» »

Disk WD 120GB crknil?

Disk WD 120GB crknil?

PersonaRudis ::

Lep pozdrav!

Včeraj sem iz cdjev prekopiral enih 15GB na disk iz cdjev, potem pa sem mogel prekinit, ker mi je računalnik začel hudo štekat. Disk je začel nekaj cvilit in piskat. Takih zvokov do zdaj še nisem slišal iz njega. Pa tudi Windowsi se zaganjajo obupno počasi (tista modra črtica ko potuje gre enih 60krat skozi, pred kratkim je še 2-3 šlo največ). Disk, WD 120GB CaviarEdition 8MB, je razdeljen na 3 particije, C20GB,D45GB,E45GB. Tistih 15GB sem kopiral na D, na C so sam Windowsi pa programi, zasedenost pa je okoli 50%.
Zdaj pa vprašanje. Jaz se bojim tega da je šel disk k vragu in bo kmalu dokončno crknil. Ampak. Sem ga pregledal s Scandiskom pa Defragmentiral sem ga tud, sam očitno ne pomaga. Kolk je sploh garancija za ta disk? 2 leti mogoče? Aja, računa pa mislim da nimam več... Kupil sem ga pa poleti 2003. Aja, obstaja kaki brezplačen programček, s kerim bi preveril še 1x za vsak slučaj? Hvala:\

jest10 ::

Pa disk sedaj stalno cvili?

DMA je vkloplen?

bmandelj ::

dlg diag je software ob wd-jev

disk z 8mb cache ima ponavadi 3 leta garancije vendar ti to ne bo pomagalo prav dosti brez racuna

LP Brane
There is no greater sorrow than to recall hapiness in times of misery....... Dante Aligheri

PersonaRudis ::

Ne, ne cvili stalno. Samo ko hočem še kaj gor nakopirat, al pa ko sem recimo probal iz D particije na E prekopirat. Torej ko nekaj piše. Pri prejšnjem disku mi je recimo pisalna glava šla, brat se še da z njiega, samo zbrisat pa spreminjat se neda. No, pri tistem nevem če je cvilil. Pa tisto nenadno zelo počasno nalaganje Windowsem me čudi.:(

Jeebs ::

Jst bi probu najprej, če so vsi kabli OK, pol pa backup na CD-je al pa drug disk, če imaš kej pomembnega gor, pol pa low-level format pa upat na najboljše. Al pa mogoče preverit z prej omenjenim diag programom še preden usekaš low-level.
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

Jeebs ::

BTW, a ostale komponente so OK? Ker jst sm imel pr seb pred kratkim situacijo, ko sm dobil pred zagonom Windows lepo sporočilce ''ntfs.sys not found or corrupted'' al neki tazga. Pol sm pa čez cajt počas ugotovu, da iz nobenga operacijskega sistema noče pognat... In na koncu prišel do ugotovitve da je RAM vzel slovo. No ja, samo ideja, mogoče si kej preveč šaril not, tko kot očitno jst.;( Ne rečem da si, samo moja izkušnja pač.
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

PersonaRudis ::

Men se zdi da so ostale komponente OK. Zanimivo je sam to da je iz ene minute v drugo se naenkrat vse poslabšalo, glede diska mislim. Pa sem dal tisti quick-check (winDLG) ki traja 2 min, pa je 2x šel skozi, 4x pa ni.
Enkrat se je računalnik celo sesul med testom pa se je blue screen pojavil pa je nekaj pisalo v zvezi z atapi error. Kaj pa naredi low-lewel format? Ker disk piska pa cvili včasih, prej pa tega ni. Kod da bi nekaj mehaničnega blo narobe. Sam ne dela pa tega stalno, sam ko je stvar kao bolj obremenjena, torej ko se kaj velkega zapisuje na disk al pa bere.:|

dxx ::

Preglej temperature, če ni že prepozno, pa čimprej Backupe nared.

PersonaRudis ::

Sem našel račun od diska.:)) Sem pogledal na Warranty Services for End User strani od WD pa piše da je moj disk še pod garancijo in da je na razpolago še 1 zamenjava. Kaj zdaj to pomeni da mi bodo disk brez problema zamenjali? Jutr nesem v trgovino pa upam da ja. Kaj fejst komplicirajo pri takih stvareh?

misso ::

kje si ga pa kupil

PersonaRudis ::

pikanet, v trgovini

Jeebs ::

Low-level format je formatiranje diska, ki disk (kot fizično stvar, ne particijo) popolnoma izbriše. V bistvu cel disk popiše z 0. Včasih menda pomaga pri bad sektorjih, za tvoj primer pa ne vem točno. Probat ni greh. Drgač pa tud men je zadnjič, ko mi je šel RAM k vragu disk ene par dni neki sumljivo delu. Samo zgleda da je vse ok. Nimam pojma, kar se tiče mojga kompa (k so drgač ene 6 let stara jajca) mi ni skor nč več jasno.
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

PersonaRudis ::

S HD Hatchem sem probal, max. hitrost branja je 2.9MB/s.:D To se mi zdi nekam malo. Pa zdaj ko sem backupe delal mi je javilo na koncu da je uspešno 'premagalo' 49 buffer underrunov. Torej kot se mi je zdelo, nekje pri pisalno/bralni glavi smrdi cela stvar. Še eno vprašanje: kak je to pri reklamaciji ponavadi, zamenjajo disk tudi, če še 'dela', torej ni čisto hin, šteka in piska pa...?

Wox ::

@gonzi: pojdi v trgovino kjer si kupo ta disk, seveda z računom, pa povej serviserju kako in kaj, pa boš pol vido pri čem si. Žal ne vem kaj je to za ene trgovine, drugače sem jaz v JAE že enkrat reklamiral disk, ki je malo "čudno" delal, pa so mi ga na servisu brez problema zamenjali. Aja. Kaj je to za ene trgovine?
Commodore 64

PersonaRudis ::

pikanet,ms... Če nebi računa našel se sploh nebi spomnil kje to blo:) Na netu sem preveril ser.št. diska, pa garancija velja za njega za Slovenijo, vsaj do 5/12 oz. 12/5 :D 2005

Smorny ::

Račun gor ali dol. Garancijo uveljavljaš direktno pri proizvjalcu, ker ti prodajalec nudi le eno leto garancije. Me prav zanima kje v EU ima WD support. Hitachi ima v Nizozemski (kolega pošiljal), Seagate tudi Nizozemska, bom jutri ali pojutrišnjem poslal en disk. Seagate 120GB, 8mb cache je zdržal 15 mesecev intenzivnega sharinga in 24/7 totalne obremenitve. Pričakoval sem več. :\ So pa na supportu prijazni, če že drugega ne.
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/

PersonaRudis ::

Na računu piše da je za diske garancija 2 leti.

misso ::

@Smorny. Hitachi ima v Nizozemski (kolega pošiljal)

Jest sem ga tudi poslal na nizozemsko pa me zanima koliko časa je čakal na novi disk, moj disk je pri proizvajalcu od 26.01.2005. Pa kako so mu ga poslali?

Smorny ::

mislim, da so mu zrihtali v 2 ali 3 tednih. Poslali so na naslov v Avstriji.
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/

Modri dirkač ::

Sorry, ampak to je za mene bulšit.;((

Če jest kupim neko stvar v trgovini, ima da tud pol trgovina poskrbi za reklamacijo.
A je to neka slovenska fora al kaj. Sn živel kar nekaj cajta v tujini in nisem tega nikjer doživel, da moram reklamirat pri proizvajalcu ali uvozniku, vedno je trgovec poskrbel za to.

To me je hotu poslat v BOFu do uvoznika, da moram reševat direkt pri njemu, da oni nimajo nič s tem.

WTF?
Everybody lies!

misso ::

To se zgodi če se začne komplicerat z garancijo. Sej lepo pravijo da velja garancija 3 leta ampak ko jo hočeš uveljaviti se pa začne komplikacije 100 na uro.

p.s. to je različno od trgovine do trgovine

PersonaRudis ::

So mi ga zamenjali brez problema.0:)

DominusSLO ::

modri dirkač
Ni tako hudo, kot praviš. Stvar je v tem, da imaš garancijo v trgovini 1 leto(minimalno po zakonu). Proizvajalec pa nudi več garancije. Če gre torej disk po slabem po tem garancijskem času v naši trgovini, lahko še vedno izkoriščaš garancijo proizvajalca.

In konkretno v italiji ni tega zakona, da je obvezna garancija eno leto. Obstajajo celo trgovine, kjer po defaultu ni garancije pri njih(samo pri proizvajalcu). Pri CHL naprimer lahko doplačaš(nekaj eurov) za garancijo pri njih. Za druge države pa ne vem.

LP


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trdi disk hitachi garancija

Oddelek: Strojna oprema
91373 (1153) MitkoVIP
»

Reklamacija diska maxtor 80GB in zajebancija s strani prodajalca

Oddelek: Pomoč in nasveti
364411 (19) SepoX
»

IBM disk zeza (Ic35 40GB)

Oddelek: Pomoč in nasveti
221366 (1163) phoinix
»

verjetno problem z HDD-jem (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
613815 (3318) TheJack
»

Stavka Racunalnika

Oddelek: Pomoč in nasveti
291916 (1633) Trdi

Več podobnih tem