Forum » Programiranje » API C++ Vs MFC
API C++ Vs MFC
Monster ::
ok. Rad bi vedel kaj Boljše windows programiranje preko API-ja, al prek MFC-ja.
Gre se mi predvsem za hitrost in popolno kontrolo na delovanjem okna ne. Ne gre se mi za težavnost kodiranja, nego sama hitrost, kvaliteta in nadzor nad dogajanje.
V svojih projektih pa bom delal predvsem na DirectX igrah al neki tazga, al pa kake druge Windows aplikacije..
Se pravi kaj je boljše za MOJE potrebe..
Lp..
Gre se mi predvsem za hitrost in popolno kontrolo na delovanjem okna ne. Ne gre se mi za težavnost kodiranja, nego sama hitrost, kvaliteta in nadzor nad dogajanje.
V svojih projektih pa bom delal predvsem na DirectX igrah al neki tazga, al pa kake druge Windows aplikacije..
Se pravi kaj je boljše za MOJE potrebe..
Lp..
Ka zaboga...
Senitel ::
Prvo kot prvo je Win32 API vs MFC in ne API C++ vs MFC .
Zdej če delaš samo DirectX ali OpenGl (pač igre), potem bi ti moral Win32 API povsem zadoščat (itak samo kreiraš en sam window pa je). Zdej če pa hočeš naredit še toolse za svoj engine potem je pa MFC dosti boljša rešitev.
Zdej če delaš samo DirectX ali OpenGl (pač igre), potem bi ti moral Win32 API povsem zadoščat (itak samo kreiraš en sam window pa je). Zdej če pa hočeš naredit še toolse za svoj engine potem je pa MFC dosti boljša rešitev.
Monster ::
ja sm men se MFC koad zdi veliko bolj nepregledna in nekontroljiva. Ej senitel dej ni še probi nardit al pa poveda , kak vstaviš iz rc fila menu in pol daš gumbku pač kodo...
mail tilenturnsek@slomail.com
pa prek Win32 API
pa povej še preko češa ti največ razvijaš in kaj razvijaš kodiraš
hvala
ps. Dobiš pir ko se srečava
mail tilenturnsek@slomail.com
pa prek Win32 API
pa povej še preko češa ti največ razvijaš in kaj razvijaš kodiraš
hvala
ps. Dobiš pir ko se srečava
Ka zaboga...
^cyer3d ::
Najbols da se naucis najprej Win32 API in vidis cimbolj interno kako deluje Win32 API, in potem skocis na MFC...MFC je itak samo wrapper around Win32 APIja. Vse je odvisno koliko si pripravljen vlozit dela.
Monster ::
ja gremo, naprimer s tem.. Rad bi naredil eno tipično namizno igra recimo monopoly. Lastnosti polj bi ble v bazi, pa tak ukazi windows okno..
prek česa ga naj delam WIN32 api, al pref MFC-ja
prek česa ga naj delam WIN32 api, al pref MFC-ja
Ka zaboga...
Senitel ::
Za menuje:
Nardiš v resource editorju menu includaš resource.h in dodaš v projekt un "script.rc". Potem imaš pri CreateWindow en parameter formata HMENU, tam dodaj LoadMenu(hInstance,IDR_MOJMENU). Iteme pa hendlaš isto kot gumbe (v WM_COMMAND), sam da preverjaš če se ID(=LOWORD(wParam)) ujema z ID_XXXX (oziroma kakor koli si pač že poimenoval item).
Če delaš monopoly:
Kot sem že rekel... Če ga misleš nardit z DirectX ali OpenGL (The Revange Of The Monopoly 3D ) potem je boljši Win32 API, če ne...
Delam marsikaj , pa tud časi so precej različni (od tko 5min pa do več mesecev).
Nardiš v resource editorju menu includaš resource.h in dodaš v projekt un "script.rc". Potem imaš pri CreateWindow en parameter formata HMENU, tam dodaj LoadMenu(hInstance,IDR_MOJMENU). Iteme pa hendlaš isto kot gumbe (v WM_COMMAND), sam da preverjaš če se ID(=LOWORD(wParam)) ujema z ID_XXXX (oziroma kakor koli si pač že poimenoval item).
Če delaš monopoly:
Kot sem že rekel... Če ga misleš nardit z DirectX ali OpenGL (The Revange Of The Monopoly 3D ) potem je boljši Win32 API, če ne...
Delam marsikaj , pa tud časi so precej različni (od tko 5min pa do več mesecev).
NoUse4AName ::
MFC nima kaj za delat v igri. Se ce delas z d3d al pa opengl pri obeh bos samo mogel vedel osnove win32 APIja, torej kako se naredi okno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [c++] & Win32 API?Oddelek: Programiranje | 1797 (1602) | 64202 |
» | EditBoxOddelek: Programiranje | 1580 (1434) | [MYTiX] |
» | C++ začetnikiOddelek: Programiranje | 2198 (1469) | MasterBlaster |
» | api's againOddelek: Programiranje | 1296 (1096) | ruph |
» | 3D EngineOddelek: Programiranje | 1828 (1428) | helidium |