» »

Težave z uveljavljanjem garancije.

Težave z uveljavljanjem garancije.

Marc` ::

Lep pozdrav.

Nekaj dni nazaj sem nesel nazaj v garancijo (big bang) svoj ipod mini, ki mu je najverjetneje crknil disk. Vse lepo in prav, danes me pa pokliče nekdo iz servisa in mi pravi, da so levo spodaj (verjetno v notranjosti) "sledi udarcev" ali nekaj takega in mi garancije ne morejo uveljaviti.
Cel čas sem bil zelo skrben z minijem in mi nikoli ni drastično padel na tla, še posebej mi pa ni crknli ob kakem padcu ampak sam od sebe. Zanima me tudi (predpostavimo da so res nekaj našli), kako je potem s tem, ker recimo ta napaka ni vplivala na sam mini, crknil je naprimer disk.

Je kaj za storiti? Samo popravilo bi blo verjetno predrago in se ne bi splačalo..

KandazaR ::

A si ga slučajno komu kdaj posodila ali pa samo dal v roke ko nisi gledal?

Marc` ::

Sem posodil ja...ampak so vsi vedli da ni najbolj poceni stvar pa sem prepričan da so dobro pazli. Niti na zunaj se nič ne vidi al pa kaj, pa ta ohišja so robustna, tako da nevem no kako bi se lahko kr nekaj uničlo "namerno".

misso ::

Kaj si mu pa odgovoril ko ti je povedal na je notranjost ohišja poškodovana.

To bi lahko tudi bilo tovarniška napaka ohišja, ali pa ko so notri dajala so kaj zajebali.

Marc` ::

V bistvu ni rekel da je ohišje poškodovano, verjetno misli vezje, nevem pravzaprav. Nekaj sem spraševal, če odznotraj se mi zdi, bil sem precej šokiran ker cca. 50 jurjev le ni tako malo. Dogovorila sva se, da bo poslal stvar nazaj v big bang v mbju pa bom tam kaj rekel..

grex ::

Pa lahko ta stvar crkne kar tako. Tudi če ti dejansko je padel na tla (metal ga verjetno noben ni), bi taka stvar mogla to zdržat. Navsezadnje ti tudi laptop zdrži en padec - ipod je pa toliko bolj kompakten.

No in v primeru, da je ipod dejansko tak škart - če se BigBang tako poigrava s čustvi kupcev za borih 50 tisoč (kar je za njih drobiž, sploh pa najverjetneje ne bi nič izgubili sploh), niso vredni da karkoli tam kupiš.

Moje priporočilo je, da težiš do nezavesti, po potrebi pišeš društvu za varstvo potrošnikov. Šele takrat nazadnjaški prodajalski pameti v Sloveniji kaj kapne.

misso ::

Pa upam da boš dobil kakšen papir od servisa. SAj en dokument da si ga nesel popraviti.

BluPhenix ::

Čakaj vezje je poškodovano, ohišje pa ne?

In on je sklepal, da je tole od padca? Ti mu kar lepo reči, naj se ne zmišljuje. Če se ohišje ni poškodovalo med padcem se ni niti notranjost. Oz. če je bil tako hud udarec, bi moralo biti precej poznati tudi na zunanji strani ohišja. Kaj si bodo še izmislili.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Slo-One ::

Izmislili si bodo, da se je poškodovalo zaradi širjenja in krčenja zraka zaradi temparature.



PS: Ti samo teži pa bo. >:D

Keyser Soze ::

Bom pisal kar tule, da ne bomo odpirali nove teme.

Zakon, AFAIK ni ravno razdelan v tem delu, zato moram vprašati tule, če kdo kaj bolje pozna prakso.

Kakšnega pol leta nazaj sem v Mercator Tehniki kupil tehtnico, katera pa že od vsega začetka ni bila ravno nagnjena k brezhibnemu delovanju. Po dolgem času sem se končno spravil v Mercatorjev Hipermarket in tam skušal uveljavljati garancijo. A so me zavrnili, češ, da ni bila kupljena pri njih in moram laufat v Mercator Tehniko.

A je res tak problem napisat reklamacijski zapisnik in zadevo lepo dat popravit? Al so to ločene trgovine oz. je to drug prodajalec (Mercator, d.d.)? Zanimivo je predvsem to, da pri drugih trgovinah (Merkur, Big Bang, ...) tega problema ni bilo.
OM, F, G!

Vikking ::

Kot prvo, zahtevaj pisno uradno pojasnilo, zakaj niso uveljavljali garancije. Naj te ne prepričuje, da ne more ali karkoli, zahtevaj pisno pojasbnilo ali pa naj zadevo popravijo. Po zakonu so ti dolžni dati pisno pojasnilo.

Ko dobiš pisno pojasnilo, ti ostane še samo pridobiti sodnega izvedenca in zadevo vložit na sodišče, ki bo ocenila, ali je bila napaka zaradi malomarnega ravnanja. Ampak stane muchos dineros.

Če si v trgovini stalna stranka, se splača iti s pisnim pojasnilo (če je napisano površno, butasto) v trgovino takrat ko imajo največ kupcev. Greš lepo k reklamacijam, ter se čim bolj glasno argumentirano razburjat, da se delajo norca, da nočejo uveljavljat grancije.... Če ne druga jih vsaj spraviš ob kakšno stranko.

Včasih zaleže, včasih ne... Če si zadevo sam pokvaril se pokrij s piskrom, ter kupi drugega.

Vikking ::

Keyser Soze: Lahko neseš direkt na servis, vsekakor je pa trgovina tudi dolžna prevzeti izdelek (neseš v isto trgovino kjer si izdelek kupil). Vsekakor če si dal zadevo na pošto ter poslal serviserju, shrani račun, saj ob uveljavljanju garancije ti le morejo pokriti tudi stroške poštnine.

Če ti granacije ne bodo uveljavili, potem ti niso dolžni pokriti stroškov.

Hint: Če si se sam odpeljal direktno serviserju, probaj iti kakšnemu taksistu, in naj ti da (če ima) kakšen račun od tistega dne in ure ko si dostavil blago. Ponavadi stranke ne vzamejo računa, ter jih taksisti če so malomarni šele, čez kakšen teden zavržejo.
Povrniti ti morajo stroške taxi-ja.

solatko ::

Keyser Soze - Na garancijskem listu, ti lepo piše, da se izdelek, v primeru reklamacije, oziroma uveljavljanje garancije, pošlje ali dostavi v trgovino, kjer je bila stvar kupljena ali na pooblaščeni servis. Večina d.d. ima več poslovalnic, ki so poslovno ločene in se njihovo poslovanje ne prekriva, tako, da ne moreš nest v kateri koli Mercator. Big ben in Merkur imajo pač drugačno ureditev. Tudi reklamacije v sparu lahko uveljavljaš, samo tam kjer si kupil ali na servisu.

Keyser Soze ::

Hm, samo zakon govori o prodajalcu (v mojem primeru Mercator, d.d.) ne pa o prodajalni, kjer je bil izdelek kupljen.

Al se motim? Jao, bom res naročil taxi dolenjska-LJ in nato uveljavljal stroške prevoza. =/
OM, F, G!

Utk ::

Ja po moje je še najboljše, da greš raje z letalom via Dubaj.
Samo ne bi računal na to, da bi dobil kaj nazaj za prevoz. V najboljšem primeru ti bojo dali za avtobus. Mislim, da je marsikdo tu že kupil kaj v Nemčiji, pa dvomim, da mu je potem na pamet padlo, da bi nemški trgovini zaračunal pot gor in nazaj, če se kaj pokvarilo v garanciji.

solatko ::

Potem pa nesi v lokalni Mercator, kjer ti prodajo kruh in salamo (tehnične robe sploh nimajo) in od šefa zahtevaj, da ti uredi zadevo. Kolk ste eni primeri smešni v svojih zahtevah in pametovanjih. Ni ista štacuna, kaj ti tle ni jasno, morda ureditev koncerna.

Keyser Soze ::

Potem pa nesi v lokalni Mercator, kjer ti prodajo kruh in salamo (tehnične robe sploh nimajo) in od šefa zahtevaj, da ti uredi zadevo. Kolk ste eni primeri smešni v svojih zahtevah in pametovanjih. Ni ista štacuna, kaj ti tle ni jasno, morda ureditev koncerna.

Eni primeri so pa pač nerazgledani ane. Kaj morem, če tebi predpisi predstavljajo prevelik izziv, ne glede na pomoč, in potemtakem nisi sposoben uveljavljat svojih pravic? Eni ste pa res smešni v svoji omejenosti. =)

@CrniE
Isti primer kot zgoraj? V najboljšem primeru mi bodo dali nazaj stroške najcenejšega javnega prevoza? Najboljšem primeru?? Joj, pa sej ni čudno, da nekateri Slovenijo še vedno uvrščajo v "hardcore" balkansko regijo. Glede na stanje mentalitete.
OM, F, G!

Utk ::

Ja pismo, potem si pa naroči tisto 9 metrsko limuzino. Njih nič ne briga s čim pa kako ti prideš. Sej lahko tudi po pošti pošlješ zarad njih. To ti bojo povrnili, če boš težil, kaj več pa ne.

Keyser Soze ::

Ja pismo, potem si pa naroči tisto 9 metrsko limuzino. Njih nič ne briga s čim pa kako ti prideš. Sej lahko tudi po pošti pošlješ zarad njih. To ti bojo povrnili, če boš težil, kaj več pa ne.

Problemi s semantiko? Govoriš o najboljšem primeru. Če je to povrnitev stroškov avtobusa, kaj je potem najslabši primer? Nagradno vprašanje!! Anyone?

Če nimata nobene pametne obrazložitve z solatkotom, bodita pač tiho. Sam sem prosil za mnenje oz. kakšen primer/prakso. In to je to. Ostalo je BS iz vajinih ust. =/
OM, F, G!

Vikking ::

Ja pismo, potem si pa naroči tisto 9 metrsko limuzino. Njih nič ne briga s čim pa kako ti prideš. Sej lahko tudi po pošti pošlješ zarad njih. To ti bojo povrnili, če boš težil, kaj več pa ne.


IZ STRANI URADA ZA VARSTVO POTROŠNIKOV:
STROŠKI IN NEVARNOST

Prodajalec oziroma proizvajalec je dolžan na svoje stroške spraviti stvar do kraja, v katerem naj bo popravljena oziroma zamenjana, ter jo popravljeno oziroma zamenjano vrniti kupcu. Ta čas trpi prodajalec oziroma proizvajalec nevarnost uničenja ali poškodovanja stvari.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.


Ponavadi se nese v trgovino, razložiš kaj je pokvarjeno, Ko je stvar popravljena lahko zahtevaš, da ti robo pošljejo na dom na njihove stroške.

Utk ::

Ja. Ne pa da naročiš taxi iz Dolenjske v Ljubljano in pričakuješ, da ti bojo tudi to povrnili.

solatko ::

Keyser Soze - Pa kaj bi ti rad, da ti potrdimo nakup pri Janezu, reklamacija pri Poldetu, ker je lih pri roki, pa še priimek ima isti (ista figa). Odgovor je bil na tvoje vprašanje nakup vage v Mercator Tehnika in uveljavljanje reklamacije (garancije) v Hipermarketu, če prav si imel na računu žig od Tehnike. Isto kot, da bi prinesel meni in zahteval, da ti zastonj odnesem v Tehniko. Ne gre, ni zakona, ki bi hipermarket prisilil, da ti vzame v obdelavo izdelek kupljen v Tehniki, pa čeprav je to Mercator. Torej, kakršno vprašanje, tak odgovor, če pa ti ni všeč, je to tvoj problem. Obrazložitev pa je bila, glede na vprašanje, primerna.

Invictus ::

Kar se tiče sodnega izvedenca, velja naslednje:

- ko prijaviš reklamacijo v roku do pol leta, mora sodnega izvedenca plačati prodajalec (on mora dokazati, da ni nič narobe.
- po pol leta mora plačati kupec sodnega izvedenca.

Tolk v info ...

LP I.

solatko ::

A ne plača sodnega izvedenca tisti, ki ga zahteva, potem pa sodišče odloči, kdo nosi stroške. Če je reklamacija upravičena, potem nosi stroške prodajalec, če pa to ni dokazljivo (tudi s pomočjo izvedenca), jih pa nosi naročnik.

Keyser Soze ::

@Solatko

Obrazložitev pa je bila, glede na znanje, neprimerna. Za normalne ljudi. Me pa zanima komu vse ti prodajaš svojo "solato" glede na to, da si tako zagrizeno "neizobražen".
OM, F, G!

solatko ::

Keyser Soze - če lepo počasi prečitaš (gelde na svoje znanje, bi to moral obvladati) je trditev vprašalna in pričakujem odgovor ali je tko ali ne. Zakaj bi jaz najemal izvedenca, če mi mora prodajalec dokazati, da je stvar v nasprotju z mojo trditvijo, da je zanič, dobra in, da ne prizna garancije. Na koncu bi moral dati vprašaj, pa ga na nekaterih forumih ne moreš uporabljati, zato raje postavim v taki obliki, da tist, ki počasi prebere ve, kdaj je trditev, kdaj pa vprašanje. Za to se ne delaj tako pametnega, saj glede na tvoja vprašanja, nimaš saj pri reklamacijah, kaj dosti pojma - jaz saj to vem, da moram nesti v štacuno, kjer sem zadevo kupil ali na pooblaščeni servis, a ne.

Ziga Dolhar ::

Keyser: za zacetek moras biti pozoren, da gre pri razlicnih trgovinah lahko za razlicne subjekte - pravne osebe, 'Mercator' pa je zgolj blagovna znamka oz. naziv fransize. Podobno recimo pri Petrolu.

(na to te lahko opozorim, cesa vec pa ne znam pvedat.)
https://dolhar.si/

bobby ::

eno vmesno: ali še koga motita pojma REKLAMACIJA in pa UVELJAVLJANJE GARANCIJE?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Keyser Soze ::

Keyser: za zacetek moras biti pozoren, da gre pri razlicnih trgovinah lahko za razlicne subjekte - pravne osebe, 'Mercator' pa je zgolj blagovna znamka oz. naziv fransize. Podobno recimo pri Petrolu.

(na to te lahko opozorim, cesa vec pa ne znam pvedat.)

Je ista pravna oseba. Sodeč po njihovi spletni strani.
OM, F, G!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

INTERSPORT težave z reklamacijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7715656 (13743) maco-maco
»

Pravica do garancije

Oddelek: Pomoč in nasveti
142599 (1973) St235
»

Stvarna napaka ali garancija?

Oddelek: Pomoč in nasveti
294588 (4040) St235
»

počen plastičen rob zaslona prenosnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
967676 (4495) 49106
»

Vracilo denarja. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
645196 (3864) nokia6310

Več podobnih tem