» »

Končno prve koristi od nadzornih kamer v Sloveniji?

1 2
3
4 5

Jumping Jack ::

@ mathjazz:

A mi lahko pokažeš posnetek vožnje ali izpisek telefonskih pogovorov nekega politika? Ne moreš, ker nimaš dostopa. Torej je popolnoma vseeno, če jih snemajo ali ne. Oni o tebi lahko zvejo vse. Torej je na nek način res tako, kot da bi se vsi mehanizmi kontrole za njih izklopili.

Isto je s prijavo dohodkov in premoženja. Če ti ne oddaš prijave dohodnine, se ti slabo piše (pa čeprav tudi sicer vedo vse o tvojih transakcijah); če oni ne oddajo prijave premoženja, pa nič.


@ Stepni Volk:

Še ena stvar je tipično slovenska: strah pred avtoriteto. Soseda v drek tlačit takoj, šefov in politikov pa nikoli.

mathjazz ::

Jumping Jack: seveda _ne morejo_ politiki do posnetkov tvoje vožnje ali telefonskih pogovorov.

In seveda jih je velika večina prijavila premoženje, nekaj občinksih svetnikov (ki dobijo za dva bureka denarja od države) pa ne in jim je kos predlagal odstop (in nekaj jih je že odstopilo).
www.getfirefox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mathjazz ()

kilergas ::

Proklete kamere,kje bom zdej teral moj pony expres!!!!SE malo in bojo zaceli merit hitrost po parkirnem prostoru.In To se ni vse,tko naprej bo v sloveniji postalo hujse kot v monaku.Tam prides do krizisca sred noci,pa je rdeca luc,a jebes pejmo skozi,.ne traja 5 min,ko pridesta 2 motorista za tabo s sliko kje si naredil preksek.In pol se prasam zakaj ma avto 200konickov in max speed 240,..kaj mi delajo take avte ko pa mam na vsakem ovinku 10 kamer in komaj cakajo da naredijo kwlikkkkkk.;((

mathjazz ::

kilergas: zaradi pospeškov :D
www.getfirefox.com

Jumping Jack ::

@ mathjazz:

Lahko, če se dovolj potrudijo. OK, do posnetkov vožnje verjetno res ne morejo, ker trenutno še ne obstajajo oziroma se ne hranijo dovolj dolgo. Zato pa lahko pridejo do seznama mojih (in tvojih) prekrškov, izpisa telefonskih pogovorov in prometa na bančnem računu. To, da "naj ne bi" imeli dostopa brez sodnega naloga, temu jaz ne verjamem preveč, sploh odkar smo vsi osumljeni terorizma.

Mnogi politiki so v svoji karieri nakradli goro premoženja. Nekateri so bili pri tem tako nespretni, da tega niso mogli skriti, zato jim je Kos predlagal odstop. Nekateri so odstopili, drugi so raje ukinili Kosa in njegovo komisijo, in problem je prav tako rešen.

Če se jaz peljem 20 čez omejitev, mi nič ne "predlagajo", ampak mi kar vzamejo. Pa je po mojem skromnem mnenju to manjši prekršek kot nakrasti goro premoženja.

mathjazz ::

Jumping Jack: oprosti, ampak govoriš na pamet in posplošeno :)

Ne morejo do teh podatkov po legalni poti. Po ilegalni pa seveda lahko, tako kot tudi ti in jaz (do vseh podatkov, ki obstajajo).

Da so nekateri politiki nakradli goro premoženja? Morda. Oz. zelo verjetno. Ampak ne govoriti tako na splošno brez pravih argumentov.

Prepričan sem, da bodo kamere snemale in "kaznovale" vse.
www.getfirefox.com

mathjazz ::

Aja, pa še to: Kosova komisija je naredila nekaj pozitivnih korakov, ampak tako malo, da bi jo bilo nesmiselno vzdrževati naprej v taki podobi.

IMHO je bistveno bolje, da to dela komisija, v kateri ima glavno besedo opozicija.
www.getfirefox.com

Jumping Jack ::

@ mathjazz:

Kako pa naj govorim kaj več kot na pamet, ko pa nimam dostopa do podatkov? Vem samo tisto, kar slučajno pride na dan preko medijev, kar pa je sigurno zelo majhen del vsega, kar se dogaja. In ravno o tem govorim. Če se že gremo nadzor in omejevanje svoboščin, potem naj to velja za vse in v obe smeri.
Prepričan sem, da bodo kamere snemale in "kaznovale" vse.

Aja? Na podlagi česa pa si tako prepričan? Zato, ker je nek politik rekel: "Kamere bodo snemale in kaznovale vse enako. Mi smo popolnoma pošteni."?
Kosova komisija je naredila nekaj pozitivnih korakov, ampak tako malo, da bi jo bilo nesmiselno vzdrževati naprej v taki podobi.

Kar nekaj mednarodnih ustanov pravi drugače. Ampak če tako meni vladajoča koalicija, potem bo že držalo...
IMHO je bistveno bolje, da to dela komisija, v kateri ima glavno besedo opozicija.

To bi bilo nekako tako, kot če bi Spar vršil nadzor nad Mercatorjem. Opozicija bi se sicer res potrudila najti vse mogoče kršitve (tudi tam, kjer jih ni), ampak iz tega bi potem nastalo politično prepucavanje in ne strokovno in kritično preprečevanje korupcije. Politiki navsezadnje niso nobeni kriminalisti, samo svoje interese zastopajo.

Jux ::

Če ste slučajno mnenja da politiki nimajo protekcije pred zakonom, se besno motite. Imam nekaj znancev, katerih očetje so veleposlaniki in iz prve roke vem da pogovor s policajem v primeru kontrole prometa ne traja dlje od pogleda na njegov osebni dokument.

Sploh pa - govorimo o uporabi kamer za namen, ki je dokazano neuspešen v angliji, na cestah ki so najbolj varne v celi sloveniji. Predvsem pa uporabljajo kamere, ki niso tja postavljene s tem razlogom in so od javega podjetja - še več to lahko počnejo brez sodnega naloga. Za moje pojme je to približno ekvivalent carte blanche za uporabo triangulacijskih podatkov mobilnikov za sledenje vsem posameznikom v sloveniji.

Razmišljajte o tem ko vas ujame policijska patrulja po tem ko ste poslali v medije anonimko o skorumpiranosti vlade.

(pa ne bit naivni fantje, ljudje ki so na oblasti VEDNO poskrbijo najprej za svojo rit)
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

Jux ::

In še ena zadeva - 130km/h omejitev na avtocesti nažalost ni nekaj realnega, to za moderen avto sploh ni več hitra vožnja ampak cijazenje. Naprimer poglejte si test modernih avtomobilov in predikcijo zavorne poti v CPP. Moderni superšportni avtomobili z iste hitrosti zavrejo na polovici predpisane poti - pospešek je kvadratna in ne linearna funkicja.

Dejstvo je da vožnja pri >130km/h po avtocesti pač ne predstavlja nekega velikega rizika (če ne drugega, veliko ljudi vozi hitreje od 130km/h, pa se ne spomnim prav veliko nesreč na avtocesti katerih povzročitelj bi bila prevelika hitrost).

Druga opcija pa je seveda, da imamo uradno omejitev 130km/h ampak na nerizičnih segmentih avtoceste pač pogledamo voznikom malo skozi prste in se ne sekiramo preveč če ljudje vozijo nad omejitvijo, nekako tako kot imamo sedaj.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

mathjazz ::

JJ: vsaj medije potem upoštevaj, ne da govoriš kar tako, kot misliš, da je. "Oni o tebi lahko zvejo vse" -- npr., kje si to prebral?

JJ in Jux:
O tem, da bodo kamere snemale vse, mislim da nima smisla izgubljati besed. O tem, da bodo kaznovani tudi politiki, pa. Sicer dokaza nimam, lahko pa povem le to, da je moj ati 1 leto aktiven v politiki in so ga v tem času dvakrat ustavili in dvakrat je plačal kazen, kot vsak drug državljan. Prej so ga v povprečju ustvaljali manj kot 2-krat/leto (kar je naključje), je pa res, da ene dvakrat ni dobil kazni. Ker je recimo imel policist ravno enak avto, pa je potem beseda začela teči o avtih, namesto o prevoženi polni črti. Vse to _preden_ je postal politik.

No, morda je pa on pač črna ovca, vsem ostalim pa gledajo skozi prste.

Kosovo komisijo pa raje pustim pri miru, ker je malo offtopic ...
www.getfirefox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mathjazz ()

3p ::

Jux: mogoče (recimo), en modern športni avto zabremza hitreje kot 101-ka, ampak:
-še vedno ostali vozijo 130+-nekaj, in ko ti z 250 prižgeš do enega takega, ki se ravno spravlja prehitevat tovornjak... Ali pa da je na cesti pred tabo naenkrat zastoj (po možnosti za kakim klancem). Sodobni avto gor ali dol... saj znaš zračunati, do kod ima sodobni športni avto luknjo, če ga nekam zapičiš z 250? (namig: do 10 metrov za zadnjo štango).
Aja, zakaj v Nemčiji lahko? Zato ker je Nemčija avtoland in so avto-firme dovolj močne v svojem pushanju oh-prekrastnih, ultradrkolastičnih vsem potrebnih limuzin, da je pač tako. Pa ne pozabi, da so ceste precej boljše (za resno divjanje rabiš vsaj 3 pase v eno smer).
Aja, drugače se pa strinjam s teh 250... Ampak takrat, ko bodo upravljanje vozil prevzeli računalniki (ki bodo seveda v vseh vozilih povezani v mrežo), ne pa navadni rozejasti sesalniki z bipedalnim pogonom, skupaj z vsemi svojimi frustracijami, nujnimi vožnjami, nadsposobnostmi, podedovanimi prednostnimi pravicami... Do takrat pa komot 1100, po velikem slanem jezeru.

Microsoft ::

Men se zdi totalno brezveze, ker se vsi omejujete na omejitve. Te so brezvezne oz. pomagajo le tolko, da dobis predstavo, priblizno kolko se mores peljat.

In to, da je vzrok za neko nesreco bila prehitra voznja. Men se zdi to brezveze. Nikol se nihce ne vprasa, kje je pravi vzrok. Amapk je vedno prevelika hitrost. Ce je recimo tip pijan, se zabije 100 na uro v en kandelaber, je bla prehitra voznja. En mulc gre divjat, pa nima za sabo enga prevozenga kilometra, je spet prehitra voznja.
Jst mislim, da se najvec da narediti na vaji varne voznje na poligonih. V avtosolah nikjer nimas recimo preizkusa zaviranja iz 100 na 0. Nikjer. In pol bos kar tako, ko se bos peljal 130, znal ocenit, kako je najprimerneje zavirat v neki situaciji!? Jst vidim problem v tem, da je za malde voznike prvih nekaj let cesta in avtocesta navaden poligon.
Ucenje voznje je totalno beden. Vse, kar odneses ven, je to, da ves tiste znake na pamet, avta pa neznas niti tolko peljat, da ti ne bi vsakih pol ure crknu, ker ne znas kuplunge spuscat. To je podn. Uciti bi morali predvsem pravilno uporabo avta in spoznavanje avta. Recimo, za test, poskuste doma avto postavit z sprednjim koncem ali zadnjim cim blizje steni, ne da bi se zaleteli vanjo in brez da gres ven gledat, kolko si oddaljen.
Ampak taksnega in podobnega spoznavanja avta vsaj v avto šoli ni. In pol gledas folk, ki more recimo bocno parkirat avto, pa rab pol ure, da ga sprav notri. Pa se to z enim kolesom na plocnik, drug pa na cesti.
Isto bi lahko naredili vaje na poligonih. Vaja zaviranja v suhem, mokrem in snegu. Na ravnini in v ovinku. Pri 50 in 100 na uro. Ampak, tega ni.

Tako, da jst mislim, da se tudi nekaj nesrec zgodi, ker folk enstavno nima pojma o avtu. Tudi o cesti ne. Danes se peljem za enim, ki se je peljal popolnoma napacno v kriziscu. Krizisce ima cisto poseben izhod za tiste, ki zavijajo desno. A tip se je pejljal cisto v krizisce in potem v kriziscu desno. Sej gre, samo potem imas take, ki grejo v rondo in zavijejo levo. In podobno.
Vec bi bilo treba narediti na obvladovanju avtomobila in poznavanju osnovn ceste. Kaj men koristi, ce vem neke cudne znake, ce se se cez krizisce ne znam prav peljat.

Pa tudi to mi ni vsec, da vam gredo "divjaki" tako na zivce. Divjakov je lahko vec in skozi vsake oci. Jst sem divjak za nekoga, ki se vozi 60 po AC. Al pa ce se peljem 55 po naselju, je to ze kar kriminal. Tako, da divjak je zelo sroko in se mi zdi, da smo lahko na koncu divjaki vsi. Ker, potem hitro postanes divjak, ker se peljes 100 po AC, ker bo to rekel nekdo, ki je ze ves panecen, ko se peljes 50.

Se glede omejitev na AC. Tovornjake bi mogli dat na 110, avte na 150.

Pa grem zdele jest, pa bom pol se mal napisal.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

Izi ::

>>Jux: 130km/h omejitev na avtocesti nažalost ni nekaj realnega, to za moderen avto sploh ni več hitra vožnja ampak cijazenje.

Že, ampak na žalost nimajo (nimamo) vsi modernih avtomobilov.
Kaj pa un študent z avtom za 120.000 SIT? Avto mu verjetno še vedno leti 160 km/h, samo kaj ko ima pa zavorno pot ravno 10krat daljšo kot moderni športni avtomobili. Lahko pa mu pri taki hitrosti odpade kolo ali kak drug del avta.
In ti se kasneje ubiješ z tvojim super športnim avtomobilom, ko pri 250km/h povoziš odpadli auspuh študentovega avtomobila, ki ga je izgubil ravno zato, ker je do konca teral staro kripo.

Ali pa bi morda morali uvesti različne omejitve za različne avte?
Tako kot imajo tovornjaki na zadnjem delu naleko 80 ali 100, bi dobil pri novem BMW nalepko 250 in pri poršeju 300 >:D

MrM ::

Res, da nisem bral vseh komentarjev, tako da sorry, če sem malo offtopic glede na trenutno temo. Se pa še najbolj od vseh strinjam s komentarjem Makaron_haterja:
A je vam ljudem sploh jasno kaj tu v veliki večini govorite?
Kaj ne vidite kam so vas pripeljala poročanja medijev o terorizmu, ropih, zločinih... Velika večina vas je za totalno kontrolo, za popolni nadzor in za neko fiktivno varstvo pod okriljem velikega brata.
Kar naenkrat bo imela policija pooblastilo da zaradi vse večjega nasilja v družinah lahko montira kamere po vseh stanovanjih in domovih. In seveda se bo velika večina ljudi strinjala... ampak zakaj? Za to bodo poskrbeli mediji in ljudi prestrašil kolikor se pač čredno žival prestrašiti da. Itak pa je sama politika kapitalizma usmerjena k razbitju družine kot osnovnega gradnika družbe.


Resno sem šokiran nad večino komentarjev, ki brez problema sprejemajo nadzor populacije s strani oblasti. Očitno bi se večina Slovencev (ali vsaj slo-techovceh) počutila veliko bolje v totalitarni državi.

Mislim, da bi morali vsi, ki take komentarje pišete, nujno prebrati/pogledati knjigo/film 1984 (če je še niste) in se nad svojimi komantarji malo zamisliti.

Pa sem že mislil, da v Sloveniji vseeno ni tako hudo kot v Ameriki, ko mediji praktično oblikujejo javna mnenja. Očitno sem se motil. Zelo sem razočaran nad državo, v kateri živim in njenimi prebivalci.

mathjazz ::

Seveda mediji (so)oblikujejo javna mnenja. Povsod.
www.getfirefox.com

keber ::

Svašta, kaj vse tukajle pišete. Od Velikega Paranoika, ki enači piratstvo z n(m)orenjem po cestah, do "strokovnjakov" za varno vožnjo z 200 KM. Seveda ne mankajo niti podkovani "izvedenci" za zmanjšanje števila nesreč na cestah - predvsem z uvedbo neomejene hitrosti 8-O.

V glavnem, policija dela čisto pravilno, bi pa morali to uvesti še na kakih drugih rizičnih odsekih, predvsem po LJ obvoznici, kjer kar mrgoli padalcev. Seveda izjava, da je na AC nesreč najmanj, ne spremlja dejstvo, da so te v stalnem porastu (nikjer nihče ne omenja, da je skoraj vsak teden kje v sloveniji zgodi, da je za ves promet zaprta celotna avtocesta zaradi hude prometne nesreče).

In kaj boste porekli potem, ko bo uvedeno avtomatsko cestninjenje? Mathai bo zganjal tako paniko, da bo pregorel slo-tech server. >:D

In kaj še nekoliko kasneje (upam, da čimprej), ko bo uvedeno avtomatsko vodenje prometa? Kaj mislite, da bo vse skupaj čisto anonimno? |O

Enkrat sem na enem drugem forumu povprašal za mnenje predlog za zmanjšanje največje dovoljene hitrosti na AC na 110 km/h v nočnem času (podobno ima ponekod Nemčija in Avstrija). Ja, toliko, da me niso banali :D

Saj res, zakaj se že moramo identificirati na mejnemu prehodu? :\

MrM ::

Seveda mediji (so)oblikujejo javna mnenja. Povsod.

Za moje pojme je med besedo sooblikujejo in oblikujejo velika razlika. Mogoče pa sem še vedno izbral preblag izraz. Najbrž bi bil boljši izraz "ustvarjajo" ali "vsiljujejo", pa še to mislim, da v primeru Amerike (in očitno tudi Slovenije) ni dovolj močan izraz.

3p ::

MrM: Upam samo, da ne misliš, da je tvoje mnenje iz tega izvzeto. >:D

MrM ::

Upam samo, da ne misliš, da je tvoje mnenje iz tega izvzeto.

Niti približno. Je bil pa komentar namenjen predvsem mnenjem, da je policijski nadzor državljanov najboljša stvar, ki se nam lahko pripeti (več kot 3/4 komentarjev na to novico, ki sem jih prebral).

Utk ::

Policije je pri nas dosti in preveč, če je nesposobna je pa drug problem. Sej ne rečem da je, samo pravim da jo je dosti. Če greš z avtom čez celo Evropo boš moral imet kar srečo, da boš kakšen policijski avto videl, kaj šele tak pravi radar, pri nas pa še do najboljšega soseda ne moreš, da ga ne bi.

BigWhale ::

> Men se zdi totalno brezveze, ker se vsi omejujete na omejitve. Te
> so brezvezne oz. pomagajo le tolko, da dobis predstavo, priblizno
> kolko se mores peljat.

Prosim naj ga nekdo odstrani s ceste...

Resicno.

Jumping Jack ::

@ BigWhale:

Jaz se pa kar strinjam z Microsoftom (vsaj glede tega). Držanje omejitev kot pijanec plota ti ne da občutka za vožnjo. Večino časa lahko (glede na stanje ceste in kvaliteto avta) popolnoma varno voziš tudi precej hitreje od omejitve, sploh po avtocesti. Spet drugič moraš peljati 20 na uro ali pa zletiš ven. In kaj ti pomaga nekdo, ki se ves čas drži omejitev, na prvi poledici? Ali v neki neobičajni situaciji? Saj je vozil po omejitvi, pa je vseeno povzročil verižno trčenje. Kako to??

Še ena stvar je to, da ob zelo počasni vožnji (npr. 50 na uro po prazni ravni cesti) voznik "zaspi" oziroma preneha biti pozoren. To je lahko precej bolj nevarno kot nekdo, ki vozi hitreje, ampak zbrano in pazljivo.

keber ::

Če je to tvoje mnenje, JumpinJack, potem nisi za na cesto. Resno. Ker to zna biti precejšna zdravstvena tzežava, da zaspiš pri vožnji po omejitvah.

JJ in Microsoft, ko bosta imela za sabo kakih 7, 8 let vožnje za sabo, bosta mnenje gotovo spremenila. Pa ne pričakovat, da boš že kar v avtošoli znal voziti kot profesionalec. Že tako rabiš kake 100, 200 tisoč prevoženih km, da se vsaj "vpelješ". Žal pa današnji mladci mislijo, da je frišna rožnata knjižica potrdilo o visoki usposobljenosti voznika za vožnjo pri najvišjih hitrostih.

Sicer pa je bil prejle na Dnevniku prispevek (zadnji pred Denarjem, če bo kdo iskal prek realplayerja) o tem odseku. V treh urah 130 kršitev samo v predoru Trojane. Vendar so se povptrečno hitrosti zmanjšale za 10 km/h. Torej koristi so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: keber ()

Tear_DR0P ::

BW a ko se zaletim vanj na avtocesti, oziroma ko se mu nastavim, da me nabije odzadi, tebe navedem kot naročnika??

no jst sm se pa danes peljal po avtocesti iz ljubljane (do celja) in sem si ogledal kako zadeva poteka. Pred predorom trojane (lahko da je bila že tudi prej) sem opazil opozorilno tablo, ki te opozori koliko voziš (men je na števcu kazal 100, v bistvu pa sem se vozil 95), na levem, prehitevalnem pasu, so bili vsi tuneli suhi (kljub obilnemu dežju), vozni pas pa je bil premočen, kar pomeni, da se je v tunelih zelo malo prehitevalo. Vožnja je potekala dokaj umirjeno, prehitelo me je manj kot 10 vozil, vsi so bili v cenovnem razredu, ki je navzgor odprt. Vožnja pa še vedno ni bila brez nevarnosti, ravno ko sem se izven tunela pripeljal vzporedno z vozilom slovenske vojske (valuk) in pričel pospeševati da prehitim še vlečno vozilo (šleper) pred njim (poleg tega se je omejitev dvignila na 130 km/h) - je dal voznik valuka levi smernik in zavil levo - stvar je zgledala zelo grozno, moral sem sunkovito zavret, da me ni stisnil ob ograjo, potem pa me je celo opazil. Je pa zelo zanimivo gledat vse tiste "tahude" mercedese in BMWje, ki pred tuneli močno zavrejo, da imajo 100 km/h not, ko pa prideš skoraj iz tunela, pa stopijo po gasu in že jih ni več.

problem je sm v tem, da se mi je danes noro mudil v LJ in iz LJ in sem si žeelel divjat, pa me je država ustavla - men osebno je omejitev 100 km/h v tunelu moteča - v tunelu bolje vidim, cestišče je ponavadi bolj suho kot zunaj, ni megle in podobnih efektov... prehodi iz tunela ali v tunel, pa me tudi ne zaslepljujejo, kot piše v učbeniku o varni vožnji

ampak omejitve pustmo takšne kot so, od policistov pa zahtevajmo, da morajo najprej imeti sodni nalog za nadzor in nas lahko nadzirajo šele potem, ne pa da nas nadzirajo kar brez naloga.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

darkolord ::

ki se ves čas drži omejitev, na prvi poledici

Kazen. V zakonu lepo piše, da je treba hitrost prilagajat sposobnostim (voznika in vozila) in okoliščinam.

pa je vseeno povzročil verižno trčenje

Ostali pač niso upoštevali varnostne razdalje (ki MORA bit večja ob slabših pogojih). Če se nekdo z 200 km/h zaleti, pa povzroči verižno trčenje, a je on kriv (zaradi prehitre vožnje), ali kaj?

Omejitve hitrosti niso kr neki. 130 je dovolj, da iz Ljubljane v Koper prideš v eni uri, pa tudi dovolj malo, da lahko ob normalnih pogojih povečini varno ustaviš ob nepredvidljivih dogodkih.

Teleforniranje med vožnjo pa je baje kar pogost vzrok prometnih nesreč... Če se bodo ljudje "bali" telefonirati po avtocestah, a mogoče kdo misli, da bojo potem čist enako navdušeno telefonirali na lokalni cesti? No, nekateri morda že...

Glede kamer... A kdo misli, da bo policista s številko na suknjiču 35632356 zanimalo, kdo je tisti frajer (in koliko zasluži), ki ima ravno takega fičkota, kot ga ima sam in ki se je ravno peljal mimo kamere? Če nisi naredil nobenega prekrška, ni sploh nobenega razloga, da bi se kaj takega zgodilo.

Nekateri pravite, da bi radi policijo gledali... To je isto, kot da bi jo ukinli. Zakaj? Kriminalec bi lepo pogledal, kje se trenutno nahajajo in bi šel ropat banko (>:D). Ko bi se peljali domov k drugemu kriminalcu, bi vse lepo videl in pravočasno uničil vse dokaze. Juhu.

Jumping Jack ::

@ keber:

Imam 8 let in 200.000 km in še nobene nesreče. In ne zaspim med vožnjo, ker vozim relativno hitro, sem pa bral o raziskavi na to temo (ne vem več kje) in se mi zdi, da imajo prav. Poznam ljudi, ki se strogo držijo omejitev in ne prehitevajo, pa so povzročili že nekaj prometnih nesreč. "Kar naenkrat se je avto znašel pred mano!" Aja? Meni se še ni zgodilo, da bi se nekaj pred mano "kar naenkrat znašlo". Gotovo se je od nekod vzelo. Če spremljaš cesto, boš že pravočasno opazil. Če ne spremljaš, ti pa nobena omejitev ne pomaga.

Ne bi rad začel tega, ampak posebej pri ženskah je pogosto opaziti, da se na cesti sploh ne zavedajo, kaj se dogaja okrog njih. Ne opazijo avtomobila za njimi, ne opazijo avtomobila pred njimi, ne opazijo, kdaj se prižge zelena, ne opazijo, kdaj se prižge rdeča... Moja bivša je po 15 letih vozniških izkušenj celo minuto čakala na postajališču za mestnim avtobusom, ker je pač "vozila v koloni" za njim in ni niti pomislila, da mestni avtobusi ustavljajo tudi tam, kjer navadnim avtomobilom ni treba. Kako bo človek s tako stopnjo prisebnosti lahko ustrezno reagiral v neki nepredvideni situaciji?

Jux ::


Glede kamer... A kdo misli, da bo policista s številko na suknjiču 35632356 zanimalo, kdo je tisti frajer (in koliko zasluži), ki ima ravno takega fičkota, kot ga ima sam in ki se je ravno peljal mimo kamere? Če nisi naredil nobenega prekrška, ni sploh nobenega razloga, da bi se kaj takega zgodilo.

Neumno ampak na žalost standaradno razmišljanje na slotecu. Kot da se zlorabe do sedaj niso dogajale, kot da nas zgodovina ni naučila ničesar. Zakaj bi se ubistvu ustavili pri nadzoru prometa s kamerami - konec koncev se zgodi en kup prekrškov po mestu. Zakaj ne nadziramo vsega tega? Zakaj nima vsak računanik nadzornega programa, ki bi beležil kaj počnemo - sej nihče od nas nikoli ne prekrši zakona, rajt? Pa zakaj nebi vsak teden šli na odvzem krvi, za vsak primer če kdo uživa prepovedane substance. Pa zakaj nebi imeli preventivnih hišnih preiskav - tako za vsak primer, mogoče bi tako našli marsikatero skrito orožje?

Ne bit neumni fantje, demokracija je osnovana na človekovih svoboščinah in ravno onemogočanje nadzora države v primeru ko ni utemeljenega suma da si storil nekaj narobe je zelo pomembno. Zavedajte se, da je edina stvar ki jo potrebuje totalitaren režim - dober nadzor nad prebivalci. In naravnost naivno je pričakovati da te moči oblast ne bo zlorabila (hočete reči da ne spremljate kaj se dogaja po svetu?).

Res ne razumem, zakaj imate takšno željo po nadzoru? Se vam zdi, da je vožnja po avtocesti trenutno blazno nevarno početje? Se vam resno zdi da bi uvedba kamer kaj spremenila? Bi skorajšno nesrečo z valukom mogoče preprečila? Ne. To je nekako tako kot nazdor ulic s kamerami - zločinci in kriminalne združbe se prilagodijo temu in na koncu veliki brat opazuje samo nas.

Sploh pa se začenjam ponavljat, itak znajo "poznavalci" napisati samo eno stvar - eh te lokalni paranoiki. Naj mi eden prosim vas lepo ARGUMENTIRANO pove zakaj ta nadzor tako nujno rabimo in zakaj naj bo na voljo vsakemu policistu brez sodnega naloga?
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

BigWhale ::

> To je lahko precej bolj nevarno kot nekdo, ki vozi hitreje, ampak
> zbrano in pazljivo.

To je urbana legenda... Ce si tako zaspan, da bos zaspal, bos zaspal. Pa vozid 30, 50 ali pa 110. Ne nakladaj.


--

Teardrop

> problem je sm v tem, da se mi je danes noro mudil v LJ in iz LJ in sem
> si žeelel divjat, pa me je država ustavla

Pa si si zracunal koliko sekund prej bi prisel, ce bi tistih 20km vozil 150 namesto 100 tako kot je omejitev? ;>

Al si hotel divjati samo za to, ker se ti je pac mudilo in si imel obcutek, da bos prej prispel na cilj, ce bos divjal?

> efektov... prehodi iz tunela ali v tunel, pa me tudi ne zaslepljujejo,
> kot piše v učbeniku o varni vožnji

Ne nakladaj, ker se ti to samo zdi. Ce je zunaj sonce, te zaslepi, ko prides iz tunela.

BigWhale ::

JJ,

> Večino časa lahko (glede na stanje ceste in kvaliteto avta) popolnoma
> varno voziš tudi precej hitreje od omejitve, sploh po avtocesti.

Popolnoma varno? Za koga? Zase ali za ostale okrog tebe?

Popolnoma varno ni nic, tudi ce stojis na mestu nisi popolnoma varen. Za tistega, ki se na avtocesti razbije z 130 ali pa 150 ni neke bistvene razlike. Pri obeh hitrostih je moznost, da prezivi pateticno majhna. Je pa pri 150 ze precej vec moznosti za collateral damage. V tem je tezava.

In to je smisel vseh omejitev. Meni dol visi, ce se vsi vozite 250 na uro skozi naselje ce vam pase in ce je stvar varna za ostale udelezence v prometu. Zase me skrbi, ne za vas. Get it?

Sicer pa, ce se vam zdijo omejitve prevec butaste, dajmo, akcija, pred upravne enote podpise zbirat in organizirajte referendum. 40.000 podpisov pa ni tako tezko zbrati, mar ne? Saj smo demokraticna drzava.

3p ::

@jux: Zakaj želja po nadzoru? Ker je več kot očitno, da so brez nadzora tudi zakoni brezveze. A da postavimo CPP, potem pa pustimo odločanje, če se jih bomo držali, demokratični volji posameznika?
Zlorabe? Povej mi za eno stvar, ki še ni bila zlorabljena. Internet za načrtovanje zločinov (eh, ampak najbrž bi izvajanje le teh morali prepustiti demokratični volji akterjev). Prepovejmo internet! Jedrska energija za bombe. Zaprimo elektrarne! Zdravila za umore. Prepovejmo zdravila! Zobošintar posiljeval pacientke pod narkozo. Prepovejmo narkozo in šintarje! Avtomobili za rope, neodgovorno ravnanje... Prepovejmo avte!
Ne gre za sredstvo ampak za to, kaj z njim počneš.
--
Pa mimogrede še nekaj... Večkrat je bilo napisano: če bomo s kamerami nadzirali vožnjo, pa dajmo še piratstvo nadzirat. Prepričan sem, da je vsem nekje globoko jasno, da bo do tega slej ali prej prišlo. Enostavno. Če se dovoli (in dovoljuje) kršenje avtorskih pravic, sistem pade. Nihče ne bo razvijal novih iger, snemal filmov. Če pa to (piratiziranje) ni dovoljeno, pa je praktično nujno, da se zadevo konkretno preganja. Ne pa pač prepušča posameznikovi "vesti".

Jumping Jack ::

@ BigWhale:

Ne govorim o zaspanosti. Govorim o zmanjšanju pozornosti na vožnjo zaradi dolgčasa. Si bil kdaj na kakšnem dolgočasnem predavanju? Kaj si počel? Budno in pozorno spremljal vsako besedo, ki jo je izrekel predavatelj? Najbrž ne, ker je na dolgočasnem predavanju izjemno težko ves čas ostati zbran. Misli ti odtavajo drugam, pa če se še tako trudiš, da bi poslušal. V najslabšem primeru začneš risati vzorčke na papir. Isto je s počasno vožnjo po ravni in prazni cesti. Zdaj pa pojdi gledat vse svoje zapiske, in če prav nikjer ne boš našel nobenega vzorčka, mi spet reci, da nakladam.

bl4z ::

malo off da record, za tiste ki ne veste kako zgleda nadzorni center ( ko se ni obratoval):

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

darkolord ::

Jux:

Si pogledal kdaj v časopis, po možnosti na stran, ki so ji nadeli ime "črna kronika"?
Mogoče tudi v kakšno statistiko (umrljivost, causes of death)... Kolikor sem na hitro pogledal, so prometne nesreče prepričljivo med prvimi 10 razlogi. Downloadanje wareza sigurno ne spada sem.

Čeprav niti slučajno ne zagovarjam popolnega nadzora, pa vseeno zagovarjam zmanjšanje števila ljudi, ki umrejo na cestah.

Jux ::

Zlorabe? Povej mi za eno stvar, ki še ni bila zlorabljena. Internet za načrtovanje zločinov (eh, ampak najbrž bi izvajanje le teh morali prepustiti demokratični volji akterjev). Prepovejmo internet! Jedrska energija za bombe. Zaprimo elektrarne! Zdravila za umore. Prepovejmo zdravila! Zobošintar posiljeval pacientke pod narkozo. Prepovejmo narkozo in šintarje! Avtomobili za rope, neodgovorno ravnanje... Prepovejmo avte!

Mislim da imamo za zgornje stvari zakone, ki preprečujejo takšno ravnanje. Povej mi zakon, ki me ščiti pred zlorabo video posnetkov za moj nadzor? In predvsem kdo nadzira ljudi ki nadzirajo mene?

Še vedno čakam na ARGUMENTE.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

Jumping Jack ::

@ BigWhale, #2:

Popolnoma varno? Za koga? Zase ali za ostale okrog tebe?

A je mar mogoče povzročiti škodo drugemu, ne da bi jo tudi sebi? Kar je varno zame, je varno tudi za druge, in obratno. In meni (za razliko od tebe) *ni* vseeno za druge!

To, da je možnost za collateral damage pri 150 *bistveno* večja kot pri 130, je pa tudi buča. Možnost za collateral damage oziroma kakršnokoli nesrečo je odvisna od situacije na cesti in prav nič drugega. Če ne spremljaš dogajanja in situacije, se lahko, kot si sam rekel, res lahko ubiješ, tudi ko stojiš na mestu.

Jux ::

Si pogledal kdaj v časopis, po možnosti na stran, ki so ji nadeli ime "črna kronika"?
Mogoče tudi v kakšno statistiko (umrljivost, causes of death)... Kolikor sem na hitro pogledal, so prometne nesreče prepričljivo med prvimi 10 razlogi. Downloadanje wareza sigurno ne spada sem.


Si kdaj pogledal v časopis, na stran ki so ji nadali ime "črna kronika". Si pogledal koliko tatvin, ropov in umorv dnevno se zgodi v ljubljani? A nebi bilo fino če bi vse prebivalce nonstop nadzirali, takoj bi lahko zvedeli kdaj se zgodi tatvina, rop in umor? Še enkrat - ARGUMENTIRAJ zakaj potrebujemo takšen nadzor. (btw: za hec vpiši v delo.si iskalnik: nesreča, avtocesta, hitrost, smrt pa poglej koliko zadetkov v zadnjih petih letih)

Predvsem pa - hočeš povedat da ti znaš postaviti mejo med malim prekrškom in velikim prekrškom? Da znaš izbrati pravilno kazen, oz. da jo zna policist? Na zadnje ko sem preverjal je to naloga sodnika.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

Microsoft ::

BigWhale, dej ne pretiravaj. Ze dosti sem se prevozil po cesti, mel kar nekaj situacij in sem vedno prisel skozi neposkodovan in z neposkodovanim avtom. In za to ne mores rect, da se lahka zahvalim sreci, ampak nekme znanju. Opazovanje dogajanja na cesti, poznavanje avtomobila. To so osnove.
Ce se ti peljes z avtom na zadnji pogon, pa je poledica, ti bo zadnji konec odneslo. Zdej, lahko imas zdresiranega voznika in se bo peljal 50, poledica ga bo presentila in zletel bo nekam v graben, ker nima pojma o tem, kako ravnati. Po drugi strani pa imas lahko mene, ki sem hud kriminalec, ker se vozim 55, a se bom v takem primeru znasel in resil avto in sebe brez posledic.
Narobe je pa to, da bo na koncu obveljalo, da je on, ko se je peljal 50 "pac zletel", jst sem pa nek kriminalc in naj me zazgejo. Jst pa stvar obracam drugace. 55 je v tistem primeru bilo dovolj pocasi, da se je dalo varno prepeljati, on z 50 pa obvezno potrebuje neko vajo ali usposabljanje, kako in kaj v poledici.

Ker nekateri govorite o temu, da ce se peljes 51 po naselju, da je to itak prevec, da se bo tak kar 100% zabil, ce pa na, ga pa naj policaj ustavi pa za en kandelaber ubes. Pa to ni prav. Tako, da jst nisem nek pristas nadzora in omejitev, ampak pristast uzgoje uporabe in lastnosti avtomobila ter poznavanje prometa. In se bo s tem naredilo 1000x vec, kot ce se vsi vozima 100 cez tunel.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Da znaš izbrati pravilno kazen, oz. da jo zna policist?

Kazni "izbira" (določa) zakon in tam po moje niso prav nič dvoumne...

Jux ::

Kazni "izbira" (določa) zakon in tam po moje niso prav nič dvoumne...

Pa si se vseeno odločil, da tistih ki presnemavajo stvari iz interneta nebi kaznoval in resno preganjal (mogoče downloadaš >:D), voznike pa ja. Oboje je kršenje zakona in kaj sedaj motoviliš?
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

Jumping Jack ::

Ko sem vozil po Romuniji (primer najbolj zaostale države, kjer sem do zdaj vozil), sem bil sprva zelo šokiran. Obupne ceste, obupni avti, nobenih označb, nobenega reda se ne držijo... Po vsem tem sodeč, bi se morala tam zgoditi nesreča vsako minuto. Pa se ne, ker vsi vozijo zelo zbrano in ves čas pričakujejo, da bo nekdo pripeljal nasproti po njihovem pasu ali kaj podobnega. Tam se vsak zaveda, da mora za lastno varnost v prometu poskrbeti predvsem sam, zato so med vožnjo zelo pozorni.

Dobro bi bilo, če bi bili vozniki tako pozorni tudi pri nas in drugod po svetu. Najslabši vozniki so zame tisti, ki mislijo, da se jim ne more nič zgoditi, če se držijo omejitev. In da bodo za njihovo varnost poskrbeli drugi. Lažen občutek varnosti je mnogo hujša stvar kot zavedanje nevarnosti. Nevarnost obstaja in vedno bo. Nauči se živet s tem, ne pa zahtevat vedno več in več represije.

In kdor že zahteva represijo in nadzor, naj ima vsaj toliko hrbtenice in ga zahteva še v obratno smer, ne pa samo prikimavati idejam, ki si jih je vladajoča elita izmislila predvsem za lastno korist.

Microsoft ::

Heh, ja to pa res. Sem slisal, kako se vozijo v Egiptu. Po eni strani crkens od smeha, po drugi te preseneca, da se ne zgodi tolko nesrec, kot bi sprva pricakoval. Ocitno ni vse v opamjitvi, signalizaciji, infrastrukturi, ampak je prektcno vse na voznikih. Ostale stvari so na koncu le minornega pomena.

Ekola, zdele sem nasel en super posnetek, ki sem ga dobil ze dolgo nazaj. Na posnetku, dolgem nekje 3 minute, se cez krizisce pelje na miljune motorjev, nekaj avtov in kak avtobus. Nobeden nima celade, omejtive ni, crt ni, pasov ni, prednosti ni. Bi clovek pricakoval, da se bo kaka nesreca zgodila, a se ne.
Tudi dokaj zanimivo, miljon motoristov, pa nobene celade. Pri nas je skupaj tolko skuterjev, kot jih je na posnetku. A tu zberes vse na en kup, pa nobene nesrece. Skratka, gre za pravilno uporabo vozila, ceste in izkusnje. enjoy


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

Roadkill ::

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

- Jeremy Clarkson.
Ü

slassi ::

jao jao jao!!!
fantje precej vaših postov meji na veliko neumnost!!!!!!!!!!
Vidi se vam da je večji del popoulacije na slo-techu še zelo mčadih in celo misli,da ima zares izkušnje na cestah!
No nekja je se posebno neumnih in celo poplnoma lažnih in nestrpnih!

@jux
če se zaletiš z 130kmh na avtoscesti v karkoli si zamislis je tvoje nadaljno normalno življenje čista sreča!!! Sam sem vozil kar nekaj "turističnih relijev" tudi pri veliki hitrosti sem "obrnil" avto brzina je bila mogoče nekaj čez 90kmh! to da sva ostal poplnoma nepoškodovan je čista in poplnoma nevrjetna sreča!

@stepni volk
Tvoj prvi post je vsaj v drugem delu čisto zavajanje in iz njega veje tudi precej nestrpnosti!!!
Glede možnosti zlorab kamer je tvoj strah delno upravičen.
da volje posjsnim svoje besede! Malo nižje navedbe Stpnega Volka so nimajo nobene zveze z resnico in tudi nimajo nobene osnove v zakonodaji v vsaj približno demokartičnih državah(vključno z ZDA)
navedebe Stepnega Volka,ki ne držijo,so zavajnje in so tudi nestrpne in se ža čas tvojega življenja zgotovo ne bodo zgodile:

Ne boš se pritoževal, ko bodo začeli loviti homoseksualce.
Ne boš se pritoževal, ko bodo ljudje varali drug drugega.
Ne boš se pritoževal, ko bodo zaprli vse, ki so hackali, crackali ali nadgrajevali FW.
Ne boš se pritoževal, ko bodo prepovedali Mladino (spet).
Ne boš se pritoževal, ko bodo zapirali ljudi, ki so na ulicah imeli v roki Mladino.
Ne boš se pritoževal, ko bodo prepovedali BUG.

ZATO POSTAVLJAM VODSTVU SLO-TECH-A NASLEDNJA VPRAŠANJA:

Kakšna je natančno funkcija "tajna policija"?
Zakaj dovoljuje "tajni policiji" dvojno moralo?
Zakaj za nekatere ne veljejo pravila slo-tech(v mislih imam predvsem stepnega volka ki je ta pravila več kot očitno prekršil)?
Kdo nadzira t.i. tajno policijo?
Zakaj postavlja pravil ki se jih potem ne veljajo za vse??

ps: nad slo tehcom sem popolnoma razočaran, saj se očitno ne drži svojih načel in parvil!Vidi se vam da ste precej mladi in "še" nekoliko naivni!!!
BOM pa zelo vesel če boste ukrepali in postavili stvari na svoje mesto in me s tem vsaj delno zanikali!!!!!

Road Runner ::

slassi: nisem bral cele teme, lahko bolje preciziraš kaetra pravila je kršil?

načeloma tajna policija dela red na slo-techu. da se ljudje ne tepejo ;)
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

_n00b_ ::

načeloma tajna policija dela red na slo-techu. da se ljudje ne tepejo ;)
Zakaj je potem "Tajna"? :\

Primoz ::

slassi: kaj točno te muči? Prosim uporabi pritožbe.
There can be no real freedom without the freedom to fail.

Jumping Jack ::

Prekršek Stepnega Volka je v tem, da zagovarja liberalna stališča. Kot moderator na Slo-Techu nima pravice do svojega mnenja, ampak sme samo prikimavati idejam oblasti. Če si bo še enkrat dovolil kaj takega, predlagam, da se ga odstavi z mesta moderatorja in izžene v Sibirijo, na njegovo mesto pa postavi nekoga, ki bo imel več posluha za enoumje in totalitarizem.

BigWhale ::

Jack,

> Govorim o zmanjšanju pozornosti na vožnjo zaradi dolgčasa.

Tunnel vision, hitreje kot gres, manjse je tvoje vidno polje. Pri 130kmh ne vidis vec ravno dosti, pri 160 km/h se manj. Pa si upam trdit, da je na sirni avtocesti, ko se peljes tistih 'neskoncnih' 250 kilometrov ali kolikor je ze dolg nas najdaljsi avtocestni odsek od Maribora do Kopra, isto dolgocasnih pri obeh hitrostih. Prav en in isti prdec je vse skupaj.

Aja, tunelov, kjer je pa hitrost omejena na 100km/h ali pa manj, je pa na isti trasi najbrz kakih 10% vsega skupaj. Ce jih je toliko.

Strah, da bos z mislimi odtaval nekam dalec dalec stran v teh nekaj kilometrih voznje skozi tunele je najbrz odvec. Ce se pa toliko casa ne mores koncentrirat, potem pa nisi za v avto. Na zalost.

...

> A je mar mogoče povzročiti škodo drugemu, ne da bi jo tudi sebi? Kar je
> varno zame, je varno tudi za druge, in obratno. In meni (za razliko od
> tebe) *ni* vseeno za druge!

Em, pridi, te bom enkrat v 30km/h coni zbil, bom peljal 60km/h. Jaz bom dal avto malo poklepat, ti bos pa invalidski vozicek za tetraplegike kupil. Zmenjeno? Ja, imas prav, tudi jaz bom utrpel nekaj malega skode ampak stvar bo zame varna! Ker imam dober avto, pa dobre bremze, pa ZNAM vozit, ker je pa stvar tudi zame varna, je pa itak tudi zate.

Ce ti ne bi bilo vseeno za druge, bi se drzal omejitev. :)

...

Ja, najbolje, da CPP kar crtamo, pac vsak vozi tako kot se mu zdi najbolj primerno.


Tukaj pravijo, da je najvec nesrec v third world countries. Najbrz tam tudi bolj tako na hojladri vozijo. Pravijo tudi, da je v ameriki najvec nesrec na hitrih cestah.

Tale link pa vsebuje nekaj statistike... Med drugimi tudi pove, da je najvec smrtnih zrtev na cestah v grciji, kjer po pricevanjih marsikaterega turista, ki je tam bil, tudi vozijo bolj na hojladri. Zanimivo je to, da je najmanj zrtev na Swedskem. Kjer se najbolj drzijo omejitev... :)

slassi ::

kolikor vem so na slo tech prepovedna širejneja nestpnosti in neresnic!

trditve da bojo ali da bi katerkoli vlada ali oblast po letu 1991 zaradi kamer ne glede na to koliko jih je in kje so nameščene prepovedali homeskesualnost, branje Mladine,prepovedali izdajo kateregakoli medija, poslušanja glasbe ali videa z mp3,video,divix prdvajlnikov... "pa četudi je nelegalno pridobljena" ali širi(medij) neresnice o določeni tematiki nimajo nobene osnove v zakonih ali dejanijh oblasti po letu 1991. In tudi ne zdržijo dejstev, ki smo jim bili priča v Sloveniji!
To je okvir na katerega ciljam! Pogledi Stepnega Volka in mišljenja so seveda njegova neodtuljiva pravica, ki jih mu jih ne sem nihče zanikati! To pravico mu tudi ne zanikam! Kdorkoli ima pravico povedati svoje mnenje, vendar pa če je nekdo "nadzornik" in sprejme neko ogovornost pač mora paziti na to kaj napiše ali izreče! Po mojem mnenju je s svojimi trditavmi presegel ta okvir, ki jih ste jih postavili na slo-techu! Jaz ali kdorkoli drugi ki je samo "gost" na mediju(slo tech) si lahko privošči več kot "nadzoronik" prav zato obstajajo nadrozrniki in tudi prav je da posegajo v poste, ki ji "gostje" napišejo! Sam sicer še kar redno spremljam novice komentarje na te novice,članke ki jih objavljate na slo-techu. Ampak po mojem spominu nihče od "nadzornikov" ni šel tako daleč od sedaj!
Seveda dopuščam možnost da sem zadevo razumel narobe ali da je bila napisan nenatančno! Če sem to storil prosim za argumntriano razlago! Ne vidim pa razlog, da bi pristal ali sprejel trditve podane na pamet ali brez osnov v dejstvih, zakonih,izkušnjah ki smo jim bila priča po letu 1991. Stepnemu voku ne želim soliti pamet ali mu spreminajti stališča.
Je pa razprava o postavlajnju kamer v predorih ali kjer koli drugje nujna za neko normalno demokatično družbo pa naj bo politčna,civila,računalniška(ki je prav tako civilna).


ps: nadaljen razprave se bom udeležil jutri(danes popldne, saj ima do tedaj obveznosti do svojih delodajlcev!
Sedaj pa grem spat!!!!!
pss: če se kdo ne strinja z mojim mišljenje bom z veslejem prebral njegovo mišljenje in mu poskušal ogovoriti! Pričakujem pa argumantrinano razparvo o tem! In hvala za možnost razprave!

Lahko noč slo tehovci!
Eni mamo,druge pa baše, a ne?
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Umetna inteligenca imela oblast?

Oddelek: Znanost in tehnologija
451678 (1678) strictom
»

ANPR tudi pri nas?

Oddelek: Novice / Zasebnost
425187 (3844) Matevžk
»

Članek: Video nadzor na slovenskih avtocestah

Oddelek: Novice / Nova vsebina
376400 (4946) radems
»

Končno prve koristi od nadzornih kamer v Sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
23719580 (15655) Jux

Več podobnih tem