» »

Članek o OpenGLju

Članek o OpenGLju

Beyond 3D - OpenGL je dolgo časa veljal za edini "pravi" 3D API in Microsoftov DirectX se mu je komaj zadnje čase začel približevati po robustnosti in zanesljivosti. Še vedno pa boste našli veliko grafičnih zanesenjakov, ki brez izjeme prisegajo na OpenGL in zavračajo DirectX. No, če vas zanima več o tem, sedaj že precej starem APIju, je dobro mesto za začetek ta članek na Beyond3D. Gre za prvi del njihove serije člankov o OGLju, govori pa o texture mappingu, eni izmed najbolj osnovnih funkcij.

0 komentarjev



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4417488 (12494) Testman42
»

Nov članek: DirectX 9.0 - Osnove programiranja

Oddelek: Novice / Nova vsebina
152694 (2694) tec
»

Test grafičnih kart

Oddelek: Zvok in slika
101688 (1383) kuglvinkl
»

OpenGL v asmju?

Oddelek: Programiranje
142046 (1873) ^cyer3d

Več podobnih tem