» »

Outsorcing

Outsorcing

Blisk ::

Zanje čase se ogromno govori o outsorcingu, se pravi podjetje namesto, da ima svojega informatika, najame podjetje, da opravljajo zadeve za njih. Do sedaj v nobenih cajtngih nisem zasledil, kjer pišejo o tem, da bi kdo napisal tudi slabe strani tega, pišejo samo o dobrih straneh, kao zmanjšanje stroškov, boljši korak z napredkom, itd.
Ampak noben pa ne pove, kakšne težave so z zunanjimi izvajalci, naprimer odprava napake, pomoč uporabnikom, zamujanje pri delh zunanjega izvajalca, itd.
Naprimerpri nas 100% outsorcing ne bi preživel niti 1 tedna.
Ne vem kakšne izkušnje imate drugje!

Mati ::

Pri vsakem outsourcingu podjetje izgubi nek del samostojnosti. To je poglavitni in glavni problem pri outsourcingu.

Primoz78 ::

Pri nas je tko...no ni lih outsourcing ampak ena vrsta tega...mamo programe enega podjetja, oni potem nam server rihtajo in odpravljajo napake, ki jih je vcasih kar precej (se posebno ob kaksni nadgradnji)...to podjetje je kar znano in ima precej strank...verjetno pa premalo zaposlenih za pomoc strankam in tehnikov, ker za odpravo kake napake, ki je vcasih nujna in bi morala bit takoj odpravljena cakamo tudi 1 teden. Da ne govorim o njihovi pomoci preko telefona...kjer se prvo oglasi telefonist, kateremu opises problem in za kateri program se gre...pol on to posreduje naprej in ce mas sreco te poklicejo se isti dan...vcasih pa kar pozabijo. O e-mailu ne bom niti govoru...ker sem dobil odgovor v cca. 1-2h tednih, ko smo napake ze sami resili...No to se gre za programsko opremo...lahko bi se kaj nastel a mi ne pride na pamet...

Lp Primoz

p.s. Se pa podpisem pod to kar je Mati napisal!
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: STASI ()

Vice ::

Glavni problem je JIT opravljanje storitve, če to poteka kot je mišljeno v teoriji je samostojnost zanemarljiva.

Primoz78 ::

Vice to je res en izmed problemov. Podjetje, ki izvaja OUTSOURCING bi moralo met toliko (sposobnih!) zaposlenih, da to zmorejo...ali pa omejeno stevilo strank...kar pa je mal nerdono, glede nato da vecina podjetji je usmerjenih k rasti in siritvi...

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Mati ::

Primoz, a bi lahko povedal kateri program uporabljate. Pravkar kupuje software in vse se zdi tako lepo, vendar vem, da bo pizdarija, ko bomo začeli enkrat delat z njim.

Imel sem izkušnjo s Com..on podjetjem in povem, da je poden od podna. Program še kar vredu, podpora pa katastrofa. S tem da računajo že, če samo pokličeš in jim dobro jutro voščiš.

Primoz78 ::

Mati ma to je program za racunovodstvo, trgovino, materijalno poslovanje, fakturiranje, itd...ce je v tej smeri povej, pa ti preko ZS sporocim...;)

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Vice ::

Primož ja to je problem "požrešnosti" podjetja, čeprav koliko ima firma zaposlenih mene nič ne briga. Tukaj je važna pogodba, ki se sklene med podjetjema kdaj, kako, kje se storitve izvajajo, kakšni so penali... Bolj ko imaš definirane pogoje boljše je zate in posledično cenejši je outsorcing. Zdaj koliko jih to dela ti je potem vseeno.

p.s. mati boljše je če izbereš program ki tebi najbolj ustreza in malo bolj se definirajo pogoji sodelovanja

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vice ()

Mati ::

Že že, samo hudičevo težko je definirat pogoje sodelovanja, da nebi ostala odškrnjena še kakšna stranska vrata za izgovore.

Problem pri SW je predvsem, da imajo premalo ljudi, ki se zares spoznajo na SW in bi ti lahko pomagali kar preko telefona.

BigBoss ::

To, da je treba dati delati IT delo tistim, ki ga res obvladajo, torej outsourcati, je tipično ameriška iznajdba. Mogoče sem pa tja celo prav pride, osebno pa mislim, da da je samo delno uporabno.

Če želiš, da ti zadeve res delajo kot se spodobi jih moraš sam načrtovati, nadzorovati in razvijati. Nobe n outsourcing ne pozna tvojega podjetja, razmer in potreb tako kot ti. Zato mora biti vodenje IT tvoje, znotraj podjetja. Pri tem je lahko outsourcing samo v pomoč. Lahko so "roke". Ne smejo in ne morejo pa biti možgani. In ne smejo (!!) biti samostojni v poslu. Nujno potrebuješ vsaj enega človeka, ki je vsaj toliko sposoben, kot outsourcing, da jih primerno nadzira. Da sploh ve, kaj so naredili in zaračunali.
Če daš ven vse - in ne nadziraš izvajanja, boš imel hitro velike račune in eno figo narejenega.

Namen outsourcinga ni čim bolje izpeljati tvoj IT. To je TVOJ namen. Njihov namen pa je čim več zaslužiti - če se da, s čim manj dela.

jype ::

Ce bi vsak izumil svoje kolo, ne bi nikamor prisli.

To, da nujno potrebujes strokovnjaka, je seveda res. Problem je, ker je IT strokovnjakov z resnicnim znanjem tako grozodejno premalo, ljudi, ki znajo nekaj "na pol", pa prevec.

Potem ti pa kdo rece "mi bi mel softver/sistem za tole pa tole pa tole pa tole pa tole pa ...... pa tole pa tole pa tole. za 300 jurjov, sej un student je reku da nardi za 250".

Je pa res da lahko placas 5 mio za stvar ki ne dela, ce nisi previden.

mango ::

hm, sam sem eden izmed tistih, ki nudi outsorcing. Mislim,da je dobra kombinacija, da ima firma domačega informatika (s tem mislim tisto osebo, ki drži vse konce skupaj, pazi na roke izvedb, račune ...). V večjih firmah se lahko ta informatik ukvarja le z informatikoin sorodnimi temami, v manjših firmah pa opažam, da to skrb prevzame kakšen tehnično usmerjen kader - vodja proizvodnje,vodja razvoja. Mdetme, ko je strojna in programska podpora zunanja.
Dobra stran outsorcinga je, da se tam zbira več znanja, rešitve so lahko boljše ...
Slaba stran: niso "naši", zato so včasih storitve slabo opravljene, dolgi odzivni roki; slaba presoja kritičnosti problema; nepoznavanje procesov znotraj firme (to je ključnega pomena).
Meni se zdi eden izmed največjih rizikov firm to, da nimajo prepoznanih, popisanih (lahko čisto na enostaven način) toka informacij, procesov, dokumentov... znotraj firme. Mnogokrat se zgodi, da iz firm mene (zunanjega) sprašujejo, kako se njihovi procesi odvijajo pri njih! In toobičajno tisti, ki naj bi jih sami izvajali ali celo predpisali! Halooo?!>:D
Mislim pa, da bi bilo za vsakega informatika dobro, da bi delal nekaj časa v firmi, kot lokalni informatik, ker bi s tem pridobil občutek za firmo in za "pomembne" stvari, pa tudi, da bi nekaj časa delalv firmi, ki nudi outsorcing - s tem pa si pridobiš širino in objektiven pogled.

Mercier ::

If you want it done, do it yourself. Outsourcing = pitje slabe kave s tipi v akviziterskih uniformah.

Moje konkretne izkušnje, seveda.

tomaz 06 ::

Outsourcing: nikoli nic ne dela ko rabis... pa se administrator nisi tako da ne mores sam naredit.

Stepni Volk ::

Outsource-ing je tako, kot avtomat za kavo. Ko zmanjka, zmanjka, da ne govorimo o okusu :)
Seveda je bolje imeti osebo, ki skuha domačo kavo. A to ni vedno realno niti ekonomsko upravičeno.

Slaba stran kuhalca kave, pa je da si vedno vezan na njegov način priprave, stil in znanje.

Reso ::

Da povem še moje izkušnje z outsourcingom..
Imel sem neki projekt, ki je vključeval izdelavo web portala z kar nekaj komponentami, ki jih ni možno nikjer dobiti. Poleg tega sem imel za izdelati java applet. Oboje sem dal za delati zunanjim izvajalcem, ki sem jih najdu na strani www.getafreelancer.com . Prvi izvajalec je bilo indijsko podjetke, drugi pa neki romunski študent.

Na začetku je vse skupaj potekalo zelo hitro in po pričakovanjih (pričakoval sem sem zamudo za faktor 2:)) ) . Od polovice projekta do zadnje tretjine so se stvari zelo zakomplicirale. Programa sta bila polna napak, ki sem jih moral jaz iskati. Poleg tega mi je šlo ogromno časa za razlaganje meni osnovnih stvari uporabniških vmesnikov (mora obstajati logout gumb, v novici se lahko tudi pojavlajo slike,...) čeprav sta imela oba izvajalca dobrih 7 strani dolga navodila.

Indijska firma je na koncu ugotovila, da so narobe ocenili čas in sredstva potrebna za izdelavo. Zaradi tega smo se dogovorili za nadaljevanje projekta z doplačilom za nekakšne "dodatke" (crossbrowser compatibility..). Študent iz romunije pa po pol leta svojega dela še vedno ni dokončal in se aplikacija na nekaterih računalnikih sesuje.

Če potegnem zaključek me je razvoj, ki ni dokončan, prišel enako kot da bi redno zaposlil slovenskega študenta. Poleg tega projekt nikoli ni bil dokončan, ker je preprosto nemogoče z takimi izvajalci dokončati malenkosti. Računal sem tudi da moja delovna ura stane 2000 sit in glede na to postavko je bil strošek mojega dela dobrih 30% outsourcinga.

Morda bi bilo bolje če bi outsourcal z američani, ki so mi postavili vsaj 10x višjo ceno kot študent iz romunije. Po mojem mnenju se outsourcanje ne splača in se bolj splača ustanoviti lasten IT oddelek v firmi.

pitbul ::

Hja,

Poznam firmo, ki se primarno ukvarja z vzrževanjem in odpravljanjem napak po podjetjih. Zadeva je precej enostavna. Pogodba mora bit zelo dobr napisana, opredeljeni reakcijski časi za odpravo napak. Odogvornosti izvajalca in naročnika,... in še bi lahko našteval

Plačujejo jim mesečni pavšal, v katerega je vključena hitra odzivnost in garancija da se v pogodbenem času lotijo reševanja problema

Zadeve jim ful dobr špilajo.

lp

64202 ::

> Prvi izvajalec je bilo indijsko podjetke

Hehe, ce kaj spremljate kake mailing liste, recimo qt-interest, ti je vse jasno kaki programerji so v indiji. Zadnjic recimo je en pogruntal, da lahko v c/c++ "free-jas" memory, in je ta hud trik (torej "free(ptr)") postal na listo, ces, da si bomo lahko se mi pomagali. :P :P :D
I am NaN, I am a free man!

64202 ::

Tole je pa njihov pejdz:
Header
I am NaN, I am a free man!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

British Airways zaradi kolapsa IT sistema odpovedala večino današnjih letov

Oddelek: Novice / Varnost
3711686 (7881) windigo
»

Izpad računalniškega sistema prizemlji letala za več ur (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
6114200 (11339) ales85
»

Poslovni informatik - služba

Oddelek: Šola
184450 (3520) -MH-
»

študij IT ekspert

Oddelek: Operacijski sistemi
174258 (3360) imagodei

Več podobnih tem