Tom's Hardware - Na Tom's Hardware so slikovno prikazali, kaj prinašajo nove tehnologije, vgrajene v zadnja grafična čudesa. Primerjali so rendriranje slike s pomočjo Pixel Shader-jev 2(.1) in 3.0. Razlika je očitna v prid družini Geforcev 6 in 7 ter ATi-jeve družine 1x00. Lahko pričakujemo, da bodo prihajajoči naslovi še bolj izkoristili možnosti, ki jih ponuja ta tehnologija, v tem trenuku še popularne ATi-jeve kartice X8x0 pa bodo kmalu izgubile smiselnost nakupa.
sm se cist isto prasu... spet prodajajo macka v zaklju zapakiranga kot tigra v kletki...ki bo do konca leta sam miska v vrecki. placal bomo pa seveda slona v jumbo jetu....weeee
bi pa za demo mogoce rajs lahka uporabl tist drug spil...oblivion al kva ze k pride(neki z vitezi pa okostnjaki)...tm bi pa verjetn prou cool zgledal.Ampak sklepam da bi tele njihove super graficne lepo skripnile in crknle ko bi tele efekte probu nabit tja.(real time renderirani gozdovi itd).In to verjetn tud vejo =)
Hudo hudo. Ko bo tole laufalo v 1600x1200, z 4xAA in 8xAF pri 60FPS, bo to nekaj neverjetnega. Ja no, bo treba počakat še nekaj časa, čeprav ne več dolgo.
2x fsaa je dovolj. pri tako visoki locljivosti, se razlika sploh ne opazi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ljudje, prosim ne verjet temu clanku, ker je ena totalno podkupljena katastrofa od clanka. Preberes prvi odstavek in pise da ne mors naredit HDR, parallax mapping in transparentne vode brez shaderjev 3.0 in pades v smehu po tleh in se zacnes vrtet v krcih :)
Kaksne bedarije. Parallax mapping in hdr in mofo vodo lahko nardis z 2.0 pa sfejkas z 1.x... tko da tole je BS.
Kake to basajo? brez PS 3 ne mors met HDR, transparent vode...? A so mislil da ne bo folk opazu da je to navadna LAŽ? In tak clank pride na Slo-Tech? Pa kake kekce mate to da vam novice odobravajo?
Pa zadnja stran s primerjavo kakovosti slike? Pod low quality so dal Radeon9800, pod kartice za medium, ki obvladajo PS 2 so pa dal ob bok GF FX in pa x800?
A je to ena gromozanska zajebancija al kuga?
edit: rofl, u introduction razlagajo kako je directx 8 voda sele v morrowindu zazivela na radeon 9600 karticah.... XD RADEON DEVET ŠESTSTO - * ROFL *, pustimo da sem jaz dx8 vodo v morrowindu gledal na radeon8500, ampak pred 9600 sta bila se 9500 in 9700....
nsignific, pozabljaš da PRAVI HDR dobiš samo na SM3.0 hardwaru. Tisti half-precision ki teče tud na R9500 in novejših sicer je HDR ampak daleč od prave zadeve (vbistvu je bolj hack kot ne). Transparentna pixelšejdana voda pa je seveda možna tud na DX8 hardwaru, ampak si pomislil da DX8 voda iz Morrowinda in ona voda v Half-Life 2 preko DX9 le ni ista? V Morrowindu je od daleč imela izgled živega srebra in tud transparentnost je bila precej umetna ter manjek občutka prave globine (čeprav vseeno hudo impresivna glede na plane DX7 vodo).
Drugače me ne briga kako je bil članek napisan, samo govorim splošna dejstva.
No, tale novica je imela namen malce zakuriti med lastniki X8x0 kartic, ker seveda nimajo PS3.0. Tudi naslov novice je takšen, prikaz v sliki, in na koncu sta našteti dve kultrni strani, kjer vsak lahko dobi prave informacije. + To je THG, kjer še testom ohišja ne verjamem.
x850XT PE še vedno velja za eno najhujših kartic. Sicer je podpora SM3.0 res v riti (mo vbistvu je sploh ni) ampak praktično še ni špila ki bi ga dejansko dobro izkoristil. Ko pa jih enkrat bo tolk pa tud ta kartica ne bo več aktualna oz dost zmogljiva...
No, tale novica je imela namen malce zakuriti med lastniki X8x0 kartic, ker seveda nimajo PS3.0. Tudi naslov novice je takšen, prikaz v sliki, in na koncu sta našteti dve kultrni strani, kjer vsak lahko dobi prave informacije. + To je THG, kjer še testom ohišja ne verjamem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ne vem, ampak meni se tole zdi čiso soliden članek, kjer primerjajo sposobnosti standardov. Razlika med kvaliteto DX8 in DX9 je očitna. V HL2 se to zelo lepo vidi. Tisti, ki pa tega ne opazi, si naj pa nabavi očala. V AOE III se npr. zelo lepo vidijo efekti PS3.0.
Fury: Tisto glede vode...seveda jo lahko narediš s PS2.0 in fejkaš z 1.x shaderji, ampak kvaliteta vode(transparentnost, odboji, sence na površini) in sama realističnost le te pa ne bo ista. PS3.0 bo še vedno superioren glede na druge, saj je tudi novejši. Normalno, da lahko fejkaš, ampak na račun realizma.
Sam ta tip, ki je pa to pisal pa nima kaj dosti pojma o čem je pisal... Ko se spravim malo brat dobim občutek, kot da tlači 2.0 shaderje v DX 8 in šele 3.0 shaderjev DX9.
HDR se čisto fajn naredi tudi v pixel shaderjih 2.0, v bistvu ni razlike med 2.0 in 3.0... Pri vodi je pa še kaj drugega kot samo to da je "prozorna"... Veliko bolj pomembno je kako se od nje odbijajo stvari ki so nad vodo in tiste, ki so pod vodo.
Saj drži, da so 3.0 shaderji fajn, samo kar tkole bedarije nabijat je pa mal huda.
Grey, pri nas na ZootFlyju bomo za naslednji gejm naredil boljso vodo od te, pa bo tekla z shaderji 2.0.. no u bistvu je ze narejena, sem jo jaz naredil.. sam se sence je treba cez ruknt pa peno na rob obale, sam to nima veze a je 2.0 al 3.0 ... sam za v vednost, nas next-gen projekt ma minimum shader 2.0. 3.0 bomo uporabljal samo tam kjer bo performance boljsi (early out iz shaderja z ifi in tako naprej).
Sej grafični design in efekti niso pogojeni s tehnologijo (ok, na DX7 res nimaš neke flexibilnosti). Ampak ko pa maš programabilne zadeve pa ne več. In tle se najlepše kaže trud programerjev pri konzolah ko morajo iztisnit poslednje moči iz osivelega hardwara. Recimo Gran Turismo 4 na PS2. AMpak programerji na PCjih so zaradi tempa hardwara z "novostmi" dobesedno prisiljeni bit leni in površni.
RejZor: probi naredit en tak gejm, pol pa komentiri kdo je len pa povrsen :) PS2 je pa drugace totalna nocna mora za delat in mam osebno zlo velik respect do vseh, ki naredijo neki dobrega tam :) Eni francoski team, ki portajo panzer elite action na PS2 se mi totalno smil :)
Kuglvinkl: lih smo zacel delat nov gejm (smo lih prejsnga koncal - panzer elite action... pa ni prsu ven decembra zarad drugih razlogov...) Unofficial SSjev pa ne smemo ven dajat :)
Grey: bo ze mogl bit bols od HL2, glede na to da gejm cez 2+ leti ven pride (ce pride, ni se final :))
Pa se to once and for all: Hollow is dead, long live something else :) Pac noben ni hotel tok kompleksnega gejma placat... nekako publisherje odvrne ce slisjo kafka umes med prezentacijo :)
Fury, rečem lahko samo ves respect Zootfly-jo in zgornjo vrstico o površnosti in lenobi vzemi kot kompliment. Pace s katerim mečeta novosti na trg ATi in NVIDIA je morilski. Programerji še niso dobro izkoristili DX8 funkcij, že so ven dal DX9. Ni dolgo ko so začel za DX9 na veliko promovirat HDR. Bojo programerji komi začel upoabljat HDR bo že DX10 z kdo ve čem novim. In to gre in gre. Če ne slediš si zastarel in vsi govorijo kolk je špil beden ker nima vseh ultra bliskajočih efektov (lame ampak tak je folk). Recimo konzola tipa PlayStation 2 pa ima API enak že kolk časa? 5 let sigurno če ne več (pač nisem tolk na tekočem s konzolami). Da bi DX9 trajal vsaj 5 let bi bilo po eni strani prava mana za programerje v smislu da bi se končno lahko poglobil v vse funkcije, ki so na voljo in jih izkoristili do poslednjega bita. Posledično ne bi bila pomembna samo kolk slediš trendom ampak dejansko kolk sposobni so programerji in kolk truda vloži v delo firma. Tko bi se pol ločil na firme ki bi jih zaradi dejanskega truda koval v zvezde (ala Polyphony Studios ki so sinonim za ubijalsko grafiko na PS2). Kdor se ne bi potrudil bi bil pač lame in bi ga spljuvali oz se jim pač grafično ne bi zdeli tolk dovršeni kot drugi. Nekaj v tem stilu. Btw i feel sorry za Hollow. Pogrešam globoke špile tipa System Shock 2 in Deus Ex in praviš da bi bil Hollow napreden. Prokleti založniki, ki hočejo met samo špile za mase (no brainerji ugh) ker grejo dobro v promet. Bes jih plentaj!
EDIT: Fury, daš lahko tak bežen insight kaj lahko pričakujemo od tega novega špila? Recimo stil igranja in čemu trenutno obstoječemu bo okvirno podoben? Deus Ex 3: The Proper Path ? :)
Darn, očitno bomo fani takih špilov res ostali z mehkim pred ekrani... No ja, Half-Life serija ni mela nobenih res izstopajoče naprednih stvari pa je bila super uspešnica, ki mi je bila tud sila všeč zarad zanimive štorije, zanimivih prizorišč in ubijalskega Ai sistema. Mal upanja je vseeno hehe. Velik uspeha želim pa da bo zadeva čimprej na policah. Če bo zanimiva bom sigurno prispeval $$$ :)