» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
66 / 71
»»

Kodi ::

s1m0n je izjavil:

Kodi je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Jaz že nekaj dni ne morem dobiti od Amzon njihovo OTP kodo preko SMS, da se lahko loginaš. Ima še kdo isti problem?

A to se vedno vsakič odjavljaš?


Da prideš do nastavitev Amazon računa še te enkrat preveri, čeprav si že prijavljen.

Na "svojih" napravah ni potrebe, če si tako nastaviš.
Drugače pa jaz nimam tega problema.

LeQuack ::

Ok torej vsi teorizirate, noben pa dejansko ni probal če dobi SMS?

Po moje je to njihova taktika za pridobit podatke o uporabniku, ker sem bral in moraš za account recovery jim poslan sken osebnega dokumenta. Tako da jaz verjamem da so to načrtno "pokvarili", zato da jim bo folk pošiljal te dokumente. Razen če ima kdo bolj verjetno razlago, zakaj razen pri njih kar naenkrat SMS pošiljanje ne bi delovalo, od vseh ostalih pa normalno dobim.
Quack !

mirkuma ::

LeQuack je izjavil:

Ok torej vsi teorizirate, noben pa dejansko ni probal če dobi SMS?

Po moje je to njihova taktika za pridobit podatke o uporabniku, ker sem bral in moraš za account recovery jim poslan sken osebnega dokumenta. Tako da jaz verjamem da so to načrtno "pokvarili", zato da jim bo folk pošiljal te dokumente. Razen če ima kdo bolj verjetno razlago, zakaj razen pri njih kar naenkrat SMS pošiljanje ne bi delovalo, od vseh ostalih pa normalno dobim.


Probal pravkar, SMS normalno dobim (operater T-2). Lahko si pa tudi 2FA vključiš preko generatorja kod in potem ni potrebe po SMS-ju.
...all those moments will be lost in time, like tears in the rain...

Magic1 ::

LeQuack je izjavil:

Ok torej vsi teorizirate, noben pa dejansko ni probal če dobi SMS?

Po moje je to njihova taktika za pridobit podatke o uporabniku, ker sem bral in moraš za account recovery jim poslan sken osebnega dokumenta. Tako da jaz verjamem da so to načrtno "pokvarili", zato da jim bo folk pošiljal te dokumente. Razen če ima kdo bolj verjetno razlago, zakaj razen pri njih kar naenkrat SMS pošiljanje ne bi delovalo, od vseh ostalih pa normalno dobim.

Nič ti ne teoriziram. Praksa, ko enkrat ne dobiš smsa, ga ne boš dobil pa če boš tedne probaval. Operater se naredi budalo, da jim redno javljajo, a da je pri njih "vse ok". Amazonu tudi ni nič jasno, zakaj mi v Slovenijo ne dobivamo smsov. Preko klica v Nemčijo ti daktivirajo to preverjanje s smsi. Nato si lahko pustiš brez (in imaš preverjanje preko emaila) ali vklopiš 2fa.
Magic

Legon ::

LeQuack je izjavil:

Ok torej vsi teorizirate, noben pa dejansko ni probal če dobi SMS?

Po moje je to njihova taktika za pridobit podatke o uporabniku, ker sem bral in moraš za account recovery jim poslan sken osebnega dokumenta. Tako da jaz verjamem da so to načrtno "pokvarili", zato da jim bo folk pošiljal te dokumente. Razen če ima kdo bolj verjetno razlago, zakaj razen pri njih kar naenkrat SMS pošiljanje ne bi delovalo, od vseh ostalih pa normalno dobim.

Ni druge, zbrisi racun, pa folijo na glavo.

Da bi pa kontaktiral support in dejansko preveril kako onesposobit sms in preklopit na generator gesel?

Je pa fascinantno, da te tako zelo skrbi za zlorabe tvojoh podatkov, hkrati pa zavestno uporabljas sms 2fa, ki je dokazano manj varen kot alternative.

LeQuack ::

Sem za foro izbral še opcijo "call me" in je dobil internal error, a so lahko še bolj nesposobni.

Quack !

Magic1 ::

Ne dela, da te pokličejo v Slovenijo. Klicat moraš ti gor, je telefonska v tej temi, kakšno stran ali dve nazaj.
Magic

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:

Ne dela, da te pokličejo v Slovenijo. Klicat moraš ti gor, je telefonska v tej temi, kakšno stran ali dve nazaj.


Magic1 je izjavil:


Nič ti ne teoriziram. Praksa, ko enkrat ne dobiš smsa, ga ne boš dobil pa če boš tedne probaval. Operater se naredi budalo, da jim redno javljajo, a da je pri njih "vse ok". Amazonu tudi ni nič jasno, zakaj mi v Slovenijo ne dobivamo smsov. Preko klica v Nemčijo ti daktivirajo to preverjanje s smsi. Nato si lahko pustiš brez (in imaš preverjanje preko emaila) ali vklopiš 2fa.


Sem preveril nekaj postov nazaj in nisem našel te famozne številke za poklicati jih. Kje naj bi bila? Ko kliknem na customer service -> contact us, me potem preusmeri na login, kar pa se itak ne morem.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

BuDi79 ::

Telefonisch ist der Kundenservice hingegen nicht zu erreichen. Trade Republic gibt jedoch eine Telefonnummer an, an die du dich wenden kannst, wenn deine Fragen auf anderem Wege nicht hinreichend beantwortet werden können. Dort wirst du an die zuständige Stelle verwiesen werden.

Allgemeine Telefonnummer: 030 54906310, erreichbar zu üblichen Geschäftszeiten (Preis nach Festnetz- oder Mobilfunktarif)

Magic1 ::

Magic1 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Cel žur deaktivirat ta 2-step preverjanje. Niti ni, če bi bilo unim na Amazonu sploh jasno, kaj je narobe. V glavnem pokličeš, dobiš seveda nemško govorečega, po možnosti vprašaš za Angleščino in te preusmerijo k kakšnem Srbu, ki zna Angleško :D. Nič pretirano komplicirat in razlagat, samo rečte da želite deaktivacijo dvojnega preverjanja. Na mail potem dobiš link, kjer na Amazon naložiš sliko enega dokumenta. S tem naj bi ti potem v kakšnem dnevu deaktiviral. Poročam.

+49 9 41 78 87 88

Je bilo 6 strani nazaj. Kot se spomnim, je bilo urejeno v istem dnevu, ko sem poklical. Bolj je bil problem, da ni bilo nobenemu jasno in so kar nekaj probaval poštimat na Amazonu. Sam izgleda naš operater blokira in ne morejo nič. Rečeš da izklopijo in je problem rešen.
Magic

LeQuack ::

Ok očitno bom moral res to naresti. In kaj bi bil razlog da se nek operater odloči in kar začne blokirate SMS-e? Se mi zdi skrajno čudno.
Quack !

Magic1 ::

Danes ne dela nihče nič več iz nule. Vsi avtomatsko filtriranje je narejeno po x skriptah. Zdej ko bo take zadeve AI delal, bo sploh tema, kaj se dogaja v ozadju. Ko bo šlo kaj narobe, bo cel žur najdit hrošča.
Magic

vinkop ::

zakaj pa sploh imate nekateri two step verification aktivirano ? Izgleda, kot da bi vam kdo kaj sunil iz amazona...

Legon ::

vinkop je izjavil:

zakaj pa sploh imate nekateri two step verification aktivirano ? Izgleda, kot da bi vam kdo kaj sunil iz amazona...

Boljse vprasanje je, zakaj kdorkoli ne bi imel aktiviran 2fa, kjerkoli je to mozno.

Zakaj bi po nepotrebnem uporabljal nizji nivo varnosti za katerikoli servis?

vinkop ::

Legon je izjavil:

vinkop je izjavil:

zakaj pa sploh imate nekateri two step verification aktivirano ? Izgleda, kot da bi vam kdo kaj sunil iz amazona...

Boljse vprasanje je, zakaj kdorkoli ne bi imel aktiviran 2fa, kjerkoli je to mozno.

Zakaj bi po nepotrebnem uporabljal nizji nivo varnosti za katerikoli servis?

ne vem kaj bi bilo manj varno, če nimaš dodanih plačilnih sredstev v amazonu, sploh pa je še user in password za vstop v amazon....

Legon ::

Ne ves zakaj je manj varno uporabljat samo geslo, kot pa geslo in f2a? Resno?

velikBrokoli ::

vinkop je izjavil:

Legon je izjavil:

vinkop je izjavil:

zakaj pa sploh imate nekateri two step verification aktivirano ? Izgleda, kot da bi vam kdo kaj sunil iz amazona...

Boljse vprasanje je, zakaj kdorkoli ne bi imel aktiviran 2fa, kjerkoli je to mozno.

Zakaj bi po nepotrebnem uporabljal nizji nivo varnosti za katerikoli servis?

ne vem kaj bi bilo manj varno, če nimaš dodanih plačilnih sredstev v amazonu, sploh pa je še user in password za vstop v amazon....


Če tega ne veš, ti itak nima smisla pojasnjevati, zakaj je 2FA bolj varen…

Kodi ::

Če nimaš urejenih drugih stvari, med njimi iz katerega računa ti pobirajo denar, badava ti 10FA.
Za vse ostalo pa res ne vidim smisla, samo še eno dodatno delo. Če bo kdo hotel "vdret" v tvoj račun in gledat koliko dildotov si nabavil, bo to storil kljub 2FA;)

Legon ::

Zanimiva logika, ker obstaja možnost, da nekdo vlomi varnostna vrata, bom raje kar celo hišo pustil odklenjeno. Še posebej zanimivo mi je, ker Amazon ima najmanj tvoje osebne podatke kot so naslov, email in telefon, pogosto pa tudi podatke o kreditni kartici. Zakaj bi človek namerno ignoriral en nivo varnosti, mi je povsem nerazumljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

Furbo ::

Legon je izjavil:

vinkop je izjavil:

zakaj pa sploh imate nekateri two step verification aktivirano ? Izgleda, kot da bi vam kdo kaj sunil iz amazona...

Boljse vprasanje je, zakaj kdorkoli ne bi imel aktiviran 2fa, kjerkoli je to mozno.

Zakaj bi po nepotrebnem uporabljal nizji nivo varnosti za katerikoli servis?

Ja, samo glih ta prek SMSov ni glih super varen, v ZDA hekerji nahecajo ali podkupijo operaterja, vržejo esim na njihov telefon in čao.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Legon ::

Absolutno, SMS je definitivno slaba izbira za 2fa, kar sem napisal že en teden nazaj. Ampak še vedno je boljše kot nič.

Furbo ::

Amazon nima podpore za generator kod?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

dr.Akula ::

Furbo je izjavil:

Amazon nima podpore za generator kod?

Ima.
ni podatka

LeQuack ::

PS: Meni je Amazon sam to vklopil 2fa, nisem nič jaz izbral da bi to rad, enkrat se je odločil da rabim SMS dobivati preko telefona. Samo da zdaj to ne dela več.
Quack !

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:


Je bilo 6 strani nazaj. Kot se spomnim, je bilo urejeno v istem dnevu, ko sem poklical. Bolj je bil problem, da ni bilo nobenemu jasno in so kar nekaj probaval poštimat na Amazonu. Sam izgleda naš operater blokira in ne morejo nič. Rečeš da izklopijo in je problem rešen.


Sem najprej obvestil Telekom in so rekli da bodo pogledali. Sicer nisem optimističen da bodo kaj odkrili. Ampak v temi od Trade Republic so eni rekli da tudi niso dobili SMS-ov in naj bi Telekom "odblokiral"?
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Cel žur deaktivirat ta 2-step preverjanje. Niti ni, če bi bilo unim na Amazonu sploh jasno, kaj je narobe. V glavnem pokličeš, dobiš seveda nemško govorečega, po možnosti vprašaš za Angleščino in te preusmerijo k kakšnem Srbu, ki zna Angleško :D. Nič pretirano komplicirat in razlagat, samo rečte da želite deaktivacijo dvojnega preverjanja. Na mail potem dobiš link, kjer na Amazon naložiš sliko enega dokumenta. S tem naj bi ti potem v kakšnem dnevu deaktiviral. Poročam.

+49 9 41 78 87 88

Je bilo 6 strani nazaj. Kot se spomnim, je bilo urejeno v istem dnevu, ko sem poklical. Bolj je bil problem, da ni bilo nobenemu jasno in so kar nekaj probaval poštimat na Amazonu. Sam izgleda naš operater blokira in ne morejo nič. Rečeš da izklopijo in je problem rešen.


Sem poklical ampak ne drugi strani v Nemščini pravi odzivnik, da številka ni več aktivna. A si zihr da je prava?
Quack !

Magic1 ::

Izgleda da menjajo. Pejdi na chat v supportu in reči, da ti dajo telefonsko za deaktivirat dvojno preverjanje. Preko chata meni niso hotli nič zrihtat.
Magic

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:

Izgleda da menjajo. Pejdi na chat v supportu in reči, da ti dajo telefonsko za deaktivirat dvojno preverjanje. Preko chata meni niso hotli nič zrihtat.


Sem našel potem tisti direkt link za disable 2 step verification, kjer moraš potem uploadati osebno/passport. Drugače tudi do chata ne moreš dostopati, če nisi logiran notri, te redirecta na login page.
Quack !

Magic1 ::

Dej link, mogoče bo še komu prav prišlo.
Sem šel pogledat v call history in sem klical zgornjo številko. Ti sodobni tehnološki velikani res ne morejo imet ene stvari konstantne več kot par mesecev... Non stop nekaj prčkajo in spreminjajo, potem se pa čudiš količini hroščev.
Magic

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:

Dej link, mogoče bo še komu prav prišlo.
Sem šel pogledat v call history in sem klical zgornjo številko. Ti sodobni tehnološki velikani res ne morejo imet ene stvari konstantne več kot par mesecev... Non stop nekaj prčkajo in spreminjajo, potem se pa čudiš količini hroščev.


Tule je, potem pa klineš link pod točko 1:
https://www.amazon.de/gp/help/customer/...

PS: Na začetku zgleda kot login screen, ampak vpišeš normalno svoje uporabniško ime in geslo potem pa te preusmeri naprej na formo.
Quack !

kixs ::

Vceraj nekaj kupim preko 3rd party trgovine. Danes za foro pogledam in vidim, da trgovina nima vec nobenih izdelkov. Izgleda sumljivo...

Pocakat ali skenslat order?

Furbo ::

Če je bilo sumljivo poceni, ja, oziroma bo že amazon sam.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

kixs ::

Pri amazonu nikoli ne ves kdaj je sumljivo poceni... vendar sem potem popoldne preklical nakup in tole obvestilo je se zdej:

Attempting to Cancel
Your order has already been sent to the seller for fulfilment. We've requested the seller to cancel it and it typically takes one business day for them to respond. You'll receive an email as soon as the order status changes.


Ene parkrat sem imel podobno situacijo na eBayu, kjer so pa sami avtomaticno skenslal narocilo in takoj vrnili denar. Tu bo ocitno trajalo...

LeQuack ::

LeQuack je izjavil:


Tule je, potem pa klineš link pod točko 1:
https://www.amazon.de/gp/help/customer/...

PS: Na začetku zgleda kot login screen, ampak vpišeš normalno svoje uporabniško ime in geslo potem pa te preusmeri naprej na formo.


Sem dobil mail da me bodo kontaktirali v 1-2 dnevih, zdaj po 8-ih dnevih še nič. Porazen support.
Quack !

darkolord ::

Si siguren? Daj še enkrat preveri maile, ker ponavadi odgovorijo v nemščini in potem izgleda kot en spam. Sem že večkrat spregledal.

LeQuack ::

darkolord je izjavil:

Si siguren? Daj še enkrat preveri maile, ker ponavadi odgovorijo v nemščini in potem izgleda kot en spam. Sem že večkrat spregledal.


Nope, sem dobil njihov prvi email in to je bilo to. Tudi two factor avtentikacije še niso onemogočili. Saj pravim, porazno.
Quack !

Magic1 ::

Sem ti rekel, da pokliči (na chat supportu ti bodo dal novo telefonsko). Verjetno so mi z razlogom priporočali da kličem in ne pišem na support. Sem zrihtal v enem dnevu.
Magic

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:

Sem ti rekel, da pokliči (na chat supportu ti bodo dal novo telefonsko). Verjetno so mi z razlogom priporočali da kličem in ne pišem na support. Sem zrihtal v enem dnevu.


Za chat moraš biti logiran notri, tista telefonska pa ni več aktivna. So kar prebrisani na Amazonu.
Quack !

Magic1 ::

Ogromni so in itak iščejo krivine, kako čim manj s ljudmi delat, ker to stane.
Magic

predi ::

*sigh*
Že drugič mi je ExpressOne poskušal dostaviti Amazon.de paket na naslov firme zunaj našega delovnega časa. Če bi naročil na domači naslov, bi mi pa zagotovo poskusil takrat, ko bi bil na šihtu. Nič se ne da več zanesti na takšno dostavo.

Okapi ::

Saj to praktično vsi počnejo - da dostavijo, ko to njim ustreza, ne ko tebi ustreza. Zato pa so pošte, paketomati, bencinske črpalke, trafike... kjer puščajo robo, da jo prevzameš, kot tebi ustreza.

predi ::

Ma te dostave ne bi smeli nikoli zaupati prekarcem. Še kakšnih šest mesecev nazaj ni bilo z njo iz Amazona.de praktično nikoli težav. Pošta mi je recimo par minut nazaj čisto normalno dostavila drug paket iz istega naročila.

dr.Akula ::

Okapi je izjavil:

Saj to praktično vsi počnejo - da dostavijo, ko to njim ustreza, ne ko tebi ustreza. Zato pa so pošte, paketomati, bencinske črpalke, trafike... kjer puščajo robo, da jo prevzameš, kot tebi ustreza.

To je ok do neke mere. S tistim ki dostavlja za UPS, sva recimo zmenjena da mi pusti na lokalni pošti, pa še to vedno prej vpraša. Mi je všeč tako.
Express one sem nekajkrat dovolil, da mi pustijo na Petrolu, zdaj pa to še naprej počnejo, čeprav so vmes spremenili da je dvig paketa tam zdaj plačljiv.
ni podatka

mailer ::

Naročil sem monitor z nemškega amazona in prva znana tracking pozicija je Barcelona. Kje je bil paket odposlan pa ni podatka. Upam, da pride v enem kosu. :D
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

roCkY ::

Je pač roba, ki si ji naročil v španskem skladišču. Ravno danes dobil 2 dni prej kot je bilo najavljeno iz Španije. In ja naročeno na .de.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

gusto ::

Eno stvar vračam na Amazon.de, ker je začela zajebavat. So mi na supportu rekli, da mi bodo dali refund in na mail so mi poslali nalepko. Na nalepki piše "Return connect DHL", pa pri navodilih "Take the package to your nearest DHL Parcelshop for delivery". Gledam na DHL-ovi strani in najdem nekaj, kar mi je najbolj priročno in sicer DHL Express servisno točko A1 Ljubljana Center Vic. Dejansko A1 prevzema pakete za DHL? Nesem na A1 in je to to?
Have you tried turning it off and on again?

mailer ::

Ne, neseš na DHL Express servisno točko A1 Ljubljana Center Vic.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

darkolord ::

NE! Na navadno pošto neseš.

DHL = nemška pošta
DHL Express = hitra kurirska služba

Druga firma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Lonsarg ::

Tako je Pošta Slovenije je pogodbenik za DHL pakete.

Pa saj tudi prvi Google zadetek tole vrže, kjer se lepo vidi da lahko na Pošti Slovenija oddaš DHL pakete: https://www.dhl.com/si-sl/home/ecommerc...

gusto ::

Hvala za odgovore. Sem nesel na eno random pošto in oddal brez problema. Amazon je pa tudi že javil, da je dal refund. Zanimivo mi je, da ti denar vrnejo takoj, ko je pošiljka oddana, ne pa ko jo dobijo in pregledajo. V mojem primeru je šlo za izdelek, ki sem ga eno leto uporabljal, nato pa ena funkcija ni več delovala, 90% stvari je še vedno delovalo ok. Oni sploh ne vejo, kaj sem jim poslal, lahko bi jim poslal kamne. Me zanima, kaj bi storili potem?:D
Have you tried turning it off and on again?
««
66 / 71
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
27031373 (5793) undertacker
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8124826 (4400) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376954 (3238) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8436887 (20007) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510712 (9798) Robert

Več podobnih tem