» »

disk help

disk help

bosstjann ::

sosed ima problem
disk dimondmax 15GB mu je crknu ŠE V GARANCIJI
disk crkava če dva mesca a ga prodajalec vedno usposobi za dva dni. z neta sem mu vzev program ki napiše kaj je z dikom narobe leta pokaže s.m.a.r.t. test error

prodajalec pravi da do novega diska ni upravičen ker ga on nima 15GB in da lahko da 20GB če doplača 6K sit

lahko pa pošle disk v ZDA ampak je en mesec za čakat

meni se zdi to nerazumno in me zanima ZAKONSKA OSNOVA da mu menja disk brez doplačila

(jutri grem v akcijo tudi jaz)

p.s.:prodajalc je prasec in nateguje veliko ljudi

tec ::

Ne bom trdil kot 100%, vendar mislim, da se lahko obrnes na zvezo potrosnikov oz. trzno inspekcijo

frudi ::

ja, naj reče, da disk pošljejo v ZDA, vmes pa mu naj dajo nadomestnega! pa s kako inšpekcijo tud lahko zagrozi...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Ales ::

Marsikateri prodajalec se tako vleče ven, kadar bi se mu zgodilo, da bi moral disk plačati iz lastnega žepa. Nekateri prodajalci so namreč dobaviteljem ostali tudi kaj dolžni in jim ti ne uveljavljajo več garancij. Sem doživel sam in to pri dobro stoječi slo firmi, čeprav se je pri meni dobro izteklo. Sicer tukaj ne vem za koga gre, tako da nič ne rečem.

Svetujem trdo roko, zagrozita s tržno inšpekcijo in zahtevajta, da disk zamenja. V garanciji je namreč vedno določeno, da je proizvajalec/prodajalec dolžan blago zamenjati za enakovredno ALI boljše blago BREZ doplačila. Na tem vztrajajta.

Druga stvar je enomesečni čakalni rok. V garanciji lahko piše, kolikšen je rok popravila. Če je ta en mesec, kar ni nič neobičajnega, vaju tisti ljud lahko toliko časa tudi pusti čakati. In za ta čas ni dolžan dati nadomestnega diska... Kruto a resnično.

Bolj hudo je, da sem že videl ljudi, ki so čakali tudi po več mesecev, ker potem izdelovalec iz kakšnega razloga (neplačevanje, itd) ni hotel priznati garancije preprodajalcu, ta pa ni imel razloga, da bi kupcu garancijo zavrnil. In so se vlekli ven na vse možne načine...

V bistvu ni kaj zgubit, svetujem da ostaneta vljudna a zelo oštra. Potem bo marsikdo še enkrat razmislil o posledicah za firmo in disk zamenjal.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
487041 (5584) Seljak
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7616726 (15266) St235
»

AGT d.o.o. garancija trdega diska

Oddelek: Strojna oprema
495030 (3509) Han
»

mobitelov servis [že več kot 45 dni]

Oddelek: Loža
3611936 (9818) jan01
»

Ali je disk nov? (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
646039 (4449) Pyr0Beast

Več podobnih tem