Forum » Loža » Kako vozi druga polovica?
Kako vozi druga polovica?
Stepni Volk ::
Zunaj je poročilo "Condé Nast Motoring Report 2006", založnika, ki ima v rokah tudi pri drugi polovici priljubljenega Vogue. Daily Telegraph je naredil povzetek, kjer so Vogue bralke(ci) prišli do sledečih zaključkov:
- servo volan je najpomembnejši del vozila
- zanesljivost najpomembnejši faktor nakupa (kako to da potem kupujejo Peugeotje?)
- 67% jih meni, da je pomembno katere znamke je vozilo
- 75% jih pravi, da oglaševalci in analitiki ne ciljajo na žensko publiko in je zato Aston Martin DB9 najbolj zaželjeno vozilo
Za konec še citat Sharon Stone: "I like to drive with my knees. Otherwise, how can I put on my lipstick and talk on the phone?"
Glede na njen visok IQ upam, da je le stvar posebnega smisla za humor. V primeru, da gre le za samoironijo, se moram resno zamisliti.
A preidimo na statistiko. To gre Nemcem najbolje od rok. Pravijo, da večino dnevnih kilomterov za volani vozil naredijo moški, ženske imajo pri tem višji procent udeleženosti v nesrečah:
Zato tisto, da se ženske zaletavajo manj drži. Saj tudi vozijo manj. Mislim pa , da so ženske absolutno manjkrat soudeležene v nesrečah z resnimi posledicami. Raje ostajajo prvakinje na posebnih področjih:
PARKIRANJE
ZBRANOSTI
itd.
- servo volan je najpomembnejši del vozila
- zanesljivost najpomembnejši faktor nakupa (kako to da potem kupujejo Peugeotje?)
- 67% jih meni, da je pomembno katere znamke je vozilo
- 75% jih pravi, da oglaševalci in analitiki ne ciljajo na žensko publiko in je zato Aston Martin DB9 najbolj zaželjeno vozilo
Za konec še citat Sharon Stone: "I like to drive with my knees. Otherwise, how can I put on my lipstick and talk on the phone?"
Glede na njen visok IQ upam, da je le stvar posebnega smisla za humor. V primeru, da gre le za samoironijo, se moram resno zamisliti.
A preidimo na statistiko. To gre Nemcem najbolje od rok. Pravijo, da večino dnevnih kilomterov za volani vozil naredijo moški, ženske imajo pri tem višji procent udeleženosti v nesrečah:
Zato tisto, da se ženske zaletavajo manj drži. Saj tudi vozijo manj. Mislim pa , da so ženske absolutno manjkrat soudeležene v nesrečah z resnimi posledicami. Raje ostajajo prvakinje na posebnih področjih:
PARKIRANJE
ZBRANOSTI
itd.
neobjavljeno.blogspot.com
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
Liker ::
hehehe, no moja boljša polovica že pade v tole statistiko...
Parkiranje ji ne gre, tako da je trenutno najbolj zaželjen avto pri njej novi Prius, ali pa kak BMW, ki že ima tisti auto parking system.
Ker ji ne gre parkiranje tudi veliko mota volan na mestu, in je torej servo volan nujnost. Hkrati pa pada na "lepe" avtomobile. (P 206, Alfa 147).
In pa seveda, v kratkih 5ih mesecih vožnje je že dvakrat polepšala svoj in tuj avto na parkiriščih.
Statistika for ever!
Parkiranje ji ne gre, tako da je trenutno najbolj zaželjen avto pri njej novi Prius, ali pa kak BMW, ki že ima tisti auto parking system.
Ker ji ne gre parkiranje tudi veliko mota volan na mestu, in je torej servo volan nujnost. Hkrati pa pada na "lepe" avtomobile. (P 206, Alfa 147).
In pa seveda, v kratkih 5ih mesecih vožnje je že dvakrat polepšala svoj in tuj avto na parkiriščih.
Statistika for ever!
Ajvan ::
preden vsi začnejo pluvat po ženskah za volanom...
poznam eno čist običajno punco ki vozi bolje od mene[:8), kovne k mađar ko je treba, povrh je pa še fejst bejba(ne kkšna možača)
jst bi reku da so v splošnem predvsem bolj previdne voznice, ampak večinoma je to v mejh normale, je pa kak ekstrem kdaj in to nas(desce) večkrat spravlja ob živce ko vidiš babo tm neki drekat. Ampak to ni v večini primerov še nič proti večini upokovencev. kok me šele ti ob živce spravjo(sploh z tisto ročno k jo zategujejo pri semaforju in pol preden jo odtegne, najde prvo prestavo in pol mrbit končno spele)
Glede parkiranja je pa čist logično da jim gre slabše, saj imajo ženske prcej slabšo prostorsko predstavo od lulčkarjev, medtem ko descem večopravilnost povzroča težave(zlasti če je treba govort in še kake 2-3 stvari zraven delat ponavadi odpovemo- ženske pa ne)(kolkrat sm že falil izvoz če sm preveč klepetov)
Tko da vsakomur svoje...
aja mimgrede italjanke so po mojih izkušnjah odlične voznice, probejte se kdaj po kakšnem italjanskem mestu peljat ko je gužva. Vsi speljejo kot eden tudi če je dolga kolona(ne kot pri nas ko prede 6 avtov čez semafor), hitro in brez zapletov menjajo pasove, ne bremzajo po nepotrebnem v ovinkih... ah
poznam eno čist običajno punco ki vozi bolje od mene[:8), kovne k mađar ko je treba, povrh je pa še fejst bejba(ne kkšna možača)
jst bi reku da so v splošnem predvsem bolj previdne voznice, ampak večinoma je to v mejh normale, je pa kak ekstrem kdaj in to nas(desce) večkrat spravlja ob živce ko vidiš babo tm neki drekat. Ampak to ni v večini primerov še nič proti večini upokovencev. kok me šele ti ob živce spravjo(sploh z tisto ročno k jo zategujejo pri semaforju in pol preden jo odtegne, najde prvo prestavo in pol mrbit končno spele)
Glede parkiranja je pa čist logično da jim gre slabše, saj imajo ženske prcej slabšo prostorsko predstavo od lulčkarjev, medtem ko descem večopravilnost povzroča težave(zlasti če je treba govort in še kake 2-3 stvari zraven delat ponavadi odpovemo- ženske pa ne)(kolkrat sm že falil izvoz če sm preveč klepetov)
Tko da vsakomur svoje...
aja mimgrede italjanke so po mojih izkušnjah odlične voznice, probejte se kdaj po kakšnem italjanskem mestu peljat ko je gužva. Vsi speljejo kot eden tudi če je dolga kolona(ne kot pri nas ko prede 6 avtov čez semafor), hitro in brez zapletov menjajo pasove, ne bremzajo po nepotrebnem v ovinkih... ah
Najbl neumn se najbl dere
nevone ::
Jah, nič, čas je, da začnejo proizvajalci avtomobilov razmišljat od dodatku k avtomobilu za ženske. In sicer 5-10 centimeterov debel gumijast obroč. Neki podobnega kot imajo uni avtomobički v luna parkih.
o+ nevone
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
mtosev ::
lol DOBRE SLIKE.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
krneki0001 ::
Moja boljša polovica se je preselila iz cliota na suzuki vitaro(5 vrat - 4 metre dolgo zadevo). Odkar sedi višje, nima več nobenih problemov z parkiranjem in tut ne več problemov z idioti, ki izsiljujejo, ker je avto kr dost opazen na cesti(sploh prednji bullbar).
BluPhenix ::
Od vedno sem vozil po desni strani cestišča, z volanom na levi. Nikoli nisem še poizkusil vožnje po levem pasu z volanom na desni, tako da ne vem kako vozi moja druga polovica, zaradi tega ne vem ali se lahko strinjam z raziskavo
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Stepni Volk ::
Si zelo zanimiv primerek človeške vrste. Imaš eno polovico na kontinentalni Evropi, drugo polovico v VB, Irski, Avstraliji, Južni Afriki in Japonski.
neobjavljeno.blogspot.com
Scorpia ::
Poznam moške, ki ne znajo ne vem kako dober voziti, kaj šele parkirat. Glih tko poznam punce, ki znajo in ne znajo. Tko da tuki ne morem rečt da so ženske kej slabše od nas, ker zadnje čase na cesti mam več problemov z vozniki kot z voznicami(izseljevanje itd... da ne govorim več ker je res obup, da morem večkrat močno zavoro stiskat, pa izogibat se kjer se le da, tudi na pločnik)
Je pa ena stvar, ženske so pri avtu bolj malomarne ali pa jih je ful strah vozi(sam te počasi vozijo). Malomarne so predvsem pri parkiranju, ko pridejo do cilja hočejo čimprej da parkirajo, da lahko grejo v trgovino pa take(so pač takšen tip) pri tem pa ne pazijo na ovire, luknje. Pred tem ko prihajajo na parkirišče se še pogledajo, če so vrejene.
Tko da jaz poznam ženske k res nenormalno dober vozijo, pa še manj so agresivne. Ker moški v ljubljani je že vsak tretji frajer, ki s krntijo misli da je nekaj.
Pa še to ajvan, ne verjamem da so glih najbolši vozniki, tko vozijo ker jim je vsen za avto ker majo itak une malčke. Če pogledaš mal bolj, boš videl da so skoraj vsi spraskani. Večkrat se mi je zgodil, da sem moral umikat na nasprotno stran ko je un na moji desni zaradi parkiranih avtomobilov na cesti lepo začel mene rinit ven na nasprotni pas.
Je pa ena stvar, ženske so pri avtu bolj malomarne ali pa jih je ful strah vozi(sam te počasi vozijo). Malomarne so predvsem pri parkiranju, ko pridejo do cilja hočejo čimprej da parkirajo, da lahko grejo v trgovino pa take(so pač takšen tip) pri tem pa ne pazijo na ovire, luknje. Pred tem ko prihajajo na parkirišče se še pogledajo, če so vrejene.
Tko da jaz poznam ženske k res nenormalno dober vozijo, pa še manj so agresivne. Ker moški v ljubljani je že vsak tretji frajer, ki s krntijo misli da je nekaj.
Pa še to ajvan, ne verjamem da so glih najbolši vozniki, tko vozijo ker jim je vsen za avto ker majo itak une malčke. Če pogledaš mal bolj, boš videl da so skoraj vsi spraskani. Večkrat se mi je zgodil, da sem moral umikat na nasprotno stran ko je un na moji desni zaradi parkiranih avtomobilov na cesti lepo začel mene rinit ven na nasprotni pas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
Evil mind ::
Einsten je imel prav. Človeška neumnost je neskončna, kar je vidno po zgornjih slikah ;)
Ajvan ::
sej nisem mislil reči da so najboljši(al pa bolši), pravim samo da je meni všeč da je tam promet bolj tekoč, da ne čakaš toliko po nepotrebnem
Najbl neumn se najbl dere
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ajvan ()
Scorpia ::
Ja no če si iz ljubljane nič ne pomaga k je promet res obup. Edino če poznaš kokr tolk ljubljano se lahko izogneš prometu, sam naletiš na ful ležečih policajev.
BluPhenix ::
Stepni, mislil sem na polovico možganov
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
krneki0001 ::
Ja no če si iz ljubljane nič ne pomaga k je promet res obup. Edino če poznaš kokr tolk ljubljano se lahko izogneš prometu, sam naletiš na ful ležečih policajev.
Promet je obupen v ljubljani zaradi nas samih. Če bi imeli ob prižigu rumene luči(od rdeče proti zeleni) že v prvi prestavi in bi spuščali sklopko, bi ob prižigu zelene luči speljalo prvo vozilo takoj in ostali bi lahko skoraj vsi prečkali križišče. Večinoma je pa tako, da ko se prižge zelena luč osebki šele iščejo prvo prestavo.
BluPhenix ::
No zadeva velja tudi ob drugi rumeni, ko gre iz zelene v rumeno. Če bi se folk ustavljal pri rumeni, ne pa da vozi čeznjo in čez rdečo, bi se manj križišč zagužvalo. Manj bi se jih zagužvalo tudi, če bi ljudje imeli toliko v glavi, da nebi rinili v križišče, ko je le-to polno. NE pa da folk spelje v križišče in potem zaradi gužve stoji sredi križišča, tisti ki bi moral iti pravokotno na njega tega seveda en more storiti in potem se vse začne vrteti v krogu.
Tako je, za gnečo v ljubljani ste krivi sami
Tako je, za gnečo v ljubljani ste krivi sami
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Super Sonic ::
"Promet je obupen v ljubljani zaradi nas samih. Če bi imeli ob prižigu rumene luči(od rdeče proti zeleni) že v prvi prestavi in bi spuščali sklopko, bi ob prižigu zelene luči speljalo prvo vozilo takoj in ostali bi lahko skoraj vsi prečkali križišče. Večinoma je pa tako, da ko se prižge zelena luč osebki šele iščejo prvo prestavo."
He he,... prižiganju zelene večina gleda ljudi na pločnike, ko pa je zelena, se folk šele obrača proti cesti. V tvojem primeru, sigurno ne bi imeli nobene gužve. A cesta je samo ena, motoričnih debilov pa kar precej. Poleg tega je potrebno vzeti v predmet debate tudi dejstvo, pa je na cesti kar nekaj % ljudi, ki so delali vozniški izpit takrat, ko je bila v Sloveniji samo ena cesta in en semafor.
Sicer pa država Slovenija odobri svojim državljanom izpit za dalj časa, kot je pa povprečna življenska doba njenega državljana. Iz tega lahko sklepamo, da na naših cestah lahko vozijo ljudje tudi takrat, ko so 5 min. pred smrtjo.
pa on topic:
Ne bi rad žalil ženskega spola, ampak takole v grobem poznam več ženski, ki zna parkirat samo naravnost, kot moških. In tudi več žensk se boji za volan. Vsaj v mojem okolišu. Kar se pa tiče moje polovice - vozi zelo slabo.
He he,... prižiganju zelene večina gleda ljudi na pločnike, ko pa je zelena, se folk šele obrača proti cesti. V tvojem primeru, sigurno ne bi imeli nobene gužve. A cesta je samo ena, motoričnih debilov pa kar precej. Poleg tega je potrebno vzeti v predmet debate tudi dejstvo, pa je na cesti kar nekaj % ljudi, ki so delali vozniški izpit takrat, ko je bila v Sloveniji samo ena cesta in en semafor.
Sicer pa država Slovenija odobri svojim državljanom izpit za dalj časa, kot je pa povprečna življenska doba njenega državljana. Iz tega lahko sklepamo, da na naših cestah lahko vozijo ljudje tudi takrat, ko so 5 min. pred smrtjo.
pa on topic:
Ne bi rad žalil ženskega spola, ampak takole v grobem poznam več ženski, ki zna parkirat samo naravnost, kot moških. In tudi več žensk se boji za volan. Vsaj v mojem okolišu. Kar se pa tiče moje polovice - vozi zelo slabo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Tear_DR0P ::
sklepanje po sebi je povsem neznanstveno - ampak moja mati ne zna vozit avta, čeprav ima izpit, punca in njena mati pa vozita zelo dobro - vseeno pa zaupam bolj nemški statistiki kot mojim izkušnjam
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Zeberdee ::
Najbolj sem se razjezil na primorski avtocesti v smeri proti KP, ko sta dve mladi gospodični v Pežoju vozile po prehitevalnem pasu, v klanec navzgor (od izvoza proti NG -> malo naprej) 90. Ne le, da sem prvič resnično sprobal abs (tam jih nisem pričakoval), gospodični se nista umaknili ampak nadaljevale po desnem pasu. Mimo sem šel po levi, ker drugače bi se mi v rit zabil Passat.
Na gorenjski avtocesti pa je vsak petek popoldne nevarno voziti proti Ljubljani iz odcepa Vodice. Tolikokrat, kot na tej relaciji mi še ni adrenalin narasel. Večinoma gre za "češke" ženske (češke, ker ne uporabljajo ogledal in prehitevajo kljub temu, da so počasnejše od tovornjaka, ki gre pred njimi).
Na gorenjski avtocesti pa je vsak petek popoldne nevarno voziti proti Ljubljani iz odcepa Vodice. Tolikokrat, kot na tej relaciji mi še ni adrenalin narasel. Večinoma gre za "češke" ženske (češke, ker ne uporabljajo ogledal in prehitevajo kljub temu, da so počasnejše od tovornjaka, ki gre pred njimi).
Scorpia ::
Mah tole v ljubljani so tudi semafori krivi, voziš po omejitvah naletiš na vsakem drugem križišču rdeče. Voziš pod omejitvah ujameš ko se zelena prižiga, sam kdaj raje izberem hitrejši način da vozim nad omejitvami sam spet ne morš k naletiš na budale ki prečkajo cesto ali pa ti izletijo z avtom.
To kar se dogaja na križišču da kar rinejo naprej, tisti ki pa levo zavijajo morjo brezveze čakat sam zato k un ni mogu stat par metrov nazaj pa naredil malo prostora. Skratka bil moški al žensko men je vse isto k je recimo 80% folka smotanih. Da kulturo ne omenjamo...
Drgač niso najhujši ljubljančani(pa če pogledamo na celovški, dolenjski... kere so tablice, grb pa to, pol niso sam ljubljančani) men je po celi sloveniji isto. Najhuje ko se peleš po kakšni gorenjski, dolenjski cesti ali na primorskem, kjer ni tolk prometa in pridejo modeli ven na cesto kot da so sami. Očitno niso navajeni prometa? Zadnjič sem na gorenjskem ustavljal folku da prečkajo normalno cesto kjer je za pešce, so me sam čudn gledali, da ne govorim kako je ena starejša ženska začela teč pa vame gledat, ne pa pred sabo Še dober da se je obrnila pred pločnikom.
To kar se dogaja na križišču da kar rinejo naprej, tisti ki pa levo zavijajo morjo brezveze čakat sam zato k un ni mogu stat par metrov nazaj pa naredil malo prostora. Skratka bil moški al žensko men je vse isto k je recimo 80% folka smotanih. Da kulturo ne omenjamo...
Drgač niso najhujši ljubljančani(pa če pogledamo na celovški, dolenjski... kere so tablice, grb pa to, pol niso sam ljubljančani) men je po celi sloveniji isto. Najhuje ko se peleš po kakšni gorenjski, dolenjski cesti ali na primorskem, kjer ni tolk prometa in pridejo modeli ven na cesto kot da so sami. Očitno niso navajeni prometa? Zadnjič sem na gorenjskem ustavljal folku da prečkajo normalno cesto kjer je za pešce, so me sam čudn gledali, da ne govorim kako je ena starejša ženska začela teč pa vame gledat, ne pa pred sabo Še dober da se je obrnila pred pločnikom.
krneki0001 ::
Scorpia - za tole smo si sami krivi.
Če pogledaš tujino je prvi pred rdečo lučjo že pripravljen in ima v prvi prestavi ter samo čaka rumeno. Ko se rumena prižge, se njegov avto že pomika naprej in tako potem pride več kot 50 avtov skozi križišče. Pri nas v istem času pride 10 avtomobilov, ker prvi ko se že prižge zelena luč, šele išče prvo prestavo. To bi bilo treba tut kaznovat, ker to je oviranje prometa.
V tujini se tudi ob rumeni luči ustavijo, pri nas pa rinejo skozi križišče še v rdečo.
Če pogledaš tujino je prvi pred rdečo lučjo že pripravljen in ima v prvi prestavi ter samo čaka rumeno. Ko se rumena prižge, se njegov avto že pomika naprej in tako potem pride več kot 50 avtov skozi križišče. Pri nas v istem času pride 10 avtomobilov, ker prvi ko se že prižge zelena luč, šele išče prvo prestavo. To bi bilo treba tut kaznovat, ker to je oviranje prometa.
V tujini se tudi ob rumeni luči ustavijo, pri nas pa rinejo skozi križišče še v rdečo.
Stepni Volk ::
nebivedu - glede na tvoj sestavek in tudi nekaj primerov iz prakse: če spelješ v rumeno (ki ji sledi zelena), te bo nabasal nekdo, ki pelje skozi rdečo. Zato je vsaj pri nas pametno pogledati levo in desno, da ni kakšnega manijaka, potem pa spelješ.
Kitajci in nekaj nemških mest imajo še boljšo rešitev: sekunde se vidno odštevajo, kdaj bo ponovno zelena luč. To bi bilo praktično tudi pri nas.
Seveda ne v Kranju, kjer sem ravno pred tednom dni imel priliko voziti, speljuje se počasi, lažerno. Verjetno se nikomur ne mudi. A zato pot do centra traja kot povprečna otroška pravljica. Da o resničnem anti-zelenem valu ne bi. :)
Kitajci in nekaj nemških mest imajo še boljšo rešitev: sekunde se vidno odštevajo, kdaj bo ponovno zelena luč. To bi bilo praktično tudi pri nas.
Seveda ne v Kranju, kjer sem ravno pred tednom dni imel priliko voziti, speljuje se počasi, lažerno. Verjetno se nikomur ne mudi. A zato pot do centra traja kot povprečna otroška pravljica. Da o resničnem anti-zelenem valu ne bi. :)
neobjavljeno.blogspot.com
krneki0001 ::
Stepni - t oda vozijo ljudje v rdečo je velik problem, še večji pa je da gredo čez rdečo pa potem obstanejo sredi križišča. Vendar bo to treba začet sankcionirat. Policaji naj namesto na kaki trzinski obvoznici raje stojijo v takih križiščih in naj pobirajo denarce od teh, ki ovirajo promet v križiščih.
BluPhenix ::
sekunde se vidno odštevajo, kdaj bo ponovno zelena luč. To bi bilo praktično tudi pri nas.
To se počasi uvaja tudi pri nas, nekateri semaforji v Lj so taki (na trubarjevi in blizu mlacoma)
To se počasi uvaja tudi pri nas, nekateri semaforji v Lj so taki (na trubarjevi in blizu mlacoma)
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Stepni Volk ::
Mlacomovski odšteva pešcem... za voznike nisem čisto prepričan.
neobjavljeno.blogspot.com
Scorpia ::
Nebivedu: a misliš da sam prvi speljuje počasi? zame vsi speljujejo počasi! un k je v drugi tretji vrsti se po pol ure spomni da more it. aja pa ne morš rečt da smo sami krivi, ker se nikol ne zadržujem na križišču.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
OrkAA ::
Seveda smo sami krivi. Če bi vsak speljal točno takrat, ko bi se prižgala zelena luč, bi vsi avtomobili speljali naenkrat. Ker pa se ljudje tega ne držijo, vsak spelje šele, ko vidi, da se avto pred njim premika. "Sinhronizacija" torej peša :)
balocom ::
nekje na netu [skarkzem detektor je že pregoru seveda], je posnetek, kaj so nardil eni z tistim ke je ostal v križiču....
....okrog njega pa začel tult na njega kaj tle dela
EDIT: blo je v angliji
....okrog njega pa začel tult na njega kaj tle dela
EDIT: blo je v angliji
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Zgodovina sprememb…
- spremenil: balocom ()
Dr_M ::
ah jest sm vidu na lastne oci na kriziscu v blizini hotela lev.... tip je ostal v kriziscu in iz enga druzga avta prleti model in ga je zacel kr vn vlect in se ene 2x ga je okol uses useku. tok sm biu skokiran, da se se smejat nism mogu
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Voznja v rdeco luc... (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20538 (16827) | anketar |
» | Kako se obravnavajo primeri ko bi nekdo lahko preprečil nesrečo pa je ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13249 (10921) | koyotee |
» | Semafor-puščica v levoOddelek: Na cesti | 5308 (4597) | googleg1 |
» | Sistem za detekcijo prevožene rdeče luči je mogoče zlorabiti (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 10713 (8219) | poweroff |
» | Zelena luč semaforja ne bo več utripala (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14720 (11191) | BigWhale |