Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
mehatronik12 ::
Debata je šla tako daleč , da se pogovarjamo da HUD res ni potreben Netflix pa je :D.
Teslafani nimate mej ;).
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Se pa strinjam, da je velik zaslon tudi fajn, za netflix,youtube in ostale jajce, ko se avto polni na mrazu ali dežju 30 minut ali več ....
Sam bi sicer raje kot to imel intregriran Microsoft teams, za ta čas, ampak tudi to še pride ;)
Teslafani nimate mej ;).
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Se pa strinjam, da je velik zaslon tudi fajn, za netflix,youtube in ostale jajce, ko se avto polni na mrazu ali dežju 30 minut ali več ....
Sam bi sicer raje kot to imel intregriran Microsoft teams, za ta čas, ampak tudi to še pride ;)
telexdell ::
Glede na to bi Teamsi morali delati preko Android auto. Je že kdo poskusil?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
iKst_ ::
Debata je šla tako daleč , da se pogovarjamo da HUD res ni potreben Netflix pa je :D.
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Ne ni. Narobe bereš. Nekateri pravite, da je HUD nujna oprema brez katere avto ni avto, Netflix pa popolnoma brezvezen feature.
Resnica je, da je oboje "nice to have", nič od tega pa ne naredi avtomobila neuporabnega.
Pa nikjer ni noben napisal, da se tebi HUD ne sme zdeti kul. Imaš ogromno avtomobilov s HUDom, kupiš takšnega, ki ga ima. Jaz sem napisal, da vozim tudi avto s HUDom, pa ga nič ne pogrešam, ko se vsedem v avto brez.
BigWhale ::
Ne ni. Narobe bereš. Nekateri pravite, da je HUD nujna oprema brez katere avto ni avto, Netflix pa popolnoma brezvezen feature.
Nihce tega ne pravi. Nihce. Ni izmisljuj si.
Vse kar pravimo je to, da je HUD za prikaz nujnih informacij boljsi kot katerikoli zaslon. Ni pa to nujna oprema.
MrStein ::
In spet ste na sendvičih.
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
In spet ste na sendvičih.
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
To je ponavadi bolj domena ICEjasev. Ker med voznjo lulajo v flase od fruca in jedo sendvice, in se ne ustavljajo vsaj 3420 km. Ce imas EVja se ustavis na kosilu, ker mors cakat da se napolni avto. :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Gregor P ::
Le da običajno tam, kjer so dobra kosila ni polnilnic, ali pa jih je premalo, ker vas je nenadoma toliko za "kosilo"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
mehatronik12 ::
V Sloveniji so samo na enem mestu hitre polnilnice ob restavraciji, kjer je dejansko normalna hrana.
(Ionity zraven restavracije Camino)
==> Tak, da te zgodbe kak greš za 30-40 minut na kosilo so jajca....
==> Pa tudi v tem vremenu ki je trenutno sedaj ni ravno prijetno bit na dežju in vetru, ker pokritih ni vbistvu nič polnilnic
Prostora za izboljšave je res dosti!
(Ionity zraven restavracije Camino)
==> Tak, da te zgodbe kak greš za 30-40 minut na kosilo so jajca....
==> Pa tudi v tem vremenu ki je trenutno sedaj ni ravno prijetno bit na dežju in vetru, ker pokritih ni vbistvu nič polnilnic
Prostora za izboljšave je res dosti!
iKst_ ::
Če greš na kosilo, so hitre polnilnice tako ali tako prehitre. Avto je poln še preden dobro naročiš. Jaz večkrat polnim v MB, če se vračam iz Avstrije, pa še v Mcdonalds ne morem v miru.
Je pa res, da je prostora za izboljšave veliko. Ampak, saj se gradi in dela na polno.
Je pa res, da je prostora za izboljšave veliko. Ampak, saj se gradi in dela na polno.
telexdell ::
Ko začneš graditi hišo je prva stvar, katero postaviš- stranišče. Pol pa začneš s temelji, stenami, streho...Povsem enako je s polnilno infrastrukturo za EV. Najprej se postavijo osnove pol se pa glede na zasedenost in potrebe dodajajo izboljšava- tako v moči polnjenja kot udobju kupcev. Ko bo zgodovina EV polnilnic vsaj pol tako dolga kot je zgodovina bencinskih servisov bo tudi stanje primerljivo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Gregor P ::
... saj ne, da smo zlato dobo EV že imeli 
Kako so pa takrat poskrbeli za to, ko so se že množično uporabljala EV?
Kako so pa takrat poskrbeli za to, ko so se že množično uporabljala EV?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
mehatronik12 ::
Danes se pogovarjamo na firmi (AT Graz) in jim povem , da se pri nas dobi ID7 z 77kw neto baterije z kar nekaj opreme za 43 000€-6000€=37 000€, tudi ko sem jim pokazal niso verjeli in govoril, da je to nek trik odzadaj :D.
Pri njih se uradno začne pri 58 000€, da se pa ga baje dobiti s popusti za okol 50 000€.
Zakaj zaboga so ti avti na malem SLO trgu cenejši kot v AT in DE???
Pri njih se uradno začne pri 58 000€, da se pa ga baje dobiti s popusti za okol 50 000€.
Zakaj zaboga so ti avti na malem SLO trgu cenejši kot v AT in DE???
pegasus ::
Pojma nimam. Sem samo izkoristil situacijo ... za moj config sem v .de dobil ponudbe 72-79k, v .si pa dal 47k. Očitno je to best balkan wagen al neki ...
fikus_ ::
Potem se bi splačalo kupiti v SI, prevoziti nekaj 1000 km in prodati kot rabljenega v AT ali DE.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
DamijanD ::
Twingo EV bo v Italiji štartal z 19500€
Porsche je napovedal Cayenne EVja - ta bo pa malo dražji kot twingo
Porsche je napovedal Cayenne EVja - ta bo pa malo dražji kot twingo
Gregor P ::
Morda "lepo narašča" nista ravno pravi besedi, bolj prodaja EV v EU po velikem padcu in obdobju stagnacije v letu 2024 sedaj znova močno okreva, predvsem po zaslugi nekaj ključnih zahodnih trgov (kjer je koncentrirana ta rast).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Zjutraj me je vozil taxi s Corollo HEV na letalisce na Dunaju, zdaj pa sem v hibridnem BYDju, podobnega ranga (vsaj tako zgleda - Qin Plus). Razlika je ogromna. Tista Toyota je tulila vsakic ko je pospesil malo, medtem ko tu ne slisis nicesar razen gum. Motor le malo sumi zraven. Komaj kaj. Ne vem kako se primerjata po tehniki in ceni, ampak po izkusnji kot potnik lahko recem da ni primerjave. Imam pa glavo do stropa v obeh zadaj. Tu sta oba slaba :/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Buggy ::
Sam res WTF..zakaj je ID7 touring GTX top tier full opt-in pri nas 58+ jurjev v DE pa 80+
a imajo opcijo polnjenja bajte v kriticnih razmerah? ID4 je imel samo PRO to opcijo pa se to po update-u
a imajo opcijo polnjenja bajte v kriticnih razmerah? ID4 je imel samo PRO to opcijo pa se to po update-u
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
pegasus ::
Baje nekaj že je, sam nevem zakaj nočejo dat ven nečesa takega kot korejci ... tolk da lahk svoj camp site osvetliš čez vikend. Verjetno po nemško hočejo full V2G in jih nazaj držijo kake regulacije in/ali softver ...
Buggy ::
Ma ne rabim jeben site show..mam pa v vukojebini izpade elektrike in ce bi sel v EV bi sel v celovito resitev. TC monoblock poleg peletov in kurjave na drva ze imam pol pa se samooskrba na baterijo in en EV, ki bi znal kej pomagat pri tem ko bi bil sila. Jebat ga. Rad bi imel pokrit plan A, B in C...v teh casih ne ves nic, vukojebina je itaq FTW sam je treba delat na vzdznosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
telexdell ::
Ma ne rabim jeben site show..mam pa v vukojebini izpade elektrike in ce bi sel v EV bi sel v celovito resitev. TC monoblock poleg peletov in kurjave na drva ze imam pol pa se samooskrba na baterijo in en EV, ki bi znal kej pomagat pri tem ko bi bil sila. Jebat ga. Rad bi imel pokrit plan A, B in C...v teh casih ne ves nic, vukojebina je itaq FTW sam je treba delat na vzdznosti.
Je pač treba definirati kaj je vukojebina, kaj je vuko vukojebina in kaj je total vukojebina. Če si nekje, kjer imaš dovozno pot za avto, prevozno večino časa v letu, imaš možnost priključka na električno omrežje, mogoče celo na vodovod... pol to niti slučajno ni niti v od vukojebine. Če pa razmišljaš o peči na pelete, katera ne more delati brez elektrike, poleg pa še o TČ monoblok in EV se ti pa sanja ne kaj je sploh blizu v od vukojebine, kaj šele kaj več. Se pa fajn sliši, kako bi to in ono pa tisto pa..Kak že pravijo stari ljudje- s polno ritno je lahko srati, pa naj bo latrina kakršna koli.
PS če ti nekajkrat na leto zmanjka elektrike za nekaj ur to ni noben amargedon. Med mrkom daš otrokom v roke tablico in laptop, pa na mobilniku nastaviš dostopno točko pol se pa stisneš k ženi, da je ne bo zazeblo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
DamijanD ::
Buggy renoji imajo načeloma v2l (https://eauto.si/metron-shop/product/v2... in v2g
Ampak za v2g nisem zihr a je omogočen ali ne...
Tako, da scenic z 87kWh baterijo bi ti lahko dal kar nekaj sokca...
Ampak za v2g nisem zihr a je omogočen ali ne...
Tako, da scenic z 87kWh baterijo bi ti lahko dal kar nekaj sokca...
redtech ::
Prihaja...to smo vedeli.
BBC - V Veliki Britaniji so med prvimi na svetu napovedali uvedbo posebne dajatve za lastnike električnih vozil, ki se bo obračunavala glede na število prevoženih kilometrov. Lastniki vozil z motorji na notranje zgorevanje plačujejo prevožene kilometre s trošarino, vključeno v ceno goriva, lastniki električnih vozil pa ne.
BBC - V Veliki Britaniji so med prvimi na svetu napovedali uvedbo posebne dajatve za lastnike električnih vozil, ki se bo obračunavala glede na število prevoženih kilometrov. Lastniki vozil z motorji na notranje zgorevanje plačujejo prevožene kilometre s trošarino, vključeno v ceno goriva, lastniki električnih vozil pa ne.
c3p0 ::
.....kar ima ali je imela večina novih avtov. Se že vračajo nazaj gumbi.
Gumbi se vračajo na "zahtevo" EuroNcap, ker za določene funkcije dajejo + za prisotnost ali - za odsotnost gumbov.
Kaže, da nekateri, ki se ukvarjajo z varnostjo več vedo o njej, kot pa "vanabi" dizajnerji.
Čudi me, da je to toliko let bilo dovoljeno. Sploh smerniki na volanu.
IMBB ::
Potem pa kar F150 nabavi :D
Unrelated ... best EV ever, to bi takoj imel:
Zanimivo, ma tud cliota II na kanalu, ohrani ročni menjalnik. Mene bi tudi zanimalo kaj takega, mogoče kakšna stara octavia karavan ali pa kak kangoo, 18 kWh baterijo bi imel zadost, da bi še bilo nekaj prostora
Best EV ever bi bil pa meni kaj takega (ali pa kak kei van):
mehatronik12 ::
Prihaja...to smo vedeli.
BBC - V Veliki Britaniji so med prvimi na svetu napovedali uvedbo posebne dajatve za lastnike električnih vozil, ki se bo obračunavala glede na število prevoženih kilometrov. Lastniki vozil z motorji na notranje zgorevanje plačujejo prevožene kilometre s trošarino, vključeno v ceno goriva, lastniki električnih vozil pa ne.
Seveda, bodo od nekod potegnili manjkajoči davek. Treba je vedati, da že sedaj ICE-ji financirajo sončne elektrarne,baterije in seveda EV-je. Glede nato, da je EV-jev vedno več, ICE-jev pa bo verjetno enkrat vedno manj.
==> Bo pa ta davek res visok, oziroma približno isti kot je na bencin (cena bencina x2). Računica koliko se prihrani z EV se bo kar konkretno spremenila (glede na to , da nas dosti polni avto vbistvu zastonj z net meteringom...)
Zanimivo, kako bodo EV-je tranzitne in turistične države SLO, HR , itd... dobile manjkajoč davek, recimo da bo uveden davek na kilometre, potem slovenci in hrvati nebomo dobili nič od miljonov turistov poleti...
telexdell ::
mehatronik12 je izjavil:
Seveda, bodo od nekod potegnili manjkajoči davek. Treba je vedati, da že sedaj ICE-ji financirajo sončne elektrarne,baterije in seveda EV-je. Glede nato, da je EV-jev vedno več, ICE-jev pa bo verjetno enkrat vedno manj.
Oprosti ampak večje neumnosti že dolgo nisem prebral. Ali provociraš ali pa si resnično tako neumen?!
S prodajo energije preko elektrike, naftnih derivatov, plina, daljinskega ogrevanja... se plačuje prispevek OVE+SPTE. Podobno se plačujejo tudi takse na emisije CO2. Ta denar se zbira v posebnem podnebnem skladu. Od tam pa se financirajo EV, SE, baterije, toplotna sanacija stavb, nakup e-bike...
Lastniki ICE pa so z vladnim določevanjem najvišjih cen naftnih derivatov deležni subvencij vsak dan in ne le enkratnih- ob nakupu/izvedbi ukrepa.
Pol pa tisti, kateri je deležen vsakodnevni subvencij govori, kako subvencionira tiste, kateri so subvencijo dobili mogoče enkrat v življenju...
Naj vsak oceni, kdo pri zdravi pameti lahko izjavi kaj takega.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
mehatronik12 ::
mehatronik12 je izjavil:
Seveda, bodo od nekod potegnili manjkajoči davek. Treba je vedati, da že sedaj ICE-ji financirajo sončne elektrarne,baterije in seveda EV-je. Glede nato, da je EV-jev vedno več, ICE-jev pa bo verjetno enkrat vedno manj.
Oprosti ampak večje neumnosti že dolgo nisem prebral. Ali provociraš ali pa si resnično tako neumen?!
S prodajo energije preko elektrike, naftnih derivatov, plina, daljinskega ogrevanja... se plačuje prispevek OVE+SPTE. Podobno se plačujejo tudi takse na emisije CO2. Ta denar se zbira v posebnem podnebnem skladu. Od tam pa se financirajo EV, SE, baterije, toplotna sanacija stavb, nakup e-bike...
Lastniki ICE pa so z vladnim določevanjem najvišjih cen naftnih derivatov deležni subvencij vsak dan in ne le enkratnih- ob nakupu/izvedbi ukrepa.
Pol pa tisti, kateri je deležen vsakodnevni subvencij govori, kako subvencionira tiste, kateri so subvencijo dobili mogoče enkrat v življenju...
Naj vsak oceni, kdo pri zdravi pameti lahko izjavi kaj takega.
To razlogo bi pa res rad slišal.
Na kak način dobi ICE voznik subvencijo vsak dan?
==> Za vsak liter bencina, daš državi približno 0,9€ (velik delež tega gre za EV, SE in ostalo...)
==> Med tem ko jaz za vsako kw/h napolnjenega avta dam državi 0€, ker imam net metering.
mimogrede zemlja ni ravna ;).
iKst_ ::
Na kak način dobi ICE voznik subvencijo vsak dan?
Ni nam treba plačevati za škodo, ki jo povzročimo. Ta stane več kot znašajo trošarine in davki povezani s prodajo ICE avtomobilov in nafte.
redtech ::
Od trošarin država dobi 1,5 miljarde nekje 16% pobranih davkov, od tega gre majhen delež v EV in SE.
Če trošarin ni je država brez sociale (pokojnine, bolniške, pomoči..), tako velik je delež:
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
https://www.stat.si/StatWeb/File/NewsIm...
Naivno je razmišljati, če bomo vsi na EV noben ne bo nič plačal. Lahko stavim, da bomo plačali vsak km - tehnični za km vsako leto!
Če trošarin ni je država brez sociale (pokojnine, bolniške, pomoči..), tako velik je delež:
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
https://www.stat.si/StatWeb/File/NewsIm...
Naivno je razmišljati, če bomo vsi na EV noben ne bo nič plačal. Lahko stavim, da bomo plačali vsak km - tehnični za km vsako leto!
mehatronik12 ::
Sej to jaz trdim, ni vprašanje če bo dodaten davek na EV-vozila.
Ampak samo vprašanje kdaj in na kak način ;)
Ampak samo vprašanje kdaj in na kak način ;)
telexdell ::
mehatronik12 je izjavil:
[
To razlogo bi pa res rad slišal.
Na kak način dobi ICE voznik subvencijo vsak dan?
==> Za vsak liter bencina, daš državi približno 0,9€ (velik delež tega gre za EV, SE in ostalo...)
==> Med tem ko jaz za vsako kw/h napolnjenega avta dam državi 0€, ker imam net metering.
mimogrede zemlja ni ravna ;).
Kar je v ceni bencina vse zajeto res plačuješ samo je pa sama cena goriva državno regulirana- se ne more oblikovati svobodno na trgu. In ta razlika med tržno in regulirano ceno je vsakodnevna subvencije za ICE voznike. Pa mimogrede- preko elektrike tudi voznike EV plačujemo podobne prispevke kot lastniki ICE. S tem, da cena elektrike ni državno regulirana, torej ni subvencionirana.
Če pa imaš netmetering, si pa državi že z izgradnjo lastne SE s svojim kapitalom plačal takšmo vsoto, katero s trošarinami za časa svojega življenja nebi nikoli plačal. Trošarina za elektriko znese 0,00305 €/kWh. Če te je izgradnja SE stala 10.000 € to pomeni, da si plačal trošarine za 3280 MWh oz. za 328 let porabo 10 MWh vsako leto.
Očitno je za nekatere zemlja res ravna!
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
telexdell ::
Naivno je razmišljati, če bomo vsi na EV noben ne bo nič plačal. Lahko stavim, da bomo plačali vsak km - tehnični za km vsako leto!
Razlika je, če se uvedejo novi davki ali pa se navaja, da država subvencionira lastnike EV. Pošteno plačujemo vse davke in prispevke, kateri so predpisani.
Če pa je kdo preveč omejen, da bi videl celotno sliko- koliko bi država zaradi zelene agende ekofašistov, katere mimogrede država nekritično podpira, plačevala kazni, če je lastniki SE in EV ne bi reševali s svojim kapitalom pol je pa to žalostno zanj in za tiste, kateri mu pritrjujejo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
iKst_ ::
Od trošarin država dobi 1,5 miljarde nekje 16% pobranih davkov, od tega gre majhen delež v EV in SE.
Koliko od tega denarja gre za reševanje zdravstvenih težav in ostalo škodo, ki jo povzročajo izpusti?
Dodatni stroški zdravstva so ocenjeni na cca. 500-2000€ na ICE vozilo. Čez palec gre milijarda samo za to. Kje je potem še izgubljena produktivnost, hitrejše propadanje infrastrukture in stavb v mestih, CO2, stroški z odpadnimi olji in drugimi tekočinami...
krucymucy ::
shmandi ::
Ja, Hrvaška ima tudi še vedno na voljo letni net metering za SE in precej višje subvencije za EV... In kaj ti to pove?
MrStein ::
Od trošarin država dobi 1,5 miljarde nekje 16% pobranih davkov, od tega gre majhen delež v EV in SE.
Koliko od tega denarja gre za reševanje zdravstvenih težav in ostalo škodo, ki jo povzročajo izpusti?
Dodatni stroški zdravstva so ocenjeni na cca. 500-2000€ na ICE vozilo.
Na kaki interval?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
redtech ::
J.McLane ::
Tale nikelj v Indoneziji je kar problem ja. Ampak ne vem če je samo povpraševanje krivo, rekel bi da je veliko večji krivec regulacija in politika države, veliko projektov predvsem v Avstraliji je "on hold" zadnjih 5 let ker cenovno ne pridejo blizu, bili bi pa veliko bolj prijazni okolju.
Norilsk, pa kolikor vem je bil primoran zmanjšat proizvodnjo, zaradi sankcij na Rusijo.
Sicer pa LFP baterije so brez niklja, če si tako zaveden do okolja kupi EV s tako baterijo.
Norilsk, pa kolikor vem je bil primoran zmanjšat proizvodnjo, zaradi sankcij na Rusijo.
Sicer pa LFP baterije so brez niklja, če si tako zaveden do okolja kupi EV s tako baterijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
mehatronik12 ::
Z partnerko gledava že skoraj mesece EV-avte za njo. realen domet vsaj 350m tudi pozimi (sem že pisal prej katere sva gledala...).
==> Baterija more biti okol 80kw/h ne glede na vaša mnenja , da imate eni pozimi porabo 13kw/h 100km, jaz pač vem da to ne obstaja ;), ker vozim EV!
Najprej BMW i4, potem ID7, Mazda, Tesla 3, ID4,
Sedaj po mesecu dni in nekaj testnih voženj sva spet pri 2,5 leta starem i4.
33 000€ z ful opreme oziroma, to kar pač hoče ona
Vprašanja:
==> Sva opravičena do subvenicije za rabljena EV (uvožen iz DE)
==> ga ima kdo tu na forumu, kakšne so izkušnje!?
Ne zanimajo me izkušnje EV voznikov , ki tega avta še niso vozli ;).
==> Baterija more biti okol 80kw/h ne glede na vaša mnenja , da imate eni pozimi porabo 13kw/h 100km, jaz pač vem da to ne obstaja ;), ker vozim EV!
Najprej BMW i4, potem ID7, Mazda, Tesla 3, ID4,
Sedaj po mesecu dni in nekaj testnih voženj sva spet pri 2,5 leta starem i4.
33 000€ z ful opreme oziroma, to kar pač hoče ona
Vprašanja:
==> Sva opravičena do subvenicije za rabljena EV (uvožen iz DE)
==> ga ima kdo tu na forumu, kakšne so izkušnje!?
Ne zanimajo me izkušnje EV voznikov , ki tega avta še niso vozli ;).
iKst_ ::
i4 M50 je na Bjornovem testu pri 2 stopinjah celzija pri 120kmh naredil 285 kilometrov. Ti si pisal o hitrostih okoli 140kmh in bistveno nižjih temperaturah. Ne vem, če bo šlo skozi, še posebej ne pri 2,5 let starem, ki ima verjetno vsaj 5% nižjo kapaciteto.
V čem je fora, da na vsak način siliš na EV v situaciji, ko EV dejansko ni optimalna izbira. Še posebej, če ne misliš vsaj malo prilagoditi uporabe?
V čem je fora, da na vsak način siliš na EV v situaciji, ko EV dejansko ni optimalna izbira. Še posebej, če ne misliš vsaj malo prilagoditi uporabe?
DamijanD ::
Poglej na tem linku:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
Malo jih je, ki pri temp, ki so manjše od 5°c, in pri 130km/h naredijo več kot 300km.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
Malo jih je, ki pri temp, ki so manjše od 5°c, in pri 130km/h naredijo več kot 300km.
mehatronik12 ::
Poglej na tem linku:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...
Malo jih je, ki pri temp, ki so manjše od 5°c, in pri 130km/h naredijo več kot 300km.
Vem ja ampak na srečo ali pa nesrečo :D. Dosežem v LJ povprečno hitrost med 100-105 zaradi naših cest :D.
Za primerjavo sedaj včasih gre z mojo službeno Kia EV6 (85 000, 3 leta stara) in pride v LJ in nazaj če je mrzlo s tempomatom na 120 km/h, drugače pa komot na 140km/h kjer je omejitev 130km/h.
==> Glede na to, da ima i4 malo večji WLTP bo verjetno malo boljše....
i4 ji je vizualno zunaj in notri top, pač avto na katerega bo ponosna...
Jaz sem bil bolj za kakšno alternativo, ker sme mislil, da ima BMW pač tako ceno kot ker je BMW, ampak nekih alternativ za 30 000€ ali pa manj, ki bi bile bistveno boljše al pa ceneješe pač ni na trgu!
==> Šla sva tudi na testno vožnjo z novim ID7 za 43 000 (brez subvencije), ker sem jaz forsiral :D in je rekla vredu avto ampak nima tistega nekaj. Nekako se strinjam z njo vožnja z BMW je ti da drugačno izkušnjo ....
Gambino ::
Glede na to da je bil nov facelift za BMW i4 letos, znajo starejšim modelom lepo padati cene, kar je dobro. Nov i4 ima povečan doseg, nova optemizacija za porabo energije, hitrejšo polnjenje. So pa imeli starejši modeli kar nekaj problemov z zmrzovanju infotainment sistema, zakasnitvah pri ukazih, nedelujočem Apple CarPlay/Android Auto ali drugih težavah s povezanostjo. Kolega je imel kar nekaj problemov, so pa to rešili v garancijskem roku brez problema.
Jaz si rabljenega EVja ne bi upal kupiti, če ni še pod garancijo!
Jaz si rabljenega EVja ne bi upal kupiti, če ni še pod garancijo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gambino ()

