Forum » Strojna oprema » Servis Avtera
Servis Avtera
Shatzy ::
Pred kratkim sem moral računalnik ponovno nest na servis, ker se mi ni hotel postacit. Predvideval sem da je šla matična, kar so na servisu tudi potrdili. (ASROCK GO FCUK YOURSELF). Istočasno pa so ugotovili tudi da je k vragu šel disk, in so ga zamenjali. Tako sem ostal brez vse muske in filmov. Da jim jebem vse po spisku.
Zanimajo me naslednji tri stvari:
1.) Ali lahko zahtevam da mi izročijo stari pokvarjeni disk? Ko pelješ avto na servis, ti morajo zamenjane dele namreč vsaj pokazati, če ne že izročiti.
2.) Ali lahko zahtevam naj mi ob mojem doplačilu zamenjajo matično ploščo?
3.) Ali mi lahko napopajo na ohišje garancijsko nalepko če mi zamenjajo samo matično ploščo in disk???
Hvala in LP
P.s.: Ne kupujte Asrock jajc in ne noste računalnikov na Avtero, ker so kurci. Avtenta je boljša. Upam da to bere kdo izmed omenjenih servisev.
Zanimajo me naslednji tri stvari:
1.) Ali lahko zahtevam da mi izročijo stari pokvarjeni disk? Ko pelješ avto na servis, ti morajo zamenjane dele namreč vsaj pokazati, če ne že izročiti.
2.) Ali lahko zahtevam naj mi ob mojem doplačilu zamenjajo matično ploščo?
3.) Ali mi lahko napopajo na ohišje garancijsko nalepko če mi zamenjajo samo matično ploščo in disk???
Hvala in LP
P.s.: Ne kupujte Asrock jajc in ne noste računalnikov na Avtero, ker so kurci. Avtenta je boljša. Upam da to bere kdo izmed omenjenih servisev.
- premaknilo iz Pomoč in nasveti: bastadu ()
bajsibajsi ::
"Ne kupuje Asrock jajc ..."
Kwiik kwiik, piff piff, cuff cuff.... Skratka predlagam ti, da si skuhas zajbljev caj.
Kwiik kwiik, piff piff, cuff cuff.... Skratka predlagam ti, da si skuhas zajbljev caj.
Shatzy ::
Mirč, nič več, so šli narazen. Pri avtenti so velik bolj prijazni, costumer oriented in profesionalni, kot pri avteri.
Zdej pa prosim če mi lahko kdo odgovori na moja 3 vprašanja. Tenks.
Zdej pa prosim če mi lahko kdo odgovori na moja 3 vprašanja. Tenks.
ant ::
Glede diska bi ti ga mogli vrniti če ga že niso vrgli stran >> če bi bili kej pametni bi te že sami obvestili in vprašali če je potrebno kaj iz starega diska na novga presnet, kar se v 99% da narest.
Probaj se zment > če sploh še imajo disk > naj ti pomembne podatke presnamejo ali na dvd ali pa jim prineseš nov disk
glede plate bi se pa mogel z njimi osebno zmant pa vprašat > zahtevati pomoje ne moreš
če že original ni bilo garancijske nalepke potem tudi sedaj nima kaj delati tam > čeprav imaš po moje sedaj spet podaljšano garancijo za 3 leta tako za disk kot matično
Tako jst mislim če se pa kdo ne strinja pa naj napiše
ajde
Probaj se zment > če sploh še imajo disk > naj ti pomembne podatke presnamejo ali na dvd ali pa jim prineseš nov disk
glede plate bi se pa mogel z njimi osebno zmant pa vprašat > zahtevati pomoje ne moreš
če že original ni bilo garancijske nalepke potem tudi sedaj nima kaj delati tam > čeprav imaš po moje sedaj spet podaljšano garancijo za 3 leta tako za disk kot matično
Tako jst mislim če se pa kdo ne strinja pa naj napiše
ajde
AndrejS ::
Če so bile te stvari v garanciji, potem ti niso dolžni vrniti pokvarjenega HW-ja. Če pa si kupil novo plato in disk pa ti sevada morejo staro vrniti
Mr.B ::
Disk ti sicer lahko vrnejo, toda boš zato moral kupiti novega.
Za backup si odgovoren sam, ne servis ! Lahko sicer zahtevaš, da ti naredijo backup, toda sklepam da moraš doplačati.
Ne vem v čem je problem, sej so ti zadevo menjali v skladu s slovensko zakonodajo. A so izvršili to strokovno ali pa ne pa lahko prijaviš na varstvo potrošnikov.
Za backup si odgovoren sam, ne servis ! Lahko sicer zahtevaš, da ti naredijo backup, toda sklepam da moraš doplačati.
Ne vem v čem je problem, sej so ti zadevo menjali v skladu s slovensko zakonodajo. A so izvršili to strokovno ali pa ne pa lahko prijaviš na varstvo potrošnikov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Engineer_SLO ::
vrniti ti niso dolžni ,ker pač uveljavljajo garancijo in ga morajo poslati nazaj,tako da tu ni vprašanja....
bolj nekorektno pa je to da gre za disk poln podatkov in ti ne namenijo niti obvestila o le tem....
zato backup je zakon,čeprav ga sam ne delam......
bolj nekorektno pa je to da gre za disk poln podatkov in ti ne namenijo niti obvestila o le tem....
zato backup je zakon,čeprav ga sam ne delam......
ASUS ROG Maximus X Hero, I9 9900K, NZXT Kraken X62
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW
bobby ::
na prevzemnem listu ti lepo piše, da za podatke NE odgovarjajo!!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Mr.B ::
Cena diskov je toliiko majhna, da bi ti prišlo cenovno enako, če bi imel mirror podatkov na drugem disku, kot pa da ti shranijo podatke na drugi disk...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
OZZY ::
jaz bom tko reku...Dobesedno jim je*em mater. So totalka nesposobni in največji kreteni, ki sem jih srečal. Da ti karkoli vnejo traja en mesec ali več (samsung LCD itd..) . sem mel 2x pri njih nekaj v garanciji in so vedno čakal vsaj 30 dni.......
samsunga ne kupim več samo zato, če gre kaj v maloro bom spet čakal en mesec al pa več za vrnitev izdelka...v etgm času naj pa se dobesedno je*em. Od zdej bom vedno vprašal ali je komponenta dobavljena perko avtere ali katerega drugega.....Če e prako avtere si lahko tisto stvar zabijejo v rit in jo ne kupim..tud če mi jo dajo zastonj jo ne vzamem.
Ampak zdej je že vse preko njih kar kupiš kje drugje in ti ne preostane drugega kot to. Poleg tega se je tam najdu en bedak, ki me prepričuje, da garancija ni veljala pri njih čeprav mam garancijski list na njem pa avtera....bla bla...
sej vem da je rok 45 dni ampak to je tko nerealno, da kr glava peče..Kaj boš 45 dni brez monitorja ali npr matične plošče...ne preostne ti nič drugega, kot da kupiš novo in čakaš...
odnos serviserjev pa je tud čsito v kur*u.
To,da je avtera pervzela distribucijo za veliko izdelkov se je za potrošnike stanje poslašalo.
izogibajte se avtere na dolo in počes in upajte, da se bo pojavblo kako podjetje, ki ima več posluha za stgranke in te ne pusti čakat toliko časa.
ja še to bi omenil....LCD niso popravljali oni ampak ena druga firma s aktero ima zgleda avtera pogodbo...Tko da oni ne popravljajo nič in imajo zato druge lakaje na katere se lahko pem zgovarjajo.
samsunga ne kupim več samo zato, če gre kaj v maloro bom spet čakal en mesec al pa več za vrnitev izdelka...v etgm času naj pa se dobesedno je*em. Od zdej bom vedno vprašal ali je komponenta dobavljena perko avtere ali katerega drugega.....Če e prako avtere si lahko tisto stvar zabijejo v rit in jo ne kupim..tud če mi jo dajo zastonj jo ne vzamem.
Ampak zdej je že vse preko njih kar kupiš kje drugje in ti ne preostane drugega kot to. Poleg tega se je tam najdu en bedak, ki me prepričuje, da garancija ni veljala pri njih čeprav mam garancijski list na njem pa avtera....bla bla...
sej vem da je rok 45 dni ampak to je tko nerealno, da kr glava peče..Kaj boš 45 dni brez monitorja ali npr matične plošče...ne preostne ti nič drugega, kot da kupiš novo in čakaš...
odnos serviserjev pa je tud čsito v kur*u.
To,da je avtera pervzela distribucijo za veliko izdelkov se je za potrošnike stanje poslašalo.
izogibajte se avtere na dolo in počes in upajte, da se bo pojavblo kako podjetje, ki ima več posluha za stgranke in te ne pusti čakat toliko časa.
ja še to bi omenil....LCD niso popravljali oni ampak ena druga firma s aktero ima zgleda avtera pogodbo...Tko da oni ne popravljajo nič in imajo zato druge lakaje na katere se lahko pem zgovarjajo.
Go with the flow.
5er--> ::
. Kaj boš 45 dni brez monitorja ali npr matične plošče
PS: V Jae ja. (Ampak še vedno ne boš dobil nove komponente. -v mojem primeru matične)
Brane2 ::
OZZY: MY FEELINGS EXACTLY.
Pa sm mislu da imam samo jaz te probleme. Par dni nazaj sem ubodel eno 7800GS AGP preko spletne trgovine, nisem pa vedel da jemljejo pri Avteri.
In valjda so bli takoj problemi. Dubu sem RABLJENO kartico-zapakirano kot novo...
Kličem na Avtero, pa pravi miška " dej prosim, jaz nisem štromarka- a ne bi bi ti to pretočil v email, da imam kaj pokazat šefu ?"
No, in je blo tko. Avtere se izogibam, če se le da že letar avno zaradi takih traparij.
Nisem mel namen pisat maratonskih mailov, samo povedat, kaj mi leži na srcu. A po vsakem odstavku mi je še nekaj ostalo na duši in s polglasnim " ma da jim je*em mater" sem napisal še enega in... nastala je precej črnogleda- strupena zadeva.
Se mi še v življenju ni zgodilo,d a bi me kdo iz Avtere klical kdaj nazaj- tudi serviser ne, čeprav je ob reklamaciji rekel "O.K., bomo pregledali in TE MI POKLIČEMO NAZAJ".
Ne tokrat. Miška me je klicala slišno pretresena po 15 min od oddaje maila in rekla naj kar ne glede na vse prinesem kartico nazaj takoj zjutraj ob 9h, da se je pozanimala in da jo bodo zamenjali.
Pridem zjutraj tja ob 9h precej neprespan po celonočni zaj* s kartico in poganjanjih testov in precej brezvoljen. Hotu sem stvar nekako zaključit. Ali mi dajo novo kartico (kar so obljubili) ali bi svojo fuknil čez okno in naredil, kar bi moral že zdavnaj- naročit novo iz tujine in se nehat zajebavat. V vsakem primeru se ne bi zajebaval s tožarjenjem Avtere, mi ni blo do tega.
Kad ono tamo, v skladišču polno precej preplašenih novih obrazov, meli so skorajda vojaško postrojavanje tam. Skladiščnik me je čudno gledal, kaj iščem z reklamacijo v skladišču, a rečem, da so mi šefi tako naročili. Tip se pogovori s šefinjo, ki pride skupaj dol s šefom programa računalnikov in oba se mi zelo vljudno opravičita.
Nakar vsi skupaj ostanem brez besed. Videti je bilo, kot da se upiram pravilom hiše in ji ne dam formalnega dovoljenja da mi kar tam opali protokolarni blowjob.
No v glavnem prekinem neugodno tišino z "O.K. Ne bi nikomur težil (to ni bil moj namen), Le prevzel bi kartico, kot je bilo rečeno včeraj in bi se poslovil."
Nakar mi šef računalniškega programa skrajno ponižno in vljudno reče, da kartice nažalost nimajo. Da je on osebno premetal prejšnjo noč celo skladišče in ni našel NITI ENE take kartice. Zatem mi predlaga, da mi pač spletna trgovina vrne $$$, Avtera bo ba sprejela kartico nazaj. Rečem mu, da imam sedaj odprt stroj, ki sicer čaka na novo kartico, sem pa staro oživel toliko, da lahko še počakam. Vprašam ga, če mu ustreza, da mi dobavijo drugo, novo in koliko bo to po njegovem trajalo. Pravi, da predvidoma 10-14 dni.
S tem se strinjam, prosim ga le, da me obvesti pravi čas, če kartice ne morejo dobaviti in da tega ne vleče 2 meseca. Če kartice v 14dneh ne bo, se deal razveljavi, nove kartice od Avtere ne bom več čakal in z mojotrgovino.com se bom sam zmenil dalje.
Tip se s tem strinja in vsi trije odidemo na protokolarno kavo in skrajno vljuden čvek. Avtera insistira na plačilu kave in me malodane nasilno odvleče od pulta, da ja ne bi jaz plačal.
Ko pridem nazaj v firmo, me kliče šef programa. Opraviči se, da natanko "Power Of Vision"-ove 7800GS AGP ne morejo dobaviti več, lahko pa dobavijo enako kartico od "Club3D" in sicer nekaj prej- že naslednji teden. Stvari previdno preverim na netu, pokličem nazaj in se s ponudbo strinjam.
Sedaj čakam na kartico. Naj bi bila tu do konca naslednjega tedna. Ta odziv Avtere je od vseh prejšnjih tako drugačen, da še vedno ne morem verjeti, da ni kakega skritega natega. Je bil v kavi kak počasen strup ? Mogoče ne strup, ampak a je kdo vsaj pljunil vanjo ? Težko verjamem da bi imeli kak skrit dogovor s kelnerco. Je komu prekipelo in me bo dal ugasnit plačanim morilcem ? Ajde, najbrž ne ravno ugasnit, ampak vsaj recimo prebutat ? Je kakšna fora v kartici ? Kot sem pogledal okoli, ima Clubova kartica natanko enako ceno kot POV. Kar malo težko verjamem, da ni nobene posebne fore...
Hmm. Živi bili pa vidjeli, ako bog da...
Pa sm mislu da imam samo jaz te probleme. Par dni nazaj sem ubodel eno 7800GS AGP preko spletne trgovine, nisem pa vedel da jemljejo pri Avteri.
In valjda so bli takoj problemi. Dubu sem RABLJENO kartico-zapakirano kot novo...
Kličem na Avtero, pa pravi miška " dej prosim, jaz nisem štromarka- a ne bi bi ti to pretočil v email, da imam kaj pokazat šefu ?"
No, in je blo tko. Avtere se izogibam, če se le da že letar avno zaradi takih traparij.
Nisem mel namen pisat maratonskih mailov, samo povedat, kaj mi leži na srcu. A po vsakem odstavku mi je še nekaj ostalo na duši in s polglasnim " ma da jim je*em mater" sem napisal še enega in... nastala je precej črnogleda- strupena zadeva.
Se mi še v življenju ni zgodilo,d a bi me kdo iz Avtere klical kdaj nazaj- tudi serviser ne, čeprav je ob reklamaciji rekel "O.K., bomo pregledali in TE MI POKLIČEMO NAZAJ".
Ne tokrat. Miška me je klicala slišno pretresena po 15 min od oddaje maila in rekla naj kar ne glede na vse prinesem kartico nazaj takoj zjutraj ob 9h, da se je pozanimala in da jo bodo zamenjali.
Pridem zjutraj tja ob 9h precej neprespan po celonočni zaj* s kartico in poganjanjih testov in precej brezvoljen. Hotu sem stvar nekako zaključit. Ali mi dajo novo kartico (kar so obljubili) ali bi svojo fuknil čez okno in naredil, kar bi moral že zdavnaj- naročit novo iz tujine in se nehat zajebavat. V vsakem primeru se ne bi zajebaval s tožarjenjem Avtere, mi ni blo do tega.
Kad ono tamo, v skladišču polno precej preplašenih novih obrazov, meli so skorajda vojaško postrojavanje tam. Skladiščnik me je čudno gledal, kaj iščem z reklamacijo v skladišču, a rečem, da so mi šefi tako naročili. Tip se pogovori s šefinjo, ki pride skupaj dol s šefom programa računalnikov in oba se mi zelo vljudno opravičita.
Nakar vsi skupaj ostanem brez besed. Videti je bilo, kot da se upiram pravilom hiše in ji ne dam formalnega dovoljenja da mi kar tam opali protokolarni blowjob.
No v glavnem prekinem neugodno tišino z "O.K. Ne bi nikomur težil (to ni bil moj namen), Le prevzel bi kartico, kot je bilo rečeno včeraj in bi se poslovil."
Nakar mi šef računalniškega programa skrajno ponižno in vljudno reče, da kartice nažalost nimajo. Da je on osebno premetal prejšnjo noč celo skladišče in ni našel NITI ENE take kartice. Zatem mi predlaga, da mi pač spletna trgovina vrne $$$, Avtera bo ba sprejela kartico nazaj. Rečem mu, da imam sedaj odprt stroj, ki sicer čaka na novo kartico, sem pa staro oživel toliko, da lahko še počakam. Vprašam ga, če mu ustreza, da mi dobavijo drugo, novo in koliko bo to po njegovem trajalo. Pravi, da predvidoma 10-14 dni.
S tem se strinjam, prosim ga le, da me obvesti pravi čas, če kartice ne morejo dobaviti in da tega ne vleče 2 meseca. Če kartice v 14dneh ne bo, se deal razveljavi, nove kartice od Avtere ne bom več čakal in z mojotrgovino.com se bom sam zmenil dalje.
Tip se s tem strinja in vsi trije odidemo na protokolarno kavo in skrajno vljuden čvek. Avtera insistira na plačilu kave in me malodane nasilno odvleče od pulta, da ja ne bi jaz plačal.
Ko pridem nazaj v firmo, me kliče šef programa. Opraviči se, da natanko "Power Of Vision"-ove 7800GS AGP ne morejo dobaviti več, lahko pa dobavijo enako kartico od "Club3D" in sicer nekaj prej- že naslednji teden. Stvari previdno preverim na netu, pokličem nazaj in se s ponudbo strinjam.
Sedaj čakam na kartico. Naj bi bila tu do konca naslednjega tedna. Ta odziv Avtere je od vseh prejšnjih tako drugačen, da še vedno ne morem verjeti, da ni kakega skritega natega. Je bil v kavi kak počasen strup ? Mogoče ne strup, ampak a je kdo vsaj pljunil vanjo ? Težko verjamem da bi imeli kak skrit dogovor s kelnerco. Je komu prekipelo in me bo dal ugasnit plačanim morilcem ? Ajde, najbrž ne ravno ugasnit, ampak vsaj recimo prebutat ? Je kakšna fora v kartici ? Kot sem pogledal okoli, ima Clubova kartica natanko enako ceno kot POV. Kar malo težko verjamem, da ni nobene posebne fore...
Hmm. Živi bili pa vidjeli, ako bog da...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
OZZY ::
Lahko pošlejš kopijo mejla kaj si napisal na ZS ..me prv firbec amtra na kaj so reagirali.
sem mel namen nabavit enga samsunga 970p ampak bom raje posegel po kerem drugem.
sem mel namen nabavit enga samsunga 970p ampak bom raje posegel po kerem drugem.
Go with the flow.
Kilgore T ::
1. DA - s tvojim doplacilom
2. DA
3. DA
Vsaka komponenta v garanciji, se poslje nazaj proizvajalcu, ki jo potem popravi oz. najpogosteje zamenja za novo. Trgovec ima v tem casu izgubo, ker mu vlozeni denar stoji. Ce pade cena in zanimanje za doloceno komponento, se izguba se poveca. V primeru, da vrnejo popravljeno komponento bo le ta manj vredna za preprodajo, ter zelo verjetno ponovno odpovedala.
2. DA
3. DA
Vsaka komponenta v garanciji, se poslje nazaj proizvajalcu, ki jo potem popravi oz. najpogosteje zamenja za novo. Trgovec ima v tem casu izgubo, ker mu vlozeni denar stoji. Ce pade cena in zanimanje za doloceno komponento, se izguba se poveca. V primeru, da vrnejo popravljeno komponento bo le ta manj vredna za preprodajo, ter zelo verjetno ponovno odpovedala.
"Prepricanja so sovrazniki resnice, nevarnejsa kot lazi. "
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
aljazh ::
Glede uveljavljanja garancije in reklamacij:
Sam izdelek vselej vrnem trgovcu, ki ga je prodal in naj on ureja naprej s servisom. Večrkat so me že v različnih trgovinah skušali prepričati, da moram stvar osebno odnesti na servis ali uvozniku, a zakon je na strani potrošnika. Potrošnik izbira kje bo uveljavljal garancijo in ena od možnosti je trgovec, ki je izdelek prodal.
Večina trgovcev bo ugodila zahtevi potrošnika, ker jih skrbi za ugled, nenazadnje je zadovoljen potrošnik trgovčev največji kapital. Kako bo trgovec urejal naprej z uvoznikom/serviserjem, ali bo imel zaradi tega izgubo - me niti najmanj ne briga. Moj interes je čim prej priti do popravila/zamenjave in po dosedanjih izkušnjah je moč največ doseči pri trgovcu.
Tudi če me zatem kontaktirajo s servisa, jim vljudno razložim, da se z njimi nimam kaj pogovarjati. GArancijo sem uveljavljal pri trgovcu in od njega zahtevam, da uredi popravilo/zamenjavo/vračilo denarja. Gospodje s servisa me niti najmanj ne zanimajo.
Žal pa se večina trgovcev pri nas želi "rešiti" problemov in kupca pošlje naravnost na servis ali k uvozniku. In tako se potrošnik (ki ne pozna svojih pravic) pusti "nategovati" od enega in drugega.
Sam izdelek vselej vrnem trgovcu, ki ga je prodal in naj on ureja naprej s servisom. Večrkat so me že v različnih trgovinah skušali prepričati, da moram stvar osebno odnesti na servis ali uvozniku, a zakon je na strani potrošnika. Potrošnik izbira kje bo uveljavljal garancijo in ena od možnosti je trgovec, ki je izdelek prodal.
Večina trgovcev bo ugodila zahtevi potrošnika, ker jih skrbi za ugled, nenazadnje je zadovoljen potrošnik trgovčev največji kapital. Kako bo trgovec urejal naprej z uvoznikom/serviserjem, ali bo imel zaradi tega izgubo - me niti najmanj ne briga. Moj interes je čim prej priti do popravila/zamenjave in po dosedanjih izkušnjah je moč največ doseči pri trgovcu.
Tudi če me zatem kontaktirajo s servisa, jim vljudno razložim, da se z njimi nimam kaj pogovarjati. GArancijo sem uveljavljal pri trgovcu in od njega zahtevam, da uredi popravilo/zamenjavo/vračilo denarja. Gospodje s servisa me niti najmanj ne zanimajo.
Žal pa se večina trgovcev pri nas želi "rešiti" problemov in kupca pošlje naravnost na servis ali k uvozniku. In tako se potrošnik (ki ne pozna svojih pravic) pusti "nategovati" od enega in drugega.
Brane2 ::
To je v bistvu res, ampak:
- če kupuješ nekaj za svojo firmo in ne zase osebno, so stvari lahko malce drugačne. Zakon o varstvu potrošnikov velja za fizične osebe, psihične pa krije Obligacijski Zakonik AFAIK.
- dostikrat imaš ob zamenjavi komponent večje glavobole kot je garancija in ti je že samo uveljavljanje garancije skoraj enak strošek, kot če bi kar takoj nabavil novo komponento.
V bistvu se držim tega, kar sem odkrito rekel tako Avteri kot Mlacomu "Care, s tabo se ne mislim kregat in pulit za to kurčevo kartico/MB/whatever. Ti mi samo povej kaj misliš naredit in jaz bom sodeloval. Tudi če mi ne misliš garancije upoštevat, ti ne bom rekel NIČ. Ampak:
- mislim razpravljat o izkušnjah s tabo z vsakim, ki me bo o tem vprašal (in sprašujejo me vsak dan)
- se bom odslej držal tujih kanalov. Povej mi- če dobim nek Samsungov monitor pri tebi za 160 kSIT, znanan štacuna v Nemčiji mi ga pa ponuja za 400EUR, zakaj bi ga kupil pri tebi ? Dostava na dom ? To mi nemci zaračunajo 9 EUR !!! GArancija ? Zavarovanje pošiljke me stane 15 EUR !!! Garancisko dobo mi pa dejajo daljšo od tebe !!! "Kakovosten servis" ? Muaaahaaaahaahahahaha !
Ko smo tam čakali v skladišču in sta me skušala šefa ohladiti in sta načela temo "kakšne pripombe imate na našo ponudbo", sem načel dolgi seznam internet dobaviteljev, ki imajo hkrati nižje cene, hitrejšo dobavo in boljše pogoje od Avtere in se stalno opravičeval, ker sem pač to kartico nabavil pri Avteri NEVEDE. Ko sta po petih minutah opazila, da so vse stranke, ki so "čakale na robo" začele intenzivno vleči na ušesa, sta me raje povabila ven....
- če kupuješ nekaj za svojo firmo in ne zase osebno, so stvari lahko malce drugačne. Zakon o varstvu potrošnikov velja za fizične osebe, psihične pa krije Obligacijski Zakonik AFAIK.
- dostikrat imaš ob zamenjavi komponent večje glavobole kot je garancija in ti je že samo uveljavljanje garancije skoraj enak strošek, kot če bi kar takoj nabavil novo komponento.
V bistvu se držim tega, kar sem odkrito rekel tako Avteri kot Mlacomu "Care, s tabo se ne mislim kregat in pulit za to kurčevo kartico/MB/whatever. Ti mi samo povej kaj misliš naredit in jaz bom sodeloval. Tudi če mi ne misliš garancije upoštevat, ti ne bom rekel NIČ. Ampak:
- mislim razpravljat o izkušnjah s tabo z vsakim, ki me bo o tem vprašal (in sprašujejo me vsak dan)
- se bom odslej držal tujih kanalov. Povej mi- če dobim nek Samsungov monitor pri tebi za 160 kSIT, znanan štacuna v Nemčiji mi ga pa ponuja za 400EUR, zakaj bi ga kupil pri tebi ? Dostava na dom ? To mi nemci zaračunajo 9 EUR !!! GArancija ? Zavarovanje pošiljke me stane 15 EUR !!! Garancisko dobo mi pa dejajo daljšo od tebe !!! "Kakovosten servis" ? Muaaahaaaahaahahahaha !
Ko smo tam čakali v skladišču in sta me skušala šefa ohladiti in sta načela temo "kakšne pripombe imate na našo ponudbo", sem načel dolgi seznam internet dobaviteljev, ki imajo hkrati nižje cene, hitrejšo dobavo in boljše pogoje od Avtere in se stalno opravičeval, ker sem pač to kartico nabavil pri Avteri NEVEDE. Ko sta po petih minutah opazila, da so vse stranke, ki so "čakale na robo" začele intenzivno vleči na ušesa, sta me raje povabila ven....
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
k4vz0024 ::
Z Avtero in Avtento sem imel opravka. So pravi zvitorepci; delajo se fine, hkrati pa držijo figo v žepu. Imajo na tone izgovorov s katerim krijejo svojo nesposobnost. Nategovanje kupcev in ne držnje besede je neskončno.
Zagotovo bi se njihovo aroganco treba zatret in sicer tako, da bi jih vsak tožil!
Vserkakor pa vedno opozoriti tržni inšpektorat!
POZOR! VSI DOGOVORI Z NJIMI MORAJO BITI PISNI, DRUGAČE je ZEEELO velika verjetnost, (razen če jim ustreza, da bodo imeli profit) konča slabo za potrošnika.
Za to firmo baje stoji neka Italjanska.
Če ima škdo kakke izkušnje naj pove!
Zagotovo bi se njihovo aroganco treba zatret in sicer tako, da bi jih vsak tožil!
Vserkakor pa vedno opozoriti tržni inšpektorat!
POZOR! VSI DOGOVORI Z NJIMI MORAJO BITI PISNI, DRUGAČE je ZEEELO velika verjetnost, (razen če jim ustreza, da bodo imeli profit) konča slabo za potrošnika.
Za to firmo baje stoji neka Italjanska.
Če ima škdo kakke izkušnje naj pove!
aljazh ::
>Brane2: če kupuješ nekaj za svojo firmo in ne zase osebno, so stvari lahko malce drugačne
Seveda. Zgoraj napisano velja za fizične osebe. Se opravičujem, ker tega nisem izrecno zapisal
Seveda. Zgoraj napisano velja za fizične osebe. Se opravičujem, ker tega nisem izrecno zapisal
bobby ::
Za to firmo baje stoji neka Italjanska.
ha ha tale je dobra,.. tih bot raj če ne veš,..
FYI, 100% lastnik obeh je Avtotehna,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Brane2 ::
No, Avtotehna in bivši PCX pa še nekdo so šli skupaj.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Brane2 ::
Kar verjet ne moreš. Včeraj nekje okrog 13h me kliče miška iz Avtere- moja kartica je že tu- in me sprašuje ali mi jo pošljejo ali jo raje pridem iskat.
Odpravim se ponjo v "servis"-v bistvu skladišče- unega blond palčka očitno ni več tam.(so se preselili od takrat). Miška za pultom mi izroči kartico, zapakirano v original škatlo zavit v tisti termoskrčljivi PVC, navidez nedotaknjen. Na zunanji strani nalimana garancija. Da mi v podpise servisni nalog- v bistvu list papirja kjer piše, da sem odnesel na servis staro kartico in dobil nazaj novo. Nothing fishy here, Kakega tiktakanja iz škatle tudi ni slišat... Me pa napade paranoja, ko vidim da na listu piše, da so mi dali "7800" in ne "7800GS", kot piše na škatli.
Zakaj bi to naredili zanalašč ? Saj to je njim v škodo ! No, razen, če bi se zapletlo kaj s kartico in bi hotel uveljavljat garancijo. Takrat bi mi blond palček lahko pametoval, da "to že ni tista kartica". Miška ne more iz svoje kože "Ah, to ni problem. Če se bo kje zapletlo, vi kar povejte, da sem JAZ tako rekla".
Aha. Ti pa kar pojdi k stricom na najbližjo policijsko postajo po plavobelega opla z rotacijskimi lučmi. Je moj-podarjam ti ga. Pa ne se pustit kar tko odpravit.
Potem je dopisala tisti "GS" zraven in se podpisala. Saj ne bi težil, ampak kdor je bil na njihovem servisu v preteklosti ve, da se takrat vsi papirji preverjajo v detajle in ob najmanjši nejasnosti ali nepravilnosti lahko najebeš. Ne verjamem,d a je bil v tem kak slab namen, ampak če te potem zaradi slabih papirjev ustrelijo na servisu ko ovco, to najbrž niti ni več pomembno.
V glavnem- dobil sem kartico- natanko obljubljen model, dva dni preden bi jo sploh lahko pričakoval. S šefom sva se pogovarjala v petek, in takrat jo je naročil, dobil sem jo v ponedeljek, predviden čas dobave pa je bil sredina do konca tedna. Zelo lepo.
Kartica najbrž dela, čeprav sedaj kaže, da je pokleknil napajalnik (460W Sparkle). Sem ga oprl in zamenjal napihnjeni elektrolit, a stvar še vedno poklekne, ko poženem kak 3DMark. Šit, te kartice (mislim 78xx, 79xx nasploh) rabjo elektrarno...
Nek udže u zapisnik, da so se tokrat potrudili in se odzvali pošteno, agilno in poslovno. V bistvu so si vzeli preveč časa zame in tega v splošnem nočem.
Če si nekdo vzame preveč časa zate, pomeni da tega ne bo mogel ponuditi vsaki stranki, ampak samo "zateženim".
Lepo je, če si kdo vzame kritiko k srcu, ni pa se treba extra zaj* zaradi mene.
Velikokrat zahtevam samo to, s čemer lahko shajam in ne vsega, kar mi zakonodaja omogoča.
Delovna ura stane in pri marži tako poceni opreme ne moreš poslušat jokanja čisto vsakega, ki je prišel po en mousepad v veleprodajo.
Fajn pa je, če imaš človeškega serviserja in reklamacijski oddelek, s katerim se da zmenit. Če se recimo osebje zaveda svojih obveznosti po ustrezni zakonodaji in ne laže stranke u faco, da določenih pravic nima. Ajde, v redu, nekako se moraš znat branit pred ponorelo družino, ki ti je prinesla računalnik za 100 kSIT nazaj, ker "neki ne dela", kjer pa je mulc skrivaj začel šraufat po maini in navijat stvari, ampak ni pa treba bit napadalen do vsakega, ki ima reklamacijo, še preden je odprl usta.
Ne vem kaj pravi zakonodaja glede vrnjene robe, ki pa najbrž dela ( če stranki ni všeč, je vzela kaj drugega, pravi da ne dela, pa napake ni videt itd).
A tudi če tako kartico lahko prodajo komu drugemu kot novo, bi blo ZELO fino in po moje edino korektno, če:
- gre taka roba skozi servis, ki jo pregleda, po potrebi očisti in spravi v stanje, ki naj bi ga imela povsem nova roba.
- tako robo interno označijo in če ima taka stranka reklamacijo, uporštevajo možnost, da gre za kako napako, ki je Avterin serviser pri hitrem pregledu z dostopnimi orodj ni zaznal. Saj koenckoncev tudi proizvajalec- recimo v tem primeru nVidia me najde vseh napak, pa zelo verjetno uporablja testni HW inSW, vreden težke denarje, ne pa kak 3DMark itd. Pri tem pa seveda sam "kvisko" za upoštevanje reklamacije ni zadosti- roba MORA biti pregledana v servisu. Reklamacija stane tudi stranko, ne samo servisni oddelek.
Če ni interesa se zaj* s pregledovanjem in servisiranjem robe, katere vrednost je premajhna, da bi upravičila delovne ure itd., tako robo pač naj ponudijo kot rabljeno, pod ugodnejšimi pogoji. Avtera je groser in kot tak ima najbrž mastne provizije, pri katerih ji ne bi bilo problema ponudit kako rabljeno, a "zelo verjetno delujočo" robo z neko omejeno garancijo recimo 30% ceneje. Prideš, vzameš zadevo in če ne dela, jo vrneš z opisom napake in ti dajo drugo. Ko si našel svojo robo, si jo dobil s popustom, Avteri se pa ni blo treba zaj* s servisom. Dobil si robo ceneje na račun opravljenih ur zaj* in testiranja, obenem pa imaš neko razumno garancijo (recimo 1 leto ali kaj takega).
Če se jim zdi, da bi to prineslo več težav kot koristi, naj to ponudijo folku, ki jim zaupajo- kake maloprodaje, ki nudijo tudi servis in imajo vsaj nekoga, ki ni "glup za tehniko" itd.
Spet sem se razkenjal.
Hotu sem samo reč "hvala za hiter odziv", "stvar je videt O.K." in pač nekaj proze in nebuloz, zapakiranih v par predlogov.
Zaradi te ene izkušnje se ne mislim razjokat in kar nehat kupovat v tujini in drugje, se bom pa mogoče manj sekiral, če bom spet kaj pomotoma nabavil pri Avteri.
Dobro ime se gradi s stalnim naporom. Če bo folk začel pisat relativno dobre stvari o Avteri, se zna tudi to spremeniti...
Odpravim se ponjo v "servis"-v bistvu skladišče- unega blond palčka očitno ni več tam.(so se preselili od takrat). Miška za pultom mi izroči kartico, zapakirano v original škatlo zavit v tisti termoskrčljivi PVC, navidez nedotaknjen. Na zunanji strani nalimana garancija. Da mi v podpise servisni nalog- v bistvu list papirja kjer piše, da sem odnesel na servis staro kartico in dobil nazaj novo. Nothing fishy here, Kakega tiktakanja iz škatle tudi ni slišat... Me pa napade paranoja, ko vidim da na listu piše, da so mi dali "7800" in ne "7800GS", kot piše na škatli.
Zakaj bi to naredili zanalašč ? Saj to je njim v škodo ! No, razen, če bi se zapletlo kaj s kartico in bi hotel uveljavljat garancijo. Takrat bi mi blond palček lahko pametoval, da "to že ni tista kartica". Miška ne more iz svoje kože "Ah, to ni problem. Če se bo kje zapletlo, vi kar povejte, da sem JAZ tako rekla".
Aha. Ti pa kar pojdi k stricom na najbližjo policijsko postajo po plavobelega opla z rotacijskimi lučmi. Je moj-podarjam ti ga. Pa ne se pustit kar tko odpravit.
Potem je dopisala tisti "GS" zraven in se podpisala. Saj ne bi težil, ampak kdor je bil na njihovem servisu v preteklosti ve, da se takrat vsi papirji preverjajo v detajle in ob najmanjši nejasnosti ali nepravilnosti lahko najebeš. Ne verjamem,d a je bil v tem kak slab namen, ampak če te potem zaradi slabih papirjev ustrelijo na servisu ko ovco, to najbrž niti ni več pomembno.
V glavnem- dobil sem kartico- natanko obljubljen model, dva dni preden bi jo sploh lahko pričakoval. S šefom sva se pogovarjala v petek, in takrat jo je naročil, dobil sem jo v ponedeljek, predviden čas dobave pa je bil sredina do konca tedna. Zelo lepo.
Kartica najbrž dela, čeprav sedaj kaže, da je pokleknil napajalnik (460W Sparkle). Sem ga oprl in zamenjal napihnjeni elektrolit, a stvar še vedno poklekne, ko poženem kak 3DMark. Šit, te kartice (mislim 78xx, 79xx nasploh) rabjo elektrarno...
Nek udže u zapisnik, da so se tokrat potrudili in se odzvali pošteno, agilno in poslovno. V bistvu so si vzeli preveč časa zame in tega v splošnem nočem.
Če si nekdo vzame preveč časa zate, pomeni da tega ne bo mogel ponuditi vsaki stranki, ampak samo "zateženim".
Lepo je, če si kdo vzame kritiko k srcu, ni pa se treba extra zaj* zaradi mene.
Velikokrat zahtevam samo to, s čemer lahko shajam in ne vsega, kar mi zakonodaja omogoča.
Delovna ura stane in pri marži tako poceni opreme ne moreš poslušat jokanja čisto vsakega, ki je prišel po en mousepad v veleprodajo.
Fajn pa je, če imaš človeškega serviserja in reklamacijski oddelek, s katerim se da zmenit. Če se recimo osebje zaveda svojih obveznosti po ustrezni zakonodaji in ne laže stranke u faco, da določenih pravic nima. Ajde, v redu, nekako se moraš znat branit pred ponorelo družino, ki ti je prinesla računalnik za 100 kSIT nazaj, ker "neki ne dela", kjer pa je mulc skrivaj začel šraufat po maini in navijat stvari, ampak ni pa treba bit napadalen do vsakega, ki ima reklamacijo, še preden je odprl usta.
Ne vem kaj pravi zakonodaja glede vrnjene robe, ki pa najbrž dela ( če stranki ni všeč, je vzela kaj drugega, pravi da ne dela, pa napake ni videt itd).
A tudi če tako kartico lahko prodajo komu drugemu kot novo, bi blo ZELO fino in po moje edino korektno, če:
- gre taka roba skozi servis, ki jo pregleda, po potrebi očisti in spravi v stanje, ki naj bi ga imela povsem nova roba.
- tako robo interno označijo in če ima taka stranka reklamacijo, uporštevajo možnost, da gre za kako napako, ki je Avterin serviser pri hitrem pregledu z dostopnimi orodj ni zaznal. Saj koenckoncev tudi proizvajalec- recimo v tem primeru nVidia me najde vseh napak, pa zelo verjetno uporablja testni HW inSW, vreden težke denarje, ne pa kak 3DMark itd. Pri tem pa seveda sam "kvisko" za upoštevanje reklamacije ni zadosti- roba MORA biti pregledana v servisu. Reklamacija stane tudi stranko, ne samo servisni oddelek.
Če ni interesa se zaj* s pregledovanjem in servisiranjem robe, katere vrednost je premajhna, da bi upravičila delovne ure itd., tako robo pač naj ponudijo kot rabljeno, pod ugodnejšimi pogoji. Avtera je groser in kot tak ima najbrž mastne provizije, pri katerih ji ne bi bilo problema ponudit kako rabljeno, a "zelo verjetno delujočo" robo z neko omejeno garancijo recimo 30% ceneje. Prideš, vzameš zadevo in če ne dela, jo vrneš z opisom napake in ti dajo drugo. Ko si našel svojo robo, si jo dobil s popustom, Avteri se pa ni blo treba zaj* s servisom. Dobil si robo ceneje na račun opravljenih ur zaj* in testiranja, obenem pa imaš neko razumno garancijo (recimo 1 leto ali kaj takega).
Če se jim zdi, da bi to prineslo več težav kot koristi, naj to ponudijo folku, ki jim zaupajo- kake maloprodaje, ki nudijo tudi servis in imajo vsaj nekoga, ki ni "glup za tehniko" itd.
Spet sem se razkenjal.
Hotu sem samo reč "hvala za hiter odziv", "stvar je videt O.K." in pač nekaj proze in nebuloz, zapakiranih v par predlogov.
Zaradi te ene izkušnje se ne mislim razjokat in kar nehat kupovat v tujini in drugje, se bom pa mogoče manj sekiral, če bom spet kaj pomotoma nabavil pri Avteri.
Dobro ime se gradi s stalnim naporom. Če bo folk začel pisat relativno dobre stvari o Avteri, se zna tudi to spremeniti...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
albertius ::
Pozdravljeni,
priznam...vsi norimo, pi..... ampak , kar sem že drugič doživel na Avtera servisu presega mejo najboljšega. Crknila je grafika...nato še matična plošča...sledi seveda Avtera servis in čeprav sem obupal saj je računalnik star 5 let - res pa , da je njihov PCX računalnik - sem doživel hitrost in odzivnost. Sprva neprijazna prevzemnica PCja mi je v osmih besedah komunikacije navrgla..."počakaj imamo 45 dni ne gre preko vrste" teti sem se nasmejal in rekel, da imam izkušnje...naslednji dan me kličejo in lejga imajo nadomestek za pet let star PC podobne konfiguracije za 70 EUR z garancijo 6 mesecev. Odhitim tja na prevzem preden se premislijo in čaka me...PCX računalnik s lepo črno kišto in dvojnim DVDjem (prej sem imel enega). Pošteno povem , da je en več...in tista teta reče z osmimi besedami reče, da ni prvi april ampak prijaznost do strank, pa sreča... !! Hallo ! Svaka čast ! Celo povedala je, da ni Marija iz As ti tut not padu :) ....PC deluje pa še lep je...svaka čast drugič !
Druga izkušnja z Acer prenosnikom cca 6 mesecev nazaj...prinesem , ker ne dela oz se mi resetira vsakih 5 ur...teta reče, da nimajo servisa in bo preposlan na drugi servis in bo trajalo...rečem naj traja 20 dni ne bom ga nesel nekam na Leskovškovo. Teta reče, da lahko traja 45 dni pa jo pogledam in rečem, da se najbrž heca...kaj je bilo pol ni važno sem bil pa prekleto jezen na teh 45 dni in teto. Čez dva dni mi sporočijo , da je nekaj bilo v Windowsih. Kriv sem bil baje , ker sem downloadow nekaj stvari, ki jih nebi smel...ampak to ni važno. Notesnik deluje še vedno brez napak in to po dveh dneh !! Pomeni, da ga sploh niso poslali na servis drugam ampak so ga sami najprej pogledali...LEPO in hitro, kar je najbolj pomembno. Zadovoljen na kubik !!! Teto , ki govori 45 dni pa le umaknite ali pa jo naučite kaj drugega...Avtera servis pa ima 10 pik več plus. Upam samo , da nisem edini !
Albertium
priznam...vsi norimo, pi..... ampak , kar sem že drugič doživel na Avtera servisu presega mejo najboljšega. Crknila je grafika...nato še matična plošča...sledi seveda Avtera servis in čeprav sem obupal saj je računalnik star 5 let - res pa , da je njihov PCX računalnik - sem doživel hitrost in odzivnost. Sprva neprijazna prevzemnica PCja mi je v osmih besedah komunikacije navrgla..."počakaj imamo 45 dni ne gre preko vrste" teti sem se nasmejal in rekel, da imam izkušnje...naslednji dan me kličejo in lejga imajo nadomestek za pet let star PC podobne konfiguracije za 70 EUR z garancijo 6 mesecev. Odhitim tja na prevzem preden se premislijo in čaka me...PCX računalnik s lepo črno kišto in dvojnim DVDjem (prej sem imel enega). Pošteno povem , da je en več...in tista teta reče z osmimi besedami reče, da ni prvi april ampak prijaznost do strank, pa sreča... !! Hallo ! Svaka čast ! Celo povedala je, da ni Marija iz As ti tut not padu :) ....PC deluje pa še lep je...svaka čast drugič !
Druga izkušnja z Acer prenosnikom cca 6 mesecev nazaj...prinesem , ker ne dela oz se mi resetira vsakih 5 ur...teta reče, da nimajo servisa in bo preposlan na drugi servis in bo trajalo...rečem naj traja 20 dni ne bom ga nesel nekam na Leskovškovo. Teta reče, da lahko traja 45 dni pa jo pogledam in rečem, da se najbrž heca...kaj je bilo pol ni važno sem bil pa prekleto jezen na teh 45 dni in teto. Čez dva dni mi sporočijo , da je nekaj bilo v Windowsih. Kriv sem bil baje , ker sem downloadow nekaj stvari, ki jih nebi smel...ampak to ni važno. Notesnik deluje še vedno brez napak in to po dveh dneh !! Pomeni, da ga sploh niso poslali na servis drugam ampak so ga sami najprej pogledali...LEPO in hitro, kar je najbolj pomembno. Zadovoljen na kubik !!! Teto , ki govori 45 dni pa le umaknite ali pa jo naučite kaj drugega...Avtera servis pa ima 10 pik več plus. Upam samo , da nisem edini !
Albertium
djordjevic ::
Kupil prek mimovrste prenosnik sony vaio. Odprem škatlo, potegnem prenosnik ven in na svojo grozo opazim, da se po njem premetava nek košček (plastika/vijak/xyz). Pošljem nazaj na mimovrste, kjer 'ropota ne opazijo'. Ti pošljejo dalje na avtero. Ista pesem - pogledali in niso našli nič spornega. Vrnejo prenosnik, tokrat še popraskan. Pošljem nazaj. Long story short - šele tretji prenosnik (po enem mesecu jebanja z mimovrste) je bil brezhiben.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Tarzan ::
Zadnjič nesel na Avtero matično, ki je riknila po dveh dneh. Sicer sem jih komaj našel, ampak sem lepo povedal, kaj me muči, dal vse takorekoč zapakirano, kablov niti nisem jemal iz polivinila, vse je bilo tako kot da je plata nova. No, čez 2 dni dobim SMS, da lahko zadevo pridem iskat ker sem dobil novo plato. Dela ko šus. ;)
Kar se mene tiče, nobenega problema, pa tudi punca za pultom je bila prijazna. Tam bom še uveljavljal garancijo! :D
Kar se mene tiče, nobenega problema, pa tudi punca za pultom je bila prijazna. Tam bom še uveljavljal garancijo! :D
AngelOfDeath ::
@albertius
Lepo da si se registriral na ST-ju samo zato da nam poveš kakšne lepe izkušnje imaš z Avtero.
ČE ti ni preveč bi še lahko povedal kakšne plače imaste v Avteri ? ;P
Lepo da si se registriral na ST-ju samo zato da nam poveš kakšne lepe izkušnje imaš z Avtero.
ČE ti ni preveč bi še lahko povedal kakšne plače imaste v Avteri ? ;P
edit: Slovnica
knesz ::
albertius, nihče, niti avtera ti ne bi šla menjati komponente oz. kar celega računalnika 3 leta po garanciji. Tako da, ne nakladaj.
Glede Acerja, ni servis nekje na leskovškovi, ampak ima po novem acer servis kar birotehna, ki je na istem naslovu. Ampak spet ne verjame, da so ti očistili nesnago brez kakšnega doplačila.
Pa še malo ontopic: kar se pa tiče avtera servisa, nimam ne slabih, ne nekih ekstremno dobrih izkušenj. Roba ki jo pošiljam pride vedno zamenjana v nekem roku 10-14 dni, tako da...
lp
Glede Acerja, ni servis nekje na leskovškovi, ampak ima po novem acer servis kar birotehna, ki je na istem naslovu. Ampak spet ne verjame, da so ti očistili nesnago brez kakšnega doplačila.
Pa še malo ontopic: kar se pa tiče avtera servisa, nimam ne slabih, ne nekih ekstremno dobrih izkušenj. Roba ki jo pošiljam pride vedno zamenjana v nekem roku 10-14 dni, tako da...
lp
dolar ::
Še moja telefonska izkušnja s avtero, tam dejansko nisem nič kupil je pa distributer zgleda za HP monitorje in so me 2x klical ko sem vrnu monitor (do sedaj).
Kupu sem monitor v topsolutions.com, ko sem ga dobu sem ga v 20ih urah vrnu nazaj ker je cvilu. Pol so oni zgleda vrnil ta monitor avteri.
Zdej so me iz avtere že drugič klical. Prvič je blo da oni nič ne slišjo in da kako to itd... sem reku dejte brightness spreminjat pa se bo slišal.
Dons me je spet klicu in reku če lah pridem tja da mu tam rečem da se ne sliši, da on ne ve kaj nej zdej s tem monitorjem itd. Pol je umes tipo enkrat začel o decibelih govort, za monitor lol, poleg tega so pa na servisu napisal da se sliši sam da ni napaka.
Take arogance in predrznosti še nisem doživu.
PS
Med pogovorom mi je tipo reku da lhko govorim tko k sem par kilometrov stran, ko sem mu reku da vidm to kot čisto zajebancijo in da je to bolano, ko me hoče prepirčat da se monitorja ne sliš.
Kupu sem monitor v topsolutions.com, ko sem ga dobu sem ga v 20ih urah vrnu nazaj ker je cvilu. Pol so oni zgleda vrnil ta monitor avteri.
Zdej so me iz avtere že drugič klical. Prvič je blo da oni nič ne slišjo in da kako to itd... sem reku dejte brightness spreminjat pa se bo slišal.
Dons me je spet klicu in reku če lah pridem tja da mu tam rečem da se ne sliši, da on ne ve kaj nej zdej s tem monitorjem itd. Pol je umes tipo enkrat začel o decibelih govort, za monitor lol, poleg tega so pa na servisu napisal da se sliši sam da ni napaka.
Take arogance in predrznosti še nisem doživu.
PS
Med pogovorom mi je tipo reku da lhko govorim tko k sem par kilometrov stran, ko sem mu reku da vidm to kot čisto zajebancijo in da je to bolano, ko me hoče prepirčat da se monitorja ne sliš.
detroit ::
o fantje iz takih malenkosti delate štalo:D
moja punca je kupila sony vivaz pro pri mobitelu okol 5mesecev nazaj. Vmes ga je imela 4x doma in vsakič ista napaka kar crkne....Torej vse skupaj 2h uporabe v 5mesecih, pa ji še sedaj niso hotl stvarne napake priznat:D
pa sorry za offtopic mobitel != avtera:P
moja punca je kupila sony vivaz pro pri mobitelu okol 5mesecev nazaj. Vmes ga je imela 4x doma in vsakič ista napaka kar crkne....Torej vse skupaj 2h uporabe v 5mesecih, pa ji še sedaj niso hotl stvarne napake priznat:D
pa sorry za offtopic mobitel != avtera:P
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
Riff ::
jaz tud nims mel problemov z uveljavlajnje garnacije pri nih je crknil Palit geforce 6800XT za AGP vodilo pa je imel 3 leta garancije pa ga ni bilo več mogoče dobavit pa so mi dali Gigabaytov radeon HD 4650 1gb ddr2 tako da sem bil še na boljšem dx 9 kartico za dx 10
bobby ::
pa sej avtera nima sony produktov? ali pač?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Anicius ::
Pa, da še vam jaz opišem mojo izkušnjo s servisom Avtera.
Pred nekje mescem dni se mi je pokvaril računalnik, naenkrat se je izklopil in ga ni bilo več mogoče zagnati. Ker še je računalnik bil v garanciji sem ga seveda poslal nazaj na Mimovrste, ti pa so ga posredovali na servis Avtera. Čez nekje 5 dni so me poklicali iz servisa in povedali, da se je pokvaril trdi disk in ga je potrebno zamenjati, kljub moji skeptičnosti sem se strinjal in jih pustil da delajo kaj se jim zdi, da je prav. Čez nekje 10 dni sem dobil računalnik nazaj in seveda še vedno ni delal. Še vedno se je tik po vklopu izklapljal. Zraven računalnika sem dobil seznam z opravljenimi storitvami, kjer je bilo samo zapisano, da je bil opravljen test ramov in test grafične kartice (o testu diska ne duha ne sluha, tako da se sprašujem kako so vedeli, da je trdi disk "pokvarjen"). Po ponovnem pošiljanju na servis sem računalnik dobil nazaj in tokrat je bilo ohišje poškodovano + notranjost.
Na seznamu opravljenih storitev je bila navedena menjava grafične kartice in napajalnika (pomni: prvič bi naj delovala OK), ko sem preverjal na servisu zakaj računalnik še vedno ne dela in zakaj so menjali grafično kartico nisem dobil nikakršnega jasnega odgovora od serviserja. Če sem natančen, je bila večina njegovih odgovorov nekako tako:"Veste... emmmm....hmmmm.... ne vem". Po ponovnih 10 dneh dobim računalnik nazaj, tokrat z zamenjanim ohišjem in pojasnilom, da je bil računalnik med transportom poškodovan in da so sedaj vse komponente zamenjali in da računalnik deluje brezhibno, celo naj bi namestili poskusno verzijo windowsa in vse naj bi delalo. Seveda vidno olajšan, da bo 1 mesecu končno konec vsega priklopim računalnik in ga skušam zagnati in vidi vidi, kdo bi pričakoval, spet ne dela. Računalnik se zažene, tik za tem se pojavi zelo hitro ponavaljajoče piskanje (kot nekakšna piščalka) in se nato izklopi. In zdaj se jaz sprašujem, koga imajo tile nesposobneži za idiota? Kako je možno, da bom že 4. pošiljal računalnik na servis in verjetno še jim vedno ne bo kapnilo, da bi pa mogoče blo potrebno matično ploščo zamenjat....
V glavnem, izogibajte se tega servisa, saj so res sami nesposobnežni!
Lp
Pred nekje mescem dni se mi je pokvaril računalnik, naenkrat se je izklopil in ga ni bilo več mogoče zagnati. Ker še je računalnik bil v garanciji sem ga seveda poslal nazaj na Mimovrste, ti pa so ga posredovali na servis Avtera. Čez nekje 5 dni so me poklicali iz servisa in povedali, da se je pokvaril trdi disk in ga je potrebno zamenjati, kljub moji skeptičnosti sem se strinjal in jih pustil da delajo kaj se jim zdi, da je prav. Čez nekje 10 dni sem dobil računalnik nazaj in seveda še vedno ni delal. Še vedno se je tik po vklopu izklapljal. Zraven računalnika sem dobil seznam z opravljenimi storitvami, kjer je bilo samo zapisano, da je bil opravljen test ramov in test grafične kartice (o testu diska ne duha ne sluha, tako da se sprašujem kako so vedeli, da je trdi disk "pokvarjen"). Po ponovnem pošiljanju na servis sem računalnik dobil nazaj in tokrat je bilo ohišje poškodovano + notranjost.
Na seznamu opravljenih storitev je bila navedena menjava grafične kartice in napajalnika (pomni: prvič bi naj delovala OK), ko sem preverjal na servisu zakaj računalnik še vedno ne dela in zakaj so menjali grafično kartico nisem dobil nikakršnega jasnega odgovora od serviserja. Če sem natančen, je bila večina njegovih odgovorov nekako tako:"Veste... emmmm....hmmmm.... ne vem". Po ponovnih 10 dneh dobim računalnik nazaj, tokrat z zamenjanim ohišjem in pojasnilom, da je bil računalnik med transportom poškodovan in da so sedaj vse komponente zamenjali in da računalnik deluje brezhibno, celo naj bi namestili poskusno verzijo windowsa in vse naj bi delalo. Seveda vidno olajšan, da bo 1 mesecu končno konec vsega priklopim računalnik in ga skušam zagnati in vidi vidi, kdo bi pričakoval, spet ne dela. Računalnik se zažene, tik za tem se pojavi zelo hitro ponavaljajoče piskanje (kot nekakšna piščalka) in se nato izklopi. In zdaj se jaz sprašujem, koga imajo tile nesposobneži za idiota? Kako je možno, da bom že 4. pošiljal računalnik na servis in verjetno še jim vedno ne bo kapnilo, da bi pa mogoče blo potrebno matično ploščo zamenjat....
V glavnem, izogibajte se tega servisa, saj so res sami nesposobnežni!
Lp
alpha1 ::
Sem v trgovini mojcomp videl da je Avtera edini pooblaščeni servis za Gigabyte. Sem jih klical in so mi rekli da naj k njim pošljem matično ploščo. Sedaj me zanima če še v Sloveniji obstaja kateri drugi servis za Gigabyte matične plpšče, ker vidim da imate slabe izkušnje z servisom avtera?
LordTado ::
no ja sem na avtero poslal grafično ki je crknla in sem vsak dan klical pa 5 krat in je šlo kar hitro:)
NejcSSD ::
Kaj pa komponente iz dinokompa? Lahko uveljavljam garancijo pri Avteri (500m od bajte) z doplačilom ali zastonj??
RejZoR ::
Kakor vem ne, lahko pa jih vprašaš. Stvar je, da Dinokomp sam uvaža robo in na to se vsi blazno radi obešajo češ da to ni njihov problem in da pošlji na Dinokomp. Je pa tko, da sem do zdej imel 2 reklamaciji in ni bilo problema. Pač po pošti sem priporočeno poslal paket, nazaj pa sem dobil novo plato. Isto z grafično, kjer sem potem z nekaj doplačila vzel drugo (boljšo). Imam pa doma še netbook, tko da mi je načeloma lažje čakat na komponente. Prej ko ga še nisem imel pa je bilo precej težko čakat po dva ali več tednov, da se je kaj zrihtalo oz zamenjalo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
69charger ::
Jaz sem tudi že na dinokomp nazaj poslal matično kjer je odpovedal SATA kontroler(ni zloglasni peščeni most),pa sem lepo nazaj novo plato dobil.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje garancije - stroški pošiljanja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8348 (6519) | galu |
» | iz garancije dobil nov napajalni (bolji||slabsi) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Strojna oprema | 17576 (14623) | solatko |
⊘ | Funtech?? ne hvala!!!!nikol več (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13196 (11626) | bluefish |
» | Heh, en problemček glede servisa.Oddelek: Kaj kupiti | 1837 (1048) | Calligulla |
» | JAE je le prodan (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 11909 (8280) | schurda |