Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Splošno znano je to, s čimer so te napumpali random bluzatorji.
Splošno se zmrdujete nad slepimi butastimi ovcami, ki blejajo kar slišijo .. kaj ko bi nehal biti ena izmed njih?
Enako kot delaš ti glede EVjev
jernejl ::
Machete ::
Prvih 5 let oz 100k km ;) Ne velja za potrošni material. Sem že v eni drugi temi spisal koliko 'zastonj' je prišla menjava zgolj sprednjih poščic zavornih..
Imaš pa še jamstva za malo doplačila:
Repair Inclusive - 3 leta ali 200.000 km
282,00 EUR
Repair Inclusive - 4 leta ali 200.000 km
628,00 EUR
Repair Inclusive - 5 let ali 200.000 km
1.230,00 EUR
Imaš pa še jamstva za malo doplačila:
Repair Inclusive - 3 leta ali 200.000 km
282,00 EUR
Repair Inclusive - 4 leta ali 200.000 km
628,00 EUR
Repair Inclusive - 5 let ali 200.000 km
1.230,00 EUR
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Utk ::
Če je nekaj zastonj, še ne pomeni, da ne plačaš.
O, seveda plačaš, ampak pri BMW-ju so servisi (pri pooblaščenih serviserjih) prvih pet let že vključeni v ceno avtomobila, pri Tesli moraš pa za to odšteti kakšne tri tisočake.
A praviš da je tesla dražja od bmw-ja in audija? Včasih, ko so bli nemci dražji od drugih, se je temu reklo, da se kvaliteta pač plača...
TheBlueOne ::
A praviš da je tesla dražja od bmw-ja in audija? Včasih, ko so bli nemci dražji od drugih, se je temu reklo, da se kvaliteta pač plača...
Saj je bila visja kakovost in se je placala. Ampak ne smes predvideti, da je vedno tako, ker se v primeru Tesle tocno ve zakaj je draga in ni to, kar se smatra za kakovost v automotive.
Tile reki niso univerzalni cez vse. Dobre Nemske avte se se vedno placa vec, ker nudijo vec. Sploh ni dvoma, da se med najboljsimi v smislu kakovosti, seveda govorim o drazjih in ne o Golfu za 15k€, ki pa je gotovo pravtako konkurencen.
J.McLane ::
Pa dobro no, koliko pa kuri nek Q8, ki je po velikosti primerljiv in bi ga na podoben način lahko zaračunal stranki kot "shuttle service" za kar se ta Model X s 540k km uporablja? 10 l/100 km?
540k km * 10 l/100 km = 54.000 l dizla
540k km * 10 l/100 km = 54.000 l dizla
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Utk ::
Saj je bila visja kakovost in se je placala. Ampak ne smes predvideti, da je vedno tako
Jasno da ne, to lahko predvidevaš samo takrat ko to ustreza tvojim predsodkom. i-pace in e-tron sta cenejša, ker "tipajo trg". Ne ker sami vejo da nimata šans.
Pa dobro no, koliko pa kuri nek Q8, ki je po velikosti primerljiv in bi ga na podoben način lahko zaračunal stranki kot "shuttle service" za kar se ta Model X s 540k km uporablja? 10 l/100 km?
540k km * 10 l/100 km = 54.000 l dizla
Ja, proti tej cifri vzdrževanje postane smešen strošek. Tudi dizla, kaj šele od tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Saj je bila visja kakovost in se je placala. Ampak ne smes predvideti, da je vedno tako
Jasno da ne, to lahko predvidevaš samo takrat ko to ustreza tvojim predsodkom. i-pace in e-tron sta cenejša, ker "tipajo trg". Ne ker sami vejo da nimata šans.
Ne sploh ne. Kakor sem pisal okoli kakovosti karoserij predvidevam ker:
- Delajo enako podjetja z manj casa (lahko najdes dosti clankov obupa)
- Prakticno vsi na YT najdejo napake v finishu
- Tocnost karoserij (kako pride skupaj, razmaki, dolocene resitve) je izmerjeno na nizjem nivoju
- Karoserije prekompleksne (lahko najdes opise/teardowne strokovnjakov, to rad gledam jaz, ker sem iz stroke)
Zato se bojim tezav.
Utk ::
Prvi modeli s so stari 7 let, še malo lahko počakamo pa bomo videli. Mazde in mercedesi bi že znali kaj pokazat tudi pri tej starosti. Na splošno, ne posamezni primerki.
TheBlueOne ::
Mercedes je imel tezave med 2001 in 2005 z nekaterimi modeli, drugace ni nekih hudih tezav in to so bile velike zamire. Ljudje niso tako odpuscali, kot za tezave pri Tesli in je ce se prav spomnem je Mercedes profit zmnjsal za vec kot 50% in dal v kakovost, ko so bile tezave. Sam tistih ne bi vzel.
Potrosniki kakor sem sam smo malo bolj zahtevni in dokler slisim zgodbe okoli Tesle, da so poskodovane nove, slab finish na novih, problemi po poteku garancije itn. je zame dovolj razlog, da nima sans. Raje pocakam, da uredijo, kot pa da predvidevam, da bodo.
Potrosniki kakor sem sam smo malo bolj zahtevni in dokler slisim zgodbe okoli Tesle, da so poskodovane nove, slab finish na novih, problemi po poteku garancije itn. je zame dovolj razlog, da nima sans. Raje pocakam, da uredijo, kot pa da predvidevam, da bodo.
Spock83 ::
Dizel pa gor. Že vidim kako, jih bodo hybridi nadomestili. Toyota je dober pokazatelj tega.
jernejl ::
TheBlueOne je izjavil:
Ljudje niso tako odpuscali, kot za tezave pri Tesli
Jasno, ker so Teslini kupci "early adopterji" (in "inovatorji"), ki so težav bolj vajeni in jih lažje odpuščajo kot "majority".
codeMonkey ::
WarpedGone je izjavil:
Česa so sposobni dobri-stari, ko zares hočejo?
- Autosteer tries to wake you by braking hard and tightening your seatbelt, but if you don't respond, it just gives up and shuts itself off.
Bravo! To si poudaril, da bi pokazal kako Audi resno jemlje funkcionalno varnost in preprecuje predvideno zlorabo asistencnega sistema? Ker to je tocno to - it´s a feature, not a bug. Ce bi bilo tako reseno pri Tesli, bi imeli zivljenje ali dve manj na vesti.
K0l1br1 ::
V to ceno je vštetih tudi 17 kompletov gum. Sicer pa pogonski sklop ni rabil servisa. Tvoja ocena za znesek servisov golfa pa je občutno prenizka.
Kaj pa delajo za ta denar na električnem avtu?
Še dizel golf bi bil manj (100 EUR olje, filtri).
Na 180-200 kkm bi menjal jermene (cca 300 EUR).
Resno, dobiš nov avto za 300 EUR servisiranja?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Česa so sposobni dobri-stari, ko zares hočejo?
- Autosteer tries to wake you by braking hard and tightening your seatbelt, but if you don't respond, it just gives up and shuts itself off.
Bravo! To si poudaril, da bi pokazal kako Audi resno jemlje funkcionalno varnost in preprecuje predvideno zlorabo asistencnega sistema? Ker to je tocno to - it´s a feature, not a bug. Ce bi bilo tako reseno pri Tesli, bi imeli zivljenje ali dve manj na vesti.
Čudno, jaz sem mislil, da se je tesla zabila, ker sistem ni delal, ti pa praviš da bi bilo bolje če ne bi delal.
s1m0n ::
E-tron se 100% ustavi se tudi pri Bjornu v posnetku vidi, da je avto vklopil vse 4 ter začel ustavljat, a je Bjorn postopek prekinil...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Česa so sposobni dobri-stari, ko zares hočejo?
- Autosteer tries to wake you by braking hard and tightening your seatbelt, but if you don't respond, it just gives up and shuts itself off.
Bravo! To si poudaril, da bi pokazal kako Audi resno jemlje funkcionalno varnost in preprecuje predvideno zlorabo asistencnega sistema? Ker to je tocno to - it´s a feature, not a bug. Ce bi bilo tako reseno pri Tesli, bi imeli zivljenje ali dve manj na vesti.
Čudno, jaz sem mislil, da se je tesla zabila, ker sistem ni delal, ti pa praviš da bi bilo bolje če ne bi delal.
Narobe si mislil. Do nesrece oz. nesrec je prislo, ker je bil avtomobil uporabljen na neprimeren nacin. Pravo vprasanje je zakaj je do tega prislo.
https://slo-tech.com/novice/t720919/p58...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
MisterM ::
Kaj pa delajo za ta denar na električnem avtu?
Še dizel golf bi bil manj (100 EUR olje, filtri).
Na 180-200 kkm bi menjal jermene (cca 300 EUR).
Resno, dobiš nov avto za 300 EUR servisiranja?
Kaj počno za tak denar, je mladenič lepo navedel v excelu. Tukaj se mi zdi cepljenje dlak popolnoma odveč, saj je to konec koncev le en youtuber, ki je naredil ogromno število kilometrov v zelo kratkem času in navedel par številk v razpredelnici. Glede na razrast populizma v zadnjem času je gotovo prav, da smo skeptični, vseeno pa menim, da je ta kratek video dal nekaj spodbudnih informacij o dolgometražnosti EV-jev, konkretno pač Tesle.
nekikr ::
To je že super, škoda samo, da ni še stroškov napisal, če je že vodil evidenco. Koliko stanejo gume ve vsak.
BigWhale ::
Joj nehajte ze komplicirat. Pri TCOju EVja lahko takoj odstejes gorivo. Ostali potrosni material pa sem preprican, da ne stane kaj vec kot za ICEje.
Dejte primerjat vzdrzevanje Kone Electric in klasicne Kone.
Dejte primerjat vzdrzevanje Kone Electric in klasicne Kone.
J.McLane ::
Tesla še vedno dela profit. In vse tiho je bilo.
"Despite introducing a lower-priced mid-range variant and other headwinds, Model 3's gross margin remained stable in Q4 at over 20%."
Lepo so pripravili teren za standard range varianto.
"Despite introducing a lower-priced mid-range variant and other headwinds, Model 3's gross margin remained stable in Q4 at over 20%."
Lepo so pripravili teren za standard range varianto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
roCkY ::
Trenutno jim špila, ker so nakupi še precej impulzivni. Ampak, če bo v EU naročilo na servis 4 mesece, čakalna doba še dodaten mesec se tu te znamke ne bo kupovalo dolgo v količinah, ki jim bo nosila profit.
nekikr ::
Se že ve koliko je bilo od tega ZEV kreditov? Pri prejšnjem kvartalu jih je bilo za 190 milijonov...
J.McLane ::
Tudi če v EU ni tak bum kot v US, je treba vedeti da je bil letos trg EV v EU večji kot v US kljub tako velikemu bumu M3 tam čez lužo.
Znane so svetovne prodajne številke za leto 2018, prodano preko 2 milijona priključnih vozil:
http://ev-sales.blogspot.com/2019/01/gl...
Po različnih trgih:
http://ev-sales.blogspot.com/2019/01/ma...
- Kitajska - 1.1 milijona
- Evropa - 386.000
- ZDA - 350.000
- Japonska - 52.000
- Kanada - 43.000
- Južna koreja - 31.000
Znane so svetovne prodajne številke za leto 2018, prodano preko 2 milijona priključnih vozil:
http://ev-sales.blogspot.com/2019/01/gl...
Po različnih trgih:
http://ev-sales.blogspot.com/2019/01/ma...
- Kitajska - 1.1 milijona
- Evropa - 386.000
- ZDA - 350.000
- Japonska - 52.000
- Kanada - 43.000
- Južna koreja - 31.000
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gagarin ::
Tesla še vedno dela profit. In vse tiho je bilo.
"Despite introducing a lower-priced mid-range variant and other headwinds, Model 3's gross margin remained stable in Q4 at over 20%."
Lepo so pripravili teren za standard range varianto.
Ja super kul ;), delnica je po objavi padla za samo 5% (ob marketu ki je šel ostro navzgor)
nekikr ::
Temu se reče business as usual na borzi. Apple je objavil zaskrbljujoče podatke in je delnica pridobila 6%. Edino logično je, pa se sploh ne hecam, da Tesla objavi dobre rezultate in delnica pade. Tako namreč nenormalno velikokrat deluje borza :)
Gagarin ::
nekikr ::
Ne rabiš biti pokroviteljski, vem kaj je zadaj, ampak ne glede na vse je izjemno velikokrat točno tako (pa četudi ni drugih podatkov).
Gagarin ::
Ne rabiš biti pokroviteljski, vem kaj je zadaj, ampak ne glede na vse je izjemno velikokrat točno tako (pa četudi ni drugih podatkov).
Na borzi aktivno trgujem 18 let, nikoli ni tako. Za premik v katerokoli smer je vedno razlog v sami delnici ali na trgu. Vsaj pri velikih podjetjih z velikim prometom. (kar aftermarket pri Tesli vseeno ni, tule je res da fante malo trolam, nisem v Tesli ne v long, ne v short že cca 6 mesecev in ne spremljam podrobno)
Utk ::
Seveda je kdaj tako. Pričakovan padec ali rast dobička je že upoštevan v ceni delnice, šele ko je rast večja ali manjša od pričakovanega, se cena spremeni, gori ali doli.
Gagarin ::
Utk ::
Kaj pa je drugega kot preproščina? Mercedes je od zadnje objave oktobra zrastel za nekih 20%. Prej je seveda padel za 30. Kaj se je vmes spremenilo in zgodilo? Lahko o vsaki rasti ali padcu filozofiraš in napišeš knjigo, kaj je res pa tako nikoli ne izveš, še to kar veš pa velja samo za nazaj, nikoli naprej. Večinoma pa zadaj ni nič drugega kot čreda, ki sledi večjim manipulatorjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gagarin ::
Kaj pa je drugega kot preproščina? Mercedes je od zadnje objave oktobra zrastel za nekih 20%. Prej je seveda padel za 30. Kaj se je vmes spremenilo in zgodilo? Lahko o vsaki rasti ali padcu filozofiraš in napišeš knjigo, kaj je res pa tako nikoli ne izveš, še to kar veš pa velja samo za nazaj, nikoli naprej. Večinoma pa zadaj ni nič drugega kot čreda, ki sledi večjim manipulatorjem.
Ok, si nisem mislil da imam v življenju takšno srečo, da iz izjemo 1 leta prav vsako leto že 18 let premagam S&P, pure luck...Kaj bi brez tebe UTK..
Utk ::
A sem kje napisal, da se to ne da ali da je samo sreča? Mene bolj čudi, da si uspel karkoli premagat glede na to, da niti brat ne znaš. Morda ti je pa to v pomoč...
Če bi znal brat, bi v mojem odgovoru prebral kako se zmaga.
Če bi znal brat, bi v mojem odgovoru prebral kako se zmaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gagarin ::
A sem kje napisal, da se to ne da ali da je samo sreča? Mene bolj čudi, da si uspel karkoli premagat glede na to, da niti brat ne znaš. Morda ti je pa to v pomoč...
Če bi znal brat, bi v mojem odgovoru prebral kako se zmaga.
Eh, ti brati verjetno znaš, (ne vem no) ampak logika ti pa ni jača strana, Le kako uspešno trgovati če ničesar ne veš z neko verjetnostjo za vnaprej, veš le za nazaj? Daj razsvetli me ;). Pa verjetno si tudi ti zelo uspešen borzni trgovec a ne, če tako lepo veš kako se zmaga na borzi. Ali pa mogoče sasmo nakladaš kot praktično v vsaki temi na slo-tech? Ajde
Truga ::
Temu se reče business as usual na borzi. Apple je objavil zaskrbljujoče podatke in je delnica pridobila 6%. Edino logično je, pa se sploh ne hecam, da Tesla objavi dobre rezultate in delnica pade. Tako namreč nenormalno velikokrat deluje borza :)Lepo tudi da primerjas teslo z aaplom, oba sta za vsaj 50% precenjena na podlagi hypa za neko utopicno prihodnost ki je tako sigurna kot to da jutri vzide sonce. :D
WarpedGone ::
da iz izjemo 1 leta prav vsako leto že 18 let premagam S&P
To žal pomeni le, da je kup bebavih opic bolj uspešnih od tebe.
Za razliko od dejanskih (velikih) igralcev na borzi, bebave opice ne uporabljajo manipulacij, laži, FUDa in podobnih "orodij", ki bi se v kakšnem drugem sektorju imenovale s pravim imenom - prevara. Želim ti več uspeha v prihodnosti, kot si ga imel v zadnjih 18 letih in da ne boš postal žrtev temule podobnih:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
RedDrake ::
Pa pustite borzo.
Nima absolutno nič veze s tem, kako so EVji prava stvar.
Jaz si osebno beležim primere, ko bi me EV oviral, ker se sedaj izbira na trgu izboljšuje in že obstajajo vozila, ki bi mi po tipu ustrezala (Niro, morda e-tron).
Do sedaj, v dveh mesecih (celoten december in celoten januar) sem imel dva primera.
1. Ko sem konec decembra šel v Katschberg iz LJ.
Povratna pot je bila okoli 350km, polnilca na smučišču nisem videl - pa itak je bilo vse totalno zaparkirano. V solidnem delu avstrije je bila temperatura krepko krepko pod nulo (-10 do -15).
Vsemu temu navkljub sem lahko vozil po omejitvah (130,110,100 odvisno od odseka) in je bilo gorivo zadnja skrb na svetu.
Dvomim, da bi s katerimkoli trenutnim EVjem lahko naredil enako (brezskrbno in enako hitro).
2. V tem tednu sem imel zelo nujno pot preko pol Slovenije (cca 160km pot, od tega 150km AC), ki se je zgodila iz ene minute v drugo.
Vsedel sem se v avto, ki je kazal okoli 140km dosega, zgubil pet minut na prvi benciski postaji in potem vozil s povprečno hitrostjo okoli 140km/h. Prispel sem v Šempeter pri Novi gorici (bolnišnica). Tam sem nato po 2h urah odšel še na okoli 50km pot po regionalkah proti severnemu posočju. Tam sem prespal in se nato zjutraj vrnil domov v Ljubljano s potjo, ki ima okoli 80km reigonalke in 30km AC.
EV bi me tu potencialno oviral, če ne bi bil solidno (90% ali več) napolnjen. Ampak glede na to, da imam lastno hišo z nadstreški, bi vozilo zelo verjetno imelo dovolj baterije. Edina polnilnica na postankih bi bila v Gorici (relativno daleč od bolnišnice, kar pomeni, da bi izkoristil manj kot dve uri, dodatno je vprašanje z zasedenostjo ter seveda koliko od obljubljanih 14kW res dobiš).
Zaenkrat ni tako slabo, kot bi lahko bilo. Je pa res, da se jaz pozimi zelo malo vozim okoli.
Bom dodajal primere, če jih ne bo slučajno absurdno veliko, amapak zaenkrat nič ne kaže v to smer.
Nima absolutno nič veze s tem, kako so EVji prava stvar.
Jaz si osebno beležim primere, ko bi me EV oviral, ker se sedaj izbira na trgu izboljšuje in že obstajajo vozila, ki bi mi po tipu ustrezala (Niro, morda e-tron).
Do sedaj, v dveh mesecih (celoten december in celoten januar) sem imel dva primera.
1. Ko sem konec decembra šel v Katschberg iz LJ.
Povratna pot je bila okoli 350km, polnilca na smučišču nisem videl - pa itak je bilo vse totalno zaparkirano. V solidnem delu avstrije je bila temperatura krepko krepko pod nulo (-10 do -15).
Vsemu temu navkljub sem lahko vozil po omejitvah (130,110,100 odvisno od odseka) in je bilo gorivo zadnja skrb na svetu.
Dvomim, da bi s katerimkoli trenutnim EVjem lahko naredil enako (brezskrbno in enako hitro).
2. V tem tednu sem imel zelo nujno pot preko pol Slovenije (cca 160km pot, od tega 150km AC), ki se je zgodila iz ene minute v drugo.
Vsedel sem se v avto, ki je kazal okoli 140km dosega, zgubil pet minut na prvi benciski postaji in potem vozil s povprečno hitrostjo okoli 140km/h. Prispel sem v Šempeter pri Novi gorici (bolnišnica). Tam sem nato po 2h urah odšel še na okoli 50km pot po regionalkah proti severnemu posočju. Tam sem prespal in se nato zjutraj vrnil domov v Ljubljano s potjo, ki ima okoli 80km reigonalke in 30km AC.
EV bi me tu potencialno oviral, če ne bi bil solidno (90% ali več) napolnjen. Ampak glede na to, da imam lastno hišo z nadstreški, bi vozilo zelo verjetno imelo dovolj baterije. Edina polnilnica na postankih bi bila v Gorici (relativno daleč od bolnišnice, kar pomeni, da bi izkoristil manj kot dve uri, dodatno je vprašanje z zasedenostjo ter seveda koliko od obljubljanih 14kW res dobiš).
Zaenkrat ni tako slabo, kot bi lahko bilo. Je pa res, da se jaz pozimi zelo malo vozim okoli.
Bom dodajal primere, če jih ne bo slučajno absurdno veliko, amapak zaenkrat nič ne kaže v to smer.
Gagarin ::
WarpedGone je izjavil:
da iz izjemo 1 leta prav vsako leto že 18 let premagam S&P
To žal pomeni le, da je kup bebavih opic bolj uspešnih od tebe.
Za razliko od dejanskih (velikih) igralcev na borzi, bebave opice ne uporabljajo manipulacij, laži, FUDa in podobnih "orodij", ki bi se v kakšnem drugem sektorju imenovale s pravim imenom - prevara. Želim ti več uspeha v prihodnosti, kot si ga imel v zadnjih 18 letih in da ne boš postal žrtev temule podobnih:
Zdajle pa ne vem ali si zgolj funkcionalno popolnoma nepismen ali pa si pač tudi plain stupid. Pomoje drugo.
VaeVictis ::
Tole je del razloga padca delnice Tesle.
Factbox: Tesla executive departures since 2016
Jan. 30 - Outgoing Chief Financial Officer Deepak Ahuja may continue to serve as a senior adviser to Tesla, Chief Executive Officer Elon Musk said in a post earnings call.
Factbox: Tesla executive departures since 2016
Jan. 30 - Outgoing Chief Financial Officer Deepak Ahuja may continue to serve as a senior adviser to Tesla, Chief Executive Officer Elon Musk said in a post earnings call.
WarpedGone ::
Zdajle pa ne vem ali si zgolj funkcionalno popolnoma nepismen ali pa si pač tudi plain stupid. Pomoje drugo.
Oboje, don't you worry and just move along.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
Gagarin ::
WarpedGone je izjavil:
https://finance.yahoo.com/quote/TSLA?p=...
Delnica pa tam kot 2 leti nazaj ;). Ti barabe market mejkerji, pa šorterji, pa stupid people...
WarpedGone ::
Jup ... market can stay irrational longer than you can stay solvent.
Je potrebno nekaj časa, da zmanjka random piplov, ki so občutljivi na naslove na CNBC ... ampak enkrat jih bo zmanjkalo, potem bo 'hudo'.
Je potrebno nekaj časa, da zmanjka random piplov, ki so občutljivi na naslove na CNBC ... ampak enkrat jih bo zmanjkalo, potem bo 'hudo'.
Zbogom in hvala za vse ribe
svit ::
Tesla še vedno dela profit. In vse tiho je bilo.
"Despite introducing a lower-priced mid-range variant and other headwinds, Model 3's gross margin remained stable in Q4 at over 20%."
Lepo so pripravili teren za standard range varianto.
Ja super kul ;), delnica je po objavi padla za samo 5% (ob marketu ki je šel ostro navzgor)
Boš zdaj razložil, zakaj je delnica Tesle zdaj v "zelenem"? In ko boš že razlagal, pojasni še razliko pri "premarket" trgovanju in "pravem" trgovanju na borzi...
Ni ideje
Truga ::
WarpedGone je izjavil:
Jup ... market can stay irrational longer than you can stay solvent.
lol, sej to ves da je ta nasvet predvsem za shorte, ne za longe?
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
A si malo žalosten, ker TSLA še kar ni na poti proti $5000?da iz izjemo 1 leta prav vsako leto že 18 let premagam S&P
To žal pomeni le, da je kup bebavih opic bolj uspešnih od tebe.
Za razliko od dejanskih (velikih) igralcev na borzi, bebave opice ne uporabljajo manipulacij, laži, FUDa in podobnih "orodij", ki bi se v kakšnem drugem sektorju imenovale s pravim imenom - prevara.
jb_j ::
Ali bi bilo možno, da bi bilo na eni osovini več elektromotorjev, za prestave (oz. njihovo imitacijo)?
(ki bi imeli le različna prestavna razmerja in bi se le vklapljali glede na določeno hitrost)
Ker sedaj je pogojeno pri električnih vozilih, da imajo "močne elektromotorje", z zelo visokim navorom.
(in nekako ni električnega vozila, ki bi imelo "običajne pospeške")
Samo iz razloga, da se lahko elektromotor zavrti do končnih obratov. So na baterijski sklop vezani zelo močni elektromotorji.
(elektromotor rabi določeno moč, da se vozilo premakne)
(če je elektromotor prešibek, se vozilo z veliko težo ne premakne in se le pokadi iz elektromotorja)
(ki bi imeli le različna prestavna razmerja in bi se le vklapljali glede na določeno hitrost)
Ker sedaj je pogojeno pri električnih vozilih, da imajo "močne elektromotorje", z zelo visokim navorom.
(in nekako ni električnega vozila, ki bi imelo "običajne pospeške")
Samo iz razloga, da se lahko elektromotor zavrti do končnih obratov. So na baterijski sklop vezani zelo močni elektromotorji.
(elektromotor rabi določeno moč, da se vozilo premakne)
(če je elektromotor prešibek, se vozilo z veliko težo ne premakne in se le pokadi iz elektromotorja)