» »

INTERSPORT težave z reklamacijo

INTERSPORT težave z reklamacijo

«
1
2

StankaP ::

Pozdravljeni,

V Intersprtu sem kupila športne copate, Asics Fuzex Lyte 2 in po 14 dneh in malo prehojenih kilometrih se je pojavila luknja v desnem opetniku.

Zadevo sem reklamirala in dobila zavrnitev reklamacije s strani trgovine in njihovega strokovnega delavca gospoda Jožeta Urankarja in sicer dobila sem odgovor, da sem kupila premajhne športne copate, da ne znam zavezati vezalk, da ne uporabljam pravih nogavic in da imam verjetno deformirano nogo oziroma stopalo.

Po vsem tem sem se obrnila na tržno inšpekcijo, kjer so mi povedali da moram imeti drugo mnenje. Tega sem pridobila od sodne izvedenke, katera je ugotovila, da je reklamacija upravičena, ker je to skrita napaka. Njeno ugotovitev, sem posredovala tržni inšpekciji, le ta pa Intersportu. Intersport pa ni reagiral oziroma nisem dobila nobenega odgovora.

Ker nisem dobila odgovora, sem se obrnila na sedež podjetja, ki se nahaja v Švici. Po celotni razlagi, sem dobila odgovor, da bodo kontaktirali podružnico Intersport ISI v Sloveniji.

Po dveh dneh sem dobila, pošto od gospoda Klemna Udoviča, ki mi je ponovno razložil, da nisem opravičena do reklamacije in, da je za njih zadeva zaključena, s tem da pošto, ki sem prejela ni bila podpisana s strani direktorja Intersporta ISI ampak samo od njega, kar je tudi ena izmed nepravilnosti.

Iz vsega navedenega je razvidno, da Intersport ne želi reševati reklamacij tudi, če so upravičene. Kljub temu, da sem v mailih in poštah omenjala, da se bom obračala na javnost, nisem dobila odgovora. Zato sedaj želim deliti to izkušnjo z vsemi prejšnjimi in naslednjimi oškodovanci, ker skupaj smo pa le vsi potrošniki močnejši.

Vsa mnenja in podpora je z vaše strani dobrodošla.

Pinzl ::

Daj slikaj tele dopise, zakrij osebne podatke pa bomo videli naprej...

Invictus ::

Meni so v hervisu zamenjali leto in pol stare adidas polgojzarje.

Načeloma zdaj ne komplicirajo več. Razen izjem...

Še en razlog, poleg butastih, lenih in nesramnih trgovcev, da ne kupujem več tam.

Če si uveljavljala stvarno napako, ti morajo zamenjati. Prve pol leta so dolžni oni plačati sodnega izvedenca.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

drekodovce ::

tudi jaz sem kupil v hervisu salomonke, po 10ih mesecih sem jih nesel nazaj, ker so s časom premočili - goretex, v osmih dneh so me poklicali in mi sporočili, da me čaka dobropis.

Sem bil zelo pozitivno presenečen.

bambam20 ::

če ne drugače pa preko odvetnika. Bodo hitro premaknili riti pa ti povrnili denar. Da ne boš vzela kakšen dobropis, ker se nesramno obnašajo.

Kaj tem v Intersposrtu ni jasno, če je izvedenec podal mnenje, da je reklamacija upravičena. Sam bi zajteval povrnitev denarja. Se zna na drugih supergah zgoditi podobna zadeva, ker ima Intersport drugo klaso obutve. Enako kot Hervis, ko za slovenski trg pošiljajo slabšo kvaliteto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Han ::

Jaz v Intersportu samo še preizkusim copate, kupim pa jih tretjino ali polovico ceneje drugje.

Alamar ::

bambam20 je izjavil:


Kaj tem v Intersposrtu ni jasno, če je izvedenec podal mnenje, da je reklamacija upravičena.
Jože Urankar ni njihov sodelavec, ampak je uradni sodni izvedenec tekstilne in usnjarsko krznarske stroke. Ta je podal mnenje, da reklamacija NI upravičena. Ime drugega izvedenca ni napisano tako, da lahko le ugibamo, za kaj se gre pri vsem skupaj.

Arctander ::

Tale Jože Urankar ima menda precej nenavadno statistiko izvedenskih mnenj, vsaj sodeč po forumih. Sem že na več koncih prebral, da naj bi vedno izdal mnenje v korist naročnika - trgovca.

Invictus ::

Alamar je izjavil:

bambam20 je izjavil:


Kaj tem v Intersposrtu ni jasno, če je izvedenec podal mnenje, da je reklamacija upravičena.
Jože Urankar ni njihov sodelavec, ampak je uradni sodni izvedenec tekstilne in usnjarsko krznarske stroke. Ta je podal mnenje, da reklamacija NI upravičena. Ime drugega izvedenca ni napisano tako, da lahko le ugibamo, za kaj se gre pri vsem skupaj.

Torej uporabljajo isti princip za nategovanje potrošnikov kot ga je včasih Maya Maya. Da elaboriram...

Maya Maya je imela pogodbo z enim sodnim izvedencem (pozabil katerim, je bilo tudi na netu), ki je zavrnil čisto vsako reklamacijo zaradi nekih banalnih vzrokov. Goretex jakna se je zmuckala po eni do dveh upotrabah na mestu, kjer so bile naramnice nahrbtnika. Seveda je sodni izvedenec to ocenil kot redno obrabo in reklamacija ni šla skozi. Za jakno, vredno 500 EUR... Kar se meni ni zgodilo po 10 letih...

Pač začeli so šparati in jim je bila očitno neka pogodba s sodnim izvedencem cenejša od dobre robe...

Seveda ni treba ugibati kje je Maya Maya danes... Folk je preprosto blokiral znamko. Takrat je izginila v praktično pol leta z zemljevida Slovenije.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

gorazdkop ::

Ta Urankar je tudi pri meni pred leti napisal zelo zanimivo mnenje o planinskih gojzarjih Asolo Alpinist GV. Ranga 300€ pred 10 leti. Mojster tekstila in ne vem še česa je poznavalsko ugotovil, da sem sam kriv, ker se mi je odlepil sprednji gumijasti del podplata zaradi tega, ker sem zmočil čevlje med uporabo. Ter da sem jih celo uporabljal po tem, ko so se odlepili.
Omenim naj zgolj to, da je šlo za visoke zimske gojzarje z goretex membrano, prilagojene za polavtomatske dereze, 3mm usnje...
In jaz pogan, sem si jih drznil zmočit :)
V glavnem, super država, kjer imamo take sodne izvedence. Saj bi lahko še detajle pisal, pa sem se spet spomnil na to. Takrat sem bil jezen kot ris, zrihtal pa nič. Nekaj sem se pritoževal, ampak sem očitno prekmalu obupal. Zato pa nategujejo naprej

smacker ::

Preveč kompliciraš. Gnjaviš švicarje, inšpekcije, sodne izvedence, forumaše,... Vzemi čevlje in račun, odpelji v poslovalnico kjer si kupila in "vdari po mizi", kot vsak normalen komunikativen človek. Rabiš cca. 1 uro časa in več trme od vodje poslovalnice. Vedeš se dostojno: ne preklinjaš, ne groziš (razen z inšpekcijo, odvetniki,..) in govoriš umirjeno. Trgovine ne zapuščaš, dokler ti ne vrnejo denarja.

imagodei ::

Tole zadnje je verjetno najslabši možni nasvet od vseh v tej temi. Če je politika podjetja takšna, da nategujejo ljudi s sodnimi izvedenci, noben poslovodja ne bo na svojo roko delal drugače. Če gre za 15 € vredno zadevo mogoče še, če pa gre za 100 €, 300 € in 500 € vredne stvari, pa gre zadeva očitno do izvedenca, poslovodja ti ne da keša kar na roke, ko izpolniš papirologijo.

In tako lahko tam samo izgubljaš čas, če 1 uro trmaš poslovodkinji.
- Hoc est qui sumus -

bambam20 ::

smacker je izjavil:

Vzemi čevlje in račun, odpelji v poslovalnico kjer si kupila in "vdari po mizi", kot vsak normalen komunikativen človek.



StankaP je izjavil:


Zadevo sem reklamirala in dobila zavrnitev reklamacije s strani trgovine in njihovega strokovnega delavca gospoda Jožeta Urankarja


Če imajo v Intersportu takšen "profesionalizem" mene tam ne bodo videli nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Invictus ::

Očitno je Intersport našel "luknjo" za nateg kupcev.

Mene tam ne bo več, razen za kako do 10 EUR malenkost...

Kot je nekdo omenil, tja greš sprobat in kupiš drugje :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Seljak ::

Upam, da uporabnica @StankaP ne zameri, da si sposodim to temo.
Podoben primer imam sicer tudi jaz. Sicer pri meni je tako, da sem kupil na Mimovrste Mizuno Wave Ultima 8. Problem je, da ima levi copat nekakšno napako, saj me po recimo parih kilometrih začne noro boleti v predelu stopala pri prstih, kakor, da bi bila nekakšna izboklina, ki pa jo na otip z roko ne gre zaznati, ko pa noga pritisne na površino pa je že prisoten čuden občutek. Na desnem pa je vse normalno. Moram povedati, da si kot ultra maratonec in gorski tekač lastim 5 parov tekaških čevljev (Asics Kayano 23, Nike,Adidas, ASICS Gel-Fuji Trabuco 5,Asics fuzex lyte) in pri nobenem ni tega občutka. Torej izključujem mojo deformacijo noge. Jaz tega še nisem omenil Mimovrste oziroma še nisem podal prijave in me zanima, če ima kdo kakšen primer, ko je moral uveljavljati garancijo za copate oziroma obutev. Problem je namreč, da sem z copati pretekel 42km in so malce popackani po blagu (kri). Imam pa na Mimovrste VIP status. Za morebitne odgovore in izkušnje bom zelo hvaležen.

Floralys ::

Na Mimovrste ne komplicirajo.
Razloži situacijo, kot si jo tu, pa bo ;)

#000000 ::

dej slikaj kaj je narobe, ker če je to kar mislim, bom vrnil vsaj 4 pare salomonk, če sevede to je lahko razlog reklamacije, nobene niso starejše od 6 mes. pa vse imajo natrgano tkanino na opetniku.

Seljak ::

Ni kaj slikati, ker sumim da je napaka v samem postopku izdelave in se ne vidi izboklina. Se pa ta izboklina nahaja spredaj pri prstih, torej sprednji del podplata.

šernk ::

meni se je v alpini strgalo zadaj nad peto na pohodnih športnih copatih po cca pol leta. Nesel nazaj, brez kakršnih koli vprašanj so zadevo vzeli nazaj in našili na tist del kos usnja. S tem so mi naredili praktično neuničljivo zadevo :D

pa niso nič mutili o deformirani nogi ali napačnem obuvanju. Hvala, za tole temo, doslej me že tako intersport ni videl kaj dosti razen za kakšne specialne stvari od mckinleya, so pa tudi mene razočarali pred kratkim.

sem poslal mail direktno na mckinley z malim upanjem, da morda dobim nadomestno kapuco na 170eur vredni jakni za dež (intersport slovenija nisem niti kontaktiral predhodno, ker sem vedel da se našim ne bo ljubilo niti maila prebrat) no in kaj se zgodi:

mckinley EU prepošlje mail na: INTERSPORT International Corp:

Hello!
Please get in touch with the customer below.
Thank you,
McKinley.eu Support


tu je pri meni nekako celo zaživel tisti kanček upanja, da bom jakno naredu spet uporabno za mali denar in nato sledi mail od IIC:
Dear Andrej,

Thank you for your email. You have reached IIC - INTERSPORT International Corp., the managing and purchasing company of the INTERSPORT group, head office in Switzerland and exclusive distributor of McKINLEY.

Your email was forwarded to INTERSPORT Slovenia. They will contact you concerning your request.
Thank you for your patience.

Kind regards,
McKINLEY Brand Management.

Da odgovora od Intersport Slovenia nisem dobil nikoli, mi verjetno ni treba razlagat. Pa vse kar bi bilo, za ne me razočarat bi bil en kratek odgovor, da zadeve žal ni mogoče dobiti. zaključek Intersport international in mckinley sta me vsaj preusmerila zadevo, čeprav bi lahko že sami odgovorili da ali ne, naši pa se še premaknil niso. Kaj naj rečem, sem že pri konkurenci od Kilimanjaro.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mikhaair ::

Jaz sem narocil cevlje v Intersport outlet in po 5ih dneh sporocijo, da zal en gre. Jih ni vec na zalogi oz. so zavrnili iz poslovalnic narocilo. OK, malo razocaran. Odpisem, zakaj sem zelo razocaran nad njimi in da se mi je podrl načrtza obdarovanja za RD, ter jim predlagam odaten popust na en izdelek, ki ga imam namen kupit, da me malo potolazijo v groznem razocaranju.:)
Seveda niso bili za. Pa nic. Bodo pac na amazonu bolj veseli nasega denarja. :)

Seljak ::

Ko berem vse to se vprašam ali zares živimo v tako zahojeni državi? Danes sem za omenjen problem z mojimi copati omenil v Hervis-u in je prodajalec rekel, da pri njih ziher ne bi uspela menjava čevljev, razen če je fizična poškodba oz, ko se nekaj strga. Sem si mislil: "pa ti ziher nisi še v življenju tekel, da mi takšne kvasiš", ampak sem se raje v jezik ugriznil. Pri teku na dolge proge lahko človeka moti že najmanjša napakica, ki pa se seveda lahko prikrade pri tako masovni izdelavi, kar je razumljivo.
Tudi sam ne bom več kupoval v fizičnih trgovinah ampak še samo preko spleta. Fizične bom uporabljal samo za pomerjanje, kot so že zgoraj nekateri omenili.

next3steps ::

imagodei je izjavil:

Tole zadnje je verjetno najslabši možni nasvet od vseh v tej temi. Če je politika podjetja takšna, da nategujejo ljudi s sodnimi izvedenci, noben poslovodja ne bo na svojo roko delal drugače. Če gre za 15 € vredno zadevo mogoče še, če pa gre za 100 €, 300 € in 500 € vredne stvari, pa gre zadeva očitno do izvedenca, poslovodja ti ne da keša kar na roke, ko izpolniš papirologijo.

In tako lahko tam samo izgubljaš čas, če 1 uro trmaš poslovodkinji.

V bistvo ne. Naj uveljavlja stvarno napako. Mnenje izvedenca že ima.

fosil ::

Če mislite, da je določen cenilec problematičen, ga prijavite na ministrstvo za pravosodje.
Več prijav več možnosti za kakšen postopek ali, da mu ne podaljšajo licence.
Tako je!

Magic1 ::

imagodei je izjavil:

Tole zadnje je verjetno najslabši možni nasvet od vseh v tej temi. Če je politika podjetja takšna, da nategujejo ljudi s sodnimi izvedenci, noben poslovodja ne bo na svojo roko delal drugače. Če gre za 15 € vredno zadevo mogoče še, če pa gre za 100 €, 300 € in 500 € vredne stvari, pa gre zadeva očitno do izvedenca, poslovodja ti ne da keša kar na roke, ko izpolniš papirologijo.

In tako lahko tam samo izgubljaš čas, če 1 uro trmaš poslovodkinji.

Se ne strinjam, če eno uro argumentirano odganjaš stranke v večji poslovalnici, dvomim da bo poslovodja stal mirno da ti odideš. Res pa moraš izbrati čas največje fluktuacije in imeti primerna jajca.
Magic

bosmla ::

Fak sem ravno prvic narocil na Intersportu (slet), ker je bila pac najnizja cena... pol ne dobim potrditvenega mejla, jih kontaktiram naslednji dan potem pa dobim le tega v stilu v 7 dneh bomo narocilu poslali - izdelek na zalogi. Totalno neresni - se sreca, da sem narocil preko spleta in ce bo kaj sumljivo takoj vrnem. Pri njih pa tako ali tako ne bom vec narocal.

Miha 333 ::

Magic1 je izjavil:

imagodei je izjavil:

Tole zadnje je verjetno najslabši možni nasvet od vseh v tej temi. Če je politika podjetja takšna, da nategujejo ljudi s sodnimi izvedenci, noben poslovodja ne bo na svojo roko delal drugače. Če gre za 15 EUR vredno zadevo mogoče še, če pa gre za 100 EUR, 300 EUR in 500 EUR vredne stvari, pa gre zadeva očitno do izvedenca, poslovodja ti ne da keša kar na roke, ko izpolniš papirologijo.

In tako lahko tam samo izgubljaš čas, če 1 uro trmaš poslovodkinji.

Se ne strinjam, če eno uro argumentirano odganjaš stranke v večji poslovalnici, dvomim da bo poslovodja stal mirno da ti odideš. Res pa moraš izbrati čas največje fluktuacije in imeti primerna jajca.

V večini primerov prodajalec ne odloča o tem, ampak lahko zgolj sprejme zadevo v reklamacijo. To se rešuje na višjem nivoju. Zato je neproduktivno in nesmiselno vršiti nek pritisk na zaposlenega v prodajalni, ki sam na svojo roko itak ne more nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Invictus ::

#000000 je izjavil:

dej slikaj kaj je narobe, ker če je to kar mislim, bom vrnil vsaj 4 pare salomonk, če sevede to je lahko razlog reklamacije, nobene niso starejše od 6 mes. pa vse imajo natrgano tkanino na opetniku.

Zamenjaj... Sploh, če je strgano po šivu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

anketar ::

hvala, da ste opozoril take trgovce je treba izpostavt, če prodajajo škart robo morjo del prihodkov dat pod garancijo al rezervacijo (računovodsko) in iz tle vn črpat ne pa da sklenejo pogodbo s takimi pizd***, ne morš, res ne, resnično upam da taki propadejo

kingsix ::

ga. StankaP hvala za deljenje vaše slabe izkušnje. Tam se več ne kupuje :).

Alamar ::

Malo pretiravate.
Kot prvo, sploh ni fotografije, kje naj bi bila poškodba. Kot drugo, gospa naj bi imela drugo mnenje, ampak od koga?. Nimamo imena. Nekdo je podal opazko, da je bil g. Urankar večkrat kritiziran po forumih. Mogoče res, ampak od koga - par jeznih posameznikov, ki jim ni bila ugodena reklamacija in potem, podobno kot OP, odpirajo teme po več slovenskih forumih naenkrat. To seveda ne drži, ker poznam sotekače, ki jim JE bila odobrena stvarna napaka s strani zgoraj omenjenega cenilca in to tako v Intersportu, kot v Tomas sportu.

Luknja v opetniku se lahko pojavi pri vseh razlogih, ki so bili navedeni v prvem sporočilu, še posebej pri copatih nižjega cenovnega razreda, kot je tale Asics Fuzex Lyte 2. Poznam ogromno tekaških kolegov, ki se jim naredijo luknje po zelo kratkem času uporabe in pač ne komplicirajo. Tudi meni se je, dokler nisem začel striktno uporabljati žlico in zavezovati s t.i. "lace lock" tehniko zavezovanja. Mnogi to rešijo tudi tako, da dajo čevljarju za 5 EUR našiti usnjen vstavek v opetnik.

Seljak je izjavil:


Tudi sam ne bom več kupoval v fizičnih trgovinah ampak še samo preko spleta. Fizične bom uporabljal samo za pomerjanje, kot so že zgoraj nekateri omenili.
Ja, ampak že zdaj si naredil točno to. Kupil si copat preko online prodajalne, ne da bi ga sprobal v trgovini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

Webmojster ::

Tako veliko podjetje bi lahko drugače reagiralo.

Namesto da jo "zajebavajo", bi se že na začetku opravičili za napako, vzeli čevelj nazaj, ji vrnili kupnino in dali kupon za 10% popust pri nakupu drugega izdelka pri njih.

Imeli bi zadovoljno stranko, ki bi verjetno tudi naslednji nakup (in prihodnje nakupe) opravila pri njih, ne bi slabih izkušenj delila na forumih in še kakšnemu znancu ali znanki bi povedala o dobri izkušnji (brezplačna reklama).

Zgodovina sprememb…

Seljak ::

Alamar je izjavil:

Malo pretiravate.
Kot prvo, sploh ni fotografije, kje naj bi bila poškodba. Kot drugo, gospa naj bi imela drugo mnenje, ampak od koga?. Nimamo imena. Nekdo je podal opazko, da je bil g. Urankar večkrat kritiziran po forumih. Mogoče res, ampak od koga - par jeznih posameznikov, ki jim ni bila ugodena reklamacija in potem, podobno kot OP, odpirajo teme po več slovenskih forumih naenkrat. To seveda ne drži, ker poznam sotekače, ki jim JE bila odobrena stvarna napaka s strani zgoraj omenjenega cenilca in to tako v Intersportu, kot v Tomas sportu.

Luknja v opetniku se lahko pojavi pri vseh razlogih, ki so bili navedeni v prvem sporočilu, še posebej pri copatih nižjega cenovnega razreda, kot je tale Asics Fuzex Lyte 2. Poznam ogromno tekaških kolegov, ki se jim naredijo luknje po zelo kratkem času uporabe in pač ne komplicirajo. Tudi meni se je, dokler nisem začel striktno uporabljati žlico in zavezovati s t.i. "lace lock" tehniko zavezovanja. Mnogi to rešijo tudi tako, da dajo čevljarju za 5 EUR našiti usnjen vstavek v opetnik.

Seljak je izjavil:


Tudi sam ne bom več kupoval v fizičnih trgovinah ampak še samo preko spleta. Fizične bom uporabljal samo za pomerjanje, kot so že zgoraj nekateri omenili.
Ja, ampak že zdaj si naredil točno to. Kupil si copat preko online prodajalne, ne da bi ga sprobal v trgovini.


Ja, po trgovini pač ne morem preteči 10+ km, da bom videl ali mi ustrezajo, ali morda?! Sproban je bil v fizični trgovini, ampak po nekaj kilometrih sem občutil nekakšno izboklino.
Kar pa se tiče Asics fuzeXlite 2 pa ti lahko zatrdim, da če prav so poceni sem z njimi pretekel 1000km in so še vedno celi ;) Sedaj imam že druge in so prav tako super.To kar gospa pravi je po mojem stvarna napaka oz napaka pri izdelavi.

link_lank ::

Vecje neumnosti nisem prebral ze dolgo casa.

Ce kupim superge pricakujem, da mi sluzijo zanesljivo brez, da bi jih moram pred prvo uporabo pri cevljarju ojacat?? Ali, da moram pri ravno tem, tako zelo posebnem modelu!, uporabiti tehniko zavezovanja **lace lock**!

V vsakem primeru, ce je model superg res tako sranje me je dolzan prodajalec izobraziti pred prvo uporabo: "Gospod, kupujete totalno sranje, zato prvo k cevljarju in nato na youtube, smo naredili filmcek, kjer se naucite zavezati to sranje s tehniko **lace lock**!". Dodatno, pricakujem, da je v skatli zlozenka, kjer je navedena pravilna uporaba teh *posebnih* superg.

Lepo vas prosim, ce ima artikel ali model napako od postenega trgovca pricakujem, da model umakne oz. zamenja artikel. Ker imam obcutek, da se intersport otepa odgovornosti, ter raje najame sarlatana, ki izda intersportu ugodno mnenje, bom naslednjic kupoval raje drugje. Me pa zanima vasa izobrazba, ki vam omogoca podajo mnenja.

Lp

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Sicer pa gre pri tem gospodu Urankarju za konflikt interesov. Jasno je, da bo pristranski tistemu, ki ga plačuje!

Te pritožbe bi morala razsojati nepristranska oseba, torej tretja oseba z ekspertizo.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Mene pri točno tem modelu superg Asics fuzeXlite 2 zmoti gumiran del, ki ne deluje zaupanja vreden oz. že iz slike sodeč imam občutek, da ne blaži dobro in se ti bo petni del posedel.




PO moje je spodnja superga veliko boljša tako po ugodbju, izdelavi in blaženju petnega dela.

link_lank ::

Predlog punci, ki jo Intersport nateguje: Sarlatan je mnenja, da je treba superge pred uporabo ojacati pri cevljarju. Pisi proizvajalcu ali garantira pravilno uporabo in priporoca modifikacijo super pred samo uporabo. Odgovor proizvajalca bo seveda negativen. Najverjetneje bo vprasal kje so nasli tega banankota... To bi moralo prevagati mnenje sarlatana pri inspekciji.

Lp

bambam20 ::

In petni del je pri spodnji supergi bolje narejen.

Je pa zanimivo, da vam trgovci lahko prodajo takšne superge, ki že po videzu delujejo , da so vredne mogoče 25€ in ne 99€ , kot je priporočena cena pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Alamar ::

SimplyMiha je izjavil:

Sicer pa gre pri tem gospodu Urankarju za konflikt interesov. Jasno je, da bo pristranski tistemu, ki ga plačuje!

Te pritožbe bi morala razsojati nepristranska oseba, torej tretja oseba z ekspertizo.

g. Urankar je ing.tekst. tehn. Gospa ima možnost najeti drugega cenilca (kar naj bi tudi storila, čeprav nimamo imena) in se podati v tožbo s podjetjem, kar bo vzelo nemalo časa, živcev in denarja. Good luck with that za 70 EUR vreden copat z luknjico v peti.:))

49106 ::

Alamar je izjavil:


Luknja v opetniku se lahko pojavi pri vseh razlogih, ki so bili navedeni v prvem sporočilu, še posebej pri copatih nižjega cenovnega razreda, kot je tale Asics Fuzex Lyte 2. Poznam ogromno tekaških kolegov, ki se jim naredijo luknje po zelo kratkem času uporabe in pač ne komplicirajo. Tudi meni se je, dokler nisem začel striktno uporabljati žlico in zavezovati s t.i. "lace lock" tehniko zavezovanja. Mnogi to rešijo tudi tako, da dajo čevljarju za 5 EUR našiti usnjen vstavek v opetnik.



Kaj pol, če tvoji kolegi ne uveljavjajo garancije?

Alamar ::

link_lank je izjavil:

Vecje neumnosti nisem prebral ze dolgo casa.

Ce kupim superge pricakujem, da mi sluzijo zanesljivo brez, da bi jih moram pred prvo uporabo pri cevljarju ojacat?? Ali, da moram pri ravno tem, tako zelo posebnem modelu!, uporabiti tehniko zavezovanja **lace lock**!

Ja, dragi kolega. Če bi bil resen tekač, bi slišal še marsikakšen trik in ne zgolj naštete "nedolžne" rešitve. Tudi copati z luknjico v peti so popolnoma zanesljivi in uporabni.

link_lank ::

Alamar, ne seri. Oba s punco preteceva 30-45km na teden. Kupujeva copate srednjega ranga. Le-ti zdrzijo brez problema leto do (max.) dve. Nobeni opetniki in posebna tehnika zavezovanja ni potrebna. Si upas pisat proizvajalcu ali je njihov copat uporabne zgolj ob nastetih modifikacijah?

"g. Urankar je ing.tekst. tehn. Gospa ima možnost najeti drugega cenilca (kar naj bi tudi storila, čeprav nimamo imena) in se podati v tožbo s podjetjem, kar bo vzelo nemalo časa, živcev in denarja. Good luck with that za 70 EUR vreden copat z luknjico v peti.:))" To je tipicen pristop osabnega trgovca. Nategnimo jih, saj nimajo financ ali zivcev, da bi se uprli. Sramoten odnos...

P.s.: Za marsikoga je 70EUR desetina place in mu je torej se posebej pomembno, da izdelek zdrzi tisto leto.

Zgodovina sprememb…

Alamar ::

Glej, ni se treba delati norca. Jaz sem vedno na strani kupca.;) Samo povem, kakšno je dejansko stanje in kaj lahko storiš. Tudi sam uporabljam copate za 2000-3000km, preden jih zamenjam. S to tehniko zavezovanja sem pač podaljšal neobrabo opetnika in nič drugega. Sam se zaradi te luknje ni bi sekiral, tratil svoj dragocen čas in navsezadnje denar. Pač popraviš copat, če te tako moti ta luknjica, ga uporabljaš naprej in drugič kupiš drugje, kjer imajo mogoče boljšo politiko uveljavljanja napak, oziroma menjavo artikla.

link_lank ::

Alamar, punca ima po 14dneh luknjo v copatu. To NI normalna obraba, ki se lahko pojavi po enem letu, temvec napaka na copatu. Se zgodi. V taksnem primeru posten trgovec copat zamenja z opravicilom in bonom za 10EUR. Tu ni veliko za debatirat, razen ce imas opravka s slabim trgovcem. Poglej, res nisem strokovnjak, vendar se ne bi lotil popravilo podplata, ker je le-ta kljucen za pravilno absorpcijo pri sestopu. Ne zelim tvegati nadaljno obrabo ze tako znucanih kolen, ker je trgovec slab.

Zgodovina sprememb…

Trupl0 ::

Meni je Urankar napisal, po uveljavljanju stvarne napake pri Geox copatih, da je razlog razpada obeh super po 3 mesecih rabe ( na šiht, pisarna, domov ) moja nepravilna uporaba superg in nepravilna hoja.
Navodil kako hoditi in kako pravilno uporabljati superge nisem dobil saj tudi niso bila priložena supergam.

Nategovanje po črti.
Če hočeš karkoli sam narediti po odgovoru "strokovnjaka" moraš najet svojega izvedenca in potem civilno tožiti.
Ker sodni procesi pri nas trajajo predolgo se nihče ne gre pravdati.

Enostavno...Se ne kupuje tam in tovrstnih izdelkov.

Še en na seznamu:
- Intersport
- GEOX
- Asus oz. katerikoli artikel servisiran s strani SISTEM ENA
If you are going through Hell, keep going !

bambam20 ::

Alamar je izjavil:

in se podati v tožbo s podjetjem, kar bo vzelo nemalo časa, živcev in denarja. Good luck with that za 70 EUR vreden copat z luknjico v peti.:))



To ni tožba, ki je življenskega pomena, pač pa se gre za princip. Zato tukaj ni važno, ali je razsojeno v 1 mesecu, 1 letu ali 10-ih.

In superge niso 70€, pač pa 99€ po priporočeni ceni. Pa niti pri supergah za 70€ se ne sme zgoditi po 14 dnevni uporabi, da bi se natrgal petni del!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

49106 ::

Čas imamo. Nimamo pa 100 kratnika superg za pravdanje.

Pa niti pri supergah za 70EUR se ne sme zgoditi po 14 dnevni uporabi, da bi se natrgal petni del!


Cena res nima veze. Stanejo lahko tudi samo 1 cent.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

bambam20 ::

49106 je izjavil:

Čas imamo. Nimamo pa 100 kratnika superg za pravdanje.

Pa niti pri supergah za 70EUR se ne sme zgoditi po 14 dnevni uporabi, da bi se natrgal petni del!


Cena res nima veze. Stanejo lahko tudi samo 1 cent.


Seveda ima vezo. Višja kot je bolje morajo biti narejene. Samo, da te, od OP-ja niso vredne 99€. Kdor gre kupit tako drage superge , ki niso vredne te cene ima preveč denarja. Temu se reče davek na neumnost.

Invictus ::

Alamar je izjavil:

Malo pretiravate.
Kot prvo, sploh ni fotografije, kje naj bi bila poškodba. Kot drugo, gospa naj bi imela drugo mnenje, ampak od koga?. Nimamo imena. Nekdo je podal opazko, da je bil g. Urankar večkrat kritiziran po forumih. Mogoče res, ampak od koga - par jeznih posameznikov, ki jim ni bila ugodena reklamacija in potem, podobno kot OP, odpirajo teme po več slovenskih forumih naenkrat. To seveda ne drži, ker poznam sotekače, ki jim JE bila odobrena stvarna napaka s strani zgoraj omenjenega cenilca in to tako v Intersportu, kot v Tomas sportu.

To je pač utečen postopek nekaterih firm. Mesečna pogodba s sodnim cenilcem, ki vedno napiše ugodno ceno za trgovino.

Ni to rekla kazala zadeva. Maya Maya je zaradi tega propadla... Pa ni bilo to par jeznih posameznikov...

Vprašaj malo med malo starejšo gorniško sceno, pa ti bodo povedali.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

49106 ::

Seveda ima vezo. Višja kot je bolje morajo biti narejene.


Upam, da veš, da to ni res.

bambam20 ::

49106 je izjavil:

Seveda ima vezo. Višja kot je bolje morajo biti narejene.


Upam, da veš, da to ni res.


Ne vem za tebe. Sam za 100EUR pričakujem kvaliteto. še vedno sem jo dobil. če ne drugače , ko so popusti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prva Liga - Supege - Jože Urankar (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6611648 (1502) 2dark
»

Nike predstavil nove samozavezljive superge (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5616685 (11047) Machete
»

Športni čevlji

Oddelek: Loža
4411549 (8791) krepki
»

Najmehkejši tekaški copati (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
8317828 (15779) m0LN4r

Več podobnih tem