» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
622 / 1184
»»

Utk ::

Tam imaš ločene redne servise in izredne, redni so bili 10 jurjev, in že tu not so gume. Če bi bilo samo 8 kompletov po 500 evrov, je že to 4 jurje. To bi bila cena za golfa, za teslo je jasno večja, pa še po ameriških vulkanizerskih cenah. V izrednih servisih je pa še avtoličar itd., vse skupaj 17.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Potem pa tale avtor zavaja. Namreč tule je jasno, da bi moral opraviti določene servisne postopke, ki v excelu niso zavedeni? Gume, ki ne spadajo pod servis, napiše, tisti pravi servis pa izpusti...

Month Average Rated Range Max Rated Range
8/1/2016 246 249
....
5/1/2018 215 217
Torej v dveh letih je šlo 15% kapacitete?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Potem pa tale avtor zavaja. Namreč tule je jasno, da bi moral opraviti določene servisne postopke, ki v excelu niso zavedeni? Gume, ki ne spadajo pod servis, napiše, tisti pravi servis pa izpusti...

Month Average Rated Range Max Rated Range
8/1/2016 246 249
....
5/1/2018 215 217
Torej v dveh letih je šlo 15% kapacitete?

Ne, po pol milijona km je šlo 15% kapacitete.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

If I choose not to service my Tesla car, will this void my warranty?
It is highly recommended that you service your Model S or Model X every 12 months or every 12,500 miles, and your Model 3 every 24 months or 25,000 miles. If you do not follow this recommendation, your New Vehicle Limited Warranty or Used Vehicle Limited Warranty will not be affected. However during the agreement period of the Extended Service Agreement, your coverage may be affected if the recommended service is not performed. See the Tesla Extended Service Plan Terms and Conditions for further details.

nekikr ::

 .

.


Nekako sem spregledal kje je so ti stroški v tisti preglednici? Torej vsako leto oz. teh 20.000km pride servis za Teslo povprečno 740$ brez davka. To je 650EUR + DDV, zaokrožimo samo na 750EUR letno.
500.000km / 20.000km = 25 * 750EUR = 18.750EUR samo za redne servise iz uradnega cenika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

Spregledal si najbolj očitno. Ne kupiš si električnega avta za 100 jurjev in 250,000 km letno, da boš vsaka 2 tedna hodil na servis. Kaj mu pa bo? Ja, tvoj golf dizel bi zaribal pri takem vzdrževanju, električni avto ga pa pač ne rabi. Sej tudi če bi bil to audi, nihče ne bi menjal zavorne tekočine ali pa antifriza vsak drugi mesec samo zato, ker nekje piše, da se to dela na 60,000 km, za boga milega.
Niti ne bo nihče pod takimi pogoji hodil na uradni servis. Sploh če v vsakem primeru obdrži 8 letno garancijo na pogon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Aaaaaaa, ok. To je potem zgolj informativno. Bolj "pripelji kot misliš oz. tako, da bo izračun pokazal, da je res kar pravim"? Če servis sploh ni potreben, zakaj ga pa proizvajalec predpiše na vsakih 20kkm?

Zdaj, če prav razumem, smo prišli do tega, da se EV bolj splačajo kot ICE, ker smo predpostavili, da ignoriramo proizvajalčeve servisne intervale in pokazali sredinec statističnemu uradu glede prevoženih kilometrov? Če še vedno s številkami ne pridemo blizu pa, kot pravi pegasus, obtožimo ljudi, ker ne delajo toliko kilometrov, kot bi jih sicer lahko? Zanimivo.

Bom uporabil to logiko pri prihodnjih primerjavah ;)

WarpedGone ::

Model S 100D je skenslan, doom and gloom!

Nope, samo uskladitev ponudbe:
                          | Range     | Speed   | 0-60     |  Price  |  upgrade cost
 -------------------------------------|------------------------------|--------------
 Model 3 Mid Range        | 265 miles | 125 mph | 5.6 secs |   $44k  |
 Model 3 Long Range AWD   | 310 miles | 145 mph | 4.5 secs |   $51k  | +16%
 Model 3 Performance      | 310 miles | 155 mph | 3.3 secs |   $62k  | +21%
 Model S                  | 310 miles | 155 mph | 4.1 secs |   $85k  | +37%
 Model S Extended Range   | 335 miles | 155 mph | 4.1 secs |   $93k  | +10%
 Model S Performance      | 315 miles | 155 mph | 3.0 secs |  $112k  | +20%
 Model S Ludicrous        | 315 miles | 155 mph | 2.4 secs |  $132k  | +18%


Vsi S in X sedaj pridejo z 100kWh baterijo, ki pa v 'osnovni' verziji omogča samo 310 milj dosega, točno enako kot M3LRD.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Če servis sploh ni potreben, zakaj ga pa proizvajalec predpiše na vsakih 20kkm?

A res moraš vprašat?

TheBlueOne ::

nekikr je izjavil:



Zdaj, če prav razumem, smo prišli do tega, da se EV bolj splačajo kot ICE, ker smo predpostavili, da ignoriramo proizvajalčeve servisne intervale in pokazali sredinec statističnemu uradu glede prevoženih kilometrov? Če še vedno s številkami ne pridemo blizu pa, kot pravi pegasus, obtožimo ljudi, ker ne delajo toliko kilometrov, kot bi jih sicer lahko? Zanimivo.

Bom uporabil to logiko pri prihodnjih primerjavah ;)


Jih ne ignoriras, samo ves, da Tesle tega ne potrebujejo, ker so je tolikokrat na popravilu, da je brezveze delat posebej servise. :) Servisi so tako ali tako ena velika zarota proizvajalca. Ce jih je prevec, recimo na 10.000km, potem hocejo sluzit s servisi, ce jih je premalo, kakor BMW longlife 30.000km (kjer je kar dosti okvar), potem proizvajalec racuna na vecja popravila in te lupi s tem. Vedno zarota...

Najboljse je, da vzames superzanesljiv avto, kjer je interval cim manjsi, ker ves, da te hocejo rubit na servisih in jih delas morda na 50.000km, ker gotovo niso racunali da bodo sluzili z vecjimi zadevami.

Potem pa se prebudis in ugotovis, da proizvajalci poskusajo servise planirat optimalno.

Vazelin ::

WarpedGone je izjavil:

Model S 100D je skenslan, doom and gloom!

Nope, samo uskladitev ponudbe:

| Range | Speed | 0-60 | Price | upgrade cost
-------------------------------------|------------------------------|--------------
Model 3 Mid Range | 265 miles | 125 mph | 5.6 secs | $44k |


Vsi S in X sedaj pridejo z 100kWh baterijo, ki pa v 'osnovni' verziji omogča samo 310 milj dosega, točno enako kot M3LRD.

Zakaj je na listi neobstoječ model?:))

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:


Jih ne ignoriras, samo ves, da Tesle tega ne potrebujejo, ker so je tolikokrat na popravilu, da je brezveze delat posebej servise. :) Servisi so tako ali tako ena velika zarota proizvajalca. Ce jih je prevec, recimo na 10.000km, potem hocejo sluzit s servisi, ce jih je premalo, kakor BMW longlife 30.000km (kjer je kar dosti okvar), potem proizvajalec racuna na vecja popravila in te lupi s tem. Vedno zarota...

Najboljse je, da vzames superzanesljiv avto, kjer je interval cim manjsi, ker ves, da te hocejo rubit na servisih in jih delas morda na 50.000km, ker gotovo niso racunali da bodo sluzili z vecjimi zadevami.

Potem pa se prebudis in ugotovis, da proizvajalci poskusajo servise planirat optimalno.

Eno je menjava olja, ki ga lahko delaš na 10, 20, ali pa magari 30, namesto 15,000 km, če želiš, drugo pa menjava zavorne tekočine ali antifriza na 5 let ali 100,000 km, če teh 100,000 km narediš v pol leta. V takem primeru je to pač brezveze. Pa nima nobene veze ali je to tesla ali nek dizel. EV pač nima olja, ki ga res moraš menjat.

TheBlueOne ::

@utk, ce Tesla terja servise verjetno niso brezveze. Ce so brezveze, potem je to samo velika kritika Tesle. Sem delal v automotiv, sicer ne na EV in lahko recem, da so cilj cim daljsi intervali, ker je bolj ugodno za stranke, ampak zna trpeti zivljenjska doba motorja, ce si preoptimisticen.

Ce Tesla terja te servise jih moras racunati v strosek. Ce so dragi, potem mi ni jasno zakaj, ker ko sem enkrat gledal, kaj se servisira bi moralo stati ca. 1/3 cene navadnega avta, kjer ko te enkrat upali menjava baterije verjetno nisi vec v plusu. Ce drzijo cene za servise Tesle, ki jih vidim tukaj, potem je zame to velika kritika za avto, ker so celo visje kot pri obicajnih.

Utk ::

Tesla jih ne zahteva, ampak priporoča. 8 let garancije na pogon in baterijo imaš tudi če ga NIKOLI ne pelješ na noben servis, 2 leti osnovne garancije pa tudi.
To je priporočeno zaradi talentov, ki sami res nič ne vidijo, tudi če jim bi pol avta se vleklo po cesti, da na leto ali dve (model 3) vseeno nekdo malo pogleda avto. Delat na njem pa ni treba nič, če je vse v redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Članek na RTVS o polnjenje električnih avtomobilov doma: Slovenci, ki polnijo avtomobile doma in ne na bencinski črpalki

Se pa ne strinjam s to filozofijo, ki sem jo zasledil tudi tu na forumu:
Če je nekoč baterija telefona zdržala pet dni, preden smo jo morali znova napolniti, je danes pomembno, da zdrži en dan. Enako ne potrebujemo avtomobila, ki bo z enim polnjenjem naredil 1.000 kilometrov, ampak 100 kilometrov. In da baterijo polnimo doma.
... ker sam se vsekakor nisem sprijaznil s tem, da je treba telefon polniti vsak dan; zato tudi imam takšnega, ki se polne najmanj na en teden, rajši dva. Kaj šele pri osebnem vozilu ...

"Seveda, gre za navadno električno vtičnico šuko, na katero lahko priključimo električni avtomobil. V Sloveniji je okoli 20 milijonov takih vtičnic. V eni uri se baterija vozila napolni za približno 15 kilometrov vožnje."
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

naredil 1.000 kilometrov, ampak 100 kilometrov. I


Ne, baterija mora zadoščat za normalen dnevni doseg.
Pot Lj-Bg-Lj (~1050 km, ~10h vožnje) ni normalna dnevna pot, pot Lj-Kp-Lj (~220km, 2,5h) je precej normalna dnevna pot.

Da je 100km dost vas hočejo prepričat dinozavri, ki niso sposobn narest ornk EV.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Tesla jih ne zahteva, ampak priporoča. 8 let garancije na pogon in baterijo imaš tudi če ga NIKOLI ne pelješ na noben servis, 2 leti osnovne garancije pa tudi.


Si gledal za Slovenijo ali ZDA? Brez servisov bos ce ne kaj drugega gojil gobe na filtrih. Kakor sem bral jaz, ne trdijo kar trdis ti, ampak da morda ne bo vplivalo na garancijo. Kar malega sem gledal od uporabnikov je Tesla kar smotana okoli popravila, posebej izven garancije.

Jaz te Tesle ne vidim, kakor nekaj posebnega in ko primerjam kar sem videl okoli kakovosti, odnosa do strank, ki so jih upostevali sele, ko so delali kaksne videe itn. mi postane slabo. Ce bi bile take zgodbe okoli kaksnega BMWja, dvomim, da bi jih kdo opraviceval.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, baterija mora zadoščat za normalen dnevni doseg.
Pot Lj-Bg-Lj (~1050 km, ~10h vožnje) ni normalna dnevna pot, pot Lj-Kp-Lj (~220km, 2,5h) je precej normalna dnevna pot.

Da je 100km dost vas hočejo prepričat dinozavri, ki niso sposobn narest ornk EV.


Ne. Baterija mora zadoscati za to, da pokrije uporabo avtomobila. Zato je za 'drugi avtomobil' povsem dovolj 100km dosega, ker nikoli na dan ne naredi vec kot 100km in z nikoli mislim dobesedno nikoli. Moji tasci bi recimo zadoscalo 30km dosega v vsem vremenu in bi bila recimo na koncu na polovici. :)

PS: Jaz recimo ne kupujem drugega avtomobila ampak prvi avto, zato mi 100km ni dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Gregor P ::

Samo potem morda rabiš max kakšen trikolesni motor oz. nekaj res majhnega. Škoda vseh materialov itd. za neko večje vozilo s 30 km dosega; razen morda kaj tovornega v kakšnem skladišču iz čisto drugih razlogov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Problem je, ker nek trikolesni motor oz. nekaj podobno majhnega stane skoraj toliko kot zaresni avto. Potem se pa mame vozijo naokoli s tono in več težkimi vozili do 5km oddaljene trgovine...

Gregor P ::

Mogoče edino, če bi potem ljudje bolj jasno videli, kako manjši so celotni stroški lastništva takšnega vozila, ko potegneš črto na koncu. Morda bi uvedli kakšne informativne nalepke pri nakupu vsakega vozila (vsaj na EU trgu), kjer je recimo navedeno, koliko te okvirno pride lastništvo v 5, 10 letih (+ seveda ostali podatki, ki so že glede izpušnih plinov itd.). Najbrž bi to bil kar velik streznitveni moment za večino potrošnikov in temu bi se najbrž prilagodili tudi proizvajalci vozil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MisterM ::

V Ljubljani imamo Avant2go, ki za moje pojme deluje odlično. I3, Zoe, e-Golf, Leaf in Smart so ravno pravšnji, da se enostavno zapeljem do večjih trgovskih centrov, kadar z avtobusom ne gre. Za najem pokurim okoli 40€ na mesec.

Gregor P ::

Ja, dokler vas to (še) uporablja nekaj deset ljudi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Cange ::

Pametna polnilnica da spremlja tok na glavnih varovalkah hiše in 3 fazni priključek 3x16A pa smo približno na 500km dnevno če se avtomobil polni 12 ur na dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

nekikr ::

Gregor P je izjavil:

Mogoče edino, če bi potem ljudje bolj jasno videli, kako manjši so celotni stroški lastništva takšnega vozila, ko potegneš črto na koncu. Morda bi uvedli kakšne informativne nalepke pri nakupu vsakega vozila (vsaj na EU trgu), kjer je recimo navedeno, koliko te okvirno pride lastništvo v 5, 10 letih (+ seveda ostali podatki, ki so že glede izpušnih plinov itd.). Najbrž bi to bil kar velik streznitveni moment za večino potrošnikov in temu bi se najbrž prilagodili tudi proizvajalci vozil.

Na škatlicah cigaret so grozne slike, ki ti dajo jasno vedeti, da boš umrl. Pa ne kadi noben manj...a če bi napisal na avto to, kar ljudje tudi že vedo, da avto ni poceni, bi pa kaj...šli peš? Vsekakor ne.

Gregor P ::

Kaj pa vem, meni so energijske nalepke kar v veliko pomoč; sicer v tem primeru je cena sekundarnega pomena.

Ampak najbrž boš kljub temu 2x premislil, ko boš dejansko videl zares končno ceno. To še ne pomeni, da se boš na koncu odločil, da boš šel peš; morda le s triciklom, ki je na prvi pogled skoraj ta drag kot avto ... le da ni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MisterM ::

Gregor P je izjavil:

Ja, dokler vas to (še) uporablja nekaj deset ljudi.


Saj se mreža lokacij širi, prav tako se povečuje število vozil v floti. Zame je pač zelo uporabna rešitev, saj zaradi nje nimam potrebe po lastnem avtomobilu. Žal pa je storitev kje že propadla, kot npr. v Parizu, saj se jim finančno ni izšlo. Upam, da se pri nas ta zgodba ne pripeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MisterM ()

nekikr ::

Ne, ne boš šel. Ljudje niso tako neumni kot te prepričujejo. Velika večina jih ve, da je avto velik strošek. Tako kot večina ve, da cigarete ubijajo in da je škatla piškotov zvečer (pri absolutno nič vadbe kadarkoli) slaba ideja. Komfort je bolj pomemben od prihranka nekaj fičnikov, ki bi šli sicer v druge bedarije.

Gregor P ::

Tudi to je morda res :8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla jih ne zahteva, ampak priporoča. 8 let garancije na pogon in baterijo imaš tudi če ga NIKOLI ne pelješ na noben servis, 2 leti osnovne garancije pa tudi.


Si gledal za Slovenijo ali ZDA? Brez servisov bos ce ne kaj drugega gojil gobe na filtrih. Kakor sem bral jaz, ne trdijo kar trdis ti, ampak da morda ne bo vplivalo na garancijo. Kar malega sem gledal od uporabnikov je Tesla kar smotana okoli popravila, posebej izven garancije.

Ta filter si lahko zamenjaš sam ali pa katerikoli mehanik, zarad tega ni treba delat "servisa", niti to ne vpliva na garancijo baterije.

WarpedGone ::

Česa so sposobni dobri-stari, ko zares hočejo?


TL;DW:

- Guzzles power like there's no tomorrow.
- Very low road noise.
- Charge port too far back.
- Interior had an annoying rattle, which he didn't expect from Audi.
- 50kW charging from 50kW station, 80kW from a 175kW CCSv1 station.
- Autosteer tries to wake you by braking hard and tightening your seatbelt, but if you don't respond, it just gives up and shuts itself off.
- Voice commands good but not exemplary.
- Winter range and consumption at low speed (90 kph / 56 mph) driving: 253 Wh/km / 407 Wh/mi. No higher speed test, but one can obviously slash the range and boost the consumption significantly over that baseline.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla jih ne zahteva, ampak priporoča. 8 let garancije na pogon in baterijo imaš tudi če ga NIKOLI ne pelješ na noben servis, 2 leti osnovne garancije pa tudi.


Si gledal za Slovenijo ali ZDA? Brez servisov bos ce ne kaj drugega gojil gobe na filtrih. Kakor sem bral jaz, ne trdijo kar trdis ti, ampak da morda ne bo vplivalo na garancijo. Kar malega sem gledal od uporabnikov je Tesla kar smotana okoli popravila, posebej izven garancije.

Ta filter si lahko zamenjaš sam ali pa katerikoli mehanik, zarad tega ni treba delat "servisa", niti to ne vpliva na garancijo baterije.


To je recept za primerjanje hrusk in jabolk. Ce gledas tako, kaj lahko naredis sam ali lokalni mehanik, potem nimas sans, da bo Tesla blizu cene, kako poceni je lahko obicajen avto. Enkrat sem te bral in si ocenjeval stroske za navadni avto realno, za Teslo pa smes carat. Tako to pac ne gre.

Kakor pravim, garancijski pogoji, verjetno za ZDA, ki jih navajas so "morda", ce kaj delas sam, kar pomeni, da se bos vedno prerekal zakaj je nekaj slo v maloro. Poglej si izkusnje ljudi po poteku garancije pri Tesli in verjetno ne bos vec tako gorec obozevalec brenda in ne bos predpostavil vse najboljse ampak morda pomislil, kaj lahko pomeni tisti "morda".

Utk ::

Za 500,000 km je bilo tisto prekleto malo vzdrževanja. Ali lažejo ali je pa cenejše od vsakega dizla, obračaj kolk češ. Če bi tako malo delal na dizlu, tolk km ne bi naredil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Če pa ni napisal vseh podatkov. Nikjer ni napisal menjave zavorne tekočine....po 500.000km tega ni treba narediti? Kot ti je zgoraj napisal, primerjaj iste stvari med seboj, ne pa da pri Tesli predpostaviš, da sam zamenjaš en filter, servis pa tako ali tako ni potreben, pri enem Golfu pa računamo, da je vsak servis vsaj 800€. Psihiatri imajo poseben izraz za take...
Samo pomisli kako hitro bi warpi uničil tipkovnico, če bi jaz rekel, da je TCO pri enem Golfu smešno nizek v primerjavi z EV, ker servisa ne rabi, tisto olje enkrat na 10 let pač sam zamenjaš, filter na 5 let tudi, tankaš pa kurilca, saj je isti. Bi to šlo čez? A sploh veš koliko zzzzzjev bi zapisal v to svojo inteligenzzo? In to upravičeno, da ne bo pomote. Pri tebi velja isto, samo nisem tako nesramen kot on, da bi te nekam poslal ;)

Utk ::

Ni napisal menjava zavorne tekočine, je pa napisal menjava zavor, in če se menja diske in ploščice (če že pri ploščicah ne), se lahko zamenja tudi tekočina, ali pa vsaj dolije, ker v dveh letih se kaj dost ni spremenila. To je tako poceni, da iz cene menjave zavor tega ne moreš vedet. Pa tudi če niso sploh nikoli tega naredili ni nič narobe, niti ne bi bilo to nič narobe pri dizlu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Kilometri ne štimajo glede na predpisan interval menjave potem. Niti filtri. Niti menjava tekočine pogonskega sklopa. Niti.....

Glej, zadnjič: če primerjamo dve stvari, potem primerjajmo 1:1, ker imaš samo tako nek realen rezultat. Če se številke ne poklopijo tako, kot si si romantično domišljal, potem jih ne spreminjaj po lastni volji, ker izpade neumno, ne smešno. Cenik proizvajalca in predpisan servisni interval je najbolj realni pokazatelj. Pa upoštevanje statističnega urada. Zadeve so zelo enostavne, matematika je super stvar.

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Česa so sposobni dobri-stari, ko zares hočejo?


TL;DW:

- Guzzles power like there's no tomorrow.
- Very low road noise.
- Charge port too far back.
- Interior had an annoying rattle, which he didn't expect from Audi.
- 50kW charging from 50kW station, 80kW from a 175kW CCSv1 station.
- Autosteer tries to wake you by braking hard and tightening your seatbelt, but if you don't respond, it just gives up and shuts itself off.
- Voice commands good but not exemplary.
- Winter range and consumption at low speed (90 kph / 56 mph) driving: 253 Wh/km / 407 Wh/mi. No higher speed test, but one can obviously slash the range and boost the consumption significantly over that baseline.

Jah lej TB pač gleda s stališča Tesla uporabnika. Norveško FB skupino e-tron je označil za Tesla haterje. Pač mal je pristranski čeprav je treba priznat, da je bolj nevtralen kot nemška scena glede EV-jev.
Nenazadnje na avtu ni končni SW. Ima še vedno prepoved govoriti o določenih zadevah do bojda 11. marca...
Poraba take velike kište pa je pričakovana. Je pa ta kišta več cca. 20k€ cenejša od Tesle.
Avta sta toliko različna, da niti konkurenta nista. Skupen jima je EV pogon.

Napiši še kolko je že zmetal za popravila X-a. Če nabi bilo okvar bi X lahko stal toliko kot E-tron, pa bi firma imela več profita.
In ja danes ga morda dobi s servisa. 2000€ popravilo zavor, kar je zvedel v ponedeljek skoraj mesec dni odkar je avto oddal po 4 mesečnem čakanju po prijavi.

Pod črto. Tesla je tehnološko odličen izdelek v svojem segmentu. Ampak jim veliko manjka do tiste prave vredne znamke. Defenitivno so borzno trenutno krepko precenjeni.
Za reden letni servis na ICE-ju porabim 3 ure s potjo do pooblašenca.
Vse bolj se kaže da bo minilo vsaj še kakih 5 let da bodo zadeve v EV segmentu na mestu. Potem pa bo resno za razmišljat o nakupu EV, vkolikor nabavni cikel ni ravno preskočil in je naslednji nakup vozila planiran tam okoli 2030 ali še par let kasneje. Sicer pa

Utk ::

nekikr je izjavil:

Kilometri ne štimajo glede na predpisan interval menjave potem. Niti filtri. Niti menjava tekočine pogonskega sklopa. Niti.....

Glej, zadnjič: če primerjamo dve stvari, potem primerjajmo 1:1, ker imaš samo tako nek realen rezultat. Če se številke ne poklopijo tako, kot si si romantično domišljal, potem jih ne spreminjaj po lastni volji, ker izpade neumno, ne smešno. Cenik proizvajalca in predpisan servisni interval je najbolj realni pokazatelj. Pa upoštevanje statističnega urada. Zadeve so zelo enostavne, matematika je super stvar.

Primerjajmo 1:1, dajmo. Avto mora vozit 500,000 km in/ali 20 let. Kolk te bo stal en in drug? 20 let zato, ker je povprečna starost avta v Evropi okoli 10 let, torej morajo avti vozit vsaj 20 let, da se bo ta starost vzdrževala. 500,000 km je pa pač iz riti potegnjena številka kolk naj bi avto prevozil v 20 letih, lahko tudi 300,000, če bo to trajalo 20 let.
Motiš se tudi glede povprečnosti: http://wmbriggs.com/post/18291/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Cange ::

Tesla prodaja hladilnike Eskimom, električna energija je 2-3x ceneje kot bencin, oni bi še dodatnih 10% znižali porabo na račun 3x višje cene avtomobila, ni nobene zdrave logike tukaj, tak avtomobil nima kaj počet v statistikah. Bo treba počakat navadne prave ECO EV, ki bojo nedvomno konkurirali obstoječim vozilom.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

nekikr je izjavil:

Kilometri ne štimajo glede na predpisan interval menjave potem. Niti filtri. Niti menjava tekočine pogonskega sklopa. Niti.....

Glej, zadnjič: če primerjamo dve stvari, potem primerjajmo 1:1, ker imaš samo tako nek realen rezultat. Če se številke ne poklopijo tako, kot si si romantično domišljal, potem jih ne spreminjaj po lastni volji, ker izpade neumno, ne smešno. Cenik proizvajalca in predpisan servisni interval je najbolj realni pokazatelj. Pa upoštevanje statističnega urada. Zadeve so zelo enostavne, matematika je super stvar.

Primerjajmo 1:1, dajmo. Avto mora vozit 500,000 km in/ali 20 let. Kolk te bo stal en in drug? 20 let zato, ker je povprečna starost avta v Evropi okoli 10 let, torej morajo avti vozit vsaj 20 let, da se bo ta starost vzdrževala. 500,000 km je pa pač iz riti potegnjena številka kolk naj bi avto prevozil v 20 letih, lahko tudi 300,000, če bo to trajalo 20 let.
Motiš se tudi glede povprečnosti: http://wmbriggs.com/post/18291/


Zelo tezko, ker bi bilo treba predvideti cene energije, kakor tudi prepostavit, da bodo Tesle tako dolgo uspele biti na ceti in predvidevat, kaj vse bo menjano. Glede na kakovost karoserij in prebrano okoli tega ne verjamem, da bodo na cesti 20let, bodo verjetno prej razpadle zaradi rje. :)

Utk ::

A bejž.

Gregor P ::

Za ceno energije v prihodnosti (vsaj v Sloveniji) se lahko morda uporabi podatke iz https://www.eks.si/, le da moraš delati potem vedno za tri scenarije.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

A bejž.



Kje racunaj, da je VW kar dalec pred Teslo v smislu karoserij. To menda ves, da je splosno znano, da Tesla pri karoserijah in laku se ni dohitela tavelikih?

roCkY ::

Politika in njihovo vreme je povsem neznan scenarij. Lahko nekaj predvidevš a... le iz kristalne krogle.

Trošarina zaradi manjše prodaje fosilcev se ne bo mogla v nedogled toliko višat, da bi pokrila izpad zaradi EV, ko se bo enkrat začelo veliko povečanje EV. Si bomo od Francozov sposodili obarvane telovnike.

WarpedGone ::

To menda ves, da je splosno znano,


Splošno znano je to, s čimer so te napumpali random bluzatorji.
Splošno se zmrdujete nad slepimi butastimi ovcami, ki blejajo kar slišijo .. kaj ko bi nehal biti ena izmed njih?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:


Kje racunaj, da je VW kar dalec pred Teslo v smislu karoserij. To menda ves, da je splosno znano, da Tesla pri karoserijah in laku se ni dohitela tavelikih?


Splošno znano je tudi, da renoji gnijejo, vw je pa večen, pa je vseeno zato moj clio iz 2003 brez pikice rje (in tudi vsi drugi clioti teh letnikov, ni moj nič posebnega), 5 let novejši passati so pa že vsi načeti.

roCkY je izjavil:

Politika in njihovo vreme je povsem neznan scenarij. Lahko nekaj predvidevš a... le iz kristalne krogle.

Trošarina zaradi manjše prodaje fosilcev se ne bo mogla v nedogled toliko višat, da bi pokrila izpad zaradi EV, ko se bo enkrat začelo veliko povečanje EV. Si bomo od Francozov sposodili obarvane telovnike.

Tako je, dejmo takoj plačevat maksimum, ker morda čez 15 let, ali pa 20, kdo ve, cenejša varianta ne bo več ful cenejša. Makes sense.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Ti imaš pa nekaj dosti tega smradu okrog hiše
Glede na to, kako si zeleno zavéden (ali záveden, kakor vzameš).

Utk ::

Če ga prodam drugemu smradu, recimo tebi, ne bo zato nič bolj eko.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:


Kje racunaj, da je VW kar dalec pred Teslo v smislu karoserij. To menda ves, da je splosno znano, da Tesla pri karoserijah in laku se ni dohitela tavelikih?


Splošno znano je tudi, da renoji gnijejo, vw je pa večen, pa je vseeno zato moj clio iz 2003 brez pikice rje, 5 let novejši passati so pa že vsi načeti.


To govorim iz videov, ki sem jih pogledal od lastnikov in nekoliko iz izkusenj. Skoraj vsak najde napake v finishu, ko so gledali panele niso sestavljeni tako natancno kot konkurenca, karoserije na splosno niso tako dodelene iz tehnicnega smisla, je prevec delov itn. To pac ni dobra popotnica in je razumljivo, da je tako glede na casovni okvir, ki ga lovi Tesla. Mimogrede ji linije postavljajo ista podjetja, kot ostalim, ki dobijo manj casa, kar je pac recept za tezave. Drugace delam v avtomatizaciji in sem pred leti imel projekte za VW, BMW, Mercedez ravno v izdelavi karoserij in lahko malo tudi ocenim sam. Sicer ne delam vec v automotive in nimam direktnega vpogleda ampak kar berem, tudi s strani tesle, kako na hitro industrializirajo bo prej slabo kot dobro v smislu zivljenjske dobe karoserij. Lahko pa, da jim je uspel cudez in bodo posolali ostale, da gre hitreje, ampak sam ne bi stavil na to.

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

TheBlueOne je izjavil:

To je recept za primerjanje hrusk in jabolk. Ce gledas tako, kaj lahko naredis sam ali lokalni mehanik, potem nimas sans, da bo Tesla blizu cene, kako poceni je lahko obicajen avto.

Običajen avto ima lahko servisni interval na dve leti, če prevoziš povprečno število kilometrov, menjava olja in filtra pa košta kakšnih 50-70 evrov (seveda ne na uradnem servisu).
Pri BMW-ju so servisi prvih 5 let celo zastonj - v desetih letih lastništva moraš torej sam plačati tri menjave olja, to je kakšnih 150-200 evrov. Ostale filtre pa lahko (bojda) zamenjaš sam. Tudi če bi ga vozil na pooblaščene servise, bi v desetih letih za redne servise porabil kakšnega tisočaka.

Pri Tesli pa si za 10 let servisov želijo preko 6-tisoč evrov.
««
622 / 1184
»»