» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1318 / 1318
»
»»

iKst_ ::

My bad, ne vem zakaj sem mislil, da govorimo o MG5 (ki se prav tako dobijo novi za cca. 20 jurjev - subvencija).

codeMonkey ::

Pa zdaj gledam in ce se ne motim, zgeda, da ima mg4 7,7 kW AC charger. Precej bedno, ker v mestu bi pa clovek res hotel izkoristiti 11 kW. Ni pa to problem ravno za vsakega kupca.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Samo 51kWh verzija ma 1ph polnilc. Ostale majo 3ph 11kW. Je pa za tko malo baterijo tut 1 fazn več kot dovolj.
#brezpodpisa

DamijanD ::

Še cifre za november za Nemčijo:

Gregor P ::

So pa kar nacionalno zavedni zgleda :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Pa ... razen tega da se vozi kot čolniček po valovih, je kr ok wagen.

codeMonkey ::

A mas dinamicno vzmetenje? Pri meni je precej razlike v plavanju glede na profil.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Da ... sem se mal na evsvet razpisal, ne bom ponavljal tu.

Zimonem ::

DamijanD je izjavil:

Še cifre za november za Nemčijo:

Kitajci z vw znamko bolj ali manj.

Alexius Heristalski ::

Sc0ut je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Za res malo vec (25,5k) dobis tudi R5 z enako baterijo, priblizno enake moci. Pa je vsaj zanimiv avtomobil. Ocitno testna vozila, pa vseeno...


Če gledaš ta oglas in bereš spodaj tekst ki deluje kot da lahko od navedene cene še odšteješ subvencijo. To pol prideš na sub 18.000eur.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


A, ok, saj se mi je zdelo nekaj fischy tukaj.

Če si ga uvoziš sam in dobiš subvencijo za rabljenega (3000 EUR), še vedno lahko prideš na 18 ali 19000.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

codeMonkey ::

Zimonem je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Še cifre za november za Nemčijo:

Kitajci z vw znamko bolj ali manj.


Kako to mislis? MEB platformo je VW razvil. Na njej so vozila 1-4 in 9-10. 7 pa na platformi PPE

Zgodovina sprememb…

mehatronik12 ::

evo kako je ta debilna logika zgrešena. Evropa se edina na svetu gre ta jajca...

"Načeloma kot trgovci prodajamo tisto, kar želijo kupci. Toda zdaj moramo prodajati tudi tisto, kar od nas želi tovarna. Včasih te želje niso enake. Skupaj namreč lovimo zahtevane cilje pri izpustih CO2, s katerimi se proizvajalec izogne plačilu visokih kazni v Bruselj," pojasnjuje Ferjančič.

mikhaair ::

codeMonkey je izjavil:

Zimonem je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Še cifre za november za Nemčijo:

Kitajci z vw znamko bolj ali manj.


Kako to mislis? MEB platformo je VW razvil. Na njej so vozila 1-4 in 9-10. 7 pa na platformi PPE

A ni id7 na kitajski platformi?

pegasus ::

Ne da bi vedel.

mardziha83 ::

Fantje eno izredno nevsakdanje vprašanje pomembno mogoče samo meni ali pa parim ljudem v Sloveniji. Je že kdo vgrajeval dodatno avtoakustiko v električarja. Kam priklopit 30 kvadrat napajalni kabel? Verjetno ne na samo baterijo. Tudi sama baterija verjetno ni dizajnirana za visoke kratkostične tokove, kot so recimo AGM akumulatorji? Do sedaj me še nobeno stock ozvočenje ni prepričalo.

Gregor P ::

Predvidevam, da priklapljaš enako kot doslej na nizkonapetostni 12V sistem (mali akumulator), ki pa se polni prek DC-DC pretvornika iz ta visokonapetostne baterije. Zagotovo ne direkt na baterijo že iz varnostnih razlogov. In pa da, premajhen akumulator bi znal bit problem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Bizkit45 ::

mardziha83 je izjavil:

Fantje eno izredno nevsakdanje vprašanje pomembno mogoče samo meni ali pa parim ljudem v Sloveniji. Je že kdo vgrajeval dodatno avtoakustiko v električarja. Kam priklopit 30 kvadrat napajalni kabel? Verjetno ne na samo baterijo. Tudi sama baterija verjetno ni dizajnirana za visoke kratkostične tokove, kot so recimo AGM akumulatorji? Do sedaj me še nobeno stock ozvočenje ni prepričalo.

Jp, pri primarnih baterijah je problem velik tok. Zato so zmozni samo slabih 150kW DC polnjenja pri 800 ali 400 voltih. Res lahko samo nizek tok prenesejo, tko da pazi kam bos vezal audio breme ekvivalentu 1kW. Ker elektro motor je dosti manjse breme kot ozvocenje za hudače.

pegasus ::

mardziha83 je izjavil:

Do sedaj me še nobeno stock ozvočenje ni prepričalo.
Drži, HiFi kvaliteto iskat v avtu je nesmisel. Frekvenčni razpon tega kar dobiš v id7 bi opisal nekako kot "smiselna katastrofa". Največje piščali orgel enostavno manjkajo, pa Laibachov Fras se sliši kot da bi mu malo helija vmešali v zrak, modern pop je pa kar ok. Posebej zabavni so DSP efekti, s katerimi se lahko igraš in recimo Enya se sliši prav fenomenalno v "surround" načinu. Pričakovano je ozvočenje optimizirano za frekvenčni razpon človeškega glasu, tako da je poslušanje podcastov res super. Če pa ti to ne odgovarja ...

Tokovno se mi zdi, da odkar imamo kvalitetne Class D ampe, neke drame ne rabiš več zganjat. Sicer pa si naloži v prtljažnik kakih 10 kil kondenzatorjev, če hočeš da ti tuc-tuc šipe ven vrže ;)

codeMonkey ::

mikhaair je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Zimonem je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Še cifre za november za Nemčijo:

Kitajci z vw znamko bolj ali manj.


Kako to mislis? MEB platformo je VW razvil. Na njej so vozila 1-4 in 9-10. 7 pa na platformi PPE

A ni id7 na kitajski platformi?


Ni. MEB je.

mardziha83 ::

Bizkit45 je izjavil:

mardziha83 je izjavil:

Fantje eno izredno nevsakdanje vprašanje pomembno mogoče samo meni ali pa parim ljudem v Sloveniji. Je že kdo vgrajeval dodatno avtoakustiko v električarja. Kam priklopit 30 kvadrat napajalni kabel? Verjetno ne na samo baterijo. Tudi sama baterija verjetno ni dizajnirana za visoke kratkostične tokove, kot so recimo AGM akumulatorji? Do sedaj me še nobeno stock ozvočenje ni prepričalo.

Jp, pri primarnih baterijah je problem velik tok. Zato so zmozni samo slabih 150kW DC polnjenja pri 800 ali 400 voltih. Res lahko samo nizek tok prenesejo, tko da pazi kam bos vezal audio breme ekvivalentu 1kW. Ker elektro motor je dosti manjse breme kot ozvocenje za hudače.



Vprašanje če je ta dc konverter zmožen polnit kak agm akumulator z 3000 A kratkostičnega toka. Ni pa to za hudače z njimi sem opravil. To je za mene za moj fetiš za mojo dušo. Sem že v tem več kot 20 let. Žal pa kaj bolj švoh ni za mene sem se razvadil od časov ko sem tekmoval v tej panogi. Vsako tele ma svoje veselje. Tudi jaz :D.

mardziha83 ::

pegasus je izjavil:

mardziha83 je izjavil:

Do sedaj me še nobeno stock ozvočenje ni prepričalo.
Drži, HiFi kvaliteto iskat v avtu je nesmisel. Frekvenčni razpon tega kar dobiš v id7 bi opisal nekako kot "smiselna katastrofa". Največje piščali orgel enostavno manjkajo, pa Laibachov Fras se sliši kot da bi mu malo helija vmešali v zrak, modern pop je pa kar ok. Posebej zabavni so DSP efekti, s katerimi se lahko igraš in recimo Enya se sliši prav fenomenalno v "surround" načinu. Pričakovano je ozvočenje optimizirano za frekvenčni razpon človeškega glasu, tako da je poslušanje podcastov res super. Če pa ti to ne odgovarja ...

Tokovno se mi zdi, da odkar imamo kvalitetne Class D ampe, neke drame ne rabiš več zganjat. Sicer pa si naloži v prtljažnik kakih 10 kil kondenzatorjev, če hočeš da ti tuc-tuc šipe ven vrže ;)



Meni odgovarja SQPL. Mešanica SQ in SPL. Da se sliši dokaj kvalitetno ampak da te tud stisne v pljučih. Za 2 suba je tk samo D classa primerna. Tu so lahk brazilci. Za mide in tweete pa mora za mene bit kvalitetna AB klasa. Korejski stil AB klase. Morm mal povprašat kak gapex, b audio, kv audio če so se že ukvarjali z tem. To je moj hobi in moja strast.

pegasus ::

Masažo že dobiš vgrajeno v sedeže, je ne rabiš v zvoku :P

MrStein ::

Bizkit45 je izjavil:

mardziha83 je izjavil:

Fantje eno izredno nevsakdanje vprašanje pomembno mogoče samo meni ali pa parim ljudem v Sloveniji. Je že kdo vgrajeval dodatno avtoakustiko v električarja. Kam priklopit 30 kvadrat napajalni kabel? Verjetno ne na samo baterijo. Tudi sama baterija verjetno ni dizajnirana za visoke kratkostične tokove, kot so recimo AGM akumulatorji? Do sedaj me še nobeno stock ozvočenje ni prepričalo.

Jp, pri primarnih baterijah je problem velik tok. Zato so zmozni samo slabih 150kW DC polnjenja pri 800 ali 400 voltih. Res lahko samo nizek tok prenesejo, tko da pazi kam bos vezal audio breme ekvivalentu 1kW. Ker elektro motor je dosti manjse breme kot ozvocenje za hudače.

Ozvočenje gre na mali akumulatorček, ne na veliki.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

krucymucy ::

mikhaair je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Zimonem je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Še cifre za november za Nemčijo:

Kitajci z vw znamko bolj ali manj.


Kako to mislis? MEB platformo je VW razvil. Na njej so vozila 1-4 in 9-10. 7 pa na platformi PPE

A ni id7 na kitajski platformi?

So ti ze povedali da ni.

Edini "kitajec" je tukaj Tavascan na MEB platformi, ki ga sicer uvazajo iz kitajske v evropo.

codeMonkey ::

VW je sel v joint venture z Xpengom, in tisto bo kitajska platforma. Pa se to se bo prodajalo le tam verjetno. Z Rivianom pa delajo podobno za ameriski trg pod Scout znamko.

Zimonem ::

Saj do sedaj je bil pa s saic-om.
Meb je pa itak bolj izraz za neko standardizacijo znotraj firme, če stvar prav vidim.

codeMonkey ::

Platforma pac. Ni pa kitajska da bi lahko trdil da je to kitajski avto z njihovo znacko.

Zimonem ::

Sem malo pretiraval, ampak večji del je narejen in dizajniral na kitajskem kar se tiče pogonskega sklopa in baterij. Pri xpengu bo pa praktično enak avto tudi po obliki na cesti z dvema značkama.

codeMonkey ::

Ni. Pogon razvijajo sami.

Zimonem ::

Eh naivnež. Še sw bodo prevzeli od xpenga.

Ja baje pa je ena fabrika bi stilu domela v nemčiji katera tudi to štanca.
Ampak spet s kitajskimi magnetni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

codeMonkey ::

Ni potrebno na pamet zdaj nekaj. Ja magnet je kitajski in kaj, zdaj je to kitajski avtomobil z VW znacko zaradi tega?

Malo si nastudiraj kaj trzijo in kaj so razvili.
https://vw-platform-business.com/en/com...

Zgodovina sprememb…

Zimonem ::

Saj piše oem. Pa saj meni ni jasno več veliko stvari. Baic kupuje mb delnice.... Grem ven iz te debate ti si pri koritu.

Utk ::

A je id7 dizel da bi "nemško" pomenilo neko prednost? Edina razlika je da imajo kitajci od pofla do top shita, kje so tu vmes nemci je pa vprašanje. Najbrž nekje nad kitajskim povprečjem, ne pa ravno pri vrhu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Od APP550 naprej ni svoh:

Bizkit45 ::

mardziha83 je izjavil:

Bizkit45 je izjavil:

mardziha83 je izjavil:

Fantje eno izredno nevsakdanje vprašanje pomembno mogoče samo meni ali pa parim ljudem v Sloveniji. Je že kdo vgrajeval dodatno avtoakustiko v električarja. Kam priklopit 30 kvadrat napajalni kabel? Verjetno ne na samo baterijo. Tudi sama baterija verjetno ni dizajnirana za visoke kratkostične tokove, kot so recimo AGM akumulatorji? Do sedaj me še nobeno stock ozvočenje ni prepričalo.

Jp, pri primarnih baterijah je problem velik tok. Zato so zmozni samo slabih 150kW DC polnjenja pri 800 ali 400 voltih. Res lahko samo nizek tok prenesejo, tko da pazi kam bos vezal audio breme ekvivalentu 1kW. Ker elektro motor je dosti manjse breme kot ozvocenje za hudače.



Vprašanje če je ta dc konverter zmožen polnit kak agm akumulator z 3000 A kratkostičnega toka. Ni pa to za hudače z njimi sem opravil. To je za mene za moj fetiš za mojo dušo. Sem že v tem več kot 20 let. Žal pa kaj bolj švoh ni za mene sem se razvadil od časov ko sem tekmoval v tej panogi. Vsako tele ma svoje veselje. Tudi jaz :D.


drugače je bil sarc, ampak ok :)
Velika baterija fila malo preko dc/dc, na 12V aku se priklopi tvoja fešterkarija, nič drugače kot na navadnem ice.
Pri navadnem ice je baterijo polnil alternator, ta zmore nekih 200-800W (konstantnih, dost odvisno od znamke). Dvomim da dc/dc zmore slabše, je pa res odvisno od ponora (12v aku), kolk lahko sploh vleče.
Ti omenjaš agm, ker se ti pač dopade. Ta lahko v zelokratkem času zadovolji res do 3000A, ampak to nima nobene veze z izhodom, ki ga obesiš na breme baterije. Zakaj bi moral po tvoje "konverter" dohajati teh 3000A? Nikoli ne boš 3000A navijal toliko časa, da boš spraznil baterijo. In kratkostično pomeni, da za kakšno sekundo premore to in nič več. In še to. 3000A se na 12V pretvori v 36kW moči. Sploh si ne predstavljam kateri in koliko zvočnikov bi moral imeti, da to moč prenaša za dlje kot 1s :D
Ampak ok, ti verjetno že vse veš, k si 20 let v tem :)

codeMonkey ::

codeMonkey je izjavil:

Od APP550 naprej ni svoh:


Sta pa smesna ko govorita o Infineonu in Kitajcih glede mocnostne elektronike, kazeta pa njihov TriCore :D (automotive CPU za varnostno kriticne sisteme).

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Če je vgrajeni 12V aku premalo zmogljiv, jih pač dodaš poljubno mnogo v prtljažnik. Že videno v času katrc...

Gregor P ::

Pa saj tudi večje limuzine imajo običajno po dva akumulatorja verjetno zaradi vse te dodatne opreme.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

https://newatlas.com/automotive/aria-mo... ... Nizozemci spet gate trgajo. Držim pesti, da se te dizajn ideje primejo tudi v industriji.

codeMonkey ::

Spet? Ne bo se prijel

VozilSemTiho ::

Evo, v ponedeljek bo 11 tednov od okvare mojega eGolfa, VW še vedno ne more dati niti dobavnega roka za rezervni del, enoto 000915340d.

Poleg tega me močno moti tudi njihova komunikacija, nikoli ne začnejo oni komunikacije, vse moram izvleči od njih.

Ko sem še klical na servis, je bil klic večinoma neodgovorjen.

Elektronska sporočila na volkswagen.de naslove ostajajo neodgovorjena - posredovana na Porsche Slovenije. Namesto odgovora na vprašanje kdaj lahko pričakujem popravilo dobim s strani Porsche Slovenije takšen odgovor:


s strani proizvajalca smo bili obveščeni, da ste kontaktirali tudi njih. Nimamo informacije, če so vam oni že podali svoj odgovor, vendar kljub temu, kakor je že znano in ste o tem bili tudi obveščeni, servis popravila ne more nadaljevati brez materiala za popravilo. Servis vas bo obvestil takoj, ko bo znan rok dobave in bo lahko nadaljeval s popravilom.

Za obravnavo vašega primera je pristojen servis Vrtač, zato naprošamo, da se z vsemi vprašanji obrnete neposredno na partnerja. Kot smo vam že v enem od preteklih odgovorov napisali, okvara na vozilu se nanaša na krmilno enoto, ki ni del visokonapetostne baterije. Zato ta komponenta ne spada v obseg kritja iz jamstva na baterijski sistem.

Vozilo je izven dvoletne zakonske garancije, za navedeno okvaro pa tudi ni predvideno dodatno kritje s strani proizvajalca.


Tako da bom verjetno poskušal spraviti zgodbo v medije kar sem jim začetek tedna tudi povedal. Odgovor:


zahvaljujemo se vam za poslano sporočilo.

Kot smo vam že uvoznik Porsche Slovenija in servisni partner sporočili, se okvara na vozilu se nanaša na krmilno enoto, ki ni del visokonapetostne baterije. Zato ta komponenta ne spada v obseg kritja iz jamstva na baterijski sistem. Vozilo je izven dvoletne zakonske garancije, za navedeno okvaro pa tudi ni predvideno dodatno kritje s strani proizvajalca.
Kljub temu vam je pooblaščeni partner ponudil ugodnost pri popravilu - kritje 30 % stroškov materiala. Glede dobave potrebnega dela vas bo servis nemudoma kontaktiral, takoj ko bo znan rok dobave.

Poudarjamo, da vse zahtevke obravnavamo resno in si prizadevamo za njihovo reševanje na ustrezen in konstruktiven način, z namenom iskanja kar najboljše rešitve za vse vpletene. Ob tem pa ne moremo pristati na kakršnekoli oblike pritiskov ali groženj, kot so grožnje z medijskimi objavami.

V kolikor se z našimi stališči ne strinjate, vam seveda ne odrekamo pravice, da svoje zahtevke uveljavljate po drugih, za to določenih poteh. Kljub temu vas pozivamo, da to storite na primeren, pravno dopusten in spoštljiv način.

V primeru namernega škodovanja naši družbi pa si pridržujemo vse pravice, ki nam v takšnem primeru pripadajo.


Meni se pa v vmesnem času dela škoda, avto stoji že dva meseca in pol, kaj bo z baterijo, ji je bila napolnjena pod polovico ko so prevzeli avto, v vmesnem času bo potekla registracija in če je ne podaljšam bom moral vračati subvencijo na Borznen, ...

Še dve vprašanji, ima kdo predlog za nakup kakega shitboxa da premostim ta čas.

In pa, zbiram predloge za oddaje katere bi rayiskale to področje.

To da mi VW NOČE poslati pogojev jamstva na baterijo se mi zdi zelo sporno. OK tudi če bistveni del baterije v resnici po njihovo ni del baterije, zakaj NOČEJO povedati kaj so deli baterije po njihovo?

VozilSemTiho ::

Še eno vprašanje, če mi ne uspe podaljšati registracije za nevozno vozilo, ali kdo ve. Moram vrniti polno subvencijo ali samo sorazmerni del? Subvencijo sem prejel pod pozivom 107SUB-EVOB23, pa nikjer ne najdem odločbe.

codeMonkey ::

A na ZPS si klical?

krucymucy ::

Zimonem je izjavil:

Sem malo pretiraval, ampak večji del je narejen in dizajniral na kitajskem kar se tiče pogonskega sklopa in baterij.

Ne, ni. Baterije so LG s Poljske, rotor je iz Italije, tiste pine vtaknit v stator pa tudi ni tako komplicirano da bi samo kitajci znali.

DamijanD ::

VozilSemTiho: poglej posnetke od tega tipa https://www.youtube.com/@uzico/videos
Če se pravilno spomnim, VW ne odgovarja - vse mora preko posrednika/uvoznika

VozilSemTiho ::

codeMonkey je izjavil:

A na ZPS si klical?


Ne, sem pa 2 tedna nazaj postavil vprašanje na TIRS če je to mogoče v njihovi pristojnosti. Odgovor še čakam. ZPS ne vem kako bi lahko pomagal.

VozilSemTiho ::

DamijanD je izjavil:

VozilSemTiho: poglej posnetke od tega tipa https://www.youtube.com/@uzico/videos
Če se pravilno spomnim, VW ne odgovarja - vse mora preko posrednika/uvoznika


Kakor berem zadnje čase še zdaleč ni edini. Glede odgovora s strani VW direktno, ja vidim da en odgovarjajo, samo po drugi strani pa tudi drži da v mojem primeru (lasten uvoz) Porsche Slovenije ni v noben pogodbenem razmerju z menoj.

Avtohiša pa tudi razumem da mi avta brez rezervnega dela ne more popraviti. Problem je po moje sistemski. Kako da VW ne more po 11 tednih dati niti predvidenega roka dobave!

Eden izmed razlogov da sem se takrat odločil za VW in ne recimo za Hyundai Kono, ali MG4, je ravno to, da če gre kaj narobe bo sicer drago ampak vsaj z deli ne bo problema. Tudi za popravilo pri VW pooblaščencu sem se po zavrnitvi popravila iz jamstva odločil ker je EV Clinic rekel da bo trajalo popravilo pri njih predvidoma 6 tednov (4 da pridem na vrsto in kaka 2 za rezervne dele). No če bi se odločil za to opcijo in če bi se držali te časovnice bi bil že v avtu in pa še malo bi privarčeval.

Aja, pa glede videa zgoraj, glede na to da iščem informacije o popravilih imam malce izkrivljeno sliko dogajanja, ampak to kar opisuje tisti Švicar zgoraj - no recimo da se mi zdi IDja ni pametno kupovati.

To je tudi del razloga da pišem tu, meni ne bo pomagalo, glede na to da se da zadnji mail že razumeti kot grožnjo se mi kvečjemu lahko še zakomplicira, ampak res verjamem da je treba deliti izkušnje.
««
1318 / 1318
»
»»