno medtem ko se je zajebavu s pastami in hladilniki bo sprožu masovne demonstracije na Roški, skor tko ko uni štirje 10 let nazaj...

Ej res, če uni tam pojasneš kaj se ti je odkrušlo na čem, ne da bi ti poslala dam specialce s studenca, častim pir...

IceIceBaby ::

Jaz sem mel podobne probleme. Kupil sem durona pri mlacomu pa sem ga nesel domov in sele doma ugotovil da je odkrusen.
Ko sem prisel reklamirat zadevo so me precej nesramno odslovili. Se sreca da je moj oci car in se je skregal in zagrozil z inspekcijami pa zavodom za varstvo potrosnokov (al kaj je ze tist). Po pol urnem prepricevanju so se strinjal da mi njihov serviser pride vgradit nov cpu in da mi bojo zapecatl racunalnik.
Cez par dni je prisel en tip in mi je dal not procesor pa reku naj ga ne navijam prevec in sel :)

Skregi se, rec da jih bos prijavu malo jim dej grozit. Ce nebo koristlo jih pa res prijav.

MTB ::

Sam sem že nekajkrat naročeval zadeve pri Mlacomu in so bili vedno korektni. In bom to še počel.
Glede tvojega procesorja pa... Odnesel bi mašino k njim, kjer bi ti ga vstavili in bi bilo. Mislim da ne bi imeli nič proti, če bi ga vstavil pred njimi sam. Kdo pa bo verjel kupcu, da ga ni poškodoval? A bi ti meni verjel, če bi mi prodal procesor, ki bi pri tebi delal OK, pri meni pa ne? Verjetno ne. Saj te vedno opozorijo, da ne dajejo garancije na komponente, ki jih sam vgradiš.
S procesorji pa je že tako in tako križ, ko ljudje montirajo hladilnike gor.
Pa ne me razumet, da te grajam ali pa da hvalim njih, toda tudi oni se ščitijo. A misliš da oni lahko uveljavljajo garancijo na mehansko poškodovan procesor? Verjetno ne. Če bi lahko, bi ti to že zdavnaj storili.

RS

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MTB ()

frudi ::

pred par tedni je kolega kupoval komponente pri mlacomu, tudi plato in procesor. kot prvo so mu lepo povedali, da procesor nima garancije, razen če kupiš celotno računalo. in preden so mu predali robo so mu najprej pokazali procesor, da je res pravi :), nato pa so zadevo priklopli in pokazali da dejansko dela.

tako da:
1. procesorji nimajo garancije, s tem se sprijaznite. zahtevajte, da ga pač v trgovini stestirajo.

2. če prineseš procesor domov in opaziš, da je odkrušen, si si kratkomalo sam kriv. a je tak težko še v trgovini pogledat, če je s procesorjem vse v redu?

3. če kupiš celotno kišto in je na njej garancijska nalepka, pomeni da nimaš kaj odpirat kište. verjamem da ima marsikdo tukaj prav toliko pojma o štoranju po drobovju računalnika, kot tisti njihovi serviserji, ampak oni tega ne vedo. in te nalepke so pač način zaščite pred neukim folkom, ki lahko mimogrede kaj zjebe. a bi vi hteli jamčit, da bo računalnik deloval normalno dve leti, če bi vedeli, da lahko vsako tele šari po njem?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

JXS ::

eh, mlacom je razred zase kar se tiče reklamacij, sam delam reklamacijo na disk, in imam pri njih disk ze vec kot 2 meseca, problem pa ni več, bil pa je tudi, mlacom. njihov serviser (un ta čudn, k z belo halo ukrog straši:D) je priznal da imam prav, da gre za serisko napako, disk pa je poslal dobavitelju, kateri pa pravi da stvar dela OK (??????), no "model" od mlacoma je še 1x stestiral disk in ponovno prišel do spoznanja da stvar ne dela tako kot bi mogla, in disk je ponovno odšel na romanje k dobavitelju, kjer je še sedaj in se ga po zadnjih vesteh od mlacoma še niso pipnili. zdej si pa predstavljajte kako jaz norim že več kot 2 meseca!!!!!

P.S. če kdo ve kdo je skrivnostni dobavitelj naj mi prosim pove, ker mi pri mlacomu nihčne noče povedat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JXS ()

Elemen_T ::

mmisv:

Ja sej, deloma imaš prav.

Ampak Seagate se mi ni še nikoli uničil zaradi transportiranja. IBM pa se je. Kaj pa čem :8)

dr.J ::

Nizke cene pri Mlacomu imajo svoj vzrok: slab servis. V službi smo v zadnjem letu pri njih kupili kakšnik 7 PCjev, pa je bilo skoraj pri vsakem kaj malega narobe. Pri prvi mašini so zmontirali en IRQ koflikt (potrjeno), pri drugi je bila zvočna kartica fuč, pri eni nisem mogel naložiti windowsov (disk??) - so potem imeli nov računalnik dva tedna na servisu ... ;(
Nekam veliko problemov za nove mašine! Tako da kdor ceni svoj denar, ga bo bolj stežka dal Mlacomu.

Popcek ::

hmmm ..... zajeban tole ...sam iz izkusenj, glede da tud jest skor vse pr mlakomu nabavlam in ... se nimam slabih izkusenj .... je pa res da je to mehanska okvara ..... katero bi ti lahko opazu .... >:D sej ves, da je zajeban macka v zaklju kupvat .... bos za naprej vedu da je dobr ce stvar ki jo kupujes mal od blizje pogledas .... ne pa da odpres denarnco vzames racun in adijo .... vsaka sola neki stane .... 8-O

Alec999 ::

Mrxjs >> ker disk pa imas?

MadMax ::

Ja, zanimivi odgovori, ni kaj.

Morda bo kdo imel pripombe, toda na AMDje sem ze nickolikokrat dajal in stikal kulerje (~150 nataknjenih, + ene 30 stakni-natakni), pa mi se nobenega ni uspelo poskodovat.
Pa nimam 1 uro na razpolago za 1 kuler nataknit...
Ce si zivcen, se ti pa to hitro zgodi.

Predvsem pa je problem, ce hoces bit sam najvecji mojster za vse (bolj pameten od prodajalca (sestavljalca)...

Ja, zelo tezko je dat "za kilo pecenke" za sestavo masine, vredne 200kSIT...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

kuglvinkl ::

Jaz sem jih nadrl kot navadne zatelebane svinjske rilce in so mi ustregli. DTLA issue.

Je pa taka tema zelo dobrodošla v forumu. Zelo dobro je vedeti, komu svojega denarja NE SMEŠ dati.

Sicer pa še tole. Pogovarjal sem se z znancem iz večje HW štacune in mi je zagotovil, da mi da 1 leto garancije na katerikoli retail procesor, z doplačilom seveda še več.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

[t502] ::

Ne mi govorit, da proci nimajo garancije. Vsaka komponenta jo ima.

Kar se pa tice mlacoma...skonto roba = slaba kvaliteta = vec okvar.

No to je moje mnenje :)

SLOWWWeb.net ::

Od vsega tega lahko sklepam samo nekaj: pri malcomu se ne splača kupovat! Hvala za vaše izkušnje, ravno sem se odpravljal k njim po eno mašinco in en 17" LCD monitor.

Kar se tiče nalepk: proizvajalci jih dajejo zato gor, da folk ne bi zjal v mašino, ter tako naj ne bi vedel kaj ima v njej 8-) ! Naprimer: ni dolgo tega, kar je moj prijatelj ugotovil, da ima drug ram od plačanga [DDR-dve različne firme, razlika v ceni cca. 3000/komad x 3 ], disk namesto 7200 je imel 5.***;

Pa še to: v tisti majhni trgovini, kolikor jo je, je vedno dren, tako da dodatno razstavljanje škatle skoraj da nemogoče, serviser in ostali zaposleni in stranke te pa čudno gledajo |O .

P.S.: BOX verzija [hladilnik + procesor] ima 3 leta garancije, OEM [samo procesor] 1 leto !
__________________________________________________
WEBhosting / WEBdesign / WEBdomain / Security solutions
BREZPLAČNI marketinški nasveti za podjetja in www strani

krucymucy ::

Pr mlacomu dajo na proc leto garancije - če ti v trgovini nataknejo hladilnik... če pa ne pa ne... sej kaj pa ... drgac bi pa mogli bit duroni 600 še vedno po 50 jurjev k ni jih vse polomil...

rap3r ::

:D:D:DMen je ceelron 700 2x crknu! Enkrat se je sam pojkadil (nenavit), drugič se pa kišta ni pržgala! Pa so mi oba zamenal!!! Tko da mam zdej tretiga!:DTud jz mam z mlacomom slabe izkušne! Abit plata je bla 4krat na servisu pa so rekl da dela pa ni in pol so jo na bit poslal in sploh nispo vedal kaj je narobe in sm sam novo dubu, itak sm jo takoj prodal!:D
Ne droga, ne trava me ne mika, le kakšna promilja alkohola se učasih po krvi mi potika:)

Can ::

Najbrž le malo katera firma nalepi nalepko zato, da nebi videl kaj je v kišti. Tako kot je že nekdo napisal se zaščitijo pred "serviserji", saj ne morejo vedeti kako usposobljena oseba bo brskala po njem. Poznam tipa, ki je ISA kartico zatlačil v PCI (ISA vodila pač ni imel), ter se čudil zakaj zadeva ne dela. Problem pri procesorjih je, ker prodajalci dobijo od dobaviteljev garancijo največ 1 mesec. Ko proc. prodajo jim tako ostane še 14 dni. Večinoma jih plačujejo iz lastnega zaslužka, kar pa se v dobi navijanja pogosto dogaja.

LojzePek ::

Pa ka zdej, če si odkrušo proca. Pač s sekundnim nazaj zalepiš. Stvar rešena. Men je enkrat tud že pregorel proc, pa sem pač tistih 873 tranzistorjev na procu zamenjal.

SLOWWWeb.net ::

Čakajte, če človek ni kriv zakaj bi plačeval napake drugih ;( in naj vztraja pri svojem. Jaz bi. Če pa je kriv, naj stop v trgovino po novega, da nav še kaj druzga uniču :\ .

P.S.: Kako lahko tipo ISA vodilo zatlač na PCI?
__________________________________________________
WEBhosting / WEBdesign / WEBdomain / Security solutions
BREZPLAČNI marketinški nasveti za podjetja in www strani

Windi ::

Ko smo že pri procesorjih, dajo v Sloveniji trgovine z računalniško robo garancijo čisto malo ali pa sploh nič.
To je zelo slabo!!! Sam kopujem 1 klaso robe v Avstriji in imam garancijo na procesor 1 leto.

JXS ::

Alec999: gre za WD 8.4 g 5400, sicer star disk ampak roko na srce, z takim diskom se da delat vse, ne glede na to kva delas. problem pa je da stavar dela ok samo na ata 33 kontrolerjih na novih pa ne. In ko sem disk kupil je bil disk v navezi z BX plato, ko pa sem prešaltu na KT133a, so se pa začel problemi, kateri se vlečejo še vsedno!!

Yohan del Sud ::

U tazadni štacuni ko sem kupoval OEM proc mi je prodajalc potisnil v roke proc in mi dejal naj si ga le dobro ogledam, preden kupim, da ni odkrušen, da potem ne bo kakih reklamacij. Problem rešen.

matter ::

Hm ja. Mlacom res sux ja. Ampak mnogo malih prodajalcev imajo komponentne od mlacoma.
Primer pri meni: Kupi računalo novo, in ko menjam ram, vidim na njem naelpko od mlacoma. Isto na grafični. Uau :))
Sicer pa se res bolj splača kupovati pri manjših, saj ti vsaj nudijo tehnično pomoč. Očitno poznajo odnos prodajalec/stranka. Vak ima pa svoje napake.

SLO-Security ::

matter: prov si povedal! Ti vsaj takoj popedenajo mašino al pa znorijo nad drugim serviserjem, če kaj ni vredu.

Naprimer pri Comtronu sem na servis monitorja cakat več tednov. Šlo pa je nekako takole: v ponedeljek v Kranj prinesem monitor, v četertek ali v petek ga je voznik odpeljal. V torek sem klical v Maribor-kamor bi ga mogu pelat , pa so rekel da ga nimajo. Ok, kličem v Kranj- nimajo pojma kje je. Po teženju prodajalcu, da monitor nujno rabim [seminarska], naj pač poizve kam so ga peljal. No potem pokliče voznika in ta mu je povedal da ga je peljal v LJ. Neč hudga, ampak serviser mi je v MB reku, da v LJ nimajo servisa za monitorje, [sumim da se je vozniku štulil in hvalil pa mu ga je tam pustu, kot češ bom vidu če ga znaš poprav-najebam pa jaz ;((]. Kakor koli že, naslednji teden ga je iz LJ peljal v MB [minila dva tedna-prazniki], ta tretji teden so ga popravili, vendar nažalost "zamudili" voznika, ta četert teden je pa spet romal v LJ iz tam pa teden kasneje v KR.

Kasneje sem izvedel da imajo tudi do 2x dostavo.

Povzetek: vsi "velike" firme se ne znajo notranje organizirat in navzven izpadejo totalne budale- PREVERJENO!!!:))
KO SE ZAVEŠ [NE]VARNOSTI HTTP://www.SLO-Security.com
NOVO: Na SLO-Security.com sedaj tudi FORUM-2! s strokovnjaki !

Zgodovina sprememb…

goba ::

Tudi jaz imam slabe izkusnje z Mlacomci. Mojemu (pri njih kupljenemu) bivsemu monitorju (TARGA) je prekinil VGA kabel (ta rdeca). Sem moral serviserju (oni cuden v beli halji) razlozit kaj je pokvarjeno, ker sam tega ni pogruntal. Pokazal sem mu kje se je kabelj sf***l in naj mi ga pac skrajsa za10 cm, pa je vstrajal, da ga mora komplet zamenjat, ces da se to ne da kar tako itd. Ker se mi je pac mudilo (pisal za PC&M), sem popustil in seveda to 100% nepotrebno zamenjavo tudi mastno placal.

ABX ::

goba: samo tudi ti si ena goba, če si sfukal kabel, kaj potem sereš serviserju od Mlacoma, on nima nobene dolžnosti ali interesa ti ta kabel popravit.

Bi ga nesel na kak servis monitorjev.


Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

LojzePek ::

Mashrum : kabel si verjetno mel v garanciji , tak da bi to moral izkoristi.
Važn da si se pohvalil, da pišeš za PC&M. Vsaka ti čast.

Cwetto ::

Tale Mlacom je res za en kurc. Enkrat sem kupoval printer epson stylus 460, k je bil pri njih najcenej. Rečem uni ženski in ga gre kao iskat u skladišče. Ker jo po DESETIH minutah še ni blo, sem reku unmu ta drugmu tipu, če lohk kle kupm printer a morm u big bang. No in je šel iskat, poračunava, glih odhajam, pol pa pride una baba (od njenega odhoda minilo okol 20 minut), pa reče: "Aja, vi bi en printer?" Brez besed sem šel ven.

Pa kwa majo en čudn sistem kupovanja. Kupš eno kurčevo ploščico za pod hladilnik, pa naredi račun in ga da skoz uno majhno okence, da en drug da potem robo. Milslm, dobr, ampak kaj k unga ta starga pol nikol ni tam in čakaš 5 minut za kurčevo ploščico.

Enkrat sem parkiral zanalašč na sredi prehoda, tam kjer piše da kao ne smeš. Pol mi pa un reče: "Umaknte avto, da bo lahko še kdo mimo prišel." Tsja, veš koko, če mi boš ploščico prodajal 20 minut, pol nej pa tale vaš kombi, k more nujn na pir, kr mal počaka.

Drugač je pa kolega kupu napajalnik MACCASE, in ko je priklopil doma v računalo, mu je skurl totalno vse, plato, proc, diske, cd-rome. Ko je prinesel nazaj, so rekl, da je on narobe zvezal. Mislm, na koliko načinov pa lahko priklopiš molex. No in ker je električar, je dokazal, da so vse povezave narobe zvezane. Vendar so oni še zmerej svojo gonil.

Da ne govorim o predračunih. Za dve firme sem naročal komponente za nadgradnje njihovih računal v vrednosti sigurn okol 600 tisočakov. Poslal sem zahtevo za predračun ene parim firmam, mlacom sploh ni odgovoril... Npr. pri Sunrise so mi odgovoril v dveh urah, s tem, da sem poslal okol treh ponudbo, ob ene petih sem že imel predračun.

Ja, tiste njihove nalepke mal lažejo. Sej veste "Mlacom je zacon"... Pomojem so bli prej boljši, k so bli še na drugi lokaciji. Par let nazaj.

--------------------------------
RY,
http://cwetto2000.tripod.com
Klepetalnik 1.2 - slovenski forumi na dlani
http://www.ruleless.com/klepetalnik/

Simeroni ::

Zakon o obligacijskih razmerjih (v-nevem-katerem-clenu-ze) navaja, da je prodajalec '...dolzan odpraviti napako na kupljenem blagu, ce pa to ni mogoce, v roku 45 dni od reklamacije (ki mora biti seveda priznana s strani prodajalca) zamenjati blago z istovrstim ali vrniti kupnino...'

Torej - tisti, ki imate dokument, da vam je prodajalec priznal garancijo - v 45 dneh robo ali pa 'vrati pare!'

Ostali - mednje sodim tudi jaz - toliko casa tezit prodajalcu, da prizna garancijo ali pa naj zapre trgovino.:D

para-site ::

Meni so za zalmana zamenjali pokvarjen ventilator, samo je pa res čudn uni serviser z belo haljo...
Meni je reku, da za zamenjavo venta(priznana napaka s strani Zalmana za celo serijo) rabi odobritev šefov. Jst sm bil v LJ po nekih drugih opravkih (faks...) in sm se sproti ustavu še tam(med drugim podn od trgovine- svinjak pravi). Ga vprašam, da če si on predstavlja, da bom jst še enkrat iz Gorice hodu gor zaradi enega ventilatorja? Mene nič ne briga, kakšne imajo oni postopke, stvar ne dela, zato sem hotel zamenjavo, in to takoj, saj ne mislim bit brez računalnika zaradi tega, da bodo oni ugotavljali, ali je res uničen vent in ali je res serija teh ventov v pizdi, kar je ugotovil že Zalman in jih zamenjuje povsod po svetu. Konec koncev so zastopniki Zalmana za SLO, kar pomeni, da bi takšne stvari lahko vedeli. Moram reči, da sem ostal presenečen, ko serviser nič ni vedel in si začel ogledovati hladilnik. slabo, slabo
Sicer pa, potem je le skočil do šefov, ki so zamenjavo odobrili in mi zamenjali vent.:D

MTB ::

Ma jaz ne vem kaj vsi tako šimfate Mlacoma. Ko sem imel slabe izkušnje z Jerovškom sem enostavno šel drugam. Konec pravljice. Tu pa se vam nonstop dogajajo nepravilnosti, pa še kupujete pri njih. Ko bom jaz doživel takšno težavo prvič, bo tudi zadnjič. Ne pa da še naprej sodelujem z njimi in potem jokam naokoli.

RS

SLOWWWeb.net ::

Cwetto: rav zato sedaj svoje računalo vsakič peljem v SUNRISE, ker se vsaj zavzemajo za kupce.
__________________________________________________
WEBhosting / WEBdesign / WEBdomain / Security solutions
BREZPLAČNI marketinški nasveti za podjetja in www strani

chucki ::

jst si ga pa sam zrihtam! ko mi je pa monitor crknu mi ga je pa foter popravu! Tak da imam kr srečo!:D
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

SLOWWWeb.net ::

Če je garancija že ne :D .
__________________________________________________
WEBhosting / WEBdesign / WEBdomain / Security solutions
BREZPLAČNI marketinški nasveti za podjetja in www strani

Simeroni ::

Za RS: zaradi tega pa so taki problemi, ko gremo vsi raje v drugo trgovino, noben pa noce it do konca in stvar magari na sodisce pripeljat! Verjemte...ena sodna odlocba proti firmi...in ze se bo stanje popravilo...

SLOWWWeb.net ::

Hej, sej to tudi zaleže-manj strank manj dobička. Prodajalci se ne zavedajo, da ena samcata nezadovoljna stranka za sabo popelje vsaj še 8 drugih. Da ne govorimo tem, kako sedajle tukaj razpravljamo o njih in tudi ostalim dajemo njihov pravi jaz. Sicer pa verjamem da smao nemo gledajo, al pa se je kdo že postavil njim v bran [mogoče kdo od zaposlenih]. Sicer pa se čudim, zakaj nobeden od adminov ne zapre teme, glede na to, da pri njih oglašujejo :\ >:D .
__________________________________________________
WEBhosting / WEBdesign / WEBdomain / Security solutions
BREZPLAČNI marketinški nasveti za podjetja in www strani

Simeroni ::

NO...ce bi kateri od adminov UPAL zapreto tole temo...potem lahko ugasne streznik...tako cenzuro ne bi smel noben forumovc prenest...sicer pa...kritika je vedno dobrodosla - ce jo znas sprejeti:P

goba ::

Pek: zdaj pisem za pcmagazine8-O
ABX: Stvar je bila pac pri mlacomcih kupljena,pa blizu so, Weller(R) pa je bil dalec, dalec...:D

ABX ::

Baje da so izumli pošto in telefon.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

nojus ::

->para-site -> katerokoli stvar (ki sigurno ne dela), se pošlje z EMS-pošto direkt na trgovino. Stroške mora plačati firma (tud če je 25kg monitor :) ) in oni seveda popravljeno nazaj. Če ga prineseš sam v trgovino, se ti povrne stroške (zal najcenejšega prevoza) VLAKA do tam in nazaj.
Tolk imate cez Mlacoma, jest sm pa iz Sunrisa (zamera, nestrokovnost) sel ravno k njim.
V Mlakomu sem kupu komplet compa po komponentah, tip je dal proca na plato (pa cooler) in stestirov, jest plačov, sestavu do konca--> vse lavfa OK!!!
Čez cca 1 teden so poslal še potrnjeno garancijo (1 leto).


Ja kako se mam jest fletn zdej k mi vse spila :)

para-site ::

jah no...
že k sm bil v LJ sem se pa ustavu v trgovini osebno..
sej če ne bi verjetno še zdej bil brez pc-ja...

Brane2 ::


Meni so za zalmana zamenjali pokvarjen ventilator, samo je pa res čudn uni serviser z belo haljo...
Meni je reku, da za zamenjavo venta(priznana napaka s strani Zalmana za celo serijo) rabi odobritev šefov. Jst sm bil v LJ po nekih drugih opravkih (faks...) in sm se sproti ustavu še tam(med drugim podn od trgovine- svinjak pravi). Ga vprašam, da če si on predstavlja, da bom jst še enkrat iz Gorice hodu gor zaradi enega ventilatorja? Mene nič ne



Včasih sem delu kot serviser PC opreme, to je blo še v zlatih časih prodajalcev PC opreme (tam nekje leta 90-95).
Moram reč, da ti telesna masa kar prav pride, dostkrat pa tud agresivnost.
Milijon strank vsak dan in VSAKA razmišlja o tem, kako bi te zajebala. To ji vidiš že skozi vhodna steklena vrata, še preden je sploh prijela za kljuko. Ajd u redu, skoraj vsaka.
Mel smo par regularjev, ki so periodično jemal robo in njim si kar verjel. Če so rekli da nekaj ne dela, potem je blo večinoma tko.
Stranke pa imajo različne pristope, ki pa se delijo v nekaj osnovnih grup:

1. Pošten, direkten pristop. Najbolj redek, zato ga navajam najprej. Tudi zato, ker utrujanje s strani take stranke najbolj boli. V srcu veš, da ma tip prav.

2. Folk, ki kao raztura tehnične stvari. Oni so maherji. Mašino, iz kere se še kadi, so ti prnesl pogledat, ker se GLIH ZDEJ zaradi nekih nepredvidenih težav ne morjo sami ukvarjat s tem, je pa stvar trivialna in upajo da kot serviser to vidiš. Sam na kavo grejo in pridejo nazaj. Kaj, ne moreš glih zdej ?
KAAJ, ZA TO VERJETNO NE BO GARANCIJE 8-O :| ?

2. Folk, ki pojma nima o ničemer, razen o tem, da mu garancija velja, ne glede na pogoje v računu, ki ga BTW nima.

3. Folk, katerga fotr je tržni inšpektor.

4. Folk, katerga fotr je odvetnik.

5. Folk, katerga fotr je policaj.

6.Folk, katerga fotr je sploh zajeban.

7. Folk, ki te lahko jebe u glavo, ker so pač plačali. Stranka ima vedno prav. To, da so preiskali celo SLO in izcedili iz cene zadnji tolar, zdej pa hočjo pogoje in garancije najdražje konkurence, ki sploh niso bili nikoli obljubljeni (pisno ali ustno), gre nekako mimo njih. Popustljivejši pravijo, da imaš mogoče celo prav v nekem splošnem primeru, sam ne v RAVNO TEM, ker je nekako poseben.

Verjetno tud zavarovanje za avto plačajo po tem, ko se razsujejo, ker prej ga itaq ne rabjo.

Skratka folk, katerga poboj pade pod davčne olajšave...


Včasih, ko se je dalo na ta račun zaslužiti lepše kot danes, si pač vedu zakaj počneš to kar počneš. Danes pa je že velik bolj perspektivnih služb, kot je recimo odstranjevanje min v Somaliji, prodaja porničev v Teheranu, degustacija zobozdravstvenih storitev, bungee jumping skozi toplarniški dimnik itd.


briga, kakšne imajo oni postopke, stvar ne dela, zato sem hotel zamenjavo, in to takoj,


če je to navedeno v garanciji in plačano, potem je razumno, drugače pa taka ZAHTEVA ni upravičena. Zakaj bi un to moru nardit TAKOJ ? Zato ker si se prpelju (ne da bi se prej z njim zmenu, jasno) iz pi*ke materne in zdej ga izsiljuješ s tem, da se ne boš petkrat vozu ?


saj ne mislim bit brez računalnika zaradi tega, da bodo oni ugotavljali, ali je res uničen vent in ali je res serija teh ventov v pizdi, kar je ugotovil že Zalman in jih zamenjuje povsod po svetu.


Konec koncev so zastopniki Zalmana za SLO, kar pomeni, da bi takšne stvari lahko vedeli.


BTW: Če sta z Zalmanom na ti, zakaj rabiš posrednika ?
Reku bi mu, ej Zalman ne bit pi*da, pošlj kšn brezplačen vzorec u mojo smer, alpa kej u tem stilu.


Moram reči, da sem ostal presenečen, ko serviser nič ni vedel in si začel ogledovati hladilnik. slabo, slabo


Je možno, da je preverjal sledi nepravilne uporabe ali domačega serviserja? Če ti on upošteva reklamacijo in spregleda tako stvar, nato pa mu Zalman nov ventilator zaračuna, kaj je pol naredu ?

Ja, un tip v beli halji je najbrž res čuden. Mogoče te pa spominja na zobarja ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

matter ::

Hm brane2: nelal se mi zdi da maš nekaj vez z mlacomom, ampak pustmo to.
Poglej, stranka mora biti v današnjih časih s strani prodajalca ali pa seviserja "pogoščena." Sicer se zgodi kar se dogaja na temu foeumu. Forum je javen in ljudje povejo svoje mnenje. In če vsaj 5 folka tukaj misli, da je un serviser z belo haljo (ne poznam, tudi ne kupujem pri mlacomu) čuden ali pač antipatičen, imajo že nek razlog. Serviser mora vedt kdaj bi bilo popravilo mogoče popravit ali zamenjat del, s tem da v nekem razumnem času. Seveda pa ne takoj, edino če je serija že tovarniško zjebana.
Bi pa se pa mlacom z boljšo organizacijo lahko razširil, saj ma velik potencial za to. In jest pravm, da jim je treba dat še kakšno možnost, in če je serviser zanič, se to pove njegovemu nadrejenmu, pri mlacomu po moje kar direktorju :) Povsod se najdejo slai uslužbenci, ki pa morda niso krivi samo ampak pač pomanjkanje izkušenj ali pa osebnost, kjer se da pomagat.
Ampak resnično jih pa baše slaba organizacija podjetja.
Če ne bo korenite spremembe, se ne bodo mogli razvit, edino če je to v direktorjev interes, dai ma podjetje le za preživljanje samega sebe, kar pa ne vodi daleč.
dost o organizaciji hehe, pravm da je mlacomu treba dat šanso, in napake javit nadrejenim, namreč tako se težave rešujejo.
dost mam te tem ker sux :))
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kaj sledi po 45 dneh od uveljavitve garancije? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
754903 (3679) cpu
»

Kriminalne zahteve serviserjem (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
645501 (3875) flipflop
»

Vaše izkušnje z Mlacomom... (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
695806 (4099) Roadkill
»

Spet Mlacom

Oddelek: Kaj kupiti
413281 (2037) Ziga Dolhar

Več podobnih tem