@kilergas:
Jep, gas do daske, da se potem lahko hvališ prijateljem, kako si letel 160 po eni lokalni cestici, zletel s ceste, uničil nekaj obcestnih svetilk, se spravil v bolnico za 2 meseca, in avto dobesedno razkosal... (Tole je dejanski primer od enga kolega, s katerim sem se peljal samo enkrat, ker me je vse minilo...) Tip je imel neverjetno srečo da ni končal mrtev, glede na to da je zletel cca 10m ven iz vozila, kljub pripetem varnostnem pasu!
Saj po avtocestah ni tako problematično divjanje, problem nastane tisti trenutek, ko bi en rad divjal, drug pa ne. In že imamo nesrečo, ki samo čaka da se zgodi.
@Looooooka:
Sistem, ki ga predlaga policija, je preprost in je možnost napake minimalna.
postaviš preprosti fotocelici na točko A in točko B. Na obeh točkah imaš tudi uro, ki je sinhronizirana.
Avto potuje mimo in pusti dva zapisa. Kdaj je šel čez A in kdaj čez B. Razlika teh dveh ur, je čas ki ga je rabil da je prišel od A do B.
Če poznaš tudi razdaljo med A in B imaš povprečno hitrost.
Napaka je tu lahko nekaj promilov le zaradi ovinkov...
Če pride povprečna hitrost na avtocesti, kjer je omejitev 130, recimo ene 158, potem si pač kaznovan. Seveda zato, da sistem deluje, potrebuješ dober OCR čitalec tablic, o čemer pa govori ta novica!
In če bi prebral link, ki nam ga je prilepil aljazh, bi tudi uvidel zakaj sem komentiral tako avtoceste, kot tudi semafor in rdečo luč.
Za vse ki linka niste odprli:
- obvestilo za javnost -
Predstavniki Policije so danes, 14. 7. 2006, na Štefanovi 2 v Ljubljani predstavnikom Ministrstva za promet in Družbe za avtoceste v Republiki Sloveniji d. d. (DARS) predstavili delovanje sistema za merjenje hitrosti na cestnih odsekih. Gre za relativno nov sistem merjenja hitrosti, ki so ga začeli uvajati v nekaterih evropskih državah, na primer v Avstriji. Deluje na principu merjenja povprečne hitrosti med vstopno in izstopno točko na določeni razdalji in je kot tak učinkovit na daljših avtocestnih odsekih, zato smo se v Policiji odločili, da bomo skupaj z Ministrstvom za promet in DARS-om proučili možnosti za uvedbo tega sistema na slovenskih avtocestah. Predstavljena jim je bila tudi naprava za kontrolo vožnje skozi rdečo luč, ki deluje na principu kombinacije kontrole hitrosti in vožnje skozi rdečo luč, hkrati pa kršitev tudi slikovno dokumentira. Naprava se bo testno preizkušala v drugi polovici letošnjega leta na območju mesta Ljubljana, in če se bo izkazalo, da je učinkovita, bomo proučili možnosti za čim hitrejši nakup in redno uporabo pri nadzoru prometa.
To pa da bomo vse to "mi" plačal je seveda res. A mislim da bo NETO efekt pozitiven, ker bo država na račun avtomatike pokasirala mnogo več denarja kot pa zadeva stane. Če pa bo država pokasirala malo, je pa tudi dosežen željen efekt (se pravi manj divjanja!).
@darkolord, saj to je bil moj point. Nekdo željan hitre vožnje bo lahko divjal, ne bo pa se dalo priti hitreje iz A v B kot narekuje omejitev :)
@ Bass0:
Mnja, tu se strinjam, odpraviti bi morali vzrok in ne simptomov, samo mislim da za kaj takega v naslednjih 30-ih letih ni realne možnosti!
Pa tudi skoraj ne mine dan, ko se peljem po Slovenski v LJ, da ne bi kak veseljak vozil po rumenem pasu. Je torej moja "nezaupljivost" utemeljena?