Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

kow ::
Ta del je bolj pomemben za percepcijo branda. Ce naredijo kul roadsterja, bo vrednost branda v povprecnem (neukem) potrosniku spet zrasla.

endelin ::
Tesla S je sicer vrhunski EV. Vendar po toliko letih istega designa (ok z nekaj facelifti) se človek zasiti designa in to ni ok za avtomobil ki stane 100k eur.
Tako potencialni kupec gre potem kar po bmw 550e/i5, ki deluje sveže, mean, posh. Ali kaj drugega novejšega.
Vsi cross shopajo.
Nabor kupcev za 100k avte in več je zelo omejen. Ma saj to vidiš na cesti da takih vozil ni ravno na pretek.
Tako potencialni kupec gre potem kar po bmw 550e/i5, ki deluje sveže, mean, posh. Ali kaj drugega novejšega.
Vsi cross shopajo.
Nabor kupcev za 100k avte in več je zelo omejen. Ma saj to vidiš na cesti da takih vozil ni ravno na pretek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

endelin ::
Lol mercedes cla electric še kar ni konfiguratorja pri nas. Zelo me zanima na koliko so ocenili njihov ev. Izgleda smo za mercedes nek tretji svet

mehatronik12 ::
Stvari je treba postaviti v kontekst. Tesla še vedno proda nekajkrat več Model X kot Lucid vseh avtomobilov skupaj. Tudi v primerjavi z avtomobili kot je BMW 7 ali Mercedes S class se Model X prodaja kot vroče žemljice.
Problem je, da so te številke za Teslo zanemarljive.
Pa Model Y je enostavno boljši avto za veliko večino ljudi.
problem je čisto drugi, ker številke eksponentno padajo, to je vsem jasno, razen tebi očinto ;)
Če zanemariš dejstva oziroma namerno lažeš to drži, pa kje živite vsi Tesla fan boyi v jami!?
tesla S okol 28 000 v letu 2024.
Če to številko primerjaš s primerljivimi modeli BMW 5 je samo v Evropi prodal več avtov....
Če primerjaš z eksotiki, valda je pol 28 000 več :D.
Vsak ki primerja Tesla X z Mercedes S je pomojem mnenju konkretno čez les!

iKst_ ::
Vsak ki primerja Tesla X z Mercedes S je pomojem mnenju konkretno čez les!
Malo si zgrešil bistvo. Primerjal sem prodajo Model X in S klase, ne avtomobilov kot takih.

endelin ::
Bmw 550e in roka
Šestak
Domet kakor češ
V mestu in regionalki na elektriko

Šestak
Domet kakor češ
V mestu in regionalki na elektriko
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

kow ::
Plugin hibridi so res najslabsa moznost za kupca. Japonski hibrid ali BEV. Ce bi kupoval avto, bi se tako odlocil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

telexdell ::
Plugin hibridi so res najslabsa moznost za kupca. Japonski hibrid ali BEV. Ce bi kupoval avto, bi se tako odlocil.
Nimajo Japonci monopol nad hibridi. Bolj pravilno bi bilo ali hibrid kot diesel lokomotiva ali BEV.
PS pri diesel lokomotivi ICE motor sliži, da poganja generator. Elektrika preko elektromotorja pa poganja lokomotivo. Tako tudi nekateri hibridi delujejo v najvarčnejšem (Atkonson) modu in poganjajo generator. Avto pa se obnaša kot električni.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Grimnir3 ::
Zadnjič sem spraševal zakaj v KP ne delajo dodatna polnilna mesta.
No danes baje niso delala še 4 mesta od starih.
Gužva delux. Ocitno so se zakalkuliral z elektriko.
No danes baje niso delala še 4 mesta od starih.
Gužva delux. Ocitno so se zakalkuliral z elektriko.

Utk ::
PS pri diesel lokomotivi ICE motor sliži, da poganja generator. Elektrika preko elektromotorja pa poganja lokomotivo. Tako tudi nekateri hibridi delujejo v najvarčnejšem (Atkonson) modu in poganjajo generator. Avto pa se obnaša kot električni.
Lokomotive ne delujejo tako, ker bi šparale tistih zadnjih 5% porabe, ampak ker je to enostavneje. Pri avtih je pa vsakih 5% pomembnih in to pač ni najbolj efektivno. Je bolje kot nehibrid, ni pa bolje kot hibrid, ki vseeno kdaj spusti ice (čim bolj) direktno na kolesa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

shmandi ::
PS pri diesel lokomotivi ICE motor sliži, da poganja generator. Elektrika preko elektromotorja pa poganja lokomotivo. Tako tudi nekateri hibridi delujejo v najvarčnejšem (Atkonson) modu in poganjajo generator. Avto pa se obnaša kot električni.
Lokomotive ne delujejo tako, ker bi šparale tistih zadnjih 5% porabe, ampak ker je to enostavneje. Pri avtih je pa vsakih 5% pomembnih in to pač ni najbolj efektivno. Je bolje kot nehibrid, ni pa bolje kot hibrid, ki vseeno kdaj spusti ice (čim bolj) direktno na kolesa.
Same neumnosti... prav tako Atkinsonov motor nima direktne povezave z t.i. range extender hibridi...

JohnyQ_ ::

DamijanD ::
Ko bodo Hrvati pogruntali, da se kakšen Nemec boji priti na morje, ker ni polnilnic, se bodo verjetno (vsaj malo) zganili...

mehatronik12 ::
Sej v Italiji, Grčiji,itd... je še slabše, tak da ni bojazni si pač kalkuliraš tak, da otroci hodijo na vsakih 250km na wc in jest
.


iKst_ ::
Ni dobro biti EV voznik če hodiš na Hrvaško morje.
Zakaj to? Jaz pridem do destinacije brez polnjenja. Pa nazaj tudi. Z dizlom se moram pa ustavljat na nabitih pumpah.
si pač kalkuliraš tak, da otroci hodijo na vsakih 250km na wc in jest :D.
To si v vsakem primeru, ne glede na vrsto pogona. Dobro, ni treba ravno vsakič jesti, ampak WC in noge pretegnit je pa normalno in zdravo, za otroke in odrasle.

Gambino ::
Ni dobro biti EV voznik če hodiš na Hrvaško morje.
Zakaj to? Jaz pridem do destinacije brez polnjenja. Pa nazaj tudi. Z dizlom se moram pa ustavljat na nabitih pumpah.
si pač kalkuliraš tak, da otroci hodijo na vsakih 250km na wc in jest :D.
To si v vsakem primeru, ne glede na vrsto pogona. Dobro, ni treba ravno vsakič jesti, ampak WC in noge pretegnit je pa normalno in zdravo, za otroke in odrasle.
Sam sem brez polnjenja prišel do Rima in nazaj, brez polnjenja do Korčule in nazaj, z dizelico, ki naredi 1500km v kosu, tako da.....

telexdell ::
Eni grejo do avstralije brez tankanja, so what?
Celo na Luno so prišli in nazaj na zemljo in to brez vmesnega tankanja.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

bm1973 ::
mehatronik12 je izjavil:
Sej v Italiji, Grčiji,itd... je še slabše, tak da ni bojazni si pač kalkuliraš tak, da otroci hodijo na vsakih 250km na wc in jest.
Ni čudno da so pol vsi otroci debeli


Scaramouche3 ::
Zakaj to? Jaz pridem do destinacije brez polnjenja. Pa nazaj tudi. Z dizlom se moram pa ustavljat na nabitih pumpah.
Pumpe dol sploh niso nabite, je pa tvoja destinacija lepo skalkulirana, da ti ni treba polniti.
Tisti,ki imajo dol žlahte in gredo potem še na različne destinacije na morje, nimajo tega luksuza...

iKst_ ::
Ja, tisti pa trpijo, ko se morajo vmes za 15 minut ustaviti na polnilnici. Srce se mi para.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

iKst_ ::
In to je problem ker...?
Evo, za foro sem spet pogledal na app. Trenutno je na vseh Ionity polnilnicah po Istri in južno prostor.
Superchargerji:
Koper 4 prosta mesta
Kozina 5
Senj 2
Otočac 4
Zadar 2
Dugopolje 4
Poleg random ELEN in podobnih chargerjev, ki so na praktično vsaki pumpi.
Še vedno velja, da imajo največ problemov s polnjenjem električnih avtomobilov tisti, ki sploh ne vozijo električnih avtomobilov.
Evo, za foro sem spet pogledal na app. Trenutno je na vseh Ionity polnilnicah po Istri in južno prostor.
Superchargerji:
Koper 4 prosta mesta
Kozina 5
Senj 2
Otočac 4
Zadar 2
Dugopolje 4
Poleg random ELEN in podobnih chargerjev, ki so na praktično vsaki pumpi.
Še vedno velja, da imajo največ problemov s polnjenjem električnih avtomobilov tisti, ki sploh ne vozijo električnih avtomobilov.

mehatronik12 ::
Odgovor je bil na ta komentar:
"Ko bodo Hrvati pogruntali, da se kakšen Nemec boji priti na morje, ker ni polnilnic, se bodo verjetno (vsaj malo) zganili..."
Dvomim da keri svabo pride brez polnjenja do istre :D, do Korcule pa porabi pa se mu v konici itak lahko zmesa na polnilnicah, tudi se jim ;)
"Ja, tisti pa trpijo, ko se morajo vmes za 15 minut ustaviti na polnilnici. Srce se mi para."
15 minut najmanj rabis da prides do polnlnice in nazaj recimo na najbolj obremenjeni in povprasevani v Gospicu, v Zagrebu pri outletu in v Zadru je isto.....
Ful dober podatek, v ponedeljek ob 17:30 je 30% polnilnic prostih.
Sam vozim EV 3 leta, je res kul stvar za vozit, za polnit pa katastrofa!
"Poleg random ELEN in podobnih chargerjev, ki so na praktično vsaki pumpi."
Vsak ki vozi EV tudi ve da delajo zelo na random in zelo pocasi!
"Ko bodo Hrvati pogruntali, da se kakšen Nemec boji priti na morje, ker ni polnilnic, se bodo verjetno (vsaj malo) zganili..."
Dvomim da keri svabo pride brez polnjenja do istre :D, do Korcule pa porabi pa se mu v konici itak lahko zmesa na polnilnicah, tudi se jim ;)
"Ja, tisti pa trpijo, ko se morajo vmes za 15 minut ustaviti na polnilnici. Srce se mi para."
15 minut najmanj rabis da prides do polnlnice in nazaj recimo na najbolj obremenjeni in povprasevani v Gospicu, v Zagrebu pri outletu in v Zadru je isto.....
Ful dober podatek, v ponedeljek ob 17:30 je 30% polnilnic prostih.
Sam vozim EV 3 leta, je res kul stvar za vozit, za polnit pa katastrofa!
"Poleg random ELEN in podobnih chargerjev, ki so na praktično vsaki pumpi."
Vsak ki vozi EV tudi ve da delajo zelo na random in zelo pocasi!

iKst_ ::
Vsak ki vozi EV tudi ve da delajo zelo na random in zelo pocasi!
50-150kW je čisto OK za doštukat.
Ful dober podatek, v ponedeljek ob 17:30 je 30% polnilnic prostih.
Dober podatek. Pove, da je jamranje o zasedenih polnilnicah odveč.
Sam vozim EV 3 leta, je res kul stvar za vozit, za polnit pa katastrofa!
Ja, berem že nekaj časa tvoje prigode, pa mi res ni jasno kako ti uspe tako zakomplicirati stvar. Razumem, da Kia ni ravno vrhunski EV, ampak vseeno ni tako zanič.

Caracas ::
ikst, nalagaš da glava peče, vozim pa t3. Polnenje je pizdarija kar pri konkretnem število poti na jug.

mehatronik12 ::
Nekak več kot očitno nisem edin, pizdijo vsi na polnilnicah...
Zadnje 3 recenzije za Ionity Gospic (vse od predvidevam nemcev)
FELIX COOLMAN
Rezension aus Google
4/5
? Bearbeitet: vor 3 Wochen
Neu
Einige Lader wollten mit bestimmten Autos einfach nicht.
In der Nacht ca. 1 Uhr wenige Autos....Mehr
K. G.
Rezension aus Google
3/5
? Bearbeitet: vor einer Woche
Neu
Dass es in der Ferienzeit 15.07.25 zu Wartezeiten kommt war uns klar. Aber 2 von 6 ausser betrieb und schlange von 10 Autos ist sehr dünn! Nach 20 Minuten...Mehr
melanie Günther
Rezension aus Google
1/5
? vor 2 Wochen
Neu
Enttäuschung pur..
Die Ladestationen funktionieren nur wenn keine Autos da sind, denn du musst immer mindestens bei 3 probieren das eine funktioniert. Jedes mal ein Theater.. Das einzig positive ist das genug Platz zum spielen für Kinder ist und Zeit braucht man hier genug wenns überhaupt funktioniert.
Probleme
Ladevorgang nicht gestartet, Ladevorgang unterbrochen
Details zum Problem
Ladevorgang wird nicht gestartet Auto wurde nicht erkannt Ladevorgang wird nach 2 Sekunden abgebrochen
Ladestation finden
Einfach
Al bodo nekaj drastičnega ukrenli s temi EV polnilnicami, ali pa se bomo vsi lastniki EV morali res ekstremno prilgajat.
pa še klasični problem, ki se ne dogaja očitno samo meni (recenzija je tud iz Gospica), pri Ionity Pesnica že več kot eno leto druga polnilnica ne dela, kaže pa vedno da je prosta in ready!
Botond Ponner
10 Rezensionen?8 Fotos
vor einem Monat
CCS | Länger als 20 Minuten
Katastrophal- über 1 Stunde Wartezeit, 2 defekte Säulen wurden als frei angezeigt. Helpline nocht hilfreich. Einziger Lichtblick bei 38 Grad ohne Schatten: supportive Community, selbstorganisiert mit Liste der Reihenfolge, wer dran ist - man lernt Leidensgenossen kennen. Ansonsten: nie wieder Ionity.
Ladestation finden
Einfach
Zadnje 3 recenzije za Ionity Gospic (vse od predvidevam nemcev)
FELIX COOLMAN
Rezension aus Google
4/5
? Bearbeitet: vor 3 Wochen
Neu
Einige Lader wollten mit bestimmten Autos einfach nicht.
In der Nacht ca. 1 Uhr wenige Autos....Mehr
K. G.
Rezension aus Google
3/5
? Bearbeitet: vor einer Woche
Neu
Dass es in der Ferienzeit 15.07.25 zu Wartezeiten kommt war uns klar. Aber 2 von 6 ausser betrieb und schlange von 10 Autos ist sehr dünn! Nach 20 Minuten...Mehr
melanie Günther
Rezension aus Google
1/5
? vor 2 Wochen
Neu
Enttäuschung pur..
Die Ladestationen funktionieren nur wenn keine Autos da sind, denn du musst immer mindestens bei 3 probieren das eine funktioniert. Jedes mal ein Theater.. Das einzig positive ist das genug Platz zum spielen für Kinder ist und Zeit braucht man hier genug wenns überhaupt funktioniert.
Probleme
Ladevorgang nicht gestartet, Ladevorgang unterbrochen
Details zum Problem
Ladevorgang wird nicht gestartet Auto wurde nicht erkannt Ladevorgang wird nach 2 Sekunden abgebrochen
Ladestation finden
Einfach
Al bodo nekaj drastičnega ukrenli s temi EV polnilnicami, ali pa se bomo vsi lastniki EV morali res ekstremno prilgajat.
pa še klasični problem, ki se ne dogaja očitno samo meni (recenzija je tud iz Gospica), pri Ionity Pesnica že več kot eno leto druga polnilnica ne dela, kaže pa vedno da je prosta in ready!
Botond Ponner
10 Rezensionen?8 Fotos
vor einem Monat
CCS | Länger als 20 Minuten
Katastrophal- über 1 Stunde Wartezeit, 2 defekte Säulen wurden als frei angezeigt. Helpline nocht hilfreich. Einziger Lichtblick bei 38 Grad ohne Schatten: supportive Community, selbstorganisiert mit Liste der Reihenfolge, wer dran ist - man lernt Leidensgenossen kennen. Ansonsten: nie wieder Ionity.
Ladestation finden
Einfach
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mehatronik12 ()

iKst_ ::
ikst, nalagaš da glava peče, vozim pa t3. Polnenje je pizdarija kar pri konkretnem število poti na jug.
Možno. Sredi sezone je konkretno število poti na jug nasploh pizdarija, ne glede na vrsto pogona.
Jaz sem samo napisal, da so trenutno polnilnice prazne pa, da meni ni treba polniti v nobeno smer. YMMV.

UkrFTW!! ::
Zato pa imaš dizla za rezervo oziroma za potovanja. Čeprav porabi 2x več od običajnega dizla, je očitno še vedno zakon. Zaradi nedelujočih polnilnic, zasedenih polnilnic, premalo polnilnic, dragih polnilnic, polnilnic, ki niso na poti, je enega čakanja na polnilnicah....

iKst_ ::
Jaz imam dizla zato, ker takih električnih zaenkrat zaenkrat še ne prodajajo v EU. Ko bodo tukaj prodajali kakšne Riviane, Cybertrucke ali druge off road EVjev tudi potrebe po dizlu ne bo več.

dunda ::
Mimogrede - če slučajno koga zanima - Cupra Tavascan. Prejšnji vikend sem ga malo preizkusil in zlil misli v naslednjih vrsticah: Cupra Tavascan.
https://www.kacnje.eu

dunda ::
Hvala.
S polnilnicami je tako - v praksi je kar nekaj bolj grenkih trenutkov življenja, če si primoran uporabljati javne polnilnce. Vsaj še trenutno pri nas, čeprav se stanje izboljšuje. Vseeno pa sam gledam tako, da je EV veliko lažje uporabljati, če imaš možnost polnjenja doma. Za daljše poti bi sam rajši izbral ICE. Enostavno nimam živcev. Mogoče bi sicer z nekaj več praktičnih izkušenj spremenil mnenje, čeprav v tem trenutku še vedno ne verjamem.
S polnilnicami je tako - v praksi je kar nekaj bolj grenkih trenutkov življenja, če si primoran uporabljati javne polnilnce. Vsaj še trenutno pri nas, čeprav se stanje izboljšuje. Vseeno pa sam gledam tako, da je EV veliko lažje uporabljati, če imaš možnost polnjenja doma. Za daljše poti bi sam rajši izbral ICE. Enostavno nimam živcev. Mogoče bi sicer z nekaj več praktičnih izkušenj spremenil mnenje, čeprav v tem trenutku še vedno ne verjamem.
https://www.kacnje.eu

UkrFTW!! ::
Po drugi strani pa pri 30k na leto daš v 5 letih cca 12 k manj na račun goriva, servisov itd in to pri dizlu, ki porabi tistih 5 do 6 litrov goriva. Če polniš doma. Sicer daš teh 12k in še več polnilnicami.

Utk ::
O polnilnicah, sori, si zgrešil žogo in cel stadion.
1. Lidl ima (ponavadi) 2 hitra priključka za polnit, ampak to je ENA polnilnica. Ima chademo in ccs kabel, ampak to je ENA polnilnica. Če je vklopljen en, je to to. Drug priključek, ki ga lahko istočasno uporabljaš, je L2.
2. Petrolove qr kode res delajo ali pa ne delajo. Namesto da se bi država pogodila z njim da malo več vlaga v to v zameno za 2 centa več marže pri bencinu, je raje tako kot je.
3. Če si imel zaklenjen kabel na avtu, ga pač ne sme spustit dokler ga ne odkleneš, to je cel namen zaklepanja.
4. Če je mesto zasedeno z ICE, zaparkiraš ICE, potegneš kabel mimo njega in greš na 2 ure dolg sprehod, v čem je problem. Če se ti da, pustiš telefonsko številko, da mu poveš, da prideš čez 2 ure.
5. To deluje na superchargerjih, ionity in še kje. Škoda da nisi sprobal. S tem gre komot tudi tvoj foter v tujino: Priklopite in napolnite. Za plačilo ne potrebujete kartice ali aplikacije: na podlagi vašega vozila CUPRA vas bomo samodejno in varno prepoznali na polnilni postaji. Ob koncu meseca boste z naročnino na storitev CUPRA Charging prejeli en sam račun za vsa opravljena polnjenja.
1. Lidl ima (ponavadi) 2 hitra priključka za polnit, ampak to je ENA polnilnica. Ima chademo in ccs kabel, ampak to je ENA polnilnica. Če je vklopljen en, je to to. Drug priključek, ki ga lahko istočasno uporabljaš, je L2.
2. Petrolove qr kode res delajo ali pa ne delajo. Namesto da se bi država pogodila z njim da malo več vlaga v to v zameno za 2 centa več marže pri bencinu, je raje tako kot je.
3. Če si imel zaklenjen kabel na avtu, ga pač ne sme spustit dokler ga ne odkleneš, to je cel namen zaklepanja.
4. Če je mesto zasedeno z ICE, zaparkiraš ICE, potegneš kabel mimo njega in greš na 2 ure dolg sprehod, v čem je problem. Če se ti da, pustiš telefonsko številko, da mu poveš, da prideš čez 2 ure.
5. To deluje na superchargerjih, ionity in še kje. Škoda da nisi sprobal. S tem gre komot tudi tvoj foter v tujino: Priklopite in napolnite. Za plačilo ne potrebujete kartice ali aplikacije: na podlagi vašega vozila CUPRA vas bomo samodejno in varno prepoznali na polnilni postaji. Ob koncu meseca boste z naročnino na storitev CUPRA Charging prejeli en sam račun za vsa opravljena polnjenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

dunda ::
Utk, hvala za dodatna pojasnila.
1. Delno razumem :-) Torej vidim tamle skozi okno dve parkirni mesti. Takrat je bil en avto priključen, meni pa je aplikacija kazala, da sta zasedeni obe polnilni mesti, zato tja nisem zapeljal, ker sem slutil, da ne bo možno polniti. Očitno sta prikazani dve. L2 verjetno pomeni AC? In to bi bilo takrat možno, čeprav je aplikacija kazala, da sta zasedeni obe polnilni mesti?
2. Kakor koli že, z branjem QR kode sem imel težave.
3. Saj sedaj bi to pričakoval. Me je presenetilo, ker je bil avto ves čas odklenjen in sem bil zraven ali v avtu. In potem pri odklenjenem avtu nisem pričakoval, da bom moral pritisniti tipko za odklepanje na ključu. Ampak ok, to ni nekaj hudega, verjamem pa, da v stresu marsikoga lahko zmede še precej bolj, kot je mene.
4. No, tega jaz ne bi naredil. Pač nisem tak tip človeka. In verjetno tudi nisem imel tako dolgega kabla. Ne vem, koliko je tisto čudo dolgo. Takih stvari na bencinski črpalki ni, ker bo za to poskrbelo osebje. In ko bo EV infrastruktura tudi bolj tesen del same črpalke, bo to verjetno spadalo zraven. V tem trenutku pa to še ni. Po objavi zapisa sem imel kar nekaj odzivov in celo telefonskih klicev. Več jih je omenjalo, da je to res problem. Menda sploh nekatere polnilnice, ki zraven črpalk, kjer je tudi gostinski lokal (omenjali so recimo Domžale), naj bi "slovele" po tem, da gostje parkirajo na EV polnilnih mestih. To so stvari, ki v tem trenutku še niso ustrezno rešene. Pustimo sedaj možne rešitve, da ne bomo predolgi.
5. To velja samo za Cupro? Bom vprašal kolega, ki ima VW EV, če je pri njem ta možnost in kakšni so razlogi, da mi tega še ni hvalil kot najboljšo pico in pivo :-). Mogoče cena?
1. Delno razumem :-) Torej vidim tamle skozi okno dve parkirni mesti. Takrat je bil en avto priključen, meni pa je aplikacija kazala, da sta zasedeni obe polnilni mesti, zato tja nisem zapeljal, ker sem slutil, da ne bo možno polniti. Očitno sta prikazani dve. L2 verjetno pomeni AC? In to bi bilo takrat možno, čeprav je aplikacija kazala, da sta zasedeni obe polnilni mesti?
2. Kakor koli že, z branjem QR kode sem imel težave.
3. Saj sedaj bi to pričakoval. Me je presenetilo, ker je bil avto ves čas odklenjen in sem bil zraven ali v avtu. In potem pri odklenjenem avtu nisem pričakoval, da bom moral pritisniti tipko za odklepanje na ključu. Ampak ok, to ni nekaj hudega, verjamem pa, da v stresu marsikoga lahko zmede še precej bolj, kot je mene.
4. No, tega jaz ne bi naredil. Pač nisem tak tip človeka. In verjetno tudi nisem imel tako dolgega kabla. Ne vem, koliko je tisto čudo dolgo. Takih stvari na bencinski črpalki ni, ker bo za to poskrbelo osebje. In ko bo EV infrastruktura tudi bolj tesen del same črpalke, bo to verjetno spadalo zraven. V tem trenutku pa to še ni. Po objavi zapisa sem imel kar nekaj odzivov in celo telefonskih klicev. Več jih je omenjalo, da je to res problem. Menda sploh nekatere polnilnice, ki zraven črpalk, kjer je tudi gostinski lokal (omenjali so recimo Domžale), naj bi "slovele" po tem, da gostje parkirajo na EV polnilnih mestih. To so stvari, ki v tem trenutku še niso ustrezno rešene. Pustimo sedaj možne rešitve, da ne bomo predolgi.
5. To velja samo za Cupro? Bom vprašal kolega, ki ima VW EV, če je pri njem ta možnost in kakšni so razlogi, da mi tega še ni hvalil kot najboljšo pico in pivo :-). Mogoče cena?
https://www.kacnje.eu

Utk ::
2. zmeraj bo kak šalabajzer tudi imel polnilnico.
3. nekateri avtomatsko zaklepajo, pri nekaterih se da to izklopit, to je odvisno od avta.
4. je res problem, ampak nekaj treba naredit, samo se ne bo. Jaz sem koga že pregnal iz takega mesta, če sem ga "dobil". Tudi redarji kakšno kazen napišejo, če jih kdo pokliče. Ampak ne morejo bit zmeraj tam.
5. velja za cel VW, pa tudi druge znamke seveda. Možnost imajo vse znamke, samo najbolj škrte se ne vključijo v to. Ceno določi polnilnica. Če ti na kak drug način uspe dobit nižjo ceno, super, ampak ko nič drugega ne dela, mislim da je to kar dobra opcija. Ali pa če nekoga pošlješ nekam s svojim avtom.
3. nekateri avtomatsko zaklepajo, pri nekaterih se da to izklopit, to je odvisno od avta.
4. je res problem, ampak nekaj treba naredit, samo se ne bo. Jaz sem koga že pregnal iz takega mesta, če sem ga "dobil". Tudi redarji kakšno kazen napišejo, če jih kdo pokliče. Ampak ne morejo bit zmeraj tam.
5. velja za cel VW, pa tudi druge znamke seveda. Možnost imajo vse znamke, samo najbolj škrte se ne vključijo v to. Ceno določi polnilnica. Če ti na kak drug način uspe dobit nižjo ceno, super, ampak ko nič drugega ne dela, mislim da je to kar dobra opcija. Ali pa če nekoga pošlješ nekam s svojim avtom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

UkrFTW!! ::
Kako pa je s tistim spreminjanjem občutka na predalih? Je občutek v istem programu enak, ali se tudi v istem programu spreminja? Verjetno ima celotna vag grupa tole enako narejeno.

damirj79 ::

dunda ::
@UkrFTW!!
Verjetno imajo v osnovi podobno, znajo pa biti tudi kakšne razlike med znamkami/modeli.
Imam občutek, da imajo tisto nekonsistentno zaviranje sedaj vsi novejši (ne samo EV) v VAG koncernu. Bo dobrodošla informacija lastnikov. Mene je to zelo motilo. Sčasoma bi se verjetno delno navadil, ampak me moti, da mi avto vsiljuje nekaj, česar ne želim in nima prav nobene praktične vrednosti (niti pri porabi ne, ker sam s svojim predvidevanjem iztržim več kot avto s tem zaviranjem). Nekateri pravijo, da jim je to všeč. VAGovci, javite se s svojimi izkušnjami.
Sam gas pa mi enostavno ni bil najbolj všeč za drobne premike. Koliko se to razlikuje med profili, bi težko rekel. Nekaj razlike je, ampak ravno pri teh drobnih premikih je še najmanj spremembe.
Verjetno imajo v osnovi podobno, znajo pa biti tudi kakšne razlike med znamkami/modeli.
Imam občutek, da imajo tisto nekonsistentno zaviranje sedaj vsi novejši (ne samo EV) v VAG koncernu. Bo dobrodošla informacija lastnikov. Mene je to zelo motilo. Sčasoma bi se verjetno delno navadil, ampak me moti, da mi avto vsiljuje nekaj, česar ne želim in nima prav nobene praktične vrednosti (niti pri porabi ne, ker sam s svojim predvidevanjem iztržim več kot avto s tem zaviranjem). Nekateri pravijo, da jim je to všeč. VAGovci, javite se s svojimi izkušnjami.
Sam gas pa mi enostavno ni bil najbolj všeč za drobne premike. Koliko se to razlikuje med profili, bi težko rekel. Nekaj razlike je, ampak ravno pri teh drobnih premikih je še najmanj spremembe.
https://www.kacnje.eu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dunda ()

Utk ::
Tam ko si pisal o tem zaviranju, pospeševanju, si nekaj omenjal radarski tempomat. Kaj je s tem, si ga imel vklopljenega?