Forum » Izdelava spletišč » Maš idejo, sam nimaš programerja..
Maš idejo, sam nimaš programerja..
S4ul3 ::
No vse lepo in prav da si človek kupi knjigo se nauči, vmes mu zraste brada, se oženi, loči in hopla stran je narejena.. Mene zanima, če je kdo od vas že sodeloval s kakšno firmo pri takih projektih. Sam imam projekt, za katerega je bilo pokazanega kar nekaj zanimanja. Problem je v tem, da pojma nimam kako nej pogodbo sestavim da se mi potem ne bodo vrli programerji sami podpisali pod v bistvu moj izdelek. V takem primeru programerje smatram izključno kot zelo dobro plačano delovno sila - nič več nič manj.
Huh? Suggestions?
Lp!
P.S.
Predn se najdejo spet kkšni pametni.... Ideje nisem nobenmu v detajle predstavlou - čist prbližna zadeva, tko da jo teško kdor kol spelje brez da mu vse razložim.
Huh? Suggestions?
Lp!
P.S.
Predn se najdejo spet kkšni pametni.... Ideje nisem nobenmu v detajle predstavlou - čist prbližna zadeva, tko da jo teško kdor kol spelje brez da mu vse razložim.
Gandalfar ::
Zajeban je to. Jaz poskusam podobne stvari izpeljat in zahteva ogromno casa in socialnega omrezja in se kaj denarja moras kje najt.
V Sloveniji primankuje kvalitetnega programerskega kadra. Pomaga, ce imas veliko denarja. Ne vem sicer kaksen projekt bi ti delal ampak sem preprican, da pod 2 miljona ne prides skozi. Ce pa imas tak rang denarja pa se lepo sprehodis v parsek ali pa kam podobno in reces rabim, da mi nekaj naredite. Se podpise zadevo, ti placas tvoje miljone in mas zadevo v nekem doglednem casu.
V Sloveniji primankuje kvalitetnega programerskega kadra. Pomaga, ce imas veliko denarja. Ne vem sicer kaksen projekt bi ti delal ampak sem preprican, da pod 2 miljona ne prides skozi. Ce pa imas tak rang denarja pa se lepo sprehodis v parsek ali pa kam podobno in reces rabim, da mi nekaj naredite. Se podpise zadevo, ti placas tvoje miljone in mas zadevo v nekem doglednem casu.
Backup22 ::