Prijavi se z GoogleID

» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 753 754 755 756 757 ... 762

WarpedOne ::

TheBlueOne je izjavil:

Morda se ni kdo dodal:



Top Gear Taycan vs Tesla


Top Gear je Model S zmeru 11,08s, folk konstantno dobiva 10,5x.
Kdo laže/je nesposoben?
Le še "več zabave, manj informacij"?

Do you know what you don't know?

telexdell ::

Okapi je izjavil:

Še en nepismen;((

CodeMonkey je napisal
Ze imas avto na trziscu, ki ima volan in voznik ni odgovoren, ko vozilo vozi samo.

Če je napisal kaj takšnega, potem ima kar pravi drugi del psevdonima >:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

Prisotnost volana v vozilu z odgovornostjo nima nobene veze


Toliko besed za prazen nic, pa se vedno nisi povedal kateri avto imamo, ki ga lahko vozi clovek in ne bo odgovoren, ce je avto vpleten v nesreci, ko sam vozi.

In ja, prisotnost 'volana', tj nekega nacina, da clovek upravlja z avtomobilom, pa ceprav je ta zreduciran zgolj na ogromno rdeco tipko 'STOP', ima precej veliko s tem, kaksno odgovornost nosi 'voznik'. Precej veliko, ce ze ne kar vse. :)

K0l1br1 ::

Dokler nimamo zakonodaje na to temo, bo treba kar za volan, odgovoren pa bo voznik - krivdno.

IL_DIAVOLO ::

https://www.zurnal24.si/avto/prelomnica...

Nekaj zanimivih zakljuckov oz. rešitev pezoja.

Btw koliko dejansko stane izposoja avta za recimo 1 teden? Koristi kdo to redno?

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Prisotnost volana v vozilu z odgovornostjo nima nobene veze


Toliko besed za prazen nic, pa se vedno nisi povedal kateri avto imamo, ki ga lahko vozi clovek in ne bo odgovoren, ce je avto vpleten v nesreci, ko sam vozi.

In ja, prisotnost 'volana', tj nekega nacina, da clovek upravlja z avtomobilom, pa ceprav je ta zreduciran zgolj na ogromno rdeco tipko 'STOP', ima precej veliko s tem, kaksno odgovornost nosi 'voznik'. Precej veliko, ce ze ne kar vse. :)


Audi A8, prvo vozilo z level 3 avtonomnim sistemom. S tehnicnega vidika ima vse potrebno za to: https://www.automotive-iq.com/autonomou...

Proizvajalec je pripravljen sprejeti odgovornost in nemska zakonodaja je tudi sprejeta:
https://www.motoring.com.au/germany-get...

Sem se zdaj se na hitro updejtal kaksno je stanje, in kot kaze se je ocitno zastrikalo na EU nivoju, da zadeva se ne more biti aktivirana. Ko tudi tam uspejo dohiteti, je za A8 to le stvar vklopa funkcije (v Nemciji).

Point je v tem, da mora pri level 3 avtonomnem sistemu za varnost skrbeti vozilo vse do predaje stafete vozniku. Vozniku ni potrebno spremljati prometa, mora pa biti pripravljen prevzeti krmilo, ko vozilo ni vec znotraj svoje operacijske domene - L3 ima le delni OEDR. Ce se je kaj zgodilo in vozilo ni zahtevalo prevzema, mora pri level 3 sistemu odgovarjati proizvajalec. Za ugotavljanje okoliscin, je prisotna tudi crna skrinjica.

Glede na to, da tudi novi Mercedes razreda S prihaja na trg z level 3 avtonomnim sistemom, bodo ovire odpravljene kmalu.

Nikec3 ::

kow je izjavil:

@WarpedOne
Z "auto" brisalci si zadovoljen?

Jaz sem na svojem Hyundaiu za 15k z auto brisalci super zadovoljen. A ima Tesla tudi s tem probleme? :O
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedOne ::

tesla s tem nima problemov, ti jih maš s teslo.
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Emobi ()

krucymucy ::

Nikec3 je izjavil:

kow je izjavil:

@WarpedOne
Z "auto" brisalci si zadovoljen?

Jaz sem na svojem Hyundaiu za 15k z auto brisalci super zadovoljen. A ima Tesla tudi s tem probleme? :O


To samo pomeni da imas nizka merila.

Emobi ::

Sicer pa baterije Tesle so eni precejšnji porabniki energije. Bo treba malo predefinirat kaj je netto in kaj bruto.
Byorn v zadnjem vidu pokaže, da gre v mrzlo batrijo le 2 kW, če je avto priklopljen na 11 kW AC... Na 50kW DC polnilcu dobiva le 22kW kar je precej neprijazno do lastnikove denarnice, ki plača pač 50kW charger.
Skratka ali grejem dizla ali EV ni nekih hudih razlik. Emobi bo seveda spet napletel svojo zgodbico. Spomnimo, da TEŠ bruha, da je lahhko EV "brezemijska"



Spet se moram ponavljati, ker nekdo spet zavaja. Moje zgodbice temeljijo na dejstvih, zgodbice pisca zgornjih vrstic pa so fantazijske in sodijo bolj v leposlovje, čeprav tam niti približno ne bi bile konkurenčne.

Delež TEŠ-a pri proizvodnji električne energije je približno četrtinski, zato bi bilo korektno napisati 'TEŠ bruha četrtinsko'. Delež TEŠ-a pa bo sčasoma vse manjši in bo najmanj do leta 2050 izginil, zaradi neekonomičnosti pa verjetno že prej.

Da pa pri ogrevanju dizla in ogrevanju EV-ja ne bi bilo hudih razlik, je pa hudo zmotno. EV za to uporablja toplotno črpalko, katere izkoristek je veliko boljši od izkoristka ICE-ja, da o škodljivih snoveh ne govorimo. Za nameček je ogrevanje ICE-jev škodljivo, ker se menjalnik in sklopi za njim na mestu ne ogrevajo. Bolj pametno je z zmerno vožnjo ogrevati vse sklope ICE-ja.

Če 22 kW polnilnica polni z 2 kW, potem elektronika EV-ja ščiti hladno baterijo, ki pa se hitro ogreje in za to ne troši preostalih 20 kW.

Do sedaj še nikoli nisem polnil na polnilnici z opazneje manjšo močjo, res pa je tudi, da nikoli nisem polnil s hladno baterijo, kajti ko prideš do polnilnice, je baterija že ogreta.
Porabo pozimi povečuje predvsem gostejši zrak v povezavi z višjimi hitrostmi. Ta problem imajo tudi ICE-ji, ki pa, ob enormnem razsipavanju z energijo (80 kWh/100km), to komajda zaznajo.

Je pa nekaj uravnoteženo porazdeljeno - Norvežani imajo hude zime, nimajo pa TEŠ-a, mi pa nimamo hudih zim, imamo pa TEŠ. :)

P.S. Oprosti, Warpy, ker sem pomotoma pritisnil 'predlagaj izbris'. Načeloma sem proti temu.
Z desnim kazalcem drsim po desni strani mobitela in ... kaj ko bi programerji razmislili o potrditvenem okencu za to?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

ziga1990 ::

BigWhale je izjavil:

Mikrohard je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Mene boli K kako ti stvari rečeš, zanima me samo česa je zares sposobna na cesti.
Deal with it.

Asistenčne sisteme kot jih ima Tesla ima praktično vsaka avtomobilska znamka. Samo ta jih ne poimenujejo "autopilot", temveč jim rečejo "lane assist", "adaptivni tempomat", itd. Smart summon, ki ga je Tesla spustila v produkcijo pred kratkim ni pa niti približno na tem nivoju, kot je vožnja v zgornjem videu. In smart summon je tudi približen pokazatelj, kje je Tesla pri razvoju polno avtonomnih vozil (daleč od cilja).


Tesla ima, ce imas HW2/3, tudi opcijo 'navigate on autopilot', kar pomeni, da zna menjati pasove na avtocesti, zna navigirati po avtocestnih vozliscih in zna zapustiti avtocesto.

Mene pri Leafu moti to, da propilot pri bolj ostrih avtocestnih ovinkih in vozliscih potrebuje nekaj pomoci. Po drugi strani pa, dokler zadeva ni 100%, je to mogoce bolje, ker sem tko vsaj pozoren na to kaj se dogaja. :)


BW ali Leaf sledi tudi avtomobilu, če ne vidi črt naprimer v zastoju?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Gregor P ::

Mar tega ne počnejo že vsi? :8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ziga1990 ::

^^ niti ne eni zahtevajo da so vidne črte
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Gregor P ::

WarpedOne je izjavil:

Kdo laže/je nesposoben?
Le še "več zabave, manj informacij"?
... v tem videu je v bistvu najbolj zanimiv del, da okoli 9 minute pohvali Porschejevo rešitev s prestavami; tako da predvidevam, da se bodo v prihodnje tudi ostali proizvajalci vključno s Teslo (ki jim to kljub poskusom nikakor še ni uspelo narediti) posluževali te rešitve, če bodo hoteli delati zares dobra športna EV :)

ziga1990 je izjavil:

^^ niti ne eni zahtevajo da so vidne črte

... aha ok, ker recimo pri teh ta novih poceni hibridnih Toyotah sem videl, da sledijo vozilu pred seboj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ziga1990 ::

^^ ja enako kot Tesle v osnovi sledi črtam če pa jih ni pa avtomobilu pred njim ampak kolikor sem gledal YT Nissanov Propilot sledi samo črtam zato sprašujem BW
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

Ce je zastoj in je bil auto steering vklopljen in ostane vklopljen, ko se avto ustavi, potem se ne izklopi in deluje naprej. Cemu takrat avto sledi pa se mi ne sanja. Ce je pa autosteering izklopljen, pa se vedno spremlja avto pred sabo, vendar mors sam zavijat. :) Se pa autosteering potem nazaj vklopi. Nisem se pa bolj detajlno ukvarjal kdaj in kako. Verjetno takrat, ko zazna crte.

WarpedOne ::

Iz katerega leta je tvoj softver?
Do you know what you don't know?

ziga1990 ::

^^A veš kaj mi je pri Toyotinem TSS 2.O boljše od Teslinega Autopilota? to da lažje prevzameš nadzor nazaj pri tesli moraš malo bolj močno volan zavertet da ti prepusti nadzor
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedOne ::

Wow! Absolutely LOVE the new Hold feature on 36.1! Just feather the accelerator as you approach a stop to gauge your deceleration and then just let up to come to a complete stop. BRILLIANT! Took me about 5 minutes to get used to. The brake pedal is now nothing but an emergency stop pedal!

As for the increase in power, the car does seem to pull harder when launched. Could be my imagination though. We'll see what real world comparisons say.

Unfortunately, the new construction cone recognition appears to be just for hardware 3 cars. I have 2.5 and saw nothing as I passed several construction barrels.

If people only knew what they were missing by not owning a car that improves with age.
Do you know what you don't know?

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Iz katerega leta je tvoj softver?


Verjetno 1354. Nisem preverjal. :>

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Wow! Absolutely LOVE the new Hold feature on 36.1! Just feather the accelerator as you approach a stop to gauge your deceleration and then just let up to come to a complete stop. BRILLIANT! Took me about 5 minutes to get used to. The brake pedal is now nothing but an emergency stop pedal!


To je tolk dobr, da je Nissan dve leti nazaj clo brand-al ta feature in mu dal ime! ;> Jest bom mel kmal 10.000km in ne vem, ce sem ze 100x pritisnil bremzo. Vecina vozenj se bremze niti ne dotaknem.

kow ::

Ja, ko prvic vozis z regeneracijo je ocitno, da je superiorno. Ne razumem zakaj so Teslani potrebovali toliko casa.
Navadis se v 10minutah. Ni mi jasno zakaj bi kdo hotel enako izkusnjo kot pri ICE.

WarpedOne ::

Verjetno 1354. Nisem preverjal. :>

Zakaj te je sram povedat, kater letnik je tvoj avto?
Do you know what you don't know?

jype ::

kow je izjavil:

Ni mi jasno zakaj bi kdo hotel enako izkusnjo kot pri ICE.
Ker so zmešani. "Hočem menjalnik na šest prestav!" kričijo - v temi o električnih avtomobilih - ter predlagajo izbris tistim, ki dejansko vozijo električne avtomobile.

WarpedOne ::

Ne razumem zakaj so Teslani potrebovali toliko casa.

Pre-raven S in X imata indukcijske motorje, kjer je za regeneracijo potrebno vzbujanje rotorja i.e. potrebno je vložit nekaj energije, da regen deluje. Kolk energije regen sproducira je odvisno od hitrosti. Pomeni da obstaja neka hitrost pod katero bo proces vzbujanja porabil več, kot bo regen ustvaril. Torej obstaja minimalna hitrost pod katero to ni več šparanje ampak poraba.

Pri motorjih z magneti tega vzbujanja ni, posledično je možno regen izvajat tudi pri nižjih hitrostih. Ko je prišel M3 ven, so se pri Tesli močno trudili, da ni bil preveč boljši od S in X. Sedaj ko so vsi trije na PM motorjih, so dobili regen do 0.

Tesla se ne gre uporabe mehanskih zavor, kadar regen ni možen... KISS: desni pedal je motor, levi pedal je bremza.
Do you know what you don't know?

IL_DIAVOLO ::



Tole ne bo všeč W1 :D

hojnikb ::

fakenews
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Mikrohard ::

Model S in X potrebujeta resno obnovo (nekaj več od face lifta, boljšega hardwarea in OTA posodobitev). Ljudje pač ne kupujejo radi "starih" stvari, če imajo na voljo "nove". Zato pa tudi Model 3 kanibalizira prodajo S in X modelov (čeprav je v čisto drugem razredu)... Model 3 je "nov", Modela S in X pa "stara".

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^nebo se zgodilo ker nemorejo obnoviti preko OTA
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Verjetno 1354. Nisem preverjal. :>

Zakaj te je sram povedat, kater letnik je tvoj avto?


Emm, zakaj bi me blo sram, le vprasnje je trapasto. Leaf, ki ga imam je lahko samo letnik 2018.

WarpedOne ::

Hvala za odgovor.
Kolk je vprašanje trapasto, pove vsak oglas za prodajo avta v katerem je to napisano na začetku.

Sprašujem ker:
https://twitter.com/KelvinYang7/status/...

In ker baje je to vse isto. Kvečjemu je AP zanič in smrtonosen in je otroke ...
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

Fantje po novem je Prius električen avto torej se lahko o njem tu pogovarjamo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Tesla se ne gre uporabe mehanskih zavor, kadar regen ni možen... KISS: desni pedal je motor, levi pedal je bremza.


Ce je pa tip zgoraj tako navdusen nad tem, da je zdej levi pedal samo se zavora v sili. :>

Drugace tudi e-pedal pri Leafu se ne uporablja zavor takrat, ko regen ni mozen. Nekaj regena je vedno na voljo, tudi pri 100% polni bateriji, zavoro uporabi na koncu, da drzi vozilo pri miru.

Mikrohard ::

WarpedOne je izjavil:

In ker baje je to vse isto. Kvečjemu je AP zanič in smrtonosen in je otroke ...

Ti res vse interpretiraš na malo poseben način. Če sem napisal, da je Tesla Autopilot asistenčni sistem, kot jih ima konkurenca, še ne pomeni, da je vse isto. Seveda so razlike med njimi... nekje je en boljši, nekje drug. Nihče ni napisal, da je AP zanič. Ostalih tvojih umotvorov pa nima smisla komentirat. Bistvo pa še vedno ostaja... Tesla Autopilot NI sistem za avtonomno vožnjo. In če mene vprašaš (vem, da te moje mnenje ne zanima, ampak vseeno), v Evropi s trenutno strojno opremo in samo programskimi posodobitvami Tesla Autopilot NIKOLI ne bo sistem za avtonomno vožnjo.

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:


Point je v tem, da mora pri level 3 avtonomnem sistemu za varnost skrbeti vozilo vse do predaje stafete vozniku. Vozniku ni potrebno spremljati prometa, mora pa biti pripravljen prevzeti krmilo, ko vozilo ni vec znotraj svoje operacijske domene - L3 ima le delni OEDR. Ce se je kaj zgodilo in vozilo ni zahtevalo prevzema, mora pri level 3 sistemu odgovarjati proizvajalec. Za ugotavljanje okoliscin, je prisotna tudi crna skrinjica.

Glede na to, da tudi novi Mercedes razreda S prihaja na trg z level 3 avtonomnim sistemom, bodo ovire odpravljene kmalu.


Taksna oblika definicije se mora potrditi tudi v praksi in pravosodju. Prevzeti krmilo in ne spremljati prometa je recept za katastrofo. Avto se bo v nekem trenutku odlocil izklopiti, voznik bo moral pa v tistem trenutku vedeti kako odreagirati.

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

codeMonkey je izjavil:


Point je v tem, da mora pri level 3 avtonomnem sistemu za varnost skrbeti vozilo vse do predaje stafete vozniku. Vozniku ni potrebno spremljati prometa, mora pa biti pripravljen prevzeti krmilo, ko vozilo ni vec znotraj svoje operacijske domene - L3 ima le delni OEDR. Ce se je kaj zgodilo in vozilo ni zahtevalo prevzema, mora pri level 3 sistemu odgovarjati proizvajalec. Za ugotavljanje okoliscin, je prisotna tudi crna skrinjica.

Glede na to, da tudi novi Mercedes razreda S prihaja na trg z level 3 avtonomnim sistemom, bodo ovire odpravljene kmalu.


Taksna oblika definicije se mora potrditi tudi v praksi in pravosodju. Prevzeti krmilo in ne spremljati prometa je recept za katastrofo. Avto se bo v nekem trenutku odlocil izklopiti, voznik bo moral pa v tistem trenutku vedeti kako odreagirati.


drugi link...

Imas pa 100%, prav glede problema z level 3, vseeno pa to ne pomeni, da level 3 ne more biti narejen dovolj varno.

Zgodovina sprememb…

Emobi ::

Level 3 ne zahteva, da prevzameš nadzor v trenutku, pač pa imaš na voljo okrog 10 sekund. V tem času moraš prevzeti nadzor, sicer se avto začne ustavljati.

muchacho ::

Čutim, voham, želim si, da bi mesto Ljubljana kmalu razglasila okološko katastrofo zaradi onesnaženosti z bencinskimi/dizelskimi prevoznimi sredstvi, se mi zdi bo tako najhitreje dosežen nek konkreten učinek v pozitivno smer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: muchacho ()

Gregor P ::

Medtem ko pri Tesli fantazirajo o samodejni vožnji ...

... Googlovi samovozeči taksiji so resničnost8-)





... a še vedno
Computers and sensors may already be better than humans at specific driving capabilities, like staying in lanes or avoiding obstacles (especially over long periods of time), but they lack the human flexibility and adaptability needed to be a good mobility provider.

Learning how to either handle or avoid the complexities that humans accomplish with little effort requires a mix of extensive experience and targeted research into areas like behavioral psychology that tech companies can seem allergic to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Nikec3 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:



Tole ne bo všeč W1 :D

@warpy kak komentar na tole? Baje, da ima Tesla na Norveškem precej slab sloves zaradi obupnega servisa, ter javnega prerekanja s strankami o tem, kaj sodi v garancijo in kaj ne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

Eno je servis naslenje pa baterija. Folk pričakuje, da v X in S pride vsaj enakovredna, če ne boljša baterija kot je v 3. Stare baterije pač ne bodo omogočale V3 polnenja ker imajo neustrezen thermal sistem in verjetno tudi precej drugačno kemijo...
In nenazadnje oba modela sta "zastarela" druga 2 pa nova. Vsi ifaktorji in še kateri je pač naredilo to stanje na trgu. Sicer pa Norvežani v splošnem niso neki super fani Tesle.

WarpedOne ::

Prodaja v posameznem mesecu je zgolj kurioziteta, ker je v 100% odvisna od dobave.
Ne se pustit zmedit mal več podatkom:
https://elbilstatistikk.no/
https://teslastats.no/

Na norveškem je bilo letos (do danes) registriranih 60.874 tisoč EVjev, od tega 1.126 Model S,
13.984 Model 3 in 1.802 MOdel X, skupaj 16.912 Tesel, kar je skoraj 28%, več kot četrtina.

Ne, norvežani niso superfani tesle in Audi jih je očitno čist pohodu. Otročad nepismena ...
Do you know what you don't know?

roCkY ::

... se je oglasila.

BigWhale ::

Ampak, cak... A Model X ne izgublja marketa zarad iPace-a in eTrona?

Mislim, ker vcasih so vsi drugi izgubljal market samo zaradi Modela S.

WarpedOne ::

Norveška je seveda cel svet.
Fabrika v Fremontu sestavlja avte samo za norveško.
In že sestavljeni MOdeli X stojijo na parkirplacih po norveški in čakajo kupce, da se jih usmilijo.

Ne, ne in ne?
Na norveško pride tolk avtov kot je gor naročil in kolikor jih Tesla požegna da se jih bo tam dostavilo nek mesec.
Trenutno je vroča zgodba nizozemska, kjer bo z januarjem konec neke subvencije in se tja tera povečano število izdelanih vozil.

Razlagajte si stvari, kot si želite. Spremenile se ne bodo, Audi eTron je sramota. Enako kot iPace in praktično vse ostalo z izjemo 'iskrenih' poceni EV.
Do you know what you don't know?

roCkY ::

Eno zadevo vedno potlačiš oz. je nočeš priznavat. Tesla živi od EV- kakor pač živi. Ostali se (še) bolj ali manj le igrajo z EV.

Zakaj je E-tron sramota? Meni zgleda ena velka gajba - velka draga igrača- s katero bodo stestirali zadeve za v bodoče.

Poceni EV bodo (če sploh kdaj), ko bo kWh baterije, ki se bo polnila prek 1000km/h 50$ za končnega kupca.

Mikrohard ::

Vedno znova ponavljaš, kako je vsak EV, ki ni Tesla "sramota". Lahko malo bolj obrazložiš svoje črno/belo mnenje? So sramotni samo zaradi visoke porabe in slabih pospeškov v primerjavi s Teslo, ali imaš še kakšne bolj sramotne stvari v mislih?

PS: Prodajne številke na zgornjem grafu niso mesečne, temveč letne.

IL_DIAVOLO ::



Pa lepe sanje W1 :))

WarpedOne ::

Zakaj je E-tron sramota?


Tisoč detajlov ampak kronski zafuk je je mizernih 204 milj EPA dosega iz 95 kWh baterije.
Prvi Teslin Model S je leta 2012 iz 85kWh potegnil 265 milj EPA dosega. Četrtino več kot Audi leta 2019 kljub 10% več baterije.
Takrat je blo ogromno nabijanja kako to nikakor ne more bit dost.
In da ko bodo prišli 'tastari' ven z EVji, bo to neki ful boljšega.

Ja, to je sramota za Audi.

Še vedno čakam dan, ko bodo stari dali ven boljši EV. Za začetek magari neki bolšga kot MS iz 2012.
Kaj so glavne metrike EVja je jasno ... to ni mehkoba ledra niti kvaliteta plastike ampak predvsem doseg in dolgoživost baterije.
Pa dostopnost kvalitetnega in res hitrega DC omrežja.

ali imaš še kakšne bolj sramotne stvari v mislih?

eTron ti recimo sporoča kolk košta bencin na posamezni pumpi.
Ampak vse se začne in konča pri dosegu.

Moja ma uradno 334 milj EPA dosega in v vsakodnevni uporabvi ni čisto noben km preveč, si ne predstavljam kaj naj počnem z avtom ki ima tretjino manj dosega.

Notr zmontiram TV in ga mam namesto dnevne sobe?

V moji je TV že serijsko ...
Do you know what you don't know?

fikus_ ::

Od kdaj ima beseda enega človeka večjo težo kot besede tisoč drugih ljudi?
strani: 1 ... 753 754 755 756 757 ... 762