Forum » Pomoč in nasveti » NE KUPUJTE PRI MLACOMU
NE KUPUJTE PRI MLACOMU
Brane2 ::
matter:
Hm brane2: nelal se mi zdi da maš nekaj vez z mlacomom, ampak pustmo to.
Razen tega, da sem sto let nazaj tam kupu neko drobnarijo (SIMM RAM 64 ali 128 Mb ali neki takega) nimam nč s tipi. Ne reklamiram jih, ne kupujem pri njih zadnje cajte in težko o njih konkretno rečem kej določenga.
Lahko bi pa z enako težo uvedu protitrditev, namreč da imam feeling da majo določeni skrite motive proti Mlacomu, ampak pustmo to.
Poglej, stranka mora biti v današnjih časih s strani prodajalca ali pa seviserja "pogoščena."
Domneva. Ko se enkrat sprehodiš po vseh naših večjih računalniških firmah in slišiš tuljažo iz servisnih oddelkov (dobesedno) uvidiš, da so vsi pravzaprav v istem loncu in da se za tistih 5% provizije ne bo nihče pretirano zajebaval s stranko. Sicer pa, od tod izvira tista fraza "Ne je*em te 5%"
Sicer se zgodi kar se dogaja na temu foeumu. Forum je javen in ljudje povejo svoje mnenje. In če vsaj 5 folka tukaj misli, da je un serviser z belo haljo (ne poznam, tudi ne kupujem pri mlacomu) čuden ali pač antipatičen, imajo že nek razlog.
Ki ni nujno racionalen. Če bi blo tko, da 5 nezadovoljnih strank lahko zapre firmo, bi blo že celotno prebivalstvo na zavodu za zaposlovanje, ki bi ga tudi po petih reklamacijah čakajočih lahko kar zaprli.
Kot sem bil nazadnje obveščen, naj bi vsaka od vpletenih strani iz kupčije potegnila to, česar je vredna na trgu.
Preden kupiš, si poglej drobni tekst, stvar prespi in se odloči. Ne pa bit pameten po nepremišljeni potezi in govorit o stvareh, ki jih nisi pripravljen ali ne moreš dokazat in uveljavljat.
Serviser mora vedt kdaj bi bilo popravilo mogoče popravit ali zamenjat del, s tem da v nekem razumnem času. Seveda pa ne takoj, edino če je serija že tovarniško zjebana.
Ni nujno res. Poglej si prodajne pogoje v računu.
Bi pa se pa mlacom z boljšo organizacijo lahko razširil, saj ma velik potencial za to.
Upam, ampak to je že njihova privatna stvar, in ta tvoja izjava je hudo splošna. Praktično vsi imamo možnost za širitev ob boljši organizaciji, karkoli že to je.
In jest pravm, da jim je treba dat še kakšno možnost,
Nikar. Če ne misliš, da so vredni svojhega obstoja, pojdi drugam. Nisi sodnik za prekrške ampak stranka.
Folk ma tist smešen občutek, da njihov nakup mousepada lahko spremeni zgodovino in da ob nakupu svojega stroja šola kup nezakonskih otrok lastnika štacune...
in če je serviser zanič, se to pove njegovemu nadrejenmu, pri mlacomu po moje kar direktorju :) Povsod se najdejo slai uslužbenci, ki pa morda niso krivi samo ampak pač pomanjkanje izkušenj ali pa osebnost, kjer se da pomagat.
O.K. Zdi se mi razumno.
dost mam te tem ker sux :))
Enako. Rad bi slišu kritike, reklamacije in pohvale tega folka, ampak te naj majo neko težo, da se jih bo dalo jemat resno...
Hm brane2: nelal se mi zdi da maš nekaj vez z mlacomom, ampak pustmo to.
Razen tega, da sem sto let nazaj tam kupu neko drobnarijo (SIMM RAM 64 ali 128 Mb ali neki takega) nimam nč s tipi. Ne reklamiram jih, ne kupujem pri njih zadnje cajte in težko o njih konkretno rečem kej določenga.
Lahko bi pa z enako težo uvedu protitrditev, namreč da imam feeling da majo določeni skrite motive proti Mlacomu, ampak pustmo to.
Poglej, stranka mora biti v današnjih časih s strani prodajalca ali pa seviserja "pogoščena."
Domneva. Ko se enkrat sprehodiš po vseh naših večjih računalniških firmah in slišiš tuljažo iz servisnih oddelkov (dobesedno) uvidiš, da so vsi pravzaprav v istem loncu in da se za tistih 5% provizije ne bo nihče pretirano zajebaval s stranko. Sicer pa, od tod izvira tista fraza "Ne je*em te 5%"
Sicer se zgodi kar se dogaja na temu foeumu. Forum je javen in ljudje povejo svoje mnenje. In če vsaj 5 folka tukaj misli, da je un serviser z belo haljo (ne poznam, tudi ne kupujem pri mlacomu) čuden ali pač antipatičen, imajo že nek razlog.
Ki ni nujno racionalen. Če bi blo tko, da 5 nezadovoljnih strank lahko zapre firmo, bi blo že celotno prebivalstvo na zavodu za zaposlovanje, ki bi ga tudi po petih reklamacijah čakajočih lahko kar zaprli.
Kot sem bil nazadnje obveščen, naj bi vsaka od vpletenih strani iz kupčije potegnila to, česar je vredna na trgu.
Preden kupiš, si poglej drobni tekst, stvar prespi in se odloči. Ne pa bit pameten po nepremišljeni potezi in govorit o stvareh, ki jih nisi pripravljen ali ne moreš dokazat in uveljavljat.
Serviser mora vedt kdaj bi bilo popravilo mogoče popravit ali zamenjat del, s tem da v nekem razumnem času. Seveda pa ne takoj, edino če je serija že tovarniško zjebana.
Ni nujno res. Poglej si prodajne pogoje v računu.
Bi pa se pa mlacom z boljšo organizacijo lahko razširil, saj ma velik potencial za to.
Upam, ampak to je že njihova privatna stvar, in ta tvoja izjava je hudo splošna. Praktično vsi imamo možnost za širitev ob boljši organizaciji, karkoli že to je.
In jest pravm, da jim je treba dat še kakšno možnost,
Nikar. Če ne misliš, da so vredni svojhega obstoja, pojdi drugam. Nisi sodnik za prekrške ampak stranka.
Folk ma tist smešen občutek, da njihov nakup mousepada lahko spremeni zgodovino in da ob nakupu svojega stroja šola kup nezakonskih otrok lastnika štacune...
in če je serviser zanič, se to pove njegovemu nadrejenmu, pri mlacomu po moje kar direktorju :) Povsod se najdejo slai uslužbenci, ki pa morda niso krivi samo ampak pač pomanjkanje izkušenj ali pa osebnost, kjer se da pomagat.
O.K. Zdi se mi razumno.
dost mam te tem ker sux :))
Enako. Rad bi slišu kritike, reklamacije in pohvale tega folka, ampak te naj majo neko težo, da se jih bo dalo jemat resno...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
JXS ::
eh, kva se sploh jebemo, sam poglejze napis v reklamnem oglasu v DELU (vask ponedeljek), stavr gre nekako takole: če ne bomo mi poskrbeli za vas, bo pa kdo drug. !!!!!!!!!! sej men dragi mlacom je vse en sam pol mi dejte pare nazaj jaz vam vrnem tist kar ste mi prodal pa bo drug zame poskrbu če že vi ne morte!!!!! kaj mi je dons tist geni v beli hali povedu: najprej sm ga vpr. kva sploh lahko pričakujem glede diska ( kaj mi morajo pa zakonu "nuditi" vem, sam sem jih mal "potipu" kak namen imajo) in model je ves pameten (pomoje si misl da mu tista bela hala IQ dvigne za kake 30 točk, uresnic mu ga zbije pa na raven blodinke) rekel da se bo na moj disk v garanciji naredilo amortizacijo!!!! WTF!!! amortizacijo!!! pa ta sploh ve kaj je to amortizacija!!! men jo bo obračunu za disk v garanciji!! pa temu res sam manka potrdilo iz POLJA!! disk je v garanciji in je moj, ne pa njihov disk ki ga uporabljajo za potrebe delovanja podjetja in mi zato ne morejo obračunat amortizacije! no pogovor je tekel naprej ker naj bi za moj disk bil kriv njihov skrivnostni dobavitelj, kateri po njegovih besedah sedaj "zavlačuje" z reklamacijo. no pustmo to ko sm ga vpr kdo je ta skrivnostni dobavitelj mi je rekel da mi ne bo povedal ker je to skrivnost!!! WTF!! no namignil pa mi je da je to SLO podjetje, ki ima 20x večji promet kot oni. No kot da je to velka skrivnost da je uvoznik za slo za WD PCX. skratka model si mils da igra v Janezu Blondu in da ima opravka z 007-ko. jao ta mlacom!!
SLO-Security ::
Pa saj to ni res, kot da bi bile to takšne skrivnosti . Razumel bi, če bi šlo za kakšne nevarne snovi, ne pa za to, kar lahko dobiš v vsaki trgovini .
KO SE ZAVEŠ [NE]VARNOSTI HTTP://www.SLO-Security.com
NOVO: Na SLO-Security.com sedaj tudi FORUM-2! s strokovnjaki !
NOVO: Na SLO-Security.com sedaj tudi FORUM-2! s strokovnjaki !
kuglvinkl ::
Če mene vprašaš, imaš ti neke zveze z Mlacomom... Odgovor od Br2 je bil empiričen, jep. In ker večina potrošnikov ne razjebe CPU-ja vsak teden, imajo tudi s servisi malo stikov, če pa je takrat slab, je normalno, da popizdijo. Npr., v mojem kraju je povprečna plača okrog 65k SIT in če ti fotr, ki zasluži malce več, le nekako kupi kišto za 200k SITnih, je normalno da totalno požvini. Ampak to je mešanje čustev v čisto racionalno zadevo in seve napak.
Zatorej ZOR (+ Urad za varstvo potrošnikov RS, Zveza potrošnikov RS, tržna inšpekcija + hehe FORUM!!!) v roke in nad njih, predvsem pa nikar odnehati. Knjižnica PF v LJ in MB nudi verjetno precej diplomskih nalog iz teh področil.
BTW: to da ima tip belo haljo, je njegova zadevo, enako kot če bi bil vesoljc. Mislim, da je bil poudarek ravno tukaj. Druga zgodba je, če nima pojma.
Sicer pa, ko bo v Sloveniji dostojna konkurenca, bodo stvari zelo enostavne.
Zatorej ZOR (+ Urad za varstvo potrošnikov RS, Zveza potrošnikov RS, tržna inšpekcija + hehe FORUM!!!) v roke in nad njih, predvsem pa nikar odnehati. Knjižnica PF v LJ in MB nudi verjetno precej diplomskih nalog iz teh področil.
BTW: to da ima tip belo haljo, je njegova zadevo, enako kot če bi bil vesoljc. Mislim, da je bil poudarek ravno tukaj. Druga zgodba je, če nima pojma.
Sicer pa, ko bo v Sloveniji dostojna konkurenca, bodo stvari zelo enostavne.
Your focus determines your reallity
JXS ::
kuglvinkl: glede "tipa z belo haljo", to sm napisu ker ne vem kako mu je ime, ce bi vedu bi napisel ime. sicer je pa ko sm napisu da je un z belo haljo so vsi vedl o koga imam v mislih. tok da bele hala ni zato da bi ga zajebavau ampak zato da vsak ve za koga gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JXS ()
Brane2 ::
Mrxjs:
rekel da se bo na moj disk v garanciji naredilo amortizacijo!!!! WTF!!! amortizacijo!!! pa ta sploh ve kaj je to amortizacija!!! men jo bo obračunu za disk v garanciji!! pa temu res sam manka potrdilo iz POLJA!!
Dobra fora, če je res .
Spominja na tisti štos:
A: Banka je bankrotirala.
B: ŠTA JE BANKA RADILA ?!?
Za foro, če je res predaj stvar kriminalistom .
Mislim, če je tvoj disk skrivnostni dealer vdelu u svoja osnovna sredstva, ti ga je torej ukradu.Ne vem sicer, če gre tehnično ravno za pravi izraz, ker si disk sam odnesu tja, sam kljub vsemu s tem, da je disk kar naenkrat njihova last in da, kar je še lepše na račun amortizacije uveljavljajo olajšave pri davkih na dobiček na tvoji lastnini.
Jaz bi (včasih mam nore trenutke) pač sprejel igro, tipa bi vzel zares in bi šu ful zaskrbljeno na polcijsko postajo .
Sam, če boš kej tacga naredu vedi, policaji niso neumni. Ne si zmišljevat. Povej točno tko, kot je blo. Tud najbrž ne boš s tem dosegu nč pametnega, razen tega da boš folku vrnu milo za drago, če se bo sploh kej zgodilo.
No, to je bla samo ideja. Počni to na lastno odgovornost, da ne bom spet za kaj kriv...
rekel da se bo na moj disk v garanciji naredilo amortizacijo!!!! WTF!!! amortizacijo!!! pa ta sploh ve kaj je to amortizacija!!! men jo bo obračunu za disk v garanciji!! pa temu res sam manka potrdilo iz POLJA!!
Dobra fora, če je res .
Spominja na tisti štos:
A: Banka je bankrotirala.
B: ŠTA JE BANKA RADILA ?!?
Za foro, če je res predaj stvar kriminalistom .
Mislim, če je tvoj disk skrivnostni dealer vdelu u svoja osnovna sredstva, ti ga je torej ukradu.Ne vem sicer, če gre tehnično ravno za pravi izraz, ker si disk sam odnesu tja, sam kljub vsemu s tem, da je disk kar naenkrat njihova last in da, kar je še lepše na račun amortizacije uveljavljajo olajšave pri davkih na dobiček na tvoji lastnini.
Jaz bi (včasih mam nore trenutke) pač sprejel igro, tipa bi vzel zares in bi šu ful zaskrbljeno na polcijsko postajo .
Sam, če boš kej tacga naredu vedi, policaji niso neumni. Ne si zmišljevat. Povej točno tko, kot je blo. Tud najbrž ne boš s tem dosegu nč pametnega, razen tega da boš folku vrnu milo za drago, če se bo sploh kej zgodilo.
No, to je bla samo ideja. Počni to na lastno odgovornost, da ne bom spet za kaj kriv...
kuglvinkl ::
Ma ja! Stopi do policajev, verjetno bi se splačalo iti še do davčne izpostave. Ostalo sem povedal zgoraj. Karkoli boš naredil, pojdi do konca!
Your focus determines your reallity
Can ::
goba: Ne kabla od monitorja ni tako enostavno popravit. Zadeva je zelo EM občutljiva in že marsikateri original kabel povzroča sence na zaslonu.
Natrosili ste en kup utemeljenih in še večji kup neutemeljenih kritik. Upoštevajte pristranskost zaradi slabe volje, ki jo povzroči okvara na PC, saj prodajalci v 90% niso krivi za okvare.
Sicer pa tudi na Mlacomu niso tako slabi, meni so enkrat zamenjali modem, ki mi ga je skuru uni tam gor in to brez kakršnih koli reklamacij.
Natrosili ste en kup utemeljenih in še večji kup neutemeljenih kritik. Upoštevajte pristranskost zaradi slabe volje, ki jo povzroči okvara na PC, saj prodajalci v 90% niso krivi za okvare.
Sicer pa tudi na Mlacomu niso tako slabi, meni so enkrat zamenjali modem, ki mi ga je skuru uni tam gor in to brez kakršnih koli reklamacij.
ABX ::
Can: modem so ti zamenjali ker niso ugotovili vzrok napake. Vsekakor pa so ob 3-6k Sit.
Uveljavljanje garancije je zelo zapletena stvar in kupci imajo celo preveč pravic.
Če se človek malo spozna lahko dobi zastonj upgrade računalota za celo življenje.
Osebno znam uničit vsak kos hardware-ja brez da bi to servis opazil. Mogoče le z kakšni strokovnim pregledom bi se dalo opazit, vendar takšen pregled stane mnogo več kot nov kos.
Glede polomljenih kosov (v tem primeru CPU) pa ne obstaja varjante da to spada pod garancijo.
Uveljavljanje garancije je zelo zapletena stvar in kupci imajo celo preveč pravic.
Če se človek malo spozna lahko dobi zastonj upgrade računalota za celo življenje.
Osebno znam uničit vsak kos hardware-ja brez da bi to servis opazil. Mogoče le z kakšni strokovnim pregledom bi se dalo opazit, vendar takšen pregled stane mnogo več kot nov kos.
Glede polomljenih kosov (v tem primeru CPU) pa ne obstaja varjante da to spada pod garancijo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
LojzePek ::
ABX :
dej povej mi kak sfukas disk, brez da bi se to opazlo. Bi mi prav prislo. Da se ne bo kdo bunil mi rajs mejlaj.
Pek
dej povej mi kak sfukas disk, brez da bi se to opazlo. Bi mi prav prislo. Da se ne bo kdo bunil mi rajs mejlaj.
Pek
Mercier ::
Kolk računaš za ventilatorček od kulerja?
Je zanč, sam crknat pa noče.
Bom js tut mal Mlacomu potelefoniral, pa pol še napišem, kaj si mislim o njih. Sovražim reklamirat!
moje tegobe
Je zanč, sam crknat pa noče.
Bom js tut mal Mlacomu potelefoniral, pa pol še napišem, kaj si mislim o njih. Sovražim reklamirat!
moje tegobe
ChiefThunder ::
ABX: Pol pa še nam povej kako na prefinjen način neki zjebeš? Ne, resno, ker me zanima...
Kar se tiče mlacoma, nisem imel resnih problemov, pri njih pa sem kupu kar nekaj komponent. Brez težav so mi zamenjal defektno plato in corba...
Kar se tiče mlacoma, nisem imel resnih problemov, pri njih pa sem kupu kar nekaj komponent. Brez težav so mi zamenjal defektno plato in corba...
... po liniji najmanjšega odpora. ;)
mich ::
MLACOM da ali ne??
PLUSI;
-dost robe
-ugodne cene
- ažurnost pri sledenju nove tehnologije
-internetna stran
..žal kaj več NI
MINUSI;
-dostop do trgovine (svinjak)
-parkirni prostor ki ga ni
-prostori trgovine ala dinos
- organizacija prodaje
-servis oz. serviserji (un v belem bi moral malo v toplice da se umiri pa malo razmisli kaj bi počel v svojem življenju ker serviser PC-jev ne bo dolgo..
čakanje pri nakupu, čakanje na servisu nasploh se tam kar nekej čaka
Torej tukaj je nekaj plusev in minusev... končna odločitev je vaša.Vsak gre prostovolno v nakup in posledično mora sprejeti igro prodajalca. Eni so pač umazani igrači, ampak po mojem Mlakom ni tako tako slab..vedno najdeš še slabše...
PLUSI;
-dost robe
-ugodne cene
- ažurnost pri sledenju nove tehnologije
-internetna stran
..žal kaj več NI
MINUSI;
-dostop do trgovine (svinjak)
-parkirni prostor ki ga ni
-prostori trgovine ala dinos
- organizacija prodaje
-servis oz. serviserji (un v belem bi moral malo v toplice da se umiri pa malo razmisli kaj bi počel v svojem življenju ker serviser PC-jev ne bo dolgo..
čakanje pri nakupu, čakanje na servisu nasploh se tam kar nekej čaka
Torej tukaj je nekaj plusev in minusev... končna odločitev je vaša.Vsak gre prostovolno v nakup in posledično mora sprejeti igro prodajalca. Eni so pač umazani igrači, ampak po mojem Mlakom ni tako tako slab..vedno najdeš še slabše...
mich
para-site ::
odgovor branetu:
Včasih sem delu kot serviser PC opreme, to je blo še v zlatih časih prodajalcev PC opreme (tam nekje leta 90-95).
Jst tudi, 2 leti…
Moram reč, da ti telesna masa kar prav pride, dostkrat pa tud agresivnost.
Milijon strank vsak dan in VSAKA razmišlja o tem, kako bi te zajebala. To ji vidiš že skozi vhodna steklena vrata, še preden je sploh prijela za kljuko. Ajd u redu, skoraj vsaka.
Odvisno kak odnos imaš do strank, tako lahko misliš, če mu prodaš robo in potem ga nočeš nikoli več videt. Če neka stvar, ki si mu jo prodal, ne dela, je prav, da stvar strokovno preveriš in oceniš ali je to povzročilo neprimerno ravnanje uporabnika ali slaba kvaliteta stvari. Ti pa že po defaultu veš, da je skorej vsak user največji kreten na svetu in je jasno stvar sam uničil in ti je zdej prišel lomit jajca za zamenjavo. Stvar odnosa, pravim.
briga, kakšne imajo oni postopke, stvar ne dela, zato sem hotel zamenjavo, in to takoj,
če je to navedeno v garanciji in plačano, potem je razumno, drugače pa taka ZAHTEVA ni upravičena. Zakaj bi un to moru nardit TAKOJ ? Zato ker si se prpelju (ne da bi se prej z njim zmenu, jasno) iz pi*ke materne in zdej ga izsiljuješ s tem, da se ne boš petkrat vozu ?
Prvo naj povem, da sem jim poslal mail s podrobnim opisom težav, na katerega mi niso odgovorili( tudi to kaže na odnos do stranke). Tko da ne mi govorit, da se jst nism zmenu z njimi, ker se oni niso hotli z mano...
Drugo, iz kje sem je prov vseeno, tudi če bi stanoval v sosednji hiši 2m od trgovine, bi mi stvar morali zamenjati takoj. To pa zato, ker so mi oni prodali defektno stvar. V času prodaje oz. ko sem ga kupil je bila napaka že priznana, v nemčiji pa so na enakih coolerjih že zamenjevali vente. Ve se za zgodbo, treba je bilo prodati zaloge in zato najti druge trge. Ampak pustimo to. Stvar je meni postala znana, ko sem nekaj dni po nakupu na URADNEM ZALMANOVEM FORUMU prebral pol meseca stare poste, ki so priznavali napako in kazali na to, da se zalman resno trudi kupce obdržati in je temu primerno tudi reagiral z zamenjavo ventov. Pa ne mi rečt, da sem sam kriv, ker tega nisem vedel. Ni moja dolžnost to vedet, je pa to dolžnost distributorja, če kaj poznaš ekonomsko-pravne zadeve okoli tega. On je dolžen prodati izpravno zadevo in pika. Če se napaka in priznanje napake s strani proizvajalca pojavi po prodaji, jo je dolžen takoj zamenjati, če se pa priznanje zgodi že prej, prodajalec pa kljub temu nadaljuje s prodajo defektnih proizvodov, pa zagotovo odgovarja tudi za škodo, ki s tem nastane. Če bi jaz na to ne bil pozoren in bi mi skurlo procesor, ne vem kaj bi bilo. Sicer pa, zakaj bi jaz moral biti brez računalnika, če je to njihova napaka in so tako očitno v prekršku oni in ne jaz.
BTW: Če sta z Zalmanom na ti, zakaj rabiš posrednika ?
Reku bi mu, ej Zalman ne bit pi*da, pošlj kšn brezplačen vzorec u mojo smer, alpa kej u tem stilu.
Jst sm stranka in nimam prijateljev v Koreji(če ne bi šov gledat fuzbal na mondial), nekako logično pa bi bilo, da bi to storil Mlacom namesto mene, se ti ne zdi?
Ampak ne, saj oni še zdaj nič ne vedo o problemu. In verjemi, šlo je mimo že dosti časa. Al pa nočejo vedet??
Je možno, da je preverjal sledi nepravilne uporabe ali domačega serviserja? Če ti on upošteva reklamacijo in spregleda tako stvar, nato pa mu Zalman nov ventilator zaračuna, kaj je pol naredu ?
Ja sej jst bi že podmazal vent in mu tako po možnosti povečal dobo delovanja, ampak sem si pravilno mislil in stvar pustil, da je sama crknla, tko da nism mel prstov zraven. Sicer bi garancija bile le lepe sanje.
Ja, un tip v beli halji je najbrž res čuden. Mogoče te pa spominja na zobarja ?
Ja sej praviš, da bi se zato, da pridem k njemu na servis, moral prej naročiti po telefonu...
Včasih sem delu kot serviser PC opreme, to je blo še v zlatih časih prodajalcev PC opreme (tam nekje leta 90-95).
Jst tudi, 2 leti…
Moram reč, da ti telesna masa kar prav pride, dostkrat pa tud agresivnost.
Milijon strank vsak dan in VSAKA razmišlja o tem, kako bi te zajebala. To ji vidiš že skozi vhodna steklena vrata, še preden je sploh prijela za kljuko. Ajd u redu, skoraj vsaka.
Odvisno kak odnos imaš do strank, tako lahko misliš, če mu prodaš robo in potem ga nočeš nikoli več videt. Če neka stvar, ki si mu jo prodal, ne dela, je prav, da stvar strokovno preveriš in oceniš ali je to povzročilo neprimerno ravnanje uporabnika ali slaba kvaliteta stvari. Ti pa že po defaultu veš, da je skorej vsak user največji kreten na svetu in je jasno stvar sam uničil in ti je zdej prišel lomit jajca za zamenjavo. Stvar odnosa, pravim.
briga, kakšne imajo oni postopke, stvar ne dela, zato sem hotel zamenjavo, in to takoj,
če je to navedeno v garanciji in plačano, potem je razumno, drugače pa taka ZAHTEVA ni upravičena. Zakaj bi un to moru nardit TAKOJ ? Zato ker si se prpelju (ne da bi se prej z njim zmenu, jasno) iz pi*ke materne in zdej ga izsiljuješ s tem, da se ne boš petkrat vozu ?
Prvo naj povem, da sem jim poslal mail s podrobnim opisom težav, na katerega mi niso odgovorili( tudi to kaže na odnos do stranke). Tko da ne mi govorit, da se jst nism zmenu z njimi, ker se oni niso hotli z mano...
Drugo, iz kje sem je prov vseeno, tudi če bi stanoval v sosednji hiši 2m od trgovine, bi mi stvar morali zamenjati takoj. To pa zato, ker so mi oni prodali defektno stvar. V času prodaje oz. ko sem ga kupil je bila napaka že priznana, v nemčiji pa so na enakih coolerjih že zamenjevali vente. Ve se za zgodbo, treba je bilo prodati zaloge in zato najti druge trge. Ampak pustimo to. Stvar je meni postala znana, ko sem nekaj dni po nakupu na URADNEM ZALMANOVEM FORUMU prebral pol meseca stare poste, ki so priznavali napako in kazali na to, da se zalman resno trudi kupce obdržati in je temu primerno tudi reagiral z zamenjavo ventov. Pa ne mi rečt, da sem sam kriv, ker tega nisem vedel. Ni moja dolžnost to vedet, je pa to dolžnost distributorja, če kaj poznaš ekonomsko-pravne zadeve okoli tega. On je dolžen prodati izpravno zadevo in pika. Če se napaka in priznanje napake s strani proizvajalca pojavi po prodaji, jo je dolžen takoj zamenjati, če se pa priznanje zgodi že prej, prodajalec pa kljub temu nadaljuje s prodajo defektnih proizvodov, pa zagotovo odgovarja tudi za škodo, ki s tem nastane. Če bi jaz na to ne bil pozoren in bi mi skurlo procesor, ne vem kaj bi bilo. Sicer pa, zakaj bi jaz moral biti brez računalnika, če je to njihova napaka in so tako očitno v prekršku oni in ne jaz.
BTW: Če sta z Zalmanom na ti, zakaj rabiš posrednika ?
Reku bi mu, ej Zalman ne bit pi*da, pošlj kšn brezplačen vzorec u mojo smer, alpa kej u tem stilu.
Jst sm stranka in nimam prijateljev v Koreji(če ne bi šov gledat fuzbal na mondial), nekako logično pa bi bilo, da bi to storil Mlacom namesto mene, se ti ne zdi?
Ampak ne, saj oni še zdaj nič ne vedo o problemu. In verjemi, šlo je mimo že dosti časa. Al pa nočejo vedet??
Je možno, da je preverjal sledi nepravilne uporabe ali domačega serviserja? Če ti on upošteva reklamacijo in spregleda tako stvar, nato pa mu Zalman nov ventilator zaračuna, kaj je pol naredu ?
Ja sej jst bi že podmazal vent in mu tako po možnosti povečal dobo delovanja, ampak sem si pravilno mislil in stvar pustil, da je sama crknla, tko da nism mel prstov zraven. Sicer bi garancija bile le lepe sanje.
Ja, un tip v beli halji je najbrž res čuden. Mogoče te pa spominja na zobarja ?
Ja sej praviš, da bi se zato, da pridem k njemu na servis, moral prej naročiti po telefonu...
Brane2 ::
para-site:
odgovor branetu:
... Ti pa že po defaultu veš, da je skorej vsak user največji kreten na svetu in je jasno stvar sam uničil in ti je zdej prišel lomit jajca za zamenjavo. Stvar odnosa, pravim.
Tega niti nisem reku. Reku sem, gledano skozi izkušnje, praktično vsako stranko sem ocenu pravilno, praktično še preden je odprla vhodna vrata. Ajd u redu, ne vse, reciva 80%...
Prvo naj povem, da sem jim poslal mail s podrobnim opisom težav, na katerega mi niso odgovorili( tudi to kaže na odnos do stranke). Tko da ne mi govorit, da se jst nism zmenu z njimi, ker se oni niso hotli z mano...
O.K. Tega nisi navedu prej, tko da je blo videt, da si kar uletu in hotu met stvari rešene takoj.
Drugo, iz kje sem je prov vseeno, tudi če bi stanoval v sosednji hiši 2m od trgovine, bi mi stvar morali zamenjati takoj.
Zakaj je to tako samoumevno ? Sem premetu zdej skoz roke neki računov in nikjer ne piše, da se prodajalec strinja, da mi v primeru napake stvar zamenja TAKOJ, brez kakršnihkoli pogojev...Vsekakor ne gre za tipično garancijo...
To pa zato, ker so mi oni prodali defektno stvar. V času prodaje oz. ko sem ga kupil je bila napaka že priznana
Čak mal. Plaču si stvar, ki je bla že v trenutku, ko ti jo je tip izroču čez pult defektna in oba sta to vedla ?
How come ? Tip ti je dal stvar, ki komajda še dela za silo, dokler ne pride naslednja pošiljka, in ti si se strinju s tem v trenutku nakupa ?
, v nemčiji pa so na enakih coolerjih že zamenjevali vente. Ve se za zgodbo, treba je bilo prodati zaloge in zato najti druge trge. Ampak pustimo to. Stvar je meni postala znana, ko sem nekaj dni po nakupu na URADNEM ZALMANOVEM FORUMU prebral pol meseca stare poste, ki so priznavali napako in kazali na to, da se zalman resno trudi kupce obdržati in je temu primerno tudi reagiral z zamenjavo ventov.
Od zalmana do tebe gredo stvari verjetno skozi nekaj rok. Zalman že mogoče priznava garancijo, ni pa nujno, da jo priznavajo vsi v verigi svojim naslednjim členom. Vse ostalo so ugibanja in spekulacije, stvar ki velja je zakon o obligacijskih razmerjih pa mogoče še kakšen, pogoji prodaje, zapisani v računu in garanciji. Vse ostalo so babje zgodbe.
Pa ne mi rečt, da sem sam kriv, ker tega nisem vedel.
Tega tud nisem reku. Reku sem, da si se z nakupom strinjal s pogoji.
Ni moja dolžnost to vedet, je pa to dolžnost distributorja, če kaj poznaš ekonomsko-pravne zadeve okoli tega. On je dolžen prodati izpravno zadevo in pika. Če se napaka in priznanje napake s strani proizvajalca pojavi po prodaji, jo je dolžen takoj zamenjati, če se pa priznanje zgodi že prej, prodajalec pa kljub temu nadaljuje s prodajo defektnih proizvodov, pa zagotovo odgovarja tudi za škodo, ki s tem nastane.
Ne bom trdil 100%, ampak mislim, da je tudi to stvar garancije.
Če bi jaz na to ne bil pozoren in bi mi skurlo procesor, ne vem kaj bi bilo. Sicer pa, zakaj bi jaz moral biti brez računalnika, če je to njihova napaka in so tako očitno v prekršku oni in ne jaz.
Pol pa res nč lažjega. Toži jih-saj so v prekršku in ti imaš prav. Bil si serviser, torej si avtoriteta na tem polju, vsi pravni fakti govorijo tebi u prid, kaj še čakaš ?
BTW: Če sta z Zalmanom na ti, zakaj rabiš posrednika ?
Reku bi mu, ej Zalman ne bit pi*da, pošlj kšn brezplačen vzorec u mojo smer, alpa kej u tem stilu.
Jst sm stranka in nimam prijateljev v Koreji(če ne bi šov gledat fuzbal na mondial), nekako logično pa bi bilo, da bi to storil Mlacom namesto mene, se ti ne zdi?
Ampak ne, saj oni še zdaj nič ne vedo o problemu. In verjemi, šlo je mimo že dosti časa. Al pa nočejo vedet??
Sprašujem te, zakaj se sklicuješ na Zalmana, če ti na računu verjetno piše "Mlacom" ? Deal je med teboj in Mlacomom. Kaj ma on naprej s svojimi dobavitelji, načeloma ni več tvoja stvar...
Je možno, da je preverjal sledi nepravilne uporabe ali domačega serviserja? Če ti on upošteva reklamacijo in spregleda tako stvar, nato pa mu Zalman nov ventilator zaračuna, kaj je pol naredu ?
Ja sej jst bi že podmazal vent in mu tako po možnosti povečal dobo delovanja, ampak sem si pravilno mislil in stvar pustil, da je sama crknla, tko da nism mel prstov zraven. Sicer bi garancija bile le lepe sanje.
Torej stvar definitivno ne dela (stvar ne hladi), crknila je u garancijskem roku in tip ti ne upošteva garancije ?
Če je tako, povej naravnost-ne muti okrog Zalmanovih načrtov, servisne politke itd.
Ja, un tip v beli halji je najbrž res čuden. Mogoče te pa spominja na zobarja ?
Ja sej praviš, da bi se zato, da pridem k njemu na servis, moral prej naročiti po telefonu...
Ja, če hočeš da si takoj po tvojmu prihodu vzame čas zate. Tako kot avtomehanik, RTV serviser, optik....
Lahko sicer ukorakaš kadarkoli brez klica ampak s tem reskiraš zastonj izlet...
odgovor branetu:
... Ti pa že po defaultu veš, da je skorej vsak user največji kreten na svetu in je jasno stvar sam uničil in ti je zdej prišel lomit jajca za zamenjavo. Stvar odnosa, pravim.
Tega niti nisem reku. Reku sem, gledano skozi izkušnje, praktično vsako stranko sem ocenu pravilno, praktično še preden je odprla vhodna vrata. Ajd u redu, ne vse, reciva 80%...
Prvo naj povem, da sem jim poslal mail s podrobnim opisom težav, na katerega mi niso odgovorili( tudi to kaže na odnos do stranke). Tko da ne mi govorit, da se jst nism zmenu z njimi, ker se oni niso hotli z mano...
O.K. Tega nisi navedu prej, tko da je blo videt, da si kar uletu in hotu met stvari rešene takoj.
Drugo, iz kje sem je prov vseeno, tudi če bi stanoval v sosednji hiši 2m od trgovine, bi mi stvar morali zamenjati takoj.
Zakaj je to tako samoumevno ? Sem premetu zdej skoz roke neki računov in nikjer ne piše, da se prodajalec strinja, da mi v primeru napake stvar zamenja TAKOJ, brez kakršnihkoli pogojev...Vsekakor ne gre za tipično garancijo...
To pa zato, ker so mi oni prodali defektno stvar. V času prodaje oz. ko sem ga kupil je bila napaka že priznana
Čak mal. Plaču si stvar, ki je bla že v trenutku, ko ti jo je tip izroču čez pult defektna in oba sta to vedla ?
How come ? Tip ti je dal stvar, ki komajda še dela za silo, dokler ne pride naslednja pošiljka, in ti si se strinju s tem v trenutku nakupa ?
, v nemčiji pa so na enakih coolerjih že zamenjevali vente. Ve se za zgodbo, treba je bilo prodati zaloge in zato najti druge trge. Ampak pustimo to. Stvar je meni postala znana, ko sem nekaj dni po nakupu na URADNEM ZALMANOVEM FORUMU prebral pol meseca stare poste, ki so priznavali napako in kazali na to, da se zalman resno trudi kupce obdržati in je temu primerno tudi reagiral z zamenjavo ventov.
Od zalmana do tebe gredo stvari verjetno skozi nekaj rok. Zalman že mogoče priznava garancijo, ni pa nujno, da jo priznavajo vsi v verigi svojim naslednjim členom. Vse ostalo so ugibanja in spekulacije, stvar ki velja je zakon o obligacijskih razmerjih pa mogoče še kakšen, pogoji prodaje, zapisani v računu in garanciji. Vse ostalo so babje zgodbe.
Pa ne mi rečt, da sem sam kriv, ker tega nisem vedel.
Tega tud nisem reku. Reku sem, da si se z nakupom strinjal s pogoji.
Ni moja dolžnost to vedet, je pa to dolžnost distributorja, če kaj poznaš ekonomsko-pravne zadeve okoli tega. On je dolžen prodati izpravno zadevo in pika. Če se napaka in priznanje napake s strani proizvajalca pojavi po prodaji, jo je dolžen takoj zamenjati, če se pa priznanje zgodi že prej, prodajalec pa kljub temu nadaljuje s prodajo defektnih proizvodov, pa zagotovo odgovarja tudi za škodo, ki s tem nastane.
Ne bom trdil 100%, ampak mislim, da je tudi to stvar garancije.
Če bi jaz na to ne bil pozoren in bi mi skurlo procesor, ne vem kaj bi bilo. Sicer pa, zakaj bi jaz moral biti brez računalnika, če je to njihova napaka in so tako očitno v prekršku oni in ne jaz.
Pol pa res nč lažjega. Toži jih-saj so v prekršku in ti imaš prav. Bil si serviser, torej si avtoriteta na tem polju, vsi pravni fakti govorijo tebi u prid, kaj še čakaš ?
BTW: Če sta z Zalmanom na ti, zakaj rabiš posrednika ?
Reku bi mu, ej Zalman ne bit pi*da, pošlj kšn brezplačen vzorec u mojo smer, alpa kej u tem stilu.
Jst sm stranka in nimam prijateljev v Koreji(če ne bi šov gledat fuzbal na mondial), nekako logično pa bi bilo, da bi to storil Mlacom namesto mene, se ti ne zdi?
Ampak ne, saj oni še zdaj nič ne vedo o problemu. In verjemi, šlo je mimo že dosti časa. Al pa nočejo vedet??
Sprašujem te, zakaj se sklicuješ na Zalmana, če ti na računu verjetno piše "Mlacom" ? Deal je med teboj in Mlacomom. Kaj ma on naprej s svojimi dobavitelji, načeloma ni več tvoja stvar...
Je možno, da je preverjal sledi nepravilne uporabe ali domačega serviserja? Če ti on upošteva reklamacijo in spregleda tako stvar, nato pa mu Zalman nov ventilator zaračuna, kaj je pol naredu ?
Ja sej jst bi že podmazal vent in mu tako po možnosti povečal dobo delovanja, ampak sem si pravilno mislil in stvar pustil, da je sama crknla, tko da nism mel prstov zraven. Sicer bi garancija bile le lepe sanje.
Torej stvar definitivno ne dela (stvar ne hladi), crknila je u garancijskem roku in tip ti ne upošteva garancije ?
Če je tako, povej naravnost-ne muti okrog Zalmanovih načrtov, servisne politke itd.
Ja, un tip v beli halji je najbrž res čuden. Mogoče te pa spominja na zobarja ?
Ja sej praviš, da bi se zato, da pridem k njemu na servis, moral prej naročiti po telefonu...
Ja, če hočeš da si takoj po tvojmu prihodu vzame čas zate. Tako kot avtomehanik, RTV serviser, optik....
Lahko sicer ukorakaš kadarkoli brez klica ampak s tem reskiraš zastonj izlet...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
goba ::
Tisto misko, ki sem jo dobil 1997 leta pri Mlacomu skupaj z 'novim' racunalnikom, se vedno hranim kot zanimivost. Je namrec dalec najslabsi koscek strojne opreme, ki sem ga kdajkoli imel v svojih rokah.
Uporabnik ::
dost stavri dobijo (vsaj so) direkt iz zda, torej sivi uvozniki, torej garancija trpi
men so prodal modem za ameriško tržišče, valda ni delu z 56k ker majo tam mal drugačen standard... ampak oni so klasa in sploh tist tip v beli halji
pa une ecs matične z napako prodajajo, valda garancija plahuta v zraku
jst vedno kupm drugje če le majo, pa magar za jurja več
men so prodal modem za ameriško tržišče, valda ni delu z 56k ker majo tam mal drugačen standard... ampak oni so klasa in sploh tist tip v beli halji
pa une ecs matične z napako prodajajo, valda garancija plahuta v zraku
jst vedno kupm drugje če le majo, pa magar za jurja več
Trdi ::
Čak mal. Plaču si stvar, ki je bla že v trenutku, ko ti jo je tip izroču čez pult defektna in oba sta to vedla ?
How come ? Tip ti je dal stvar, ki komajda še dela za silo, dokler ne pride naslednja pošiljka, in ti si se strinju s tem v trenutku nakupa ?
Iz tega odgovora sklepam, da tvoj odnos, Brane, tukaj ni korekten. Lepo je povedal, da za to ni vedel, kaj se afnaš?
Mislim, da na to gledaš preveč osebno. Verjetno se res folk tukaj preveč spravlja na serviserje, pa vseeno (namreč očitno je PODJETJE tisto, ki skrbi za korekten odnos do strank in mimo nepoštene politike svojih delodajalcev serviser ne more). To je vse odvisno od podjetja, kako imajo to uštimano. Dam primer: Kupil sem ram pri Megahitu, pa so mi rekli, da se mogoče lahko zgodi, da ne bo kompatibilen, pa ga lahko prinesem nazaj(USTNI dogovor). RAM je delal en mesec, potem sem z ene par programi ugotovil, da ima RAM napako. Na računu NIKJER ne piše, da imam garancijo (ob lastni vgradnji), pa sem vseeno kot pošten kupec šel do prodajalca, mu pojasnil, da RAM kar naekrat ne dela, on je nekaj časa gledal račun in potem vprašal serviserja, kaj naj stori. Serviser ga gleda zabodeno, kot bi padel (prodajalec) z lune in potem reče: "Ja, če ne dela, mu daj drugega". Povsem samoumevno, brez garancije(RAMa nihce niti ni preveril, celo tista nalepka na RAMu je manjkala - skratka Brane, ti bi bil PREPRIČAN, da goljufam), se podrazumeva, da prodajalec prodaja izdelke, ki DELAJO. No, obstajajo tudi izjeme, ki lahko prodajajo izdelke, ki NE DELAJO in se sklicujejo na ne vem kaj. Obstajajo tudi podjetja, ki prodajajo stvari, ki jih NIMAJO, in jih NIKOLI ne bodo imeli!! (npr. JAE).
Vseeno mislim, da je izbire kar dovolj in bo vsak našel nekaj zase. Sam priporočam Megahit, kar se tiče odnosa do kupcev, in še posebej PCX, ki se pri mojem zadnjem nakupu naredili prav nekaj neverjetnega, povsem v nasprotju s tržnim poslovanjem. Samo zato, ker so se počutili krive (čeprav niso bili in ničesar nisem zahteval od njih). No, kaj je to bilo pa ne bi govoril, ker so me prosili, da naj tega ne razglašam okrog.
Da,da. Tako se razlikujejo podjetja med sabo. Se pa strinjam, da če ima nekdo več slabih izkušenj s kakšnim podjetjem, da naj tam več ne kupuje. S tem boš nabolje pokazal, da je tam nekaj narobe. Zame je dovolj le ena slaba izkušnja... (osel gre le enkrat na led)
How come ? Tip ti je dal stvar, ki komajda še dela za silo, dokler ne pride naslednja pošiljka, in ti si se strinju s tem v trenutku nakupa ?
Iz tega odgovora sklepam, da tvoj odnos, Brane, tukaj ni korekten. Lepo je povedal, da za to ni vedel, kaj se afnaš?
Mislim, da na to gledaš preveč osebno. Verjetno se res folk tukaj preveč spravlja na serviserje, pa vseeno (namreč očitno je PODJETJE tisto, ki skrbi za korekten odnos do strank in mimo nepoštene politike svojih delodajalcev serviser ne more). To je vse odvisno od podjetja, kako imajo to uštimano. Dam primer: Kupil sem ram pri Megahitu, pa so mi rekli, da se mogoče lahko zgodi, da ne bo kompatibilen, pa ga lahko prinesem nazaj(USTNI dogovor). RAM je delal en mesec, potem sem z ene par programi ugotovil, da ima RAM napako. Na računu NIKJER ne piše, da imam garancijo (ob lastni vgradnji), pa sem vseeno kot pošten kupec šel do prodajalca, mu pojasnil, da RAM kar naekrat ne dela, on je nekaj časa gledal račun in potem vprašal serviserja, kaj naj stori. Serviser ga gleda zabodeno, kot bi padel (prodajalec) z lune in potem reče: "Ja, če ne dela, mu daj drugega". Povsem samoumevno, brez garancije(RAMa nihce niti ni preveril, celo tista nalepka na RAMu je manjkala - skratka Brane, ti bi bil PREPRIČAN, da goljufam), se podrazumeva, da prodajalec prodaja izdelke, ki DELAJO. No, obstajajo tudi izjeme, ki lahko prodajajo izdelke, ki NE DELAJO in se sklicujejo na ne vem kaj. Obstajajo tudi podjetja, ki prodajajo stvari, ki jih NIMAJO, in jih NIKOLI ne bodo imeli!! (npr. JAE).
Vseeno mislim, da je izbire kar dovolj in bo vsak našel nekaj zase. Sam priporočam Megahit, kar se tiče odnosa do kupcev, in še posebej PCX, ki se pri mojem zadnjem nakupu naredili prav nekaj neverjetnega, povsem v nasprotju s tržnim poslovanjem. Samo zato, ker so se počutili krive (čeprav niso bili in ničesar nisem zahteval od njih). No, kaj je to bilo pa ne bi govoril, ker so me prosili, da naj tega ne razglašam okrog.
Da,da. Tako se razlikujejo podjetja med sabo. Se pa strinjam, da če ima nekdo več slabih izkušenj s kakšnim podjetjem, da naj tam več ne kupuje. S tem boš nabolje pokazal, da je tam nekaj narobe. Zame je dovolj le ena slaba izkušnja... (osel gre le enkrat na led)
Trdota d.o.o.
SLOWWWeb.net ::
Tukaj lahko izveste kaj je en prodajalc prodal ne vednemu kupcu,...tud prodajalci so od hudiča, sam da prodajo .
__________________________________________________
WEBhosting / WEBdesign / WEBdomain / Security solutions
BREZPLAČNI marketinški nasveti za podjetja in www strani
WEBhosting / WEBdesign / WEBdomain / Security solutions
BREZPLAČNI marketinški nasveti za podjetja in www strani
cekr ::
Kot prvo: nimam nobene zveze z Mlacomom, mi gre pa na jetra, ko nekateri, ki ste komaj prilezli iz plenic, tulite, čez neko firmo oz. človeka(serviserja v tem primeru).
1. ZA MALO DENARJA MALO MUZIKE ?!
Jasno naj bo vsem, da če kupujete oz. kupujemo OEM robo, da je rizik na naši strani, ker je ta roba namenjena za direktno vgradnjo pri prodajalcih. Takšna roba se sploh ne bi smela prodajati direktno kupcu(vsaj v normalnih državah se ne). Ker pa se gre vsem za ceno je pač tako, da se prodaja. Zato čisto razumem nekatere firme, ki pred časom niso dajale garancije na to robo.
2. KOLIKO VAS, KI SAMI SESTAVLJATE OZ. ŠARITE PO RAČUNALNIKU, VE KAKO KAKŠNA STVAR, VSAJ V OSNOVI, DELUJE ?!
Po mojih izkušnjah jih zelo malo ve. Večina jih ve, da nekaj skup paše in potem je že vsega konec. Jaz, kot bivši serviser, vem, da je veliko robe uničene ravno zaradi neznanja in precenjevanja lastnega zanja. Samo spomnim na nekaj časa nazaj, ko so nam nekateri nosili nazaj Athlone, ker niso delovali. Na servisu pa nam je zadeva delovala normalno. Ko pa je prinesel še računalnik, je bilo vse razjasnjeno, osnovna plošča je bila namenjena za Pentium, ker pa se je ležišče slučajno ujemalo, so vanje vtikali Athlone. To je samo ena od mnogih, tudi smešnih, stvari. Ali pa ko so vtikali 66MHz rame, ki so bili seveda takrat cenejši, namesto 100 MHz. Sicer se, da to rešiti, velikokrat pa se ne da, veliko komponent je skurjenih.
3. MISLITE, DA ČE STE SAMI UNIČILI, DA VAM MORA POTEM SERVISER TO POPRAVITI ZASTONJ ?!
Sam sem nekajkrat to naredil, potem so mi pa začeli nositi kar vse počez. Takrat pa je tega konec, posebaj, če se nekdo, ki se ima za toliko pametnega začne delati norca iz tebe. Zato priporočam vsem, da takoj zaračunajo, da bodo imeli mir. Seveda se izključi iz zaračunavanja ljudem, ki so kupili svoj prvi računalnik, in so pomotoma kaj zbrkljali v sistemu.
4. VEČINA FIRM VGRAJUJE KOMPONENTE V RAČUNALNIK, BREZPLAČNO, ČE SO BILE TAM KUPLJENE
Zato ne vem zakaj se delate pametne in šarite sami po škatli, če lahko samo nesete tja in vam bodo vse sami uredili.
5. NAVITI RAČUNALNIKI
Za računalnike, ki imajo samo znak, da so bili naviti, po nobeni logiki, ne bi smeli dajati garancije. Čeprav je navit samo procesor, s tem trpijo prav vse komponente.
6. MLACOM
Tu pa se strinjam z nekaterimi predhodniki. Objekt, v katerem je ta trgovina, je skrajno neprimeren, vsaj razporeditev bi bila lahko boljša. Prejšnji objekt na "Žalah" je bila boljši.
7. KONKURENCA
od 1. - 6. velja prav za vse računalniške firme.
8. KRITIKA NEKE FIRME
Imam pa za kritizirati neko firmo na Koroškem, ki to sploh ni. Kako se imenuje sem žal, ali pa na srečo, pozabil, nekaj na A****. V tej firmi prodajajo prav vso robo od zabotrebca do omar. Ker pa se je gazda odločil, je uvedel še računalnike. Do tu vse lepo in prav, če bi on prodajal računalnike od drugih firm mi nebi šlo nič v nos, ker pa jih nek tip, ki res nima prav veliko pojma o računališkem drobovju, sestavlja kar na neki mizi v kotu trgovine. Kako potem rešujejo reklamacije, si pa lahko samo mislimo.
Upam, da je s tem že končal, ker me tam že nekaj časa ni bilo.
Samo primer iz kakšnih zadev je ta tip sestavil znancu računalnik: AMD K6-2(3x100), sdram 32 Mb(66 MHz), grafiča nekaj z INTEL grafičnim procesorjem. Ko bi tip vsaj malo poštimal mostičke na plošči bi še šlo, ker pa tudi tega ni storil je bil čisti polom. Vsak, ki se vsaj malo razume, ve, da Intel ne bo nikoli delal gonilnike, ki bi se dobro ujemali z AMD....
Se opravičijem za takšno dolgo pismo.
1. ZA MALO DENARJA MALO MUZIKE ?!
Jasno naj bo vsem, da če kupujete oz. kupujemo OEM robo, da je rizik na naši strani, ker je ta roba namenjena za direktno vgradnjo pri prodajalcih. Takšna roba se sploh ne bi smela prodajati direktno kupcu(vsaj v normalnih državah se ne). Ker pa se gre vsem za ceno je pač tako, da se prodaja. Zato čisto razumem nekatere firme, ki pred časom niso dajale garancije na to robo.
2. KOLIKO VAS, KI SAMI SESTAVLJATE OZ. ŠARITE PO RAČUNALNIKU, VE KAKO KAKŠNA STVAR, VSAJ V OSNOVI, DELUJE ?!
Po mojih izkušnjah jih zelo malo ve. Večina jih ve, da nekaj skup paše in potem je že vsega konec. Jaz, kot bivši serviser, vem, da je veliko robe uničene ravno zaradi neznanja in precenjevanja lastnega zanja. Samo spomnim na nekaj časa nazaj, ko so nam nekateri nosili nazaj Athlone, ker niso delovali. Na servisu pa nam je zadeva delovala normalno. Ko pa je prinesel še računalnik, je bilo vse razjasnjeno, osnovna plošča je bila namenjena za Pentium, ker pa se je ležišče slučajno ujemalo, so vanje vtikali Athlone. To je samo ena od mnogih, tudi smešnih, stvari. Ali pa ko so vtikali 66MHz rame, ki so bili seveda takrat cenejši, namesto 100 MHz. Sicer se, da to rešiti, velikokrat pa se ne da, veliko komponent je skurjenih.
3. MISLITE, DA ČE STE SAMI UNIČILI, DA VAM MORA POTEM SERVISER TO POPRAVITI ZASTONJ ?!
Sam sem nekajkrat to naredil, potem so mi pa začeli nositi kar vse počez. Takrat pa je tega konec, posebaj, če se nekdo, ki se ima za toliko pametnega začne delati norca iz tebe. Zato priporočam vsem, da takoj zaračunajo, da bodo imeli mir. Seveda se izključi iz zaračunavanja ljudem, ki so kupili svoj prvi računalnik, in so pomotoma kaj zbrkljali v sistemu.
4. VEČINA FIRM VGRAJUJE KOMPONENTE V RAČUNALNIK, BREZPLAČNO, ČE SO BILE TAM KUPLJENE
Zato ne vem zakaj se delate pametne in šarite sami po škatli, če lahko samo nesete tja in vam bodo vse sami uredili.
5. NAVITI RAČUNALNIKI
Za računalnike, ki imajo samo znak, da so bili naviti, po nobeni logiki, ne bi smeli dajati garancije. Čeprav je navit samo procesor, s tem trpijo prav vse komponente.
6. MLACOM
Tu pa se strinjam z nekaterimi predhodniki. Objekt, v katerem je ta trgovina, je skrajno neprimeren, vsaj razporeditev bi bila lahko boljša. Prejšnji objekt na "Žalah" je bila boljši.
7. KONKURENCA
od 1. - 6. velja prav za vse računalniške firme.
8. KRITIKA NEKE FIRME
Imam pa za kritizirati neko firmo na Koroškem, ki to sploh ni. Kako se imenuje sem žal, ali pa na srečo, pozabil, nekaj na A****. V tej firmi prodajajo prav vso robo od zabotrebca do omar. Ker pa se je gazda odločil, je uvedel še računalnike. Do tu vse lepo in prav, če bi on prodajal računalnike od drugih firm mi nebi šlo nič v nos, ker pa jih nek tip, ki res nima prav veliko pojma o računališkem drobovju, sestavlja kar na neki mizi v kotu trgovine. Kako potem rešujejo reklamacije, si pa lahko samo mislimo.
Upam, da je s tem že končal, ker me tam že nekaj časa ni bilo.
Samo primer iz kakšnih zadev je ta tip sestavil znancu računalnik: AMD K6-2(3x100), sdram 32 Mb(66 MHz), grafiča nekaj z INTEL grafičnim procesorjem. Ko bi tip vsaj malo poštimal mostičke na plošči bi še šlo, ker pa tudi tega ni storil je bil čisti polom. Vsak, ki se vsaj malo razume, ve, da Intel ne bo nikoli delal gonilnike, ki bi se dobro ujemali z AMD....
Se opravičijem za takšno dolgo pismo.
JXS ::
ok, vem da bi za ta post mogu odpret novo temo sam, ker sm tok ze napisu o disku bom kr tle postu.
mal prej me je klicu serviser iz mlacoma (3x ugibite ker je bil? ja un z belo haljo) in mi dejal da je po razgovoru z dobaviteljem le prišel do spoznanja da moj disk ne dela tako kot bi moral. Sedaj me caka pri mlacomu 10giga WD. Zanima pa me ali ga naj uzamem pa sem vesel da po vec kot dveh mesecih imam koncno disk, ali naj naprej kompliciram jaz in zahtevam nov disk, kar predvidevam da je ponujeni disk rabljen. Novi diski kakor vem niso manjši od 20g. Kaj pravite, naj uzamem 10g al naj tezim da mi ponudijo 20g in se malo doplacam (ta 60g npr)?
mal prej me je klicu serviser iz mlacoma (3x ugibite ker je bil? ja un z belo haljo) in mi dejal da je po razgovoru z dobaviteljem le prišel do spoznanja da moj disk ne dela tako kot bi moral. Sedaj me caka pri mlacomu 10giga WD. Zanima pa me ali ga naj uzamem pa sem vesel da po vec kot dveh mesecih imam koncno disk, ali naj naprej kompliciram jaz in zahtevam nov disk, kar predvidevam da je ponujeni disk rabljen. Novi diski kakor vem niso manjši od 20g. Kaj pravite, naj uzamem 10g al naj tezim da mi ponudijo 20g in se malo doplacam (ta 60g npr)?
LojzePek ::
Kufer :
Čeprav je navit samo procesor, s tem trpijo prav vse komponente.
Tale se mi pa vseen zdi mal prevč močna. Npr. naviješ proc iz 1GHz na 1.2Ghz(brez da spremeniš hitrost vodila) to pomen da grafična bol trpi?
(se pravi če bi dal noter procesor, ki je 1.2GHz po defoltu, grafična nebi tak trpela????)
Čeprav je navit samo procesor, s tem trpijo prav vse komponente.
Tale se mi pa vseen zdi mal prevč močna. Npr. naviješ proc iz 1GHz na 1.2Ghz(brez da spremeniš hitrost vodila) to pomen da grafična bol trpi?
(se pravi če bi dal noter procesor, ki je 1.2GHz po defoltu, grafična nebi tak trpela????)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LojzePek ()
JXS ::
4. VEČINA FIRM VGRAJUJE KOMPONENTE V RAČUNALNIK, BREZPLAČNO, ČE SO BILE TAM KUPLJENE
Zato ne vem zakaj se delate pametne in šarite sami po škatli, če lahko samo nesete tja in vam bodo vse sami uredili.
cekr: jaz sem ravno to storil, in kaj imam od tega vec kot 2 meseca nism vidu diska!! ker sem nesel tja cel comp bi se lahko zgodilo da bi celo ves ta čas bil brez računalnika!! tok da mal premisl o tem kar pišeš! kati če bi mlacom delu tako kot se spodobi ne bi bilo tega topica v forumu, ker pa dela po mlacom way pa je to v forumu, menim da če bi vsak ki jim je zagrozil z inšpekcijo in podobnimi ustanovami šel do konca potem mlacoma ne bi bilo že dolgo časa, oz. bi že dolgo časa deloval tako kot se spodobi.
Zato ne vem zakaj se delate pametne in šarite sami po škatli, če lahko samo nesete tja in vam bodo vse sami uredili.
cekr: jaz sem ravno to storil, in kaj imam od tega vec kot 2 meseca nism vidu diska!! ker sem nesel tja cel comp bi se lahko zgodilo da bi celo ves ta čas bil brez računalnika!! tok da mal premisl o tem kar pišeš! kati če bi mlacom delu tako kot se spodobi ne bi bilo tega topica v forumu, ker pa dela po mlacom way pa je to v forumu, menim da če bi vsak ki jim je zagrozil z inšpekcijo in podobnimi ustanovami šel do konca potem mlacoma ne bi bilo že dolgo časa, oz. bi že dolgo časa deloval tako kot se spodobi.
cekr ::
To da bolje trpijo komponente sem misli z navijanjem hitrosi vodila, so pa posredni vzroki navijanja procesorja na druge komponenete, recimo višja temteratura v ohišju uničuje prav vse komponenete. Kdor se ukvarja z elektroniko ve, da se vsi elementi zelo hitro starajo ob višji temperaturi(tranzistorji, kondenzatorji, diode,...). V firmah pa tudi ne nastavljajo določenih frekvenc procesorjev v brezveze. Če ima nek procesor določeno frekvenco, ji je pri tej tudi določena delavna doba. Jasno pa je, da ekstremni navijalci uporabljajo stroje zelo malo časa, ker jim tudi te frekvence niso dovolj in si kupijo nov stroj.
cekr ::
Če ti je disk cirknil in si nesel cel računalnik nazaj, ti ga morajo rešiti v najkrajšem času, če pa ni tekojšnje rešitve ti morajo za ta čas posodit svoj stroj, ne samo disk.
Brane2 ::
Trdi:
Čak mal. Plaču si stvar, ki je bla že v trenutku, ko ti jo je tip izroču čez pult defektna in oba sta to vedla ?
How come ? Tip ti je dal stvar, ki komajda še dela za silo, dokler ne pride naslednja pošiljka, in ti si se strinju s tem v trenutku nakupa ?
Iz tega odgovora sklepam, da tvoj odnos, Brane, tukaj ni korekten. Lepo je povedal, da za to ni vedel, kaj se afnaš?
Samo sprašujem, kako je lahko vedu, da je bla stvar pokvarjena/defektna že v trenutku, ko jo je dobil v roke.
Edini racionalen odgovor, ki mi pade na pamet je ta, da mu je prodajalec to povedu. Ni mi pa jasno, zakaj bi potem kupec to sprejel, razen mogoče v časovni stiski in če bi blo dogovorjeno, da se stvar zamenja z novo-dobro ob prvi naslednji prilki... Kar tu očitno ni slučaj, zato sprašujem, kako je do tega prišlo.
Serviser ga gleda zabodeno, kot bi padel (prodajalec) z lune in potem reče: "Ja, če ne dela, mu daj drugega". Povsem samoumevno, brez garancije(RAMa nihce niti ni preveril, celo tista nalepka na RAMu je manjkala - skratka Brane, ti bi bil PREPRIČAN, da goljufam), se podrazumeva, da prodajalec prodaja izdelke, ki DELAJO.
Ko že ugibaš, kaj bi jaz naredu, daj še meni en poskus...
Jaz bi verjetno od tebe hotu videt račun. Če bi pa kar tko s ceste uletu s čokoladko v roki in mi začel težit, bi ti pa reku, da mi kolektivna pogodba, katere se moram držati strogo ukazuje postopanje po načelu B(oli)M(e)K(u...), torej...
Vseeno mislim, da je izbire kar dovolj in bo vsak našel nekaj zase. Sam priporočam Megahit, kar se tiče odnosa do kupcev, in še posebej PCX, ki se pri mojem zadnjem nakupu naredili prav nekaj neverjetnega, povsem v nasprotju s tržnim poslovanjem.
Se pravi, tip delajo tržne neumnosti, zato jih boš nagradil z dodatnimi strankami skozi tako reklamo ?
Prej si govoru neki o tržnem obnašanju, če se ne motim...
Da,da. Tako se razlikujejo podjetja med sabo. Se pa strinjam, da če ima nekdo več slabih izkušenj s kakšnim podjetjem, da naj tam več ne kupuje. S tem boš nabolje pokazal, da je tam nekaj narobe. Zame je dovolj le ena slaba izkušnja... (osel gre le enkrat na led)
Se strinjam, čeprav mislim, da gre tu tud za moč trenutka. Naletiš v optimalnem trenutku, ko gre vse 1/1 in se ti zdi svet lepši. In obratno...
Čak mal. Plaču si stvar, ki je bla že v trenutku, ko ti jo je tip izroču čez pult defektna in oba sta to vedla ?
How come ? Tip ti je dal stvar, ki komajda še dela za silo, dokler ne pride naslednja pošiljka, in ti si se strinju s tem v trenutku nakupa ?
Iz tega odgovora sklepam, da tvoj odnos, Brane, tukaj ni korekten. Lepo je povedal, da za to ni vedel, kaj se afnaš?
Samo sprašujem, kako je lahko vedu, da je bla stvar pokvarjena/defektna že v trenutku, ko jo je dobil v roke.
Edini racionalen odgovor, ki mi pade na pamet je ta, da mu je prodajalec to povedu. Ni mi pa jasno, zakaj bi potem kupec to sprejel, razen mogoče v časovni stiski in če bi blo dogovorjeno, da se stvar zamenja z novo-dobro ob prvi naslednji prilki... Kar tu očitno ni slučaj, zato sprašujem, kako je do tega prišlo.
Serviser ga gleda zabodeno, kot bi padel (prodajalec) z lune in potem reče: "Ja, če ne dela, mu daj drugega". Povsem samoumevno, brez garancije(RAMa nihce niti ni preveril, celo tista nalepka na RAMu je manjkala - skratka Brane, ti bi bil PREPRIČAN, da goljufam), se podrazumeva, da prodajalec prodaja izdelke, ki DELAJO.
Ko že ugibaš, kaj bi jaz naredu, daj še meni en poskus...
Jaz bi verjetno od tebe hotu videt račun. Če bi pa kar tko s ceste uletu s čokoladko v roki in mi začel težit, bi ti pa reku, da mi kolektivna pogodba, katere se moram držati strogo ukazuje postopanje po načelu B(oli)M(e)K(u...), torej...
Vseeno mislim, da je izbire kar dovolj in bo vsak našel nekaj zase. Sam priporočam Megahit, kar se tiče odnosa do kupcev, in še posebej PCX, ki se pri mojem zadnjem nakupu naredili prav nekaj neverjetnega, povsem v nasprotju s tržnim poslovanjem.
Se pravi, tip delajo tržne neumnosti, zato jih boš nagradil z dodatnimi strankami skozi tako reklamo ?
Prej si govoru neki o tržnem obnašanju, če se ne motim...
Da,da. Tako se razlikujejo podjetja med sabo. Se pa strinjam, da če ima nekdo več slabih izkušenj s kakšnim podjetjem, da naj tam več ne kupuje. S tem boš nabolje pokazal, da je tam nekaj narobe. Zame je dovolj le ena slaba izkušnja... (osel gre le enkrat na led)
Se strinjam, čeprav mislim, da gre tu tud za moč trenutka. Naletiš v optimalnem trenutku, ko gre vse 1/1 in se ti zdi svet lepši. In obratno...
para-site ::
Čak mal. Plaču si stvar, ki je bla že v trenutku, ko ti jo je tip izroču čez pult defektna in oba sta to vedla ?
How come ? Tip ti je dal stvar, ki komajda še dela za silo, dokler ne pride naslednja pošiljka, in ti si se strinju s tem v trenutku nakupa ?
Sem ti že povedal, da jst zgodbe o defektni seriji ventilatorjev v trenutku nakupa nisem vedel(to sem prebral potem na Zalmanovem forumu), oni pa še zdej ne vejo, al pa se delajo, da ne vejo... in ne, nisem se strinjal, da kupim cooler, ki me je s poštnino stal 7300sit, z defektnim ventom. Meni je bil prodan kot normalno delujoč izdelek(opisan celo kot visoko kakovosten cooler - višjega razreda), ne pa kot kakšna slaba serija oz izdelek z napako po nižji ceni.
Od zalmana do tebe gredo stvari verjetno skozi nekaj rok. Zalman že mogoče priznava garancijo, ni pa nujno, da jo priznavajo vsi v verigi svojim naslednjim členom. Vse ostalo so ugibanja in spekulacije, stvar ki velja je zakon o obligacijskih razmerjih pa mogoče še kakšen, pogoji prodaje, zapisani v računu in garanciji. Vse ostalo so babje zgodbe.
Zalman pravi, da lokalni distributorji vente zamenjujejo, dam ti pa prav v točki, da se mene to ne tiče... zato pa sem zahteval in tudi dobil nov vent od Mlacoma...
Kar se pa tiče zakona o obligacijskih razmerjih te pa moram razočarati, ker le-ta ne velja več. Tvoje znanje iz omenjenega področja se je ustavilo proti koncu lanskega leta, ko je ZOR nadomestil na novo sprejeti obligacijski zakonik, ki si ga lahko prebereš tu. Toliko o babjih zgodbah in delanju se pametnega na področju, ki ga ne poznaš.
How come ? Tip ti je dal stvar, ki komajda še dela za silo, dokler ne pride naslednja pošiljka, in ti si se strinju s tem v trenutku nakupa ?
Sem ti že povedal, da jst zgodbe o defektni seriji ventilatorjev v trenutku nakupa nisem vedel(to sem prebral potem na Zalmanovem forumu), oni pa še zdej ne vejo, al pa se delajo, da ne vejo... in ne, nisem se strinjal, da kupim cooler, ki me je s poštnino stal 7300sit, z defektnim ventom. Meni je bil prodan kot normalno delujoč izdelek(opisan celo kot visoko kakovosten cooler - višjega razreda), ne pa kot kakšna slaba serija oz izdelek z napako po nižji ceni.
Od zalmana do tebe gredo stvari verjetno skozi nekaj rok. Zalman že mogoče priznava garancijo, ni pa nujno, da jo priznavajo vsi v verigi svojim naslednjim členom. Vse ostalo so ugibanja in spekulacije, stvar ki velja je zakon o obligacijskih razmerjih pa mogoče še kakšen, pogoji prodaje, zapisani v računu in garanciji. Vse ostalo so babje zgodbe.
Zalman pravi, da lokalni distributorji vente zamenjujejo, dam ti pa prav v točki, da se mene to ne tiče... zato pa sem zahteval in tudi dobil nov vent od Mlacoma...
Kar se pa tiče zakona o obligacijskih razmerjih te pa moram razočarati, ker le-ta ne velja več. Tvoje znanje iz omenjenega področja se je ustavilo proti koncu lanskega leta, ko je ZOR nadomestil na novo sprejeti obligacijski zakonik, ki si ga lahko prebereš tu. Toliko o babjih zgodbah in delanju se pametnega na področju, ki ga ne poznaš.
Brane2 ::
para-site:
Kar se pa tiče zakona o obligacijskih razmerjih te pa moram razočarati, ker le-ta ne velja več. Tvoje znanje iz omenjenega področja se je ustavilo proti koncu lanskega leta, ko je ZOR nadomestil na novo sprejeti obligacijski zakonik, ki si ga lahko prebereš tu. Toliko o babjih zgodbah in delanju se pametnega na področju, ki ga ne poznaš.
Ne delam se pametnega na področjih, ki jih ne poznam.
Vem da to področje ureja zakonodaja z ustreznim zakonom. Kot elektronik se ne sekiram, ker to recimo že 25 dni ni več ZOR ampak OZ. vem, da stvar je in vem, kje jo dobim.
Ko pa smo že pri babjih zgodbah, si pa najdu, kje boš potegnu referenco. Ftp server univerze...
Pravi naslov za to je http://zakonodaja.gov.si/,
ker pod civilno pravo -> obligacije najdeš tudi to...
Tipi so za to odgovorni in oni so referenca, ne pa bogvekera piksna na univerzi...
Kar se pa tiče zakona o obligacijskih razmerjih te pa moram razočarati, ker le-ta ne velja več. Tvoje znanje iz omenjenega področja se je ustavilo proti koncu lanskega leta, ko je ZOR nadomestil na novo sprejeti obligacijski zakonik, ki si ga lahko prebereš tu. Toliko o babjih zgodbah in delanju se pametnega na področju, ki ga ne poznaš.
Ne delam se pametnega na področjih, ki jih ne poznam.
Vem da to področje ureja zakonodaja z ustreznim zakonom. Kot elektronik se ne sekiram, ker to recimo že 25 dni ni več ZOR ampak OZ. vem, da stvar je in vem, kje jo dobim.
Ko pa smo že pri babjih zgodbah, si pa najdu, kje boš potegnu referenco. Ftp server univerze...
Pravi naslov za to je http://zakonodaja.gov.si/,
ker pod civilno pravo -> obligacije najdeš tudi to...
Tipi so za to odgovorni in oni so referenca, ne pa bogvekera piksna na univerzi...
para-site ::
Tisti link sem dal zato, ker vem, da je OZ tam, saj sem ga pobiral dol, ko sem se učil za izpit pogodbeno pravo. Če bi si to stvar ogledal, bi opazil da je to zakonski tekst, ki ni in ne more biti drugačen od tistega, ki je objavljen na http://zakonodaja.gov.si . Ampak ti seveda tega nisi pogledal, ker si elektonik in te takšne zadeve ne zanimajo.
Sicer pa je za tvoj ugled bolje, da besede, kot so ZOR in OZ, izbrišeš iz tvojega besednjaka.
Sicer pa je za tvoj ugled bolje, da besede, kot so ZOR in OZ, izbrišeš iz tvojega besednjaka.
Brane2 ::
para-site:
Ampak ti seveda tega nisi pogledal, ker si elektonik in te takšne zadeve ne zanimajo.
Sem si hotu ogledat stvar, pa se je odpirala u nedogled, ker jo ftp server ni hotu poslat. Zato sem šu na meni znan link in pregledu stvari... Karikirano rečeno, elektronik si je hotu pogledat zakon, sam k so pravniki konfiguriral ftp server...
Sicer pa je za tvoj ugled bolje, da besede, kot so ZOR in OZ, izbrišeš iz tvojega besednjaka.
Nikol jih nisem kej dost uporablju, vem pa da stvar obstaja in kam jo it iskat, kot sem že reku...
Ampak ti seveda tega nisi pogledal, ker si elektonik in te takšne zadeve ne zanimajo.
Sem si hotu ogledat stvar, pa se je odpirala u nedogled, ker jo ftp server ni hotu poslat. Zato sem šu na meni znan link in pregledu stvari... Karikirano rečeno, elektronik si je hotu pogledat zakon, sam k so pravniki konfiguriral ftp server...
Sicer pa je za tvoj ugled bolje, da besede, kot so ZOR in OZ, izbrišeš iz tvojega besednjaka.
Nikol jih nisem kej dost uporablju, vem pa da stvar obstaja in kam jo it iskat, kot sem že reku...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Mr.B ::
Ko kupim compaq :
Ni nikjer nobene nalepke , rabiš samo pritisk na gumbek (včasih pri DP-jih je šrauf , ki ga ročno odviješ) in se ti odpre.Ter si lahko zadevo rastaviš na prafaktorje pa ti nebo noben nič rekel, dokler je v garanciji.
Del , ki ti je crknil , dobiš v treh dneh. Prvidan da ga naročijo . Drugi dan da ga pošlejo . Tretji dan ,da ti ga vgradijo.
Če ti , ko prižgeš računalnik izpiše Hard disk imenent falure. Pokličeš gospode na servis . Rečes tole mašino imam , s tole serijsko , crkuje pa tole. Ti ga naročijo , ti delaš normalno , in te pokličejo , ko le ta pride po hitri pošti do njih. Pripelješ zadevo , oni zamenjajo , skoperajo disk , in ti mašino v roku pol ure odneseš domov.Nema to uno , ko moraš čakati en mesec in pol da ti dajo ekvivalentno nadomesno mašino , oz. del , itd..
V glavnem maximalno en teden ti lahko popravljajo zadevo , ni šans da je nebi veidel doma ob koncu tedna , itd ... Če ne pa se pritožiš , na compaq itd...Da ne govorim o prenosnikih , ki bi morali biti popravljeni v enem delavnem dnevu , sam sklepam da je to bolj realno v Ameriki in ne pri nas.
Plačaš sicer več , ampak nimaš težav s servisi ne v sloveniji ne v tujini.Sej veste o tisti garanciji , ki velja kjer koli po svetu , pa ti jo mora pooblaščen serviser zamenjati.
Sicer jaz osebno nebi glih kupil Compaqa ker je predrag. Samo kupim pa v osnovi malo dražje , pa vem da bo delalo , in ne najcenejša jca, pa kjerkoli le bili kupljeni...
Ni nikjer nobene nalepke , rabiš samo pritisk na gumbek (včasih pri DP-jih je šrauf , ki ga ročno odviješ) in se ti odpre.Ter si lahko zadevo rastaviš na prafaktorje pa ti nebo noben nič rekel, dokler je v garanciji.
Del , ki ti je crknil , dobiš v treh dneh. Prvidan da ga naročijo . Drugi dan da ga pošlejo . Tretji dan ,da ti ga vgradijo.
Če ti , ko prižgeš računalnik izpiše Hard disk imenent falure. Pokličeš gospode na servis . Rečes tole mašino imam , s tole serijsko , crkuje pa tole. Ti ga naročijo , ti delaš normalno , in te pokličejo , ko le ta pride po hitri pošti do njih. Pripelješ zadevo , oni zamenjajo , skoperajo disk , in ti mašino v roku pol ure odneseš domov.Nema to uno , ko moraš čakati en mesec in pol da ti dajo ekvivalentno nadomesno mašino , oz. del , itd..
V glavnem maximalno en teden ti lahko popravljajo zadevo , ni šans da je nebi veidel doma ob koncu tedna , itd ... Če ne pa se pritožiš , na compaq itd...Da ne govorim o prenosnikih , ki bi morali biti popravljeni v enem delavnem dnevu , sam sklepam da je to bolj realno v Ameriki in ne pri nas.
Plačaš sicer več , ampak nimaš težav s servisi ne v sloveniji ne v tujini.Sej veste o tisti garanciji , ki velja kjer koli po svetu , pa ti jo mora pooblaščen serviser zamenjati.
Sicer jaz osebno nebi glih kupil Compaqa ker je predrag. Samo kupim pa v osnovi malo dražje , pa vem da bo delalo , in ne najcenejša jca, pa kjerkoli le bili kupljeni...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
TheJack ::
Takele stvari me kar malo pogrejejo. Ne bom se sicer spuščal v specifične probleme, o katerih se tukaj razpravlja, podal bom pa svoje mnenje o prodajalcih računalniške in ostale opreme. Nikogar nočem žaliti, ampak tole moram povedati.
S samim Mlacomom sem bil jaz sicer zadovoljen. Cene nizke, vedno najnovejše komponente, poleg tega pa je računalnik (z izjemo iztikanja soundblasterja in nekih problemov z zvočniki), ki so mi ga sestavili, odlično delal in še sedaj (v fotrovi pisarni) dela odlično naprej. Enako velja za mojega soseda, ki mu je sistem s cyrixom delal pet let (potem ga je prodal), brez da bi bil enkrat samkrat na servisu.
S samo opremo torej pri Mlacomu nisem imel problemov. Na srečo, kajti neprijaznost in osornost njihovega serviserja je dejansko pregovorna.
Če mašina (in to velja tako za računalnike, televizorje, glasbene stolpe…) dela, potem je vse v redu. Vsi živimo zadovoljno življenje.
Nora in mučna kalvarija pa se pri naših prodajalcih, zastopnikih, serviserjih….začne, ko nekaj crkne. Takrat se namreč večina njih spremeni iz prijaznih ljudi v težke prasce. Ko si reč kupoval (oz. še bolje, ko si se odločal za nakup), so se prijazno smejali, topili od zadovoljstva in ustrežljivosti, zlata usta so nosili. Ko pa prineseš reč na servis, obrnejo hrbet. Nismo več prijatelji. Njihov slogan se iznenada iz ''kupec ima vedno prav'', spremeni v ''mi imamo vedno prav, and there's nothing you can do about it!'' In pri tem računalniška branža občutno prednjači.
Gremo na primere. Že kar nekaj let nazaj sem kupoval svoj prvi računalnik. Šel sem do firme, ki jo je priporočil nek kolega od staršev, ki je, kot po naključju tudi sam delal pri njej. Imenovala se je (ob nje omembi mi gredo še danes lasje pokonci) ProLine. Ne bom niti govoril o njihovi že kar patetični prijaznosti, ko so me prepričevali, da naj kupim računalnik pri njih.
Že po kakšnih štrinajstih dneh je komjuter crknil. Zelenec kot sem bil, takrat nisem vedel, kaj je narobe (resetiral se je bios in ni več zaznaval hard diska). Računalnik je bil na servisu štirinajst dni (toliko časa so rabili, da so v biosu pritisnili tri gumbe in znova nastavili disk). Po kakšnem tednu se zadeva znova ponovi. Spet štirinajst dni. In tako kakšne pol leta. Ko sem jim rekel, da to ni ravno normalno, so mi rekli, da ''so v našem toku nihanja, zaradi česar se bios resetira.''
Potem sem zamenjal procesor in z njim tudi matično ploščo. Takih problemov ni bilo več. Nikoli več. ''Tokovna nihanja'' so torej hvalabogu izginila.
Ko je bil računalnik kmalu znova na servisu, zaradi stvari, ki se jih sploh ne spominjam več, toliko problemov je bilo z njim (cel čas, ko sem ga imel, je bil več tam kot doma), so me obvestili, da mi garancije ne priznavajo več, ''ker sem odpiral računalnik''. Zadeva me je precej presenetila, saj ga, prisežem, nisem odpiral. Kako so me ''dobili''? V Control Panel (Win95) ''so našli interent ikono, kar dokazuje, da sem imel modem v računalniku, ki sem ga jasno, sam vgradil.''
Modem sem dobil šele kakšno leto po tistem. Fantje so mi pa še kakšne tri leta pošiljali račune za tisti servis in mi grozili s tožbo. Potem je firma, se mi zdi, hvalabogu propadla. O njihovem šefu, ki me je po telefonu nadiral kot smrkavca, pa raje ne bi.
Gremo še malce na neračunalniško branžo.
Še v osnovni šoli sem kupil Samsungov hi-fi stolp (midi, kot bi danes rekli). Bil je dokaj drag, saj je bil precej naprednejši od ''kolmkišt'', ki so bile takrat popularne.
Po nekaj mesecih je crknil en kasetar (imel je dva). Ko si pritisnil play, je ponorel in ponavadi strgal trak.
Nesel sem ga v trgovino, kjer sem ga kupil. Rekli so mi, naj ga kar sam odnesem v Novo Gorico (stanujem v Litiji), kjer je edini servis. Šele po fotrovem posredovanju (ki dejansko je odvetnik, Brane2), so sprejeli, da ga bodo sami poslali tja. Čakal sem več kot en mesec (''rok je 45 dni!''). Vesel ga prinesem domov, vstavim kaseto in…crk. Popolnoma isto. Nesem ga nazaj. Prodajalec je bil nejevoljen.
Reci ni piši se je to zgodilo petkrat!!! Pet mesecev je bila zadeva na servisu, pri meni pa enkrat pet minut vsak mesec.
Potem sem znorel.
To jih je streznilo. Namesto da bi le zategnili en šrauf, kot so to počeli do sedaj, so zamenjali cel mehanizem. Od takrat je zadeva delala v redu.
In takih horror stories je še cel kup. Vsak Slovenec ima najmanj eno na zalogi, po mojem. Računalniki pa daleč prednjačijo. Nekaj crkne, potem pa na servisu ''ne najdejo, kje je napaka''. Računalnik (oz. karkoli drugega) je nato več na servisu kot doma. Včasih stranka znori in potem se ponavadi napaka najde (ni pa nujno). Včasih pa raje potrpežljivo prenaša svinjarijo, ki se dogaja, ker se noče prepirati. V takem primeru je računalnik na servisu do izteka garancijskega roka. Nakar se vsi oddahnejo. Stranka potem kupi drug računalnik.
Zakaj se to dogaja? Odgovor je preprost. Prodajalci, distributerji…bi stvari radi prodajali, ampak jih potem nič več videli. Če se v garancijskem roku kaj pokvari, stranka pride nazaj in zahteva popravilo. Od take stranke pa dobička ni (nesramni ljudje bi radi, da jim stvari ,ki so jih kupili, delujejo. Preklete svinje!). Treba se je je zlepa ali zgrda odkrižati. Najraje tako, da jo jebemo v glavo toliko časa, da se nas naveliča in neha težiti. Če pa to ne gre (pri težakih), potem pač stvar ''popravljamo'' toliko časa, da se garancijski rok izteče.
Rešitev? Novi zakoni.
Stvar mora biti popravljena ali zamenjana v razumnem roku (ne 45 dni).
Če tretjič pride do iste napake, mora biti stvar ali zamenjana z novo ali vrnjena kupnina (odloča kupec).
Stvar mora skozi vso garancijsko dobo (ki jo določi zakon) delovati tako, kot bi smel razumen človek pričakovati. Na morebitne skrite napake mora prodajalec kupca pred nakupom opozoriti. Primer: Na monitorjih se lahko (že med proizvodnjo) pojavijo t.i. dead pixels. Proizvajalec potem ponavadi določi, koliko minimalno jih mora biti, da se garancija prizna. Navadna svinjarija! Kupec mora za vse dotične napake pred nakupom vedeti, drugače se mu mora monitor zamenjati, ne glede na to, kaj pravi proizvajalec. Enako velja za recimo hard diske, ki začnejo ropotati (o tem pišem v Strojni opremi). Če kupec ni vedel, da lahko disk po določenem času postane glasnejši, mu ga je treba zamenjati. Vsa proizvajalčeva 'pravila', ki so s tem v nasprotju, so nična. Skratka, za vse proizvajalčeve specifikacije in morebitne skrite napake blaga, mora kupec vedeti pred nakupom. Z njimi ga mora seznaniti prodajalec. Če ga ne, lahko kupec zahteva zamenjavo blaga.
Za čas, ko je blago na servisu (če gre za daljše obdobje), mora prodajalec kupcu zagotoviti nadomestilo.
Te zahteve mora država rigorozno izvrševati tudi v praksi.
Prekleto dobro je delo, ker sem tole spravil iz sebe!
S samim Mlacomom sem bil jaz sicer zadovoljen. Cene nizke, vedno najnovejše komponente, poleg tega pa je računalnik (z izjemo iztikanja soundblasterja in nekih problemov z zvočniki), ki so mi ga sestavili, odlično delal in še sedaj (v fotrovi pisarni) dela odlično naprej. Enako velja za mojega soseda, ki mu je sistem s cyrixom delal pet let (potem ga je prodal), brez da bi bil enkrat samkrat na servisu.
S samo opremo torej pri Mlacomu nisem imel problemov. Na srečo, kajti neprijaznost in osornost njihovega serviserja je dejansko pregovorna.
Če mašina (in to velja tako za računalnike, televizorje, glasbene stolpe…) dela, potem je vse v redu. Vsi živimo zadovoljno življenje.
Nora in mučna kalvarija pa se pri naših prodajalcih, zastopnikih, serviserjih….začne, ko nekaj crkne. Takrat se namreč večina njih spremeni iz prijaznih ljudi v težke prasce. Ko si reč kupoval (oz. še bolje, ko si se odločal za nakup), so se prijazno smejali, topili od zadovoljstva in ustrežljivosti, zlata usta so nosili. Ko pa prineseš reč na servis, obrnejo hrbet. Nismo več prijatelji. Njihov slogan se iznenada iz ''kupec ima vedno prav'', spremeni v ''mi imamo vedno prav, and there's nothing you can do about it!'' In pri tem računalniška branža občutno prednjači.
Gremo na primere. Že kar nekaj let nazaj sem kupoval svoj prvi računalnik. Šel sem do firme, ki jo je priporočil nek kolega od staršev, ki je, kot po naključju tudi sam delal pri njej. Imenovala se je (ob nje omembi mi gredo še danes lasje pokonci) ProLine. Ne bom niti govoril o njihovi že kar patetični prijaznosti, ko so me prepričevali, da naj kupim računalnik pri njih.
Že po kakšnih štrinajstih dneh je komjuter crknil. Zelenec kot sem bil, takrat nisem vedel, kaj je narobe (resetiral se je bios in ni več zaznaval hard diska). Računalnik je bil na servisu štirinajst dni (toliko časa so rabili, da so v biosu pritisnili tri gumbe in znova nastavili disk). Po kakšnem tednu se zadeva znova ponovi. Spet štirinajst dni. In tako kakšne pol leta. Ko sem jim rekel, da to ni ravno normalno, so mi rekli, da ''so v našem toku nihanja, zaradi česar se bios resetira.''
Potem sem zamenjal procesor in z njim tudi matično ploščo. Takih problemov ni bilo več. Nikoli več. ''Tokovna nihanja'' so torej hvalabogu izginila.
Ko je bil računalnik kmalu znova na servisu, zaradi stvari, ki se jih sploh ne spominjam več, toliko problemov je bilo z njim (cel čas, ko sem ga imel, je bil več tam kot doma), so me obvestili, da mi garancije ne priznavajo več, ''ker sem odpiral računalnik''. Zadeva me je precej presenetila, saj ga, prisežem, nisem odpiral. Kako so me ''dobili''? V Control Panel (Win95) ''so našli interent ikono, kar dokazuje, da sem imel modem v računalniku, ki sem ga jasno, sam vgradil.''
Modem sem dobil šele kakšno leto po tistem. Fantje so mi pa še kakšne tri leta pošiljali račune za tisti servis in mi grozili s tožbo. Potem je firma, se mi zdi, hvalabogu propadla. O njihovem šefu, ki me je po telefonu nadiral kot smrkavca, pa raje ne bi.
Gremo še malce na neračunalniško branžo.
Še v osnovni šoli sem kupil Samsungov hi-fi stolp (midi, kot bi danes rekli). Bil je dokaj drag, saj je bil precej naprednejši od ''kolmkišt'', ki so bile takrat popularne.
Po nekaj mesecih je crknil en kasetar (imel je dva). Ko si pritisnil play, je ponorel in ponavadi strgal trak.
Nesel sem ga v trgovino, kjer sem ga kupil. Rekli so mi, naj ga kar sam odnesem v Novo Gorico (stanujem v Litiji), kjer je edini servis. Šele po fotrovem posredovanju (ki dejansko je odvetnik, Brane2), so sprejeli, da ga bodo sami poslali tja. Čakal sem več kot en mesec (''rok je 45 dni!''). Vesel ga prinesem domov, vstavim kaseto in…crk. Popolnoma isto. Nesem ga nazaj. Prodajalec je bil nejevoljen.
Reci ni piši se je to zgodilo petkrat!!! Pet mesecev je bila zadeva na servisu, pri meni pa enkrat pet minut vsak mesec.
Potem sem znorel.
To jih je streznilo. Namesto da bi le zategnili en šrauf, kot so to počeli do sedaj, so zamenjali cel mehanizem. Od takrat je zadeva delala v redu.
In takih horror stories je še cel kup. Vsak Slovenec ima najmanj eno na zalogi, po mojem. Računalniki pa daleč prednjačijo. Nekaj crkne, potem pa na servisu ''ne najdejo, kje je napaka''. Računalnik (oz. karkoli drugega) je nato več na servisu kot doma. Včasih stranka znori in potem se ponavadi napaka najde (ni pa nujno). Včasih pa raje potrpežljivo prenaša svinjarijo, ki se dogaja, ker se noče prepirati. V takem primeru je računalnik na servisu do izteka garancijskega roka. Nakar se vsi oddahnejo. Stranka potem kupi drug računalnik.
Zakaj se to dogaja? Odgovor je preprost. Prodajalci, distributerji…bi stvari radi prodajali, ampak jih potem nič več videli. Če se v garancijskem roku kaj pokvari, stranka pride nazaj in zahteva popravilo. Od take stranke pa dobička ni (nesramni ljudje bi radi, da jim stvari ,ki so jih kupili, delujejo. Preklete svinje!). Treba se je je zlepa ali zgrda odkrižati. Najraje tako, da jo jebemo v glavo toliko časa, da se nas naveliča in neha težiti. Če pa to ne gre (pri težakih), potem pač stvar ''popravljamo'' toliko časa, da se garancijski rok izteče.
Rešitev? Novi zakoni.
Stvar mora biti popravljena ali zamenjana v razumnem roku (ne 45 dni).
Če tretjič pride do iste napake, mora biti stvar ali zamenjana z novo ali vrnjena kupnina (odloča kupec).
Stvar mora skozi vso garancijsko dobo (ki jo določi zakon) delovati tako, kot bi smel razumen človek pričakovati. Na morebitne skrite napake mora prodajalec kupca pred nakupom opozoriti. Primer: Na monitorjih se lahko (že med proizvodnjo) pojavijo t.i. dead pixels. Proizvajalec potem ponavadi določi, koliko minimalno jih mora biti, da se garancija prizna. Navadna svinjarija! Kupec mora za vse dotične napake pred nakupom vedeti, drugače se mu mora monitor zamenjati, ne glede na to, kaj pravi proizvajalec. Enako velja za recimo hard diske, ki začnejo ropotati (o tem pišem v Strojni opremi). Če kupec ni vedel, da lahko disk po določenem času postane glasnejši, mu ga je treba zamenjati. Vsa proizvajalčeva 'pravila', ki so s tem v nasprotju, so nična. Skratka, za vse proizvajalčeve specifikacije in morebitne skrite napake blaga, mora kupec vedeti pred nakupom. Z njimi ga mora seznaniti prodajalec. Če ga ne, lahko kupec zahteva zamenjavo blaga.
Za čas, ko je blago na servisu (če gre za daljše obdobje), mora prodajalec kupcu zagotoviti nadomestilo.
Te zahteve mora država rigorozno izvrševati tudi v praksi.
Prekleto dobro je delo, ker sem tole spravil iz sebe!
Bonis nocet, qui malis parcit.
Primoz ::
Temo sem vam odbrisal in zaklenil.
Opozorilo:
mPjatu izjavlja, da je svoje poste napisal v afektu... in jih kot take tudi obravnavajte (a je tako Uroš).
Opozorilo:
mPjatu izjavlja, da je svoje poste napisal v afektu... in jih kot take tudi obravnavajte (a je tako Uroš).
There can be no real freedom without the freedom to fail.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kaj sledi po 45 dneh od uveljavitve garancije? (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 4910 (3686) | cpu |
» | Kriminalne zahteve serviserjem (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5509 (3883) | flipflop |
» | Vaše izkušnje z Mlacomom... (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5812 (4105) | Roadkill |
» | Spet MlacomOddelek: Kaj kupiti | 3282 (2038) | Ziga Dolhar |