» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
754 / 1132
»»

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Mercedesu,BMW,VW zgleda da ja... al mogoče kej migajo v tej smeri?
Al čakajao, da to nardi nvidija in bojo "kupl"?

Tako kot se je Tesla lotila tega, tudi njim ne more uspeti; sploh pa ne z Nvidio. Zdaj pa ali bodo naredili kaj drastično drugačnega od doslej pokazanega, ali jih bodo pa res dinozavri prehiteli; čeprav so nekateri drugi igralci daleč pred njimi vsemi že danes (a še ti niso tam in vprašanje, kdaj bodo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Nemci gotovo ne bodo nic naredili, ker nimajo dovolj cloveskega kapitala. Vse kar lahko naredijo je, da financirajo startupe v ZDA.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Nemci gotovo ne bodo nic naredili, ker nimajo dovolj cloveskega kapitala. Vse kar lahko naredijo je, da financirajo startupe v ZDA.


A to tako po obcutku ti?

jernejl ::

Teslinim vernikom se zmotno zdi, da tisti, ki na glas ne obljubljajo avtonomne vožnje čez evropo, ki se bo zgodila pred dvema letoma, nič ne delajo.
Kakorkoli, nemci ne spijo.
At the BMW Group, this digital transformation is exemplified by the Autonomous Driving Campus, opened in April 2018 at Unterschleißheim near Munich. Here, experts in every field have been brought together to make the future of mobility a reality. With an area of 23,000 square meters, the campus is the perfect setting in which to design the future of mobility. In small, agile teams, a total of 1,800 experts in their fields, drawn from a variety of disciplines and recruited from all over the world, drive the development of self-driving cars.

kow ::

Res lepo so se razpisali. Uporabili so vse pravilne besede:
- "digital transformation"
- "experts in every field"
- "mobility"
- "agile teams"

Ko preberes taka jajca, takoj ves da nimajo nic pametnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Emobi ::

A BMW da brca v temo?
To me spominja na nedavne komentarje, da porschejevi inženirji ne vedo kaj delajo, ko so dizajnirali taycana.

Reklamno gradivo je pa pač reklamno nakladanje, to je pa res.

jype ::

Emobi je izjavil:

A BMW da brca v temo?
A kdaj ni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Emobi ::

Ja, reveži plačujemo več, da si bogati lahko ceneje nabavijo najnovejše tehnološke igračke.

Vsi plačujemo enak del za subvencije, nobeden ne plačuje več.
Avtomobili niso samo igračke, ker jih večina državljanov potrebuje za normalno življenje. Ne potrebujejo ga samo tisti v velikih mestih, ki imajo vse pri roki in tisti, ki imajo dober javni prevoz.

Jasno je, da si pri uvajanju nove tehnologije, ki je na začetku vedno draga, le-to privoščijo tisti z več denarja. Tako oni prispevajo k prodoru novosti. Ampak od tega bomo vsi imeli koristi - čistejši zrak, manj hrupa...
Tisti z malo denarja, pa morajo počakati, da se tehnologija poceni oziroma počakati na trg rabljenih. Takšni tako ali tako praviloma ne kupujejo novih avtomobilov.

Da EV-je lahko kupujejo tudi tisti z manj denarja od bogatih in gre prehod na čistejšo tehnologijo hitreje, je država uvedla subvencije in ugodne kredite.

Pri nas si lahko vsakdo, ki dela povprečnih 15 kkm/leto in kupi ICE za 15 k€, zniža stroške lastništva z nakupom EV-ja za 30 k€ in ima tudi na izbiro, da lahko namesto goriva plačuje obroke za eko kredit.
Razen če se noče ali ne more zakreditirati, če ne more avtomobila polniti doma, če noče ali ne more čakati na rok dobave in če pri skromni modelski izbiri EV-jev ne najde odgovarjajočega. Za slednje bo ob prihajajoči ofenzivi modelov vse manj izgovorov.

jype je izjavil:

Emobi je izjavil:

A BMW da brca v temo?
A kdaj ni?


Ne vem, kaj si hotel povedati.
Menim, da nekdo, ki nekaj dela z velikim dobičkom, točno ve, kaj dela in ne brca v temo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

roCkY je izjavil:

Emobi je izjavil:

Denar za subvencije se steka od prodaje energentov. Torej, kdor kupi fosilna goriva ali elektriko, prispeva za subvencije.

Namesto, da bi šel v izgradnjo in posodobitev infrastrukture. Aha res sem slovenec egoist bom kupil EV da dobim davke nazaj. No jih prenesem v neko tretjo državo namesto da se tu naredi nekaj na infrastrukturi. TEŠ bo še vedno bruhal...

Izgradnja infrastrukture je tudi subvencionirana.

Nekdo, ki kupi EV, se mora odreči lagodnosti hitrega polnjenja goriva in lagodnosti velikega dometa ter mora daljša potovanja bolj načrtovati. To je vse prej kot egoizem.

Veliko bolje je, da TEŠ še naprej bruha, kot pa da še naprej bruha slovenski ICE vozni park.

Mikrohard ::

kow je izjavil:

Res lepo so se razpisali. Uporabili so vse pravilne besede:
- "digital transformation"
- "experts in every field"
- "mobility"
- "agile teams"

Ko preberes taka jajca, takoj ves da nimajo nic pametnega.

Jap... nimajo res nič pametnega...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

WarpedGone ::

Jap... nimajo res nič pametnega...

.. PC in the back ...
.. na odbijač prilimane kamere ...
.. hitrost počasne pešhoje po bob stezi ...

ja, to majo. ... nivo srednješolske seminarske naloge.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:


.. hitrost počasne pešhoje po bob stezi ....
:)) Je rekel vernik v tesle, ki imajo še na parkirišču hude težave, da o hitrosti ne govorim.

Nikec3 ::

kow je izjavil:

Res lepo so se razpisali. Uporabili so vse pravilne besede:
- "digital transformation"
- "experts in every field"
- "mobility"
- "agile teams"

Ko preberes taka jajca, takoj ves da nimajo nic pametnega.

Jup, tako je. Tole ni produkt R&D-ja ampak kar lepo Public relations oddelka.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Okapi:
Je rekel vernik v tesle, ki imajo še na parkirišču hude težave, da o hitrosti ne govorim.


Nimam pojma kaj blebetaš ... 130 po AC Lj - MB b.p.
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

Kako pa sistem ve, če ima na riti idiota v bemfli in da se mora umakniti na vozni pas? In da v tistem trenutku, ko bi se moral umakniti na vozni pas, ne zapre pot drugemu idiotu, ki prehiteva po voznem pasu?

To je vse del vsakdana na avtocesti, ki računalnik težko predvidi. Se človek včasih ne ve, kako bi se umaknil pobesnelim maxom.

Utk ::

Računalnik nima k***a, da se bi mu skrajšal, tako da pol teh problemov odpade.

codeMonkey ::

Pravi level 3, torej z OEDR in ODD, najprej za voznjo po avtocesti:
https://blog.mercedes-benz-passion.com/...

Nobenega izmotavanja oz. olepsevanja level 2 sistema, kot je tole:

The car is able to drive from one’s house to work, most likely without interventions.”

It doesn’t mean like every scenario, everywhere on earth, including ever corner case, it just means most of the time,”

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Nimam pojma kaj blebetaš ... 130 po AC Lj - MB b.p.


Jaz tud, pa nimam Tesle. Sam do bajte pa ne pripelje nobenga od naju. :)

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Nimam pojma kaj blebetaš ... 130 po AC Lj - MB b.p.

Ti ločiš med asistenčnimi sistemi in avtonomno vožnjo? Aja... saj res... za Teslo je to eno in isto (razen v drobnem tisku).

WarpedGone ::

Mene boli K kako ti stvari rečeš, zanima me samo česa je zares sposobna na cesti.
Deal with it.
Zbogom in hvala za vse ribe

K0l1br1 ::

Precej jih je bila sposobna do žegna zapeljati, na naših cestah pa bi se ji sploh sfuzlalo. Že zaradi šoferja za volanom.

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Mene boli K kako ti stvari rečeš, zanima me samo česa je zares sposobna na cesti.
Deal with it.

Asistenčne sisteme kot jih ima Tesla ima praktično vsaka avtomobilska znamka. Samo ta jih ne poimenujejo "autopilot", temveč jim rečejo "lane assist", "adaptivni tempomat", itd. Smart summon, ki ga je Tesla spustila v produkcijo pred kratkim ni pa niti približno na tem nivoju, kot je vožnja v zgornjem videu. In smart summon je tudi približen pokazatelj, kje je Tesla pri razvoju polno avtonomnih vozil (daleč od cilja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

BigWhale ::

Mikrohard je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Mene boli K kako ti stvari rečeš, zanima me samo česa je zares sposobna na cesti.
Deal with it.

Asistenčne sisteme kot jih ima Tesla ima praktično vsaka avtomobilska znamka. Samo ta jih ne poimenujejo "autopilot", temveč jim rečejo "lane assist", "adaptivni tempomat", itd. Smart summon, ki ga je Tesla spustila v produkcijo pred kratkim ni pa niti približno na tem nivoju, kot je vožnja v zgornjem videu. In smart summon je tudi približen pokazatelj, kje je Tesla pri razvoju polno avtonomnih vozil (daleč od cilja).


Tesla ima, ce imas HW2/3, tudi opcijo 'navigate on autopilot', kar pomeni, da zna menjati pasove na avtocesti, zna navigirati po avtocestnih vozliscih in zna zapustiti avtocesto.

Mene pri Leafu moti to, da propilot pri bolj ostrih avtocestnih ovinkih in vozliscih potrebuje nekaj pomoci. Po drugi strani pa, dokler zadeva ni 100%, je to mogoce bolje, ker sem tko vsaj pozoren na to kaj se dogaja. :)

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Tesla ima, ce imas HW2/3, tudi opcijo 'navigate on autopilot', kar pomeni, da zna menjati pasove na avtocesti, zna navigirati po avtocestnih vozliscih in zna zapustiti avtocesto.

Razen ko ne zna.>:D Zato moraš vedno gledati na cesto in imeti roke na volanu.

Mikrohard ::

Dokler moraš imeti roke na volanu in pozornost usmerjeno na cesto, so to še vedno asistenčni sistemi. Kdor pa misli, da pri Tesli to ni potrebno, bi pa moral oddati svoj izpit.

kow ::

@WarpedOne
Z "auto" brisalci si zadovoljen?

codeMonkey ::

Okapi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Tesla ima, ce imas HW2/3, tudi opcijo 'navigate on autopilot', kar pomeni, da zna menjati pasove na avtocesti, zna navigirati po avtocestnih vozliscih in zna zapustiti avtocesto.

Razen ko ne zna.>:D Zato moraš vedno gledati na cesto in imeti roke na volanu.


Zato pa novi Mercedes razreda S prihaja z level 3 sistemom za voznjo po AC. In to od Nemcev, ki ne znajo in nimajo ljudi za razvoj. Zal bo omejen le na Autobahn, ker morajo Nemci (oz. Audi in Mercedes) pocakati se nekaj let na GM, da dohiti s svojimi izdelki in zlobira ustrezno zakonodajo v ZDA.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Tesla ima, ce imas HW2/3, tudi opcijo 'navigate on autopilot', kar pomeni, da zna menjati pasove na avtocesti, zna navigirati po avtocestnih vozliscih in zna zapustiti avtocesto.

Razen ko ne zna.>:D Zato moraš vedno gledati na cesto in imeti roke na volanu.


No, jasno. Dokler ne bomo imeli avtomobila brez volana, bo za voznjo odgovoren tisti ki sedi za volanom. Takoj, ko bomo pa dobili avto brez volana bo pa zanj odgovoren tisti, ki ga je naredil. Oziroma Musk pravi, da bo Tesla ze prej odgovorna za to, vsaj tako je povedal takrat na predstavitvi HW3.

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

No, jasno. Dokler ne bomo imeli avtomobila brez volana, bo za voznjo odgovoren tisti ki sedi za volanom.


To ni res. Ze imas avto na trziscu, ki ima volan in voznik ni odgovoren, ko vozilo vozi samo.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Asistenčne sisteme kot jih ima Tesla ima praktično vsaka avtomobilska znamka.

To ponavljaš, dokler v živo ne doživiš razlik med njimi.

BW zgoraj piše, da njegov nissan ni sposoben speljat niti vseh AC ovinkov, kaj šele kakšnega na regionalki. V Tesli zaenkrat obupa ob 'zlomljeni' cesti i.e. pri ovinkih ko je treba iz 90 spustit pod 60. Sam od sebe še ne upočasni dovolj in dovolj hitro. Če je spredaj kolona, da je hitrost itak nižja, zvozi tudi to.

Kow:
@WarpedOne
Z "auto" brisalci si zadovoljen?

Še z nobenimi nisem bil, vsi vedno prepogosto brišejo.
Mene bistveno bolj od kapljic na šipi moti mahanje po steklu zato vozim vedno z minimalno možno frekvenco brisanja, vklopim šele ko je vidljivost u K, ne ko je par kapljic na šipi.
Večinoma mam izklopljene, ker je tut najdaljši fiksen interval prepogost.
Super je šansa enostavnega enega takojšnjega brisa.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zato pa novi Mercedes razreda S prihaja z level 3 sistemom za voznjo po AC. In to od Nemcev, ki ne znajo in nimajo ljudi za razvoj. Zal bo omejen le na Autobahn, ker morajo Nemci (oz. Audi in Mercedes) pocakati se nekaj let na GM, da dohiti s svojimi izdelki in zlobira ustrezno zakonodajo v ZDA.


Nemci so 2017 sanjal, kako bo Audi 2018 mel L3:
https://www.audi-mediacenter.com/en/on-...
What happened?
Shit happened.
And shit will continue to happen.
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

Zato pa novi Mercedes razreda S prihaja z level 3 sistemom za voznjo po AC. In to od Nemcev, ki ne znajo in nimajo ljudi za razvoj. Zal bo omejen le na Autobahn, ker morajo Nemci (oz. Audi in Mercedes) pocakati se nekaj let na GM, da dohiti s svojimi izdelki in zlobira ustrezno zakonodajo v ZDA.


Nemci so 2017 sanjal, kako bo Audi 2018 mel L3:
https://www.audi-mediacenter.com/en/on-...
What happened?
Shit happened.
And shit will continue to happen.


Kaj se je pa zgodilo? V Nemciji ga imajo, drugod jih pa ovira zakonodaja.

WarpedGone ::

Seveda seveda, smo vidl kako ga majo ...

In other news... težave s prozivodnjo, demand is falling, bankrot, zguba, zguba, sec, prevara, lažejo, barabe, otroke jejo, v 2019 prihaja konkurenca, audi, porsche, bmw, kitajci, ... yadayadayada ...



Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

V cem je problem? Povej konkretno.

WarpedGone ::

Reklamiraj svojo kristalno kuglo.
Zbogom in hvala za vse ribe

pirat ::

Nic skrbet'.
saj se bo Warpy kmalu spet preselil na kak drug forum. Pustimo mu malo veselja ob Q3 dobicku (in zamizimo da ostale stvari niso tako roznate).

ziga1990 ::



Tole je zanimivo zakaj se ta samo pri tesli dogaja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Ker ji bolj zaupajo kot tistim, ki delajo avte 100 let?
In potem bo spet nedolžen mrtev...

kow ::

Mozno. Moznost je tudi, da bi pri drugih znamkah ze crashnil, se preden bi globoko zaspal.

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

BigWhale je izjavil:

No, jasno. Dokler ne bomo imeli avtomobila brez volana, bo za voznjo odgovoren tisti ki sedi za volanom.


To ni res. Ze imas avto na trziscu, ki ima volan in voznik ni odgovoren, ko vozilo vozi samo.


Glej, ce se mislis pogovarjat, potem al povej do konca al se pa ne obnasaj tko pokroviteljsko, ker taksna sporocila so samo trollanje. Al to prav zelis, da te vprasam kateri avto pa je, ki lahko vozi sam in voznik ni odgovoren za to kaj se dogaja z avtomobilom?

Mikrohard ::

ziga1990 je izjavil:



Tole je zanimivo zakaj se ta samo pri tesli dogaja

Saj to je problem. Takim ljudem bi bilo treba vzeti izpit. Poleg tega pa še kaznovati Teslo zaradi zavajujočega oglaševanja in nepopolne implementacije. Če se voznik pri vklopljenem asistenčnem sistemu ne odziva, bi moral avto varno ustaviti in aktivirati klic v sili (tako kot to počnejo nekatere konkurenčne znamke).

WarpedGone je izjavil:

Asistenčne sisteme kot jih ima Tesla ima praktično vsaka avtomobilska znamka.

To ponavljaš, dokler v živo ne doživiš razlik med njimi.

BW zgoraj piše, da njegov nissan ni sposoben speljat niti vseh AC ovinkov, kaj šele kakšnega na regionalki. V Tesli zaenkrat obupa ob 'zlomljeni' cesti i.e. pri ovinkih ko je treba iz 90 spustit pod 60. Sam od sebe še ne upočasni dovolj in dovolj hitro. Če je spredaj kolona, da je hitrost itak nižja, zvozi tudi to.

Nikjer nisem napisal, da je Teslin asistenčni sistem slabši. Jasno je, da je med boljšimi. Ampak je še vedno asistenčni sistem (moraš imeti roke na volanu in pozornost na cesti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

In other news...


In other news je v bistvu bolj pomembno to, da so kitajci povozili vse skupaj. :D

WarpedGone ::

Yup, lower cost EV pripada kitajcem, higercost pa Tesli... ampak toyota bo to zrihtala z levo roko, takoj ko se nemci zbudijo... not.

Vrstni red na tem grafu se bistveno ne bo spreminjal, samo številke bodo še bol obsurdno različne, tesla še bo stabilno na prvem mestu, kitajci še bolj zadaj, vsi ostali pa ... vse manj njih... Fiat se trenutno ženi s PSA.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Že miljonkrat rečeno. V EU se bo premaknilo, ko bo zaradi zakonodaje nujno. Torej v drugi polovici prihodnje dekade konkretno. Prva polovica bo ogrevanje. Ampak spet se bo mučkalo. Hibrid po WLTP bo imal neko solidno porabo. Kdor se večinoma vozi po avtocesti in rad malo bolj pritisne pa 30-60% večjo.

Sicer pa baterije Tesle so eni precejšnji porabniki energije. Bo treba malo predefinirat kaj je netto in kaj bruto.
Byorn v zadnjem vidu pokaže, da gre v mrzlo batrijo le 2 kW, če je avto priklopljen na 11 kW AC... Na 50kW DC polnilcu dobiva le 22kW kar je precej neprijazno do lastnikove denarnice, ki plača pač 50kW charger.
Skratka ali grejem dizla ali EV ni nekih hudih razlik. Emobi bo seveda spet napletel svojo zgodbico. Spomnimo, da TEŠ bruha, da je lahhko EV "brezemijska"

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Yup, lower cost EV pripada kitajcem, higercost pa Tesli...

Yup... v high end EV marketu je Teslina prihodnost svetla...

https://pbs.twimg.com/media/EIJ94gHXsAY...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

BigWhale je izjavil:

No, jasno. Dokler ne bomo imeli avtomobila brez volana, bo za voznjo odgovoren tisti ki sedi za volanom.


To ni res. Ze imas avto na trziscu, ki ima volan in voznik ni odgovoren, ko vozilo vozi samo.


Glej, ce se mislis pogovarjat, potem al povej do konca al se pa ne obnasaj tko pokroviteljsko, ker taksna sporocila so samo trollanje. Al to prav zelis, da te vprasam kateri avto pa je, ki lahko vozi sam in voznik ni odgovoren za to kaj se dogaja z avtomobilom?


Sem se ze oglasil, ko si to trdil, pa tudi cas sem si vzel, da sem razlozil stopnje avtonomnosti po SAE J3016 ter podal tudi nekaj primerov. "Industry standard" te ocitno ni preprical, ampak se vedno ostaja ena kljucnih osnov, ki definira kako se trenutno razvijajo sistemi za avtonomno voznjo in pripravljajo zakonske podlage za uporabo na cesti.

Prisotnost volana v vozilu z odgovornostjo nima nobene veze - lahko pa seveda na internetu hitro najdes napacno interpretacijo standarda. Sicer pa je Porsche patentiral eno zanimivo zadevo na to temo: https://www.motor1.com/news/378392/pors...
Kako je po tvoji definiciji mozno, da je lahko nekdo v neki situaciji potnik, ki udobno lezi, drugic pa drzi volan v rokah? Se Porsche moti?


Secer pa, realnost, brez kristalne kugle: All Roads Lead to…Germany? Meet the New Autonomous Driving Hub:
https://hackernoon.com/all-roads-lead-t...

TheBlueOne ::

Morda se ni kdo dodal:



Top Gear Taycan vs Tesla

Okapi ::

codeMonkey je izjavil:

BigWhale je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

BigWhale je izjavil:

No, jasno. Dokler ne bomo imeli avtomobila brez volana, bo za voznjo odgovoren tisti ki sedi za volanom.


To ni res. Ze imas avto na trziscu, ki ima volan in voznik ni odgovoren, ko vozilo vozi samo.


Glej, ce se mislis pogovarjat, potem al povej do konca al se pa ne obnasaj tko pokroviteljsko, ker taksna sporocila so samo trollanje. Al to prav zelis, da te vprasam kateri avto pa je, ki lahko vozi sam in voznik ni odgovoren za to kaj se dogaja z avtomobilom?


Sem se ze oglasil, ko si to trdil, pa tudi cas sem si vzel, da sem razlozil stopnje avtonomnosti po SAE J3016 ter podal tudi nekaj primerov. "Industry standard" te ocitno ni preprical, ampak se vedno ostaja ena kljucnih osnov, ki definira kako se trenutno razvijajo sistemi za avtonomno voznjo in pripravljajo zakonske podlage za uporabo na cesti.

Prisotnost volana v vozilu z odgovornostjo nima nobene veze - lahko pa seveda na internetu hitro najdes napacno interpretacijo standarda. Sicer pa je Porsche patentiral eno zanimivo zadevo na to temo: https://www.motor1.com/news/378392/pors...
Kako je po tvoji definiciji mozno, da je lahko nekdo v neki situaciji potnik, ki udobno lezi, drugic pa drzi volan v rokah? Se Porsche moti?


Secer pa, realnost, brez kristalne kugle: All Roads Lead to…Germany? Meet the New Autonomous Driving Hub:
https://hackernoon.com/all-roads-lead-t...
Namesto da se delaš užaljenega, raje odgovori, kar te BigWhale sprašuje. Ker tudi mene zanima. Kateri avto lahko sam vozi in nihče v njem ni odgovoren, če se zgodi nesreča?

telexdell ::

Okapi je izjavil:

Namesto da se delaš užaljenega, raje odgovori, kar te BigWhale sprašuje. Ker tudi mene zanima. Kateri avto lahko sam vozi in nihče v njem ni odgovoren, če se zgodi nesreča?

Sprašuješ neumnosti. Po zakonu je za stvari, katere povzročijo škodo drugemu odgovoren lastnik, če se ne ugotovi drugo osebo. Pa naj bo to sveča, katera pade s strehe ali mokra tla na hodniku ali pes, kateri ugrizne nekoga, medtem ko rabita češnje ali avtomobil, kateri poškoduje tujo stvar ali osebo, pa če vozi z avtopilotom ali ga vozi lastnik. Torej- stvar ne more biti kriva za nič. Kriv je lahko le lastnik ali voznik (v avtu ali brezžično povezan).
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

Še en nepismen;((

CodeMonkey je napisal
Ze imas avto na trziscu, ki ima volan in voznik ni odgovoren, ko vozilo vozi samo.
««
754 / 1132
»»