Forum » Loža » Testiranje pretoka zraka ?
Testiranje pretoka zraka ?
IceIceBaby ::
Jo,
mogoče kdo ve kako se testira pretok zraka ? Spravljam se polirati in brusiti kanale na glavi motorja in drugih "sesalno izpušnih" elementov pa me zanima kakšen bo dejanski rezultat. Se to doma izmerit, oziroma obstaja kakšna relativno poceni naprava za to ? Ve kdo, kje to delajo ?
mogoče kdo ve kako se testira pretok zraka ? Spravljam se polirati in brusiti kanale na glavi motorja in drugih "sesalno izpušnih" elementov pa me zanima kakšen bo dejanski rezultat. Se to doma izmerit, oziroma obstaja kakšna relativno poceni naprava za to ? Ve kdo, kje to delajo ?
rkb2 ::
Rabiš eno posodo z dovolj vode (50 l) potem pa vse skupaj povežeš -> posoda+vmesna cev+priključek(improviziran kolektor)+glava motorja+ventil (zaprt). Nato odpreš ventil in meriš čas, ki je potreben da se posoda sprazni (pred in po obdelavi). Ni ravno kot merjenje pretoka z zrakom zraka (stisljivost) ampak za kaka garažna dela bo več kot ok. Upam da veš kaj delaš da se ne boš čudil če bo slučajno motor imel moč samo pri 6000 vrt./min.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rkb2 ()
IceIceBaby ::
Dobra ideja, tnx. Bom neki v tem slogu probu skombinirat doma. Mal več meritev pač nardiš, da je manjša napaka, pa bi res moralo bit dost natančno, da pribljižno vidiš če je kaj napredka ali ne.
Glede same obdelave glave, kolektorja in lopute za plin sem pa dost prebral. Moj cilj je ravno boljša odzivnost motorja in moč pri nižjih obratih (pri visokih jo imam dovolj). Kanale bom poširil minimalno, glavni cilj je to, da odstranim napake, ki nastanejo pri proizvodnji in spoliram izpušne dele in loputo za plin. Tako se poveča hitrost zraka in dobiš bolj odziven motor, ne da bi se zmanjšala moč pri nizkih obratih.
Glede same obdelave glave, kolektorja in lopute za plin sem pa dost prebral. Moj cilj je ravno boljša odzivnost motorja in moč pri nižjih obratih (pri visokih jo imam dovolj). Kanale bom poširil minimalno, glavni cilj je to, da odstranim napake, ki nastanejo pri proizvodnji in spoliram izpušne dele in loputo za plin. Tako se poveča hitrost zraka in dobiš bolj odziven motor, ne da bi se zmanjšala moč pri nizkih obratih.
SkIDiver ::
Kaj pa če bi zamenjal loputo za zrak z večjo? Za nameček si lahko omislš računalnik od večje kubiture motorja in tudi primeren senzor za pretok zraka (MAF). Primer; 1.8 motor daš gor loputo od 2.0, računalnik od 2.0 in MAF od 2.0 motorja. SIcer pa če boš zamenjal loputo z večjo se bo poznalo na odzivu motorja. Če boš dajal gor pa športni filter potem pa bo avto v nižjih obratih bolj len.
IceIceBaby ::
skidiver, delam na tem, da bo avto v nizkih obratih čim bolj odziven in dovolj močan. Večja loputa za plin pomeni počasnejši pretok zraka (pri isti količini zraka in večjem preseku lopute je zrak počasnejši), posledica pa je slabša odzivnost motorja. Loputo za plin bom zbrusil (porting) in spoliral do sijaja. Tako povečaš hitrost zraka, in s tem ga dobiš več v mašino in hitrosti so višje, s tem pa tudi odzivnost boljša. Poleg tega ni 2.0 modela mojega avtomobila zato tudi ne morš kar tako menjat računalnika.
Sicer je loputa za plin samo ena od predelav, ki čakajo avto to zimo :) Portal in poliral bom komplet sesalni del. Loputo, sesalni kolektor, glavo in intake na turbini. Pol pa še cel izpušni del. Glavo, izpušni kolektor... Seveda zraven pride še manj restriktiven zračni filter in intercooler. Po podatkih z neta bi moral z vsem tem portanjem pridobit okoli 20 konjev + precej več moči v nizkih obratih, predvsem zaradi tega ker se bo turbina že prej zavrtela. Skupaj z intercoolerjem, dvignjenim tlakom in drugim čipom računam na 220 do 230 konjev.
Ravno zaradi tega bi pa rad eno metodo za testiranje pretoka, da bom lahko izmeril morebitne izboljšave že med tem, ko bo mašina že narazen.
Sicer je loputa za plin samo ena od predelav, ki čakajo avto to zimo :) Portal in poliral bom komplet sesalni del. Loputo, sesalni kolektor, glavo in intake na turbini. Pol pa še cel izpušni del. Glavo, izpušni kolektor... Seveda zraven pride še manj restriktiven zračni filter in intercooler. Po podatkih z neta bi moral z vsem tem portanjem pridobit okoli 20 konjev + precej več moči v nizkih obratih, predvsem zaradi tega ker se bo turbina že prej zavrtela. Skupaj z intercoolerjem, dvignjenim tlakom in drugim čipom računam na 220 do 230 konjev.
Ravno zaradi tega bi pa rad eno metodo za testiranje pretoka, da bom lahko izmeril morebitne izboljšave že med tem, ko bo mašina že narazen.
balocom ::
Da lahko še water spray da ti znižaš temperaturo zraka in lahko še več pritiska daš. Tam do 12 psi.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | zanima me nekaj glede dela v mašiniOddelek: Na cesti | 1336 (1005) | FiReFTW |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32290 (29858) | Blinder |
» | Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24438 (21535) | Pyr0Beast |
» | Težave z avtomobilsko elektronikoOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 9863 (9173) | mevden |
» | Motor z notranjim izgorevanjem (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 11997 (10244) | ani |