Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
mehatronik12 ::
Mi mamo na firmi trenutno EV-je na voljo do 65k€, tak da upam, da čimprej izdajo "okrnjeno" verzijo ix3 :D.
Čeprav ta z veliko baterijo je res top, SUV z 800km wltp to je to na kaj se je čakalo ;).
==> Realnih 600km poleti
==> Realnih 500km pozimi
privat pa:
Čez 3 leta ga "normalni" državljani kupimo za 30-40k :D.
Čeprav ta z veliko baterijo je res top, SUV z 800km wltp to je to na kaj se je čakalo ;).
==> Realnih 600km poleti
==> Realnih 500km pozimi
privat pa:
Čez 3 leta ga "normalni" državljani kupimo za 30-40k :D.
Musashi ::
Buggy ::
PS če ti nekajkrat na leto zmanjka elektrike za nekaj ur to ni noben amargedon. Med mrkom daš otrokom v roke tablico in laptop, pa na mobilniku nastaviš dostopno točko pol se pa stisneš k ženi, da je ne bo zazeblo.>:D
Otrok naceloma ni vec doma, ker so po svoje, mene bolj moti to, da ne morem brez skrbi pustiti moj "testni" 3600€ vreden monoblock TC (ki je postal kar primarni vir ogrevanja), brez stroma, ker bo revcek zmrznu, ce me ne bo doma.
JA vem. Imam alternative. Soncna z baterijami je v planu (ne dobim se soglasja - se dela na nadgradnji trafota v vukojebini). Imam opcijo agregata (monoblock je dvofazni) ampak zakaj nebi mislil naprej in kupoval avto v mislih tudi s tem da bi fural bajto vsaj kak dan, ce bi bila res nuja...vec backup planov manj zajebov
alekskac ::
Malo OT, se opravičujem, vendar: TČ ne more zmrznit če zmontiraš dva callefija proti zmrzovanju (načeloma je že en dovolj; ampak, OK, pas in hozntregerje za vsak slučaj - enga na dvižni vod, enga na povratni vod).
Kar se tiče bekapov; enkrat mi je fery rekel, da te bekapi običajno crknejo ravno takrat, ko jih najbolj rabiš. Nagibam se k temu, da ma prav. Sam še ventilov nimam, nalil sem 15% metanola v vodo centralne. Je kar globoko zmržišče, med -8 in -9 celzija. Da tako globoko zmrzne toliko da bi v TČ kaj odprlo, je že apokaliptično. Oboje je brez EE zaščita, s tem da z ventili je bolj varno. Ampak nisem se še spravil podirat lajteng. Bom, ko bom prestavil TČ za ene pol metra levo od kjer stoji sedaj.
Kar se tiče bekapov; enkrat mi je fery rekel, da te bekapi običajno crknejo ravno takrat, ko jih najbolj rabiš. Nagibam se k temu, da ma prav. Sam še ventilov nimam, nalil sem 15% metanola v vodo centralne. Je kar globoko zmržišče, med -8 in -9 celzija. Da tako globoko zmrzne toliko da bi v TČ kaj odprlo, je že apokaliptično. Oboje je brez EE zaščita, s tem da z ventili je bolj varno. Ampak nisem se še spravil podirat lajteng. Bom, ko bom prestavil TČ za ene pol metra levo od kjer stoji sedaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alekskac ()
6151 ::
Ali kdo ve koliko amperov konstantne obremenitve je sposoben prenesti yugo 3 fazni "domači" priključek?
7900X3D | 32GB | 6800 | 4 TB
kow ::
bm1973 ::
Za navigacijo rabiš samo smer in naslednjo destinacijo/akcijo.
BMW je imel vse skupaj na HUD, in informacija je bila čisto zadostna...
Ne rabiš 15 colskega ekrana...
Govoril sem o navigaciji po menijih.
Ah, kar se mene tiče, mora biti vse na gumbih...
Tam ti dajo cel kup opcij, ki so nekje skrite

endelin ::
Kaj bo tesla naredila potem ko bo potrebno imeti več na gumbih za boljše varnostne točke?
denabiker ::
denabiker ::
codeMonkey ::
A ni tale tip iz principa prodal Teslo, odpovedal narocilo za Roadsterja in kupil Lucida?
Ocitno zaradi odlocitve precej trpi
Ocitno zaradi odlocitve precej trpi
MrStein ::
codeMonkey je izjavil:
A ni tale tip iz principa prodal Teslo, odpovedal narocilo za Roadsterja in kupil Lucida?
Ocitno zaradi odlocitve precej trpi
Imel je Toyoto, pa je potem ta krš kupil?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
alekskac ::
codeMonkey je izjavil:
A ni tale tip iz principa prodal Teslo, odpovedal narocilo za Roadsterja in kupil Lucida?
Ocitno zaradi odlocitve precej trpi
Imel je Toyoto, pa je potem ta krš kupil?
Toyoto še ma. Za dailyja je mel Teslo M3, in prodal. E. M. se mu je zameru preko DOGE. Odpustu je ženo (ki pa so jo menda že spet nazaj v službo vzeli).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alekskac ()
mehatronik12 ::
Ne razumem čisto sarkazma.
Tesla roadster 2-ge generacije, katerega je preklical bi po prvih napovedih moral iziti 2017 po 10 novih napovedih izšel 26/27.
Torej ali je bolje imeti tesla roadster v vozičku na tesla.com ali se voziti s LUCID-om , hmmm??
Tesla roadster 2-ge generacije, katerega je preklical bi po prvih napovedih moral iziti 2017 po 10 novih napovedih izšel 26/27.
Torej ali je bolje imeti tesla roadster v vozičku na tesla.com ali se voziti s LUCID-om , hmmm??
codeMonkey ::
Neumno je iz principa kupovati nekaj. Sploh pa imulzivno. Pa se vedno zagovarja na polno kvaliteto pogona, obliko/aerodinamiko, skratka hardver, ampak je na koncu avto se vedno nocna mora, ce je softver poln napak. Je naredil napako. S Teslo je bil zadovoljen, pa tudi kaksen premium evropski avtomobil, ce ze, bi bil tudi OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
DamijanD ::
iKst_ ::
S katerim modelom bi lahko bil Nissan na lestvici? Ariya je edini EV, ki ga prodajajo pri nas, če se ne motim, pa še ta je totalno nekonkurenčen.
mehatronik12 ::
Očitno je večini jasno da s to akcijo ID7.
Velika baterija + dosti opreme za 43 000€ , trenutno best value for money.
Velika baterija + dosti opreme za 43 000€ , trenutno best value for money.
codeMonkey ::
Kaj zdaj bo se Renault delal dva BEV modela za Ford za EU trg na svoji platformi. In ze zdaj jim dela VW vse kar imajo. Zanimiv poslovni model... ocitno gre samo se za ohranjanje imena tu.
Sc0ut ::
Gledam na avto net mg mg4. Z najmanjšo baterijo so okrog 24000eur. Od tega se šecda odbit 7200 subvencije. Če je to res, je to skoraj steal.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
codeMonkey ::
Za res malo vec (25,5k) dobis tudi R5 z enako baterijo, priblizno enake moci. Pa je vsaj zanimiv avtomobil. Ocitno testna vozila, pa vseeno...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Vidim ja. Tudi drazji je 5k z 51 kWh baterijo, ce nima nekaj kilometrov kot testno vozilo. Drugace za to ceno dobis 40 kWh in 90 kW. Bi moral sprobati kako se vozita, ampak tako preko raznih YT testov, mi deluje R5 vseeno avtomobil s katerim bi se rajsi vsak dan vozil, ceprav z manjso baterijo in manj moci.
Utk ::
Počak leto dve, da se vsi saloni in testni zafilajo.
Če bojo spustili ceno vsaj za 5 jurjev bojo kakega prodali. Drugače ne.
Če bojo spustili ceno vsaj za 5 jurjev bojo kakega prodali. Drugače ne.
Musashi ::
Lol, petka se povsod po Evropi odlično prodaja že kar nekaj mesecev. Bi moralo biti res ogromno salonov in testnih ;))) pa da je mg4 boljši avto je res smešnica. Utk vsaj probaj ju, ne nakladat v prazno...
Utk ::
Mg4 sem, po R5 nimam nobene želje. Je utelešenje problema električnih avtov. Predrag za igračko, drugo kot igračka pa ni. Zakaj ne bi dal par jurjev več za osnovno teslo, če že?
hojnikb ::
Lol, petka se povsod po Evropi odlično prodaja že kar nekaj mesecev. Bi moralo biti res ogromno salonov in testnih ;))) pa da je mg4 boljši avto je res smešnica. Utk vsaj probaj ju, ne nakladat v prazno...
bolsi je relativna stvar... Je pa za denar precej avtomobila, kakor kol obračas. Pa base model ma LFP baterijo, k bo veliko lazje prezivela avto, kot NMC pr R5.
je pa dejstvo, da za denar 52kwh R5ke dobis polno opremljen MG4 z 64kwh baterije. Spet veliko več avta za podobn dnar kot pri francozu. Pa 55HP več..
#brezpodpisa
Musashi ::
Dejstvo je, da se 5 doooosti bolje prodaja. Ampak ja, folk je butast, le utk in lolzboobs/hojnik sta pametna
hojnikb ::
sploh lahko ruknes kasne stevilke na mizo ali kr na pamet? Jasno da se bo nek avto v startu bolje prodajal, kot nek drug, k je na trgu ze 3 leta.
Js bi se vprasal, če se bo tko dobr prodajal se čez pol leta, leto, k bo ze večina fanboyev kuplo ta avto?
Js bi se vprasal, če se bo tko dobr prodajal se čez pol leta, leto, k bo ze večina fanboyev kuplo ta avto?
#brezpodpisa
Alexius Heristalski ::
Statistika za Slovenijo. Sortirano po prodanih v novembru, številka pomeni mesto glede na celo leto:
Zakaj je Renault 5 naveden dvakrat? Enkrat kot Renault 5, drugič kot Renault Renault 5. Tudi prodajne številke so različne.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Alexius Heristalski ::
Gledam na avto net mg mg4. Z najmanjšo baterijo so okrog 24000eur. Od tega se šecda odbit 7200 subvencije. Če je to res, je to skoraj steal.
To so uvoženi iz nemških avtohiš, ki so naredile dnevno registracijo. Se pravi garancijsko obdobje že teče. Res pa niso voženi (ali minimalno). Če je stal več kot eno leto v salonu, je tudi vprašanje, če so naredili predpisan servis. Nemci to prodajajo za 19, 20 tisoč EUR, to si lahko uvoziš sam. Tudi ni nobenega zagotovila za subvencijo 7200 EUR, razen, če uspeš prepričati Borzen, da nemška dnevna registracija ne šteje in da si prvo registracijo po proizvodnji naredil v Sloveniji. To dvoje mi ne gre skupaj glede na Borzenove razpisne pogoje.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
DamijanD ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Zakaj je Renault 5 naveden dvakrat? Enkrat kot Renault 5, drugič kot Renault Renault 5. Tudi prodajne številke so različne.
V originalnem viru imajo 2x nekaj je do ~junija, nekaj pa potem naprej. Jaz sem to združil v zgornji zapis, sem pa spodnjega pozabil odstranit.
Tudi še kakšne druge napake občasno opazim, kot da bi bil excel list papirja, računajo pa na roke
Sc0ut ::
codeMonkey je izjavil:
Za res malo vec (25,5k) dobis tudi R5 z enako baterijo, priblizno enake moci. Pa je vsaj zanimiv avtomobil. Ocitno testna vozila, pa vseeno...
Če gledaš ta oglas in bereš spodaj tekst ki deluje kot da lahko od navedene cene še odšteješ subvencijo. To pol prideš na sub 18.000eur.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Alexius Heristalski je izjavil:
Gledam na avto net mg mg4. Z najmanjšo baterijo so okrog 24000eur. Od tega se šecda odbit 7200 subvencije. Če je to res, je to skoraj steal.
To so uvoženi iz nemških avtohiš, ki so naredile dnevno registracijo. Se pravi garancijsko obdobje že teče. Res pa niso voženi (ali minimalno). Če je stal več kot eno leto v salonu, je tudi vprašanje, če so naredili predpisan servis. Nemci to prodajajo za 19, 20 tisoč EUR, to si lahko uvoziš sam. Tudi ni nobenega zagotovila za subvencijo 7200 EUR, razen, če uspeš prepričati Borzen, da nemška dnevna registracija ne šteje in da si prvo registracijo po proizvodnji naredil v Sloveniji. To dvoje mi ne gre skupaj glede na Borzenove razpisne pogoje.
A, ok, saj se mi je zdelo nekaj fischy tukaj.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sc0ut ()
iKst_ ::
Subvencije je 3000 eur. Za 20, 21k je tole še vedno odličen nakup.
Primerjava z R5 je brezvezna, ker gre za popolnoma različna avtomobila. MG je dejansko uporaben kot vsestranski družinski karavan, R5 je pa mestni avto.
Primerjava z R5 je brezvezna, ker gre za popolnoma različna avtomobila. MG je dejansko uporaben kot vsestranski družinski karavan, R5 je pa mestni avto.
codeMonkey ::
Mg4 ni karvan. Je pa vecji. Oba sta pa mestna avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

