Prebral tole. Sm ze enih parkat pomislil na kako igro, kjer se leti.
Fino! Drgac me pa zanima, ali so ta latala okorna al se da naredit kake konkretne manevre (like F-16 recimo)? Jst sm do sedaj 'letal' samo z letali v igri BF1942. Sploh mi je vsec eno reaktivno letalo, ki je zelo okretno.
Letalni modeli (obnašanje letala) so kar se da natančni posnetki originalnih letal (bolj ali manj); vsa letala so delana po originalnih načrtih - v igri ni letala, za katerega niso našli načrtov; betatester skupino sestavlja cca. 10 pravih pilotov; tko da je igra kar se da realen posnetek pravih WW2 letal. Ne morem pa trdit da so natančni posnetki. Da se pa narest marsikaj, samo vaditi je treba. Kot sem napisal tam, ta igra ni arkada -> zahteva malo več truda in učenja. Ko obvladaš osnovne manevre, postane zabavno. Pa kako je kaj z graficno zahtevnostjo? Minimalne zahteve so napisane, samo kako se potem kaj izkaze v realnosti? A kaj steka, a se ne vidi dalec v okolico ali dela vse OK?
Bolj ali manj se da vse nastavit; je pa kar zahtevna igra; priporočam procesor nad 1.5 GHz, grafično ranga R9000pro (ali močnejše) in čimveč rama (512 in več). Pa a je cilj igre samo streljanje med letali, al se tud kaj bombardira letalonosilke, tanke, pehoto,... ?
Vse kar si napisal (s pikicami vred) Pri igranju bi me se nakj zanimalo. Ali igra predvideva tudi ponovno pristajanje na pisto, filanje z gorivom in monicijo in ponovnim vzletom, ali te kar posadi v letalo in gremo v akcijo?
Pristajanje in vzletanje ja, refula pa ni (stisneš Refly in vzameš "novo" letalo - polno bencina in municije) Oglasi se v temi:
IL2 - Sturmovik Forgoten Battles dedicated server