» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
752 / 1133
»»

fikus_ ::

"Je Norveška dober primer, kaj se zgodi s ceno rabljenih ICE-jev, ko naraste prodaja EV-jev."

Za Norveško smo že ugotovili, da ni dobra primerjava! Dajatve na ICE so dvignili, EV subvencionirajo, denar za to pa dobijo s prodajo nafte.



"Kdor misli, da bojo kateri avti, ice ali električni, kdaj bistveno cenejši kot so danes, se bistveno moti."

Avtomobilska industrija "dobro ve" za kakšen denar so ljudje pripravljeni kupovati nove avtomobile. Pri osnovnem modelu avtomobila imajo najmanj profita, zaslužijo pri "bonbončkih", ki za osnovno uporabo avtomobila niso potrebni, te pa prepričajo, da jih moraš imeti, če ne drugega, da je tvoj avto "boljši" od sosedovega.

ziga1990 ::

Utk je izjavil:

Kdor misli, da bojo kateri avti, ice ali električni, kdaj bistveno cenejši kot so danes, se bistveno moti. Za silo električen bo zmeraj vsaj 25 jurjev (pustimo razne 3 metrske upe), s subvencijo ali brez, hibrid par jurjev manj, bo pa hibrid pri isti ceni malo večji, bolj prostoren itd. Ne bo zato hibrid (pa tudi nehibrid z enako opremo) 15 jurjev, če boš dobil enakega električnega za 25. V tem primeru bojo ice preprosto nehali delati, za 25 bo pa večji ali bolje opremljen od električnega za 25.


rabljeni bojo cenejši kot pa novi na te mislim
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

telexdell ::

Utk je izjavil:

Kdor misli, da bojo kateri avti, ice ali električni, kdaj bistveno cenejši kot so danes, se bistveno moti. Za silo električen bo zmeraj vsaj 25 jurjev (pustimo razne 3 metrske upe), s subvencijo ali brez, hibrid par jurjev manj, bo pa hibrid pri isti ceni malo večji, bolj prostoren itd. Ne bo zato hibrid (pa tudi nehibrid z enako opremo) 15 jurjev, če boš dobil enakega električnega za 25. V tem primeru bojo ice preprosto nehali delati, za 25 bo pa večji ali bolje opremljen od električnega za 25.

Če bodo električni avti po 25 jurjev potem bodo čez 10 let bistveno cenejši kot danes že zgolj zaradi inflacije in rasti plač. Če pa poleg dodaš, da na trg stopa vedno več proizvajalcev EV z vedno več modeli potem bo svoje naredila še konkurenca in se bodo zaslužki iskali v inovacijah in manjšanju proizvodnih stroškov. Hibrid npr. ima vse kar ima EV, poleg pa še ICE stroj z vsemi potrebnimi elementi. Ko bodo zaradi inovacij in masovne proizvodnje cene baterij padle ne bo nobenega realnega vzroka, da bi lahko hibrid bil cenejši od 100 % EV.
Podobna stvar se je v zadnjih letih dogajala s SSD diski. Prvi so bili nesramno dragi tako da so začeli v računalnike vgrajevati hibride (manjši SSD in ustrezno velik HD). Danes pa dobiš SSD disk po povsem sprejemljivi ceni in nihče več ne razmišlja o "hibridu".
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Evo, bmw plugin realnost (mizerija). Stane celo bogastvo, prtljažnik na nivoju cliota, samo še na porabo na dolgo progo počakajmo...jaz stavim na 7+.
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/s...

ziga1990 ::

^^ Prius PHEV ima na spiritmonitor.de povprečno porabo 3,9l/100km je pa res da BMW ni Toyota
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Če pa poleg dodaš, da na trg stopa vedno več proizvajalcev EV z vedno več modeli potem bo svoje naredila še konkurenca in se bodo zaslužki iskali v inovacijah in manjšanju proizvodnih stroškov.

To delajo že 100 let. Nikomur, niti kiji, več ni cilj delat poceni avte.

Hibrid npr. ima vse kar ima EV, poleg pa še ICE stroj z vsemi potrebnimi elementi. Ko bodo zaradi inovacij in masovne proizvodnje cene baterij padle ne bo nobenega realnega vzroka, da bi lahko hibrid bil cenejši od 100 % EV.

Ne-plugin hibridi bojo imeli smisel, dražji ali cenejši od EV, dokler ne bomo imeli tam nekje okoli 80kwh baterij v avtih, ali pa jih menjali na črpalkah, in mrežo hitrih polnilnic, ki deluje. Vsako leto bojo hibridi manj smiselni, ampak en čas še bojo. Ampak bistvo je v tem, da ne bojo veliko cenejši kot so danes. Če jih ne bo nihče več kupoval za ta denar, jih pač ne bo, ampak zato se ne bojo pocenili.

ziga1990 ::

^^ res ampak trenutno dobiš novo Corollo hibrid za cca 23k pa je odličen avto edini EV avto ki je blizu je Leaf ta pa stane cca 29k
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Okapi je izjavil:

Še en trolski komentar, kaj bi drugega od Jypeta sploh lahko pričakovali.
Pelji se kdaj s Teslo.

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Ko pa si naliješ čistega vina, kje smo z vidika EV.. tule:



Kdo od vas znalcev in poznavlacev stvari, je napovedoval takšno stanje konec 2019?

Realno si nisem mislil, da bo letos prodaja EV-jev v ZDA tako nizka. Težko bodo dosegli lanske številke, jaz pa za naslednjih 10 let na svetu pričakujem letno med 30-40% rast pri prodaji EV-jev.


Tud mene je zadnjic kr mal presenetil kaksna je bila prodaja, ker res zgleda, da v primerjavi z lani ne bo nobene rasti oziroma, da se bo prodalo se celo manj vozil kot lani. To bo prvic po nekaj letih.

Okapi ::

Navdušencev z dovolj denarja zmanjkuje, tisti v mestih imajo probleme, ker ne morejo polnit doma, oni v predmestjih in na podeželju pa ne vozijo "avtov", ampak "tovornjake" in razne križance. Pa subvencije za tesle so bile prvega pol leta prepolovljene, drugega pol leta pa na četrtini (in jih naslednje leto ne bo več).

A Musk pri vsej svoji preroški daljnovidnosti ni vedel, da bi moral leta 2017 začeti z Y, ne s 3?>:D

WarpedGone ::

Navdušencev z dovolj denarja zmanjkuje,

Ja, zato se proda več dražjih in manj cenješih EV.
Genij.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Upss, nisem vedel, da se proda več S in X kot 3.

Machete ::

Utk je izjavil:

Evo, bmw plugin realnost (mizerija). Stane celo bogastvo, prtljažnik na nivoju cliota, samo še na porabo na dolgo progo počakajmo...jaz stavim na 7+.
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/s...


Čudovit primerek. Naslednji model bo moj. 50 minus subvencija? Sitnica za tak avto.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

telexdell ::

Utk je izjavil:


To delajo že 100 let. Nikomur, niti kiji, več ni cilj delat poceni avte.

Ne-plugin hibridi bojo imeli smisel, dražji ali cenejši od EV, dokler ne bomo imeli tam nekje okoli 80kwh baterij v avtih, ali pa jih menjali na črpalkah, in mrežo hitrih polnilnic, ki deluje. Vsako leto bojo hibridi manj smiselni, ampak en čas še bojo. Ampak bistvo je v tem, da ne bojo veliko cenejši kot so danes. Če jih ne bo nihče več kupoval za ta denar, jih pač ne bo, ampak zato se ne bojo pocenili.

Avti so res vsako leto dražji, vendar za isti denar dobiš več opreme, varnostnih asistenc in pasivne varnosti. Če bi včeraj vse to plačal preko dodatne opreme bi bila cena avtomobila krepko višja, kot daš zanj danes. Glede na kupno moč in povprečne plače je danes avtomobil za 25 k€ cenejši kot je bil nekoč Fičo za 4 k€.
Hibridi bodo pa verjetno obstajali še dolgo časa. Vsi ljudje ne živijo v urbanih okoljih in če verjameš ali ne obstajajo tudi okolja, kjer nimajo elektrike v vsaki hiši. Če dobro pogledaš, je to na večini površine zemeljske oble. Ni pa nobenega vzroka, da bi hibridi bili cenejši od EV, ko bodo EV dosegli tak tržni delež, da bo strošek razvoja v njihovi ceni bistveno nižji.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Machete je izjavil:

Utk je izjavil:

Evo, bmw plugin realnost (mizerija). Stane celo bogastvo, prtljažnik na nivoju cliota, samo še na porabo na dolgo progo počakajmo...jaz stavim na 7+.
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/s...


Čudovit primerek. Naslednji model bo moj. 50 minus subvencija? Sitnica za tak avto.

Zakaj bi si to kupil? Ker si želiš voziti s 110 električnimi konji 1,5 tone težkega beemveja? Za subvencijo tudi vidim, da niti ne veš kolk jo dobiš.


Avti so res vsako leto dražji, vendar za isti denar dobiš več opreme, varnostnih asistenc in pasivne varnosti.

Nikogar ne vidim tu, da bi se veselil kako bo čez 10 let kupil električni avto za 30 jurjev z opremo, ki si jo danes ne more privoščit. Samo fantaziranje o tem, kako ga bojo kupili, ko bo stal tolk kot clio danes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Machete ::

Vse drži.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Invictus ::

Utk je izjavil:

Machete je izjavil:

Utk je izjavil:

Evo, bmw plugin realnost (mizerija). Stane celo bogastvo, prtljažnik na nivoju cliota, samo še na porabo na dolgo progo počakajmo...jaz stavim na 7+.
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/s...


Čudovit primerek. Naslednji model bo moj. 50 minus subvencija? Sitnica za tak avto.

Zakaj bi si to kupil? Ker si želiš voziti s 110 električnimi konji 1,5 tone težkega beemveja? Za subvencijo tudi vidim, da niti ne veš kolk jo dobiš.

Res je.


Bolje kupit Mercedes E300 Hybrid ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hojnikb ::

Podobna stvar se je v zadnjih letih dogajala s SSD diski. Prvi so bili nesramno dragi tako da so začeli v računalnike vgrajevati hibride (manjši SSD in ustrezno velik HD). Danes pa dobiš SSD disk po povsem sprejemljivi ceni in nihče več ne razmišlja o "hibridu".


ni ravno fer primerjava. Price floor se pri ssdjih precej lazje doseze kot pri avtomobilih, ker je stvar sestavljena iz precej manj kosov (v osnovi samo nand flash, kontroler in pcb).
pa se ena bistvena razlika; nand proizvajalci delujejo podobno kot dram z doping cenami, kar pomeni, da ob zmanjsanju povprasevanja padajo cene na podn, velikokrat tudi pod njihovo "proizvodno" ceno. trenutno stanje je taksno, da so cene na podnu, tako da se slej ko prej lahko pricakuje spet dvig.

pri avtomobilu tega pac nemors kr tko pocet.

Machete je izjavil:

Utk je izjavil:

Evo, bmw plugin realnost (mizerija). Stane celo bogastvo, prtljažnik na nivoju cliota, samo še na porabo na dolgo progo počakajmo...jaz stavim na 7+.
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/s...


Čudovit primerek. Naslednji model bo moj. 50 minus subvencija? Sitnica za tak avto.

50 cukov za 3er, pa niti 6 cilindrov? bavarci res kadijo noro travo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Invictus ::

Tesla X je 80+ čukov, pa nima nobenega cilindra.

Kaj šele tam kadijo ;)
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

hojnikb ::

Zakaj bi si to kupil? Ker si želiš voziti s 110 električnimi konji 1,5 tone težkega beemveja? Za subvencijo tudi vidim, da niti ne veš kolk jo dobiš.

more like 1,8t
#brezpodpisa

hojnikb ::

Invictus je izjavil:

Tesla X je 80+ čukov, pa nima nobenega cilindra.

Kaj šele tam kadijo ;)

no, ampak tale 330e ni ne tesla, ne bmw. vrag je tezak kot 5er, konjenica iz minija, elektromotor pa iz golf karta. in za to hocejo 50+ cukov.

ce hoces 4l porabe in more bit bembara, kupis osnovno 318d za ene 15 cukov manj, razliko pa v tsla delnice za future penzion/model3/kurbe.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdor misli, da bojo kateri avti, ice ali električni, kdaj bistveno cenejši kot so danes, se bistveno moti. Za silo električen bo zmeraj vsaj 25 jurjev (pustimo razne 3 metrske upe), s subvencijo ali brez, hibrid par jurjev manj, bo pa hibrid pri isti ceni malo večji, bolj prostoren itd. Ne bo zato hibrid (pa tudi nehibrid z enako opremo) 15 jurjev, če boš dobil enakega električnega za 25. V tem primeru bojo ice preprosto nehali delati, za 25 bo pa večji ali bolje opremljen od električnega za 25.


rabljeni bojo cenejši kot pa novi na te mislim


Subvencija je tako visoka, da bos placal za 2 leti star EV enako, kot za novega.

Rabljenega EV-ja se ne izplaca, od prodajalca lahko kvečjemu stisneš jurja ali dva, če boš igral na karto, da dobis novega za isti dnar.

J.McLane ::

Ti si kupil avto po ceni s subvencijo, če je nebi bilo bi kupil kaj drugega (ali pa vsaj velik delež kupcev bi kupil kaj drugega), enako je pri rabljenem avtu, če boš ti rabljenega ponujal za previsoko ceno pač nihče ne bo kupil, briga kupce ali si ti dobil subvencijo ali ne, njih zanima za koliko dobijo tvoj električen avto.

Kar oglej si cene rabljenih 3 leta star EV je mogoče dobiti za ca. 20k EUR, to je tisti EV ki je bil nov "kao" 36k EUR (brez subvencije).

ziga1990 je izjavil:

^^ Prius PHEV ima na spiritmonitor.de povprečno porabo 3,9l/100km je pa res da BMW ni Toyota


Popravek, aktualni model je na 2,7 l/100 km
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

ziga1990 ::

subvencija je nepomembna ko prodajalec ocenjuje vrednost svojega avta uporabi MPC in ne MPC-subvencija samo poglejte cene Prius PHEV v sloveniji nov z subvencijo 33k eno leto rabljen 31k
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

En oglaševan avto v neki Sloveniji še ne pomeni celega trga rabljenih vozil, poglej na mobile.de kjer se prodajajo po 27k €.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

to je res ampak saj veš kako to gre janez prodaja avto gre na avto.net pogleda koliko drugi zahtevajo in on tudi podobno nastavi ceno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Kar je še vedno ogromen profit za prodajalca. 30k vreden avto, za katerega je dal 23k, bo prodal naprej za 20k.

Oziroma zelo majhna izguba.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^ potem pa gre miha pogledat na mobile.de in tam vidi,da so tam cene bolj normalne in gre v Nemčijo po avto Janez pa čaka in čaka
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

telexdell ::

hojnikb je izjavil:



ni ravno fer primerjava. Price floor se pri ssdjih precej lazje doseze kot pri avtomobilih, ker je stvar sestavljena iz precej manj kosov (v osnovi samo nand flash, kontroler in pcb).
pa se ena bistvena razlika; nand proizvajalci delujejo podobno kot dram z doping cenami, kar pomeni, da ob zmanjsanju povprasevanja padajo cene na podn, velikokrat tudi pod njihovo "proizvodno" ceno. trenutno stanje je taksno, da so cene na podnu, tako da se slej ko prej lahko pricakuje spet dvig.

Tudi ICE je sestavljen iz precej kosov, pa njegova cena dejansko vseskozi pada. Školjka, sedeži, volan, stekla, odbijači, računalnik, žarometi...stane popolnoma enako za ICE kot EV. Ostane ti motor s pritiklinami za ICE in baterijski sklop z elektromotorjem in inverterjem za EV. Elektromotor in inverter je zudi že dolgo natrgu in kot tak cenovno optimiziran. Cene baterij pa na tem nivoju drži pomanjkanje kapacitet, za proizvodnjo. Torej na razliko dejansko vpliva le en element- baterija, isto kot je to bilo pri SSD diskih.>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Ampak baterija tudi ne bo bistveno cenejša, samo večja. Ker če nam zdaj prodajajo 40 kwh kot nek standard za osnovne verzije, in 60 za kaj več, se bo to pomaknilo na 60-80 in 100. Ker 40 je realno pač malo malo. Za zoeta je dovolj, za večje avte pa ne.

telexdell ::

Utk je izjavil:

Ampak baterija tudi ne bo bistveno cenejša, samo večja. Ker če nam zdaj prodajajo 40 kwh kot nek standard za osnovne verzije, in 60 za kaj več, se bo to pomaknilo na 60-80 in 100. Ker 40 je realno pač malo malo. Za zoeta je dovolj, za večje avte pa ne.


Maš povsem prav. Pa vendar- baterije ne moremo povečevati v nedogled in bo nekje meja, kakšna kapaciteta je še smiselna za običajno rabo. Trenutno pa podjetja vlagajo milijarde € v razvoj EV. Ta denar morajo na nek način dobiti nazaj. To se odraža v visokih cenah. Ko bodo ta sredstva dobili vrnjena pa ne bo več vzroka za tašne cene in bo cena EV povsem primerljiva s ICE ali celo nižja.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Tudi cena baterije ima neko spodnjo mejo. Če ne zarad drugega, se bo pri nižjih cenah uporabljala še za marsikaj drugega, ne samo za avte. Dober avto bo pač zmeraj stal vsaj 25 jurjev, samo še več, nikoli ne bomo šli nazaj v čase ko si ga dobil za 16.

telexdell ::

Imajo baterije spodnjo mejo, imajo... Ker pa so trenutno še dokaj oddaljeni od nje imajo še dovolj manevrskega prostora za pocenitev.
Drugače pa- vsak izdelek je vreden točno toliko, kot je nekdo pripravljen dati za njega in za koliko ga je drug pripravljen prodati. Če bomo kupci sprejeli ceno 25 jurjev pol bo pač avto stal toliko. Če pa bo nekdo drug dal na trg avto za 20 jurjev in bomo kupci kupovali tega, namesto onega za 25 jurjev bo pač moral ali znižati ceno ali zapreti trgovino.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Emobi ::

Kot smo brali, so morali na Norveškem trgovci ICE-jev zapreti del svojih trgovin.

Emobi ::

fikus_ je izjavil:

"Je Norveška dober primer, kaj se zgodi s ceno rabljenih ICE-jev, ko naraste prodaja EV-jev."

Za Norveško smo že ugotovili, da ni dobra primerjava! Dajatve na ICE so dvignili, EV subvencionirajo, denar za to pa dobijo s prodajo nafte.

Ko prodaja EV-jev preseže nek odstotek, denimo 50 %, potem cena rabljenim ICE-jem, seveda do neke meje tudi novim, drastično pada. Brezpredmetno je, na kakšen način država prodajo EV-jev vzpodbuja.

To se bo zgodilo prej ali slej pri nas, pa ne prodajamo nafte. Jo bomo pa vse manj kupovali.

fikus_ ::

In kaj bo-mo/do naredili? Dvignili dajatve na ICE in s tem subvencionirali EV?

Dober recept za zmanjšanje št. vozil na cesti, ker si mnogi ne bodo mogli več privoščiti avtomobila. "Ko jih je*e", naj se znajdejo, kakor se vedo in znajo!

Poleg tega je izziv v SLO urediti učinkovit javni prevoz, ker imata samo LJ in MB približno dovolj veliko gostoto prebivalstva za učinkovit javni prevoz, ostala SLO je preredko poseljena!

Emobi ::

Avtomobilov je na cesti vse več, torej si jih vse več ljudi lahko privošči.

Nič posebnega ni treba državi narediti, samo zdajšnje subvencije in ugodnosti naj ohrani.
Večji problem so prodajalci, ki so konzervativni in hočejo še naprej prodajati zastarelo tehnologijo. Oni bi morali zagotoviti dovolj EV-jev. Trenutno odbijajo kupce EV-jev z nerazumno dolgimi roki dobave. Če bi jim bil interes prodati več EV-jev, si bi zagotovili večje kvote.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

fikus_ ::

Trenutno je povpraševanje večje kot proizvodnja EV. Pač "nova" tehnologija. Poleg tega, zakaj se prodajalci/trgovci odpovedali prodaji ICE avtomobilov, če jim prinašajo profit.
Veliko stvari se začne in konča pri denarju.

Emobi ::

Zato pa so potrebne subvencije, ki so pri nas med najvišjimi v Evropi, in ugodnosti, da se prodaja in kupovanje ICE-jev ne bo več splačalo. Pri povprečni rabi avtomobila se ICE že zdaj ne splača.

fikus_ ::

Od kod pa denar za subvencije?
Te debate ne bova končala, tako da . . .

Napoved Renaulta:
https://siol.net/avtomoto/novice/renaul...

IL_DIAVOLO ::

Eko sklad dobi sredstva od mop.

roCkY ::

Emobi je izjavil:

Avtomobilov je na cesti vse več, torej si jih vse več ljudi lahko privošči.

Nič posebnega ni treba državi narediti, samo zdajšnje subvencije in ugodnosti naj ohrani.
Večji problem so prodajalci, ki so konzervativni in hočejo še naprej prodajati zastarelo tehnologijo. Oni bi morali zagotoviti dovolj EV-jev. Trenutno odbijajo kupce EV-jev z nerazumno dolgimi roki dobave. Če bi jim bil interes prodati več EV-jev, si bi zagotovili večje kvote.

Prodajalci prodajajo tisto kar kupijo. Kupijo pa lahko ICE. EV-jev nihče ne dela več kot za slab vzorec.Pol se pa najde še nek Musk in izloči prodajalce!!! Postprodajni tretman pa mu je tam nekje 7 do 10 briga...

WarpedGone ::

Jup, Musk dela stvari zelo narobe ...

Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

Btw mini cooper se bo prodajal za 27k. Doseg bo sicer samo 200km, ampak to je zelo ugodno za tega posebneza.

WarpedGone ::

Pa še za vinjeto prišparaš...
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

W1, prilepljena tabeli nima smisla brez dodatnega komentarja in vira! Takšno tab. znam tudi jaz v Excelu naredit.

Emobi ::

Denar za subvencije se steka od prodaje energentov. Torej, kdor kupi fosilna goriva ali elektriko, prispeva za subvencije.
Prodajalci avtomobilov na Norveškem nabavijo več EV-jev, ker so jih vlada in kupci v to prisilili.

WarpedGone ::

fikus_ je izjavil:

W1, prilepljena tabeli nima smisla brez dodatnega komentarja in vira! Takšno tab. znam tudi jaz v Excelu naredit.

Zakaj je pa nisi?
Tale tip jo je: http://ev-sales.blogspot.com/2019/10/eu...

Tržni delež EU 2019:
Tesla: 21%
BMW: 11%
VW+Audi: 8%
Renault: 9%
Mitsubishi: 7%
Nissan: 6%
Hyundai: 6%

Cifre vkljućujejo EV in plugin-hibride.
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

W1, hvala za vir.

IL_DIAVOLO ::

Lahko je biti pameten na nekonkurenčnem trgu. Že drugo leto bo drugače, ko se začne ofenziva nemcev.
««
752 / 1133
»»