The Register - Ena izmed največjih glasbenih založb, BMG, preizkuša evropske kupce. Danes so namreč sklenili, da bo založba na evropskem trgu odslej ponujala le zaščitene (Cactus Data Shield) glasbene CD-je. Čeprav si kaj takega v Ameriki še ne privoščijo, tudi v Evropi ne gre brez godrnjanja, a brez strahu, "hekerji" so doslej uspešno strli še vse zaščite. Samo vprašanje časa je. Dodatne informacije ter podrobnosti o zaščiti CDjev najdete na tem naslovu.
Kolko je meni znano, dosedaj se nobena od teh zascit komercialno ni uspela, ker so bile vedno tezave s play-backom. Pa itaq da bo vedno kak nacin za hack & crack & co. :).
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
V Windows 2000 mi brez problemov (sploh se ne opazi, da je CD zaščiten) zripa Cactus Data Shield 200 in 300 in Sony Key2audio. Res pa je, da EAC (pravzaprav ASPI layer) crkne v Win98 na istih CDjih.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Kar se da predvajati, se da tudi ripati. Povsem logična analogija. Tele raznorazne vrste "zaščit" pa so samo trganje denarja medijskim firmam, čeprav to verjetno na koncu le pomeni manjši prihodek za umetnika.
Umetniki ali glasbeniki imajo sklenjeno pogodbo po kateri so izplačani in tovstni podvigi o zaščitah ne uplivajo na njihov zaslužek. S temi raznimi zaščitami založbe ščitijo umetnike s tem, da težijo k večji prodaji njihovih platk, kar pri množičnem kopiranju ni realno in stem tudi niso možne velike $$ pogodbe tako, da denar umetnikom odžirajo razni hekerji. Razmišlajte realno.
City, tukaj ravno ti ne razmišljaš realno. Zakaj? Poglej, crackerji (in ne hackerji aka "hekerji") so vedno razbili vse zaščite in vedno jih tudi bodo. Kar gre na playback, gre tudi na rip. Zato te zaščite sploh niso kakšna pretirana omejitev. Kaj pa potem škodijo, se vprašaš? Hja, vsaka taka zaščita ni zastonj, ampak stane kar dosti denarcev, ki nekomu, če ne drugemu medijskim hišam, trga dobiček. Plus tega se moraš zavedati, da je teh crackarjev komaj mogoče 3% od celotne medijske populacije. In od tistih 3% jih bo 2% še vedno kopiralo kljub zaščitam, torej so onemogočili ripanje le bogemu 1%. So s tem kaj pridobili ali izgubili? Do the math.
Kaj pa ni realno?? Ločiti moraš znati med VZROKOM in POSLEDICO, kar sta dva popolnoma različna pojma. Ja res gre veliko denarja za zaščite, večina jih zna zaobiti (ja cracker in ne hacker-my mistake ) vendar to vpliva SAMO na dobiček medijskih hiš. In ker je tukaj govor o tem da so oškodovani umetniki je pa stvar malo drugačna. Kot glasbenik ti podpišeš pogodbo z medijsko hišo, (tudi v SLO) potem je pa sama medijska hiša, če hoče imeti dobiček, "prisiljena" prodati čim več zgoščenk, če hoče imeti dobiček s tvojo pogodbo, in ko je kopiranje tvoje tlačenke brezmejno gre hiška v izgubo in ob poteku pogodbe ni zmožna te na novo "kupiti" in tukaj nastopi konkurenca. Zato delajo medijske hiše zaščite in po podatkih IDG-ja je bil razvoj teh zaščit do sedaj vedno brez izgub in zaradi crackerjev so te hiše prisiljene vlagati miljone v zaščito, se pravi krivi so tisti, ki kopirajo nelegalno, ni tako?
izgubo bojo imel, ko jih bodo ljudje tožili, ko ne bodo mogli predvajat cd-jev na pc-ju.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
Zdej pa čist resno: VZROK vsemu temu je PREVELIKA cena enega bogega cd-ja. če jaz dobim prazen cd za 80sit, dobijo založbe vsaj polovico ceneje. prosim, oglejte si tole stran. neko malenkost odstopijo glasbeniku, ostalo pokasirajo zase. ljudi imajo za norca s tem, ko jim ponujajo cd za 3500sit. in zato si ljudje najdemo druge načine. galsbena industrija bo MORALA spustiti ceno cd-jem, ker druge variante preprosto nima. če bo seveda želela še prodati kakšen cd.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
točno... če bi se cene cdjev spustile.. na kakšnih 1000sit bi imeli veliko večji dobiček. ker bi več ljudi kupovalo originale. res bi bile kopije še vedno ceneje toda glede na razliko bi si veliko več ljudi privoščilo original. zaščite pa tega ne bodo nikoli rešile.. nevem kaj se sploh toliko trudijo.
men bi se fer cena zdela okol 500sit. to bi folk na veliko kupoval cd-je. dobička bi blo vseen 450sit. ker nas te založbe tako na veliko nategujejo, ne vidim razloga zakaj si ne bi več mp3-jev (ali katerikoli drug format) downloadal. imam čisto vest
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
če ima kdo slučajno kakšen argument, bi debato z veseljem nadaljeval v forumu, pa še več ljudi bi si jo prebral.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
Cene so iste v Virgin store-u v Londonu. Nobenih posrednikov! V vsakem primeru bi lahko dobavo malo optimalizirali. Če bi bil CD 400sit, bi bla carina 80sit, stroškov za proizvodnjo je okol 40sit, ostalo naj si razdelijo dealerji, založbe, pa ena malenkost za glasbenika ostane.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
Najbolj da bi bilo vse zastonj potem pa res nebi nihče kopiral... HALOO saj ni samo cena CD-ja, kaj pa DTP, tisk, marketing, reklama.... Ga ni tiskarja pri nas in ne v tujini, ki bi celotno stiskal cd in ovitek, kaj šele, da bi delal DTP za 2 miljona CD-jev po 50 sit. Pa da se zastopimo, nisem za tako visoke cene tlačenk, ja založba pobere par 10% od CD-ja samo glasbeni CD za 400 sit??????? Ajd realno 1500 sit oziroma en orenk euro.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda