Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
Zaenkrat kaže tako, da ima Tesla pokrit cenovni rang BEV med 40k EUR in 150k EUR, konkurenca ima proste roke da zapolne ponudbo v cenovnem rangu do 30k EUR (Zoe, IONIQ, Leaf), ker če sem prav obveščen Tesla ne bo šla nižje še nekaj časa, napovedan je manjši SUV, ki bo verjetno dražji od M3, potem imajo pa v planu gospodarska vozila.
Truga ::
V vsakem primeru bojo za situacijo krivi kreteni s starimi avti. Samo-vozeci avti bi komot vozili zdele takoj, ce ne bi blo treba upostevat idiotov za volani, ki se ne drzijo nobenih predpisov.
Jasno budale za volanom so največja težava, čeprav večino smrtnih žrtev nastane med kolesarji, pešči, motoristi, ter vozniki, ki izločijo sami sebe (in ne drugih).
Kdaj bomo imeli samovozeče motorje in kolesa ter kdaj bodo pešči imeli implantante, da ne bodo imeli samomorilskih nagnenj, ker želijo prišparat' za 10m poti?
spoiler alert: nikoli.
Spoiler alert: non-uber samovozeci avti po nevemkok miljonih kilometrih niso povozili se nobenega cloveka, in vse nesrece v katerih so bili so zakrivili drugi. Tvoje blodnje so skregane z dejstvi.
Uberjevi samovozeci avti sicer delajo prekrske levo in desno in posredi, ampak to je pac Uber kultura. Ustavljanje pri rdeci pac povisuje porabo, profit > zivljenja.
RedDrake ::
A zdaj so pa kolesarji krivi, ker ni več električnih in samovozečih avtov?
mislim, to je pa scenarij, možen samo na Slo-Tech.
če bi več vas smrduhov uporabljalo kolesa, bi bilo to že možno.
Saj bi uporabil kakšno žaljivko, pa mi je niti ni potrebno, ker vsak z IQ>100 razume, kaj sem hotel povedat, in kaj si ti narobe razumel.
Poanta je, da kolesarji, motoristi in pešči NISO predvidvljivi (ravno tako kot ne-avtonomni avtomobili) in da statistika pravi, da so že sedaj zelo "dobro" zastopani med smrtnimi žrtvami nesreč.
Torej, tudi, če prepoveš vse ne-avtonomne avtomobile, boš še vedno moral dopustiti prevoz z motorji in kolesi ter srečanja s pešči, ki z IQ ~ 80, pač prečkajo tam kjer je "najbližje", vsekakor pa ne tam kjer je varno.
Avtonomna vozila trenutno "delujejo" na avtocestah, kjer je 99% nepredvidljivih situacij odstranjenih.
Za scenarij, da pa bi se moj fotr (ki je trenutno star 68 let) lahko v svojem življenju vsedel v avto, in ga bo ta avtonomno pripeljal iz centra LJ v vas Perati na pobočju Matajurja, pa sem 99,99% da ga on ne bo dočakal, jaz pa verjetno že.
Cesta je polna motoristov, kolesarjev, na trenutke slabo (ali sploh ne) označena, ipd ...
Pa _vas_ smrduhe kar obrži za koga drugega. V "službo" in po 90% opravkih že skoraj 10 let hodim s kolesom ali peš. Jasno, 120km stran pa mi ni da bi se vozil 6 ur s kolesom ali 4 ure z vlakom in potem še 2 uri s kolesom, upam, da je to jasno?
Pa prejšnji teden sem po nov pralni stroj tudi odšel z avtomobilom, ker se mi ga ni dalo vlačit na LPP bus ...
RedDrake ::
Spoiler alert: non-uber samovozeci avti po nevemkok miljonih kilometrih niso povozili se nobenega cloveka, in vse nesrece v katerih so bili so zakrivili drugi. Tvoje blodnje so skregane z dejstvi.
Uberjevi samovozeci avti sicer delajo prekrske levo in desno in posredi, ampak to je pac Uber kultura. Ustavljanje pri rdeci pac povisuje porabo, profit > zivljenja.
Koliko od teh nevemkok yotafermijev pa je bilo po regionalkah in mestih (kjer nastane največ nesreč in smrtnih žrtev - sploh regionalke so za motoriste "ta prave")?
Edit: V sloveniji je 1,4 miljona vozil, ki vsako povprečno naredi cca 12.000 kilometrov letno.
Hkrati je letno cca 17.000 prometnih nesreč. Malo ne preveč hude matematike, ti pove, da pride cca ena nesreča na miljon prevoženih kilometrov. Statistika je k...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
WarpedGone ::
McLane:
Tko nekako.
Besede in namigi okrog Y grejo v smer še nekaj nižje cene od M3 ampak je stvar dovolj daleč v prihodnosti, da tudi Tesla še nima ostrega pogleda.
Konkreten je cilj glede same proizvodnje Y ... za celoštevilčni faktor hitrejša proizvodnja, kar pomeni bistveno nižji "marginal cost" proizvodnje, kar na koncu nujno pomeni nižjo ceno posameznega izdelanega kosa.
Niso za brezveze kupli Grohmann Engineering in vso njegovo ekspertizo umaknili iz trga (prejšnje stranke Intel, BMW, Mercedes, Audi, VW, ...) ter zaposlili z designom lastnih fabrik.
Zaenkrat kaže tako, da ima Tesla pokrit cenovni rang BEV med 40k EUR in 150k EUR, konkurenca ima proste roke da zapolne ponudbo v cenovnem rangu do 30k EUR (Zoe, IONIQ, Leaf), ker če sem prav obveščen Tesla ne bo šla nižje še nekaj časa, napovedan je manjši SUV, ki bo verjetno dražji od M3, potem imajo pa v planu gospodarska vozila.
Tko nekako.
Besede in namigi okrog Y grejo v smer še nekaj nižje cene od M3 ampak je stvar dovolj daleč v prihodnosti, da tudi Tesla še nima ostrega pogleda.
Konkreten je cilj glede same proizvodnje Y ... za celoštevilčni faktor hitrejša proizvodnja, kar pomeni bistveno nižji "marginal cost" proizvodnje, kar na koncu nujno pomeni nižjo ceno posameznega izdelanega kosa.
Niso za brezveze kupli Grohmann Engineering in vso njegovo ekspertizo umaknili iz trga (prejšnje stranke Intel, BMW, Mercedes, Audi, VW, ...) ter zaposlili z designom lastnih fabrik.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Ko bo enkrat vzpostavljena infrastruktura za podporo električnih avtov, bodo pa vsi glavni evropski proizvajalci imeli svoje modele.
Kaj te vem, nihče ne sanja o i3 ali E-Golfu, o Modelu 3 pa marsikdo. Stvari se znajo spremeniti.
Zakaj bi sploh kdo hotel premagati Teslo? Še ko bodo res morda nekoč naredili pol milijona avtov na leto, bo to manj kot odstotek prodanih avtov. Zakaj bi se kdo zaradi tega posebej obremenjeval?
Pri Renaultu se sedaj verjetno še ne obremenjujejo, če se pa pri BMW-ju ne bodo, pa so neumni. Od kod misliš da bo prišlo pol milijona kupcev Modela 3 v naslednjih dveh letih?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
Spoiler alert - Uber nima še niti enega res samovozečega avta. V čisto vsakem je voznik, in to tak, ki med vožnjo ne spi.V vsakem primeru bojo za situacijo krivi kreteni s starimi avti. Samo-vozeci avti bi komot vozili zdele takoj, ce ne bi blo treba upostevat idiotov za volani, ki se ne drzijo nobenih predpisov.
Jasno budale za volanom so največja težava, čeprav večino smrtnih žrtev nastane med kolesarji, pešči, motoristi, ter vozniki, ki izločijo sami sebe (in ne drugih).
Kdaj bomo imeli samovozeče motorje in kolesa ter kdaj bodo pešči imeli implantante, da ne bodo imeli samomorilskih nagnenj, ker želijo prišparat' za 10m poti?
spoiler alert: nikoli.
Spoiler alert: non-uber samovozeci avti po nevemkok miljonih kilometrih niso povozili se nobenega cloveka, in vse nesrece v katerih so bili so zakrivili drugi. Tvoje blodnje so skregane z dejstvi.
Uberjevi samovozeci avti sicer delajo prekrske levo in desno in posredi, ampak to je pac Uber kultura. Ustavljanje pri rdeci pac povisuje porabo, profit > zivljenja.
Večina napak, ki jih naredijo "samovozeči" avti, je na začetku majhnih, voznik jih na hitro popravi (pritisne zavoro, obrne volan ...) in gremo dalje. Ampak če voznik te majhne napake ne bi popravil, bi se začele kopičiti. Brez voznika v avtu bi se vsak sedanji "samovozeči" avto v enem dnevu bodisi zaletel ali v najboljšem primeru nekje nemočen obstal in čakal, da ga kdo pride rešit. Kar z drugimi besedami pomeni, da so za zdaj kot samodejni avti še povsem neuporabni.
Pa prejšnji teden sem po nov pralni stroj tudi odšel z avtomobilom, ker se mi ga ni dalo vlačit na LPP bus ...
No ja, to je sicer bolj slab izgovor. Pralni stroj kupiš tam, kjer ti ga pripeljejo na dom, priklopijo in, če želiš, še starega odpeljejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Okapi ::
BMW trenutno naredi 2,5 milijona avtov na leto. Če jim Tesla vzame pol milijona avtov (pa jim ne bo), bo to sicer hud udarec, ki bi ga pa še vedno preživeli.Ko bo enkrat vzpostavljena infrastruktura za podporo električnih avtov, bodo pa vsi glavni evropski proizvajalci imeli svoje modele.
Kaj te vem, nihče ne sanja o i3 ali E-Golfu, o Modelu 3 pa marsikdo. Stvari se znajo spremeniti.
Zakaj bi sploh kdo hotel premagati Teslo? Še ko bodo res morda nekoč naredili pol milijona avtov na leto, bo to manj kot odstotek prodanih avtov. Zakaj bi se kdo zaradi tega posebej obremenjeval?
Pri Renaultu se sedaj verjetno še ne obremenjujejo, če se pa pri BMW-ju ne bodo, pa so neumni. Od kod misliš da bo prišlo pol milijona kupcev Modela 3 v naslednjih dveh letih?
Nikec3 ::
BMW trenutno naredi 2,5 milijona avtov na leto. Če jim Tesla vzame pol milijona avtov (pa jim ne bo), bo to sicer hud udarec, ki bi ga pa še vedno preživeli.
Tesla jim bo samo v naslednjem letu pobrala 100 000 potencialnih kupcev. Kaj bo čez pet let?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Mufasa ::
Trivaljne 1ke za 20 v akciji bojo prodajal...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
jernejl ::
Ko bo enkrat vzpostavljena infrastruktura za podporo električnih avtov, bodo pa vsi glavni evropski proizvajalci imeli svoje modele.
Kaj te vem, nihče ne sanja o i3 ali E-Golfu, o Modelu 3 pa marsikdo. Stvari se znajo spremeniti.
Seveda ne sanjajo... če hočeš i3 ali e-golf in imaš toliko denarja, ga lahko greš kupit. Teslo 3 pa zaenkrat lahko samo sanjaš, in še precej časa bo tako.
BMW trenutno naredi 2,5 milijona avtov na leto. Če jim Tesla vzame pol milijona avtov (pa jim ne bo), bo to sicer hud udarec, ki bi ga pa še vedno preživeli.
Tesla jim bo samo v naslednjem letu pobrala 100 000 potencialnih kupcev. Kaj bo čez pet let?
Ker na svetu obstajata samo BMW in Tesla, kajneda.
Nikec3 ::
Ker na svetu obstajata samo BMW in Tesla, kajneda.
Od vseh avtomobilov je ravno BMW-ju 3 Tesla največja konkurenca. 100 000 manj BMW-jev bo v letu 2018 prodanih zaradi Tesle, kaj bo čez 5 let?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Magic1 ::
In kaj če po Tesla 3 totalen krš? ali bo BMW kar naenkrat vodilni proizvajalec ratal? Če, če, dej se že umiri...
Magic
Utk ::
Seveda ne sanjajo... če hočeš i3 ali e-golf in imaš toliko denarja, ga lahko greš kupit. Teslo 3 pa zaenkrat lahko samo sanjaš, in še precej časa bo tako.
Sej to je najbolj žalostno. Pol mio ljudi ima denar, hočejo električni avto, lahko ga grejo jutri kupit k bmw-ju ali vw-ju, oni pa raje čakajo teslo, in to še vsaj eno leto. Če bi bil jaz šef bmw-ja, bi me to skrbelo. Vsaj če bi mislil resno z i3, kar sicer očitno itak ne, ampak nekateri pravijo, da pa ja.
Ker na svetu obstajata samo BMW in Tesla, kajneda.
V resnici, če na m3 čaka pol mio ljudi, to pomeni vsaj mio manj prodanih ostalih. Še veliko jih čaka, čeprav se niso v vrsto postavili. Bmw in ostali vseeno štancajo količine, za Kitajsko in Indijo, ampak tam ni kruha.
WarpedGone ::
Pri Renaultu se sedaj verjetno še ne obremenjujejo, če se pa pri BMW-ju ne bodo, pa so neumni.
'Hecno' je, da ravno renault (+NIssan) še najbol resno študirajo, kako preživet v drugačni prihodnosti.
Why This $4,000 Renault Is as Disruptive as the Tesla Model 3
Zbogom in hvala za vse ribe
Invictus ::
Saj bi uporabil kakšno žaljivko, pa mi je niti ni potrebno, ker vsak z IQ>100 razume, kaj sem hotel povedat, in kaj si ti narobe razumel.
Poanta je, da kolesarji, motoristi in pešči NISO predvidvljivi (ravno tako kot ne-avtonomni avtomobili) in da statistika pravi, da so že sedaj zelo "dobro" zastopani med smrtnimi žrtvami nesreč.
Nisem narobe razumel, narobe si napisal...
Poanta je v tem da ste šoferji nepredvidljivi, in kar naprej vozite čez kolesarje, pešce in motoriste... Očitno je to moda sedaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Nikec3 ::
Bmw in ostali vseeno štancajo količine, za Kitajsko in Indijo, ampak tam ni kruha.
Če ne bodo imeli EV-jev, so jim na Kitajskem šteti dnevi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
jernejl ::
Ker na svetu obstajata samo BMW in Tesla, kajneda.
Od vseh avtomobilov je ravno BMW-ju 3 Tesla največja konkurenca. 100 000 manj BMW-jev bo v letu 2018 prodanih zaradi Tesle
To pomeni, da jim je že leta 2016 očitno upadlo povpraševanje po tem modelu (pa najbrž tudi še kakšnemu sorodnemu modelu v tem cenovnem razredu, npr. X1 ali X3), ker ljudje čakajo Teslo, mar ne?
Ali pa so se ljudje do sedaj delali, kot da Tesle 3 nikdar ne bo, potem pa bodo kar naenkrat nehali kupovati BMW?
Sej to je najbolj žalostno. Pol mio ljudi ima denar, hočejo električni avto, lahko ga grejo jutri kupit k bmw-ju ali vw-ju, oni pa raje čakajo teslo, in to še vsaj eno leto.
Ali imajo dovolj denarja za avto, ne vemo. Vemo samo to, da imajo $1000. In da to še ne pomeni, da bodo dejansko avto kupili.
Če bi bil jaz šef bmw-ja, bi me to skrbelo.
A če bi denimo BMW začel sedaj delati čakalno vrsto za novi model serije 3 (ki se menda obeta naslednje leto), se pa do naslednjega leta nihče ne bi postavil v (neobvezujočo) vrsto? Ker ga nihče ne bi želel imeti v prvem letu proizvodnje. Ker v prvem letu proizvodnje nihče ne kupi novega modela serije 3... ker v prvem letu prodaje praktično ni. Kajne?
In če bi tako čakalno vrsto (hipotetično) naredili, bi potem to količino začeli odštevati od načrtovane prodaje Tesle 3?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Magic1 ::
Ko je debata v eni drugi temi o Jokerju, sem šel pogledat o čem so kaj pisali v zadnjih člankih. Tukaj je en lahkoten članek na temo baterij z enim doktorjem s kemijskega inštituta, ki dela na razvoju novih tipov baterij. Tip je malo manj optimističen o kakšen eksponetenem razvoju litijevih baterij.
http://www.joker.si/article.php?rubrika...
http://www.joker.si/article.php?rubrika...
Kakšna je torej predvidena prihodnost baterij?
Litij-ionske bodo slejkoprej trčile ob zgornjo mejo. Navsezadnje so jih uvedli že leta 1991 in so od tedaj njihovo kapaciteto približno početverili zgolj z izboljšavami elektrod! Litij-žveplovo zasnovo razumemo kot srednjeročno nadgradnjo kemije. Preizkusno jih že uporabljajo, na primer v rekordnem letu letala na sončne celice leta 2008. Predvidoma bodo v potrošnji po letu 2020. Dolgoročno seveda čakamo na preboj litij-kisikovih celic, vendar moram poudariti, da je njihova razvojna pot podobna tisti praktičnega fuzijskega reaktorja. V vsakem trenutku so "oddaljene deset let", haha. Razen tega so v preteklih letih ogromno eksperimentirali z natrijevimi celicami - te so podobne li-ionskim, le da namesto litija vsebujejo natrij. Vedeti moramo namreč, da je litij kot surovina omejen. Tega doslej nismo občutili, ker smo pri proizvodnji porabljali njegove velike zaloge, ki so ostale od jedrskih poskusov velesil. Toda njegova razpoložljivost se manjša in to zna povzročiti geopolitične probleme. Ali pa povečati trenutno zelo majhen obseg reciklaže li-ionskih baterij. Iz podobnega razloga kot z natrijem se eksperimentira tudi z magnezijem.
Skratka, ne moremo se še nadejati laptopa, ki bi se napolnil v minuti?
No, teoretično morda - če bi potem deloval le kratek čas. Veste, pri konstruiranju baterij so vedno kompromisi, zmeraj žrtvuješ eno lastnost na račun druge. Toshibine shrambe za urgentne primere imajo na primer celice z okoli deset tisoč cikli življenjske dobe, se pravi skoraj desetkrat toliko kot one v telefonih. Ampak njihova specifična kapaciteta je namesto tega dosti manjša.
Magic
vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
Pri Renaultu se sedaj verjetno še ne obremenjujejo, če se pa pri BMW-ju ne bodo, pa so neumni.
'Hecno' je, da ravno renault (+NIssan) še najbol resno študirajo, kako preživet v drugačni prihodnosti.
Why This $4,000 Renault Is as Disruptive as the Tesla Model 3
That is actually what i need. Props, for development. Upam, da bo tesla tud eventuelno, nekaj v tej smeri naredil.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
hojnikb ::
WarpedGone je izjavil:
Pri Renaultu se sedaj verjetno še ne obremenjujejo, če se pa pri BMW-ju ne bodo, pa so neumni.
'Hecno' je, da ravno renault (+NIssan) še najbol resno študirajo, kako preživet v drugačni prihodnosti.
Why This $4,000 Renault Is as Disruptive as the Tesla Model 3
Pri crash testu pa 0 zvedzic. 0.
#brezpodpisa
M-XXXX ::
Pri crash testu pa 0 zvedzic. 0.
Avto s 5 zvezdicami lahko dobiš že od slabih 10k naprej (clio 4- renault), tako da potem se da elektro avto z 5 zvezdicami naredit že za kakšnih 14k po tej logiki?
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Move along, nothing to see here, everything is fine and dandy, just move along ...
Zakaj se se tako senzacionalisticno obnasas? Vsaj kar se GM-a tice. 15% drop je v primerjavi z lanskim letom, ki je bilo eno boljsih za GM. V precej segmentih jim je prodaja narastla. Volt ima best year to date. Bolt availability je nation wide. Skupaj so jih prodali vec kot 3300.
http://media.gm.com/media/us/en/gm/news...
Saj ne da jih hocem branit ali kaj podobnega. Samo, ne pocni tega kar ocitas drugim.
WarpedGone ::
@bw:
kot rečeno:
kot rečeno:
Move along, nothing to see here, everything is fine and dandy, just move along ...
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
(12:50:00 PM): *BMW GROUP U.S. JULY 2017 SALES DOWN 14.8%
(12:50:06 PM): *BMW'S DUESMANN SAYS CO. NEVER DISCUSSED DEFEAT DEVICE USE: SZ
Move along, nothing to see here, everything is fine and dandy, just move along ...
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Ja in? Prodaja telefonov je tudi padala, Applu je pa prodaja rastla. Eni proizvajalci so propadli, drugi so obstali, prisli so novi.
No saj, v bistvu imas prav. Move along, nothing to see here, everything is fine and dandy, just move along ... Ne dogaja se nic kar ne bi ze videli. :)
No saj, v bistvu imas prav. Move along, nothing to see here, everything is fine and dandy, just move along ... Ne dogaja se nic kar ne bi ze videli. :)
J.McLane ::
Toyota Motor Corp. (NYSE: TM) reported a 3.6% increase in sales in both its Toyota models and its Lexus models.
Move along, nothing to see here, everything is fine and dandy, just move along ...
Nikec3 ::
Ali imajo dovolj denarja za avto, ne vemo. Vemo samo to, da imajo $1000. In da to še ne pomeni, da bodo dejansko avto kupili.
Ja kaj bi rad sedaj povedal, da bo na koncu v letu 2018 prodanih 50 000 Tesel Model 3?
Tip je malo manj optimističen o kakšen eksponetenem razvoju litijevih baterij.
Ni panike. Boljših baterij sploh ne rabimo. Rabimo pa cenejše.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
WarpedGone ::
Boljših baterij sploh ne rabimo. Rabimo pa cenejše.
Lepo, da vsaj nekateri dojemate.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
(12:50:00 PM): *BMW GROUP U.S. JULY 2017 SALES DOWN 14.8%
(12:50:06 PM): *BMW'S DUESMANN SAYS CO. NEVER DISCUSSED DEFEAT DEVICE USE: SZ
Move along, nothing to see here, everything is fine and dandy, just move along ...
Prodaja osebnih vozil se zmanjšuje, prodaja SUV-jev pa povečuje.
To je nekaj, kar bi moralo bolj skrbeti Teslo kot BMW.
Ali imajo dovolj denarja za avto, ne vemo. Vemo samo to, da imajo $1000. In da to še ne pomeni, da bodo dejansko avto kupili.
Ja kaj bi rad sedaj povedal, da bo na koncu v letu 2018 prodanih 50 000 Tesel Model 3?
Prodali jih bodo toliko, kot jih bodo naredili. Tako Tesla kot BMW. Stran jih zagotovo ne bodo metali.
Prodaja BMW 3 gre navzdol, ker naslednje leto prihaja novi model (to je tako ali tako zmeraj trend nekega modelnega leta). Takrat bo prodaja zagotovo zrastla, Tesla gor ali dol.
Dolgoročno pa je trend upadanja prodaje osebnih vozil in rast prodaje SUV.
BMW je letos v ZDA prodal 8.000 avtov manj kot lani v enakem obdobju. Četudi je vse to zaradi Tesle in vseh stotisočih, ki bojda čakajo nanje, je ta vpliv zanemarljiv. Pričakovati, da jim bo Tesla naslednje leto pa odnesla stotisoč kupcev, je rahlo naivno.
BlaY0 ::
J.McLane ::
To da folk ne menja več tako hitro avte ni samo posledica čakanja na Model 3, ampak ves ta hype o elektriki, prepovedi dizlov, avtonomni vožnji, asistečnih sistemih, hibridih ... Torej ko si po 3-5 letih tipičen lastnik reče sedaj je pa čas za menjavo in gre po salonih gledat ponudbo je nad vsemu razočaran v kolikor gleda isti cenovni rang kot ima trenutni avto. Enostavno je ves ta hype pred realnostjo in folk ne vidi nekega pametnega razloga za menjavo. Podobno opažam pri telefonih, če si pred 2 letoma kupil top telefon danes zamenjava ne ponuja nič kaj več in v kolikor stari deluje ni razloga za menjavo.
In other news, po 11 letih od Tesle odhaja "battery technology director", Kurt Kelty. Vprašanje, če bomo izvedeli kaj mu ni bilo všeč.
In other news, po 11 letih od Tesle odhaja "battery technology director", Kurt Kelty. Vprašanje, če bomo izvedeli kaj mu ni bilo všeč.
Utk ::
billy ::
Zanimivo, potem pa moram mami omenit, da si samo domišlja in pa vsem sodelavcem, ki imajo iz prvega razloga, da si verjetno tudi oni domišljajo.
Utk ::
Torej ko si po 3-5 letih tipičen lastnik reče sedaj je pa čas za menjavo in gre po salonih gledat ponudbo je nad vsemu razočaran v kolikor gleda isti cenovni rang kot ima trenutni avto.
To je res. Avti so postali "good enough" in ni razloga, da bi menjal. Kot računalniki 10 let nazaj, in pralni stroji 40 let nazaj. Dokler ne bo dobre elektrike...
Zanimivo, potem pa moram mami omenit, da si samo domišlja in pa vsem sodelavcem, ki imajo iz prvega razloga, da si verjetno tudi oni domišljajo.
Kar dej. Sej najbrž ti ne bojo verjeli, ampak vseeno boš imel prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mikhaair ::
Kar ponujajo novejsi avtomobili vec je zame predvsem varnost, aktivna predvsem. Za potrebe premika mi je to kar imam vec kot zadosti. SUV napihnjenost je budalascina.
Ce gledam karikirane mokre sanje slovencev v nemski trojki in osnovnih limuzinah, seveda bi imel, ampak predrago, ter ko dodas vse sisteme, ki jih ponujajo ekscesno drago.
Tesla je seveda tudi draga, ampak vsaj ves zakaj, NT, poslusat mnenja, kako je mehka plastika itd. pa za 10 km dnevno ne bi smelo nikogar brigat. Online update, super stvar, ni treba kupovat celega avtomobila novega, to mi zveni se najbolj fascinatno. Ker konec koncev aktivna varnost poskrbi, da se pasivne ne uporabi. :)
Ce gledam karikirane mokre sanje slovencev v nemski trojki in osnovnih limuzinah, seveda bi imel, ampak predrago, ter ko dodas vse sisteme, ki jih ponujajo ekscesno drago.
Tesla je seveda tudi draga, ampak vsaj ves zakaj, NT, poslusat mnenja, kako je mehka plastika itd. pa za 10 km dnevno ne bi smelo nikogar brigat. Online update, super stvar, ni treba kupovat celega avtomobila novega, to mi zveni se najbolj fascinatno. Ker konec koncev aktivna varnost poskrbi, da se pasivne ne uporabi. :)
J.McLane ::
Asistenčni sistemi so edini razlog za novejši avto, ampak aktivni varnostni sistemi težje prepričajo kupce kot pasivni, ker je večina voznikov mnenja da so dovolj dobri vozniki. Podobno je bilo z ESP, obstaja že zelo dolgo pa veliko voznikov ni dalo $$$ za to opcijo dokler ni bilo to uzakonjeno, da mora imeti vsak avto.
Treba je vedeti da je velika razlika med praktičnostjo in zaželenostjo. Praktičen avto za familijo je npr. Berlingo a obenem tudi najmanj zaželen. Ko se gre za imiđ SUV vedno zmaga.
Treba je vedeti da je velika razlika med praktičnostjo in zaželenostjo. Praktičen avto za familijo je npr. Berlingo a obenem tudi najmanj zaželen. Ko se gre za imiđ SUV vedno zmaga.
billy ::
Jaz pa čakam na 5008 plugin varianto, zakaj, ker not sediš kot v pilotski kabini in to mi je všeč. Nimam rad prostora okoli voznika v stilu Polota, ipd.
Čeprav bi raje videl prostor kot v kakšnem hummerju, da pač sediš kot ded. In ne, nimam 2m in 120kg.
Čeprav bi raje videl prostor kot v kakšnem hummerju, da pač sediš kot ded. In ne, nimam 2m in 120kg.
bambam20 ::
Ja in? Prodaja telefonov je tudi padala, Applu je pa prodaja rastla. Eni proizvajalci so propadli, drugi so obstali, prisli so novi.
Za BMW Group je bila letošnja prva polovica zelo uspešna, saj je bila prodaja do sedaj rekordna. Kupcem po celem svetu je bilo prodanih kar 1,220,819 vozil, kar je 5 odstotkov več kot v istem obdobju lani.
Tesla je dejansko po zelo dolgem času prvi proizvajalec avtomobilov, ki se je uveljavil na tem področju.
Dolgoročno pa je trend upadanja prodaje osebnih vozil in rast prodaje SUV.
Ah, jaz pravim da je SUV samo muha 10-letnica oziroma trenutna modna muha.
A zato sta Maserati in Jaguar letos dala v prodajo svoja prva SUV-a?
BMW je v tem obdobju izdelal 1,038,030 vozil, vodilni sta bili vozili X1 in X5, ki predstavljata 45,6 odstotni delež, njuna prodaja pa se je povečala za 10,6 odstotka.
http://www.bmwblog.si/bmw-group-objavlj...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Magic1 ::
BMW je v tem obdobju izdelal 1,038,030 vozil, vodilni sta bili vozili X1 in X5, ki predstavljata 45,6 odstotni delež, njuna prodaja pa se je povečala za 10,6 odstotka.
Dej nehi lagat, je warpi rekel, da že skor nič več ne prodajo, ker vsi čakajo na teslo! On je pa ziher od Muska zvedel, potem že mora bit res.
Magic
Utk ::
zakaj, ker not sediš kot v pilotski kabini in to mi je všeč. Nimam rad prostora okoli voznika v stilu Polota, ipd.
S tem se čisto strinjam, ampak to bi lahko naredili tudi v "navadnih" avtih, pa nalašč delajo utesnjene (tak občutek imaš), to je pač moderno. V novih avtih imaš glomazno armaturo, za katero misliš da te bo pohrustala, po drugi strani pa verjetno daje občutek varnosti, enako lažen kot pri SUV-ih.
Čeprav v armaturi ni nič not, razen majhnega predala in airbaga, ki bi lahko bil tudi malo bolj stran.
Treba videt v živo, ampak tesla zgleda da ima bolj zračen prostor.
Ja in? Prodaja telefonov je tudi padala, Applu je pa prodaja rastla. Eni proizvajalci so propadli, drugi so obstali, prisli so novi.
Za BMW Group je bila letošnja prva polovica zelo uspešna, saj je bila prodaja do sedaj rekordna. Kupcem po celem svetu je bilo prodanih kar 1,220,819 vozil, kar je 5 odstotkov več kot v istem obdobju lani.
Tesla je dejansko po zelo dolgem času prvi proizvajalec avtomobilov, ki se je uveljavil na tem področju.
Dolgoročno pa je trend upadanja prodaje osebnih vozil in rast prodaje SUV.
Ah, jaz pravim da je SUV samo muha 10-letnica oziroma trenutna modna muha.
A zato sta Maserati in Jaguar letos dala v prodajo svoja prva SUV-a?
BMW je v tem obdobju izdelal 1,038,030 vozil, vodilni sta bili vozili X1 in X5, ki predstavljata 45,6 odstotni delež, njuna prodaja pa se je povečala za 10,6 odstotka.
http://www.bmwblog.si/bmw-group-objavlj...
Bla bla bla.
https://www.press.bmwgroup.com/usa/arti...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
Lako ćemo!
Or not?
VW's CEO Knows the Future Is Electric--His Company Isn't So Sure
Ampak seveda ... Muller, šef VW ne ve kaj govori, ko bo trg dovolj velik bo ... že nekak. Lako ćemo!
Knede, Okapi et al?
Or not?
VW's CEO Knows the Future Is Electric--His Company Isn't So Sure
"There are definitely people who are longing for the old top-down leadership," Mr. Müller, 63, told an industry gathering in Germany in May, speaking of the corporate culture he inherited. "I don't know if you can imagine how difficult it is to change their mind-set."
"What are you doing?" demanded one angry executive during a meeting of top managers last fall, referring to the CEO's stress on shifting beyond conventional vehicles, according to people present. "You are driving the nails into our own coffin."
Ampak seveda ... Muller, šef VW ne ve kaj govori, ko bo trg dovolj velik bo ... že nekak. Lako ćemo!
Knede, Okapi et al?
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Vsi vedo, da bo vedno več električnih avtov. Samo ne padejo vsi v histerijo in ne blodijo, da bodo že čez pet let na cestah električni avti, po možnosti samovozni, v večini. Še 10+ let bodo bencinski avti v večini, tudi v ZDA, in nevarna konkurenca VW ne bo Tesla, ampak Renault, BMWju pa Mercedez. In pametni direktorji se zavedajo, da bodo zato morali še vseh teh deset let namenjati razvoju novih bencinskih avtov več pozornosti (in sredstev) kot razvoju električnih.
Tesla pa bo postal omembe vredna oziroma resna konkurenca velikim proizvajalcem, ko bo namesto pol milijona avtov naredil 5 milijonov avtov na leto. Kdaj bo to?
Tesla pa bo postal omembe vredna oziroma resna konkurenca velikim proizvajalcem, ko bo namesto pol milijona avtov naredil 5 milijonov avtov na leto. Kdaj bo to?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Smurf ::
Vsi vedo, da bo vedno več električnih avtov. Samo ne padejo vsi v histerijo in ne blodijo, da bodo že čez pet let na cestah električni avti, po možnosti samovozni, v večini. Še 10+ let bodo bencinski avti v večini, tudi v ZDA, in nevarna konkurenca VW ne bo Tesla, ampak Renault, BMWju pa Mercedez. In pametni direktorji se zavedajo, da bodo zato morali še vseh teh deset let namenjati razvoju novih bencinskih avtov več pozornosti (in sredstev) kot razvoju električnih.
Tesla pa bo postal omembe vredna oziroma resna konkurenca velikim proizvajalcem, ko bo namesto pol milijona avtov naredil 5 milijonov avtov na leto. Kdaj bo to?
Automotive firme kar obsezno zmansujejo investicije v tradicionalne motorje, ne zato ker se bodo le tej nehali prodajati v parih letih, ampak zato, ker so motorji ze toliko tehnolosko dotirani, da moras investirati ogromne denarje za majhen napredek. Se pa strinjam, da bo Tesla ostala nisni prodajalec avtomobilov in ne bo prehitela najvecjih avtomobilskih koncernov.
Okapi ::
Saj razvoj novih modelov niso samo "investicije v tradicionalne motorje". Vsako leto je treba 70 milijonov kupcev prepričati, da je njihov model boljši od konkurence.
Mufasa ::
Kitajska bo vse zjebala z svojim mandatom...k bojo dvignl na 20%, bo od naftarskih motorjev ostalo bore malo, ker jih noben nav hotu, najmanj kot drugi avto ne...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
WarpedGone ::
Vsako leto je treba 70 milijonov kupcev prepričati, da je njihov model boljši od konkurence.
The old way of doing things.
Zbogom in hvala za vse ribe