» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
67 / 67
»
»»

darkolord ::

NE! Na navadno pošto neseš.

DHL = nemška pošta
DHL Express = hitra kurirska služba

Druga firma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Lonsarg ::

Tako je Pošta Slovenije je pogodbenik za DHL pakete.

Pa saj tudi prvi Google zadetek tole vrže, kjer se lepo vidi da lahko na Pošti Slovenija oddaš DHL pakete: https://www.dhl.com/si-sl/home/ecommerc...

gusto ::

Hvala za odgovore. Sem nesel na eno random pošto in oddal brez problema. Amazon je pa tudi že javil, da je dal refund. Zanimivo mi je, da ti denar vrnejo takoj, ko je pošiljka oddana, ne pa ko jo dobijo in pregledajo. V mojem primeru je šlo za izdelek, ki sem ga eno leto uporabljal, nato pa ena funkcija ni več delovala, 90% stvari je še vedno delovalo ok. Oni sploh ne vejo, kaj sem jim poslal, lahko bi jim poslal kamne. Me zanima, kaj bi storili potem?:D
Have you tried turning it off and on again?

Kodrnusa ::

Enako enako. Sesalec za bazen. Kupili maja 2023, delal celo poletje. Letos nekaj steka, sem pisal na support, so mi poslali nalepke za na posto in dobim refund. Noro kako se jim to splaca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

delavec44 ::

Čakajte, da ugotovite, da včasih sploh ne zahtevajo, da jim vrneš izdelek ;)

Magic1 ::

Sej ravno to je prednost Amazona. Če imaš probleme s izdelkom, ti skoraj avtomatično dajo denar nazaj, potem se pa lahko sam odločiš ali nabaviš isto, ali kaj konkurenčnega. Sploh pri kakšni pametni elektronki, kjer ga proizvajalci konstantno serjejo, je to zelo dobra rešilna bilka.
Magic

LeQuack ::

LeQuack je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Sem ti rekel, da pokliči (na chat supportu ti bodo dal novo telefonsko). Verjetno so mi z razlogom priporočali da kličem in ne pišem na support. Sem zrihtal v enem dnevu.


Za chat moraš biti logiran notri, tista telefonska pa ni več aktivna. So kar prebrisani na Amazonu.


Po 2 tednih še vedno nič od njih. Niti feedbacka niti niso onemogočili 2FA, tako da še vedno ne more v račun. Res porazen support, sploh ne vem kako so še v biznisu lahko.
Quack !

Kodi ::

LeQuack je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Sem ti rekel, da pokliči (na chat supportu ti bodo dal novo telefonsko). Verjetno so mi z razlogom priporočali da kličem in ne pišem na support. Sem zrihtal v enem dnevu.


Za chat moraš biti logiran notri, tista telefonska pa ni več aktivna. So kar prebrisani na Amazonu.


Po 2 tednih še vedno nič od njih. Niti feedbacka niti niso onemogočili 2FA, tako da še vedno ne more v račun. Res porazen support, sploh ne vem kako so še v biznisu lahko.


Prosim, da se tega trolla @LeQuack odstrani iz teme, ker ne dela drugega kot samo štalo po forumu!

LeQuack ::

Kodi je izjavil:

LeQuack je izjavil:


Po 2 tednih še vedno nič od njih. Niti feedbacka niti niso onemogočili 2FA, tako da še vedno ne more v račun. Res porazen support, sploh ne vem kako so še v biznisu lahko.


Prosim, da se tega trolla @LeQuack odstrani iz teme, ker ne dela drugega kot samo štalo po forumu!


Lol, jaz samo povem izkušnjo ki jo imam z njihovim supportom. Ne morem pomagat če je slaba, sploh ker so kao znani po dobrem supportu.
Quack !

Kodi ::

LeQuack je izjavil:

Kodi je izjavil:

LeQuack je izjavil:


Po 2 tednih še vedno nič od njih. Niti feedbacka niti niso onemogočili 2FA, tako da še vedno ne more v račun. Res porazen support, sploh ne vem kako so še v biznisu lahko.


Prosim, da se tega trolla @LeQuack odstrani iz teme, ker ne dela drugega kot samo štalo po forumu!


Lol, jaz samo povem izkušnjo ki jo imam z njihovim supportom. Ne morem pomagat če je slaba, sploh ker so kao znani po dobrem supportu.

Jaz le mislim, da je problem v tebi in ne v Amazonu. Tudi glede na to kakšne neumnosti mečeš ven v drugih temah o temu sploh ne dvomim.

Kripto mesi ::

Se strinjam, kvaka bedarije po vseh temah. Saj ga nihce resno ne jemlje, pa tudi na ostalih forumih ne.

LeQuack ::

Potem pa predlagajte kako rešitev. Kot sem rekel ne moreš jih kontaktirati ker moraš biti logiran za chat, telefonska pa jim ne dela.
Quack !

Magic1 ::

Če bi bil malo bolj "prijeten", bi verjetno nekdo kontaktiral Amazon in vprašal za aktualno telefonsko. Samo se zate zgleda noče nihče pretegnit. Zna bit, da si kaj narobe izpolnil pri pisni prijavi in so preprosto zavrgel tvojo vlogo. Sej zna bit, da ti bodo tudi telefon dol vrgel, če se boš obnašal po svoje.
Magic

barakus ::

A se je komu že zgodilo, da bi oddal naročilo (7 junij) nikoli prejel paket (verjetno ga sploh niso odposlali, ker nisem prejel emaila o tem) potem pa zdaj dobil email "hvala za vračilo izdelkov" in da bom dobil full refund. Huh?

Magic1 ::

Pod naročili lahko pogledaš tracking, v primeru da je bilo odposlano. Če malo poklikaš dobiš zelo natančne podatke, kaj se je dogajalo s paketom.
Magic

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:

Če bi bil malo bolj "prijeten", bi verjetno nekdo kontaktiral Amazon in vprašal za aktualno telefonsko. Samo se zate zgleda noče nihče pretegnit. Zna bit, da si kaj narobe izpolnil pri pisni prijavi in so preprosto zavrgel tvojo vlogo. Sej zna bit, da ti bodo tudi telefon dol vrgel, če se boš obnašal po svoje.


Saj ni bilo kaj izpolnit pri vlogi, samo priložiti sem moral sken osebne in kliniti gumb, potem pa sem dobil mail da bodo kontaktirali v 24-48 urah, in to je bilo to, sem še optimistično probal kak teden nazaj reply-at na ta mail, ampak nič.
Quack !

RutS ::

Pozdravljeni,
lahko da je na to vprašanje že odgovor, vendar ga nisem zasledil.
Kupujem na amazon.de, na izdelku in v košarici taka cena, ko dam checkout je cena za 2 do 3 % dražja.
Domnevam da je to pri izdelku nemški davek, pri nam ki ga je nekaj več, vendar sem ob nakupovanju prijavljen in mi piše povsod deliver to " moj naslov",in če izdelkov ne pošiljajo v SLO, ti to tudi ne napiše, zakaj cena glede na davek (oziroma če je kaj drugega trik) ni potem pravilna?
Hvala vam

k4vz0024 ::

Je pri Amazonu odstop od pogodbe standardnih 14 dni?

delavec44 ::

RutS je izjavil:

Pozdravljeni,
lahko da je na to vprašanje že odgovor, vendar ga nisem zasledil.
Kupujem na amazon.de, na izdelku in v košarici taka cena, ko dam checkout je cena za 2 do 3 % dražja.
Domnevam da je to pri izdelku nemški davek, pri nam ki ga je nekaj več, vendar sem ob nakupovanju prijavljen in mi piše povsod deliver to " moj naslov",in če izdelkov ne pošiljajo v SLO, ti to tudi ne napiše, zakaj cena glede na davek (oziroma če je kaj drugega trik) ni potem pravilna?
Hvala vam


Ker šele ob naročilu izbereš naslov pošiljanja. Jih imaš lahko več.

Pač imajo aplikacijo tako narejeno, da pravilen davek obračuna na koncu. Če bo kdaj amazon.si bodo pa že cene z našim DDV.

Lonsarg ::

Ja amazon.de strikno kaže cene z 19% DDV, ne glede na izbran naslov dostave. In šele ob checkout preračuna v 22% DDV (torej 3% ekstra).

bastadu ::

k4vz0024 je izjavil:

Je pri Amazonu odstop od pogodbe standardnih 14 dni?

Možnost vračila imeš nekje 1 mesec po prejemu blaga, za nakupe pred božičem še nekoliko dlje ...

k4vz0024 ::

bastadu, hvala. Je treba pri vrnitvi plačati poštnino?

bastadu ::

Ne, če že pride do tega, pišeš na support in ti jo vrnejo.

vinkop ::

imam v košarici na amazon.de 66€ in mi še vedno piše, da mi manjka 34€ do brezplačne poštnine. na njihovi strani pa jim piše, da je 59€ meja za brezplačno poštnino. kaj je zdaj to spet za en nateg ?

mtosev ::

Prodajalec rabi biti Amazon ali dispatched by Amazon drugače ni free.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Ja amazon je nek miks trgovine in posrednika.

Kjer ni "dispatched by amazon" pomeni da je zgolj posrednik in ne posilja amazon in je postnina v domeni prodajalca in tudi v kvoto zastonj postnine ne gre.

Tudi meni gre na jetra da se moram izogibat teh kjer ni dispatched by amazon, bi jih raje iz search izlocil.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Lonsarg je izjavil:



Tudi meni gre na jetra da se moram izogibat teh kjer ni dispatched by amazon, bi jih raje iz search izlocil.
Saj jih lahko. Na levi imaš filtre in odkljukaš Eligible for free delivery
««
67 / 67
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
27026456 (876) undertacker
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8123484 (3058) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376555 (2839) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8434939 (18059) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510367 (9453) Robert

Več podobnih tem