» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
4 / 14
»»

Truga ::

Ma to je ta politika teh ljudi. Sem prej pokazal stevilke, kako se ne splacajo fosilna goriva za nobenega pa so se zacel dret "meni se bl splaca!!1".

Njega ne briga da njegov avto razpada, in bo vsako leto vrgel vanjga 3000 eur da ga bo lahko vozu. Nov avto je 10 cukov, to je vec kot 3x tok! Mislis da njega briga da novega avta pol ne rabi servisirat se 5 let?

Invictus ::

100.000 proizvedenih avtov ne bo pokopalo nobenega drugega proizvajalca, sploh ne v nišni, malo bolj luksuzni izvedbi.

Koliko že stane Tesla pri nas? Od 72,5k naprej?

http://www.kreativni-najemi.si/pages/si...

Za to imaš kar precej izbire...

Zakaj neki bi se pol šel nekega hipsterja? Saj še do morja ne moreš priti da bi z njim lovil pi*ke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

WarpedGone ::

Prva stvar katero je nujno treba nehat počet je razmišlanje po analogijah.
Takšna reč je lahko zanimivo branje, rekreacija, ima pa praktično ničelno napovedno moč v konkrentih primerih.
EV bo premagal ICE ne samo zato ker je EV ampak ker bo hkrati omogočil še kup drugih zadev, pri katerih je ICE po defaultu oplel.

po tvojih besedah, če se bodo EV prijeli, bodo proizvajalci, ki trenutno izdelujejo avte na fosilna goriva lepo mirno gledali svoj konec in bodo propadli, ker ne bodo šli na elektriko?

V večini primerov bo zadeva točno takšna kljub temu, da si je precej težko predstavljat, da bo temu tako.
Odprite oči in povohajte kavo:
- Kaj počeni največji ICE proizvajalec? Milijarde (zadnja cifra je bila 4 na leto) meče v vodik in obljublja 3000 avtomobilov na vodik v naslednjih 5 letih. Pokaže dizajn ki te pošlje na WC po hitrem postopku. Zblojenost do amena.
- Kaj počne BWM? Trudi se narisat okrogel trikotnik i.e. spesnit EV avto, ki ne bo odžrl nobenega prodanega ICE bmwja. Catch 22.
- Kaj pravi šef Fiata? Fehta naj njegovega posiljenega EV ljudje ne kupujejo in se posmehuje, da je ornk EV nemogoč.

Kaj dela Tesla?
Danes ima že blizu 500.000 vplačil, pa je do internega deadlina še eno leto.
Ko bodo stvar še mal spimpal in kazal in prikazal še nekaj zaenkrat skritih bombončkov, bo cifra presega milijon prednaročil.

Prej ko se nehate drogirat s prodajo v preteklih letih, prej boste skapiral da se stvari spreminjajo.

EN samovozeč avto (Model 3 to bo) lahko nadomesti 15 (petnajst) ICE lastniških vozil.
Milijon njih nadomesti 15M prodanih ICE v rangu 40.000 USD.

Splača se mal premislit kaj pravi ta tip

Menda je 15 let nazaj govoril o vodiku. Če ga zarad tega odpikate, ste naredil napako opisano v prvi vrstici. Leta 2000 so stvari zgledale drugače kot zgledajo danes.
Tip bi bil za odpikat, če bi še danes zagovarjal vodik. Pa ga ne več. Za razliko od toyote in BWM.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Test je predpisan, oni ga opravijo, če goljufajo tam, jih komot tožiš. Ampak tudi brez goljufanja je poraba tam smešna, in hkrati brezvezna, ker kot pravim, izkoristki podobnih motorjev so znotraj par procentov, noben ni naredil nobenega čudeža.

WarpedGone ::

Ne.

Državni kredit (nizka obrestna mera), ki ga je prejela Tesla kot firma, je bilo 465M USD leta 2010, za dobo 12 let. Leta 2013 je bil kredit v celoti odplačan, skupaj s penali (!) zaradi predčasnega odplačila.

Druga zadeva so "spodbude", ki jih nudi Nevada pri izgradnji GF. Kjer so zadeve tako zastavljene, da tesla kvečjemu lažje gradi in zaposljuje, profitira (v denarju) pa država. Nobenega direktnega denarja, ki bi ga tesla dobil v žep, zato da bi pol neki naredu in kasneje vrnil z obrestmi.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Še kar lažeš? Imate to v družini ali si samo ti tak?


Samo pismen sem.
Tvoja trditev, kar lahko preveri vsakdo s klikom na ta link, pa je:
Kje je pa danes, ko nič ne producira in živi samo od sanj, državnega denarja in tweetov Muska,


Dobi ga od Nevade za Gigafactory.

Laž.
Če js denar dobim, se to pozna na mojem TRR kot višja številka. Nobenega denarja ni dobila od Nevade, ki bi jim povišal cifro na bančnem računu.
Kakšni točno so pogoji v Nevadi, je pa najbolje da si vsak razišče sam. Nekikr mu tega ne zna pravilno razložit.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Druga zadeva so "spodbude"

Če js denar dobim, se to pozna na mojem TRR kot višja številka. Nobenega denarja ni dobila od Nevade, ki bi jim povišal cifro na bančnem računu.

Meni zaradi davčnih olajšav na koncu na TRR ostane več denarja, kot bi ga, če bi država tisti denar pobrala.
Resda mi Mramor osebno ničesar ne nakazuje na moj račun, ampak učinek je pa precej podoben.

Ti torej praviš, da zaradi "spodbud" nimajo nič več denarja, kot bi ga imeli sicer, če tega ne bi bilo.

WarpedGone ::

Nevada deal na kratko:

$725 million for a 20-year 100 percent sales tax abatement
$332 million for a 10-year 100 percent property tax abatement
$120 million in transferable tax credits
$75 million in transferable tax credits worth $12,500 per job times 6,000 jobs).
$27 million for a 10-year, 100 percent modified business tax abatement
$8 million in discounted electricity rates for eight years

Samo popusti, nobenega direktnega denarja v žep od katerega bi lahko živel, i.e. si plačal žemljico al pa kazga delavca.
Da se spleza na ponavljanih 1,3 miljarde USD, bo treba čakat še 20 let in poslovat vsaj v predvidenih okvirjih.

Poleg zgornjega pa še:
Also part of the deal - the Governor said that Nevada would adjust its laws so that Tesla can sell cars at its company stores.

Kot stvari stojijo, v državi še prodajat niso smel. Ja, hudo jih podpirajo...

The Governor called the todays event a "monumental announcement that will change Nevada forever," while adding that he expected every dollar the state spends in aided Tesla to comeback 80 fold. "Even the most skeptical economist would conclude that this is a strong return for us."
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

bMozart ::

fpbs je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Glede polomljenega podvozja... kekec, ki kaže slike svojga avta je danes povedal:
They have my address and should of googled earth my address before making such an outrageous statement. Tesla has lost all credibility.
The above statement is an out and out lie. I live on a paved road in the city of Connellsville pa. The car was towed from a dirt road as I stated earlier because I was out morel mushroom hunting that day with my wife. We were traveling about 2 miles an hour on a bumpy back road. Most of my 70k miles are on the highway. Telsa shame on you.


Tip se fura po bogsigavedi kakih cestah, polomi podvozje, dobi ponudbo za brezplačno popravilo, če ne bo okol se hvalil da je stvar dobil zastonj, in na koncu nardi celo štalo.
12 points! Moronz...

Zopet zavajaš. Bi ti pa privoščil eno Teslo in eno podobno okvaro in težave s servisom, kot jo je imel ta možakar. Mogoče bi pa takrat spregledal in spoznal svojo zmoto.


Tule sem z w1. Predvidevam da ne poznaš nobenega gozdarja in "gobarja" in ne veš kako oni ravnajo z avtom. Sicer so izjeme, tako da ne bom vse metal v isti koš. Ampak jih poznam dosti, da vem da jim večina nebi posodil avta, ki ni bil mišljen za vožnjo (beri "reli") po gmajni.
Samo slepec ne vidi, da je veliko večja možnost da je resnična stvar za zgodbo - seveda manipulacija delnic.
(Jasno druga največja možnost je običajno zaviranje konkurence, tip je bil dobro plačan za to "zgodbo").
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

WarpedGone ::

Torej je čisti slučaj da se na prvi slikci črta konča v trenutni vrednosti. Kakšno naključje!
Z izbiro časovnega razdobja lahk pokažeš kar želiš, če čez potegneš ravno črto je to nonsense.
Ja, matematka vrže vn številko, ki pa pomeni kaj točno?

Jaz ti samo pravim, kaj so možni vzroki, da delnica ni višje.


Ne, tvoja izjava je bila čista trditev, nobenega 'možni' vmes:
Razlogi, da Tesla danes ni vredna več kot je vredna so:


In v seznamu en kup bedarij.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Torej je čisti slučaj da se na prvi slikci črta konča v trenutni vrednosti. Kakšno naključje!
Z izbiro časovnega razdobja lahk pokažeš kar želiš, če čez potegneš ravno črto je to nonsense.
Ja, matematka vrže vn številko, ki pa pomeni kaj točno?

Jaz sem iskal linearni trend gibanja cen delnice zadnji 2 leti. In točno to sem tudi dobil. Navsezadnje samo z aproksimacijo (pa ni nujno da je linearna funkcija) lahko dobiš jasno izrisan trend za neko obdobje.

Ne, tvoja izjava je bila čista trditev, nobenega 'možni' vmes:

No potem pa ti povej, kaj je razlog, da delnica Tesle ni višje? Predvidevam, da so krivi delničarji, ker ne verjamejo, da je Tesla vredna več?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Tukaj ni nobenega problema. V kablu ni nobene napetosti, dokler se ne vspostavi protokol med EV in polnilno postajo. Prvotno je bila napetost 400V namenjena za osebna vozila, 800V pa za tovorna. Sedaj se nekaj eksperimentira, da bi tudi osebna vozila koristila 800V. Tako, da v primeru, da 800V ni na voljo se lahko koristi 400V.
http://www.greencarreports.com/news/110...
http://www.slashgear.com/porsche-missio...

Martin Krpan ::

Okapi je izjavil:

Lidarji, radarji in sonarji so v bistvu izhod v sili, ker računalniki tistega, kar vidijo kamere, ne prepoznajo vedno kot oviro. Ampak za zares samostojno vožnjo še zdaleč ni dovolj samo zaznavanje ovir. Avto bo moral prepoznati luči na semaforju, prometne znake, policista, ki maha z liziko ...


Đizas....
A prometni znaki in semaforji in policaji pa ne morejo radijsko oddajati svojega signala ?
Povrh vsega pa imaš že danes v vsakem zabačenem GPS važnejše prometne znake.
Že z samim GPS in povezanosti med vozili bi avti lahko samostojno vozili , z ceste je potrebno spraviti le kolesarje in pešce na dveh in štirih nogah.
Še bolj enostavno pa bi bilo spraviti avte na šine , elektriko pa zanje v šine.
Nobenega jebanja z pol tone težkimi in 20.000 € vrednimi akumulatorji spljoh.:P

thramos ::

Ne pogovarjamo se o tem, kaj je dobrega nastalo iz bojev pri oglaševanju in ne pogovarjamo se učenju oglaševalskih mojstrov.

Ampak o tem, da se oglaševalci in z njimi avtomobilska industrija že dolgo "spuščajo tako zelo nizko" in ni to popolnoma nič novega in nevidenega. Ter o tem, da predvsem v USA ni nobenega takšnega "prvega pravila" oglaševanj.

In da posledično iz takšnega oglasa ne moraš prav nič sklepati o tem, "kako zelo hudo" je kjerkoli.

Okapi ::

Nobene nevarnosti, da bi koga povozil.:))

Sicer pa, komur se da poglabljati v podatke in dejansko stanje na tem področju, je tule nekaj zanimivih poročil glede testiranja samodejnih avtomobilov, in sicer, kolikokrat je moral upravljanje v svoje roke vzeti voznik. Poročila zahteva kalifornijski urad za motorna vozila.
https://www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detai...

Zanimivo je primerjati Googlovo in Teslino poročilo. Google je na 32 straneh podrobno opisal dejansko stanje (zanimiva je recimo tabela št. 6, kjer se jasno vidi, da po avtocestah gre brez težav, po navadnih cestah pa niti ne). Tesla je na eni strani napisal, da oni nimajo nobenega takega primera.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

lufthammer ::

Če držim volan in gledam cesto tako kot se od mene zahteva,

ne potrebujem nobenega avtopilota. Zakaj pol rinejo polizdelek v avto?

Ja vem, ne razumem ne tebe, ne tesle.

SambaShare ::

Ja dokler je kapaciteta dovolj visoka in na parkirišču na voljo vtičnica je menjava baterij brez veze. Nima nobenega smisla za tistih par potovanj letno, ko zmanjka dosega. Za blokarje pa je še vedno opcija polniti med nakupi. Tako da investirati v to infrastrukturo nima smisla.

mihagr ::

Rad berem vse kar se piše o EV. Aprila 2014 sem se spraševal in ugotavljal zakaj se meni še ne izplača kupiti EV,
www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/10/...
Kako prihranim z električnim vozilom post #2003568 - 25.04.2014 20:40

Praviš "... vozilu na tekoča goriva dodajte še stroške rednih servisov, da bo primerjava bolj realna." Za moje pojme je elektrika shranjena v baterijah enakovredno tekočemu gorivu shranjenemu v rezervoarju. V tvojem postu pa pišeš tako, kakor da EV ne rabi nobenega servisa, niti rednega, niti če se kaj pokvari (Ampera), ker pač nima koles, zavor, ležajev, žarnic (ali pa ledic), relejev, filtrov, klime, stikal, volanskega mehanizma, pa obes, pa itd...

Danes berem na drugem forumu o ceni servisov za Teslo:
https://www.bmwslo.com/topic/19021-tesl... post št.#3028
Objavil 13.08.2016, 09:45
Je pa zelo drag avto, tudi za vzdrževanje, redni servisi (oziroma letni pregledi) so na 20kkm in stanejo po 400-800€, gume požira zelo hitro zaradi teže.

Torej EV še vedno ni zame, mene letni servis v četrtem letu starosti avta
še vedno stane okoli ~120€.

jernejl ::

Ergo je treba finance dobit od nekje drugje. Kdo jih lahko priskrbi? Ali država skozi "nepovratna sredstva", kar je hudo moderno tle pr nas ali pa s strani proizvajalca avtomobila, ki polnilno omrežje prodaja kot fičer svojega avtomobila.

Ne, to je treba samo Tesli, ker alternative pač nima.
Prav nobenega razloga ni, da bi ostali proizvajalci avtomobilov morali financirati drago infrastrukturo, da bi "umetno" potisnili naprej trg električnih vozil.
Ponudba (infrastruktura) se pač prilagaja povpraševanju.

Nikec3 ::

Malajlo je izjavil:

Ampak ampak ... Cena ICE na metan je daleč nižja od cene EV. Sploh če skineš vse subvencije pri PV in podobnim OVE sranjem.
Da o učinkih na okolje pri izdelavi baterij ne govorimo. Ima pa Afrika še ful placa, kamor bi lahko zakopavali strupe.

No daj povej prosim nekaj o učinkih na okolje pri izdelavi baterij?

Vse kar mora povprečen človek narediti je, da pogleda v preteklost 50 let in opazili boste katere stvari vse niso delovale na elektriko in danes delujejo. Danes se že ogrevaš lahko samo z električno energijo, da vseh možnih naprav, aparatov ne omenjam...

Elektrika je končni energijski vir vseh naprav (razen mogoče raket), tukaj sploh ni nobenega resnega dvoma. Zdaj če bo Tesla zavladala svetu ali katera druga firma, ali bo to čez 10 let ali 15, ostaja odprto vprašanje. Vsekakor pa odprto vprašanje ni, kje bodo ostali ICE osebni avtomobili - na smetišču zgodovine.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ampak boltov bojo izdelal samo ~25k/leto.
V skrajnem primeru jih lahko v 4ih letih izdelajo 200k, če hkrati nobena druga firma ne izdela nobenega hibrida z LG baterijami.
Proizvodna kapaciteta LG zadošča za kakih 50k Boltov in nobenega hibrida (VW, ...).
GM nima SportBilly torbice iz katere lahko vleče poljubno mnogo batrij, tko da tvoj "tisti ki nima razervacije in bira imel poceni V še v tem destletju" drži dokler je takšnih osebkov relativno malo. Ampak takšnih osebkov je veliko, imho v milijonih.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Moti vas uspeh, na čisto avtentični slovenski način.

V bistvu, če te že zanima, jaz sem vedno kritičen do stvari, ki so mi všeč. In Tesla mi je všeč. V svoji družbi veljam kvečjemu za največjega fana Tesle, na tem forumu pa tvoj ego zelo očitno rabi neko dobro opozicijo.

V bistvu glavni razlog, da tukaj sploh obstaja kritika Tesle, si ravno ti. Ker brez tebe na forumu pa res ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.

== sej res ni ni kej za kritizirat, ampak ker mi greš na živce bom pljuval.

Tolk o objektivni teži "kritike".
In pol se meni očita da sm 'butthurt' in whatever. Evo vam zgoraj iz prve roke, kdo je butthurt in pljuva samo zato ker je prizadet.

Objektivnih razlogov za kritiko pa pravi da ni. Exactly my point.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.

== sej res ni ni kej za kritizirat, ampak ker mi greš na živce bom pljuval.

Tolk o objektivni teži "kritike".
In pol se meni očita da sm 'butthurt' in whatever. Evo vam zgoraj iz prve roke, kdo je butthurt in pljuva samo zato ker je prizadet.

Objektivnih razlogov za kritiko pa pravi da ni. Exactly my point.

Zakaj bi bil kdo prizadet? Kaj ti res misliš, da Tesla igra pomembno vlogo v naših življenjih? In kritike so čisto objektivne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Nikec prvič:
V bistvu glavni razlog, da tukaj sploh obstaja kritika Tesle, si ravno ti. Ker brez tebe na forumu pa res ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.


Nikec drugič:
In kritike so čisto objektivne.


Zaključek: zguba časa.

ki nekritično, včasih celo narobe prikazuje reklamo, ki jo producira Tesla.

Vesel sem vsakega popravka ki drži vodo
Žal se letos ne spomnem še nobenega, boš prvi letos ki me bo opozoril na dejansko napako?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

ne bi bilo nobenega smisla, da kaj pokritiziramo.

== sej res ni ni kej za kritizirat, ampak ker mi greš na živce bom pljuval.

Tolk o objektivni teži "kritike".
In pol se meni očita da sm 'butthurt' in whatever. Evo vam zgoraj iz prve roke, kdo je butthurt in pljuva samo zato ker je prizadet.

Objektivnih razlogov za kritiko pa pravi da ni. Exactly my point.


:))) A res ne razumes? Lej, celotna zadeva gre nekako tko:

W1: "Tesla je nardila XY!!111oneoeneleventeen. Vsi ostali so amaterji."
RND: "Emm, ne pa ni to cist tko."
W1: "Ja pa je!"
RND: "Lej, res ni, poglej to in to."
W1: "Aahaha, st-inteligenzza, drekaci, nimate pojma."
RND: "@#$@$^@!!!45@!!!!!"
W1: "A vidis, to sam potrjuje, da imam prav!"
RND: *facepalm*

M-XXXX ::

iloveboobz je izjavil:

me prav zanima kok litrov bencina bi dobil z takšno investicijo ?

Zadeva je čisto enostavna: dokler je priključen na omrežje (sem prepričan, da je) je to čisto metanje denarja stran. S celicami ogromno metanje denarja stran, s powerwallom pa še toliko večje ogromno metanje denarja stran.

To je tako, kot so bili zagovorniki izgradnje sončnih elektrarn na strehi pa kako se splača. No saj se je splačalo, dokler je država plačevala za tvojo elektriko po večkratniku tržne cene. Takoj ko so se subvencije končale, pa kar na enkrat nobenega zagovornika ni več, novih izgradenj pa prav tako ne.

Nikec3 ::

M-XXXX je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

me prav zanima kok litrov bencina bi dobil z takšno investicijo ?

Zadeva je čisto enostavna: dokler je priključen na omrežje (sem prepričan, da je) je to čisto metanje denarja stran. S celicami ogromno metanje denarja stran, s powerwallom pa še toliko večje ogromno metanje denarja stran.

To je tako, kot so bili zagovorniki izgradnje sončnih elektrarn na strehi pa kako se splača. No saj se je splačalo, dokler je država plačevala za tvojo elektriko po večkratniku tržne cene. Takoj ko so se subvencije končale, pa kar na enkrat nobenega zagovornika ni več, novih izgradenj pa prav tako ne.

Če nisi priključen na omrežje se splača še manj, ker rabiš 10x predimenzioniranje in potem upaš, da boš prišel skozi zimo. Ti podporniki "sončne elektrarne na vsako hišo, powerwall v vsako hišo" nimajo treh čistih o ekonomiji obsega. Ta stvar se ne bo nikoli splačala. Splačale se bodo več MW farme sončnih celic, kot tudi več MWh baterij, ki bodo delovale enako kot danes črpalne elektrarne.

Ker s tem ko silimo v (pretirano!) razpršeno proizvodnjo in hranjenje električne energije delamo nekaj podobnega, kot da bi VW naenkrat rekel, da ne bodo delali več milijon avtomobilov na teden v Wolfsburgu, ampak bodo proizvodnjo "razpršili" in bomo po novem doma sestavljali vsak svojega Golfa. :));((
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Brane22 je izjavil:

Vprašanje, če se res ne splača kurit doma, vsaj pozimi, v obliki kogeneracije.

No, tudi če se bi splačalo, je tečno, umazano, podvrženo kakšnim predpisom o izpustih itd., sončne celice na strehi pa delajo same od sebe, še nobenega posebnega dovoljenja ne rabiš za njih, dokler je vse po standardih.

msjr ::

Evo, inteligenzza je imela čast vsesti se v model x. Na zunaj je ogromna žvau, lepo oblikovan, a z odprtimi zadnjimi vrati ne zgleda nič bolje kot kakšna mazda 5. Sicer imajo "falcon wings" vrata senzor in zelo zanimiv način odpiranja, tako da tudi v nizki garaži naj ne bi bil problem priti ven. Veliko tehnologije za prazen nič.

Moram pohvalit veliki ekran, ki se ga dobro vidi tudi ob močni svetlobi, ne glede na to, da je dokaj izpostavljen. Grajam pa slabe zadnje sedeže - ozki so in premalo je prostora za noge. Popolnoma neuporabna je tudi tretja vrsta sedežev. Nima nobenega smisla, razen če imaš 5 otrok, a zato potrebuješ večji avto (pustimo zdaj ob strani ceno in to). Na zadnji strani prednjih sedežev je samo bleščeča plastika, na kateri se lepo poznajo prstni odtisi, potnikom zadaj pa ne privoščijo niti poličke.

Imam občutek, da so se notranji oblikovalci osredotočili predvsem na voznika, potem pa je zmanjkalo idej in časa. Takole na prvi vtis je notranjost slabša kot v novem Picassu. Avto daje občutek, kot sa so zmašili nekaj skupaj za čas med modelom S in trojko, niti ne vem kdo je sploh ciljna skupina. Za luksuz je preveč družinski, za družine odločno predrag.

 Za armaturko se hitro naredi čuden vzorec

Za armaturko se hitro naredi čuden vzorec



 za prednjimi sedeži je samo bleščeča plastika

za prednjimi sedeži je samo bleščeča plastika

vostok_1 ::

msjr je izjavil:

Evo, inteligenzza je imela čast vsesti se v model x. Na zunaj je ogromna žvau, lepo oblikovan, a z odprtimi zadnjimi vrati ne zgleda nič bolje kot kakšna mazda 5. Sicer imajo "falcon wings" vrata senzor in zelo zanimiv način odpiranja, tako da tudi v nizki garaži naj ne bi bil problem priti ven. Veliko tehnologije za prazen nič.

Moram pohvalit veliki ekran, ki se ga dobro vidi tudi ob močni svetlobi, ne glede na to, da je dokaj izpostavljen. Grajam pa slabe zadnje sedeže - ozki so in premalo je prostora za noge. Popolnoma neuporabna je tudi tretja vrsta sedežev. Nima nobenega smisla, razen če imaš 5 otrok, a zato potrebuješ večji avto (pustimo zdaj ob strani ceno in to). Na zadnji strani prednjih sedežev je samo bleščeča plastika, na kateri se lepo poznajo prstni odtisi, potnikom zadaj pa ne privoščijo niti poličke.

Imam občutek, da so se notranji oblikovalci osredotočili predvsem na voznika, potem pa je zmanjkalo idej in časa. Takole na prvi vtis je notranjost slabša kot v novem Picassu. Avto daje občutek, kot sa so zmašili nekaj skupaj za čas med modelom S in trojko, niti ne vem kdo je sploh ciljna skupina. Za luksuz je preveč družinski, za družine odločno predrag.

 Za armaturko se hitro naredi čuden vzorec

Za armaturko se hitro naredi čuden vzorec



 za prednjimi sedeži je samo bleščeča plastika

za prednjimi sedeži je samo bleščeča plastika



X, je itak fail.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nekikr ::

The new master plan does not offer in-depth detail on specific buildings that Tesla may place on the property or give an estimate of how much those buildings would cost. Nor does it lock the company into building everything shown in the plan.

Instead, it illustrates how Tesla could add as much as 4.6 million square feet to a facility that now measures 4.5 million square feet.

Če bi bil v naslovu recimo Ford, bi imel polna usta, kako je to samo bullshit, ker ni nobenega trdnega podatka, le PR. So pa dobili subvencije za zaposlitev ljudi, kar je super, Musk še vedno zna ;)

hmm ::

Seveda gre za konkurenco, ker se cenovno prekrivata. Za 22.000eur lahko kupiš golfa ali pa Mercedesa A.

To ne spremeni dejstva, da je golf v povprečju bistveno cenejši avto. Za 22,5k lahko kupiš najbolj osnovni model MB A, ki je na voljo. Pri golfu dobiš midrange turbobencinski motor, avtomatski menjalnik in najvišji paket opreme. Pri MB to stane ca. 29k, torej slabih 30% več. Seveda greš z dodatno opremo lahko še precej višje. Potem je tu še cena servisov itd.

Čemu se Passat prodaja bolje od Mercedesa A, če je dražji?

Iz istega razloga, kot se bolje prodaja golf. Ker je pač cenejši, torej širšemu krogu cenovno dostopnejši avto v svojem razredu. Kupec passata ni kupec MB A, kvečjemu MB C, ki pa je spet bistveno dražji. Za 30k lahko kupiš MB razdred A ali razred C, pa si zato nista konkurenčna.
Tesla MS, bmw 7 in MB S pa vsaj v ZDA spadajo v razred luksuznih sedanov in v tem razredu tesla konkretno zmaguje. Če bo tesla M3 po prodajnih številkah premagoval bmw7 in MB S, nobenega ne bo skrbelo. Če pa bo premagoval bmw 3 in MB C, pa jih bo.

V razvitem svetu je vedno več starih (65+) in vedno manj mladih.

To je res, ampak ne spremeni dejstva glede prodajnih številk. Dvomim, da so kupci tesle vsi neki relativno mladi "inovatorji". Takšne zneske za avto si načeloma lažje privoščijo starejši ljudje.

jernejl ::

Saj to ti pravim.
BMW si lahko privošči prodajati nove avte po polni ceni.

Tesla pa mora (vsaj modelu X) naklepati par 100 km, da ga potem lahko proda kot "inventory new" z diskontom.
Sicer ni prav nobenega razloga, zakaj bi se morali testni avti prodajati s tako malo kilometri, saj gre praktično za nove avte. Tudi Tesla, ki slovi po nezanesljivosti in okvarah, po nekaj sto kilometrih še ne more biti zdelana.

lukass ::

Nikec3 je izjavil:

nekikr je izjavil:

V bistvu je mentaliteta, da so ljudje pogrešljivi in jih je zato smiselno uporabiti kot testne zajčke, precej bolj bizarna.

Ona primerjava z ohišjem za baterije za 300 € je povsem bedasta, ker vemo da še nihče ni bil poškodovan zaradi slabega ohišja baterije.

Utk je izjavil:

To je vse manj res. Vcasih kupis kaj nemskega, kolk tolk original, pa je ze v startu slabo zamisljeno, ce je pa se v resnici narejeno nekje na kitajskem ali turciji, je pa sploh zmaga.

Jaz ne pravim, da so nemški izdelki slabi, pravim samo, da s tako mentaliteto njih ne vidim v prihodnjem tehnološkem vodstvu.

Neki na pamet govort je brez veze... mislm da ne poznaš nobenega Nemca...

Invictus ::

lukass je izjavil:


Neki na pamet govort je brez veze... mislm da ne poznaš nobenega Nemca...

Itak ga ne. Kaj šele da bi kdaj gor delal.

Pač komentira izpod mamine kikle ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Nikec3 ::

Neki na pamet govort je brez veze... mislm da ne poznaš nobenega Nemca...

A ker potencialno prihodnost države in njene industrije se ocenjuje po tem, če imaš Nemca kolega? Je čisto dovolj da gledam kaj se dogaja v njihovi paradni gospodarski disciplini, na bdp področju in v politiki. Lahko se seveda tudi motim, ampak vsekakor ne rabim poznat nobenega Nemca.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

fpbs je izjavil:

Volkswagen Says Building Electric Car May Cost Manufacturing Jobs.

Michael Brecht -- head of the labor unions at Mercedes-Benz -- said that internal combustion engines require roughly 10 times the amount of workers that electric motors do.

http://gas2.org/2016/11/02/volkswagen-e...


To se dobro ve. Električni avto za isti prevoženi kilometer zahteva manjšo kompleksnost in proizvodni trud.
Zato pa je prehod toliko težji. A lot is at stake.

To je delno res. Delovna mesta se pač prestavijo iz motorja na baterije,... V primeru avtomobilskih dinozavrov to pomeni, da res lahko verjetno odpustijo 80% inženirjev, ker itak delajo samo motorje. Iz teh intervjujev se tudi vidi, da očitno nimajo nobenega namena, da bi sami prevzeli pobudo proizvajanja baterij. Dobrodošel LG, Samsung, BYD car.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Mal si bos izmislil

Men očitaš izmišljevanje, medtem ko ti šefa Avtopilota brez najmanjšega dokaza ali indica izven tvojega lastnega FW razumevanja stvari, obtožuješ laganja.


The fuck? Res, kje ti beres te blodnje? Kje sem kogarkoli obtozeval laganja? Res, najdi mi citat, kjer sem kogarkoli obtozeval laganja, ker zdaj mi tole ze drugic ocitas, pa niti ne vem zakaj. Urlpls al se pa mal umiri.

WarpedGone je izjavil:


Neposkodovani morajo biti VSI udelezenci.

Vključno z glistami in žabami na cesti. Pa nobena ptica se ne sme prestrašit in noben mulc ob cesti ne sme bit zbujen iz svoje glasbene omame.
Za začetek postavi stvari v realne okvire, kaj je dovolj dobro.


Ce moram jaz zaradi tesle v Tesli zapeljati na levi del vozisca, ker me je teslo izsililo potem Tesla te voznje nikakor ne more proglasiti za varne, ceprav ni prislo do nobenega incidenta. Zato ti pravim, da je uporabnih podatkov o samih reakcijah voznikov bore malo. Eno je vedeti zakaj je prislo do nesrece, drugo je pa vedeti zakaj NI prislo do nesrece. In ce do nesrece ni prislo, ker je nekdo drug posredoval in ne voznik v Tesli, potem tega Tesla ne ve. Nima od kje vedeti.

WarpedGone ::

GM officially gives up on nationwide launch of the Chevy Bolt EV, now commits to 'slow' ramp up in 2017

... GM has now made it clear that only California and Oregon will get the Bolt in 2016, and the rest of the US will see a "slow flow" throughout 2017.


Kaj pa je sedaj to? ST inteligenza je ja vedela, da bo GM te bolte štancal ko žemljice že letos, da ni nobenega problema z dobavo baterij in ostalih komponent, da je Model 3 mrtev, ker bo Bolt jadajadajada... Do konca 2017 bo tesla izdelal in dostavil nekajkrat več M3 kot pa bo uspel GM sestavit svojih Boltov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

GM officially gives up on nationwide launch of the Chevy Bolt EV, now commits to 'slow' ramp up in 2017

... GM has now made it clear that only California and Oregon will get the Bolt in 2016, and the rest of the US will see a "slow flow" throughout 2017.


Kaj pa je sedaj to? ST inteligenza je ja vedela, da bo GM te bolte štancal ko žemljice že letos, da ni nobenega problema z dobavo baterij in ostalih komponent, da je Model 3 mrtev, ker bo Bolt jadajadajada... Do konca 2017 bo tesla izdelal in dostavil nekajkrat več M3 kot pa bo uspel GM sestavit svojih Boltov.


Pomir se pa dihaj. Da ne boš v šok padel od hiperventilacije pri tvojih izpadih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj pa je sedaj to? ST inteligenza je ja vedela, da bo GM te bolte štancal ko žemljice že letos, da ni nobenega problema z dobavo baterij in ostalih komponent, da je Model 3 mrtev, ker bo Bolt jadajadajada...


Eh? Kdo je pa to rekel? Eni Bolta sploh komentiral nismo.

WarpedGone ::

Btw, W1, kar ti drugi hočejo povedati, je, da trenutno _ne vemo_ kakšen HW bo potreben za AI SW, ker AI SW-ja še nihče nima.
Torej je nabijanje, da bo nekaj kar imamo danes, dovolj dobro, ekvivalentno nabijanju da ne bo niti pod razno dobro. Se strinjamo glede tega?

Obstaja le še detajl, kdo 'nabija'.
Na eni strani so nabijanja 'smetane mojstrov' teh algoritmov, ki imajo za pokazat trenutno najbolši podporni sistem za vožnjo. Oni so tisti, ki so specificirali HW zahteve za naslednji nivo.
Na drugi so nabijanja ST inteligenzze, ki svojo logično verigo sklepanja izrazijo z eno besedo "logično". Za pokazat imajo pa khm.

Obstaja neničelni rizik da 11 oz. 22 TFLOPS surove računske moči v 3000 oz. 6000 vzporednih nitih procesiranja, z 300 oz. 600 GB/s memory BW še vedno ne bo dovolj niti za ročno optimizirano kodo. Dokler stvar dejansko ne narediš obstaja šansa da se kje kaj skriva. Ampak ljudje, ki so že neki naredil, pravijo da bo dovolj.

Ampak kaj sploh pomeni 'da (ne)bo dovolj'? Naivni pogled pravi, da je od računske moči odvisno število objektov, ki jih algoritem še lahko zazna v določenem časovnem oknu. Max. št. objektov je omejeno z njihovo velikostjo, tko da se na koncu razpoložljiva računska moč prevede v število/velikost zaznanih objekotv okrog vozila. Tle notr paše tudi komentar, da bo avto zaznal losa, kakšno srno pa mogoče ne več. Če dobro pogledate demoposnetek je opazit, da je en pes ob cesti ostal nezaznan,medtem ko je sistem prepoznal vse ljudi. Dovolj dobro? Vsekakor bi lahko bilo bolje, zahteva da avto ne sme povozit nobenega psa se zdi razumska.
Velja ta zahteva tudi za zajce? Mačke? Žabe? Hrošče? Muhe?
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Samo ostali proizvajalci dajejo toliko delovnih mest, da se politki splača metat denar v njih, če zaidejo v težave. Če/ko bo Tesla v težavah ne bo brigalo nobenega politika. Lahko bo pa bratranca poklical (kateri bo pa še v večjem zosu). Seveda lahko le upamo, da se ne bo kaj slabega od tisoč možnih stvari zgodilo Tesli in bo Musk lahko fural svoje sanje in s tem gonil razvoj tehnologije. Nekje jo bomo že porabili.
Magic

Utk ::

Mercedesi za 70 jurjev.
2014 letnik sem dal, ker 2013 in nižje pač ni nobenega. Pa so nekateri novi stali krepko čez 100 jurjev.

WarpedGone ::

A res ne razumes kaj bi nekateri radi povedali? :) S samo Teslo ni nic narobe ,'problem' je zgolj to, da dela avto, ki je cenovno dosegljiv le redkim. Dokler nimamo EVja, ki bo cenovno dosegljiv vecini ljudi, se o nekih EV revolucijah in masovnih prehodih na EV ne moremo pogovarjati. To, da na leto naredijo premalo avtomobilov je pa povsem drug problem, tako kot to, da jih drugi naredijo se manj.


A res ne razumeš kaj tupim tule že 10 let?

a) Nova tehnologija je (skoraj) vedno draga. Bolj kot je drugačna dražja je. EV je tolk drugačen da je 'blazno' drag.

b) Cena tehnologiji ne pade, ker dedek mraz tako reče ampak ker se tehnološki proces dovolj izpopolni in ker se izdelajo večje kapacitete proizvodnje vseh posameznih detajlov.

c) Da se tehnološki proces lahko izpopolni, da je treba implementirat, pilit, pri tem scat kri in delat nujne napake. Ter hkrati postavljat proizvodne kapacitete in poslovno preživet

d) Pot do tvojih 'poceni EV' je ena sama: preko zelo dragih, dragih, srednje dragih, manj dragih do nekoč skoraj poceni.

e) Tesla je EDINI ki to naravno verigo implementira, vsi drugi nekak preskakujejo vrsto in na silo sestavlajo EVje nekje kategoriji 'srednje dragio', ampak ker so preskočili napredek tehnologije, so pristali na srednje dragi zadevi, ki pa je klump

f) od le pride očitek zakaj preskakujejo vrsto, zakaj nove drage tehnologije ne uvajajo tam kjer je to normalno - nimajo zadržkov s prodajo 100k bencinskih vizil, ampak elektriko pa tlačijo v rang 30-40k. Zakaj? Folk iz riti vleče izgovore, da je to zato, ker menda ni povpraševanja, ni profita, etc. A i3 dela profit? Nikakor, enako kot nobena druga EV mizerija v tem cenovnem rangu. Edini ki EVje prodaja nad proizvodno ceno je tesla, okrog ~27% gross margin. GM Bolt ima cca 9k minusa na vsak sestavljen avto, Fiatov e500 ima 15k minusa na vsak sestavljen avto.

g) tesla je edini na pravi poti, ki lahko pripelje do masovne proizvodnje EV v bližnji prihodnosti. Edini počne vse kar je nujno, da se to lahko zgodi, in edini ki ne čaka dedka mraza da prinese nujne sestavine - omrežje hitrih polnilnic, proizvodne kapacitete baterij, nižjo ceno baterij, dovolj surovin za vse skupaj itd.

h) primerjave z drugimi 100k vozili služi debunkanju ideje, kako se EV za 100k ne splača. Če se prodaja 3x bolje kot bencinski, se očitno splača, problem je drugje - v želji, volji in končno sposobnostih

e) Kolikor so kritike starih velikih proizvajalcev vaserdiht, je na koncu res tudi, da veliki niso sposobni počet tega kar počne tesla, ker bodo trčili ob enake omejitve dobavljivih količin baterij, kar pomeni nujno zmanjšanje obstoječega obsega proizvodnje in takojšen padec profita. Ker so ti veliki vsi klasične delniške družbe, kjer je profit v naslednjem četrtletju bistveno bol polembna reč kot obstoj čez 10 let so tako na neizbežni poti lokalnega optimuma ki pa končno pelje v zastarelost. Tega se interno zavedajo VSI, od BMW, do VW, mercedesa, FIata in vseh japoncev. AMpak to, da se tega zavedajo, jim ne daje nobenega dodatnega maneverskega prostora. Praktično edina pot je ustanovitev nove firme, ki štarta iz 0 in ima 'interno dovoljenje' da direkt konkurira produktom matične firme. Ampak zopet, CEO ki bi požegnal takšno reč, bo takoj kazensko ovaden zaradi oškodovanja firme. Govori se, da je Mercedes na podobni poti, BMW se nekaj trudi v tej smeri z halo linijo i, Ghosn pri Nissanu se interno pretepa s 90% firme in posiljuje razvoj lastnih EV kapacitet. GM računa kolk točno EVjev mora prodat, da bo dosegel optimum profita prodaje bencinskih poltovornjakov. Toyota dela meglo in skuša počrpat čimveč državnih spodbud z dajanjem videza da vejo kaj bo v prihodnosti. Sedaj vejo, da bo čez 50 let vse na EV in bodo tudi oni zraven. Resno, delajo plane za 50 let naprej.

Kaj tocno tebe splo moti?

Mene točno sploh moti da poleg Tesle ni niti enega drugega resnega proizvajalca EVjev. In smo totalno odvisni od enega samega igralca, da stuhta kar pač bo. Če bi jih bilo več, bi cena tehnologiji padala še hitreje, poceni EV bi bili še prej tukaj in še prej bi nehal proizvajat demenco in alzheimerje (kjer je glavni razlog kurjenje fosilnih goriv, predvsem nafte, ampak je stvar še preveč političn nekorektna, da bi prišla v mainstream knowledge).

So kitajci postavili Faradey Future, ki pa se zaenkrat upseva obnašat dovolj čudno, da na njih ne upam več računat. Sedaj so še novice, da so ostali brez denarja.

Drugi nov je bivši Atieva, sedaj Lucid, ki gre po podobni poti kot tesla - ponižno bodo štartal tam kjer imajo teoretične možnosti za poslovno preživetje - ranga aston martina oz EV med 100 do 200k. Čez 4 dni naj bi javnosti prikazali to limuzino.

Pod črto imam pa poln spolni ud bebavega palamudenja cvetobera sloveneske tehnološke inteligence tle na ST (a kaj naj bi ta forum bil sploh?), ki tipično ni sposobna drugega od papagajskega ponavlanja novinarskih debilizmov in čaščenja svojih starih velikih idolov iz posterjev na omarah.

Ena firma ti zbere 400.000 vplačil za avto, oni pa z resnim obrazom pridigajo, kako ni povpraševanja. Not even wrong, just bullshit. Be better.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

tl;dr
kratek povzetek - Musk je bog, ki se osebno in poslovno žrtvuje za napredek človeštva.>:D

WarpedGone je izjavil:

A res ne razumes kaj bi nekateri radi povedali? :) S samo Teslo ni nic narobe ,'problem' je zgolj to, da dela avto, ki je cenovno dosegljiv le redkim. Dokler nimamo EVja, ki bo cenovno dosegljiv vecini ljudi, se o nekih EV revolucijah in masovnih prehodih na EV ne moremo pogovarjati. To, da na leto naredijo premalo avtomobilov je pa povsem drug problem, tako kot to, da jih drugi naredijo se manj.


A res ne razumeš kaj tupim tule že 10 let?

a) Nova tehnologija je (skoraj) vedno draga. Bolj kot je drugačna dražja je. EV je tolk drugačen da je 'blazno' drag.

b) Cena tehnologiji ne pade, ker dedek mraz tako reče ampak ker se tehnološki proces dovolj izpopolni in ker se izdelajo večje kapacitete proizvodnje vseh posameznih detajlov.

c) Da se tehnološki proces lahko izpopolni, da je treba implementirat, pilit, pri tem scat kri in delat nujne napake. Ter hkrati postavljat proizvodne kapacitete in poslovno preživet

d) Pot do tvojih 'poceni EV' je ena sama: preko zelo dragih, dragih, srednje dragih, manj dragih do nekoč skoraj poceni.

e) Tesla je EDINI ki to naravno verigo implementira, vsi drugi nekak preskakujejo vrsto in na silo sestavlajo EVje nekje kategoriji 'srednje dragio', ampak ker so preskočili napredek tehnologije, so pristali na srednje dragi zadevi, ki pa je klump

f) od le pride očitek zakaj preskakujejo vrsto, zakaj nove drage tehnologije ne uvajajo tam kjer je to normalno - nimajo zadržkov s prodajo 100k bencinskih vizil, ampak elektriko pa tlačijo v rang 30-40k. Zakaj? Folk iz riti vleče izgovore, da je to zato, ker menda ni povpraševanja, ni profita, etc. A i3 dela profit? Nikakor, enako kot nobena druga EV mizerija v tem cenovnem rangu. Edini ki EVje prodaja nad proizvodno ceno je tesla, okrog ~27% gross margin. GM Bolt ima cca 9k minusa na vsak sestavljen avto, Fiatov e500 ima 15k minusa na vsak sestavljen avto.

g) tesla je edini na pravi poti, ki lahko pripelje do masovne proizvodnje EV v bližnji prihodnosti. Edini počne vse kar je nujno, da se to lahko zgodi, in edini ki ne čaka dedka mraza da prinese nujne sestavine - omrežje hitrih polnilnic, proizvodne kapacitete baterij, nižjo ceno baterij, dovolj surovin za vse skupaj itd.

h) primerjave z drugimi 100k vozili služi debunkanju ideje, kako se EV za 100k ne splača. Če se prodaja 3x bolje kot bencinski, se očitno splača, problem je drugje - v želji, volji in končno sposobnostih

e) Kolikor so kritike starih velikih proizvajalcev vaserdiht, je na koncu res tudi, da veliki niso sposobni počet tega kar počne tesla, ker bodo trčili ob enake omejitve dobavljivih količin baterij, kar pomeni nujno zmanjšanje obstoječega obsega proizvodnje in takojšen padec profita. Ker so ti veliki vsi klasične delniške družbe, kjer je profit v naslednjem četrtletju bistveno bol polembna reč kot obstoj čez 10 let so tako na neizbežni poti lokalnega optimuma ki pa končno pelje v zastarelost. Tega se interno zavedajo VSI, od BMW, do VW, mercedesa, FIata in vseh japoncev. AMpak to, da se tega zavedajo, jim ne daje nobenega dodatnega maneverskega prostora. Praktično edina pot je ustanovitev nove firme, ki štarta iz 0 in ima 'interno dovoljenje' da direkt konkurira produktom matične firme. Ampak zopet, CEO ki bi požegnal takšno reč, bo takoj kazensko ovaden zaradi oškodovanja firme. Govori se, da je Mercedes na podobni poti, BMW se nekaj trudi v tej smeri z halo linijo i, Ghosn pri Nissanu se interno pretepa s 90% firme in posiljuje razvoj lastnih EV kapacitet. GM računa kolk točno EVjev mora prodat, da bo dosegel optimum profita prodaje bencinskih poltovornjakov. Toyota dela meglo in skuša počrpat čimveč državnih spodbud z dajanjem videza da vejo kaj bo v prihodnosti. Sedaj vejo, da bo čez 50 let vse na EV in bodo tudi oni zraven. Resno, delajo plane za 50 let naprej.

Kaj tocno tebe splo moti?

Mene točno sploh moti da poleg Tesle ni niti enega drugega resnega proizvajalca EVjev. In smo totalno odvisni od enega samega igralca, da stuhta kar pač bo. Če bi jih bilo več, bi cena tehnologiji padala še hitreje, poceni EV bi bili še prej tukaj in še prej bi nehal proizvajat demenco in alzheimerje (kjer je glavni razlog kurjenje fosilnih goriv, predvsem nafte, ampak je stvar še preveč političn nekorektna, da bi prišla v mainstream knowledge).

So kitajci postavili Faradey Future, ki pa se zaenkrat upseva obnašat dovolj čudno, da na njih ne upam več računat. Sedaj so še novice, da so ostali brez denarja.

Drugi nov je bivši Atieva, sedaj Lucid, ki gre po podobni poti kot tesla - ponižno bodo štartal tam kjer imajo teoretične možnosti za poslovno preživetje - ranga aston martina oz EV med 100 do 200k. Čez 4 dni naj bi javnosti prikazali to limuzino.

Pod črto imam pa poln spolni ud bebavega palamudenja cvetobera sloveneske tehnološke inteligence tle na ST (a kaj naj bi ta forum bil sploh?), ki tipično ni sposobna drugega od papagajskega ponavlanja novinarskih debilizmov in čaščenja svojih starih velikih idolov iz posterjev na omarah.

Ena firma ti zbere 400.000 vplačil za avto, oni pa z resnim obrazom pridigajo, kako ni povpraševanja. Not even wrong, just bullshit. Be better.

WarpedGone ::

Govorijo o prototipu, ki so ga prikazali na prvi razgrnitvi firme, WTF-1 oz. dan ko so umrle sanje. Sedaj so prikazal prototip avtomobila, ki naj bi ga dejansko začel proizvajat, i.e. WTF-2, dan ko se na FF pozabi.

Vmes je scurljalo ven par grdih detajlov, še najbol grd je ta da FF ni lastnik nobenega patenta avtorskih pravic ali drugačne intelektualne lastnine, to je v druge firme FF Cayman Global. Avtomobilska firma registrirana na kajmanskih otokih? Hvala ampak ne hvala.

Z levim očesom gledam le še na Lucid, kjer je šefe tadrug exTesla inženir - Peter Rawlinson.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Če bi obvladali vsaj matematiko OŠ, bi razumeli, da ni nobenega razkoraka med poanto te teme in dosedanjim gibanjem deleža EV. Vaše težave z razumevanjem kaj razlagam, so osnovane v tem da zares ne niti seštevanja, kaj šele kakšne bol kompleksne operacije. Da bralne nepismenosti sploh ne omenjam. Po eni strani tumbate kako ni nobenega efekta od tesle, po drugi strani tumbate, kako bo kak star proizvajalec z levo roko naredu totalno spremembo stanja, ko in če se mu tko zazdi. Stistnit in prdnit ne gre. Edini ki bo lahko prehitel testo, bo tisti, ki bo v EV vlagal več kot vlaga tesla. Ergo, kje so fabrike ranga GF? Kje so razvojne ekipe ranga vsaj teh pri tesli?

In le najbol zahojen bedak, lahko trdi da se v zadnjih deset letih na avtomobilskem področju ni spremenilo nič bistvenega.
Nad takimi osebki lahko le z žalostjo obupam.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Če bi obvladali vsaj matematiko OŠ, bi razumeli, da ni nobenega razkoraka med poanto te teme in dosedanjim gibanjem deleža EV. Vaše težave z razumevanjem kaj razlagam, so osnovane v tem da zares ne niti seštevanja, kaj šele kakšne bol kompleksne operacije. Da bralne nepismenosti sploh ne omenjam. Po eni strani tumbate kako ni nobenega efekta od tesle, po drugi strani tumbate, kako bo kak star proizvajalec z levo roko naredu totalno spremembo stanja, ko in če se mu tko zazdi. Stistnit in prdnit ne gre. Edini ki bo lahko prehitel testo, bo tisti, ki bo v EV vlagal več kot vlaga tesla. Ergo, kje so fabrike ranga GF? Kje so razvojne ekipe ranga vsaj teh pri tesli?

In le najbol zahojen bedak, lahko trdi da se v zadnjih deset letih na avtomobilskem področju ni spremenilo nič bistvenega.
Nad takimi osebki lahko le z žalostjo obupam.


A ti znas napisat eno sporocilo brez, da se spustis na nek diesel-truck-redneck nivo? Probi bit tko distinguished, kot bo distinguished tvoje elektricno vozilo. :) Ker meni se zdi, da tudi tebi manjka precej bralnega razumevanja. No, ali pa samo selektivno beres, mogoce celo nalasc, da bi dokazal svoj prav. V tvojem odgovoru je en kup ad-hominem napadov, povedal pa pravzaprav nic nisi.

To, da ima elektrika precej potenciala (hehe), so vedeli ze rusi, ko so naredili elektricni kombanj za zetje njiv. Ni bil ravno prakticen, ker je rabil manjso transformatorsko postajo ob njivi in precej dolg kabel do te postaje, drugace pa ni bil tako zanic.

So pa proizvodnja, prodaja in cena EVjev precej kljucnega pomena za uspeh vozil. Teslo lahko prehiti 'vsak', vprasanje je samo kako hitro. Glede na danasnje razmere je proizvodnja Tesel buticna. Kar je povsem ok, ker si jih ne more privosciti toliko ljudi. Ko je Ford zacel z izdelavo Model-T so v petih letih prisli na proizvodnjo 200.000 avtomobilov letno. Avto je na zacetku stal $850 (danasnjih $22.000), na koncu pa $260 (danasnjih $3.500), povprecna mesecna placa pa je bila med $450 in $530. Takrat avtomobilov se nihce ni imel in ga je lahko kupil vsak, ki se mu je zahotelo. Dans nas pa vecina ne ve kam bi s starim smrdljivim bencincem, sele potem lahko razmisljamo a si lahko privoscimo EV, ki stane med 35.000 in 150.000 EUR.

EVji so kul, ampak bo trajal se kar nekaj casa preden jih bomo redno srecevali na cestah. :)
««
4 / 14
»»